Jump to content

Huawei P9


ταξιδιωτης22
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ελα Ντέμη! Ξέχωρα από τους ακατανομαστους, εφόσον έκαναν κάτι τέτοιο απο την εδω hua, είναι τσιπιδες και απαραδεκτοι.

Άσχετα με το τι λέει ο φίλος πιο πριν για τους Κινέζους, η hua δεν είναι τσαντίρι. Μιλάμε για κολοσσό τώρα και ανάμεσα στους παγκόσμιους ηγέτες στις τηλεπικοινωνίες και τα δίκτυα.

Γι' αυτό τον προέτρεψα να στείλει μεηλ διαμαρτυρίας εξω! Τέτοιες συμπεριφορές είναι ανεπιτρεπτες για εταιρίες τέτοιου μεγέθους!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ελα Ντέμη! Ξέχωρα από τους ακατανομαστους, εφόσον έκαναν κάτι τέτοιο απο την εδω hua, είναι τσιπιδες και απαραδεκτοι.

Άσχετα με το τι λέει ο φίλος πιο πριν για τους Κινέζους, η hua δεν είναι τσαντίρι. Μιλάμε για κολοσσό τώρα και ανάμεσα στους παγκόσμιους ηγέτες στις τηλεπικοινωνίες και τα δίκτυα.

Γι' αυτό τον προέτρεψα να στείλει μεηλ διαμαρτυρίας εξω! Τέτοιες συμπεριφορές είναι ανεπιτρεπτες για εταιρίες τέτοιου μεγέθους!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk

Και τι να κάνει η huawei? Αφού αυτή είναι η πολιτική στην Ελλάδα (τελευταίους δύο μήνες και η Samsung άρχισε να κάνει αρκετές μα... ς)

Έτσι η γνώμη μου παραμένει ίδια αν θέλει κάποιος εγγύηση από Amazon και τέλος (ότι και να πάρει) η μόνη εξαίρεση αποτελεί Asus (και στα laptop και στα κινητά) η οποία έχει το service Τσεχία και κάνει παραλαβή με courier και σου το φέρνει πίσω μέσα σε μια εβδομάδα.

Αν και δεν είναι ακριβώς εξαίρεση απλά δεν έχει το service στο τόπο της απαταιονιας που λέγεται Ελλάδα

Link to comment
Share on other sites

Και τι να κάνει η huawei? Αφού αυτή είναι η πολιτική στην Ελλάδα (τελευταίους δύο μήνες και η Samsung άρχισε να κάνει αρκετές μα... ς)

Έτσι η γνώμη μου παραμένει ίδια αν θέλει κάποιος εγγύηση από Amazon και τέλος (ότι και να πάρει) η μόνη εξαίρεση αποτελεί Asus (και στα laptop και στα κινητά) η οποία έχει το service Τσεχία και κάνει παραλαβή με courier και σου το φέρνει πίσω μέσα σε μια εβδομάδα.

Αν και δεν είναι ακριβώς εξαίρεση απλά δεν έχει το service στο τόπο της απαταιονιας που λέγεται Ελλάδα

 

Δυστυχώς είμαστε ένα τεράστιο μπουρ...λο, όπως λέει και ο θείος μου. Εκμετάλλευση παντού. Όχι ότι στο εξωτερικό δεν συμβαίνει αλλά εδώ έχει φτάσει στο απροχώρητο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται σχεδόν αδύνατο να έχει τέτοια αντιμετώπιση η εδώ hua στους πελάτες της.

Από τους ακατανομαστους όλα τα περιμένω.

