Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

συνήθης πρακτική της wind να αρμεγει τους πελάτες της,ισχύει και σε 3g

δεν ισχύει στους άλλους δύο με καλύτερη την cosmote όπου αν δεν έχεις ενεργό πακέτο σε κατευθύνει σε μια σελίδα για να αγοράσεις ένα χωρις χρέωση,αν κατά λάθος ανοίξεις τα Data

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Κι αυτό στην μεγάλη εταιρία θέλει τυπικά ενεργοποίηση στις παλιές συνδέσεις, αλλά όντως είναι ασφάλεια και σοβαρότητα. Είναι κρίμα να δυσφημείται η wind από αυτό ή να φοβάσαι μην ξεχάσεις να ενεργοποιήσεις πακέτο data πριν λήξει το προηγούμενο.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

μετά από αδικαιολόγητη χρέωση ημερήσιου πακέτου ενώ τα δεδομένα κινητής στις επιλογές ήταν κλειστά επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν τα εξής.

Ακόμα και αν τα δεδομένα κινητής είναι κλειστά όταν χάνεται το σήμα Wifi τότε το κινητό από μόνο του στέλνει ένα πακέτο ελέγχου 1ΚΒ το οποίο αν το καταγράψει κεραία 3G δεν χρεώνεται αντίθετα αν το καταγράψει κεραία 4G χρεώνεται κανονικά.

 

Είναι δυνατότον να χρεώνεται το πακέτο ελέγχου κανονικά σαν κίνηση ιντερνετ;

 

Ακόμα κι αν ισχύει αυτό που λένε, τι μέτρα έχουν λάβει γι' αυτό; Κανένα γιατί τους συμφέρει...

Edited by WPerty
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα κι αν ισχύει αυτό που λένε, τι μέτρα έχουν λάβει γι' αυτό; Κανένα γιατί τους συμφέρει...

 

Μια χαρά ΤΟΥΣ συμφέρει από τη στιγμή που σου παίρνουν 1€ για 1kb. Όταν οι άλλες τα έχουν

φτιάξει αυτά κάνοντας τα "στραβά" μάτια σε τέτοια checks μόνο π@@@νιά είναι της Wind

να συνεχίζει να κάνει τη πάπια. Άμα ενδιαφερόταν για τους Πελάτες της και δεν ήθελε να έχουμε να λεμε

γιατί δεν ακολουθεί το παράδειγμα των άλλων δύο εταιριών? Τυχαίο?

Link to comment
Share on other sites

Πηγη In.gr >>Η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ στις 12 Νοεμβρίου 2012 επέβαλε ομόφωνα πρόστιμα συνολικού ύψους 6.650.000 ευρώ στις τρεις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, ήτοι 3,5 εκατ. ευρώ για την COSMOTE, 2,5 εκατ. ευρώ για τη VODAFONE και 650.000 ευρώ για τη WIND αντίστοιχα.

Παράνομη η αυθαίρετη ενεργοποίηση μεταφοράς data μέσω κινητής

Η Cosmote καλείται να καταβάλλει 1,5 εκατομμύρια ευρώ, η Vodafone 1 εκατομμύριο ευρώ και η Wind 500.000 ευρώ επειδή ενεργοποιούσαν την υπηρεσία μεταφοράς δεδομένων μέσω των δικτύων τους χωρίς προηγουμένως να ενημερώσουν τους συνδρομητές τους.

 

Η ενεργοποίηση της μεταφοράς δεδομένων μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας μπορεί να επιφέρει υψηλές χρεώσεις, όταν οι ρυθμίσεις επιτρέπουν τις αυτόματες ενημερώσεις είτε του λειτουργικού συστήματος του smartphone, είτε άλλων εφαρμογών που χρειάζονται το Διαδίκτυο για να λειτουργήσουν, όπως το e-mail, το Facebook, το Twitter κ.ά.

Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να απενεργοποιήσει την μεταφορά δεδομένων μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας. Εντούτοις, κάποιες φορές παρά την απενεργοποίηση, παρατηρείται κίνηση δεδομένων που οδηγεί στην χρέωση των συνδρομητών με βάση το τιμολόγιο για την ημερήσια χρέωση, το λεγόμενο Ίντερνετ με την μέρα.

Το σφάλμα αποδίδεται από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ενίοτε στον κατασκευαστή του τηλεφώνου του συνδρομητή που διαμαρτύρεται, με ασαφή καθορισμό των αιτιών.

