Jump to content

[OnePlus One] Παραγγελίες - Αγορά - Invitations - Αξεσουάρ


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

O geovass δεν μένει Ελλάδα αλλά σε χώρα όπου κυκλοφορεί επίσημα το τηλέφωνο. Τέλος πάντων πάμε παρακατω

 

Επειδή σόρυ κιόλας αλλά μπουχτίσαμε, το πρόβλημα είναι software related, θέλουμε δε θέλουμε, μας αρέσει δε μας αρέσει. Εφόσον το τηλέφωνο λειτουργεί κανονικότατα αλλά μόνο σε πολύ extreme συνθήκες εμφανίζει ένα software issue δεν υπάρχει κανένας λόγος να θεωρείται RMA και πόσο μάλλον free. Αλίμονο εαν θεωρείται άχρηστο ένα κινητό εαν θεωρείται απαράδεκτο ένα πρόβλημα σαν το συγκεκριμένο. Ότι υστερεί αυτή η υλοποίηση, βέβαια. Πρέπει να φτιαχτεί, και άμεσα. Και εκεί θα δείξει τα δόντια του το community.

 

Το κινητό αυτό φτιάχτηκε από μια startup εταιρία λίγων ανθρώπων με community-based λειτουργικό. Εαν δεν καταλαβαίνει κανείς τι είναι αυτά, άστο. Πραγματικά μην μπαίνετε στον κόπο, honestly. Εαν δεν καταλαβάινεις τι παίρνεις, τι βρίσκεται από πίσω και στο τέλος τι πρέπει να περιμένεις αλλά ζητάς και την πίτα ολόκληρη (κορυφαίο κινητό) και το σκύλο χορτάτο (το support ενός κολοσσού π.χ. Samsung, Apple) τότε είσαι τουλάχιστον ονειροπόλος, αν όχι αφελής. Δικαιολογίες "δε με ενδιαφέρει" δε χωράνε. Σε ενδιαφέρει και σε παραενδιαφέρει. Εαν πάρω μια τύπου Ferrari στα μισά λεφτά αλλά έχω το service της ΚΙΑ π.χ. (λέω), και το ξέρω, δεν παίζει να πω "δε με ενδιαφέρει". Έτσι απλά. Είτε δεν έχω ιδέα του χώρου είτε έχω παράλογες απαιτήσεις. End of story.

 

Δεν είμαι fanboy, πολύ λίγο με νοιάζει οτιδήποτε, αλλά έχω μια συναίσθηση του τι έχουμε στα χέρια μας. Εαν χαλάσει και μου κάνουν νερά και εγώ θα απογοητευτώ, αλλά σε καμμία περίπτωση ούτε το κινητό θα είναι "άχρηστο" (ας μου πουν πόσα κινητά σούπερ επώνυμα έχουν πεθάνει στα χέρια μου και τι υποστήριξης έτυχα) ούτε θα πληρώσω τα διπλά για support και μόνο. Προτιμώ να πάρω το ρίσκο για 300 με αυτό παρά 600 για τίποτα παραπάνω και αν χαλάσει να έρθει ανεπισκεύαστο με δικαιολογίες "γρατζουνιές στην οθόνη" και "υγρασία" (διαφορετικά κινητά, Arvato). Εαν δε βρώ άκρη τρίποντο από το μπαλκόνι (βαριέμαι και να κατέβω) και με τα 300 που γλίτωσα παίρνω άλλο.

 

Όποιος απογοητεύεται ας πάει σε Samsung να ζήσει την απόλυτη εμπειρία smothness (με αυτά που ακούω θα χάσω και τα λίγα μαλλιά που μου έχουν απομείνει). Τέλος πάντων, αυτά περί του θέματος, ας ξαναμείνουμε on-topic.

 

Υ.Γ. Πάντα φίλικά, έτσι και αλλιώς προσωπικά δεν έχω με κανέναν :)

Currently: Samsung Galaxy S8+

http://mowned.com/sig/vlassis-koutouloufas.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

update:

15/9 εγινε η παραγγελια και σημερα 17/9 χαραματα μου ηρθε μαιλ οτι το στειλανε ηδη!17/9 πριν λιγο (14:00) πηρα mail απο mailboxde!εφτασε κιολας γερμανια!

