Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απιστευτο..στην προηγουμενη σειρα υπαρχει μια.."ξεμπαρκη" τελιτσα...Αν και το ειχα διαβασει σε μια αναρτηση καποιου αλλου εδω πριν καιρο, δεν την προσεξα..!!
Ομως, τι ειναι αυτο το 0,23€, ΦΠΑ αν ηταν θα επρεπε να ειναι διπλασιο, ασε που ειναι πληρωμενο..

Edited by guideman

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Απιστευτο..στην προηγουμενη σειρα υπαρχει μια.."ξεμπαρκη" τελιτσα...Αν και το ειχα διαβασει σε μια αναρτηση καποιου αλλου εδω πριν καιρο, δεν την προσεξα..!!
Ομως, τι ειναι αυτο το 0,23€, ΦΠΑ αν ηταν θα επρεπε να ειναι διπλασιο, ασε που ειναι πληρωμενο..
Σε όλες τις παραγγελίες από Αλί μπορείς να κατεβάσεις την απόδειξη ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ οτι εχει πληρωθεί Ο ΦΠΑ και πόσο είναι, κατι πρέπει να γίνει με αυτήν την κατάσταση τωρα αν είναι 0,23 τι να σου πω για το γα**το , εχω παραγγείλει 2-3 πραγματάκια και εγω εχω κατεβάσει ολες τις αποδείξεις που γράφει Ελλάδα φπα 24% και τι ποσό είναι πληρωμένο σε €.
Πρέπει κάπου να μπορούμε να στέλνουμε τις αποδείξεις για να ξεχρεώνονται τα πράγματα

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Link to comment
Share on other sites

Αυτοι χρεωνουν αλλα δεν μας λενε τι ειναι αυτο..Εχω δει το invoice που δειχνει τι πληρωθηκε και προφανως ειναι γι αυτο τον σκοπο, αλλα που θα το στειλουμε κανεις δεν ξερει..Θα ρωτησω τον ταχυδρομο οταν ερθει μπας και ξερει να μου πει (αν ειναι στις καλες του!!)

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

Αυτά με ΕΛΤΑ, αλλά εσύ λες ότι ο πωλητής στέλνει με DHL Express.
Έτσι γράφουν, αλλιώς να κοιτάξω στο eBay

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στοκ,ανημπορος να το ρουταρω
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχει ξανά ερωτηθεί. Αγοράζοντας από 2 από διαφορετικούς πωλητές με add to cart στο Ali τα στέλνουν με 1 tracking (το καλό); ξέρω σίγουρα με 3 γιατί έχω παραγγείλει. 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, paposgsxr said:

Μπορεί να έχει ξανά ερωτηθεί. Αγοράζοντας από 2 από διαφορετικούς πωλητές με add to cart στο Ali τα στέλνουν με 1 tracking (το καλό); ξέρω σίγουρα με 3 γιατί έχω παραγγείλει. 

Αν γίνει μαζί ή πληρωμή το πιο πιθανό είναι να τα στείλουν ως ένα. 

Link to comment
Share on other sites

Φίλος έφαγε δύο κολλητές "ήττες" από ΕΛΤΑ σε δέματα από Ali, στο ένα δέμα σε μικροποσό του πήραν 0.23€ και στο έτερο που ήταν δύο θήκες με καθαρή αξία στα 5.5 και προπληρωμή ΦΠΑ στο Ali άλλα 2.5 περίπου, ήρθαν Ελλάδα και του χρέωσαν άλλα 3.65€ τα ΕΛΤΑ.

Δεν ξέρω γι'αυτό που συζητήθηκε ξανά λίγο πιο πίσω, το θέμα της ευθύνης ποιον βαραίνει, αλλά κάθε άλλο παρά ήσυχοι δεν μπορούμε να είμαστε πια για το Ali, δυστυχώς. Ειδικά το 3.65 σε 8€ τελική τιμή των προϊόντων είναι σχεδόν +50% όχι αστείο. Τραγικές καταστάσεις.

Edited by Leon_CP3
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, Leon_CP3 said:

Φίλος έφαγε δύο κολλητές "ήττες" από ΕΛΤΑ σε δέματα από Ali, στο ένα δέμα σε μικροποσό του πήραν 0.23€ και στο έτερο που ήταν δύο θήκες με καθαρή αξία στα 5.5 και προπληρωμή ΦΠΑ στο Ali άλλα 2.5 περίπου, ήρθαν Ελλάδα και του χρέωσαν άλλα 3.65€ τα ΕΛΤΑ.

