Jump to content

[OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές


asot
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπράβο στην oneplus. Να τα βλέπουν μερικοί δικοί μας εδώ να περνουνε μαθήματα..

 

Mate the 10 pro be with you

Device: S24 Ultra Titan Grey 12/512GB  + Watch 5 44mm

 

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο στην oneplus. Να τα βλέπουν μερικοί δικοί μας εδώ να περνουνε μαθήματα..

 

Mate the 10 pro be with you

Ασε φίλε, για ένα ζευγάρι ακουστικά xiaomi που έδωσα στην εγγύηση ως ελαττωματικά στο public της Θεσσαλονίκης, μου δώσαν εκτιμώμενο χρόνο 2-3 βδομαδες

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τσεκαροντας προχτες (03/07) τον λογαριασμό μου στην oneplus για να δω ποτε ληγει η εγγύηση απτο oneplus 3 μου βλεπω οτι έληγε την ιδια μερα...αμεσως μου έρχεται μια φλασια να ανοίξω ticket(RMA) για αντικατάσταση μπαταρίας εντός εγγύησης(μετα απο 2 χρονακια ειχε πεσει η αποδοση αλλα όχι και κατι τρομερό)...πιο πολύ ηθελα να δω αν θα με καλύψουν μιας κ ηταν τελευταία μερα εγγύησης κ αν θα πλήρωνα τίποτα

Παταω το κουμπί κατω απτην παραγγελία μου κ συμπληρωνω το ticket που ρωταγε τι ηθελα να αλλαξω/επιδιορθωσω κ για πιο λόγο.

...εντος μιας ωρας μου ηρθε μειλ απάντηση απο το customer service κ μ ρωταγαν λεπτομέρειες τι κ πως για το " προβλήμα της μπαταρίας" κ ν τους στειλω screenshot απτο διαγραμμα της μπαταρίας μόλις φθασει στο 20-25%

Οντως τα στέλνω αργότερα το βράδυ κατα της 00:30 της 03/07 κ στις 02:30 σκαει αλλο μειλ απάντηση (το ειδα όταν ξυπνησα το πρωί) κ μου λεγανε ξανα να βαλω την μπαταρια στο saver mode κλεινόντας gps, wifi να το αφησω στην αυτόματη φωτεινότητα μέχρι να ξαναφτασει στο 20-25% κ να ξαναστειλω screenshot (υπενθυμίζεται οτι είμαστε στις 04/07 κ πλεον εκτος εγγύησης).

 

Για να μην μακρυγορω το κινητο απο την Πέμπτη 05/07 ταξιδεύει για Πολωνία...αντε να δω τι θα γινει...ηδη με επιασαν τα στερητικα

Edited by hs2000corolla
...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τσεκαροντας προχτες (03/07) τον λογαριασμό μου στην oneplus για να δω ποτε ληγει η εγγύηση απτο oneplus 3 μου βλεπω οτι έληγε την ιδια μερα...αμεσως μου έρχεται μια φλασια να ανοίξω ticket(RMA) για αντικατάσταση μπαταρίας εντός εγγύησης(μετα απο 2 χρονακια ειχε πεσει η αποδοση αλλα όχι και κατι τρομερό)...πιο πολύ ηθελα να δω αν θα με καλύψουν μιας κ ηταν τελευταία μερα εγγύησης κ αν θα πλήρωνα τίποτα

Παταω το κουμπί κατω απτην παραγγελία μου κ συμπληρωνω το ticket που ρωταγε τι ηθελα να αλλαξω/επιδιορθωσω κ για πιο λόγο.

...εντος μιας ωρας μου ηρθε μειλ απάντηση απο το customer service κ μ ρωταγαν λεπτομέρειες τι κ πως για το " προβλήμα της μπαταρίας" κ ν τους στειλω screenshot απτο διαγραμμα της μπαταρίας μόλις φθασει στο 20-25%

Οντως τα στέλνω αργότερα το βράδυ κατα της 00:30 της 03/07 κ στις 02:30 σκαει αλλο μειλ απάντηση (το ειδα όταν ξυπνησα το πρωί) κ μου λεγανε ξανα να βαλω την μπαταρια στο saver mode κλεινόντας gps, wifi να το αφησω στην αυτόματη φωτεινότητα μέχρι να ξαναφτασει στο 20-25% κ να ξαναστειλω screenshot (υπενθυμίζεται οτι είμαστε στις 04/07 κ πλεον εκτος εγγύησης).

