Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειτα απο 4(!!!) συγχαρτήρια sms απο το 54970 για την εγγραφή μου στις υπηρεσίες τους,έστειλα mail για διαγραφη του νουμερου μου στο infogr@veoo.com.

Σχεδον αμέσως,μου ηρθε sms στο κινητό με αποστολέα FreeMSG που με ενημερωνε για την διαγραφη μου απο την υπηρεσία τους.

Link to comment
Share on other sites

Επειτα απο 4(!!!) συγχαρτήρια sms απο το 54970 για την εγγραφή μου στις υπηρεσίες τους,έστειλα mail για διαγραφη του νουμερου μου στο infogr@veoo.com.

Σχεδον αμέσως,μου ηρθε sms στο κινητό με αποστολέα FreeMSG που με ενημερωνε για την διαγραφη μου απο την υπηρεσία τους.

 

Λίγα sms να συνεισφέρει ο καθένας (που πέφτει στο colpo) και η εταιρεία MSG είναι ΟΚ.

Ίδια με την τακτική της Wind:

Λίγα 1€ ή 2€ ο καθένας και εεεεε, Αν μιλήσεις: ΟΚ το κόβουμε.

 

Αλίμονο σε όσους δεν μιλήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Λίγα sms να συνεισφέρει ο καθένας (που πέφτει στο colpo) και η εταιρεία MSG είναι ΟΚ.

Ίδια με την τακτική της Wind:

Λίγα 1€ ή 2€ ο καθένας και εεεεε, Αν μιλήσεις: ΟΚ το κόβουμε.

 

Αλίμονο σε όσους δεν μιλήσουν.

 

Στην περιπτωση μου παντως,δεν αφαιρεθηκε ουτε σεντ απο το υπόλοιπο της καρτας μου.

Γι αυτο άλλωστε και τους ζητησα ευγενικα την διαγραφή μου απο τις "υπηρεσίες" τους...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι κακώς σας απασχολεί τεχνικά με ποιον τρόπο έγινε η απάτη.

Εγώ κάνοντας τα βήματα που ανέφερα σε προηγούμενο post μόλις έλαβα πίστωση των χρήματων

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι μόνο η επιστροφή των χρημάτων, αλλά και να βρούμε πως γίνεται για να το αποτρέψουμε στο μέλλον αν είναι δυνατόν.
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι μόνο η επιστροφή των χρημάτων, αλλά και να βρούμε πως γίνεται για να το αποτρέψουμε στο μέλλον αν είναι δυνατόν.

 

Νομιζω ότι το βλέπεις λάθος το έγκλημα και οι τακτικές εξελίσσονται με το χρόνο.Ετσι θα κυνηγάς να αποτρέψεις κάτι που συνεχώς θα εξελίσσεται.

Προσωπικά δεν έκανα τίποτα για να μου κρατήσουν τα χρήματα απλά σε συνεργασία με την wind καταχωρουν το τηλέφωνο σου εν αγνοία σου και στην συνέχεια σου στέλνουν sms με ένα pin που οι ίδιοι καταχωρουν στην σελίδα και στέλνουν sms με χρέωση.

Σε όλη αυτήν την διαδικασία δεν μπορείς να κάνεις κάτι να το αποτρέψεις μόνο μήνυση για απάτη να κλείσουν οι εταιρίες αυτές.

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Επισκέφθηκα πάλι υποκατάστημα της Wind. Θα πρέπει να "κλείσω" τον μήνα χρέωσης, προκειμένου να λάβω αναλυτική κατάσταση λογαριασμού και στη συνέχεια να αμφισβητήσω τις επιπλέον χρεώσεις. Κατέθεσα και γραπτό ερώτημα προς το τεχνικό τμήμα της Wind και αναμένω απάντηση. Μόλις έχω νέα, θα ενημερώσω.