 

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ρε μπας και την έκανε τη λαμογιά το public? Να κράτησε τη νέα συσκευή και να επισκευασε την ελαττωματική?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ρε μπας και την έκανε τη λαμογιά το public? Να κράτησε τη νέα συσκευή και να επισκευασε την ελαττωματική?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Αν ισχύει κάτι τέτοιο είναι ένας παραπάνο λόγος να επιλέγουμε τα γνωστά σκρουτζομάγαζα από τις μεγάλες αλυσίδες....Ούτως ή άλλως στο ίδιο service θα πάει το κινητό. Δεν αξίζει τα έξτρα 100€ για τις μέγα-εκμεταλλευτές.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Ο λόγος που γράφω είναι για την υποτιθέμενη Vip εγγυηση της huawei για το p9. Αγόρασα την συσκευή στις 31/12/2016 και έκανα άμεσα ενεργοποίηση της εγγυησης vip μετά από 15 ημέρες περίπου το κινητο παρουσίασε πρόβλημα και το έστειλα μέσω πλαισίου για αντικατάσταση όπως προβλέπει η vip εγγυηση της huawei 3μηνες αντικατάσταση συσκευής με νέα αντί επισκευής έτσι το αναγράφει στο site της.

Αφου μου είπαν ότι θα περιμένω 30 ημέρες επικοινώνησα με το επισκευαστικε κέντρο αρβατο δηλαδή να τους ρωτήσω σε τι κατάσταση βρίσκεται η συσκευή και δεν είχαν ιδέα τι εστιατόριο vip και μου είπαν μάλιστα ότι σαν εταιρία δεν κάνουν αντικατασταθεί πάρα μόνο επισκευές. Πηρα λοιπόν την huawei και μετά από πολύ ταλαιπωρία και απειλές μου είπαν ότι θα αντικαταστήσει την συσκευή με νέα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μου ήρθε μήνυμα να παραλάβω την συσκευή μου από το πλαίσιο και εγω φαντάστηκα πως θα ήταν η καινούργια συσκευή αλλά ήταν η παλιά επισκευασμενη με σχόλια αντικατάσταση οθόνης και αναβάθμιση λογισμικού.

Για μένα δεν υπάρχει vip εγγυηση και η huawei μας κοροϊδεύει... Τα συμπεράσματα δικά σας.. Πότε ξανά huawei για μενα

Κατά πάσα πιθανότητα την λαμογιά στην έχει κάνει το πλαίσιο...έχει προϊστορία σε τέτοιου είδους περιπτώσεις

Nokia 6300--> Sony Xperia x10 Mini Pro--> Sony Xperia Mini Pro--> Sony Xperia Sole--> Huawei Ascend P1--> Honor 6--> Honor 8--> Honor V9-->Honor View 20
Link to comment
Share on other sites

Κατά πάσα πιθανότητα την λαμογιά στην έχει κάνει το πλαίσιο...έχει προϊστορία σε τέτοιου είδους περιπτώσεις

 

Διαβάζω περιπτώσεις της Αρβάτο με παρόμοιες τακτικές...Απευθείας καταγγελεία στο Συνηγορο του Καταναλωτή και επίσης καταγγελεία σε social media κατά αρβάτο και Πλαίσιο. Να σφίξουν οι ****ι.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είμαστε ένα τεράστιο μπουρ...λο, όπως λέει και ο θείος μου. Εκμετάλλευση παντού. Όχι ότι στο εξωτερικό δεν συμβαίνει αλλά εδώ έχει φτάσει στο απροχώρητο.

 

ετσι είναι δύστυχος

 

Παιδιά δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται σχεδόν αδύνατο να έχει τέτοια αντιμετώπιση η εδώ hua στους πελάτες της.

Από τους ακατανομαστους όλα τα περιμένω.

 

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

τι το περίεργο εχει? αρβατο είναι αυτή εδω η samsung που την εκτιμούσα οτι αφορά service άρχισε να κάνει χοντράδες μεγάλες (δεν ειναι τορα σωστό μέρος να το γράψω)

Link to comment
Share on other sites

Νταξ, οι ακατανομαστοι είναι αυτοί που είναι. Τους ξέρουμε, τους γνωρίζουμε. Την Huawei Ελλάς δεν την έχω για τέτοια!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να έγινε από το κατάστημα εξαλου το λεει ξεκάθαρα ότι είναι υπεύθυνο το επισκευαστικε κέντρο να στείλει την νέα συσκευή.

