Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους.

Πριν 2 ημερες μιλησα τηλεφωνικα με εκπροσωπο της wind και μου εδωσε προσφορα για προγραμμα double play και καινουργιο αριθμο.

Την ιδια ημερα με διαφορα ωρων δεχτηκα προσφορα απο εκπροσωπο της wind για γραμμη 50αρα με μολις 4 ευρω επιπλεον και δωρο 1 παγιο και ενα tablet (παλι για καινουργια γραμμη) η οποια ειναι πολυ καλυτερη προφανως

Σημερα μου ηρθε στο mail η αιτηση προς υπογραφη της 1ης προσφορας, χρειαζεται να κανω δηλωση υπαναχωρησης ή απο την στιγμη που δεν απαντησω στο mail οτι συμφωνω στελνοντας ταυτοτητες και αλλααποδεικτικα  η αιτηση θα ακυρωθει  ?

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν υπογραψεις στον πρωτο,προχωρα το με τον δευτερο
Απλα αν εχει καταχωρηθει το πρωτο αιτημα,θα πρεπει να ακυρωθει.

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, optostyle said:

Αν δεν υπογραψεις στον πρωτο,προχωρα το με τον δευτερο
Απλα αν εχει καταχωρηθει το πρωτο αιτημα,θα πρεπει να ακυρωθει.

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ευχαρστω φιλε μου, θα το ακυρωσω να ειμαι οκ.


 

 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

πριν δυο χρονια έκανα το καρτοκινητό μου καρτοσύνδεση με 14,5 στο πρόγραμμα wind καρτοσύνδεση plus. το συμβόλαιο λήγει σύντομα και η wind δεν έχει σταματήσει να μου στέλνει μηνύματα να κάνω ανανέωση με 15€ και πολύ λιγότερα Gb από το προηγούμενο συμβόλαιο. Σκέφτομαι να πάω στη vodafone με τον ίδιο αριθμό και να το κάνω καρτοκινητό. αν μείνω στη wind και το κάνω καρτοκινητό θα πληρώσω τέλη φορητότητας? αν περιμένω να λήξει το συμβόλαιό μου χωρίς να κάνω κάποια κίνηση θα ανανεωθεί μόνο του? και με τι πάγιο? ειλικρινά δεν με συμφέρει να ανανεώσω το συμβόλαιο και να έχω λιγότερα gb με περισσότερα χρήματα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χαιρετώ την παρέα.

Από την αρχή της χρονιάς έχω Fiber 100 (οπτική ίνα). Όλα ήταν μια χαρά.
Τους τελευταίους 3 μήνες ΚΑΘΕ εβδομάδα μένω χωρίς υπηρεσία (Internet ή/και τηλέφωνο), μέχρι να κάνω επανεκκίνηση ή reset στο router.
Όλα λειτουργούν κανονικά και ξαφνικά, πάνω στη βδομάδα, δεν έχω υπηρεσία.
Σε κάποιες περιπτώσεις δεν μπορώ να μπω ούτε στο μενού του router (ούτε από υπολογιστή με καλώδιο, ούτε μέσω WiFi). Δεν υπάρχει απόκριση στην IP του router.
Ακόμα και όταν δεν έχω υπηρεσία, ΟΛΑ τα λαμπάκια στο router είναι αναμμένα πράσινα (ΟΛΑ).
Ζήτησα να μου αλλάξουν router αλλά αρνούνται. Λένε ότι ο εξοπλισμός είναι μια χαρά.
Ακούω διάφορες δικαιολογίες κάθε εβδομάδα.
*Ευθύνονται οι αναβαθμίσεις που γίνονται στα συστήματα στην περιοχή μου. Θα τελειώσουν σε 10 μέρες. Πέρασαν οι 10 μέρες.
*Φταίει που έχω το router πάνω σε UPS. Το έβγαλα.
*Φταίει το καλώδιο από το τερματικό της οπτικής μέχρι το router. Το άλλαξα
*Έκαναν κάποιες ρυθμίσεις στο WiFi και θα φτιάξει. Τι σχέση έχει το WiFi ρωτάω με το ότι δεν έχω υπηρεσία; Έτσι γίνεται είπαν.
*Μίλησα με "ανώτερο τεχνικό" όπως τον αναφέρουν και θα έκανε και εκείνος κάποιες ρυθμίσεις. Κανένα αποτέλεσμα.
*Γίνονται συχνές ενημερώσεις στο λογισμικό του router και μπορεί να κολλάει καμιά φορά. Μα εμένα κολλάει κάθε εβδομάδα λέω και η έκδοση λογισμικού είναι πάντα η ίδια. Θα το παρακολουθούμε και γι' αυτό είμαστε εδώ εμείς αν ξανασυμβεί...
*Μου έχουν πει ότι προτείνουν πάντα να γίνεται μια επανεκκίνηση ανά διαστήματα στο router για προληπτικούς λόγους. Αυτό τους είπα ότι δεν αναφέρθηκε ποτέ, ούτε είναι λογικό μιας και δεν σημαίνει ότι πάντα κάποιος θα είναι στο χώρο. (έχω Cosmote ADSL 24 με κάμερες στο χωριό και λειτουργεί χρόνια χωρίς να χρειάζεται ΚΑΜΙΑ ανθρώπινη παρέμβαση).

