Jump to content

[OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές


asot
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπερα φιλε

επειδη ενδιαφερομαι για ακριβως την ιδια επισκευη στο op6 μου η τιμη που αναφερεις βγαινει απο την τιμη των ανταλλακτικων οπως τα εχει στο site συν 18,5 ευρω που ειναι τα εξοδα επισκευης. Ο φπα που αναφερεις ειναι συν 24 τις εκατο στο ολικο ποσο των 111.4 ευρω?

Και κατι ακομα μεταφορικα πληρωνουμε και αν ναι μηπως γνωριζεις ποσα?

ευχαριστω προκαταβολικα

 

Θα σου πω την εμπειρία μου που δεν είναι και τόσο καλή. Οι τιμές είναι αυτές που λένε στο σαιτ τους συν το φπα 24%. Τους ρώτησα 2-3 φορές πόσα είναι τα μεταφορικά και δεν ξέρανε. Τελικά είπε κάποιος εδώ και κάτι άλλοι στο ρεντιτ ότι δεν σε χρεώνουν. Στο κομμάτι του σερβις τώρα, μου λένε οθόνη μπαταρία 140 (χοντρικά, δεν θυμάμαι ακριβώς) ευρώ μαζί με φπα. Τα πληρώνω αμέσως και περιμένω. Βλέπω στο στατους της cdi ότι πάει quality control και γυρίζει σερβις, οκ λεω έκανε fail και έχει και άλλη ζημιά. Από κάτω έχει contact with customer. Παπάρια contact with customer, δεν μου έστειλαν ποτέ τίποτα. Κοιτάζω στο site της 1+ και λεει repair finished, waiting for shipping. Ρωτάω στο τσατ δεν είχαν ιδέα. Έρχεται mail την επόμενη ότι θα πάρει 3-5 εργάσιμες για να έχουν απάντηση από το σερβις. Στέλνω απευθείας στην cdi (oneplus authorized service) και μου λεει έχει υποστεί ζημιά η μητρική πλακέτα και θέλουμε άλλα 255~ ευρώ, σύνολο 414 μαζί με φπα. Απαντώ ότι δεν αξίζει και τι θα χρεωθώ και τι θα μου κάνουν ριφαντ. Καμία απάντηση απο προχτές και το στατους τους είναι περιμένουν τον πελάτη.......

 

Μέχρι στιγμής after sales από το λιντλ. Μην το στείλεις καν.

1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η μητρική σου ήταν οκ και με την αντικατάσταση μπαταρίας και οθόνης δημιουργήθηκε θέμα στην μητρική??
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η μητρική σου ήταν οκ και με την αντικατάσταση μπαταρίας και οθόνης δημιουργήθηκε θέμα στην μητρική??

 

Όχι, με το χτύπημα ξεχαρβαλώθηκε και η μομπο, βγήκε οφ το proximity και το rotation sensor, ίδιο πράγμα είναι βασικά και είναι κολλημένο πάνω στην μητρική.

1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

Οπότε σε βάφτισαν καλά στο φινάλε... άστο δεν αξίζει σε αυτό το κόστος επισκευής.
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν καταλαβα καλα το κινητο δουλευε μια χαρα στελνεις για μπαταρια και οθονη και στην συνεχεια σου ανεφεραν οτι εχει προβλημα η μητρικη?

υποψιαζομαι malpractice χρησιμοποιοντας εναν ορο απο την δουλεια μου.Δηλαδη κατα την διαρκεια της επισκευης καποιος τεχνικος πιθανοτατα το δημιουργησε το προβλημα.Και το λεω αυτο γιατι αυτοι πριν ξεκινησουν την επισκευη τεσταρουν τα κινητα και αν ειχαν δει θεμα θα στο ανεφεραν.

Θεωρω οτι δεν πρεπει να το αφησεις ετσι διεκδικησε οτι μπορεις γιατι απο τα λεγομενα τους η συσκευη σου δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι λειτουργικη πλεον.