Edited by panosmaria2011
NOKIA 3110-6210-3310-8310, Motorola V620-L6, Panasonic X70, Samsung D900-U600-U800-S5230 Star- S5830 Ace, Oneplus One!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει κανείς κανα invitation? θέλω να παραγγείλω το 64αρι. Edited by QalexisQ
SAMSUNG GALAXY S II
Link to comment
Share on other sites

Επειδή σόρυ κιόλας αλλά μπουχτίσαμε, το πρόβλημα είναι software related, θέλουμε δε θέλουμε, μας αρέσει δε μας αρέσει. Εφόσον το τηλέφωνο λειτουργεί κανονικότατα αλλά μόνο σε πολύ extreme συνθήκες εμφανίζει ένα software issue δεν υπάρχει κανένας λόγος να θεωρείται RMA και πόσο μάλλον free. Αλίμονο εαν θεωρείται άχρηστο ένα κινητό εαν θεωρείται απαράδεκτο ένα πρόβλημα σαν το συγκεκριμένο. Ότι υστερεί αυτή η υλοποίηση, βέβαια. Πρέπει να φτιαχτεί, και άμεσα. Και εκεί θα δείξει τα δόντια του το community.

 

Το κινητό αυτό φτιάχτηκε από μια startup εταιρία λίγων ανθρώπων με community-based λειτουργικό. Εαν δεν καταλαβαίνει κανείς τι είναι αυτά, άστο. Πραγματικά μην μπαίνετε στον κόπο, honestly. Εαν δεν καταλαβάινεις τι παίρνεις, τι βρίσκεται από πίσω και στο τέλος τι πρέπει να περιμένεις αλλά ζητάς και την πίτα ολόκληρη (κορυφαίο κινητό) και το σκύλο χορτάτο (το support ενός κολοσσού π.χ. Samsung, Apple) τότε είσαι τουλάχιστον ονειροπόλος, αν όχι αφελής. Δικαιολογίες "δε με ενδιαφέρει" δε χωράνε. Σε ενδιαφέρει και σε παραενδιαφέρει. Εαν πάρω μια τύπου Ferrari στα μισά λεφτά αλλά έχω το service της ΚΙΑ π.χ. (λέω), και το ξέρω, δεν παίζει να πω "δε με ενδιαφέρει". Έτσι απλά. Είτε δεν έχω ιδέα του χώρου είτε έχω παράλογες απαιτήσεις. End of story.

 

Δεν είμαι fanboy, πολύ λίγο με νοιάζει οτιδήποτε, αλλά έχω μια συναίσθηση του τι έχουμε στα χέρια μας. Εαν χαλάσει και μου κάνουν νερά και εγώ θα απογοητευτώ, αλλά σε καμμία περίπτωση ούτε το κινητό θα είναι "άχρηστο" (ας μου πουν πόσα κινητά σούπερ επώνυμα έχουν πεθάνει στα χέρια μου και τι υποστήριξης έτυχα) ούτε θα πληρώσω τα διπλά για support και μόνο. Προτιμώ να πάρω το ρίσκο για 300 με αυτό παρά 600 για τίποτα παραπάνω και αν χαλάσει να έρθει ανεπισκεύαστο με δικαιολογίες "γρατζουνιές στην οθόνη" και "υγρασία" (διαφορετικά κινητά, Arvato). Εαν δε βρώ άκρη τρίποντο από το μπαλκόνι (βαριέμαι και να κατέβω) και με τα 300 που γλίτωσα παίρνω άλλο.

 

Όποιος απογοητεύεται ας πάει σε Samsung να ζήσει την απόλυτη εμπειρία smothness (με αυτά που ακούω θα χάσω και τα λίγα μαλλιά που μου έχουν απομείνει). Τέλος πάντων, αυτά περί του θέματος, ας ξαναμείνουμε on-topic.

