Jump to content

[OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές


asot
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα να μοιραστώ και εγώ την εμπειρία μου. Έστειλα το 3Τ για αλλαγή μπαταρίας. Τρίτη βράδυ έκανα τη διαδικασία Τετάρτη μεσημέρι ήρθε το κούριερ. Βέβαια μου είπαν ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση η αλλαγή παρόλο που δεν είχαν περάσει δύο χρόνια από την αγορά της συσκευής. Τέλος πάντων πλήρωσα 30Ε και κάτι και την επόμενη Πέμπτη το είχα πίσω με καινούργια μπαταρία.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

OnePlus 3T, iPad mini 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μόνο καλά λόγια έχω να πω για το service της το κινητό 3t παρουσίαζε τα γνωστά προβλήματα με μπαταρία και κάμερα το έστειλα πλήρωσα 31.43 ευρώ και άλλαξαν ακόμα και το κουμπί ον offκαι το ηχείο από μόνοι τους χωρίς να με χρεώσουν αν και είχα βγει από την εγγύηση 26/12/18 σύμφωνα με το σύστημα τους γιατί εγώ το πήρα μεταχειρισμένο χωρίς να έχω κάποια απόδειξη
Samsung j500FN
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nα αναφέρω την εμπειρία μου με το service.

Σάββατο έκανα αναφορά για αντικατάσταση μπαταρίας

Κυριακή μου απάντησαν να στείλω το τηλέφωνο με UPS.

Δευτέρα μεσημέρι ήρθαν από την UPS στο σπίτι, πήραν το τηλέφωνο και Τρίτη 9,30 πμ το παρέλαβε η εταιρεία στην Πολωνία.

Τρίτη μεσάνυχτα μου έστειλαν προσφορά επισκευής, την οποία πλήρωσα περί τις 02,00 τη νύχτα.

Πέμπτη ξημερώματα ενημέρωση ότι το τηλέφωνο έχει παραδοθεί για αποστολή επισκευασμένο.

Παρασκευή έχω ενημέρωση από UPS ότι θα το παραλάβω.

 

Μια σημείωση, θεωρώ ότι το τηλέφωνο έφυγε από τα χέρια μου σε καλή κατάσταση, αλλά δεν παίρνω όρκο.

Στην πρόταση επισκευής ήταν και motherboard με φωτογραφία ότι ήταν ανοιχτό στο πλάι της οθόνης.

Link to comment
Share on other sites

Nα αναφέρω την εμπειρία μου με το service.

Σάββατο έκανα αναφορά για αντικατάσταση μπαταρίας

Κυριακή μου απάντησαν να στείλω το τηλέφωνο με UPS.

Δευτέρα μεσημέρι ήρθαν από την UPS στο σπίτι, πήραν το τηλέφωνο και Τρίτη 9,30 πμ το παρέλαβε η εταιρεία στην Πολωνία.

Τρίτη μεσάνυχτα μου έστειλαν προσφορά επισκευής, την οποία πλήρωσα περί τις 02,00 τη νύχτα.

Πέμπτη ξημερώματα ενημέρωση ότι το τηλέφωνο έχει παραδοθεί για αποστολή επισκευασμένο.

Παρασκευή έχω ενημέρωση από UPS ότι θα το παραλάβω.

 

Μια σημείωση, θεωρώ ότι το τηλέφωνο έφυγε από τα χέρια μου σε καλή κατάσταση, αλλά δεν παίρνω όρκο.

Στην πρόταση επισκευής ήταν και motherboard με φωτογραφία ότι ήταν ανοιχτό στο πλάι της οθόνης.

Για τι κόστος μιλάμε ?

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ ότι παρήγγειλα μπαταρία από σκρουτζ (12 ευρώ + 4 ευρώ τα εργαλεία από gearbest) για το OP3 φίλου και την άλλαξα μόνος μου σε 10 λεπτά πριν 1 μήνα περίπου. Είναι ξεκάθαρα καλύτερη σύμφωνα με με τον φίλο. Αλλιώς θα έπρεπε να το στείλει ~1 βδομάδα και θα ήταν ~50 ευρώ.

spacer.png
Model: OnePlus 8T Lunar Silver 12/256 (kebab)
ROM: OxygenOS v11.0.11.11.KB05AA (Android 11)
Mods: Magisk v23 + Riru + LSPosed
Recovery: TWRP 3.5.2_11

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Είμαι και εγώ κάτοχος ενός Oneplus 5t και σκέφτομαι να αλλάξω την μπαταρία πριν λήξει η εγγύηση, χωρίς να έχει εμφανίσει θέμα, προληπτικά. Μίλησα με το support και μου είπαν οτι είναι δωρεάν η επισκευή και τα μεταφορικά, αλλα μόνο αν διαπιστώσουν ότι έχει θέμα η μπαταρία που καλύπτεται από την εγγύηση. Από την εμπειρία σας, υπάρχει περίπτωση να μου πουν ότι η αλλαγή μπαταρίας είναι εκτός της εγγύησης ή να μου πουν ότι δεν υπάρχει λόγος αλλαγής;
Link to comment
Share on other sites

