Από οτι βλέπω η νομοθεσία θεωρεί υπεύθυνη την πλατφόρμα για την είσπραξη του φπα όχι τον πωλητή οπότε στην πλατφόρμα πρέπει να αποτανθεί κάποιος αν υπάρξει θέμα.
Έτσι και αλλιώς σε αυτή θα αποτανθεί κάποιος που έχει διένεξη με τον πωλητή σε κάποιο θέμα.
Το μήνυμα που του έστειλα και την απάντηση την βλέπει η πλατφόρμα σε περίπτωση αντιδικίας και αποφασίζει. Οπότε αν σε περίπτωση που ήταν υπεύθυνος προσπαθούσε να υπεκφύγει της ευθύνης η πλατφόρμα θα μου επέστρεφε το ποσό το οποίο θα παρακρατούσε από τα λεφτά που δίνει στον πωλητή.