Θα το σκεφτω πολυ αν θα στειλω το δικο μου γιατι δουλευει σφαιρα και το μονο που εχει ειναι σε ενα σημειο της οθονης amoled burn in το οποιο το βλεπεις μονο σε καποια ανοιχτα χρωματα και την μπαταρια θα την αλλαζα προληπτικα μιας και θα ανοιγοταν το κινητο.

Ευχαριστω για την αμεση απαντηση και εαν σου ειναι ευκολο ενημερωσε για οτι συμβει στην συνεχεια!

καλη ευκολια!

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Όχι, με το χτύπημα ξεχαρβαλώθηκε και η μομπο, βγήκε οφ το proximity και το rotation sensor, ίδιο πράγμα είναι βασικά και είναι κολλημένο πάνω στην μητρική.

τωρα ειδα την απαντηση σου οποτε το θεμα προυπηρχε

εαν το τηλεφωνο ειναι λειτουργικο ολα καλα λοιπον

Link to comment
Share on other sites

Οπότε σε βάφτισαν καλά στο φινάλε... άστο δεν αξίζει σε αυτό το κόστος επισκευής.

 

Προφανώς και δεν αξίζει.

 

Δηλαδη αν καταλαβα καλα το κινητο δουλευε μια χαρα στελνεις για μπαταρια και οθονη και στην συνεχεια σου ανεφεραν οτι εχει προβλημα η μητρικη?

υποψιαζομαι malpractice χρησιμοποιοντας εναν ορο απο την δουλεια μου.Δηλαδη κατα την διαρκεια της επισκευης καποιος τεχνικος πιθανοτατα το δημιουργησε το προβλημα.Και το λεω αυτο γιατι αυτοι πριν ξεκινησουν την επισκευη τεσταρουν τα κινητα και αν ειχαν δει θεμα θα στο ανεφεραν.

Θεωρω οτι δεν πρεπει να το αφησεις ετσι διεκδικησε οτι μπορεις γιατι απο τα λεγομενα τους η συσκευη σου δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι λειτουργικη πλεον.

Θα το σκεφτω πολυ αν θα στειλω το δικο μου γιατι δουλευει σφαιρα και το μονο που εχει ειναι σε ενα σημειο της οθονης amoled burn in το οποιο το βλεπεις μονο σε καποια ανοιχτα χρωματα και την μπαταρια θα την αλλαζα προληπτικα μιας και θα ανοιγοταν το κινητο.

Ευχαριστω για την αμεση απαντηση και εαν σου ειναι ευκολο ενημερωσε για οτι συμβει στην συνεχεια!

καλη ευκολια!

 

Νοπ. Έχοντας κάνει αυτή την δουλειά σε μεγάλο service center δεν ισχύει αυτο που λες. Η συσκευή έπεσε και έσπασε η οθόνη. Δεν έχει σημασία αν έπεσε πολύ λίγο κλπ, σημασία έχει ότι έπεσε. Το κινητό έχει πάρα πολλά ευαίσθητα μέρη και ειδικά κάμερες και σενσορς καταστρέφονται πολύ εύκολα. Επίσης ποτέ μα ποτέ δεν ανοίγει ένας τεχνικός το τηλέφωνο πριν την επισκευή. Κάνει μια εκτίμηση βάση των στοιχείων που έχει και σου την στέλνει. Πλήρη εικόνα έχει μόνο όταν πάει να περάσει το κινητό από το quality control, διότι τότε ελέγχονται και πράγματα που δεν ελέγχονται με το μάτι και κάποια περνάνε και water resistant test για να είναι σίγουροι ότι αν πάρει νερό θα φταις εσύ. Αν εσύ στείλεις ένα κινητό και ο άλλος το ανοίξει για να είναι σίγουρος τι φταίει, μετά τι θα σου στείλει πίσω, τα γυαλιά?

 

Πιθανολογώ βάση εμπειρίας, ότι έγινε με την σέντρα που έφαγε.

 

υγ δεν στέκομαι στο κομμάτι της επισκευής, η επικοινωνία τους που είναι ανύπαρκτη είναι το θέμα μου.

