taliban Δημ. February 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2020 Καλός τα δεχτήκαμε... Για γέλια η όλη φάση :!::!: Παράθεση ΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- member since: September 2003 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bynoname Δημ. February 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2020 Για γέλια η όλη φάση :!::!: Καταγγελία δεν μπορούμε να κάνουμε στην ΕΕΤΤ και τον ΣτΚ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. February 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2020 Σήμερα έληξε το buyer protection 60 ημερών σε untracked δέμα. Δεν έχω παραλάβει ακόμα, αλλά ήρθε ειδοποίηση από alliexpress ότι έκανα confirm ότι παρέλαβα, κάτι που δεν ισχύει. Έχει νόημα τώρα να κάνω dispute η να μιλήσω με τον πωλητή? Υποτίθεται ότι το εν λόγω προϊόν είχε buyer protection ώστε αν δεν το παραλάβω σε 60 ημέρες θα γίνει αυτόματα refund. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkostas Δημ. February 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2020 Σήμερα έληξε το buyer protection 60 ημερών σε untracked δέμα. Δεν έχω παραλάβει ακόμα, αλλά ήρθε ειδοποίηση από alliexpress ότι έκανα confirm ότι παρέλαβα, κάτι που δεν ισχύει. Έχει νόημα τώρα να κάνω dispute η να μιλήσω με τον πωλητή? Υποτίθεται ότι το εν λόγω προϊόν είχε buyer protection ώστε αν δεν το παραλάβω σε 60 ημέρες θα γίνει αυτόματα refund. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk σε ιδια φαση ειμαι και εγω εστειλα μηνυμα στο πωλητη λεει περιμενε ερχεται. μετα τις 60 μερες εχεις περιθωριο αλλες 15 για dispute αν δεις στις παραγγελιες σου γραφει αυτο: Reminder: If you have already confirmed receiving your order, but you are not happy with the quality of the items or you have actually not received anything at all, then you can still open a dispute up to 15 days after confirming "Order Received". Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimikord Δημ. February 11, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2020 Εγώ άνοιξα dispute σε δύο παραγγελίες που έληξε ο χρόνος παράδοσης. Παραγγελίες από 20 Νοέμβρη. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. February 11, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2020 σε ιδια φαση ειμαι και εγω εστειλα μηνυμα στο πωλητη λεει περιμενε ερχεται. μετα τις 60 μερες εχεις περιθωριο αλλες 15 για dispute αν δεις στις παραγγελιες σου γραφει αυτο: Reminder: If you have already confirmed receiving your order, but you are not happy with the quality of the items or you have actually not received anything at all, then you can still open a dispute up to 15 days after confirming "Order Received". Εγώ άνοιξα dispute σε δύο παραγγελίες που έληξε ο χρόνος παράδοσης. Παραγγελίες από 20 Νοέμβρη.Ευχαριστώ. Οπότε θα περιμένω ακόμα αυτή την εβδομάδα και αν δεν έρθει θα ανοίξω dispute. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mimo Δημ. February 11, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2020 (edited) Σε μένα είχε υπερβεί κατά πολύ τις 60 μέρες (9/11/19-20/1/20). Τώρα διάβασα για τις 60 μέρες, δεν το ήξερα. Πρώτα έστειλα μήνυμα στους δύο πωλητές. Τους "έτριξα" τα δόντια με dispute, να δω αν θα απαντήσουν. Απάντησαν και μου ζήτησαν να περιμένω. (το ένα είχε βγάλει "delivered" και σε μένα.) άνοιξα για το ένα dispute. τελικά λίγες μέρες μετά ήρθαν και τα δύο και απλά πήρα πίσω το dispute. Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited February 11, 2020 by mimo Παράθεση Γιώργος//ROM: Omega XT v16/RADIO:2.14/NATIVE ANDROID ROMS pinterest,instagram,EyeEm,flickr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AngeloDion Δημ. February 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2020 Άμα δεν πληρώσουμε αυτό το τέλος τον 15 ευρώ τι γίνεται? Υπάρχει καμία επίπτωση αν τους πεις δεν πληρώνω το τέλος κράτήστε το πακέτο? Παράθεση Κλόουν τη Τετάρτη τη Κυριακή νεκρός:cat: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimgeo Δημ. February 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2020 Το πακέτο θα γυρίσει πίσω και θα χάσεις τα χρήματα αγοράς του.. Εκτός και αν δεχτεί επιστροφή ο πωλητής μετά από συνομιλία για να σου στείλει τα χρήματα όταν το πακέτο επιστρέψει σε αυτον Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AngeloDion Δημ. February 