Άλλοτε, η χρέωση για Ίντερνετ με την μέρα, παραμένει ενεργοποιημένη αφού λήξει μια προσφορά Ίντερνετ. Ο χρήστης είχε αποδεχτεί αρχικά χωρίς καμία άλλη δέσμευση προσφορές για Ίντερνετ από το κινητό που είχαν ημερομηνία λήξης. Μετά, η σύνδεση data με το δίκτυο παρέμενε ανοικτή, με αποτέλεσμα χρεώσεις με την μέρα που προσέθεταν στον λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας ποσό 30 φορές πολλαπλάσιο της ημερήσιας χρέωσης (ποσό που μπορεί να σας ανεβάσει στην κλίμακα για να πληρώσετε τον φόρο κινητής τηλεφωνίας, και επιπλέον σας επιβαρύνει σε ΦΠΑ, ο οποίος επιβάλλεται και στις χρεώσεις σας αλλά και στον φόρο κινητής τηλεφωνίας).

Μπορείτε να απαιτήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας. Καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών, απαιτήστε να σας εξηγήσουν τις χρεώσεις από την κίνηση data. Παρατηρήστε εάν το ποσό που επιβαρυνθήκατε είναι πολλαπλάσιο της ημερήσιας χρέωσης data από το δίκτυό σας και πόσα ΜΒ διακινήθηκαν (κοιτάξτε την ανάλυση των χρεώσεων στον λογαριασμό σας). Ζητήστε να απενεργοποιηθεί η κίνηση data.

 

Παράνομη η αυτόματη ενεργοποίηση ημερήσιας χρέωσης

Η αρμόδια αρχή επέβαλλε πρόστιμα 2 εκατομμυρίων ευρώ στην Cosmote (υπηρεσία «Internet Day Pass») και 1,5 εκατομμυρίων ευρώ στην Vodafone (υπηρεσία «Internet όλη μέρα») για την παράβαση της αυτόματης ενεργοποίησης προγράμματος ημερήσιας χρέωσης σε συνδρομητές, που δεν είχαν επιλέξει ανάλογο πακέτο.

 

Επιπλέον, επιβλήθηκε σε βάρος της WIND πρόστιμο ύψους 150 χιλ. ευρώ για αυθαίρετη ενεργοποίηση υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας σε συνδρομητές που δεν είχαν υποβάλει σχετική αίτηση.

 

Το ύψος του προστίμου εκφράζει την έκταση της παράβασης ανά εταιρία, τον συνολικό αριθμό των θιγόμενων συνδρομητών, την οικονομική βλάβη που προκλήθηκε στους καταναλωτές, τα αυξημένα έσοδα των εταιριών που προέκυψαν από τις διαπιστωθείσες παραβάσεις καθώς και την ανάγκη να αποτραπούν παρόμοιες αθέμιτες πρακτικές στο μέλλον.

 

Η ΕΕΤΤ δηλώνει ότι θα συνεχίσει τους ελέγχους «προασπίζοντας σθεναρά το δημόσιο συμφέρον, τα δικαιώματα των καταναλωτών και τη διαφάνεια στην αγορά».

 

Τον Σεπτέμβριο, η Επιτροπή επέβαλλε πρόστιμα στις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας για παραβάσεις του 2009, και συγκεκριμένα για την αύξηση του ελάχιστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων.

 

Μπορείτε να κάνετε την καταγγελία σας στην ΕΕΤΤ

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστυμε που μας ενημέρωσες 5 χρόνια και δύο μήνες μετά το γεγονός.

Μήπως γνωρίζεις αν το ποστιμο αυτό πληρώθηκε ;

Link to comment
Share on other sites

:clap::clap::clap:

Δεν φταινε αυτοι.

Φταιει το Ελληνικο κρατος, που ο μονος λογος υπαρξης της ΕΕΤΤ ειναι καποιοι να παιρνούν μηνιατικο. Τιποτα αλλο, απολυτως, οποτε κατι τετοιοι παραμενουν ατιμωρητοι.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 111 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Σε ευχαριστυμε που μας ενημέρωσες 5 χρόνια και δύο μήνες μετά το γεγονός.

Μήπως γνωρίζεις αν το ποστιμο αυτό πληρώθηκε ;

 

Αν αργησα να σε ενημερωσω να μου κοψεις τον μισθο. Ακομα αν θες αμεσες ενημερωσεις να ενημερωνεσε μονος σου και να μην περιμενεις ετοιμα απο αλλους.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ

Θα σημειώσω τις παρατηρήσεις σου, και θα τις λάβω σοβαρά υπ όψιν.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστυμε που μας ενημέρωσες 5 χρόνια και δύο μήνες μετά το γεγονός.

