Jump to content

[OnePlus One] Παραγγελίες - Αγορά - Invitations - Αξεσουάρ


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ξεχασα να αναφερω οτι απο θηκη διαλεξα την http://www.ebay.com/itm/181525181096?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=480487319881&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT sandstone θηκη της pelosi (εχει την ιδια υφη με το κινητο) και για προστασια οθονης http://www.ebay.com/itm/311043196274?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Νillkin Tempered Glass.και θα τιμησω και μια απο τις θηκες του Amazon!

 

H θήκη ωραία φαίνεται αλλά καλύπτει το κινητό στην πάνω και κάτω πλευρά σε ενδεχόμενη πτώση ??

Realme X2 pro/Sam Note 9/Mate 20 pro/ Sam s9 plus/Mate 10 pro/Sam s7 edge/ZTE Axon 7/Huawei P9 Plus/Xiaomi Note 3 Pro/Galaxy Note 5/Mate 8/Meizu Pro 5/Nokia 950 XL/Oppo R7 Plus/Meizu MX5/LeTV LE1 X600/Meizu M1 Note/Lenovo K3 Note/Asus ZenFone 2/Jiayu S3 Advanced/Huawei Honor 6 Plus/Huawei P8/Galaxy S6 Edge/Lenovo Vibe Z2 Pro/LG G3/Mate 7/Xperia Z3/Oppo Find 7/Oneplus One/Galaxy Note 3/Galaxy s3/Xperia S
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τελικά η αυθεντική θήκη εαν τη βάλεις-βγάλεις 2-3 φορές, ραγίζει στις άκρες... Πολύ κακή ποιότητα. Έχω ήδη παραγγείλει και περιμένω από μέρα σε μέρα την Pelosi

http://www.ebay.com/itm/Afan-Hard-Shell-Slim-Skin-Case-For-Oneplus-One-Smartphone-Color-Black-/181524630406? με την sandstone "αίσθηση"

αλλά γενικά με τέτοιου είδους θήκες δε νιώθω και μεγάλη "ασφάλεια" σε περίπτωση πτώσης της συσκευής. Μου αρέσει η Diztronic Flexible TPU Case for OnePlus One - Matte Blue

http://www.amazon.co.uk/Diztronic-Flexible-TPU-Case-OnePlus-Matte-Blue/dp/B00MC1U47Y/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1410853293&sr=8-2&keywords=diztronic+oneplus αλλά με τα έξοδα αποστολής πάει στα 22 ευρώ, τα οποία μου φάινονται πολλά... Τι λέτε αξίζει η αγορά της εάν ήδη κατέχω τις άλλες δύο θήκες και την σιλικονάτη http://gd2.alicdn.com/imgextra/i2/2057475102/T2GpaiX1lXXXXXXXXX_%21%212057475102.jpg που έστελνε δώρο ο κινέζος με την αγορά του τηλεφώνου;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η αυθεντική θήκη εαν τη βάλεις-βγάλεις 2-3 φορές, ραγίζει στις άκρες... Πολύ κακή ποιότητα.

 

Σε ποια αυθεντική θήκη αναφέρεσαι;

Σ' αυτή;

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω! αλλα εγω γιατι πιστευω πως απο amazon θα ειναι καλυτερα μια ομαδικη αγορα ?? ετσι θα υπαρχει καλητερη τιμη στο προιον και λιγοτερα μεταφορικα!! δεν ξερω!! μια σκεψη εκανα!! :D
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω ήδη παραγγείλει την Diztronic Flexible TPU Case από το Amazon.Μόλις παραλάβω και τη δοκιμάσω θα σας πω εντυπώσεις.
Link to comment
Share on other sites

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου έγινε η παραγγελία και σήμερα Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου είναι στο σπίτι.(ups standard)

Με το που θα έρθουν οι προσκλήσεις θα δοθούν εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Έχω την πράσινη συγκεκριμένα.

 

Την αγόρασες από την OnePlus ή από ebay? Ξερεις παίζει τρελλή μαϊμουδιά....

Currently: Samsung Galaxy S8+

http://mowned.com/sig/vlassis-koutouloufas.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να με βοηθησει κανεις για ποιο λογο μου το βγαζει αυτο????

http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php?photo=23474&cat=500

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να με βοηθησει κανεις για ποιο λογο μου το βγαζει αυτο????

http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php?photo=23474&cat=500

Αλλαξε χωρα και βαλε Γερμανια,κατω δεξια

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε χωρα και βαλε Γερμανια,κατω δεξια

 

Ενω το ειχα αλλαξει μου το ξανααλλαξε μονο του. Τεσπα σε ευχαριστω για την βοηθεια!:D

Link to comment
Share on other sites

Την αγόρασες από την OnePlus ή από ebay? Ξερεις παίζει τρελλή μαϊμουδιά....