Edited by johny_pl
1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

Από την δευτέρα έχω στείλει καμιά 10αρια μεηλ (μαζί με τα σημερινά) και πόσες φορές στο τσατ για να μην φτιάξουν την συσκευή και να μου κάνουν ριφαντ με τα χρήματα που πλήρωσα (140 ευρώ). Σήμερα μου έστειλαν ξανά από την 1+ το μεηλ που μου έστειλε την δευτέρα το σερβις και απάντησα 2 φορές γιατί την πρώτη με κλάσανε (οπως και την 2η), ότι δεν θέλω να το φτιάξω. Απάντησα ξανά το ίδιο και μου λένε εντάξει θα το μεταφέρουμε και θέλουμε 3-5 εργάσιμες........ Στις οποίες δεν ξεκαθαρίζει τι θα γίνει μετά, αν δηλαδή θα έχω τα χρήματα μου πίσω ή αν θα πρέπει πάλι να με ρωτήσουν καμιά άλλη *******. πάντως με ένα μεηλ κάθε βδομάδα, θα τα έχω πάρει να πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας για του χρόνου.

 

Απαράδεκτο after sale. Απαράδεκτο.

1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εγώ πάντως, κάτοχος μόνο OnePlus τα τελευταία χρόνια, μόνο θετικά έχω να πω για το service...

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=8181099#post8181099

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά καλησπέρα

σχετικά με την εγγύηση έχει αλλάξει κάτι;

Δηλαδή αν πάρω από banggood η skrouz θα έχω 1 χρόνο εγγύηση από την την ίδια oneplus;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα

σχετικά με την εγγύηση έχει αλλάξει κάτι;

Δηλαδή αν πάρω από banggood η skrouz θα έχω 1 χρόνο εγγύηση από την την ίδια oneplus;

Ευχαριστώ

 

Ο πρωτος χρονος εγγυηση απο την Oneplus,και ο δευτερος απο το banggood.

Ειχα ρωτησει στο customer service της Oneplus.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Oneplus 7 pro ανοίγω service request 2 μέρες πριν λήξει η εγγύηση γιατί αραια κ που όταν κάνει δόνηση κατά την κλήση κάτι σαν να ψιλοτρίζει στο εσωτερικό.. Ζήτησα κ αλλαγή μπαταρίας, όχι ότι υπήρχε κάποιο θέμα αλλά σκοπεύω να κρατήσω την συσκευή κανα χρόνο ακόμα οπότε λέω αν δεχτούν έχει καλώς.. Μετά από 4 μέρες μου έρχεται απάντηση ότι δέχονται το service request. Σε ερώτηση μου αν ισχύει το γεγονός ότι εγώ έκανα το αίτημα πριν λήξει η εγγύηση κ αυτοί απάντησαν μεταγενεστερα μου είπαν ότι ισχύει κανονικά αν η συσκευή δεν έχει κάποιο σπάσιμο-εξωτερικη ζημιά ή υγρασία. Την επόμενη (12/8), έρχεται η ups κ το παραλαμβάνει κατά τις 2 το μεσημέρι. 13/8 ήταν στο επισκευαστικο στην Πολωνία. Λαμβάνω mail ότι η συσκευή έχει επισκευαστεί την ίδια μέρα το απόγευμα κ ότι θα αποσταλεί πίσω σε μένα.

Χθες 16/7 έλαβα το νέο tracking number καθώς κ το pdf με τις εργασίες που έγιναν. Μηχανισμός δόνησης, μπαταρία, back cover adhesive. Σήμερα 17/8 πριν λίγη ώρα η συσκευή ήρθε πάλι στα χέρια μου.. Άψογοι ακόμα μια φορά εκεί στην OnePlus όσον αφορά το after sales.. Να έδιναν κ στο software support την ίδια σημασία καλά θα ήταν...