Μήπως γνωρίζεις αν το ποστιμο αυτό πληρώθηκε ;

 

Μα κι εγώ το κοιτούσα ξανά και ξανά προσπαθώντας να καταλάβω γιατί μπορεί

να το έβαλε αυτό το παλιο πρόστιμο. Το θέμα είναι ότι από τότε έχουν πέσει κι άλλα

και το άν πληρώνονται είναι άλλη ιστορία.

Όπως και το ότι το ΘΕΜΑ του συγκεκριμμένου topic συνεχίζει να υφίσταται.!

Link to comment
Share on other sites

Απλά μετά απο πέντε χρόνια θα έπρεπε να είχαμε μια ενημέρωση για την απόφαση του διοικητικού δικαστηρίου στο οποίο πάντα προσφεύγουν οι εταιρείες.

Αλλά δυστυχώς οι δημοσιογράφοι δεν κάνουν καλλά την δουλειά τους.

Είναι εύκολο να αντιγράφεις ένα δελτίο τύπου και πολύ πιο δύσκολο να παρακολουθείς την εξέλιξη του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Μα κι εγώ το κοιτούσα ξανά και ξανά προσπαθώντας να καταλάβω γιατί μπορεί

να το έβαλε αυτό το παλιο πρόστιμο. Το θέμα είναι ότι από τότε έχουν πέσει κι άλλα

και το άν πληρώνονται είναι άλλη ιστορία.

Όπως και το ότι το ΘΕΜΑ του συγκεκριμμένου topic συνεχίζει να υφίσταται.!

 

για να δουν οσοι δεν γνωριζουν οτι η τακτικη ειναι παλια και προφανως βρηκαν νομικο τρικ για να το ξεπερασουν και να συνεχιζει η εισπραξη μια που πλεον ολοι εχουν σμαρτ κινητα. ειναι πολλα τα λεφτακια....και μονοπου δεν απενεργοποιειται αυτο το ρημαδι δειχνει την εισπρακτικη πολιτικη τησ wind για να τζιραρει.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μου συνέβαινε παλιά με Cosmote και τελευταία με την Q.

 

Χρειάστηκαν 5 τηλεφωνήματα ( από εξωτερικό που είμαι) για να... μη λυθεί εντελώς. Δηλαδή έκανα αίτηση μπλοκάρισματος Ιντερνέτ. Δεν επέστρεψαν χρήματα.

Άρχισα να έχω χρεωσεις από τη μέρα που καταργήθηκε το roaming (15 Ιουνίου).

 

Κλασικά πούλησαν λίγη τρέλα οι υπάλληλοι (το τηλέφωνο ήταν μόνιμα σπίτι , με κλειστό 3g, σβησμενα τα 3g settings και σε wifi, αφού ήμουν εξωτερικό και δε το χρησιμοποιούσα).

 

Δεν εκνευρίζομαι με δαυτους, προσπαθώ μόνο να cut my losses, και αντιμετωπίζω τις εταιρείες σαν pure evil, όπου δε μπορείς να μιλήσεις λογικά. Από Cosmote είχαν πουλήσει πολύ τρέλα ("τα μηχανήματα μας δε λένε ψέματα"), οπότε άλλαξα κινητά και σταθερά. Η καλύτερη απάντηση είναι να τους μιλάς με το πορτοφόλι.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω από ένα καρτοκινητό νούμερο από και τις 3 εταιρίες, σε Cosmote και Vodafone

το θέμα έχει λυθεί. Κόβεις το "internet day" ή όπως το ονομάζει η κάθε μία και εάν έχεις δεδομένα,

είτε έχεις να μπεις ή όχι!

Η Wind το "internet day" το έχει σαν γενικό διακόπτη όπου εάν το κλείσεις ακόμα και αν πάρεις πακέτο

1gb, ΔΕΝ μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Εμένα προσωπικά μου είχαν φάει γύρω στα 15-16€ με το "internet day".

Τα μισά τα είχα ζητήσει και είχα πάρει πισω, για να μου τα πάρουν πίσω πάλι αυτοί από μετά 2 ώρες ή την επόμενη

(λογιστικά) μέρα. Είναι απλά εκ του πονηρού.

Πρόστιμα, ξεπρόστιμα εδώ είμαστε στο συγκεκριμμένο θέμα.

Ναι η λύση για αυτό είναι να πάρεις το πορτοφόλι σου αλλού και μια καταγγελία από πίσω.

