Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

κσι απο ελτα

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ RS486702494NL

Κατάσταση Ημερομηνία Ώρα Περιοχή

ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 07-05-2016 19:30 ΟΛΛΑΝΔΙΑ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ κάνει το vickmall αλλά και οποιοσδήποτε πωλητής που το αντικείμενο είναι ακριβό και με tracking. Ευθύνη της μεταφορικής...

Απλά δε νομίζω οτι έχει και επιλογή με τόσα πολλά δέματα αυτής της αξίας. Ούτε να εμπιστευτεί, με εν λευκώ refunds, τόσο πολύ κόσμο οτι θα επιστρέψει (όλα τα) χρήματα ή το (αχρησιμοποίητο) προιόν...

 

Το καλύτερο που έχει να κάνει το μαγαζάκι αυτό ή οποιοδήποτε άλλο, είναι να δεχθεί πίσω με δικά του μεταφορικά το κινητό που πλέον δε χρειάζεσαι ή να σου μειώσει το αρχικό τίμημα αγοράς του με κάποιου είδους partial refund (όσο τυχόν έχει πέσει η αξία του + αποζημίωση για την καθυστερηση). Αν είναι κάτι να ζητήσουμε σαν οργανωμένοι αγοραστές, περιορίζεται σε αυτή τη λογική

Εάν υπογράψει ο πελάτης ότι το παρέλαβε, δεν υπάρχει θέμα "εμπιστοσύνης" ... θα αναγκασθεί να το πληρώσει αλλοιώς δεν πρόκειται να αγοράσει ποτέ ξανά μέσω paypal.

Και εφ'όσον ΔΕΝ το παραλάβει, το δέμα επιστρέφει στον αποστολέα και η υπόθεση τελειώνει εκεί, και δεν χρειάζεται τίποτα από όσα γράφεις.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Και έμενα στις τρεις μέρες μετά το claim μου έστειλαν "We're currently reviewing this case and have requested additional information from your seller. We'll let you know if we need any additional information from you.*

έφτασα στις έξι σήμερα, ελπίζω τέλος βδομάδας να πληρωθω.

Link to comment
Share on other sites

Απορώ που είδες ότι δεν εμφανίσθηκε ο αριθμός ...

2016-05-10 09:00

 

The item is on transport to the country of destination

2016-05-07 19:30

 

The item is at the PostNL sorting center

2016-05-05 10:51

 

The item is ready for shipment

2016-05-03 10:28

 

The item is pre-advised

ΠΑιδια καμια βοηθεια??καποιος με παρομοια περιπτωση?

 

----- προσθήκη μηνύματος 14 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλησπερα σας,εχω κανει παραγγελια απομ το gearbest η οποια εχει φυγει απο τις 7/3.Διαβαζοντας για καθυστερησεις θεωρησα οτι και το δικο μου δεμα θα αργουσε.ΠΛηκτρολογωντας ομως τον κωδικο που μου εδωσε η gearbest φαινεται οτι το πακετο ειναι στην ελλαδα απο 22/3!!Επικοινωνησα με ελτα και ακρη δεν εβγαλα.Η παραγεγλια ειναι αξιας 12 ευρω και μικρων διαστασεων!

Καμια ιδεα κανεις?Ευχαριστω εκ των πρωτερων!

 

ΠΑιδια καμια βοηθεια??καποιος με παρομοια περιπτωση?

 

Συγνωμη για τον ογκο εγινε παραθεση σε λαθος ποστ,ο διαχειριστης αν μπορει ας διαγραψει το πανω μερος

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια!

Εφαγα ολη την ταλαιπωρια απο VICMALL και SP

 

Οτι μπορει να φταινε για την ταλαιπωρια σου καποιοι υπαλληλοι στο Ελληνικο αεροδρομιο η τα Ελτα ουτε σου περασε απο το μυαλο να φανταστω ...

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Οτι μπορει να φταινε για την ταλαιπωρια σου καποιοι υπαλληλοι στο Ελληνικο αεροδρομιο η τα Ελτα ουτε σου περασε απο το μυαλο να φανταστω ...

 

----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Στις αλλες χωρες που στελνει η SG γιατι δεν λεει ψεματα ;

δυσκολο γιατι σε μια μερα φαινεται οτι εχει μπει ελλαδα και μονο στο sg σαιτ

Link to comment
Share on other sites

Η sg post βλεπει ποτε εβαλε στο αεροπλανο την "φορτωτική" που εχει μεσα το συγκεκριμενο δεμα και το ανεβαζει στην μηχανη αναζητησης που εχει ,τα ΕΛΤΑ εμφανιζουν το δεμα στην δικια τους αναζητηση οταν ανοιξουν την "φορτωτική" και μετα ενα ενα καταγραφουν τα δεματα.

Στην προκειμενη περιπτωση η μακακια μαλλον ειναι της sg ,πιθανοτατα καποια φορτωτικη λανθασμενα καταγραφηκε οτι μπηκε στο αεροπλανο και αρα παραδωθηκε στο ελ. βενιζελος ενω αυτο καθεται καπου στην σιγκαπουρη και περιμενει.

 

Καθε μαιο θα κανει και μια μακακια η sg ,της εγινε συνηθεια.

Link to comment
Share on other sites

Η sg post βλεπει ποτε εβαλε στο αεροπλανο την "φορτωτική" που εχει μεσα το συγκεκριμενο δεμα και το ανεβαζει στην μηχανη αναζητησης που εχει ,τα ΕΛΤΑ εμφανιζουν το δεμα στην δικια τους αναζητηση οταν ανοιξουν την "φορτωτική" και μετα ενα ενα καταγραφουν τα δεματα.

Στην προκειμενη περιπτωση η μακακια μαλλον ειναι της sg ,πιθανοτατα καποια φορτωτικη λανθασμενα καταγραφηκε οτι μπηκε στο αεροπλανο και αρα παραδωθηκε στο ελ. βενιζελος ενω αυτο καθεται καπου στην σιγκαπουρη και περιμενει.

 

Καθε μαιο θα κανει και μια μακακια η sg ,της εγινε συνηθεια.

Μα ρε φίλε εδώ μιλάμε για δέματα από 20/3 μέχρι 20/4 (στο περίπου) που έχουν το ίδιο πρόβλημα! Άρα δε μιλάμε για μια φορτωτική αλλά για πολλές!!!

Σαν τα Xiaomi τίποτα!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Οτι μπορει να φταινε για την ταλαιπωρια σου καποιοι υπαλληλοι στο Ελληνικο αεροδρομιο η τα Ελτα ουτε σου περασε απο το μυαλο να φανταστω ...

 

----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Στις αλλες χωρες που στελνει η SG γιατι δεν λεει ψεματα ;

 

Μια χαρά ψέματα λέει σε όλες τις χώρες. Αν μπεις σε site αξιολόγησης των εταιριών θα δεις την SG να πιάνει πάτο. Κι από κάτω ένα σκασμό καθόλου κολακευτικά σχόλια από ταλαίπωρους άλλων χωρών. Και με δεδομένο ότι φεσώνει με κοντά 8 ευρώ τις αποστολές 7-18 ημερών χωρίς να απαντάει σε κανέναν για τίποτα, την κάνει εταιρία κατά πολύ κατώτερη των ΕΛΤΑ που, αν μη τι άλλο, όταν ρωτάς μπαίνουν στον κόπο να σου απαντήσουν μέχρι και στο τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Στις ποσες μερες μπορεις να κανεις Dispute κανονικα?

 

Μέσω Paypal μπορείς να κάνεις dispute μέσα σε 180 μέρες από τη μέρα πληρωμής (όχι παραγγελίας, ΠΛΗΡΩΜΗΣ).