Link to comment
Share on other sites

Oneplus 7 pro ανοίγω service request 2 μέρες πριν λήξει η εγγύηση γιατί αραια κ που όταν κάνει δόνηση κατά την κλήση κάτι σαν να ψιλοτρίζει στο εσωτερικό.. Ζήτησα κ αλλαγή μπαταρίας, όχι ότι υπήρχε κάποιο θέμα αλλά σκοπεύω να κρατήσω την συσκευή κανα χρόνο ακόμα οπότε λέω αν δεχτούν έχει καλώς.. Μετά από 4 μέρες μου έρχεται απάντηση ότι δέχονται το service request. Σε ερώτηση μου αν ισχύει το γεγονός ότι εγώ έκανα το αίτημα πριν λήξει η εγγύηση κ αυτοί απάντησαν μεταγενεστερα μου είπαν ότι ισχύει κανονικά αν η συσκευή δεν έχει κάποιο σπάσιμο-εξωτερικη ζημιά ή υγρασία. Την επόμενη (12/8), έρχεται η ups κ το παραλαμβάνει κατά τις 2 το μεσημέρι. 13/8 ήταν στο επισκευαστικο στην Πολωνία. Λαμβάνω mail ότι η συσκευή έχει επισκευαστεί την ίδια μέρα το απόγευμα κ ότι θα αποσταλεί πίσω σε μένα.

Χθες 16/7 έλαβα το νέο tracking number καθώς κ το pdf με τις εργασίες που έγιναν. Μηχανισμός δόνησης, μπαταρία, back cover adhesive. Σήμερα 17/8 πριν λίγη ώρα η συσκευή ήρθε πάλι στα χέρια μου.. Άψογοι ακόμα μια φορά εκεί στην OnePlus όσον αφορά το after sales.. Να έδιναν κ στο software support την ίδια σημασία καλά θα ήταν...

 

Πόσο κόστος είχε η όλη διαδικασία;

μεταφορικά;

η μπαταρία καλύφθηκε εντός εγγύησης τελικά;

 

Να έχω και εγω μια εικόνα περίπου για το Nord που σίγουρα του χρόνου θα φύγει για αλλαγή μπαταρίας πριν την 2ετία.

Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play 2/16 // Mi A2 Lite 4/64 // 1+ Nord 8/128 // 1+ 11 16/256

Link to comment
Share on other sites

Πόσο κόστος είχε η όλη διαδικασία;

μεταφορικά;

η μπαταρία καλύφθηκε εντός εγγύησης τελικά;

 

Να έχω και εγω μια εικόνα περίπου για το Nord που σίγουρα του χρόνου θα φύγει για αλλαγή μπαταρίας πριν την 2ετία.

 

Τίποτα δεν πλήρωσα, καλύφθηκαν όλα από την εγγύηση!

Link to comment
Share on other sites

μάλιστα ενδιαφέρον να αλλάζεται εντός εγγύησης η μπαταρία.

Άλλες εταιρίες κορεάτικες (ονοματα δε λεμε) εχουν 1 ετος την μπαταρία, στο 2ο την πληρώνεις.

 

ΑΝ θυμάμαι καλά λέει στο τικετ οταν το ανοίξεις οτι πρέπει να έχεις το αυτοκόλλητο που έχει στο πισω γυαλί η συσκευή τοποθετημένο! ισχύει αυτο κανονικά ετσι;

δεν μπορούν αλλιώς λογικά να ταυτοποιήσουν την συσκευή απ οτι κατάλαβα χωρίς να ανοιχτεί, δεν αναγράφονται αλλού στοιχεία.

Απο δεδομένα τι έγινε; τα ειχες σβήσει γενικότερα; (reset δηλαδή) η παρέμειναν;

Πιο πολύ την όλη διαδικασία βαριέμαι, οκ υπάρχει το switch αλλά βλέπω οτι στην τελευταια ενημέρωση δεν τραβάει και τα προσωπικά αρχεία (φωτό, βίντεο) παρα μόνο τις ρυθμίσεις!

Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play 2/16 // Mi A2 Lite 4/64 // 1+ Nord 8/128 // 1+ 11 16/256

Link to comment
Share on other sites

μάλιστα ενδιαφέρον να αλλάζεται εντός εγγύησης η μπαταρία.

Άλλες εταιρίες κορεάτικες (ονοματα δε λεμε) εχουν 1 ετος την μπαταρία, στο 2ο την πληρώνεις.

