yiannisxlv Δημ. October 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2016 Επειτα απο 4(!!!) συγχαρτήρια sms απο το 54970 για την εγγραφή μου στις υπηρεσίες τους,έστειλα mail για διαγραφη του νουμερου μου στο infogr@veoo.com. Σχεδον αμέσως,μου ηρθε sms στο κινητό με αποστολέα FreeMSG που με ενημερωνε για την διαγραφη μου απο την υπηρεσία τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. October 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2016 Επειτα απο 4(!!!) συγχαρτήρια sms απο το 54970 για την εγγραφή μου στις υπηρεσίες τους,έστειλα mail για διαγραφη του νουμερου μου στο infogr@veoo.com. Σχεδον αμέσως,μου ηρθε sms στο κινητό με αποστολέα FreeMSG που με ενημερωνε για την διαγραφη μου απο την υπηρεσία τους. Λίγα sms να συνεισφέρει ο καθένας (που πέφτει στο colpo) και η εταιρεία MSG είναι ΟΚ. Ίδια με την τακτική της Wind: Λίγα 1€ ή 2€ ο καθένας και εεεεε, Αν μιλήσεις: ΟΚ το κόβουμε. Αλίμονο σε όσους δεν μιλήσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yiannisxlv Δημ. October 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2016 Λίγα sms να συνεισφέρει ο καθένας (που πέφτει στο colpo) και η εταιρεία MSG είναι ΟΚ. Ίδια με την τακτική της Wind: Λίγα 1€ ή 2€ ο καθένας και εεεεε, Αν μιλήσεις: ΟΚ το κόβουμε. Αλίμονο σε όσους δεν μιλήσουν. Στην περιπτωση μου παντως,δεν αφαιρεθηκε ουτε σεντ απο το υπόλοιπο της καρτας μου. Γι αυτο άλλωστε και τους ζητησα ευγενικα την διαγραφή μου απο τις "υπηρεσίες" τους... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babisa Δημ. October 31, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2016 Νομίζω ότι κακώς σας απασχολεί τεχνικά με ποιον τρόπο έγινε η απάτη. Εγώ κάνοντας τα βήματα που ανέφερα σε προηγούμενο post μόλις έλαβα πίστωση των χρήματων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 31, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2016 Το θέμα δεν είναι μόνο η επιστροφή των χρημάτων, αλλά και να βρούμε πως γίνεται για να το αποτρέψουμε στο μέλλον αν είναι δυνατόν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babisa Δημ. October 31, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2016 (edited) Το θέμα δεν είναι μόνο η επιστροφή των χρημάτων, αλλά και να βρούμε πως γίνεται για να το αποτρέψουμε στο μέλλον αν είναι δυνατόν. Νομιζω ότι το βλέπεις λάθος το έγκλημα και οι τακτικές εξελίσσονται με το χρόνο.Ετσι θα κυνηγάς να αποτρέψεις κάτι που συνεχώς θα εξελίσσεται. Προσωπικά δεν έκανα τίποτα για να μου κρατήσουν τα χρήματα απλά σε συνεργασία με την wind καταχωρουν το τηλέφωνο σου εν αγνοία σου και στην συνέχεια σου στέλνουν sms με ένα pin που οι ίδιοι καταχωρουν στην σελίδα και στέλνουν sms με χρέωση. Σε όλη αυτήν την διαδικασία δεν μπορείς να κάνεις κάτι να το αποτρέψεις μόνο μήνυση για απάτη να κλείσουν οι εταιρίες αυτές. Edited November 1, 2016 by impreza_sti Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FKLDS Δημ. October 31, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2016 (edited) Επισκέφθηκα πάλι υποκατάστημα της Wind. Θα πρέπει να "κλείσω" τον μήνα χρέωσης, προκειμένου να λάβω αναλυτική κατάσταση λογαριασμού και στη συνέχεια να αμφισβητήσω τις επιπλέον χρεώσεις. Κατέθεσα και γραπτό ερώτημα προς το τεχνικό τμήμα της Wind και αναμένω απάντηση. Μόλις έχω νέα, θα ενημερώσω. Με την ευκαιρία, βρήκα στην ιστοσελίδα της EEΤΤ, συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις για Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης. Μεταξύ άλλων αναφέρει: "...