 

Με την ευκαιρία, βρήκα στην ιστοσελίδα της EEΤΤ, συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις για Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης. Μεταξύ άλλων αναφέρει:

"...Εάν αμφισβητείτε χρεώσεις ΥΠΠ, ζητήστε από την εταιρία τηλεφωνίας να σας αποστείλει για το διάστημα που σας ενδιαφέρει το εμπλουτισμένο Ελάχιστο Επίπεδο Αναλυτικής Χρέωσης, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Με αυτό τον τρόπο θα ενημερωθείτε αναλυτικά για όλες τις χρεώσεις ΥΠΠ στο λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένων των χρεώσιμων εισερχόμενων SMS/MMS, καθώς και για την επωνυμία/τον διακριτικό τίτλο της εταιρίας ΥΠΠ ή της εταιρίας τηλεφωνίας που χορήγησε τον αριθμό ΥΠΠ.

 

Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν επιλυθεί, μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως παράπονο/καταγγελία στην εταιρία παροχής ΥΠΠ, στην εταιρία τηλεφωνίας που χορήγησε τον αριθμό ΥΠΠ ή στην εταιρία τηλεφωνίας στην οποία είστε συνδρομητής.

 

Η εταιρία οφείλει να εξετάσει την καταγγελία και να απαντήσει εγγράφως, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 20 ημερών. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση της νομοθεσίας, η εταιρία οφείλει να μη χρεώσει τις σχετικές κλήσεις ή, σε περίπτωση χρέωσης, να επιστρέψει τα αντίστοιχα ποσά...."

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ότι το βλέπεις λάθος το έγκλημα και οι τακτικές εξελίσσονται με το χρόνο.Ετσι θα κυνηγάς να αποτρέψεις κάτι που συνεχώς θα εξελίσσεται.

Άποψή σου, και σεβαστή. Εγώ από την άλλη πιστεύω πως ΑΝ μπορεί να βρεθεί κάποιος μπούσουλας που αν τον ακολουθήσεις θα αποφύγεις ενδεχόμενη ανεπιθύμητη χρέωση, και κάποιος που το διαβάσει το εφαρμόσει με επιτυχία, δεν θα είναι κακό. Και δεν το βλέπω τόσο δυνατό να είναι κάτι που εξελίσσεται, γιατί θα πρέπει να βρεθεί κάποιος άλλος τρόπος να χρεώνουν. Μέχρι στιγμής είναι μερικά πράγματα δεδομένα. Το γιατί το αποτέλεσμα είναι αντίθετο από το φυσιολογικό είναι που ψάχνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μου εστειλαν μηνυμα οτι εγκριθηκε η πιστωση του ποσου:). Τελικα δε χρειαστηκε να στειλω ουτε στην ΕΕΤΤ ουτε στο συνηγορο του καταναλωτη. Edited by TypeRS
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου επεστράφη το ποσό των 6,35€ που μου είχε αφαιρεθεί με την λήψη 2 sms. Μετά βέβαια απο επικοινωνία που είχα στο facebook, αφού με ενημέρωσαν ότι την ευθύνη την έχει η veoo και όχι η wind.
Link to comment
Share on other sites

Δεν με ενδιαφερει ποιος εχει την ευθυνη (αν και για μενα και οι εταιρειες κινητης εχουν ευθυνη), δε θελω να χρεωνομαι για μια υπηρεσια που δεν εχω χρησιμοποιησει
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Κι εγώ θύμα της ελεεινής επίθεσης από τον συγκεκριμένο spammer. Μόλις επικοινώνησα με την Wind, μου έβαλαν φραγή στα δυο 5-ψηφια που χρησιμοποιεί για την συγκεκριμένη απάτη και περιμένω τον μηνιαίο λογαριασμό που θα βγει για να αφαιρεθούν οι χρεώσεις. Σκέφτομαι επίσης πως πρέπει να γίνει κάποια κίνηση σε ΔΗΕ για να λογοδοτήσει για αυτό, δεν ξέρω αν το έχει ήδη κάνει κάποιος άλλος... :mad:
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ θύμα της ελεεινής επίθεσης από τον συγκεκριμένο spammer. Μόλις επικοινώνησα με την Wind, μου έβαλαν φραγή στα δυο 5-ψηφια που χρησιμοποιεί για την συγκεκριμένη απάτη και περιμένω τον μηνιαίο λογαριασμό που θα βγει για να αφαιρεθούν οι χρεώσεις. Σκέφτομαι επίσης πως πρέπει να γίνει κάποια κίνηση σε ΔΗΕ για να λογοδοτήσει για αυτό, δεν ξέρω αν το έχει ήδη κάνει κάποιος άλλος... :mad:

 

H δίωξη θα σου πει πως φταις εσύ, κάποια εφαρμογή που εγκαταστάθηκε στο κινητό, το δωρεάν antivirus που χρησιμοποιείς κλπ κλπ. Έτσι τους έμαθαν, έτσι λένε.

 

Ακόμα περιμένω την επίσημη απάντηση της Wind, και επειδή κοντεύει μήνας, μάλλον σύντομα καταφεύγω στην ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Τα ποσά που σε χρέωσαν*, σου τα επέστρεψε η Wind; Αν όχι, τότε θεωρώ πως είναι συνυπεύθυνοι. Και το άλλο: Ποιος έχει επιτρέψει να υπάρχουν 5-ψηφια 54xxx και 19xxx, που σε χρεώνουν με την λήψη; Μας ενημέρωσε ποτέ η Wind; Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει default φραγή σε αυτά. Κάτι που ενισχύει τη θεωρία της συνυπευθυνότητας. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ έκανα πάντως.

 

* Αλήθεια, πόσα είναι; Εγώ υπολογίζω να εμφανιστούν παραπάνω από 10€

Edited by jlian
Link to comment
Share on other sites

Αν και συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να είναι εξ ορισμού φραγμένα αυτά τα νούμερα και αν κάποιος τα χρειαστεί να μπορεί να άρει τη φραγή, θεωρώ ότι συνυπευθυνότητα είναι πολύ δύσκολο να καταλογιστεί και να αποδειχθεί. Όσο για ενημέρωση, υπάρχουν όλες οι κατηγορίες αριθμών με τις αντίστοιχες χρεώσεις σε κατάλογο που όποιος ψάξει μπορεί να τον βρει στο site του κάθε παρόχου.
Link to comment
Share on other sites

Τα ποσά που σε χρέωσαν*, σου τα επέστρεψε η Wind; Αν όχι, τότε θεωρώ πως είναι συνυπεύθυνοι. Και το άλλο: Ποιος έχει επιτρέψει να υπάρχουν 5-ψηφια 54xxx και 19xxx, που σε χρεώνουν με την λήψη; Μας ενημέρωσε ποτέ η Wind; Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει default φραγή σε αυτά. Κάτι που ενισχύει τη θεωρία της συνυπευθυνότητας. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ έκανα πάντως.

 

* Αλήθεια, πόσα είναι; Εγώ υπολογίζω να εμφανιστούν παραπάνω από 10€

 

Υπολόγιζε περίπου 2 ευρώ ανά μήνυμα που σου έστειλαν.

Link to comment
Share on other sites

Αν και συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να είναι εξ ορισμού φραγμένα αυτά τα νούμερα και αν κάποιος τα χρειαστεί να μπορεί να άρει τη φραγή, θεωρώ ότι συνυπευθυνότητα είναι πολύ δύσκολο να καταλογιστεί και να αποδειχθεί. Όσο για ενημέρωση, υπάρχουν όλες οι κατηγορίες αριθμών με τις αντίστοιχες χρεώσεις σε κατάλογο που όποιος ψάξει μπορεί να τον βρει στο site του κάθε παρόχου.