Δεν ξέρω γι'αυτό που συζητήθηκε ξανά λίγο πιο πίσω, το θέμα της ευθύνης ποιον βαραίνει, αλλά κάθε άλλο παρά ήσυχοι δεν μπορούμε να είμαστε πια για το Ali, δυστυχώς. Ειδικά το 3.65 σε 8€ τελική τιμή των προϊόντων είναι σχεδόν +50% όχι αστείο. Τραγικές καταστάσεις.

Το σφάλμα είναι των πωλητών του Ali που δεν γράφουν στο αυτοκόλλητο τον αριθμό IOSS της προείσπραξης του ΦΠΑ.

Αυτό συμβαίνει και με κινέζους πωλητές του ebay αλλά το ebay ξέρει να κανονίζει τα προβλήματα με αυτούς.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, Leon_CP3 said:

Φίλος έφαγε δύο κολλητές "ήττες" από ΕΛΤΑ σε δέματα από Ali, στο ένα δέμα σε μικροποσό του πήραν 0.23€ και στο έτερο που ήταν δύο θήκες με καθαρή αξία στα 5.5 και προπληρωμή ΦΠΑ στο Ali άλλα 2.5 περίπου, ήρθαν Ελλάδα και του χρέωσαν άλλα 3.65€ τα ΕΛΤΑ.

Δεν ξέρω γι'αυτό που συζητήθηκε ξανά λίγο πιο πίσω, το θέμα της ευθύνης ποιον βαραίνει, αλλά κάθε άλλο παρά ήσυχοι δεν μπορούμε να είμαστε πια για το Ali, δυστυχώς. Ειδικά το 3.65 σε 8€ τελική τιμή των προϊόντων είναι σχεδόν +50% όχι αστείο. Τραγικές καταστάσεις.

Εγώ για το γ@μ@το δεν θα τα παραλάμβανα, αλλά θα έκανα τα εξής:

Αρχικά θα πήγαινα στα ΕΛΤΑ τις εκτυπώσεις των Invoices που θα φαίνονταν καθαρά η χρέωση/είσπραξη του VAT (στην πλατφόρμα του Ali). Εάν μου αποδείκνυαν ότι είτε ότι δεν έχει καταβληθεί είτε ότι είναι λάθος του αποστολέα (π.χ. μη αναγραφή αριθμού IOSS) θα απευθυνόμουν στο Ali ζητώντας Full Refund ή επιστροφή του ποσού που πρόκειται να καταβάλλω.

Ξέρω ότι είναι φασαρία και ίσως κάποιοι να βιάζονται για αυτά που παρήγγειλαν, όμως από λόγους αρχής, αλλά και για να "διορθωθούν" τα πράγματα/πρακτικές είτε στα ΕΛΤΑ είτε στο Ali (που στην τελική ανάλυση η πλατφόρμα του είναι υπεύθυνη για την καταβολή του VAT) θα έκανα αυτές τις ενέργειες. Νομίζω ότι όλοι μας πρέπει να υποστούμε αυτή την "ταλαιπωρία¨ σε παρόμοιες καταστάσεις για να διορθωθούν τα πράγματα.......

Παρεπιπτόντως προσωπικά μόλις πραγματοποιηθεί η πληρωμή κατεβάζω από το Ali και το σχετικό Invoice.......