Εάν αμφισβητείτε χρεώσεις ΥΠΠ, ζητήστε από την εταιρία τηλεφωνίας να σας αποστείλει για το διάστημα που σας ενδιαφέρει το εμπλουτισμένο Ελάχιστο Επίπεδο Αναλυτικής Χρέωσης, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Με αυτό τον τρόπο θα ενημερωθείτε αναλυτικά για όλες τις χρεώσεις ΥΠΠ στο λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένων των χρεώσιμων εισερχόμενων SMS/MMS, καθώς και για την επωνυμία/τον διακριτικό τίτλο της εταιρίας ΥΠΠ ή της εταιρίας τηλεφωνίας που χορήγησε τον αριθμό ΥΠΠ. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν επιλυθεί, μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως παράπονο/καταγγελία στην εταιρία παροχής ΥΠΠ, στην εταιρία τηλεφωνίας που χορήγησε τον αριθμό ΥΠΠ ή στην εταιρία τηλεφωνίας στην οποία είστε συνδρομητής. Η εταιρία οφείλει να εξετάσει την καταγγελία και να απαντήσει εγγράφως, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 20 ημερών. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση της νομοθεσίας, η εταιρία οφείλει να μη χρεώσει τις σχετικές κλήσεις ή, σε περίπτωση χρέωσης, να επιστρέψει τα αντίστοιχα ποσά...." Edited October 31, 2016 by FKLDS Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 31, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2016 Νομιζω ότι το βλέπεις λάθος το έγκλημα και οι τακτικές εξελίσσονται με το χρόνο.Ετσι θα κυνηγάς να αποτρέψεις κάτι που συνεχώς θα εξελίσσεται. Άποψή σου, και σεβαστή. Εγώ από την άλλη πιστεύω πως ΑΝ μπορεί να βρεθεί κάποιος μπούσουλας που αν τον ακολουθήσεις θα αποφύγεις ενδεχόμενη ανεπιθύμητη χρέωση, και κάποιος που το διαβάσει το εφαρμόσει με επιτυχία, δεν θα είναι κακό. Και δεν το βλέπω τόσο δυνατό να είναι κάτι που εξελίσσεται, γιατί θα πρέπει να βρεθεί κάποιος άλλος τρόπος να χρεώνουν. Μέχρι στιγμής είναι μερικά πράγματα δεδομένα. Το γιατί το αποτέλεσμα είναι αντίθετο από το φυσιολογικό είναι που ψάχνουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TypeRS Δημ. November 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2016 (edited) Σημερα μου εστειλαν μηνυμα οτι εγκριθηκε η πιστωση του ποσου:). Τελικα δε χρειαστηκε να στειλω ουτε στην ΕΕΤΤ ουτε στο συνηγορο του καταναλωτη. Edited November 1, 2016 by TypeRS Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluenavy Δημ. November 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2016 Εμένα μου επεστράφη το ποσό των 6,35€ που μου είχε αφαιρεθεί με την λήψη 2 sms. Μετά βέβαια απο επικοινωνία που είχα στο facebook, αφού με ενημέρωσαν ότι την ευθύνη την έχει η veoo και όχι η wind. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TypeRS Δημ. November 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2016 Δεν με ενδιαφερει ποιος εχει την ευθυνη (αν και για μενα και οι εταιρειες κινητης εχουν ευθυνη), δε θελω να χρεωνομαι για μια υπηρεσια που δεν εχω χρησιμοποιησει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jlian Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Κι εγώ θύμα της ελεεινής επίθεσης από τον συγκεκριμένο spammer. Μόλις επικοινώνησα με την Wind, μου έβαλαν φραγή στα δυο 5-ψηφια που χρησιμοποιεί για την συγκεκριμένη απάτη και περιμένω τον μηνιαίο λογαριασμό που θα βγει για να αφαιρεθούν οι χρεώσεις. Σκέφτομαι επίσης πως πρέπει να γίνει κάποια κίνηση σε ΔΗΕ για να λογοδοτήσει για αυτό, δεν ξέρω αν το έχει ήδη κάνει κάποιος άλλος... :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FKLDS Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Κι εγώ θύμα της ελεεινής επίθεσης από τον συγκεκριμένο spammer. Μόλις επικοινώνησα με την Wind, μου έβαλαν φραγή στα δυο 5-ψηφια που χρησιμοποιεί για την συγκεκριμένη απάτη και περιμένω τον μηνιαίο λογαριασμό που θα βγει για να αφαιρεθούν οι χρεώσεις. Σκέφτομαι επίσης πως πρέπει να γίνει κάποια κίνηση σε ΔΗΕ για να λογοδοτήσει για αυτό, δεν ξέρω αν το έχει ήδη κάνει κάποιος άλλος... :mad: H δίωξη θα σου πει πως φταις εσύ, κάποια εφαρμογή που εγκαταστάθηκε στο κινητό, το δωρεάν antivirus που χρησιμοποιείς κλπ κλπ. Έτσι τους έμαθαν, έτσι λένε. Ακόμα περιμένω την επίσημη απάντηση της Wind, και επειδή κοντεύει μήνας, μάλλον σύντομα καταφεύγω στην ΕΕΤΤ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jlian Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 (edited) Τα ποσά που σε χρέωσαν*, σου τα επέστρεψε η Wind; Αν όχι, τότε θεωρώ πως είναι συνυπεύθυνοι. Και το άλλο: Ποιος έχει επιτρέψει να υπάρχουν 5-ψηφια 54xxx και 19xxx, που σε χρεώνουν με την λήψη; Μας ενημέρωσε ποτέ η Wind; Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει default φραγή σε αυτά. Κάτι που ενισχύει τη θεωρία της συνυπευθυνότητας. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ έκανα πάντως. * Αλήθεια, πόσα είναι; Εγώ υπολογίζω να εμφανιστούν παραπάνω από 10€ Edited December 1, 2016 by jlian Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Αν και συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να είναι εξ ορισμού φραγμένα αυτά τα νούμερα και αν κάποιος τα χρειαστεί να μπορεί να άρει τη φραγή, θεωρώ ότι συνυπευθυνότητα είναι πολύ δύσκολο να καταλογιστεί και να αποδειχθεί. Όσο για ενημέρωση, υπάρχουν όλες οι κατηγορίες αριθμών με τις αντίστοιχες χρεώσεις σε κατάλογο που όποιος ψάξει μπορεί να τον βρει στο site του κάθε παρόχου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FKLDS Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Τα ποσά που σε χρέωσαν*, σου τα επέστρεψε η Wind; Αν όχι, τότε θεωρώ πως είναι συνυπεύθυνοι. Και το άλλο: Ποιος έχει επιτρέψει να υπάρχουν 5-ψηφια 54xxx και 19xxx, που σε χρεώνουν με την λήψη; Μας ενημέρωσε ποτέ η Wind; Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει default φραγή σε αυτά. Κάτι που ενισχύει τη θεωρία της συνυπευθυνότητας. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ έκανα πάντως. * Αλήθεια, πόσα είναι; Εγώ υπολογίζω να εμφανιστούν παραπάνω από 10€ Υπολόγιζε περίπου 2 ευρώ ανά μήνυμα που σου έστειλαν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jlian Δημ. December 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2016 Αν και συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να είναι εξ ορισμού φραγμένα αυτά τα νούμερα και αν κάποιος τα χρειαστεί να μπορεί να άρει τη φραγή, θεωρώ ότι συνυπευθυνότητα είναι πολύ δύσκολο να καταλογιστεί και να αποδειχθεί. Όσο για ενημέρωση, υπάρχουν όλες οι κατηγορίες αριθμών με τις αντίστοιχες χρεώσεις σε κατάλογο που όποιος ψάξει μπορεί να τον βρει στο site του κάθε παρόχου. Ναι, αλλά ποιος μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν 5-ψηφια που σε χρεώνουν με την λήψη; Μιλάμε για την απάτη της δεκαετίας στο χώρο της κινητής. Μια φίλη μου έχει ένα παρατημένο καρτοκινητό whats-up, που εδώ και μερικούς μήνες, μόλις το φόρτωνε με μονάδες, της τις έτρωγε με τη μία. Φαντάζεσαι ποιος είναι ο λόγος, της έχει δημιουργήσει επίσης ένα χρέος γύρω στα 50€. Ποιος θα μας προστατεύσει από αυτά τα λαμόγια, που μας ληστεύουν με τη σιωπηλή ανοχή των παρόχων μας; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2016 