Μη ξεχνάτε ότι χωρίς αυτές η ΕΕΤΤ δουλειά δε μπορεί να κάνει, άσχετα εκ του αποτελέσματος.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως όποτε χρεώνομαι με μόνο ευρώ στέλνω mail και μου το πιστώνουν

 

Στάλθηκε από το Nexus 5X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 Νοεμβρίου 2017

 

Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών, που εξέδωσε η ΕΕΤΤ, καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δίνει έμφαση στην προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών και στον έλεγχο των χρεώσεών τους σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.

 

Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλει ο νέος Κανονισμός, μεταξύ άλλων, αφορούν στα ακόλουθα θέματα:

 

Συμβάσεις ορισμένου χρόνου: Ο πάροχος δεν θα έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών.

Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων.

Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων: Οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, με βάση τρεις κατηγορίες επιλογών.

Αποστολή λογαριασμών: Σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων των υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής θα ερωτάται να επιλέξει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει τον λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά.

Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Οι συνδρομητές θα μπορούν να καλούν τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών, που διαθέτουν οι πάροχοι, χωρίς χρέωση από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Αυτόματη πίστωση λογαριασμού σε περίπτωση βλαβών: Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, ο πάροχος θα πιστώνει αυτόματα τον συνδρομητή, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης και χωρίς να απαιτείται σχετική αίτηση, με το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

Επισημαίνεται ότι, η απαγόρευση της αύξησης του παγίου στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και η ρύθμιση για την αποστολή ηλεκτρονικών λογαριασμών τίθενται άμεσα σε ισχύ. Οι υπόλοιπες ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ μετά την πάροδο έξι μηνών, χρόνος που απαιτείται προκειμένου οι πάροχοι να προετοιμαστούν επαρκώς, ώστε να ανταποκριθούν στις νέες υποχρεώσεις τους.

 

Κορυφαία προτεραιότητα για την ΕΕΤΤ παραμένει η προάσπιση των δικαιωμάτων και η πρόσβαση των καταναλωτών σε ανταγωνιστικές επιλογές υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Γρηγόρης Καρίμαλης

Τμ. Δημοσίων Σχέσεων

Τ: 210 6151013

E: gkarimalis@eett.gr

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως όποτε χρεώνομαι με μόνο ευρώ στέλνω mail και μου το πιστώνουν

Εντάξει αυτό τώρα δεν είναι δουλειά έτσι?

Ουσιαστικά δίνουν πίσω σε όσους γκρινιάξουν και από τους υπόλοιπους τα παίρνουν κανονικά.

 

Και ξαναλέω, άμα δε θέλουν να τους κράζουμε και να μας δείξουν το καλό τους πρόσωπο,

γιατί δεν αλλάζουν το σύστημα όπως και οι άλλες 2 εταιρίες?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αυτό τώρα δεν είναι δουλειά έτσι?

Ουσιαστικά δίνουν πίσω σε όσους γκρινιάξουν και από τους υπόλοιπους τα παίρνουν κανονικά.

 

Και ξαναλέω, άμα δε θέλουν να τους κράζουμε και να μας δείξουν το καλό τους πρόσωπο,

γιατί δεν αλλάζουν το σύστημα όπως και οι άλλες 2 εταιρίες?

Γιατί δεν τους συμφέρει να αλλάξουν το σύστημα. Χαζοί είναι;;

Τόσα λεφτά έξτρα βγάζουν με το "χρεωθηκες 1€"

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν τους συμφέρει να αλλάξουν το σύστημα. Χαζοί είναι;;

Τόσα λεφτά έξτρα βγάζουν με το "χρεωθηκες 1€"

 

Αυτό προσπαθούσα να τους εξηγήσω εδώ χτες, ότι όσα πρόστιμα και αν έφαγαν (παλιά και νέα που τα πόσταραν εδώ),

το "πρόβλημα" παρόλο ότι είναι απλό για να λυθεί, υπάρχει ακόμα γιατί απλά συμφέρει!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αν γυρίσω την κεραία σε 2G/3G γλυτώνω την χρέωση daily internet? Ή πρέπει να το βάλω σε 2G only?
logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

Αν γυρίσω την κεραία σε 2G/3G γλυτώνω την χρέωση daily internet? Ή πρέπει να το βάλω σε 2G only?

