Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αφού μένεις Αθήνα, παραλαμβάνεις, μάλλον, αύριο.

Αύριο θα παραλάβει την ειδοποίηση, το πακέτο του μεθαύριο :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το κανονικό είναι να μην τα φέρνει. Επαφυεται στην όρεξη και την "ψαροσυνη" του ταχυδρομου.. Με την αναλογία 1 προς 3 που έχουν απομείνει και να θέλουν δύσκολα μπορούν να τα φέρνουν.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Δική μου περίπτωση:

Συστημένο δέμα είτε πρόκειται για screen protector είτε για κινητό ΔΕΝ το είχε ποτέ επάνω του ο ταχυδρόμος, είτε tablet είτε τσίχλα χτυπάει κουδούνι, κατεβαίνω και μου δίνει ειδοποιητήριο ή αν δεν απαντήσω πετάει το ειδοποιητήριο κάτω στην είσοδο μαζι με τους υπόλοιπου λογαριασμούς τις πολυκατοικιας.

Σε ερώτηση μου γιατι δεν το έφερε, πήρα απάντηση πως δεν γίνεται να κουβαλάει όλα τα δέματα και πως "έτσι γίνεται".

Όταν όμως είναι unregistered πχ απο ebay Ο,ΤΙ και να έχω παραγγείλει το πετάει μια χαρά φάτσα φόρα στην είσοδο της πολυκατοικίας.

Δεν ξέρω τι ισχύει και τι όχι, αυτό γίνεται εδώ και 5 χρόνια στην περιοχή που μένω.

Edited by impreza_sti

-το καλό μπορεί πάντα να γίνει καλύτερο

-οχι πάντα...

-πάντα!!! ψάξτο στο google και θα δεις!

Link to comment
Share on other sites

Το ειδοποιητήριο γράφει να πας να παραλάβεις από την επόμενη μέρα. ΟΜΩΣ, αν δείτε στο τράκινγκ να γράφει ότι έχει γίνει άφιξη στο τοπικό-κεντρικό κατάστημα (Κ.Κ), δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε αν το βιάζεστε. Απλά κάνεις ένα τηλ. για επιβεβαίωση πως είναι εκεί και πας να το πάρεις. Με ειδοποιητήριο ή και χωρίς (η ταυτότητα προφανώς κλασσικά απαραίτητη).

 

Kαι αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω, είναι σωστό: μέχρι Α4 οφείλουν να τα φέρνουν (@makap: έχω την εντύπωση πως υπάρχει και όριο στο πάχος του δέματος σε συνδυασμό με τη διάσταση; κάτι θυμάμαι πως υπήρχε και 2η προϋπόθεση...), αν δεν σας τα φέρνουν, μη νομίζετε πως αυτό είναι το νορμάλ επειδή έτσι σας έμαθε ο ταχυδρόμος που δεν κάνει σωστά τη δουλειά του και σας παραμυθιάζει.

Edited by apVga
Link to comment
Share on other sites

Το ειδοποιητήριο γράφει να πας να παραλάβεις από την επόμενη μέρα. ΟΜΩΣ, αν δείτε στο τράκινγκ να γράφει ότι έχει γίνει άφιξη στο τοπικό-κεντρικό κατάστημα (Κ.Κ), δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε αν το βιάζεστε. Απλά κάνεις ένα τηλ. για επιβεβαίωση πως είναι εκεί και πας να το πάρεις. Με ειδοποιητήριο ή και χωρίς (η ταυτότητα προφανώς κλασσικά απαραίτητη).

 

Kαι αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω, είναι σωστό: μέχρι Α4 οφείλουν να τα φέρνουν (@makap: έχω την εντύπωση πως υπάρχει και όριο στο πάχος του δέματος σε συνδυασμό με τη διάσταση; κάτι θυμάμαι πως υπήρχε και 2η προϋπόθεση...), αν δεν σας τα φέρνουν, μη νομίζετε πως αυτό είναι το νορμάλ επειδή έτσι σας έμαθε ο ταχυδρόμος που δεν κάνει σωστά τη δουλειά του και σας παραμυθιάζει.

 

Το έχω κάνει αυτό και μάλιστα πήγα απο κει όχι απο τηλέφωνο. Απλά με "έκραξαν" μου είπαν δεν διάβασες τι λέει επάνω το χαρτάκι? και έφυγα άπραγος.