 

Για να μην μακρυγορω το κινητο απο την Πέμπτη 05/07 ταξιδεύει για Πολωνία...αντε να δω τι θα γινει...ηδη με επιασαν τα στερητικα

Δηλαδή πας για αντικατάσταση μπαταρίας μετά οι δύο χρόνια χρήσεις με εγγύηση....Που οι άλλες εταιρίες δίνουν 6 μήνες εγγύηση για την μπαταρία...Θα μας τρελάνει η one plus... Αμα στην αντικαταστήσουν ενημέρωσε μας να το στείλω και εγώ με ενδιαφέρει άμεσα.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πας για αντικατάσταση μπαταρίας μετά οι δύο χρόνια χρήσεις με εγγύηση....Που οι άλλες εταιρίες δίνουν 6 μήνες εγγύηση για την μπαταρία...Θα μας τρελάνει η one plus... Αμα στην αντικαταστήσουν ενημέρωσε μας να το στείλω και εγώ με ενδιαφέρει άμεσα.

 

Οτι θα την αντικαταστησουν και εντός εγγύησης ειναι σιγουρο(μου το ειπαν ηδη στο μειλ όπως κ οτι θα μου το κάνουν hard reset κ να κρατήσω backup) απλα αν οταν το ανοίξουν κ αν βρουν κάποια hardware ζημια που δεν καλύπτεται απτην εγγύηση θα μου στείλουν μειλ με το κοστος κ αν επιθυμώ να συνεχίσουν

...α κ παρεπιπτόντως το εχω στειλει σβησμενο το κινητο αλλα εχοντας twrp κ ρουταρισμενο

...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση για το προηγούμενο ποστ.

Ηρθε μειλ χτες το απόγευμα Δευτέρα 09/07/2018 οτι παρελήφθη η συσκευή μου το πρωι και αυθημερόν ελέγχθηκε για τυχον βλάβες που δεν καλυπτει η εγγύηση (δεν βρεθηκε κατι εκαναν κ ενα ψιλοκαθαρισμο απο σκονες κλπ) , αλλάχτηκε καινούργια μπαταρία εντός εγγύησης κ περάστηκε το τελευταίο firmware.Μου έστειλαν καινούργιο κωδικο αποστολής για επιστροφή κ φεύγει σημερα 10/07/2018 απο Πολωνια για να πάρει το δρομο του γυρισμού.

Δεν ξέρω για εσας πάντως εγω αν αντεξω οικονομικα για επόμενη συσκευή δύσκολα θα με χασουν απο πελατη.

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

... παρεπιπτόντως σε ολα τα σταδια τις διαδικασίας μου εστελναν μειλ για το σταδιο που βρισκονταν(ποτε παρελήφθη ,ποτε ελέγχθηκε και τι εργασιες έκαναν κ αν καλύπτεται απο εγγύηση (η οποια ειχε ληξει απο 03/07/2018 αλλα ποτε δεν μου δημιούργησαν θεμα χεχεχε) )

Τόση αμεσότητα και ταχύτητα ουτε σε σερβις της Ελλάδας και να το ειχα δίπλα μου δε θα ειχα.παρακατω δινω το χρονοδιάγραμμα αποστολής(αντιστροφα οπως το έβγαλε το 17track.Υπενθυμιση οτι μεσολαβησε Σαββατοκύριακο

 