Link to comment
Share on other sites

Το λαθος ειναι σε πολλες φορτωτικες γιατι προφανως ειναι προβλημα στο συστημα τους οποτε μεχρι να το βρουν και να το διορθωσουν (φανταζομαι οτι το εχουν κανει ηδη) το προβλημα επαναλαμβανεται.

Ειχαν κανει μια μεγαλη αναβαθμιση πριν απο κανενα 2μηνο αν θυμαμαι καλα ,εκει τα κανανε σαλατα.

Η sg post παραδιδει εκατομμυρια δεματα καθε ημερα ακομα και στο 0.00000000000000000000000000001% των δεματων να κανει κατι λαθος θα εχει παρα πολλα παραπονα στο ιντερνετ ,αυτο ειναι φυσιολογικο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, εξαιρετικό σκηνικό με το Paypal.

Η αγορά έγινε μέσω "Paypal Express Checkout". Τους παίρνω τηλέφωνο για να δω τι πρέπει να κάνω (όταν δεν υπάρχει λογαριασμός ανοίγουν αυτοί το dispute μετά από αίτημα) και μου λένε να κάτσω να γράψω το πλήρες ιστορικό της παραγγελίας με αντίγραφο παραγγελίας, τιμολογίου, mail απ΄ το Vickmall που προτρέπει σε dispute, ημερομηνίες, tracking number ... ΤΑ ΠΑΝΤΑ καθαρά και τακτοποιημένα. Το κάνω όλο αυτό, τους τα στέλνω στο mail που μου είπαν και μετά από κανα τριάρι μέρες τους παίρνω τηλ. να μάθω αν το έλαβαν κι αν χρειάζονται τίποτις άλλο.

 

Απάντηση: Τι να τα κάνουμε όλα αυτά; Δεν τα κοιτάμε. Ένα tracking number, ένα email του μαγαζιού κι ένα τιμολόγιο φτάνουν. Μη μας κουράζετε. Και μετά ... don't call us, we'll call you! :wacko:

 

Φαντάσου να μην τα ζήταγαν κιόλας τι θα μου λέγανε!

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Εάν υπογράψει ο πελάτης ότι το παρέλαβε, δεν υπάρχει θέμα "εμπιστοσύνης" ... θα αναγκασθεί να το πληρώσει αλλοιώς δεν πρόκειται να αγοράσει ποτέ ξανά μέσω paypal.

Και εφ'όσον ΔΕΝ το παραλάβει, το δέμα επιστρέφει στον αποστολέα και η υπόθεση τελειώνει εκεί, και δεν χρειάζεται τίποτα από όσα γράφεις.

 

Καταρχήν το δευτερο σκέλος, με την "αποζημίωση" των αγοραστών, δεν εμπίπτει σε κανέναν κανόνα, και ειναι καθαρά θέμα του καταστήματος. Κατα πόσο έχει αντιληφθει την σημασία της πελατοκεντρικής πολιτικής που θα θέλαμε να δούμε απο Ασία μεριά, αφού δεν βγάζουν ψίχουλα απο το λιανικό εμποριο προς Ευρώπη....

 

Για το πρώτο σκέλος, μιας και βλέπω οτι μιλάς συχνά απόλυτα ως προς τις διαδικασίες του paypal, θα ήθελα την γνώμη σου:

Ας υποθέσουμε οτι ο φίλος (ένας νομίζω) που πήρε ηδη το refund, κρατάει και το κινητό καποια στιγμη. Το paypal μπαινει στην διαδικασία έφεσης κατοπιν αιτήματος του πωλητή, και διεκδικεί την επαναπληρωμή απο τον αγοραστη; Και με ποιον τροπο πιέζει εκτός απο την διαγραφή του λογαριασμού; Υπάρχει δυνατότητα χρεωσης των συνδεδεμένων πηγών (χρεωστικές καρτες κτλ); Καλύπτεται απο κάποιο νομικό όρο το paypal; Αποζημιώνεται ο πωλητής όταν διαπιστωθεί το γεγονός;

 

Παρακαλώ μη μείνεις στο έκνομο της ιδιας της πράξης... Θεώρησε οτι μιλάμε με το άγχος του πωλητή, καθώς θα ηθελα να δοκιμάσω πώληση στο μέλλον. Και επίσης να καταλάβω κατα πόσο λαρτζ ειναι τελικά το Vickmall όταν μας προτρέπει για disputes

Link to comment
Share on other sites

Έκανα παραγγελία στις 12/05 από vickmail μέσο SG......ποσο ήρεμος να είμαι?? Είναι η πρώτη μου παραγγελιά από εξωτερικό!!