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16

Link to comment
Share on other sites

Εγώ για το γ@μ@το δεν θα τα παραλάμβανα, αλλά θα έκανα τα εξής:
Αρχικά θα πήγαινα στα ΕΛΤΑ τις εκτυπώσεις των Invoices που θα φαίνονταν καθαρά η χρέωση/είσπραξη του VAT (στην πλατφόρμα του Ali). Εάν μου αποδείκνυαν ότι είτε ότι δεν έχει καταβληθεί είτε ότι είναι λάθος του αποστολέα (π.χ. μη αναγραφή αριθμού IOSS) θα απευθυνόμουν στο Ali ζητώντας Full Refund ή επιστροφή του ποσού που πρόκειται να καταβάλλω.
Ξέρω ότι είναι φασαρία και ίσως κάποιοι να βιάζονται για αυτά που παρήγγειλαν, όμως από λόγους αρχής, αλλά και για να "διορθωθούν" τα πράγματα/πρακτικές είτε στα ΕΛΤΑ είτε στο Ali (που στην τελική ανάλυση η πλατφόρμα του είναι υπεύθυνη για την καταβολή του VAT) θα έκανα αυτές τις ενέργειες. Νομίζω ότι όλοι μας πρέπει να υποστούμε αυτή την "ταλαιπωρία¨ σε παρόμοιες καταστάσεις για να διορθωθούν τα πράγματα.......
Παρεπιπτόντως προσωπικά μόλις πραγματοποιηθεί η πληρωμή κατεβάζω από το Ali και το σχετικό Invoice.......
Σύμφωνώ απολύτως και εγώ τυπώνω πάντα τις αποδείξεις φαίνεται καθαρά Ελλάδα 24% vat, περιμένω 3 από Ali και δεν βιάζομαι ιδιαίτερα όταν φανούν και γίνει καμμιά στραβή για χρέωση θα το ψάξω, ένας από τους δύο έχει λάθος, εγώ ξέρω με την απόδειξη ότι έχω πληρώσει 24% φπα, δεν μπορεί να χρεωθεί τίποτε, οπότε η τα ΕΛΤΑ δεν κάνουν την δουλειά σωστά η το Αλί δεν αποδίδει αυτό που εισπράττει. Πρέπει να το ψάξουμε τι γίνεται, εγώ αν ο ταχυδρόμος μου πει πληρώνω οτιδήποτε, δεν παραλαμβάνω και του δίνω τις αποδείξεις να βγάλει άκρη, καί εγώ θα ψάξω τηλεφωνικά να βρω τι γίνεται.
Το να τα πληρώνουμε επειδή βιαζόμαστε δεν λύνει κανένα πρόβλημα.

Στάλθηκε από το iPlay_40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω για άλλη μια φορά ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις δεμάτων από Ali και ebay και κινέζους πωλητές, αυτοί δεν γράφουν στο αυτοκόλλητο τον αριθμό IOSS με αποτέλεσμα να χρεώνονται (σωστά) αυτά τα δέματα με ΦΠΑ και τέλος εκτελωνισμού.

Αυτό δεν συμβαίνει με πωλητές από Αμερική και άλλες τρίτες χώρες και το ebay διορθώνει την κατάσταση όταν παρουσιαστεί στραβή.

Το πρόβλημα εντοπίζεται σε μερικούς κινέζους πωλητές.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω για άλλη μια φορά ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις δεμάτων από Ali και ebay και κινέζους πωλητές, αυτοί δεν γράφουν στο αυτοκόλλητο τον αριθμό IOSS με αποτέλεσμα να χρεώνονται (σωστά) αυτά τα δέματα με ΦΠΑ και τέλος εκτελωνισμού.
Αυτό δεν συμβαίνει με πωλητές από Αμερική και άλλες τρίτες χώρες και το ebay διορθώνει την κατάσταση όταν παρουσιαστεί στραβή.
Το πρόβλημα εντοπίζεται σε μερικούς κινέζους πωλητές.
Ωραία, και ποια λύση προτείνεις? γιατί ο μόνος πού δεν φταίει είμαστε εμείς

Στάλθηκε από το iPlay_40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, makap said:

Επαναλαμβάνω για άλλη μια φορά ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις δεμάτων από Ali και ebay και κινέζους πωλητές, αυτοί δεν γράφουν στο αυτοκόλλητο τον αριθμό IOSS με αποτέλεσμα να χρεώνονται (σωστά) αυτά τα δέματα με ΦΠΑ και τέλος εκτελωνισμού.

Αυτό δεν συμβαίνει με πωλητές από Αμερική και άλλες τρίτες χώρες και το ebay διορθώνει την κατάσταση όταν παρουσιαστεί στραβή.

Το πρόβλημα εντοπίζεται σε μερικούς κινέζους πωλητές.