Κατάσταση*πακέτου: Παραδόθηκε

Προορισμός: Άγνωστος

Προέλευση: Πολωνία

2018-07-09 09:12 JANKI, PL, DELIVERED

2018-07-09 07:18 Warsaw, Poland, Import Scan

2018-07-09 05:45 Arrival Scan

2018-07-09 04:02 Koeln, Germany, Departure Scan

2018-07-07 00:26 Koeln, Germany, Arrival Scan

2018-07-06 23:13 Muenchen, Germany, Departure Scan

2018-07-06 22:20 Arrival Scan

2018-07-06 20:45 Spata, Greece, Departure Scan

2018-07-06 20:06 Arrival Scan

2018-07-06 20:05 Athens, Greece, Departure Scan

2018-07-06 17:44 Origin Scan

: Ready for UPS

======================================

Powered by http://www.17track.net

...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ε ε εφτασε(από αύριο σπιτι βέβαια φαντάζομαι)

 

Προορισμός: Ελλάδα

Προέλευση: Πολωνία

2018-07-11 11:13 Athens, Greece, Destination Scan

2018-07-11 10:23 Arrival Scan

2018-07-11 10:12 Spata, Greece, Departure Scan

2018-07-11 09:39 Arrival Scan

2018-07-11 06:28 Koeln, Germany, Departure Scan

2018-07-11 06:18 Muenchen, Germany, Departure Scan

2018-07-11 05:32 Arrival Scan

2018-07-11 04:15 Koeln, Germany, Departure Scan

2018-07-10 22:48 Koeln, Germany, Arrival Scan

2018-07-10 21:15 Warsaw, Poland, Departure Scan

2018-07-10 18:16 Export Scan

2018-07-10 17:16 Pickup Scan

2018-07-09 21:41 Poland, Order Processed: Ready for UPS

======================================

Powered by http://www.17track.net

...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Άνοιξα και εγώ ticket για αλλαγή μπαταρίας αλλά μου λένε πως η εγγύηση έχει λήξη και ότι περάσαν τα 2 χρόνια οπότε θα χρεωθώ την αλλαγή μπαταρίας 30 ευρώ.

 

Battery - 8.00 EUR

Labor - 19.50 EUR

VAT - 21%

Estimated Total Repair Cost: 29.84 EUR

 

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να πληρώσω και τα μεταφορικά γιατί δεν γράφουν κάτι στο μαιλ που μου έστειλαν...

 

 

Τελικά μετά από ερώτηση μου για τα μεταφορικά η απάντηση τους ήταν ότι τα μεταφορικά τα χρεώνομαι εγώ, δεν μου είπε ακριβώς ποσό όσο και αν επέμενα αλλά στο περίπου το συνολικό κόστος θα εκτοξευτεί πάνω από 50 ευρώ (υπολόγισα στο περίπου τα μεταφορικά) που είναι ασύμφορο για μια μπαταρία όταν επιδεικτικά στην σελίδα τους λένε ότι το κόστος για μια μπαταριά για το oneplus 3 είναι 7,06 €.

 

Συμπέρασμα, αν έχει λήξει η εγγύηση δεν συμφέρει να απευθυνθείς στο επίσημο service η χρεώσεις είναι όπως και τον άλλον εταιριών.

Edited by tigreos
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξα και εγώ ticket για αλλαγή μπαταρίας αλλά μου λένε πως η εγγύηση έχει λήξη και ότι περάσαν τα 2 χρόνια οπότε θα χρεωθώ την αλλαγή μπαταρίας 30 ευρώ.

 

Battery - 8.00 EUR

Labor - 19.50 EUR

VAT - 21%

Estimated Total Repair Cost: 29.84 EUR

 

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να πληρώσω και τα μεταφορικά γιατί δεν γράφουν κάτι στο μαιλ που μου έστειλαν...

 

 

Τελικά μετά από ερώτηση μου για τα μεταφορικά η απάντηση τους ήταν ότι τα μεταφορικά τα χρεώνομαι εγώ, δεν μου είπε ακριβώς ποσό όσο και αν επέμενα αλλά στο περίπου το συνολικό κόστος θα εκτοξευτεί πάνω από 50 ευρώ (υπολόγισα στο περίπου τα μεταφορικά) που είναι ασύμφορο για μια μπαταρία όταν επιδεικτικά στην σελίδα τους λένε ότι το κόστος για μια μπαταριά για το oneplus 3 είναι 7,06 €.