 

ΑΝ θυμάμαι καλά λέει στο τικετ οταν το ανοίξεις οτι πρέπει να έχεις το αυτοκόλλητο που έχει στο πισω γυαλί η συσκευή τοποθετημένο! ισχύει αυτο κανονικά ετσι;

δεν μπορούν αλλιώς λογικά να ταυτοποιήσουν την συσκευή απ οτι κατάλαβα χωρίς να ανοιχτεί, δεν αναγράφονται αλλού στοιχεία.

Απο δεδομένα τι έγινε; τα ειχες σβήσει γενικότερα; (reset δηλαδή) η παρέμειναν;

Πιο πολύ την όλη διαδικασία βαριέμαι, οκ υπάρχει το switch αλλά βλέπω οτι στην τελευταια ενημέρωση δεν τραβάει και τα προσωπικά αρχεία (φωτό, βίντεο) παρα μόνο τις ρυθμίσεις!

 

Εμένα δεν έλεγε κάτι για αυτοκόλλητο, μόνο για απόδειξη αγοράς σε περίπτωση που είναι αγορασμένο από τους συνεργάτες τους καθώς και να γίνει back up.

Συγκεκριμένα :

Please make sure you have prepared the following:

1. Prepare your proof of purchase

To verify the warranty status, please provide your receipt. Note: This is only applicable for customers who purchased their OnePlus device from our partners: Amazon, Elisa, O2, etc.

2. Back up your data

All data will be erased from your phone during the repair. To protect your data, please back up your device, reset your phone, and take out your SIM card.

 

Προσωπικά δεν έβαλα κάτι διότι την συσκευή την πήρα απ το επίσημο store.

Από δεδομένα έκανα back up φωτο, βίντεο που ήταν 100+ gb.. Εφαρμογές κλπ δεν μ ενδιέφεραν κ εκανα επαναφορά. Ήταν ευκαιρία διότι 2 χρόνια δεν είχα κάνει ποτέ reset. Η συσκευή πήγε με Android 11 και γύρισε με 10..! Έκανα ξανά όλα τα updates κ μόλις τελείωσε έκανα πάλι επαναφορά κ τώρα το στήνω σιγά σιγά, είμαι αυτές τις μέρες με το τίμιο 5Τ που κοντεύει τα 3.5 χρόνια..

Με την παλιά μπαταρία δεν είχα ποτέ κάποιο ιδιαίτερο θέμα.. Έβγαζε μέρα κανονικά κ γύρω στις 5-6 ώρες SOT μικτής χρήσης ανάλογα κ το σήμα.. Πιο πολύ προληπτικά ζήτησα αλλαγή γιατί 2 χρόνια μόνο Warp Charge χρησιμοποιώ. Η καινούργια βάση OnePlus Diagnostic έχει υγεία 95%, την παλιά δε την μέτρησα ποτέ. Βέβαια δεν είναι κ ορισμός της αξιοπιστίας το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά οκ.. Κατέβασα κ το AccuBattery κ θα το κρατήσω κανα 2μηνο διότι όσο περισσότερο φορτίζεις τόσο καλύτερες μετρήσεις κάνει.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές
  • 2 weeks later...

Παιδες καλησπερα κι απο εμενα.

Θελω να περιγραψω την πρωτη μου εμπειρια με το κατα πολλους αψογο σερβις της 1+.

Εστειλα προ εβδομαδας το Oneplus 7 μου για αλλαγη μπαταριας και επανεγκατασταση του πιστοποιητικου Widevine που μετα την αναβαθμιση στην 11,επεσε απο το επιπεδο 1 στο επιπεδο 3.

 

Κανω αιτημα επισκευης,γινεται αποδεκτο,μου στελνουν τα σχετικα εγγραφα και το αποστελλω στο σερβις.

 

Μετα απο 2 μερες λαμβανω email με την αξιολογηση της συσκευης και το σχετικο κοστολογιο,μιας και ημουν εκτος εγγυησης.

Βλεπω στις χρεωσεις το εξωφρενικο ποσο των 334 ευρω για αλλαγη μητρικης,εκτος απο τα 33 που ηθελαν για εργατικα και αλλαγη μπαταριας.