Δεν μας νοιάζει !!! Οι μόνοι που δεν φταίμε είμαστε εμείς. Σε κάθε περίπτωση υπεύθυνη είναι η πλατφόρμα που "φιλοξενεί" τους πωλητές. Άρα:

Δίνουμε το Invoice στα ΕΛΤΑ και ταυτόχρονα πιθανόν το Ali να μας δίνει τον αριθμό IOSS (εάν φυσικά δεν έχει μπει επάνω). Η καταβολή ή όχι του VAT είναι ένα πραγματικό γεγονός που είτε έγινε είτε δεν έγινε. Εάν τα ΕΛΤΑ ισχυριστούν ότι από την "αμέλεια" του πωλητή μπήκαν σε έξοδα, διαδικασίες κλπ και πρέπει να χρεωθεί ΞΑΝΑ το VAT παίρνουμε την απάντηση και την στέλνουμε στο Ali για τα περαιτέρω (προσωπικά δεν πιστεύω ότι εάν του προσκομισθεί το IOSS μπορεί να ζητηθεί ξανά το VAT).

Σε κάθε περίπτωση δεν παραλαμβάνουμε με επιβάρυνση (είτε είναι θέμα των ΕΛΤΑ, είτε του πωλητή είτε του Ali - που σε κάθε περίπτωση είναι υπεύθυνο για την σωστή καταβολή και σήμανση). Έτσι θα αναγκασθεί και το Ali να "συμαζέψει" ή καθοδηγήσει τους πωλητές του στην σωστή σήμανση των δεμάτων !!!

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16

Link to comment
Share on other sites

Θεωρείτε ότι τα ΕΛΤΑ θα μπουν στον κόπο να σας απαντήσουν εγγράφως; Μακάρι, αλλά δεν το βλέπω

Ο makap (sorry, δεν έχω συγκρατήσει το όνομά σου) έχει δίκιο. Εφόσον δεν υπάρχει ο αριθμός IOSS τα ΕΛΤΑ δικαιολογημένα χρεώνουν.

Φίλε  ath156, προφανώς οι μόνοι που δεν φταίμε είμαστε εμείς, αλλά όταν λες "Δίνουμε το Invoice στα ΕΛΤΑ και ταυτόχρονα πιθανόν το Ali να μας δίνει τον αριθμό IOSS ", μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς ότι η σειρά πρέπει να είναι ανάποδα. Πρώτα θα πάρεις τον αριθμό IOSS και μετά θα πας στα ΕΛΤΑ. Με τα "πιθανόν" το πιο πιθανό είναι να ταλαιπωρηθείς αφάνταστα 😉

Στην πρώτη σου τοποθέτηση ήσουν πολύ πιο σωστός!!! Απλά ο makap έδωσε την πληροφορία για το τι φταίει. Θεωρώ όμος ότι πρέπει να γίνουν τα πράγματα όπως τα είπες. Παίρνοντας το IOSS (πρώτα) ακολουθεί η επικοινωνία με τα ΕΛΤΑ, και εφόσον δεν γίνει αποδεκτή η προσέγγισή μας, μεταβιβάζουμε το claim στο μαγαζί. Χωρίς "θυμούς", χωρίς "αφορισμούς". Απλά και λιτά. 

Ο θυμός και ο τσαμπουκάς είναι πάντα κακός σύμβουλος.....

Να σημειώσω ότι δεν υπάρχει κάτι προσωπικό και απλά οι αναφορές στα πρόσωπα γίνονται για να προσδιοριστούν τα λεγόμενα.

Να με συμπαθάτε που πέταξα και εγώ τη δική μου άποψη... Όλοι έχουμε από μια..... 😃 😃 😃