 

Από το oppomart.com. Σε κουτί ίδιο στην ίδια λογική με το κινητό κτλ. Δε νομίζω να είναι μαϊμού! ;)

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου δεν σε ξεχασα, εχω ηδη στειλει την προσκληση στο mail σου. σορρυ λογω δουλειας αν αργησα λιγο. :)

οποτε οι 3 προσκλησεις μου μοιραστηκαν σε παιδια του φορουμ, καλοριζικο και ευχομαι να το χαρειτε οπως οι περισσοτεροι απο εμας εδω διοτι ειναι ΑΨΟΓΟ απο ολες τις αποψεις.

 

Δεν πειραζει φιλε μου απλα νομιζα οτι το ειχες ξεχασει! Σε ευχαριστω πολυ και υποσχομαι οτι αν παρω πισω προσκλησεις θα τις δωσω και εγω σε μελη του φορουμ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Το οτι πρέπει να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά για να το επιστρέψω το έχετε ξανακούσει απο ΣΟΒΑΡΗ εταιρία?

Αυτό το email παρέλαβα σήμερα τα ξημερώματα...

 

 

Wilona (OnePlus)

Sep 16 11:38

 

Hi George,

 

I'm sorry for my late reply, based on our tech support, we could offer you a replacement for free, however, if you are not satisfied with your device, we could accept your return within 14 days after delivery. However, we could not cover the shipping cost incurred in the returning process.

 

Please let me know your final decision, we will process your request as soon as possible.

 

Thanks for your understanding.

 

Best regards,

Wilona

 

:X:!::X

Link to comment
Share on other sites

Με ένα ups της APC που το έστειλα έξω για αντικατάσταση (αγοράσμένο από Πλαίσιο) μου έστειλαν με email RMA και ήρθε με δικά τους έξοδα courier και το πήρε.

Το ίδιο και η microsoft με το XBOX360 , μάλιστα ο courier έφερνε και ειδικό κουτί από φελιζόλ φτιαγμένο σε διαστάσεις για να χωράει το xbox.

 

Σε μικρότερες εταιρείες και από πωλητές από ebay, συνήθως αυτό που γίνεται και το δέχομαι, είναι να πληρώνω εγώ τα μεταφορικά να το στείλω πίσω και να πληρώνουν αυτοί τα μεταφορικά να μου στείλουν το καινούργιο.

 

Δυστυχώς αυτό είναι ένα από τα ρίσκα του να αγοράζεις απ' έξω.

 

Οσο για την 1+ να σαι και χαρούμενος που κάνουν και replacement. Οτι και να ναι το κινητό , ότι και υποστήριξη από developers να έχει, είναι εταιρεία μηνών που σημαίνει χίλια δύο ρίσκα (μεταφορικά, καθυστερήσεις στα reply κλπ )

Μια χούφτα παιδιά ειναι που τρέχουν την εταιρεία, μην φαντάζεσαι τίποτα πολυεθνικές...

http://oneplus.net/about-us

Edited by androgr
Link to comment
Share on other sites

Το οτι πρέπει να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά για να το επιστρέψω το έχετε ξανακούσει απο ΣΟΒΑΡΗ εταιρία?:X:!::X

Αν κατάλαβα καλά, σου προσφέρουν replacement!

Τώρα, το κόστος επιστροφής, στην πλειοψηφία των Κινέζικων καταστημάτων, καλύπτεται από τον αγοραστή

Εντός Ελλάδας επίσης, (νομίζω ότι) αν θέλω να στείλω το χαλασμένο μου LG smartphone από Λάρισα στο service LG (Αθήνα) πάλι εγώ θα πληρώσω τα μεταφορικά...

Δεν είναι παράλογο - δηλώνουν στην σελιδα τους κάτι διαφορετικό?

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Με ένα ups της APC που το έστειλα έξω για αντικατάσταση (αγοράσμένο από Πλαίσιο) μου έστειλαν με email RMA και ήρθε με δικά τους έξοδα courier και το πήρε.

Το ίδιο και η microsoft με το XBOX360 , μάλιστα ο courier έφερνε και ειδικό κουτί από φελιζόλ φτιαγμένο σε διαστάσεις για να χωράει το xbox.

 

Σε μικρότερες εταιρείες και από πωλητές από ebay, συνήθως αυτό που γίνεται και το δέχομαι, είναι να πληρώνω εγώ τα μεταφορικά να το στείλω πίσω και να πληρώνουν αυτοί τα μεταφορικά να μου στείλουν το καινούργιο.

 

Δυστυχώς αυτό είναι ένα από τα ρίσκα του να αγοράζεις απ' έξω.