Εστειλα email και στο info@huawei.eu

Και στο huawei global στο Facebook και βλέπουμε.

:respect:
Link to comment
Share on other sites

Νταξ, οι ακατανομαστοι είναι αυτοί που είναι. Τους ξέρουμε, τους γνωρίζουμε. Την Huawei Ελλάς δεν την έχω για τέτοια!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk

Huawei Hellas είναι καθαρά μαρκετιστικο τμήμα δεν έχει σχέση με τμήμα service το οποίο εξολοκλήρου το έχει η ακατανομαστη και μάλιστα της περισσότερες αποφάσεις παίρνει αυτή και όχι η μαμά huawei ότι αφορά αν γίνει επισκευή και πως

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, αν και σιγουρα θα εχει απαντηθει σε καποια απο τις προηγούμενες σελίδες απλα δεν υπήρχε ο χρόνος και η υπομονή να διαβαστούν και οι 100+ , θα ήθελα να ρωτήσω αν και ποτε θα πάρει το κινητό android 7. Το δικο μου εχει την 6 με έκδοση του emui Β137. Ευχαριστώ για τυχόν απάντηση, και σγγνωμη αν έχει απαντηθεί ξανά η ίδια απορία.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, αν και σιγουρα θα εχει απαντηθει σε καποια απο τις προηγούμενες σελίδες απλα δεν υπήρχε ο χρόνος και η υπομονή να διαβαστούν και οι 100+ , θα ήθελα να ρωτήσω αν και ποτε θα πάρει το κινητό android 7. Το δικο μου εχει την 6 με έκδοση του emui Β137. Ευχαριστώ για τυχόν απάντηση, και σγγνωμη αν έχει απαντηθεί ξανά η ίδια απορία.

 

Φίλε μου εδώ και μερικές ημέρες ήδη την έχουμε επίσημα.

Πήγαινε hicare και κάνε από εκεί ενημέρωση..

Link to comment
Share on other sites

Huawei Hellas είναι καθαρά μαρκετιστικο τμήμα δεν έχει σχέση με τμήμα service το οποίο εξολοκλήρου το έχει η ακατανομαστη και μάλιστα της περισσότερες αποφάσεις παίρνει αυτή και όχι η μαμά huawei ότι αφορά αν γίνει επισκευή και πως

Α, καλά! Αν είναι έτσι τα πράγματα, χαιρετίσματα! Να κάνουμε δηλαδή τον σταυρό μας να μην χαλάσει!

Ευτυχώς τουλαχιστον που δεν πολύ χαλάνε!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Α, καλά! Αν είναι έτσι τα πράγματα, χαιρετίσματα! Να κάνουμε δηλαδή τον σταυρό μας να μην χαλάσει!

Ευτυχώς τουλαχιστον που δεν πολύ χαλάνε!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk

 

αυτό ακριβός... πράγματι ευτυχώς rma είναι ελάχιστα αλλιώς θα είχαμε την ίδια ιστορία με sony και htc τα οποια στην Ελλάδα πλέον κάνεις δεν αγοραζει λόγο της ακατανομαστης (γιατί αυτά τα δυο έχουν αρκετά rma και αρβατο μετά τους τον χώνει βαρβάτα) ετσι απλά κόσμος χέστηκε πάνω του και έκοψε να τα αγοραζει

το κακό είναι ότι και η LG άρχισε ίδιες τακτικές (οχι δεν δέχομαι οθόνες με Image rentention όχι αν εχεις bootloop είχες root οχι είχες υγρασία κλπ ) και το κερασάκι στην τουρτα η samsung... τελευταίο καιρό άρχισε να ιοθετει τακτικές like ολοι η άλλοι.....