Είμαι και εγώ κάτοχος ενός Oneplus 5t και σκέφτομαι να αλλάξω την μπαταρία πριν λήξει η εγγύηση, χωρίς να έχει εμφανίσει θέμα, προληπτικά. Μίλησα με το support και μου είπαν οτι είναι δωρεάν η επισκευή και τα μεταφορικά, αλλα μόνο αν διαπιστώσουν ότι έχει θέμα η μπαταρία που καλύπτεται από την εγγύηση. Από την εμπειρία σας, υπάρχει περίπτωση να μου πουν ότι η αλλαγή μπαταρίας είναι εκτός της εγγύησης ή να μου πουν ότι δεν υπάρχει λόγος αλλαγής;

 

 

Εγω εκτιμώ οτι αν δεν έχει θέμα, τζάμπα θα το στείλεις - ειχα διαβάσει οτι πλεον δεν είναι "large" σε θέματα αλλαγης μπαταρίας, κανουν αντικατάσταση μονο αν υπάρχει "μετρήσιμο" θέμα...

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως η μπαταρία έχει ένα χρόνο. Τουλάχιστον σε κάποιες άλλες εταιρείες. Το πιο πιθανό είναι να σου πουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και να μην στην αλλάξουν.
1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Διάβαζα κάποιες εμπειρίες πολύ ενθαρρυντικές, οπότε σκέφτηκα μήπως κάνω χρήση και εγώ της εγγύησης. Πρόβλημα δεν έχει εμφανίζει πάντως μέχρι τώρα
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Διάβαζα κάποιες εμπειρίες πολύ ενθαρρυντικές, οπότε σκέφτηκα μήπως κάνω χρήση και εγώ της εγγύησης. Πρόβλημα δεν έχει εμφανίζει πάντως μέχρι τώρα

 

 

 

Προσωπικά στο 3Τ δεν μου την κάλυψαν και με ρώτησαν αν θέλω αλλαγή με 32 ευρώ. Δέχτηκα και την άλλαξαν.

OnePlus 3T, iPad mini 2
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά στο 3Τ δεν μου την κάλυψαν και με ρώτησαν αν θέλω αλλαγή με 32 ευρώ. Δέχτηκα και την άλλαξαν.

 

Εντός εγγύησης έτσι; Τα μεταφορικά τα κάλυψες εσύ;

Link to comment
Share on other sites

Εντός εγγύησης έτσι; Τα μεταφορικά τα κάλυψες εσύ;

 

 

 

Ήμουνα εντός διετίας οποτε ναι εντός εγγύησης. Όχι δεν πλήρωσα μεταφορικά. Στείλανε κούριερ αυτοί. Παρέλαβαν και πήρα μεηλ που έλεγε ότι δεν καλυπτομαι και το κόστος αν επιθυμώ αλλαγή παρόλα αυτά. Εναλλακτικά θα μου το στέλναν πίσω χωρίς να πληρώσω τίποτα. Αυτά ολα το Φεβρουάριο που πέρασε

OnePlus 3T, iPad mini 2
Link to comment
Share on other sites

Ήμουνα εντός διετίας οποτε ναι εντός εγγύησης. Όχι δεν πλήρωσα μεταφορικά. Στείλανε κούριερ αυτοί. Παρέλαβαν και πήρα μεηλ που έλεγε ότι δεν καλυπτομαι και το κόστος αν επιθυμώ αλλαγή παρόλα αυτά. Εναλλακτικά θα μου το στέλναν πίσω χωρίς να πληρώσω τίποτα. Αυτά ολα το Φεβρουάριο που πέρασε

 

Σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
καλησπέρα. Εάν αγοράσεις κινητό από Gearbest η bangood τη ισχύει με την εγγύηση?

Ευχαριστώ.

 

Οτι ισχυει παντου. Αν παθει κατι το κινητο,το στελνεις σε αυτους και εχεις 1χρονο εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πόσο κάνει να επικοινωνήσει η 1+ σε service request? διαβασα κατι τριωρα απο την αποστολή του αιτήματος ενώ σε μένα βλέπω να εξαντλούν το 48ωρο. Αναβαθμισα σε 10αρι, κολλούσε, έσβηνε, τρελή κατανάλωση μπαταρίας, κάνω downgrade, αφού εκανα καθαρισμό της cache και κάτι άλλα παπατζιλίκια που διαβασα, περνάω την 9.0.2 μου βγάζει αναβαθμιση 9.0.9 νομίζω την βάζω λειτουργεί το κινητό σαν καινουργιο για 3-4 μέρες και την Τρίτη έσβησε αφού κόλλησε και δεν ξανανοιξε ποτέ. Εστειλα αίτημα 13 του μήνα (Τετάρτη) το απόγευμα και με βλέπω να μου στελνουν επικοινωνία Παρασκευή απόγευμα.

Δεν ξερω αν ειναι hardware ή software το προβλημα εν τω μεταξυ, οποτε δεν εχω και εικόνα τι μπορεί να μου πουν απο εκεί. στον 1,5 χρονο ειμαι που το έχω. Διετής δεν είναι η εγγύηση; Από το site τους το ειχα παραγγείλει.