 

Και σε 2G only μπορεί να υπάρξει κίνηση δεδομένων, δεν είναι αυτή λύση. Πρέπει να απενεργοποιήσεις τελείως τα δεδομένα από τη συσκευή ή, αν δεν τα χρειάζεσαι ποτέ, να τα καταργήσεις τελείως από τη σύνδεση με τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Δεν εχουν το θεο τους εκει στη wind. Εχω 1.25 ευρω στη καρτα, εχουν ληξει ολα τα πακετα λεπτων και mb αλλα δεν βιαζομαι να κανω ανανεωση ακομα, θα εχω το κινητο μονο για αναπαντητες :p. Την αλλη μερα σκαει κλασσικα το sms "χρεωθηκατε 1.20 για internet .." Στελνω στο Facebook και το απογευμα μου επιστρεφουν το 1.20, λεω παλι καλα. Βαζω μια 10αρα καρτα, ερχεται το sms "εχετε 9.44 υπολοιπο.. " μπαινω στο apk μεσα wifi, βλεπω υπολοιπο 9.14 :lol:
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν το θεο τους εκει στη wind. Εχω 1.25 ευρω στη καρτα, εχουν ληξει ολα τα πακετα λεπτων και mb αλλα δεν βιαζομαι να κανω ανανεωση ακομα, θα εχω το κινητο μονο για αναπαντητες :p. Την αλλη μερα σκαει κλασσικα το sms "χρεωθηκατε 1.20 για internet .." Στελνω στο Facebook και το απογευμα μου επιστρεφουν το 1.20, λεω παλι καλα. Βαζω μια 10αρα καρτα, ερχεται το sms "εχετε 9.44 υπολοιπο.. " μπαινω στο apk μεσα wifi, βλεπω υπολοιπο 9.14 :lol:
Στο τέλος θα κλέψουν και 'σένα αυτοί!
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν το θεο τους εκει στη wind. Εχω 1.25 ευρω στη καρτα, εχουν ληξει ολα τα πακετα λεπτων και mb αλλα δεν βιαζομαι να κανω ανανεωση ακομα, θα εχω το κινητο μονο για αναπαντητες :p. Την αλλη μερα σκαει κλασσικα το sms "χρεωθηκατε 1.20 για internet .." Στελνω στο Facebook και το απογευμα μου επιστρεφουν το 1.20, λεω παλι καλα. Βαζω μια 10αρα καρτα, ερχεται το sms "εχετε 9.44 υπολοιπο.. " μπαινω στο apk μεσα wifi, βλεπω υπολοιπο 9.14 :lol:

 

Σου πηραν 30 λεπτα απο την ανανεωση.Ειναι το τελος ανανεωσης που επεβαλλε η Wind στις ανανεωσεις,που πηγαν να το κανουν και οι τρεις αλλα το αφησαν.Η Wind ομως το κρατησε μαζι και με διμηνη διαρκεια υπολοιπου.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το ίδιο κι εγώ με το F2G της μικρής μου.

Το πήρα χαμπάρι σήμερα και μάλλον το έχουν κάνει πολλές φορές το τελευταίο δίμηνο. Τι κάνουμε στην περίπτωση αυτή;

Πήρα στην εξυπηρέτηση και βρίστηκα με τον τύπο που επέμενε ότι είδε κίνηση, ενώ το παιδί ήταν δίπλα μου εκείνη την ώρα και δεν υπάρχει περίπτωση αν άνοιξε data (δεν το έχει κάνει ποτέ).

 

Επίσης ζήτησα ανάλυση και μου λένε ότι μόνο από κατάστημα. Στο μεταξύ το κοντινότερο είναι σε άλλη πόλη (μισή ώρα δρόμο).

Άλλος τρόπος υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο κι εγώ με το F2G της μικρής μου.

Το πήρα χαμπάρι σήμερα και μάλλον το έχουν κάνει πολλές φορές το τελευταίο δίμηνο. Τι κάνουμε στην περίπτωση αυτή;

Πήρα στην εξυπηρέτηση και βρίστηκα με τον τύπο που επέμενε ότι είδε κίνηση, ενώ το παιδί ήταν δίπλα μου εκείνη την ώρα και δεν υπάρχει περίπτωση αν άνοιξε data (δεν το έχει κάνει ποτέ).

 

Επίσης ζήτησα ανάλυση και μου λένε ότι μόνο από κατάστημα. Στο μεταξύ το κοντινότερο είναι σε άλλη πόλη (μισή ώρα δρόμο).

Άλλος τρόπος υπάρχει;

Τι να πουν τωρα,χρόνια χρεώνουν τον κόσμο έτσι,πάντως δεν σου φταιει ο υπάλληλος

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...