Περιττο να αναφερω το σοκ που επαθα βλεποντας το κοστος,και απορωντας γιατι να γινει αλλαγη μητρικης απο τη στιγμη που η συσκευη πεταει.

 

Τους στελνω ενα μειλ εκει στην περιβοητη Πολωνικη CDTI,ρωτωντας τον λογο αλλαγης της μητρικης.

Μου ερχεται μια απαντηση οτι επειδη η συσκευη μου ειναι το Κινεζικο μοντελο GM1900,θεωρειται region locked,και για αυτο το λογο για να γινει αλλαγη μπαταριας,πρεπει να αλλαχτει και η μητρικη,επειδη σε αυτες τις περιπτωσεις συσκευων αλλης περιοχης,διαφερουν τα εξαρτηματα που περιλαμβανονται μεσα στις συσκευες.

Τωρα κατα ποσον αληθευει αυτο ενας Θεος ξερει.

Εννοειται πως εκανα αρνηση επισκευης,κι ακομα περιμενω ενημερωση για το ποτε θα μου αποσταλλει πισω η συσκευη,ελπιζωντας να μη βρεθω προ εκπληξεων με καμια βλαβη η φθορα απο κακη χρηση της συσκευης στο σερβις.

 

Αναφορικα με την παραπανω δικαιολογια τους για την επισκευη που σας ανεφερα,εχει τυχει σε καποιον απο εσας;

Ειχα διαβασει σχολια χρηστων του εξωτερικου,και συγκεκριμενα για το σερβις του Ηνωμενου Βασιλειου και της Γερμανιας,οτι σε παρομοιες συσκευες με τη δικη μου,για την Κινεζικη εκδοση δηλαδη,ειχε γινει κανονικα αντικατασταση μπαταριας χωρις να αλλαχτει η μητρικη.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, athanaso77 said:

Οι τιμές προέκυψαν σύμφωνα με αυτό το τιμολόγιο επισκευής;

Καλημερα.

Ναι με βαση εκεινο το τιμολογιο ειναι,εμενα ομως η απορια μου ειναι γιατι πρεπει να αλλαχτει η μητρικη για μια μπαταρια;

Μιλαμε για το πιο απλο εξαρτημα ετσι;

Κι οπως ανεφερα στο προηγουμενο σχολιο μου,εχω διαβασει αναφορες για τα σερβις της Γερμανιας και Ηνωμενου Βασιλειου,οτι σε παρομοια μοντελα με το δικο μου,εγινε απλα η αντικατασταση της μπαταριας χωρις οτιδηποτε αλλο.

 

Μηπως λεω απλα προσπαθουν να ξεσκαρταρουν στοκ ανταλλακτικων που τους εχουν ξεμεινει; 

Link to comment
Share on other sites

Ιούλιο έστειλα το 7Τ μου για αλλαγή καπακιού μπαταρίας για το πίσω μέρος του κινητού μόνο.Παλαιότερα μου είχε πέσει απο την μηχανή με αποτέλεσμα το κυρίως  σώμα του κινητού περιμμετρικά να έχει 3-4 σημάδια,τα οποία όμως δεν με ενοχλούσαν.Μου έστειλαν τιμολόγιο 30 ευρώ το καπάκι μπαταρίας και 230 πλαίσιο και μητρική.Τους έστειλα mail και τους είπα οτι δεν θέλω να μου αλλαξετε και την μητρική παρά μόνο το καπάκι και η απάντηση τους ήταν οτι δεν γίνεται,πρέπει να αλλαχτεί και αυτό.

Εννοείται πως δεν δέχτηκα και μου επέστρεψαν το κινητό όπως τους το έστειλα.Γιατί ,δεν μπορώ να καταλάβω...

Link to comment
Share on other sites

@SergioChr το κινητό σου προφανώς αγορασμένο και αυτό από Κίνα, σωστά;

Αφού δεν σας είπαν να σας αλλάξουν και των δύο, ολόκληρο το κινητό εκτός από το τζαμάκι που θα είχατε περάσει στα κινητά σας, πάλι καλά.