Εννοείται ότι το tn έλεγε ότι είχε φτάσει στο υποκατάστημα της περιοχής μου.

Όπως επίσης έχω πάει την επόμενη εργάσιμη μετα τις 10:00 όπως λέει το χαρτακι και όταν έφτασε η σειρά μου να εξυπηρετηθώ (μετα τις 10:00) μου είπαν "δεν τα έχουν ανεβάσει ακόμα απο το υπόγειο" έλα αργότερα (δλδ ξαναπάρε χαρτάκι, περίμενε την σειρά σου κλπ κλπ).

Τώρα λοιπόν που έμαθα τι προβλέπεται με τα δέματα τι μπορώ να κάνω? να του βάλω χέρι? να τον δώσω? Και αντε πες δεν με νοιάζει τι συνέπειες θα έχει ο εκάστοτε ταχυδρόμος. Μετα λογικα να περιμένω τα δέματα μου να τρώνε 2-3 κλωτσιές πριν μου τα παραδώσει έτσι?

Τελοσπάντων συγνώμη για το offtopic αλλά μιας και αναφέρθηκε το τι ΘΑ έπρεπε να γίνεται...με το τι πραγματικά γίνεται...

-το καλό μπορεί πάντα να γίνει καλύτερο

-οχι πάντα...

-πάντα!!! ψάξτο στο google και θα δεις!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τις πόρτες τις ανοίγει η ευγένεια........
Aν δεν έχεις αυτό που αγαπάς, αγάπα αυτό που έχεις.
Link to comment
Share on other sites

Αφού τα ξέρεις ΟΛΑ και συνεχίζεις να προκαλείς, μάθε πως τα συστημένα που έχουν μέγεθος έως Α4 παραδίδονται από τον ταχυδρόμο στο χώρο του παραλήπτη και τα μεγαλύτερα (και βαρύτερα) παραλαμβάνονται από το γραφείο την επομένη από την ημέρα που θα αφήσει ο ταχυδρόμος το ειδοποιητήριο.

 

Αυτά, για τις ... εξυπνάδες.

 

Θεωρητικά....στην πράξη οι περισσότεροι απλά ειδοποίηση αφήνουν ανεξαρτήτου μεγέθους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έκανα μια παραγγελία από το Aliexpress και ο πωλητής έλεγε Free Shipping με Swiss Post. Επειδή δεν το έχω χρησιμοποιήσει ήθελα να ρωτήσω αν είναι σαν το τσέχικο ταχυδρομείο (που το tn ενεργοποιείται αφου φτάσει τσεχία) ή αν είναι σαν το ολλανδικό που έχει tracking και στην κίνα?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έκανα μια παραγγελία από το Aliexpress και ο πωλητής έλεγε Free Shipping με Swiss Post. Επειδή δεν το έχω χρησιμοποιήσει ήθελα να ρωτήσω αν είναι σαν το τσέχικο ταχυδρομείο (που το tn ενεργοποιείται αφου φτάσει τσεχία) ή αν είναι σαν το ολλανδικό που έχει tracking και στην κίνα?

 

Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι σαν Ελβετικό ταχυδρομείο που είναι δεν γλιτώνεις 100% το τελωνείο.

Εγώ είχα ποσοστό 1 στα 2 δέματα.

Link to comment
Share on other sites

Για όσους έχουν διαφορετικές απόψεις, αλλά και όσοι θέλουν να γνωρίζουν τις υποχρεώσεις των ΕΛΤΑ, σε ότι αφορά στην παράδοση δεμάτων, ας διαβάσουν τις σελίδες 66-68 του Χάρτη Υποχρεώσεων ΕΛΤΑ-Καταναλωτή.

 

Β4 ∆ιανοµή Ταχυδροµικών Αντικειµένων

Σύµφωνα µε τις διατάξεις των νόµων 4053/2012 και την αριθ. 710/019/13.03.2014 απόφαση της ΕΕΤΤ, η διανοµή των ταχυδροµικών αντικειµένων γίνεται στη διεύθυνση του παραλήπτη µε την προϋπόθεση ότι η διεύθυνση αναγράφεται σωστά και πλήρως στο ταχυδροµικό αντικείµενο, δηλαδή περιλαµβάνει οδό, αριθµό και ταχυδροµικό κώδικα. Η αναγραφόµενη οδός και αριθµός θα πρέπει να είναι µοναδικοί

ανά περιοχή, επίσηµα καθορισµένοι από τον οικείο Οργανισµό Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτου βαθµού.