 

Οσο για την 1+ να σαι και χαρούμενος που κάνουν και replacement. Οτι και να ναι το κινητό , ότι και υποστήριξη από developers να έχει, είναι εταιρεία μηνών που σημαίνει χίλια δύο ρίσκα (μεταφορικά, καθυστερήσεις στα reply κλπ )

Μια χούφτα παιδιά ειναι που τρέχουν την εταιρεία, μην φαντάζεσαι τίποτα πολυεθνικές...

http://oneplus.net/about-us

 

Το ότι είναι μια χούφτα παιδιά με αφήνει παντελώς αδιάφορο... Εαν δεν μπορείς να παίξεις το παιχνίδι, μη το παίζεις...

 

Αν κατάλαβα καλά, σου προσφέρουν replacement!

Τώρα, το κόστος επιστροφής, στην πλειοψηφία των Κινέζικων καταστημάτων, καλύπτεται από τον αγοραστή

Εντός Ελλάδας επίσης, (νομίζω ότι) αν θέλω να στείλω το χαλασμένο μου LG smartphone από Λάρισα στο service LG (Αθήνα) πάλι εγώ θα πληρώσω τα μεταφορικά...

Δεν είναι παράλογο - δηλώνουν στην σελιδα τους κάτι διαφορετικό?

 

'Οταν γυρίζεις κάτι που έχει γίνει classified ως ελαττωματικό - δεν θα έπρεπε να πληρώσεις εσύ τα μεταφορικά για πισώ!

Link to comment
Share on other sites

'Οταν γυρίζεις κάτι που έχει γίνει classified ως ελαττωματικό - δεν θα έπρεπε να πληρώσεις εσύ τα μεταφορικά για πισώ!

Δεν μου απαντάς: ΠΟΥ το λέει αυτό?

Δες στην σελίδα τους http://oneplus.net/support/answer/what-is-your-warranty-return-policy

The OnePlus Return Policy gives you the right to return the product within 14 days of delivery without any specific reason. The shipping & handling costs will not be covered by OnePlus in this case.

ΑΥτό ακριβώς σου λεει: I'm sorry for my late reply, based on our tech support,

we could offer you a replacement for free, however,

if you are not satisfied with your device, we could accept your return within 14 days after delivery.

However, we could not cover the shipping cost incurred in the returning process.

Edited by asot

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Στο email τους δεν είναι ξεκάθαρο εάν αναφέρονται στο return policy ή στο replacement.

 

ΥΓ. δεν χρειάζεται να φωνάζεις... σε ακούω καθαρά :)

Link to comment
Share on other sites

Στο email τους δεν είναι ξεκάθαρο εάν αναφέρονται στο return policy ή στο replacement.

ΥΓ. δεν χρειάζεται να φωνάζεις... σε ακούω καθαρά :)

Roger.-:)

 

Θα το επιστρέψεις για επιστροφή χρημάτων ή θα ζητήσεις αντικατάσταση?

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου απαντάς: ΠΟΥ το λέει αυτό?

Δες στην σελίδα τους http://oneplus.net/support/answer/what-is-your-warranty-return-policy

The OnePlus Return Policy gives you the right to return the product within 14 days of delivery without any specific reason. The shipping & handling costs will not be covered by OnePlus in this case.

ΑΥτό ακριβώς σου λεει: I'm sorry for my late reply, based on our tech support,

we could offer you a replacement for free, however,

if you are not satisfied with your device, we could accept your return within 14 days after delivery.

However, we could not cover the shipping cost incurred in the returning process.

 

Παιδιά μπερδεύεστε....Λέει " without any specific reason" τότε πληρώνεις μεταφορικά. Εδώ δεν μιλάμε ότι το επιστρέφεις χωρίς ιδιαίτερο λόγο, αλλά επειδή είναι ελαττωματικό. Δεν επρεπε να ζητησουν μεταφορικά.

Realme X2 pro/Sam Note 9/Mate 20 pro/ Sam s9 plus/Mate 10 pro/Sam s7 edge/ZTE Axon 7/Huawei P9 Plus/Xiaomi Note 3 Pro/Galaxy Note 5/Mate 8/Meizu Pro 5/Nokia 950 XL/Oppo R7 Plus/Meizu MX5/LeTV LE1 X600/Meizu M1 Note/Lenovo K3 Note/Asus ZenFone 2/Jiayu S3 Advanced/Huawei Honor 6 Plus/Huawei P8/Galaxy S6 Edge/Lenovo Vibe Z2 Pro/LG G3/Mate 7/Xperia Z3/Oppo Find 7/Oneplus One/Galaxy Note 3/Galaxy s3/Xperia S
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus One] Παραγγελίες - Αγορά - Invitations - Αξεσουάρ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...