 

Υ.Γ. Πάντα φίλικά, έτσι και αλλιώς προσωπικά δεν έχω με κανέναν :)

 

Λυπάμαι πολύ που μπούχτισες Νίκο.

Το ότι το πρόβλημα είναι software και υπάρχει σε μεγάλο βαθμό , δεν ακυρώνει το RMA. To RMA (return merchandise authorization) αφορά επιστροφές προϊόντος. Δεν ξεχωρίζει το SW η το HW άρα σε παρακαλώ μη γράφεις ανακρίβειες.

Όταν αγοράζεις μια συσκευή (έχεις δηλαδή δώσει χρήματα - όσα και εάν είναι αυτά), περιμένεις / απαιτείς να μπορεί να λειτουργήσει σε γενικές γραμμές σωστά. Ε η συγκεκριμένη συσκευή ΔΕΝ δουλεύει σωστά για τα δικά μου γούστα (αλλά και για πολλά γούστα άλλων αγοραστών - δες thread oneplus) και θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να πληρώσω την επιστροφή σε προϊόν το οποίο ΔΕΝ με καλύπτει.

Ξέρω πολύ καλά τι αγοράζω και τι περιμένω από το προϊόν και από την εταιρία που το πουλάει σαν καταναλωτής. Εαν στην Ελλάδα έχετε μάθει να τρώτε χόρτο και ότι σας πουλάνε, χωρίς να διεκδικείτε αυτά που δικαιούστε, τότε κακό δικό σας. Στην Ευρώπη δεν λειτουργεί έτσι το σύστημα.

Ούτε ονειροπόλος είμαι ούτε αφελής (θα σε παρακαλούσα να μη χρησιμοποιεις τέτοιους χαρακτηρισμους για το πρόσωπο μου – δεν είμαστε φίλοι και δεν με γνωρίζεις από χθες), είμαι ένας ΠΕΛΑΤΗΣ που αγόρασα ενα προϊόν το οποίο ΔΕΝ με καλύπτει και θέλω να το επιστρέψω πίσω.Έχω κάθε δικαίωμα να το κάνω στις πρώτες 14 μέρες χωρίς καν να αναφέρω τον λόγο...

Γνωρίζω οτι δεν αγόρασα Φεραρι και γνωρίζω οτι θα υπάρχει κάποια καθυστέρηση στην επικοινωνία, αλλά μετά τις 3 εβδομάδες αρχίζεις πλέον και αναρωτιέσαι... Συνεχίζω και λέω ότι ΔΕΝ με αφορά εαν έχουν 2 άτομα για support η 1000, όταν η ίδια η εταιρία κοντράρει τους κολοσσούς (Samsung, Apple, etc) και εμφανίζει την θέση των προϊόντων της δίπλα τους. Καλό το Μάρκετινγκ αλλά η πραγματικοτητα απέχει κατά πολύ.

Σαν καταναλωτής περιμένω μια δίκαιη μεταχείριση σε ΛΟΓΙΚΌ χρονικό διάστημα. Αυτό που συμβαίνει με την εν λόγω εταιρία είναι για γέλια.

Δεν έχω μάθει να κάνω SETTLE, και μιας και το ΜΟΤΟ της εταιρίας είναι NEVER SETTLE αυτό και θα υποστηρίξω.

Εσύ θα κάνεις «τρίποντο» τα 300 που έδωσες, εγώ και άλλοι πολλοί ΟΧΙ. Τα χρήματα δεν τα βρισκουμε στο δρόμο.

 

Ναι, είμαι απογοητευμενος και ναι θα πάω σε Samsung, Apple, HTC. Τουλάχιστον θα έχω Support και τα χρήματα μου πίσω σε χρόνο ντε-τε εαν δεν μείνω ικανοποιημένος.