 

Ναι, αλλά ποιος μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν 5-ψηφια που σε χρεώνουν με την λήψη; Μιλάμε για την απάτη της δεκαετίας στο χώρο της κινητής. Μια φίλη μου έχει ένα παρατημένο καρτοκινητό whats-up, που εδώ και μερικούς μήνες, μόλις το φόρτωνε με μονάδες, της τις έτρωγε με τη μία. Φαντάζεσαι ποιος είναι ο λόγος, της έχει δημιουργήσει επίσης ένα χρέος γύρω στα 50€. Ποιος θα μας προστατεύσει από αυτά τα λαμόγια, που μας ληστεύουν με τη σιωπηλή ανοχή των παρόχων μας;

Link to comment
Share on other sites

Το ότι υπάρχουν υπηρεσίες που χρεώνουν με τη λήψη SMS/MMS δεν είναι κάτι καινούριο για να χρειαστεί ενημέρωση. Και από τη στιγμή που δεν είναι κάτι που έχει βγει παράνομο, δεν βλέπω που έχει την ευθύνη ο πάροχος να κάνει κάτι. Καταλαβαίνω την αγανάκτηση κάποιου που έχει ενεργοποιήσει κάποια τέτοια αηδία που χρεώνει χωρίς να το έχει πάρει χαμπάρι, αλλά μερικά πράγματα είναι δεδομένα και ισχύουν καιρό.

Η ίδια η ΕΕΤΤ τα γράφει αναλυτικά εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά ποιος μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν 5-ψηφια που σε χρεώνουν με την λήψη; Μιλάμε για την απάτη της δεκαετίας στο χώρο της κινητής. Μια φίλη μου έχει ένα παρατημένο καρτοκινητό whats-up, που εδώ και μερικούς μήνες, μόλις το φόρτωνε με μονάδες, της τις έτρωγε με τη μία. Φαντάζεσαι ποιος είναι ο λόγος, της έχει δημιουργήσει επίσης ένα χρέος γύρω στα 50€. Ποιος θα μας προστατεύσει από αυτά τα λαμόγια, που μας ληστεύουν με τη σιωπηλή ανοχή των παρόχων μας;

Καρτοκινητο και χρεος; Πως γινεται;

Link to comment
Share on other sites

Ελα ντε... Αυτό της είπαν στον Γερμανό, όταν πήγε να παραπονεθεί, γιατί μόλις το φόρτωνε με μονάδες, αυτό τις άδειαζε. Η Cosmote έχει σειρά για διευκρινίσεις... :lol:
Link to comment
Share on other sites

"Το ύψος των χρεώσεων των ΥΠΠ δεν ρυθμίζεται από την ΕΕΤΤ, αλλά προσδιορίζεται αποκλειστικά από τις εταιρίες με βάση την εμπορική πολιτική τους. Τα χρήματα που πληρώνετε για τις ΥΠΠ επιμερίζονται ανάμεσα στις εταιρίες που συνεργάζονται για την παροχή αυτών των υπηρεσιών."

 

Δεν νομίζω να "χαλιούνται" οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας από αυτή την κατάσταση.

 

Προσωπικά, ο πάροχος έχει μερίδιο ευθύνης, ειδικά όταν "δίνει" το τηλεφωνικό νούμερο χωρίς τη συγκατάθεση του χρήστη. Έχω κουραστεί να ακούω τους υπαλλήλους να ισχυρίζονται πως εγώ έδωσα τα στοιχεία μου και τη συγκατάθεσή μου.

 

Η ΕΕΤΤ το δηλώνει ξεκάθαρα: Για τις ΥΠΠ μέσω SMS/MMS για τις οποίες απαιτείται να εγγραφείτε σε διαδικτυακό τόπο, πρέπει να σας αποστέλλουν άμεσα:

  • είτε SMS με κωδικό τον οποίο θα πρέπει να εισάγετε στο διαδικτυακό τόπο,
  • είτε SMS στο οποίο θα πρέπει να απαντήσετε, δηλώνοντας τη συγκατάθεσή σας.

 

Επομένως, μιλάμε για μία παράτυπη διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Άμεση καταγγελία στην ΕΕΤΤ, καθώς όπως θ γράφτηκε παραπάνω, θα πρέπει να έχει προηγηθεί από την εταιρεία που αποστέλλει τα SMS μήνυμα ότι έχεις εγγραφεί στην υπηρεσία.

 

Στάλθηκε από το SM-N7505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...