Τόσα χρόνια βαρελάς, τέτοιον πάτο δεν ξανάδα!
Link to comment
Share on other sites

Είναι διετής η εγγύηση. Μην ανησυχείς θα λυθεί το πρόβλημα. Δεν γνωρίζω για τους χρόνους απόκρισης, οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω.
Link to comment
Share on other sites

Η επίσημη αντιπροσοποια δεν το αναλαμβάνει ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η επίσημη αντιπροσοποια δεν το αναλαμβάνει ?

 

Οτι ισχυει παντου. Αν παθει κατι το κινητο,το στελνεις σε αυτους και εχεις 1χρονο εγγυηση.

 

Η επίσημη αντιπροσοποια δεν το αναλαμβάνει ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδιά πόσο κάνει να επικοινωνήσει η 1+ σε service request? διαβασα κατι τριωρα απο την αποστολή του αιτήματος ενώ σε μένα βλέπω να εξαντλούν το 48ωρο. Αναβαθμισα σε 10αρι, κολλούσε, έσβηνε, τρελή κατανάλωση μπαταρίας, κάνω downgrade, αφού εκανα καθαρισμό της cache και κάτι άλλα παπατζιλίκια που διαβασα, περνάω την 9.0.2 μου βγάζει αναβαθμιση 9.0.9 νομίζω την βάζω λειτουργεί το κινητό σαν καινουργιο για 3-4 μέρες και την Τρίτη έσβησε αφού κόλλησε και δεν ξανανοιξε ποτέ. Εστειλα αίτημα 13 του μήνα (Τετάρτη) το απόγευμα και με βλέπω να μου στελνουν επικοινωνία Παρασκευή απόγευμα.

Δεν ξερω αν ειναι hardware ή software το προβλημα εν τω μεταξυ, οποτε δεν εχω και εικόνα τι μπορεί να μου πουν απο εκεί. στον 1,5 χρονο ειμαι που το έχω. Διετής δεν είναι η εγγύηση; Από το site τους το ειχα παραγγείλει.

 

Φίλε τι έγινε τελικά ;

Εγώ , ενώ ήταν φορτισμένο , το έβγαλα από την τσέπη για να πάρω τηλέφωνο , σβηστό . Προσπαθώ να το ανοίξω , τίποτα . Όταν γύρισα σπίτι το έβαλα στο φορτιστή , δεν φορτίζει . Είμαι με 10 εδώ και κάτι μέρες , όλα δούλευαν καλά . Από χθές το απόγευμα δεν έχουν απαντήσει .

Link to comment
Share on other sites

Φίλε τι έγινε τελικά ;

Εγώ , ενώ ήταν φορτισμένο , το έβγαλα από την τσέπη για να πάρω τηλέφωνο , σβηστό . Προσπαθώ να το ανοίξω , τίποτα . Όταν γύρισα σπίτι το έβαλα στο φορτιστή , δεν φορτίζει . Είμαι με 10 εδώ και κάτι μέρες , όλα δούλευαν καλά . Από χθές το απόγευμα δεν έχουν απαντήσει .

 

Δοκιμασε Volume up + power button για περιπου 10sec, το ειχα παθει και εγω σε 6Τ μετα απο αποσυνδεση Android Auto

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε Volume up + power button για περιπου 10sec, το ειχα παθει και εγω σε 6Τ μετα απο αποσυνδεση Android Auto

Ήταν το επόμενο που δοκίμασα μετά το σκέτο power αλλά δυστυχώς τίποτα . Φυσικά το επανέλαβα σήμερα για 20 sec αλλά ...

Μόλις είδα οτι μου έχουν απαντήσει από το απόγευμα κατά τις 4,00 . Ηρθε και ετικέτα αποστολής από UPS . To στέλνω αύριο . Θα ενημερώσω για τις εξελίξεις .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπόν ενημέρωση .

Τετάρτη 26/11 βράδυ , έκανα το αίτημα .

Πέμπτη 27/11 απόγευμα , απάντησαν οτι εγκρίθηκε και έστειλαν ετικέτα UPS .

Παρασκευή 28/11 μεσημέρι , το έστειλα με ΓΕΝΙΚΗ που είναι ο συνεργάτης της UPS στην Εύβοια .

Δευτέρα 2/12 πρωί , έφτασε Πολωνία , απόγευμα παρελήφθη από Oneplus και επισκευάστηκε ( αλλαγή μητρικής ) την ίδια μέρα .

Τρίτη 3/12 μεσημέρι , έφυγε από Πολωνία .

Τετάρτη 4/12 πρωί , έφτασε Αθήνα .

Έκτοτε ακίνητο μέχρι σήμερα Σάββατο 7/12 το πρωί που παραδόθηκε στη ΓΕΝΙΚΗ και καλώς εχόντων θα το πάρω τη Δευτέρα .

Aπό την Oneplus προφανώς είμαι πολύ ικανοποιημένος .

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...