Σε περιοχές όπου η οδοαρίθµηση είναι ελλιπής ή χωρίς µοναδικές ονοµασίες οδών και κατά συνέπεια δεν υπάρχει δυνατότητα κατ’ οίκον διανοµής των αντικειµένων αλληλογραφίας, οι κάτοικοι θα πρέπει να παραλαµβάνουν τα ταχυδροµικά τους αντικείµενα από τοπικό κατάστηµα ή θυρίδα υποδοχής ή γραµµατοθυρίδες που εγκαθίστανται µε ευθύνη των αρχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε κατάλληλα προκαθορισµένα σηµεία, σε συνεννόηση µε τον φορέα παροχής καθολικής υπηρεσίας και την έγκριση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδροµείων (Ε.Ε.Τ.Τ).

Οι προσήκουσες εγκαταστάσεις που εγκαθίστανται µε δαπάνη των αρχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης έχουν συγκεκριµένα χαρακτηριστικά, είναι εύκολα προσβάσιµες και µπορούν να χρησιµοποιούνται από όλους τους φορείς παροχής ταχυδροµικών υπηρεσιών.

 

Β4.1 Απλή αλληλογραφία

Τα προς διανοµή απλά ταχυδροµικά αντικείµενα προσκοµίζονται στην αναγραφόµενη διεύθυνση και τοποθετούνται στα γραµµατοκιβώτια των κατοικιών ή πολυκατοικιών (εφόσον υπάρχουν).

Οι κάτοχοι των γραµµατοκιβωτίων είναι υπεύθυνοι για την εγκατάσταση, τη συντήρηση και τη σωστή σήµανση (αναγραφή ονόµατος) των γραµµατοκιβωτίων. Σε περιπτώσεις έλλειψης ή µη επαρκούς σήµανσης γραµµατοκιβωτίων, ειδικά σε πολυκατοικίες, όταν το αρµόδιο προσωπικό της Εταιρείας δεν αναγνωρίζει το γραµµατοκιβώτιο του παραλήπτη για την επίδοση απλών ταχυδροµικών αντικειµένων, δύναται να τα τοποθετήσει σε κατά το δυνατόν, ασφαλές, κατά την κρίση του, σηµείο της εισόδου. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωµα

να επιστρέψει τα απλά ταχυδροµικά αντικείµενα στον αποστολέα.

 

Β4.2 Απλά Μικροδέµατα

Τα απλά µικροδέµατα προσκοµίζονται από τον διανοµέα στην διεύθυνση του παραλήπτη και εφόσον λόγω διάστασης δεν είναι δυνατή η επίδοση στο γραµµατοκιβώτιο, αναζητείται ο παραλήπτης ή σύνοικος αυτού προκειµένου να επιδοθεί χωρίς αποδεικτικό επίδοσης. Σε περίπτωση µη ανεύρεσης του παραλήπτη ή σύνοικου εκδίδεται ειδοποιητήριο για την παραλαβή του από το πλησιέστερο ταχυδροµικό κατάστηµα ή θυρίδα υποδοχής. Το ταχυδροµικό κατάστηµα ή θυρίδα υποδοχής παρακολουθεί και διασφαλίζει τα ειδοποιηµένα απλά µικροδέµατα.

 

Β4.3 Επίδοση σε γραµµατοθυρίδες

Ταχυδροµικά αντικείµενα επιστολικού ταχυδροµείου, που έχουν επιγραφή αριθµό γραµµατοθυρίδας, αν µεν είναι απλά τοποθετούνται εντός της γραµµατοθυρίδας, εάν δε είναι ειδικής διαχείρισης (συστηµένα, επί αντικαταβολή, δηλωµένης αξίας) εκδίδεται ειδοποιητήριο, για την επίδοσή τους από τη θυρίδα του ταχυδροµικού καταστήµατος, το οποίο τοποθετείται στην οικεία γραµµατοθυρίδα. Το ίδιο ισχύει για τα δέµατα και τις επιταγές.