 

Συμπέρασμα, αν έχει λήξει η εγγύηση δεν συμφέρει να απευθυνθείς στο επίσημο service η χρεώσεις είναι όπως και τον άλλον εταιριών.

Το ερώτημα είναι πόσο χρεώνει αντίστοιχα η σαμσουνγκ πχ μια αλλαγή μπαταρίας;

Προσωπικά 30-40 ευρώ μου φαίνονται νορμάλ σχετικά τιμή για ένα κινητό που είναι κατά τα άλλα λειτουργικό και με αλλαγή μπαταρίας θα πάει πάνω από ένα χρόνο ακόμη.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

OnePlus 3T, iPad mini 2
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξα και εγώ ticket για αλλαγή μπαταρίας αλλά μου λένε πως η εγγύηση έχει λήξη και ότι περάσαν τα 2 χρόνια οπότε θα χρεωθώ την αλλαγή μπαταρίας 30 ευρώ.

 

Battery - 8.00 EUR

Labor - 19.50 EUR

VAT - 21%

Estimated Total Repair Cost: 29.84 EUR

 

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να πληρώσω και τα μεταφορικά γιατί δεν γράφουν κάτι στο μαιλ που μου έστειλαν...

 

 

Τελικά μετά από ερώτηση μου για τα μεταφορικά η απάντηση τους ήταν ότι τα μεταφορικά τα χρεώνομαι εγώ, δεν μου είπε ακριβώς ποσό όσο και αν επέμενα αλλά στο περίπου το συνολικό κόστος θα εκτοξευτεί πάνω από 50 ευρώ (υπολόγισα στο περίπου τα μεταφορικά) που είναι ασύμφορο για μια μπαταρία όταν επιδεικτικά στην σελίδα τους λένε ότι το κόστος για μια μπαταριά για το oneplus 3 είναι 7,06 €.

 

Συμπέρασμα, αν έχει λήξει η εγγύηση δεν συμφέρει να απευθυνθείς στο επίσημο service η χρεώσεις είναι όπως και τον άλλον εταιριών.

 

Πόσο καιρό ήσουν εκτός εγγύησης;

Τους ρώτησες αν μπορείς να αγοράσεις την μπαταρία ή οποιοδήποτε άλλο ανταλλακτικό κ να το αλλάξεις μονος σου; Γιατί αλλιώς δεν ξερω αν κ απο που μπορείς να βρεις γνησια OnePlus ανταλλακτικά

...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πόσο καιρό ήσουν εκτός εγγύησης;

Τους ρώτησες αν μπορείς να αγοράσεις την μπαταρία ή οποιοδήποτε άλλο ανταλλακτικό κ να το αλλάξεις μονος σου; Γιατί αλλιώς δεν ξερω αν κ απο που μπορείς να βρεις γνησια OnePlus ανταλλακτικά

 

Περίπου 15 μέρες εκτός εγγυήσεις γιατί ξεχάστηκα και πέρασε η ημερομηνία.

Ρώτησα και μου είπαν ότι τα ανταλλακτικά δεν πωλούνται.

Βρήκα στο ebay 10 ευρώ είναι ολόιδια εξωτερικά αλλά ρώτησα και τον πωλητή και μου λέει πως είναι γνήσια, την παρήγγειλα και περιμένω θα την αλλάξω μόνος μου εννοείτε είναι πολύ εύκολο, την παρήγγειλα και περιμένω...

Link to comment
Share on other sites

Περίπου 15 μέρες εκτός εγγυήσεις γιατί ξεχάστηκα και πέρασε η ημερομηνία.

Ρώτησα και μου είπαν ότι τα ανταλλακτικά δεν πωλούνται.

Βρήκα στο ebay 10 ευρώ είναι ολόιδια εξωτερικά αλλά ρώτησα και τον πωλητή και μου λέει πως είναι γνήσια, την παρήγγειλα και περιμένω θα την αλλάξω μόνος μου εννοείτε είναι πολύ εύκολο, την παρήγγειλα και περιμένω...

