Jump to content

[OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές


asot
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν το θέμα σου είναι να διαλέξεις κάποια "ζημια", δώσε screenshot των επιλογών να σε βοηθήσουμε...

Ουτως ή άλλως, θα γίνει πληρης διάγνωση με την άφιξη στο service center

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Πως στέλνω εδώ εικόνα; γενικά θέλω να μου εξήγηση βήμα βήμα κάποιος την διαδικασία. Γιατί δεν γνωρίζω καλά αγγλικά και στο Chat δεν μπορω να συνεννοηθώ.
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Αν το θέμα σου είναι να διαλέξεις κάποια "ζημια", δώσε screenshot των επιλογών να σε βοηθήσουμε...

Ουτως ή άλλως, θα γίνει πληρης διάγνωση με την άφιξη στο service center

Δεν με κατάλαβες...

Δώσε screenshot των επιλογών που σου δίνει στην συμπλήρωση του RMA της OnePlus, να σου προτείνουμε τι να επιλέξεις!

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν με κατάλαβες...

Δώσε screenshot των επιλογών που σου δίνει στην συμπλήρωση του RMA της OnePlus, να σου προτείνουμε τι να επιλέξεις!

 

Τελικά βρήκα άκρη με το Chat (έβαλα την κοπελα μου σε ρόλο μεταφραστή) και περιμένω email από την oneplus για τις λεπτομερείες που χρειάζονται για να σταλεί η συσκευή. Συγνώμη που στο προηγούμενο μύνημα δεν κατάλαβα τι είπες! Σε ευχαριστω όπως και να εχει!

Link to comment
Share on other sites

εχει δοκιμασει κανεις την ασφαλεια συσκευης απο oneplus να μας πει εντυπωσεις;
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Στις 6 Νοεμβρίου ήρθε η ups και παρέλαβε το οneplus 6 για να το στείλει Πολωνία για αντικατάσταση τις πίσω πλατης όπου έσπασε. Την επόμενη μέρα πρωί έφτασε στον προορισμό του και στις 8 του μήνα πήγε στο service να ελεγχθεί η συσκευή. Πράγματι την συσκευή την είδαν την ίδια μέρα μου έστειλαν το κόστος αναλυτικά (46€) και πλήρωσα επιτόπου ώστε να φτιαχτεί. Στις 19 του μήνα πήρα email από το service ότι δεν έχουν ανταλακτικα και περιμένουν να τους έρθουν! Έχει πάει 22 του μήνα και ακόμα δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Πλήρης απογοήτευμενος από την εταιρία από άποψη χρόνου παράδοσης. Εχω περιέργεια να δω πόσο θα τραβήξει..
Link to comment
Share on other sites

Στις 6 Νοεμβρίου ήρθε η ups και παρέλαβε το οneplus 6 για να το στείλει Πολωνία για αντικατάσταση τις πίσω πλατης όπου έσπασε. Την επόμενη μέρα πρωί έφτασε στον προορισμό του και στις 8 του μήνα πήγε στο service να ελεγχθεί η συσκευή. Πράγματι την συσκευή την είδαν την ίδια μέρα μου έστειλαν το κόστος αναλυτικά (46€) και πλήρωσα επιτόπου ώστε να φτιαχτεί. Στις 19 του μήνα πήρα email από το service ότι δεν έχουν ανταλακτικα και περιμένουν να τους έρθουν! Έχει πάει 22 του μήνα και ακόμα δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Πλήρης απογοήτευμενος από την εταιρία από άποψη χρόνου παράδοσης. Εχω περιέργεια να δω πόσο θα τραβήξει..

 

Και σε εμένα επεσε στα χερια μου ενα 1+6 με σπασμενη πλατη και ηθελα να το στειλω για να το φτιαξουν αυτοι

Θα το ακυρώσω το αιτημα αμα ειναι και τους παιρνει τοσο πολυ

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα επεσε στα χερια μου ενα 1+6 με σπασμενη πλατη και ηθελα να το στειλω για να το φτιαξουν αυτοι

Θα το ακυρώσω το αιτημα αμα ειναι και τους παιρνει τοσο πολυ

 

Λογικά εάν είχαν τα ανταλλακτικά ετοιμοπαραδοτα την συσκευή θα την είχα

εδω και μέρες στα χέρια μου. Το θέμα είναι ότι δεν με ενημέρωσαν εξ αρχής ότι υπάρχει έλλειψη. Τι να πω.. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να περιμένω.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά εάν είχαν τα ανταλλακτικά ετοιμοπαραδοτα την συσκευή θα την είχα εδω και μέρες στα χέρια μου. Το θέμα είναι ότι δεν με ενημέρωσαν εξ αρχής ότι υπάρχει έλλειψη. Τι να πω.. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να περιμένω.