το μόνο που μας έμεινε είναι η apple αλλα ευτυχώς εκει δεν ανοίγουν συσκευές και απλά κανουν αντικαταστάσεις ετσι εκεί δεν μπορούν να βάλουν χέρι (ναι και η αρβατο έχει τμήμα της apple mobile services)

με λιγα λόγια οτι και να πάρεις στην ελλαδα απλα προσεύχεσαι να μην χαλάσει... με εξαίρεσή τα μίλα... και αυτά καθαρά και μονο επειδι δεν κανουν service αλλα replacment

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα!Είμαι καινούργιος στο φορούμ Και θα ήθελα παρακαλώ τη γνώμη σαςΕίμαι μεταξύ Samsung s7 adge ή huawei p9

Η μεγάλη διαφορά υπέρ του edge είναι μπαταρία, μετά πάει Camera το βράδυ (δεν είναι χαοτική διαφορά αλλά υπάρχει)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Κάτοχος P9 σε android 7 εδώ και 1 μήνα περίπου, παρακαλώ οποίος μπορεί ας δώσει τα φώτα του:

 

Έχω περάσει στο google calendar ημερολόγιο-εορτολόγιο, με ολοήμερα γεγονότα, ώστε να λαμβάνω push notifications για τις ορθόδοξες γιορτές.

 

Έχω θέσει:

Προεπιλ. ειδοποιήσεις για ολοήμερες εκδ.> Την ίδια μέρα στις 9:00 & Την προηγούμενη ημέρα στις 23:30 (στη συσκευή εννοείται...)

 

Ε, λοιπόν δεν λέει να μου έρθει ειδοποίηση σε καμία από τις προκαθορισμένες αυτές ώρες. Κάποιες φορές απλά τυχαίνει να έρθει notification σε άσχετη στιγμή της ημέρας, όχι όμως τις ώρες που έχω ορίσει εγώ.

 

Να συμπληρώσω ότι δεν συμβαίνει το ίδιο με τα συμβάντα που δεν είναι ολοήμερα, εκεί η ειδοποίηση δουλεύει άψογα και εμφανίζεται την προκαθορισμένη ώρα (30' πριν το γεγονός).

 

Να συμπληρώσω επίσης σχετικά με τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου:

Διαχείριση ειδοποιήσεων > Ημερολόγιο, είναι ενεργοποιημένες όλες οι επιλογές (εκτός από την απόκρυψη περιεχομένου ειδοποιήσεων που δεν επιρρεάζει κάπου),

Μπαταρία > Εκκαθάριση οθόνης κλειδώματος > Ημερολόγιο > Να μην κλείσει,

Εφαρμογές > Ειδική πρόσβαση > Παράβλεψη βελτιστοποιήσεων > Ημερολόγιο > Επιτρέπεται.

 

Να συμπληρώσω, τέλος, ότι με το ίδιο σετάρισμα και τις αντίστοιχες ρυθμίσεις σε Nexus 5x τα push notifications για ολοήμερα γεγονότα δουλέυουν τέλεια και η ειδοποίηση μου έρχεται κανονικά, οποαδήποτε ώρα και να επιλέξω.

 

Καμία ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

Έπεσε τόσο η τιμή του edge?:confused:

390 - 520 βλέπω στον τσιφούτη!

Τες πα. Από μένα Huawei για έναν και μόνον λόγο (πέραν της χαμιλότερης τιμής). Δεν μπορώ με τίποτα την χαζολαλακία με τις κυρτές οθόνες. Αφού αν το P10 θα είναι όπως ακούγεται με κυρτή οθόνη, έφυγα και από εδώ. Θα πάω σε ZTE ή ASUS.