Κάποιοι, επειδή δώσατε 300 ευρώ προσπαθήστε να πείσετε τους υπολοίπους οτι όλα είναι ρόδινα και ότι όλα είναι καλά με το εν λόγο κινητό. Είμαι πολλά χρόνια στο χώρο και έχουν δει τα μάτια μου και άλλα τόσα.

 

Και κάτι τελευταίο για να κλείσω... Το ΥΓ σου γράφει «πάντα φιλικά» και ότι δεν έχεις "προσωπικά με κανένα", αλλά ο γραπτός σου λόγος μάλλον διαφωνεί.

Σε παρακαλώ χαλάρωσε και κοίτα να γουστάρεις εσύ την συσκευή σου. Άσε τους υπολοίπους να γκρινιάζουν για τα αυτονόητα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτο το εχει δει κανεις???

 

http://www.ebw.gr/el/product/1313927/Nillkin-Sparkle-Leather-Case-for-OnePlus-A0001-Black-Retail-Packaging

 

ψαχνω να βρω καποιο αλλο link η βιντεο για να τη δω ποιο ολοκληρωμενα αλλα δεν βρισκω τπτ...

απο θεμα τιμης την βρισκω καλη θα ελεγα...

Φαίνεται πολύ καλή! Υπάρχει και σε άλλα χρώματα (όχι στο ebw) και καλύπτει όλο το κινητό!

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι πολύ που μπούχτισες Νίκο.

Το ότι το πρόβλημα είναι [...]

Και κάτι τελευταίο για να κλείσω... Το ΥΓ σου γράφει «πάντα φιλικά» και ότι δεν έχεις "προσωπικά με κανένα", αλλά ο γραπτός σου λόγος μάλλον διαφωνεί.

Σε παρακαλώ χαλάρωσε και κοίτα να γουστάρεις εσύ την συσκευή σου. Άσε τους υπολοίπους να γκρινιάζουν για τα αυτονόητα.

 

Μια χαρά χαλαρός είμαι μην αγχώνεσαι, πίεση 12,5 με 8 ρολόι :) Και το φιλικά το εννοώ καθότι δεν γνωριζόμαστε :)

Απλά έχεις ένα σωρό μηνύματα με κατανοητή οργή αλλά εαν μου επιτρέπεις και πολλά και υπερβολικά. Γνώμη μου πάντα, έχοντας δει το πρόβλημα. Η συσκευή έχει πουλήσει χιλιάδες, εδώ μέσα επίσης πολλές. Εαν μια βρεθεί υποδεέστερη (και όχι ελλατωματική, καταλαβαίνω τι γράφω), τότε απλά πέφτουμε στο αποδεκτό περιθώριο σφάλματος για γραμμή παραγωγής οποιουδήποτε προιόντος. Και φυσικά, δεν την καθιστά ούτε άχρηστη, ούτε για τα μπάζα ούτε δεν ξέρω γω τι άλλο. Εαν μια Ferrari στις τόσες βγει με κάποιο κουσούρι μην τρελλαινόμαστε, you know what I mean.

 

Για τον ορισμό του RMA δεν κολλάμε εκεί, συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν έχει πρόβλημα που να χρίζει αντικατάστασης. Εαν αγοράσω τη Ferrari που λέγαμε και ο λευγές είναι λίγο σκληρός και θα μαλακώσει με το χρόνο, δεν τίθεται επ' ουδενί θέμα αντικατάστασης ελλατωματικού προιόντος. Και εδώ δεν έχει θέμα τι θεωρείς εσύ. Τώρα για το εαν θα έπρεπε να πληρώσεις για την επιστροφή, εδώ έχεις δίκιο.

Επίσης ούτε εγώ τα 300 ευρώ τα βρίσκω στο δρόμο, αλλά ούτε και θα τα πετάξω στη Samsung για το selfie της Ellen DeGeneres. Πιό τσάμπα πάνε, επίσης you know what I mean.