 

Ε κριμα τότε...εγω ευτυχώς είχα προλάβει την τελευταία μερα.

Κοιτα κ δω για ανταλλακτικά...

 

για OnePlus δεν ξέρω σίγουρα αλλά για αλλες μάρκες ειχαν αυθεντικά

http://www.dragon-tt.com/Products.aspx?gid=331

...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ε κριμα τότε...εγω ευτυχώς είχα προλάβει την τελευταία μερα.

Κοιτα κ δω για ανταλλακτικά...

 

για OnePlus δεν ξέρω σίγουρα αλλά για αλλες μάρκες ειχαν αυθεντικά

http://www.dragon-tt.com/Products.aspx?gid=331

 

Ευχαριστώ θα το ρίξω μια ματιά.

Link to comment
Share on other sites

Ε κριμα τότε...εγω ευτυχώς είχα προλάβει την τελευταία μερα.

Κοιτα κ δω για ανταλλακτικά...

 

για OnePlus δεν ξέρω σίγουρα αλλά για αλλες μάρκες ειχαν αυθεντικά

http://www.dragon-tt.com/Products.aspx?gid=331

 

Δηλαδή εσύ που πρόλαβες να ζητήσεις αλλαγή μπαταρίας εντός εγγύησης πόσο σου χρέωσαν? Ρωτάω πληροφοριακά..

Επίσης, από πότε ξεκινάει να μετράει η διετία της εγγύησης? Από την ημέρα παραγγελίας του τηλεφώνου ή από την ημέρα παραλαβής του?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσύ που πρόλαβες να ζητήσεις αλλαγή μπαταρίας εντός εγγύησης πόσο σου χρέωσαν? Ρωτάω πληροφοριακά..

Επίσης, από πότε ξεκινάει να μετράει η διετία της εγγύησης? Από την ημέρα παραγγελίας του τηλεφώνου ή από την ημέρα παραλαβής του?

 

Δεν έχει κάποια χρέωση, αν είναι πρόβλημα συσκευής δεν πληρώνεις τίποτα, ανοίγεις ticket και αν εγκριθεί στέλνουν την ups να παραλαβή την συσκευή σου πάει Πολωνία γίνεται επισκευή και στο ξανά στέλνουν πίσω με UPS

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει κάποια χρέωση, αν είναι πρόβλημα συσκευής δεν πληρώνεις τίποτα, ανοίγεις ticket και αν εγκριθεί στέλνουν την ups να παραλαβή την συσκευή σου πάει Πολωνία γίνεται επισκευή και στο ξανά στέλνουν πίσω με UPS

 

Ναι, αυτό το ξέρω.. δεν αναφέρομαι όμως στην περίπτωση που έχει πρόβλημα η συσκευή. Λέω αν εγώ θέλω εντός διετίας να κάνω αντικατάσταση μπαταρίας για να αυξήσω την απόδοση της , αφού μετά από 1,5 + χρόνο θα έχει εύλογα φθαρεί. Σε αυτη την περίπτωση, αναρωτιέμαι ποια να είναι η χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό το ξέρω.. δεν αναφέρομαι όμως στην περίπτωση που έχει πρόβλημα η συσκευή. Λέω αν εγώ θέλω εντός διετίας να κάνω αντικατάσταση μπαταρίας για να αυξήσω την απόδοση της , αφού μετά από 1,5 + χρόνο θα έχει εύλογα φθαρεί. Σε αυτη την περίπτωση, αναρωτιέμαι ποια να είναι η χρέωση.

 

Αν διαπιστωσουν οτι εχει μειωμενη διαρκεια οπως στον φιλο η ολη διαδικασια ειναι δωρεαν πρακτικα οπως ανεφερα παραπανω , αν τωρα καποιος θελει να την αλλαξει προληπτικα η χρεωση ειναι αυτη που ανεφεραν παραπανω ανταλακτικο+εργασια+ μεταφορικα αρα μαλλον πιανεις κανα 50αρικο στο νερο πιστευω

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι τι θεωρούν αυτοί μειωμένη απόδοση μπαταρίας.