 

Το καταλαβα οτι δεν ειναι ετοιμοπαραδοτα τα ανταλλακτικα

Απλα δεν θελω να καθεται τοσες μερες το κινητο εκει χωρις να μου το εχουν κανει

Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο έκανα ένα τσεκάρισμα στο sait του service μεσο imei και μου έβγαλε Approximate repair date 3/12/2018. Για γέλια και για κλάματα είναι η κατάσταση. Μίλησα και στο Chat και μου είπαν ότι όταν παραλάβω με το καλο την συσκευή να ξαναεπικοινωνησω μαζί τους για να κάνουν κάτι για μένα. Τι στο καλό εννοούν δεν ξέρω. Ίδωμεν
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έγινε approved του service request μου για την αλλαγή της πλάτης στο OP6 και μου έστειλαν μια ετικέτα UPS. Μένω Θεσσαλονίκη και στο επίσημο το site δεν μπορούσα να βρω αν έχουν κάποιο παράρτημα στην Θεσσαλονίκη.

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται?

Είναι αγορασμενο από την OnePlus. Δεν χρειάζεται να βάλω και την απόδειξη μαζί εεε?

Link to comment
Share on other sites

Tο service είναι στην Πολωνία και μόνο όσων αφορά την Ευρώπη από όσο ξέρω. Δεν χρειάζεται η απόδειξη τα στοιχια σου μόνο θέλει. Την εξακρίβωση την κάνουν μεσο imei. Εντομεταξη μετά το κραξιμο που τους έριξα εχθες εντελώς τυχαία το κινητό το επισκευάσαν και εχθες στις 9 και κατι το βράδυ το πακεταραν για επιστροφή στα πάτρια εδάφη.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπερα εχω ενα oneplus 6 ευρωπαικο αγορασμενο απο skroutz και επειδη ειναι καινουργιο και οταν δονειται ακουγεται ενας τριγμος ηθελα να το στειλω για servive.Η ερωτηση μου ειναι μπορω απευθειας να το στειλω στην oneplus η δεν γινεται και πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα που το πηρα απο το σκρουτζ

LG Optimus 2X,THL W8,Xiaomi mi2s,Xiaomi mi4, Xiaomi mi4c, Letv le1, Lg g2, Lg g3, Lg g4,Xiaomi mi5,Samsung Galaxy S6 Edge,Lg g5,Galaxy s7,Xiaomi mi5s,Xiaomi mi6,Galaxy s8,Lg g6,Oneplus 5,Oneplus 5t,Xiaomi mi note 3,Huawei mate 10 pro,Xiaomi mi mix 2s,Galaxy s9+,Huawei P20 Pro,Xiaomi mi 9,Huawei mate 20 pro,Xiaomi mi note 10,Huawei p30 pro,Samung s10 plus,Samsung s20 plus,Xiaomi mi 10,Pixel 4xl,Samsung s20 fe

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εχω ενα oneplus 6 ευρωπαικο αγορασμενο απο skroutz και επειδη ειναι καινουργιο και οταν δονειται ακουγεται ενας τριγμος ηθελα να το στειλω για servive.Η ερωτηση μου ειναι μπορω απευθειας να το στειλω στην oneplus η δεν γινεται και πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα που το πηρα απο το σκρουτζ

Κατευθείαν με το επίσημο site της OnePlus να επικοινωνήσεις. Μην μπλέξεις με το κατάστημα εκτός αν είσαι μέσα στις 7 (ή 14) μέρες από την αγορά και υπάρχει περίπτωση να δικαιούσαι αντικατάσταση λόγω DOA (dead on arrival).

spacer.png
Model: OnePlus 8T Lunar Silver 12/256 (kebab)
ROM: OxygenOS v11.0.11.11.KB05AA (Android 11)
Mods: Magisk v23 + Riru + LSPosed
Recovery: TWRP 3.5.2_11

Link to comment
Share on other sites

Κατευθείαν με το επίσημο site της OnePlus να επικοινωνήσεις. Μην μπλέξεις με το κατάστημα εκτός αν είσαι μέσα στις 7 (ή 14) μέρες από την αγορά και υπάρχει περίπτωση να δικαιούσαι αντικατάσταση λόγω DOA (dead on arrival).

Μπορείς να με πεις πως?Γιατί διάβασα όταν ανοίγεις ticket σου ζητάνε order number η στοιχεία από την παραγγελία.Εγω το πήρα από αλλού για αυτό.Αν γνωρίζεις πες μου

LG Optimus 2X,THL W8,Xiaomi mi2s,Xiaomi mi4, Xiaomi mi4c, Letv le1, Lg g2, Lg g3, Lg g4,Xiaomi mi5,Samsung Galaxy S6 Edge,Lg g5,Galaxy s7,Xiaomi mi5s,Xiaomi mi6,Galaxy s8,Lg g6,Oneplus 5,Oneplus 5t,Xiaomi mi note 3,Huawei mate 10 pro,Xiaomi mi mix 2s,Galaxy s9+,Huawei P20 Pro,Xiaomi mi 9,Huawei mate 20 pro,Xiaomi mi note 10,Huawei p30 pro,Samung s10 plus,Samsung s20 plus,Xiaomi mi 10,Pixel 4xl,Samsung s20 fe

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να με πεις πως?Γιατί διάβασα όταν ανοίγεις ticket σου ζητάνε order number η στοιχεία από την παραγγελία.Εγω το πήρα από αλλού για αυτό.Αν γνωρίζεις πες μου

 

Εγγύηση από OnePlus έχεις μόνο αν αγοράσεις από το επίσημο site ή από το Amazon, εσύ θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το κατάστημα για να σε καλύψει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπόν,είχα στο μυαλό μου να στείλω το κινητό για αλλαγή της μπαταριας,δεν είχα κάποιο θέμα αλλά μετά από 2 χρόνια είχε την κάποια πτώση της!