 

Β4.4 Έκδοση ειδοποιητηρίου

Για τα απλά αντικείµενα που έχουν βάρος άνω των 2000 γραµµαρίων εκδίδεται ειδοποιητήριο από το διανοµέα προκειµένου να προσέλθει ο παραλήπτης στο ταχυδροµικό κατάστηµα για την παραλαβή τους. Στην περίπτωση επίδοσης συστηµένης αλληλογραφίας και εξόφλησης ταχυδροµικών επιταγών, κατά την οποία απουσιάζει ο παραλήπτης, εκδίδεται ειδοποιητήριο για την προσέλευσή του στο ταχυδροµικό κατάστηµα ή θυρίδα υποδοχής στο οποίο αναγράφεται το χρονικό διάστηµα παραµονής του ταχυδροµικού αντικειµένου σε αυτό και δεν µπορεί να είναι

µικρότερο των είκοσι ηµερών.

 

Β4.5 Επίδοση συστηµένης αλληλογραφίας

Τα προς διανοµή συστηµένα αντικείµενα προσκοµίζονται από το διανοµέα στην αναγραφόµενη διεύθυνση και επιδίδονται µε υπογραφή στον παραλήπτη ή στο νόµιµο εκπρόσωπό του. Ειδικά για τις πολυώροφες οικοδοµές οι διανοµείς υποχρεούνται να επιδώσουν µέχρι τον πρώτο όροφο, αν δεν υπάρχει ανελκυστήρας και σε όλους τους ορόφους της οικοδοµής αν υπάρχει.

 

Β4.6 Επίδοση ∆εµάτων Εσωτερικού

Η επίδοση δεµάτων εσωτερικού, µε εξαίρεση τα οίκοι δέµατα, γίνεται από τις θυρίδες των ταχυδροµικών καταστηµάτων και ταχυδροµικών πρακτορείων Β’ – Γ’ τάξης, ύστερα από τηλεφωνική ειδοποίηση ή την έκδοση σχετικού ειδοποιητηρίου, στο οποίο θα αναγράφεται και το χρονικό διάστηµα παραµονής του δέµατος στο ταχυδροµικό κατάστηµα ή πρακτορείο επίδοσης.

 

Β4.7 Εισερχόµενα ∆έµατα Εξωτερικού – Επίδοση

Τα εισερχόµενα στη χώρα δέµατα εξωτερικού επιδίδονται κατά γενικό κανόνα στην αναγραφόµενη σε αυτά διεύθυνση του παραλήπτη τους. Στην περίπτωση µη ανεύρεσης του παραλήπτη κατά τη διέλευση του διανοµέα εκδίδεται ειδοποιητήριο, προκειµένου ο παραλήπτης να προσέλθει στο πλησιέστερο στη διεύθυνσή του ταχυδροµικό κατάστηµα για την παραλαβή του αντικειµένου.

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, δέμα με φτηνό ρούχο (10€) που είναι από 23/2 σε αυτό το status, τι σημαίνει;

 

e6a6a711ac806728d7c11a5e4ec27bba.jpg

 

From my Redmi Note 2 via Tapatalk

Lenovo S650 - Xiaomi Hongmi Red Rice 1S - Coolpad F1 - Lenovo S660 - Xiaomi Redmi Note - Mlais M52 Note - Landvo S6 - Xiaomi Redmi Note 2 - Lenovo A806 Golden Warrior - Xiaomi Redmi Note 3 - Xiaomi Redmi Note 4 - Xiaomi Redmi Note 5 - Xiaomi Redmi Note 6 Pro - Mi9 Lite - POCO X3 Pro - Poco X5 Pro 5G ......what next?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια , επειδη παει καιρος απο την τελευταια φορα που πηρα απο κινα και τωρα τα πραγματα εχουν αλλαξει (τελωνειο ) , τι προτείνετε να παρω απο Κινα με το πιθανοτερο να περασει τελωνειο ή να παραγγειλω απο EU warehouse ; Στο eu warehouse σιγουρα δεν πληρωνω τελωνειο σωστα ;
Link to comment
Share on other sites

Εάν θέλεις κινητό, είναι προτιμότερη η ευρωπαική αποθήκη, που θα το έχει.
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια , επειδη παει καιρος απο την τελευταια φορα που πηρα απο κινα και τωρα τα πραγματα εχουν αλλαξει (τελωνειο ) , τι προτείνετε να παρω απο Κινα με το πιθανοτερο να περασει τελωνειο ή να παραγγειλω απο EU warehouse ; Στο eu warehouse σιγουρα δεν πληρωνω τελωνειο σωστα ;

Εάν θέλεις κινητό, είναι προτιμότερη η ευρωπαική αποθήκη, που θα το έχει.