Πήρανε πολύ αέρα, φαίνεται πως δεν πάνε καθόλου μα καθόλου καλά.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, SergioChr said:

Ιούλιο έστειλα το 7Τ μου για αλλαγή καπακιού μπαταρίας για το πίσω μέρος του κινητού μόνο.Παλαιότερα μου είχε πέσει απο την μηχανή με αποτέλεσμα το κυρίως  σώμα του κινητού περιμμετρικά να έχει 3-4 σημάδια,τα οποία όμως δεν με ενοχλούσαν.Μου έστειλαν τιμολόγιο 30 ευρώ το καπάκι μπαταρίας και 230 πλαίσιο και μητρική.Τους έστειλα mail και τους είπα οτι δεν θέλω να μου αλλαξετε και την μητρική παρά μόνο το καπάκι και η απάντηση τους ήταν οτι δεν γίνεται,πρέπει να αλλαχτεί και αυτό.

Εννοείται πως δεν δέχτηκα και μου επέστρεψαν το κινητό όπως τους το έστειλα.Γιατί ,δεν μπορώ να καταλάβω...

Αν ειναι κι εσενα η κινεζικη εκδοση οπως αναφερει κι ο φιλος πριν,τοτε γιαυτο σου ειπαν κι εσενα για αλλαγη μητρικης.

Κι εμενα η απαντηση που μου εδωσαν οταν τους ειπα οτι δεν θελω αλλαγη μητρικης αλλα μονο μπαταριας,μου ειπαν μονο και τα 2 γινεται γιατι ειναι το κινεζικο κι εχει διαφορετικα εξαρτηματα απο την ευρωπαικη εκδοση.

Και τους λεω μιλατε σοβαρα,για ενα τοσο απλα εξαρτημα θελετε τετοια επισκευη;ευχαριστω δεν θα παρω,και αρνηθηκα την προσφορα τους.

Απλα οι μαγκες θελουν να διωξουν αποθεμα ανταλλακτικων προφανως,αλλα προτιμω να το αφησω ετσι παρα να τους πληρωνω κερατιατικα χωρις λογο.

Για μενα μπορει να ηταν η πρωτη μου συσκευη της εταιριας,αλλα ειναι και η τελευταια.

Αν θελουν ας πανε να κοροιδευουν τα κινεζακια που μπορει να τους παιρνει.

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, granazias said:

Αν ειναι κι εσενα η κινεζικη εκδοση οπως αναφερει κι ο φιλος πριν,τοτε γιαυτο σου ειπαν κι εσενα για αλλαγη μητρικης.

Κι εμενα η απαντηση που μου εδωσαν οταν τους ειπα οτι δεν θελω αλλαγη μητρικης αλλα μονο μπαταριας,μου ειπαν μονο και τα 2 γινεται γιατι ειναι το κινεζικο κι εχει διαφορετικα εξαρτηματα απο την ευρωπαικη εκδοση.

Και τους λεω μιλατε σοβαρα,για ενα τοσο απλα εξαρτημα θελετε τετοια επισκευη;ευχαριστω δεν θα παρω,και αρνηθηκα την προσφορα τους.

Απλα οι μαγκες θελουν να διωξουν αποθεμα ανταλλακτικων προφανως,αλλα προτιμω να το αφησω ετσι παρα να τους πληρωνω κερατιατικα χωρις λογο.

Για μενα μπορει να ηταν η πρωτη μου συσκευη της εταιριας,αλλα ειναι και η τελευταια.

Αν θελουν ας πανε να κοροιδευουν τα κινεζακια που μπορει να τους παιρνει.

Δεν μου είπαν κάτι για κινέζικο.Όπως και να έχει,την δουλειά μας δεν την κάναμε

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, SergioChr said:

Δεν μου είπαν κάτι για κινέζικο.Όπως και να έχει,την δουλειά μας δεν την κάναμε

Η δουλειά σου ούτως ή άλλως δεν έγινε αγαπητέ, στο θέμα που ανέκυψε όμως αν αυτό το κάνουν μόνο σε κινητά εκ Κίνας δεν απάντησες με σαφήνεια, αν δηλαδή και το δικό σου κινητό ήταν κινεζικό;

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...