Jump to content

vegetto_raging

Members
  • Δημοσιεύσεις

    27
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About vegetto_raging

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 30

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

vegetto_raging's Achievements

  1. Είπανε τίποτα για το 5g στις χώρες που δεν είχαν τα παλαιότερα;
  2. Καλησπέρα σας! Είχα αγοράσει πριν κάνα χρόνο για μια φίλη από αμαζον αγγλιαςτο samsung m52 5g. Σήμερα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι όταν πάει να το φορτίσει αναγράφει αυτo:ξέρετε ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα; αν δεν το στείλω στο αμαζον η εγγύηση πιάνει εδώ στην Ελλάδα;
  3. Έχει κανένας σας θέματα με αποσυνδέσεις από το WiFi; αν ναι ξέρετε τι φταίει; και πως διωρθωνετε;
  4. Tο service είναι στην Πολωνία και μόνο όσων αφορά την Ευρώπη από όσο ξέρω. Δεν χρειάζεται η απόδειξη τα στοιχια σου μόνο θέλει. Την εξακρίβωση την κάνουν μεσο imei. Εντομεταξη μετά το κραξιμο που τους έριξα εχθες εντελώς τυχαία το κινητό το επισκευάσαν και εχθες στις 9 και κατι το βράδυ το πακεταραν για επιστροφή στα πάτρια εδάφη.
  5. Πριν λιγο έκανα ένα τσεκάρισμα στο sait του service μεσο imei και μου έβγαλε Approximate repair date 3/12/2018. Για γέλια και για κλάματα είναι η κατάσταση. Μίλησα και στο Chat και μου είπαν ότι όταν παραλάβω με το καλο την συσκευή να ξαναεπικοινωνησω μαζί τους για να κάνουν κάτι για μένα. Τι στο καλό εννοούν δεν ξέρω. Ίδωμεν
  6. Λογικά εάν είχαν τα ανταλλακτικά ετοιμοπαραδοτα την συσκευή θα την είχα εδω και μέρες στα χέρια μου. Το θέμα είναι ότι δεν με ενημέρωσαν εξ αρχής ότι υπάρχει έλλειψη. Τι να πω.. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να περιμένω.
  7. Στις 6 Νοεμβρίου ήρθε η ups και παρέλαβε το οneplus 6 για να το στείλει Πολωνία για αντικατάσταση τις πίσω πλατης όπου έσπασε. Την επόμενη μέρα πρωί έφτασε στον προορισμό του και στις 8 του μήνα πήγε στο service να ελεγχθεί η συσκευή. Πράγματι την συσκευή την είδαν την ίδια μέρα μου έστειλαν το κόστος αναλυτικά (46€) και πλήρωσα επιτόπου ώστε να φτιαχτεί. Στις 19 του μήνα πήρα email από το service ότι δεν έχουν ανταλακτικα και περιμένουν να τους έρθουν! Έχει πάει 22 του μήνα και ακόμα δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Πλήρης απογοήτευμενος από την εταιρία από άποψη χρόνου παράδοσης. Εχω περιέργεια να δω πόσο θα τραβήξει..
  8. Τελικά βρήκα άκρη με το Chat (έβαλα την κοπελα μου σε ρόλο μεταφραστή) και περιμένω email από την oneplus για τις λεπτομερείες που χρειάζονται για να σταλεί η συσκευή. Συγνώμη που στο προηγούμενο μύνημα δεν κατάλαβα τι είπες! Σε ευχαριστω όπως και να εχει!
  9. https://ibb.co/kuBdoL https://ibb.co/cuEL2f https://ibb.co/kAOr8L https://ibb.co/fB0tNf https://ibb.co/d1N7hf ιδού η ζημιά.
  10. Πως στέλνω εδώ εικόνα; γενικά θέλω να μου εξήγηση βήμα βήμα κάποιος την διαδικασία. Γιατί δεν γνωρίζω καλά αγγλικά και στο Chat δεν μπορω να συνεννοηθώ.
  11. Μου έπεσε το one plus 6 με θήκη πορτάκι της terrapin και έσπασε στην πλατη. Αν μπορεί κάποιο παιδί από εδώ μέσα να με βοηθήσει τι ακριβός πρέπει να κάνω για το στείλω σε αυτούς να μου το επισκευάσουν θα το εκτιμήσω πολύ. Όταν μπαίνω προφιλ μου και πάταω στο rma το repear βάζω το imei μου και μετά εχει μια επιλογή να τσεκάρω με το πιθανόν πρόβλημα που μπορεί να έχει το κινητό και δεν μπορώ να βρω την επιλογή να τσεκάρω ότι έσπασε η πλάτη. Ευχαριστώ πρικαταβολικα
  12. Στο review στο sait της dxomark για το one plus 6 αναφέρει σε υποσημείωση ότι η βαθμολογία δωθηκε με βάση το τελευταίο firmware update παντος. Εγω ειμαι το λιγότερο εντυπωσιασμενος από την φωτογραφική μηχανή . Το μόνο παράπονο που έχω είναι η μπαταρία του. Ήθελα κάτι παραπάνω σε διάρκεια.
  13. Μείνε μακριά φιλε μου. Άσε μας σε εμάς τους άτυχους που το πήραμε να το χαρούμε...
  14. Δεν εχεις και άδικο. Κάτι πρέπει να γίνει όμως
  15. Ισχύει αυτό. Ίσως το ισταγκραμ πρέπει να καλιμπραρει τις διαφορετικές αναλογίες των οθονών δεν νομίζω να φταίει το κινητο. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
×
×
  • Create New...