Edited by thabull

ThaBull

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας νοιάζει !!! Οι μόνοι που δεν φταίμε είμαστε εμείς. Σε κάθε περίπτωση υπεύθυνη είναι η πλατφόρμα που "φιλοξενεί" τους πωλητές. Άρα:
Δίνουμε το Invoice στα ΕΛΤΑ και ταυτόχρονα πιθανόν το Ali να μας δίνει τον αριθμό IOSS (εάν φυσικά δεν έχει μπει επάνω). Η καταβολή ή όχι του VAT είναι ένα πραγματικό γεγονός που είτε έγινε είτε δεν έγινε. Εάν τα ΕΛΤΑ ισχυριστούν ότι από την "αμέλεια" του πωλητή μπήκαν σε έξοδα, διαδικασίες κλπ και πρέπει να χρεωθεί ΞΑΝΑ το VAT παίρνουμε την απάντηση και την στέλνουμε στο Ali για τα περαιτέρω (προσωπικά δεν πιστεύω ότι εάν του προσκομισθεί το IOSS μπορεί να ζητηθεί ξανά το VAT).
Σε κάθε περίπτωση δεν παραλαμβάνουμε με επιβάρυνση (είτε είναι θέμα των ΕΛΤΑ, είτε του πωλητή είτε του Ali - που σε κάθε περίπτωση είναι υπεύθυνο για την σωστή καταβολή και σήμανση). Έτσι θα αναγκασθεί και το Ali να "συμαζέψει" ή καθοδηγήσει τους πωλητές του στην σωστή σήμανση των δεμάτων !!!
Σύμφωνώ απολύτως αν κάποιος από εδώ βγάλει άκρη σε χρεωμένο δέμα και δεν πληρώσει τελικά, ας αναφέρει εδώ τον τρόπο.

Στάλθηκε από το iPlay_40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, ath156 said:

Δεν μας νοιάζει !!! Οι μόνοι που δεν φταίμε είμαστε εμείς. Σε κάθε περίπτωση υπεύθυνη είναι η πλατφόρμα που "φιλοξενεί" τους πωλητές. Άρα:

Δίνουμε το Invoice στα ΕΛΤΑ και ταυτόχρονα πιθανόν το Ali να μας δίνει τον αριθμό IOSS (εάν φυσικά δεν έχει μπει επάνω). Η καταβολή ή όχι του VAT είναι ένα πραγματικό γεγονός που είτε έγινε είτε δεν έγινε. Εάν τα ΕΛΤΑ ισχυριστούν ότι από την "αμέλεια" του πωλητή μπήκαν σε έξοδα, διαδικασίες κλπ και πρέπει να χρεωθεί ΞΑΝΑ το VAT παίρνουμε την απάντηση και την στέλνουμε στο Ali για τα περαιτέρω (προσωπικά δεν πιστεύω ότι εάν του προσκομισθεί το IOSS μπορεί να ζητηθεί ξανά το VAT).

Σε κάθε περίπτωση δεν παραλαμβάνουμε με επιβάρυνση (είτε είναι θέμα των ΕΛΤΑ, είτε του πωλητή είτε του Ali - που σε κάθε περίπτωση είναι υπεύθυνο για την σωστή καταβολή και σήμανση). Έτσι θα αναγκασθεί και το Ali να "συμαζέψει" ή καθοδηγήσει τους πωλητές του στην σωστή σήμανση των δεμάτων !!!

Όταν ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία, ενημέρωσέ μας για τα βήματα που ακολούθησες, όπως πχ 1) πως θα "δώσεις το invoice στα ΕΛΤΑ", 2) τι και ποιος θα σου απαντήσουν κλπ

Και κάτι ακόμη, όταν θα δώσεις (εάν τα καταφέρεις) στα ΕΛΤΑ το τιμολόγιο/απόδειξη με την πραγματική αξία που πλήρωσες, να μας ενημερώσεις πως θα αντιμετωπίσεις το θέμα με τη μειωμένη τιμή (αρκετά, μερικές φορές) που γράφει ο κινέζος πωλητής, πάνω στην οποία έχουν υπολογιστεί ήδη τα έξοδα.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το invoice number απο Ali που αρχίζει απο GR δεν έχει σχέση με το IOSS number? πως είναι αυτό το νούμερο έχει κάποιος παράδειγμα?

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, leotzian said:

Παιδιά το invoice number απο Ali που αρχίζει απο GR δεν έχει σχέση με το IOSS number? πως είναι αυτό το νούμερο έχει κάποιος παράδειγμα?

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

IM5280002556

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, thabull said:

Θεωρείτε ότι τα ΕΛΤΑ θα μπουν στον κόπο να σας απαντήσουν εγγράφως; Μακάρι, αλλά δεν το βλέπω

Ο makap (sorry, δεν έχω συγκρατήσει το όνομά σου) έχει δίκιο. Εφόσον δεν υπάρχει ο αριθμός IOSS τα ΕΛΤΑ δικαιολογημένα χρεώνουν.