Στις 1/12/18 βλέποντας τον λογαριασμό μου στην oneplus,είδα ότι 1/12/16 είχα κάνει την αγορα,αμάν λέω θα χάσω την εγγύηση,και επί τόπου κάνω αίτημα service request rma για πρόβλημα στην μπαταρια!

Χωρίς κάποια άλλη κίνηση από μέρους μου,μου στέλνουν email στις 4/12 ότι την επόμενη θα έρθει ο κούριερ να παραλάβει το κινητο!

5/12 εκτυπώνω τα δύο χαρτιά που ήθελαν,παραλαμβανεται το κινητο μου και την ίδια μέρα φεύγει για Τσεχία και το παραλαμβάνουν εκεί την επόμενη το πρωί!

Στις 6/12 το τσεκαρουν χωρίς άλλη ενημέρωση,περνάει το Σαββατοκύριακο και Δευτέρα 10/12 το επισκευάζουν και το στέλνουν οπότε και το παρέλαβα εγώ σήμερα!

Δεν με ρώτησαν ποτέ τίποτα,δεν είχα την οποιαδήποτε άλλη επικοινωνία και η μπαταρία αλλαγμένη και βράχος όπως καινούργιο πλέον!

Απλά ΆΨΟΓΗ εξυπηρέτηση!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως εκτός εγγυήσεις μου ζήτησαν 50 ευρώ με τα μεταφορικά να αλλάξουν μπαταρία και δεν το έκανα.
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι δεν το έστειλες επειδή σου ζήτησαν 50;

 

Έχει δοκιμάσει κανείς αλλαγή μπαταρίας σε κάποιο μαγαζάκι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη να μας πει πόσα ζητάν;

spacer.png
Model: OnePlus 8T Lunar Silver 12/256 (kebab)
ROM: OxygenOS v11.0.11.11.KB05AA (Android 11)
Mods: Magisk v23 + Riru + LSPosed
Recovery: TWRP 3.5.2_11

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι δεν το έστειλες επειδή σου ζήτησαν 50;

 

Έχει δοκιμάσει κανείς αλλαγή μπαταρίας σε κάποιο μαγαζάκι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη να μας πει πόσα ζητάν;

Ναι δεν το έστειλα μου φάνηκαν πολλά για εμένα, την άλλαξα μόνος μου με μπαταρία που αγόρασα από eBay 8 Ευρώ.

Κανένα πρόβλημα δουλεύει άψογα γενικά αλλά και η γρήγορη φόρτιση με μια ώρα παραπάνω οθόνη από πρίν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχει πάρει κάποιος oneplus εκτός επισήμου site (gearbest , bangood κλπ) και να έχει τύχει να χρειαστεί σέρβις και να δοκιμάσει από το επίσημο site?

Το δεχτήκαν? Τον κάλυψαν στην εγγύηση? ή πλήρωσε τα πάντα κανονικά?

Ερωτώ πλέον γιατί αρχίζει και ακούγεται από μερικούς ότι αναγνωρίζουν την εγγύηση και αν το πήρες και εκτός του επισήμου δικτύου της oneplus

...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, αν ένα κινητό είναι εκτός ΕΕ δεν το δέχονται καν ακόμα και να πληρώσεις.Αυτό ισχύει σε αρκετές εταιρείες.δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις
1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

Όχι παιδιά το κινητό σε θέμα εγγυήσεις πάει εκεί από όπου αγοράστηκε δεν το καλύπτει η oneplus Ευρώπη.
Link to comment
Share on other sites

Προφανως και δεν τα δεχονται γιατι αν ειναι ετσι μετα κανεις δεν θα αγοραζει κατευθειαν απο το επισημο store αλλα θα αγοραζουν ολοι τα φθηνοτερα απο Κινα μερια.

Ειναι ιδια ακριβως περιπτωση με τα Xiaomi σε μας στην Ελλαδα.Οσα εισαγονται απο Infoquest,τα καλυπτει η ιδια με 2χρονια εγγυηση.

Αν αγορασεις απο σκρουτζ ή Κινα τελος παντων δεν στα καλυπτει ακομα και αν θες να πληρωσεις χρηματα για επισκευη.

 

Οτι πληρωνεις παιρνεις που λεμε.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...