Το ότι υπάρχουν υπηρεσίες που χρεώνουν με τη λήψη SMS/MMS δεν είναι κάτι καινούριο για να χρειαστεί ενημέρωση. Και από τη στιγμή που δεν είναι κάτι που έχει βγει παράνομο, δεν βλέπω που έχει την ευθύνη ο πάροχος να κάνει κάτι. Καταλαβαίνω την αγανάκτηση κάποιου που έχει ενεργοποιήσει κάποια τέτοια αηδία που χρεώνει χωρίς να το έχει πάρει χαμπάρι, αλλά μερικά πράγματα είναι δεδομένα και ισχύουν καιρό. Η ίδια η ΕΕΤΤ τα γράφει αναλυτικά εδώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. December 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2016 Ναι, αλλά ποιος μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν 5-ψηφια που σε χρεώνουν με την λήψη; Μιλάμε για την απάτη της δεκαετίας στο χώρο της κινητής. Μια φίλη μου έχει ένα παρατημένο καρτοκινητό whats-up, που εδώ και μερικούς μήνες, μόλις το φόρτωνε με μονάδες, της τις έτρωγε με τη μία. Φαντάζεσαι ποιος είναι ο λόγος, της έχει δημιουργήσει επίσης ένα χρέος γύρω στα 50€. Ποιος θα μας προστατεύσει από αυτά τα λαμόγια, που μας ληστεύουν με τη σιωπηλή ανοχή των παρόχων μας; Καρτοκινητο και χρεος; Πως γινεται; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jlian Δημ. December 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2016 Ελα ντε... Αυτό της είπαν στον Γερμανό, όταν πήγε να παραπονεθεί, γιατί μόλις το φόρτωνε με μονάδες, αυτό τις άδειαζε. Η Cosmote έχει σειρά για διευκρινίσεις... :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FKLDS Δημ. December 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2016 "Το ύψος των χρεώσεων των ΥΠΠ δεν ρυθμίζεται από την ΕΕΤΤ, αλλά προσδιορίζεται αποκλειστικά από τις εταιρίες με βάση την εμπορική πολιτική τους. Τα χρήματα που πληρώνετε για τις ΥΠΠ επιμερίζονται ανάμεσα στις εταιρίες που συνεργάζονται για την παροχή αυτών των υπηρεσιών." Δεν νομίζω να "χαλιούνται" οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας από αυτή την κατάσταση. Προσωπικά, ο πάροχος έχει μερίδιο ευθύνης, ειδικά όταν "δίνει" το τηλεφωνικό νούμερο χωρίς τη συγκατάθεση του χρήστη. Έχω κουραστεί να ακούω τους υπαλλήλους να ισχυρίζονται πως εγώ έδωσα τα στοιχεία μου και τη συγκατάθεσή μου. Η ΕΕΤΤ το δηλώνει ξεκάθαρα: Για τις ΥΠΠ μέσω SMS/MMS για τις οποίες απαιτείται να εγγραφείτε σε διαδικτυακό τόπο, πρέπει να σας αποστέλλουν άμεσα: είτε SMS με κωδικό τον οποίο θα πρέπει να εισάγετε στο διαδικτυακό τόπο, είτε SMS στο οποίο θα πρέπει να απαντήσετε, δηλώνοντας τη συγκατάθεσή σας. Επομένως, μιλάμε για μία παράτυπη διαδικασία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. December 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2016 Πηρε κανενας πισω απο την wind τα λεφτα που του φαγανε ή να τα ξεχασουμε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TypeRS Δημ. December 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2016 Εγω, ολο το ποσο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rodi Δημ. December 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2016 Κι εγώ. Αλλά τους έγραψα στο φβ όπου το είδε κόσμος. Πιθανόν γι' αυτό. Παράθεση Scotty, beam us up. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
YanniZ Δημ. December 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2016 Άμεση καταγγελία στην ΕΕΤΤ, καθώς όπως θ γράφτηκε παραπάνω, θα πρέπει να έχει προηγηθεί από την εταιρεία που αποστέλλει τα SMS μήνυμα ότι έχεις εγγραφεί στην υπηρεσία. Στάλθηκε από το SM-N7505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.