Ακόμα αυτά τα περί "στην Ελλάδα έχετε μάθει να τρώτε χόρτο και ότι σας πουλάνε, χωρίς να διεκδικείτε αυτά που δικαιούστε, τότε κακό δικό σας" επίσης καλό θα ήταν να μπουν στην άκρη, κάποια σχέση έχεις με τη χώρα εδώ αλλιώς δεν θα έγραφες. Και εκεί που μένεις έχεις άλλα κακά και άλλα καλά. Να χαίρεσαι αυτά που έχεις εκεί. Εαν ήθελες να διορθώσεις αυτά που έχουμε εδώ δεν θα ήσουν εκεί, θα ήσουν εδώ, επέλεξες άλλη λύση, bravo, άσε μας εμάς εδώ να βράζουμε με αυτά.

 

Όπως και να έχει, και για να μην το κουράζουμε το thread, ελπίζω να συμφωνείς τουλάχιστον στο ότι είναι μια overall ικανοποιητική συσκευή, με πολύ καλή τιμή αλλά πολύ κακό support (εαν σου τύχει). Για να το πω αλλιώς, είναι μια εταιρία που πουλάει πολύ περισσότερα από αυτά που μπορεί να υποστηρίξει. (Το "πολύ" εδώ έχει αρνητική έννοια.). Ξέφυγε, δεν οργανώθηκε καλά, δεν την ενδιαφέρει, who knows. Αλλά αυτό. Εαν είσαι διατεθιμένος να πάρεις το ρίσκο του εαν σου χαλάσει θα ταλαιπωρηθείς πολύ, πάρτο, αλλιώς όχι. Τόσο απλό. Εγώ αυτό πιστεύω

 

:)

Currently: Samsung Galaxy S8+

http://mowned.com/sig/vlassis-koutouloufas.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το κινητο βρισκεται στο mailboxde , εχω κανει πληρωμη κανονικα και μου γραφουν οτι ειναι ready to sent .. Πρεπει να πατησω κατι για επιβεβαιωση ή το στελνουν μονοι τους ?
Link to comment
Share on other sites

Το κινητο βρισκεται στο mailboxde , εχω κανει πληρωμη κανονικα και μου γραφουν οτι ειναι ready to sent .. Πρεπει να πατησω κατι για επιβεβαιωση ή το στελνουν μονοι τους ?

Το στέλνουν μόνοι τους μετά από λίγο!

Βλέπω και εσύ όπως και εγώ αλλάξες το avatar την συσκευή σου πριν σου έρθει!

Link to comment
Share on other sites

Το στέλνουν μόνοι τους μετά από λίγο!

Βλέπω και εσύ όπως και εγώ αλλάξες το avatar την συσκευή σου πριν σου έρθει!

 

Χαχαχα αναμενουμε με αγωνια να παρουμε το θηριο! :p :D

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω είσαι από Θεσσαλονίκη όπως και εγώ! Εμένα έφυγε χθες από mailboxde με ups και εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 23-09.
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά χαλαρός είμαι μην αγχώνεσαι, πίεση 12,5 με 8 ρολόι :) Και το φιλικά το εννοώ καθότι δεν γνωριζόμαστε :)

Απλά έχεις ένα σωρό μηνύματα με κατανοητή οργή αλλά εαν μου επιτρέπεις και πολλά και υπερβολικά. Γνώμη μου πάντα, έχοντας δει το πρόβλημα. Η συσκευή έχει πουλήσει χιλιάδες, εδώ μέσα επίσης πολλές. Εαν μια βρεθεί υποδεέστερη (και όχι ελλατωματική, καταλαβαίνω τι γράφω), τότε απλά πέφτουμε στο αποδεκτό περιθώριο σφάλματος για γραμμή παραγωγής οποιουδήποτε προιόντος. Και φυσικά, δεν την καθιστά ούτε άχρηστη, ούτε για τα μπάζα ούτε δεν ξέρω γω τι άλλο. Εαν μια Ferrari στις τόσες βγει με κάποιο κουσούρι μην τρελλαινόμαστε, you know what I mean.