Απο EU αν το βρεις. μην κολάς σε ένα μαγαζί. Άλλα σου βάζουν 50ε μεταφορικά καπέλο, αλλά μπορεί να το βρεις σε άλλο κινεζομαγαζο (πάλι απο EU) με 5-10e μεταφορικά. τότε αξίζει.

Αν είναι με 50ε καπέλο... το παίρνεις και από skroutzomαγαζω.

 

Απο κίνα ΔΕΝ περνάνε από τελωνείο παντός. Διάβασε τον οδηγώ εδώ στην αρχή.

ΠΟΤΕ δεν μου έχει περάσει δέμα από τελωνείο (εννοείτε.... δεν επιλεγεις dhl etc)

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Απο EU αν το βρεις. μην κολάς σε ένα μαγαζί. Άλλα σου βάζουν 50ε μεταφορικά καπέλο, αλλά μπορεί να το βρεις σε άλλο κινεζομαγαζο (πάλι απο EU) με 5-10e μεταφορικά. τότε αξίζει.

Αν είναι με 50ε καπέλο... το παίρνεις και από skroutzomαγαζω.

 

Απο κίνα ΔΕΝ περνάνε από τελωνείο παντός. Διάβασε τον οδηγώ εδώ στην αρχή.

ΠΟΤΕ δεν μου έχει περάσει δέμα από τελωνείο (εννοείτε.... δεν επιλεγεις dhl etc)

 

μαλλον εσυ να διαβασεις φιλε μου παίρνανε σχεδόν ολα ποια

 

κινα τελος αυτα που ηξερες

 

έμενα αγορα 1 ευρω περασε τελωνιο και ηθελαν 3 ευρω φυσικα 3 πηραν αλλα οχι ευρω :lol:

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Νοέμβριο και Δεκέμβριο 4 στα 9 κινητά τελωνείο.

Ιανουάριο και Φεβρουάριο 3 στα 4 κινητά τελωνείο.

Περιπου 30 δεματακια με θήκες τζαμιά κτλ κανένα τελωνείο.

Κινητό απο Κίνα τέλος μέχρι νεωτέρας...

Το ότι οι αγορές είναι με απλό ταχυδρομείο είναι αυτονόητο.

Link to comment
Share on other sites

εγω ειμαι μεσα τελωνειο θεσσαλονικης με κινητο απο 24/2/ ουτε φωνη ουτε ακροαση και ο φιλος μου ειναι απο 1/3 και αυτος με κινητο τελωνειο θεσσαλονικης ΔΥΣΤΥΧΩΣ στριμωξαν .... το κακο ουτε τα εκτελωνιζουν απλος περιμενουμε..........απλο ταχυδρομειο και οι δυο singapour post. na kai to ena

για του λογου το αληθες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 13-02-2017 16:00 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ

ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 21-02-2017 8: ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 21-02-2017 09:05 Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 21-02-2017 14:19 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 21-02-2017 17:46 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 22-02-2017 02:13 Κ Δ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΥΕΔ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 01-03-2017 13:00 ΥΕΔ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Τι επιτέλους; Πλακα κάνεις; Μία χαρά είσαι, μην μιλάς καθόλου. Εγώ από 17/2 ακόμα on transport to the country of destination

 

 

Υπάρχουν και χειρότερα!

 

2017-02-11 09:17 The item is on transport to the country of destination

2017-02-10 17:56 The item is at the PostNL sorting center

2017-02-06 07:40 The item is pre-advised

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά ακόμα από 17/2 on transport με NL?

Δεν μπορώ να καταλάβω έχει φτάσει και δεν ανοίγουν τον σάκο τα ΕΛΤΑ?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά ακόμα από 17/2 on transport με NL?

Δεν μπορώ να καταλάβω έχει φτάσει και δεν ανοίγουν τον σάκο τα ΕΛΤΑ?

 

Το δικό μου από 13/02 με Μαλαισιανό ταχυδρομείο σήμερα ανοίχτηκε.

pitcap!
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα...

είναι κάποιος άλλος που δεν έχει πάρει ακόμα την παραγγελία του από τέλη Δεκεμβρίου ή είμαι ο μοναδικός??? έχω παραγγείλει κινητό από GEARBEST και έρχεται με PostNL, είναι νορμάλ τόση καθυστέρηση ή πρέπει να ανησυχώ:worry::worry:???ty!!!