Εκτός του ότι το βρίσκω εντελώς αντιαισθητικό (είναι βέβαια υποκειμενικό αυτό), μου είναι και τελείως άβολο!:mad:

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Αυτη εδω ειναι η vip ? http://consumer.huawei.com/minisite/gr/vipservice/index.html

Βλεπω οτι γραφουν ""3 ΜΉΝΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

Εξασφαλίστε μία δωρεάν αντικατάσταση της συσκευής σας, αντί επισκευής, αν η συσκευή σας παρουσιάσει ελαττωματικό hardware, στους επόμενους τρεις μήνες μετά την ημερομηνία αγοράς.""

Μεγαλη ντροπη για την εταιρια να μην φερθει οπως πρεπει και οπως γραφει.

Αναξιοπιστο το vip :down::down:

 

Καλημέρα.

Το κεφάλαιο «εγγυήσεις» και τι καλύψεις παρέχουν είναι μεγάλο......

 

Διερευνώντας λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο θέμα διαπίστωσα ότι στους αναλυτικούς όρους για την VIP Υπηρεσία χρυσού μέλους στην ενότητα για την «3 Μήνες Αντικατάσταση Προϊόντος» αναφέρει στο σημείο 2: «Αυτή η υπηρεσία για τα Χρυσά μέλη VIP της Huawei δεν ισχύει για εξαρτήματα (αξεσουάρ). Οι συσκευές αντικατάστασης μπορεί να είναι καινούργιες ή ανακατασκευασμένες (refurbished) συσκευές που έχουν λάβει επίσημα την έγκριση της Huawei.»

Επίσης καταλήγει: «Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαμάχης μεταξύ της παρούσας VIP υπηρεσίας και των υποχρεωτικών τοπικών νόμων και κανονισμών, οι τοπικοί νόμοι και κανονισμοί θα υπερισχύσουνε».

 

Τα συμπεράσματα δικά σας …..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Το κεφάλαιο «εγγυήσεις» και τι καλύψεις παρέχουν είναι μεγάλο......

 

Διερευνώντας λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο θέμα διαπίστωσα ότι στους αναλυτικούς όρους για την VIP Υπηρεσία χρυσού μέλους στην ενότητα για την «3 Μήνες Αντικατάσταση Προϊόντος» αναφέρει στο σημείο 2: «Αυτή η υπηρεσία για τα Χρυσά μέλη VIP της Huawei δεν ισχύει για εξαρτήματα (αξεσουάρ). Οι συσκευές αντικατάστασης μπορεί να είναι καινούργιες ή ανακατασκευασμένες (refurbished) συσκευές που έχουν λάβει επίσημα την έγκριση της Huawei.»

Επίσης καταλήγει: «Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαμάχης μεταξύ της παρούσας VIP υπηρεσίας και των υποχρεωτικών τοπικών νόμων και κανονισμών, οι τοπικοί νόμοι και κανονισμοί θα υπερισχύσουνε».

 

Τα συμπεράσματα δικά σας …..

Το συμπέρασμα είναι ότι δίνει δικαίωμα στην αρβατο να κάνει ότι γουστάρει

Link to comment
Share on other sites

Να το παραθυράκι! Χαιρετίσματα.

Πάντως καλά κάνει και το κυνηγάει ο φίλος. Δεν έχει να χάσει κάτι. Μπορεί και να καταφέρει να του το αλλάξουν.

 

PS: Με το ίδιο σκεπτικό, παίζει αν θα δεχτεί τον τρίτο χρόνο εγγύησης η ακατανομαστη. Το παράθυρο είναι ανοικτό και περνάει ότι να 'ναι!

 

 

Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk

Edited by fanatikos

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.ερωτηση γιατι εμενα δε μου ρχεται η 7?και στο hicare ακομα λεει οι ειναι ενημερωμενο το τηλεφωνο
sent from my huawei p9
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.ερωτηση γιατι εμενα δε μου ρχεται η 7?και στο hicare ακομα λεει οι ειναι ενημερωμενο το τηλεφωνο

 

Σε ποια έκδοση είσαι;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Huawei P9

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...