 

Να είσαι και ήρεμος και υπομονετικος.

Εγώ 1/5 έκανα και αύριο παραλαμβάνω

Link to comment
Share on other sites

ομαλοποιηθηκαν οι αποστολες απo vickmall me singpost ρε παιδιά? Μπορούμε να παραγγειλουμε,θα παραλάβουμε?
Link to comment
Share on other sites

παντως στο 4px στις 3 τελευταιες ενδυξεις μέχρι και το ,Arrive at Airport, SG οι ωρες έιναι στανταρ για ολους απο οτι καταλαβα,

14:00 18:00 23:59 , δεν ξερω αν πρεπει να μας λεει κατι αυτό ή είναι στανταρ οι ωρες αφιξης των αποστολων.:ninja:

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

απο του σ/κ που κανανε αναβαθμηση στην sq post δεν εχει δουλεψει σωστα το track item της ουτε μια μερα

Link to comment
Share on other sites

Να είσαι και ήρεμος και υπομονετικος.

 

 

Εγώ 1/5 έκανα και αύριο παραλαμβάνω

 

 

 

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.....με αυτά που διαβάζω εδώ η αλήθεια είναι ότι έναν πανικό τον ένιωσα!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.....με αυτά που διαβάζω εδώ η αλήθεια είναι ότι έναν πανικό τον ένιωσα!!!

 

Ειναι μονιμο συναισθημα στις αγορες απο εξωτερικο.:lol::lol::lol::lol:

SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

Παιδια επειδή ειμαι στο chat με selina Μου ειπε οτι οσα δεματα δειχνουν να εχουν φτασει 24/4 , 25/4 και 07/5 οπως το δικο μου εχουν θεμα...μου ειπε να περιμενω 30 μερες πρωτα αλλα μπορω να κανω και απο τωρα αν θελω αιτηση για refund .Περιμενουν να τους απαντησει η SG που ειναι τα δεματα και μετα απο μερικες ακομα ερωτησεις μου εστειλε και αυτο... ειναι ολα τα κολημενα νομιζω μαζεμενα..

http://www.17track.net/en/track?nums=RF387954205SG,RF388110655SG,RF388246865SG,RF388247101SG,RF388243728SG,RF388240735SG,RF388490335SG,RF388493133SG,RF388490874SG,RF388494553SG,RF388494434SG,RF388494108SG,RF388495488SG,RF387829905SG,RF388508853SG,RF388512566SG&fc=0

 

Selina

not ..

parcels show arrive at local country at 5.07th,have problem

4.24th,4.25th

also have problem

Xiaomi MI9T pro 128Gb

Xiaomi RN3 pro 32Gb

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο 10 μέρες από το claim μπηκαν τα χρήματα απο το pp.

 

Μπραβο ρε φιλε εγω ειμαι στις 12 μερες και βλεπω να με τραβανε αρκετα ακομη γιατι θελουν να ερευνησουν περισσοτερο το ολο θεμα

 

We're currently reviewing this case and have requested additional information from your seller. We'll let you know if we need any additional information from you.

 

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

13/05 το παρήγγειλα και σήμερα το βλέπω"in transit".....είναι ενθαρρυντικό η δε λέει και τίποτα??

 

Συγνώμη αν σας κουράζω!!!

 

In transit sημαινει οτι στην μεταφορα!Δηλαδη προχωραει κανονικα και κανεις υπομονη οπως ολοι εδω μεσα!

Δεν μας κουραζεις!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...