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2020 Άμα δεν πληρώσουμε αυτό το τέλος τον 15 ευρώ τι γίνεται? Υπάρχει καμία επίπτωση αν τους πεις δεν πληρώνω το τέλος κράτήστε το πακέτο? Ρωτάω για να καταλάβω αν θα εγκαθιδρυθεί το μέτρο. Αυτό σημαίνει οτι στην καλύτερη ο κόσμος που παραγγέλνει αντικείμενα 1, 2, 3 ευρώ απλά δεν θα πληρώνει το τέλος. Οπότε θα γίνει μπάχαλο και θα αναγκαστούν να το αναστείλουν. Παράθεση Κλόουν τη Τετάρτη τη Κυριακή νεκρός:cat: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkostas Δημ. February 21, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2020 3 παραγγελιες που εκανα απο 10-14/2 δεν εχουν φυγει. τι γινεται αν ληξει ο χρονος που ειναι για την αποστολη? ακυρωνονται και παει σε refund αυτοματα? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. February 21, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2020 3 παραγγελιες που εκανα απο 10-14/2 δεν εχουν φυγει. τι γινεται αν ληξει ο χρονος που ειναι για την αποστολη? ακυρωνονται και παει σε refund αυτοματα? Ακυρώνονται και παίρνεις τα χρήματα πίσω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimikord Δημ. February 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2020 3 παραγγελιες που εκανα απο 10-14/2 δεν εχουν φυγει. τι γινεται αν ληξει ο χρονος που ειναι για την αποστολη? ακυρωνονται και παει σε refund αυτοματα? όχι αυτόματα, πρέπει μέσα σε 15 μέρες να πατήσεις dispute. Στην αιτιολογία θα βάλεις ότι δεν παρέλαβες το δέμα, και μετά θα γίνει σντιλογισμος και τα χρήματα σου θα επιστρέψουν στην κάρτα που είχες χρησιμοποιήσει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkostas Δημ. February 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2020 όχι αυτόματα, πρέπει μέσα σε 15 μέρες να πατήσεις dispute. Στην αιτιολογία θα βάλεις ότι δεν παρέλαβες το δέμα, και μετά θα γίνει σντιλογισμος και τα χρήματα σου θα επιστρέψουν στην κάρτα που είχες χρησιμοποιήσει. αναφερεσαι μαλλον στο χρονο που εμφανιζεται για παραδοση μετα την αποστολη (Awaiting delivery ) εγω λεω για τη διορια που εχει ορισει ο πωλητης για να το στειλει: "Awaiting Shipment Will be shipped within: 6 days 17 hours 27 minutes " Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thant Δημ. February 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2020 αναφερεσαι μαλλον στο χρονο που εμφανιζεται για παραδοση μετα την αποστολη (Awaiting delivery ) εγω λεω για τη διορια που εχει ορισει ο πωλητης για να το στειλει: "Awaiting Shipment Will be shipped within: 6 days 17 hours 27 minutes " Οτι ειπε και ο @P_papadis παραπάνω. Θα ακυρωθεί αυτόματα και θα επιστραφούν τα χρήματα. Έτσι τουλάχιστον έγινε μια φορά σε μένα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. February 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2020 Παιδιά όταν κάνουμε dispute, για το dispute reason έχει 3 επιλογες και πρέπει να επιλέξουμε μια υποχρεωτικά: logistics tracking problem, customs problem και wrong address. Ποιο από τα τρία επιλέγουμε όταν δεν έχουμε παραλάβει ακόμα την παραγγελία? Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bynoname Δημ. February 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2020 Παιδιά όταν κάνουμε dispute, για το dispute reason έχει 3 επιλογες και πρέπει να επιλέξουμε μια υποχρεωτικά: logistics tracking problem, customs problem και wrong address. Ποιο από τα τρία επιλέγουμε όταν δεν έχουμε παραλάβει ακόμα την παραγγελία? Sent from my Huawei P20 pro using TapatalkΕγώ επιλέγω συνήθως logistics tracking problem. Και στην συνέχεια τους κάνω εξήγηση ότι δεν το παρέλαβα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. February 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2020 3 παραγγελιες που εκανα απο 10-14/2 δεν εχουν φυγει. τι γινεται αν ληξει ο χρονος που ειναι για την αποστολη? ακυρωνονται και παει σε refund αυτοματα? Πώς να φύγουν; Αφού δε δουλεύει τίποτα στην Κίνα αυτή τη στιγμή, σχεδόν όλα κλειστά κι όλοι σπίτια τους Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. February 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2020 Εγώ επιλέγω συνήθως logistics tracking problem. Και στην συνέχεια τους κάνω εξήγηση ότι δεν το παρέλαβα.OK ευχαριστώ. Αυτό επέλεξα και εγώ και μετά είχε επιλογή ότι δεν έχω παραλάβει και τελειώνει το protection. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bynoname Δημ. February 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2020 OK ευχαριστώ. Αυτό επέλεξα και εγώ και μετά είχε επιλογή ότι δεν έχω παραλάβει και τελειώνει το protection. Sent from my Huawei P20 pro using TapatalkΑυτό ακριβώς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antouaa Δημ. February 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2020 όχι αυτόματα, πρέπει μέσα σε 15 μέρες να πατήσεις dispute. Στην αιτιολογία θα βάλεις ότι δεν παρέλαβες το δέμα, και μετά θα γίνει σντιλογισμος και τα χρήματα σου θα επιστρέψουν στην κάρτα που είχες χρησιμοποιήσει.Μιλάει για την αποστολή του πακέτου, όχι από την ώρα που στάλθηκε το πακέτο.. Αυτόματα ακυρώνετε η παραγγελία εκτός αν δεν έχεις θέμα να περιμένεις μέχρι να τελειώσουν οι απαγορεύσεις λόγο ιού και αυξήσεις τον χρόνο αποστολής... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkostas Δημ. February 26, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2020 γραφω μηνυμα στο πωλητη αν προκειται να στειλει για να πατησω "extended processing time" και απαντησε οτι ειχαν προβλημα τα αντικειμενα και τα επεστρεψε στο εργοστασιο ζητωντας μου να την ακυρωσω επιλεγοντας ως λογο οτι δε τα θελω. παω να κανω ακυρωση γιατι καταλαβα οτι δε θα εστελνε τιποτα και βλεπω οτι γαφει shipped και μαλιστα ως συστημενο. Το θεμα ειναι οτι αυτα που πηρα κανονικα εκαναν καπου 16-17€ και εγω τα πληρωσα 5.50€ οποτε αν ερθει κατι σιγουρα δε θα ειναι αυτο που παρηγγειλα. τι μπορω να κανω για να παρω refund? δεχεται βιντεο απο unboxing το ali? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. February 26, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2020 γραφω μηνυμα στο πωλητη αν προκειται να στειλει για να πατησω "extended processing time" και απαντησε οτι ειχαν προβλημα τα αντικειμενα και τα επεστρεψε στο εργοστασιο ζητωντας μου να την ακυρωσω επιλεγοντας ως λογο οτι δε τα θελω. παω να κανω ακυρωση γιατι καταλαβα οτι δε θα εστελνε τιποτα και βλεπω οτι γαφει shipped και μαλιστα ως συστημενο. Το θεμα ειναι οτι αυτα που πηρα κανονικα εκαναν καπου 16-17€ και εγω τα πληρωσα 5.50€ οποτε αν ερθει κατι σιγουρα δε θα ειναι αυτο που παρηγγειλα. τι μπορω να κανω για να παρω refund? δεχεται βιντεο απο unboxing το ali? Μια περίπτωση είναι να σου έρθει κάτι όντως τότε θα κάνεις εννοείτε βίντεο unboxing για να ευσταθεί στο dispute που θα ανοίξεις στο AliExpress μετά. Εννοείτε το aliexpress δέχεται βίντεο unboxing αρκεί να φαίνεται καθαρά τα στοιχεία σου και ότι δεν το είχες ανοίξει πριν. Δεύτερη περίπτωση που ίσως γίνει είναι το tracking να παραδωθει κάπου αλλού τότε πάλι εννοείται θα ανοίξεις dispute και θα αναφέρεις ότι παραδόθηκε σε λάθος διεύθυνση οπότε και σε αυτήν την περίπτωση θα σου δώσουν τα χρήματα σου πίσω. Το μόνο που θα χάσεις είναι τον χρόνο σου και τα λεφτά σου για κανένα μήνα η δίμηνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkostas Δημ. February 26, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2020 Μια περίπτωση είναι να σου έρθει κάτι όντως τότε θα κάνεις εννοείτε βίντεο unboxing για να ευσταθεί στο dispute που θα ανοίξεις στο AliExpress μετά. Εννοείτε το aliexpress δέχεται βίντεο unboxing αρκεί να φαίνεται καθαρά τα στοιχεία σου και ότι δεν το είχες ανοίξει πριν. Δεύτερη περίπτωση που ίσως γίνει είναι το tracking να παραδωθει κάπου αλλού τότε πάλι εννοείται θα ανοίξεις dispute και θα αναφέρεις ότι παραδόθηκε σε λάθος διεύθυνση οπότε και σε αυτήν την περίπτωση θα σου δώσουν τα χρήματα σου πίσω. Το μόνο που θα χάσεις είναι τον χρόνο σου και τα λεφτά σου για κανένα μήνα η δίμηνο. να βρηκε tracking απο ελλαδα σε 2 μερες ο συγκεκριμενος δε νομιζω οποτε κατι ακυρο θα εβαλε μεσα και το εστειλε. Δε ξερω αν εχουν επιπτωσεις ως πωλητες στο αλι οταν δεν στελνουν παραγγελιες. Του εγραψα οτι φαινεται πως το εχει στειλει αρα δε μπορω να κανω ακυρωση οπως μου ζητησε να δω τι θα απαντησει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkostas Δημ. February 27, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2020 απαντησε σημερα κατι ακομα πιο κουφο μου γραφει για refund στο paypal:!: ουτε για τη παραγγελια ουτε για το tracking που εβαλε ανεφερε κατι Dear buyer We can refund to you by paypal at first. Would you please provide your paypal account to us which is the email address associated with your account Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.