Φίλε  ath156, προφανώς οι μόνοι που δεν φταίμε είμαστε εμείς, αλλά όταν λες "Δίνουμε το Invoice στα ΕΛΤΑ και ταυτόχρονα πιθανόν το Ali να μας δίνει τον αριθμό IOSS ", μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς ότι η σειρά πρέπει να είναι ανάποδα. Πρώτα θα πάρεις τον αριθμό IOSS και μετά θα πας στα ΕΛΤΑ. Με τα "πιθανόν" το πιο πιθανό είναι να ταλαιπωρηθείς αφάνταστα 😉

Στην πρώτη σου τοποθέτηση ήσουν πολύ πιο σωστός!!! Απλά ο makap έδωσε την πληροφορία για το τι φταίει. Θεωρώ όμος ότι πρέπει να γίνουν τα πράγματα όπως τα είπες. Παίρνοντας το IOSS (πρώτα) ακολουθεί η επικοινωνία με τα ΕΛΤΑ, και εφόσον δεν γίνει αποδεκτή η προσέγγισή μας, μεταβιβάζουμε το claim στο μαγαζί. Χωρίς "θυμούς", χωρίς "αφορισμούς". Απλά και λιτά. 

Ο θυμός και ο τσαμπουκάς είναι πάντα κακός σύμβουλος.....

Να σημειώσω ότι δεν υπάρχει κάτι προσωπικό και απλά οι αναφορές στα πρόσωπα γίνονται για να προσδιοριστούν τα λεγόμενα.

Να με συμπαθάτε που πέταξα και εγώ τη δική μου άποψη... Όλοι έχουμε από μια..... 😃 😃 😃

 

1 hour ago, makap said:

Όταν ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία, ενημέρωσέ μας για τα βήματα που ακολούθησες, όπως πχ 1) πως θα "δώσεις το invoice στα ΕΛΤΑ", 2) τι και ποιος θα σου απαντήσουν κλπ

Και κάτι ακόμη, όταν θα δώσεις (εάν τα καταφέρεις) στα ΕΛΤΑ το τιμολόγιο/απόδειξη με την πραγματική αξία που πλήρωσες, να μας ενημερώσεις πως θα αντιμετωπίσεις το θέμα με τη μειωμένη τιμή (αρκετά, μερικές φορές) που γράφει ο κινέζος πωλητής, πάνω στην οποία έχουν υπολογιστεί ήδη τα έξοδα.

1. Αρχικά δεν μιλάω για τσαμπουκά, αλλά για το ότι σε κάθε περίπτωση έχουμε δίκιο. Πρέπει λοιπόν αρχικά να βρούμε το πρόβλημα - εάν φταίνε τα ΕΛΤΑ (που πιθανότατα δεν θα φταίνε, ούτε μέχρι στιγμής αντιμετώπισα τέτοιο θέμα) ή ο πωλητής (που δεν έβαλε το αριθμό IOSS επάνω στο δέμα ή κάτι άλλο??????........).

2. Πάντοτε η 1η ενέργεια πρέπει να είναι η προφορική επαφή με τα ΕΛΤΑ. Εάν (πιθανότατα) δεν βγάλεις άκρη η επόμενη υποχρεωτική κίνηση είναι η επιστολή  στα ΕΛΤΑ με το πρόβλημα και επισυναπτόμενα ότι στοιχεία έχεις (την συντάσεις και την παραδίδεις απαιτώντας αριθμό πρωτοκόλλου). Η απάντηση τους πρέπει να είναι επίσης εγγράφως. Αναλόγως της απάντησης είτε θα απαλλαγείς από το VAT κλπ είτε θα απευθυνθείς στο Ali για Full η partial refund.

3. Υπάρχει βέβαια και η επιλογή να αποστείλεις κατευθείαν στο Ali φωτογραφία με το αυτοκόλλητο των ELTA και τις επιβαρύνσεις που σου ζητούν και να ζητήσεις κατευθείαν refund για αυτό το ποσό με την αιτιολογία ότι ο πωλητής δεν έβαλε IOSS.

Όλα αυτά μπορεί να χρειάζονται χρόνο, ταλαιπωρία κλπ όμως θα βοηθήσουμε στο να αποφύγουμε τόσο εμείς όσο και άλλοι αντίστοιχα προβλήματα στο μέλλον...............