 

24-12-2016 18:22 The item is on transport to the country of destination GREECE

24-12-2016 09:22 The item is on transport to the country of destination

23-12-2016 11:08 The item is at the PostNL sorting center

19-12-2016 01:54 The item is pre-advised

 

 

 

καλησπέρα…

έστειλα ένα mail στο gearbest γράφοντας για την παραγγελία μου και γιατί έχει αργήσει τόσο πολύ και μου απάντησαν το εξής:

We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

 

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

 

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

 

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

Here are the best solutions we can offer you in this situation:

1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.

In this case we will send you an invoice to submit the payment of 90 USD via PayPal.

Please confirm your shipping address again in this format:

Consignee Name:

Detailed Address:

City:

State (Province):

Postal Code:

Country:

Phone Number:

 

2) Partial refund to your Wallet as store credit.

We can refund 90 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).

This refund will be processed within 24 hours.

You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

 

3) Partial refund to your original payment account.

In this case, we can refund 90 USD to your original payment account.

 

Kindly let us know your decision.

Once again we apologize for any inconvenience caused.

 

Best regards,

Rachelle

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

τι να κάνω??? ξέρει κάποιος κάτι??? γιατί να μου γυρίσουν μόνο τα 90 το κινητό έκανε 160, όποιος μπορεί ας βοηθήσει!!!!

Link to comment
Share on other sites

2017-03-05 11:59 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM UNLOADED

2017-03-05 07:58 K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA), ITEM IN CONTA K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA)

2017-02-28 13:17 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

2017-03-03 22:56 The item has been processed in the country of destination

2017-03-02 12:34 The item has arrived in the country of destination

2017-03-01 11:06 The item is on transport to the country of destination

2017-02-28 13:17 The item is processed at the PostNL sorting center

2017-02-28 13:17 The item is at the PostNL sorting center

2017-02-28 10:54 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

2017-02-27 01:28 The item is ready for shipment

2017-02-25 13:32 The item has left the originating country

2017-02-24 20:00 The item is received by the shipper in the originating country

2017-02-24 07:39 The item is pre-advised

 

 

Σε 10 μερες Ελλαδα με NL το κοιταω και δεν το πιστευω ακομα....

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα…

έστειλα ένα mail στο gearbest γράφοντας για την παραγγελία μου και γιατί έχει αργήσει τόσο πολύ και μου απάντησαν το εξής:

We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

 

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

 

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

 

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

Here are the best solutions we can offer you in this situation:

1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.

In this case we will send you an invoice to submit the payment of 90 USD via PayPal.

Please confirm your shipping address again in this format:

Consignee Name:

Detailed Address:

City:

State (Province):

Postal Code:

Country:

Phone Number:

 

2) Partial refund to your Wallet as store credit.

We can refund 90 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).

This refund will be processed within 24 hours.

You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

 

3) Partial refund to your original payment account.

In this case, we can refund 90 USD to your original payment account.

 

Kindly let us know your decision.

Once again we apologize for any inconvenience caused.

 

Best regards,

Rachelle

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

τι να κάνω??? ξέρει κάποιος κάτι??? γιατί να μου γυρίσουν μόνο τα 90 το κινητό έκανε 160, όποιος μπορεί ας βοηθήσει!!!!

 

Dispute PayPal

Τωρα

In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Σου λένε μπούρδες ολκής για να ψαρώσεις, δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ απολύτως δικαίωμα να σου κρατήσουν χρήμα και δεν σε αφορά από ποιον χάθηκε το πακέτο. Παρήγγειλες, δεν παρέλαβες ποτέ, και θέλουν να τους πληρώσεις κι από πάνω λέει :lol:

Όπως σου είπε ήδη το άλλο μέλος πας κατευθείαν στο paypal για dispute για μη παραλαβή ζητώντας full refund (και αν αργήσουν να στα δώσουν, προχωράς σε claim) και μην συνεχίζεις την κουβεντα μαζί τους με τα μέιλ, ότι έχετε να πείτε να είναι εντός του dispute ώστε να καταγράφονται και να βλέπει το paypal τις ανοησιες που λένε, να γελάσουν κι οι πέτρες, τι άλλο θ' ακούσουμε...

 

Προετοιμάσου κιόλας να σου ζητήσουν να κλείσεις το dispute/claim κι ότι και καλά, μετά θα στα δώσουν. ΜΗΝ το κάνεις με τίποτα γιατί δεν μπορείς να το ξανανοίξεις, πρώτα θα σου επιστρέψουν όλα τα χρήματα και θα κλείσει μετά την πληρωμή.

Edited by apVga
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...