 

Για αυτό σου ζητάνε πριν το στείλεις screen shots ώστε να βγει κάποιο πόρισμα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αν διαπιστωσουν οτι εχει μειωμενη διαρκεια οπως στον φιλο η ολη διαδικασια ειναι δωρεαν πρακτικα οπως ανεφερα παραπανω , αν τωρα καποιος θελει να την αλλαξει προληπτικα η χρεωση ειναι αυτη που ανεφεραν παραπανω ανταλακτικο+εργασια+ μεταφορικα αρα μαλλον πιανεις κανα 50αρικο στο νερο πιστευω

 

Εμένα προσωπικά όπως ξαναείπα με κάλυψαν πλήρως και δεν πλήρωσα τίποτα...ούτε μεταφορικά.

Πάντως πιστεύω την στιγμή που η συσκευή πήρε παράταση ζωής για ακόμα έναν χρόνο ίσως να αξίζει από κάποιον που έχει σκοπό να την κρατήσει ή κάποιος που την πήρε μεταχειρισμένη φθηνά να επενδύσει σε αλλαγή μπαταρίας απτό επίσημο σέρβις(καθώς ακόμα δεν έχει εξακριβωθεί αν οι μπαταρίες που πουλιούνται από ebay κλπ ειναι αυθεντικές) γιατί ταυτόχρονα το ελέγχουν και για άλλες ζημιές οι οποίες ενδεχομένως να μην είναι ορατές.Τέλος πέφτει και πολύ καλό καθάρισμα εσωτερικά(το δικό από όταν γύρισε πίσω το εξωτερικό ηχείο ακουγόταν δυνατότερα καθώς και πιο δυνατή είναι και η δόνηση πλέον)

...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά όπως ξαναείπα με κάλυψαν πλήρως και δεν πλήρωσα τίποτα...ούτε μεταφορικά.

Πάντως πιστεύω την στιγμή που η συσκευή πήρε παράταση ζωής για ακόμα έναν χρόνο ίσως να αξίζει από κάποιον που έχει σκοπό να την κρατήσει ή κάποιος που την πήρε μεταχειρισμένη φθηνά να επενδύσει σε αλλαγή μπαταρίας απτό επίσημο σέρβις(καθώς ακόμα δεν έχει εξακριβωθεί αν οι μπαταρίες που πουλιούνται από ebay κλπ ειναι αυθεντικές) γιατί ταυτόχρονα το ελέγχουν και για άλλες ζημιές οι οποίες ενδεχομένως να μην είναι ορατές.Τέλος πέφτει και πολύ καλό καθάρισμα εσωτερικά(το δικό από όταν γύρισε πίσω το εξωτερικό ηχείο ακουγόταν δυνατότερα καθώς και πιο δυνατή είναι και η δόνηση πλέον)

Αυτο ηθελα να πω εφοσον εισαι στην εγγυηση και εχει οντως θεμα το κινητο ολη η διαδικασια ειναι τζαμπα , δεν νομιζω τωρα πχ σε καποιον που επειδη του μπηκε η ιδεα στο τριμηνο απο την αγορα της συσκευης να του την αλλαξουν χωρις χρεωση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Μου έπεσε το one plus 6 με θήκη πορτάκι της terrapin και έσπασε στην πλατη. Αν μπορεί κάποιο παιδί από εδώ μέσα να με βοηθήσει τι ακριβός πρέπει να κάνω για το στείλω σε αυτούς να μου το επισκευάσουν θα το εκτιμήσω πολύ. Όταν μπαίνω προφιλ μου και πάταω στο rma το repear βάζω το imei μου και μετά εχει μια επιλογή να τσεκάρω με το πιθανόν πρόβλημα που μπορεί να έχει το κινητό και δεν μπορώ να βρω την επιλογή να τσεκάρω ότι έσπασε η πλάτη. Ευχαριστώ πρικαταβολικα
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...