*****Και πάντα ".....scripta manet......."

***Και επειδή ξέχασα να απαντήσω στον @makap. Τι σημασία έχει τι αξία έχει βάλει επάνω ο πωλητής?? Έτσι και αλλιώς εγώ έχω πληρώσει τον κανονικό ΦΠΑ/VAT. Ακολουθώντας όσα προανέφερα είτε θα απαλλαγώ από τις χρεώσεις, είτε θα πληρώσω το επιπλέον ποσό στα ΕΛΤΑ αφού προηγουμένως θα το έχω πάρει ως partial refund από το Ali, είτε τέλος δεν παραλάβω καθόλου το δέμα αξιώνοντας πλεόν Full Refund από το Ali που είναι υπεύθυνο για το ΦΠΑ των πωλητών του. Το τι έχει βάλει επάνω ο πωλητής (μειωμένη αξία άρα και κατέβαλλε μειωμένο ΦΠΑ ή καθόλου μου είναι αδιάφορο στην συγκεκριμένη διαδικασία, άς τα βρει το Ali...............)

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό γράφω ότι όταν κάποιος βγάλει άκρη να ενημερώσει εδώ για να ξέρουμε την όλη διαδικασία

Στάλθηκε από το iPlay_40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, leotzian said:

Πάντα αρχίζει από ΙΜ?

Στάλθηκε από το iPlay_40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μάλλον, αυτόν μου τον έστειλε πωλητής όταν του έστειλα μήνυμα να τον βάλει πάνω στο δέμα. Δεν ξέρω βέβαια αν το είχε κάνει όπως και σε αλλά δέματα γιατί μετά τον εκτελωνισμό στην Ουγγαρία κολλάνε άλλο αυτοκόλλητο πάνω στο αρχικό οπότε δεν φαίνεται. Δεν έχω πληρώσει κάτι έξτρα σε όσα δέματα έγινε εκτελωνισμός στην Ουγγαρία 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έτσι να αναφέρω και αυτό για το...ονόρε, η απάντηση της υπαλλήλου στον φίλο που προανέφερα ότι έφαγε την «λυπητερή» όταν της είπε ότι έχει προπληρωθεί κ.λπ. και μπορεί να αποδειχθεί, αφού ξεκίνησε να του λέει το «ξέρετε πόσες δουλειές έχουν προστεθεί αυτόν τον καιρό με αυτούς τους δασμούς επειδή χρειάζεται υπολογισμός, αρχειοθέτηση στα ράφια, στους υπολογιστές, να στείλουμε την ειδοποίηση γραπτώς και στα νούμερα των κινητών κ.λπ» το τελείωσε με το επικά ελληνικό, αλλά και χαμογελαστά, «ε και μη παραγγέλνετε στην τελική». 

Φυσικά δεν λέω ότι όλοι οι υπάλληλοι είναι ίδιοι, αλλά η γραμμή αυτή της απάντησης κάτι μου λέει ότι θα έχει μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός να μην παραγγείλετε Γιατί νομίζετε ότι γίνεται το πανηγύρι

από τότε που το Banggood παίζει μόνο του λόγω του τελωνείου ότι κοιτάω να αγοράσω και μετά το κοιτάζω και στην ελληνική αγορά στην ελληνική αγορά είναι η φθηνότερο Ή το ίδιο

SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

Will my VAT refund if my order is refunded?

 

  • For orders where AliExpress wasn't collecting VAT,it is usually for the buyers and sellers to discuss on how to handle the relevant tax matters. You may further check with the sellers and relevant tax / customs authorities to understand more about this.For orders where AliExpress collected VAT,we will refund the VAT as appropriate to you.AliExpress will calculate and refund the VAT as appropriate for your refunded or partially refunded orders. A credit note will also be issued accordingly.

     

     
    If you have paid for order with VAT in AliExpress, VAT should not be charged again by customs/logistics provider.In case you were charged again, please keep the invoice and submit it to customer service team to get refund of it.

    Documents required:

    1. invoice of import VAT issued by this logistics service provider (with tracking# and VAT amount)

    2. proof of payment for that invoice

    3. any customs document on the release of the goods, including the shipping label of the package

Edited by vasileios13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...