 

H συσκευή έχει πουλήσει πωλήσει χιλιάδες γιατί είναι οικονομική. Επίσης οι χιλιάδες δεν βρίσκονται εδώ για να πουν ή οχι τα προβλήματά τους. Κάποιοι βρίσκονται εδώ και κάνουν οτι μπορούν για να βρουν λύσεις στο ελαττωματικό SW.

Είσαι λάθος άμα νομίζεις οτι εαν βρεθεί μια υποδεέστερη συσκευή δεν την καθιστά άχρηστη. Και βέβαια είναι μιας και δεν μπορεί να λειτουργήσει. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν το έχει μια συσκευή - αλλά πάρα πολλές (σε στέλνω στο forum της oneplus σε άλλο thread αυτή την φορά) για να καταλάβεις το μέγεθος του προβλήματος.

 

[quote=Για τον ορισμό του RMA δεν κολλάμε εκεί, συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν έχει πρόβλημα που να χρίζει αντικατάστασης. Εαν αγοράσω τη Ferrari που λέγαμε και ο λευγές είναι λίγο σκληρός και θα μαλακώσει με το χρόνο, δεν τίθεται επ' ουδενί θέμα αντικατάστασης ελλατωματικού προιόντος. Και εδώ δεν έχει θέμα τι θεωρείς εσύ. Τώρα για το εαν θα έπρεπε να πληρώσεις για την επιστροφή, εδώ έχεις δίκιο.

Επίσης ούτε εγώ τα 300 ευρώ τα βρίσκω στο δρόμο, αλλά ούτε και θα τα πετάξω στη Samsung για το selfie της Ellen DeGeneres. Πιό τσάμπα πάνε, επίσης you know what I mean.

Ακόμα αυτά τα περί "στην Ελλάδα έχετε μάθει να τρώτε χόρτο και ότι σας πουλάνε, χωρίς να διεκδικείτε αυτά που δικαιούστε, τότε κακό δικό σας" επίσης καλό θα ήταν να μπουν στην άκρη, κάποια σχέση έχεις με τη χώρα εδώ αλλιώς δεν θα έγραφες. Και εκεί που μένεις έχεις άλλα κακά και άλλα καλά. Να χαίρεσαι αυτά που έχεις εκεί. Εαν ήθελες να διορθώσεις αυτά που έχουμε εδώ δεν θα ήσουν εκεί, θα ήσουν εδώ, επέλεξες άλλη λύση, bravo, άσε μας εμάς εδώ να βράζουμε με αυτά.

 

Πως έιναι δυνατών να κρίνεις εσύ τη συσκευή μου και εάν χρίζει αντικατασταση η όχι? Για να γράφω οτι δεν μου κανει, σημαίνει οτι ΔΕΝ μου κάνει.

Για το σχόλιο σου για την Ελλαδα, δεν είχα σκοπό να υποβιβάσω τον Ελληνισμό σου (προφανώς γιατί είμαι Ελληνας) αλλά για να τονίσω πόσο πίσω και πόσο κοροϊδία υπάρχει σε αυτή η χώρα στο θεσμό του Πωλητή - Καταναλωτή, μιας και παρακαλάς να μη χαλάσει κάτι για μετά πουυυυ να τρέχω και τι θα μου πούν κλπ.

Δεν εχω ούτε τον χρόνο να διορθώσω το χανείο που επικρατεί στην Ελλάδα ούτε πλέον την διάθεση.

 

πουλάει πολύ περισσότερα από αυτά που μπορεί να υποστηρίξει[/i]. (Το "πολύ" εδώ έχει αρνητική έννοια.). Ξέφυγε, δεν οργανώθηκε καλά, δεν την ενδιαφέρει, who knows. Αλλά αυτό. Εαν είσαι διατεθιμένος να πάρεις το ρίσκο του εαν σου χαλάσει θα ταλαιπωρηθείς πολύ, πάρτο, αλλιώς όχι. Τόσο απλό. Εγώ αυτό πιστεύω

 

:)

 

Εδώ συμφωνώ μαζί σου. Είναι μια ικανοποιητικη συσκευή με μια πολύ καλή τιμή και ένα πολύ κακό support. Απλά, καλύτερα είναι να σου βγει το μάτι παρά το όνομα...

Το θέμα με τους drivers της οθόνης υπάρχει σε όλους - είτε θέλεις να το παραδεχτείς είτε όχι. Μακάρι να το φτιάξουν σε επόμενο update. Για μένα όμως είναι πλέον παρελθόν.

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω είσαι από Θεσσαλονίκη όπως και εγώ! Εμένα έφυγε χθες από mailboxde με ups και εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 23-09.

 

Ναι σπουδαζω εδω! Συνηθως πεφτουν μεσα στην εκτιμωμενη ημερομηνια , το πολυ να πεσουν εξω μια μερα!

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πολύ καλή! Υπάρχει και σε άλλα χρώματα (όχι στο ebw) και καλύπτει όλο το κινητό!

 

Για τέτοια θα ενδιαφερομουν βασικα... Απλα σε εκείνο το λινκ εχει φωτο μονο απο πίσω... Απο μπροστά πως να ειναι άραγε; Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο άλλο λινκ παρακαλω ας το παραθέσει ...

Link to comment
Share on other sites

Για τέτοια θα ενδιαφερομουν βασικα... Απλα σε εκείνο το λινκ εχει φωτο μονο απο πίσω... Απο μπροστά πως να ειναι άραγε; Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο άλλο λινκ παρακαλω ας το παραθέσει ...

 

ebay με καλυτερη τιμη!!

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=Nillkin+Sparkle+Leather+Case+for+OnePlus&_sacat=0

NOKIA 3110-6210-3310-8310, Motorola V620-L6, Panasonic X70, Samsung D900-U600-U800-S5230 Star- S5830 Ace, Oneplus One!
Link to comment
Share on other sites

μάγκες να φανταστώ πρέπει να πάω να βγάλω καινούργια sim (micro) ε?

 

Ε ναι νομίζω πρέπει! :D

:D

Oneplus one, really my first smartphone.

Link to comment
Share on other sites

κ άλλη μια ερώτηση...στην επαρχία με ποια μεταφορική έρχεται το δέμα (ups έχω επιλέξει στο mailbox) ?

 

Scheduled Delivery:

Monday, 09/29/2014, By End of Day

 

σα πολύ δεν είναι?

Edited by splanis
Link to comment
Share on other sites

κ άλλη μια ερώτηση...στην επαρχία με ποια μεταφορική έρχεται το δέμα (ups έχω επιλέξει στο mailbox) ? Scheduled Delivery:Monday, 09/29/2014, By End of Day

σα πολύ δεν είναι?

Αλλη "επαρχία" η Λάρισα και άλλη η Ιεράπετρα πχ... Δεν γίνεσαι πιο συγκεκριμένος?

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Αλλη "επαρχία" η Λάρισα και άλλη η Ιεράπετρα πχ... Δεν γίνεσαι πιο συγκεκριμένος?

 

 

Καρπενήσι....

Link to comment
Share on other sites

Μια που συζητιέται τις τελευταίες μέρες το πρόβλημα του geovass, μου δημιουργήθηκε μια απορία. Απ' τη στιγμή που ο geovass είναι σε χώρα που πωλείται επίσημα το 1+1 και καθυστερούν τόσο να του απαντήσουν και να βρεθεί μια λύση, με την Ελλάδα τι γίνεται αν υπάρξει παρόμοια περίπτωση; Έχει τύχει σε κανέναν;

spacer.png
Model: OnePlus 8T Lunar Silver 12/256 (kebab)
ROM: OxygenOS v11.0.11.11.KB05AA (Android 11)
Mods: Magisk v23 + Riru + LSPosed
Recovery: TWRP 3.5.2_11

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι έχει να κάνει από πια χώρα είσαι... Δεν έχουν προσωπικό με αποτέλεσμα όλα τα support emails να μπαίνουν σε μια λίστα αναμονής.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus One] Παραγγελίες - Αγορά - Invitations - Αξεσουάρ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...