Τους έχω πει ότι έχω κάμερες που παρακολουθώ και η υπηρεσία θα έπρεπε να είναι αδιάλειπτη.
Πριν είχα VDSL 50 (Wind) και πιο πριν ADSL 24 (Wind) και δεν είχα ασχοληθεί ποτέ για βλάβη. Για πολλά χρόνια.
Τους είπα να το γυρίσω πάλι σε VDSL που δεν είχα πρόβλημα. Έκαναν σαν να μην το άκουσαν ποτέ.
Τους είπα ότι θα φύγω από τη Wind και χωρίς ρήτρα μιας και δεν μου παρέχουν υπηρεσία. Είπαν απλά να μην φύγω.
(δεν ξέρω τι γίνεται και με το κουπόνι FSBB που χρησιμοποιώ)

Καμιά ιδέα για το τι συμβαίνει;
Σας έχει τύχη κάτι παρόμοιο;
Καμιά πρόταση;
Κάτι;

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, spaul said:


Τους είπα ότι θα φύγω από τη Wind και χωρίς ρήτρα μιας και δεν μου παρέχουν υπηρεσία. Είπαν απλά να μην φύγω.
(δεν ξέρω τι γίνεται και με το κουπόνι FSBB που χρησιμοποιώ)
 

Πόσα πληρώνεις τελική τιμή το μήνα, αν επιτρέπεται;

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/programmata-stathero-internet/

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, sapore said:

Πόσα πληρώνεις τελική τιμή το μήνα, αν επιτρέπεται;

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/programmata-stathero-internet/

Έχω Wind One (σταθερό και κινητό) και πληρώνω 55€ τελική τιμή (χρησιμοποιώντας και το κουπόνι FSBB)

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/wind-one/wind-one-10gb-fiber-100-offer-smartphone

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω εδώ: https://www.wind.gr/gr/netneutrality/

"

Μεθοδολογία εκτίμησης ταχυτήτων και τυχόν στοιχεία αξιολόγησης και επαλήθευσης της μεθοδολογίας αυτής
Για τα σταθερά δίκτυα η εκτίμηση των ταχυτήτων πρόσβασης στο διαδίκτυο βασίζεται σε πραγματικές μετρήσεις των απαιτούμενων τεχνικών παραμέτρων οι οποίες συλλέγονται σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω των συστημάτων διαχείρισης του δικτύου. Ακολουθεί κατάλληλη στατιστική επεξεργασία προκειμένου να καθοριστούν οι ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες (ελάχιστη, συνήθως διαθέσιμη, μέγιστη) που αναφέρονται στους όρους παροχής/χρήσης της εκάστοτε υπηρεσίας. Σημειώνεται ότι οι μετρήσεις που πραγματοποιούνται κατά την εν λόγω διαδικασία δεν έχουν καμία επίδραση στην ιδιωτικότητα των συνδρομητών καθώς δεν παρακολουθούν συγκεκριμένο περιεχόμενο, υπηρεσία ή εφαρμογή.

Λοιποί παράμετροι ποιότητας
Προς το παρόν η WIND δεν αξιοποιεί άλλες παραμέτρους ποιότητας για την περιγραφή των υπηρεσιών πρόσβασης στο διαδίκτυο για το σταθερό και κινητό δίκτυό της."

Και στο 

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Network Neutrality και ποια τα δικαιώματά μου;

Network Neutrality
 

Δικαιώματα συνδρομητή  
 
Σε περίπτωση που κατά τη μέτρηση της ταχύτητας της σύνδεσής σου διαπιστώσεις απόκλιση της πραγματικής ταχύτητας από την ελάχιστη ταχύτητα για την οποία έχουμε δεσμευτεί, η WIND θα προσπαθήσει να αποκαταστήσει το πρόβλημα της γραμμής εντός 30 ημερών.
 
Χρήσιμη συμβουλή
Σε περίπτωση που η ταχύτητα δεν επανέλθει εντός του αποδεκτού ορίου, η WIND θα προχωρήσει σε επανορθώσεις.
 
Βασική προϋπόθεση για την εφαρμογή των παραπάνω είναι κατά τη διάρκεια της μέτρησης της ταχύτητας, να μην υπάρχει πρόβλημα ή βλάβη στο:
 

  • Δίκτυο, με γνωστό και σύντομο χρονικό ορίζοντα αποκατάστασης
  • Εσωτερικό δίκτυο, όπως:
    • Κακή ποιότητα εσωτερικής καλωδίωσης στο κτίριο ή στο διαμέρισμα
    • Προβλήματα στον υπολογιστή
    • Προβλήματα στη σύνδεση με το modem/router

 

 

Δεν αναφέρει κάτι για "δικαιώματα" στην περίπτωση σου ( συχνών αποσυνδέσεων).

Link to comment
Share on other sites

Χμμ.. Πολύ ενδιαφέρον το πρόβλημα σου! Για την ιστορία, εγώ έχω :

1. Wind fiber 100 (όχι to the home)
2. Δικό μου Asus router.

Σε κάποια φάση παρατήρησα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα στην ίδια συχνότητα (1 εβδομάδα) και ειδικά ότι ούτε στο router δεν μπορούσα να μπω! Προγραμματισα το router να κάνει restart κάθε μέρα στις 5 το πρωί και από τότε όλα οκ! Οπότε αν το router σου το υποστηρίζει, δοκίμασε το. Πιο πολύ αξίζει από το να χάσεις και άλλο χρόνο για το οτιδήποτε.

Δεν ξέρω γιατί φρικάρει, αλλά δεν το έκανε πάντα... Ερώτηση: όταν έβαλες 100 σου έδωσαν νέο router ή κρατήσες το παλιό από την vdsl? Μου είχαν πει ότι τα router τα συνδέουν με κάποιο τρόπο με τον πελάτη, οπότε μπορεί να παίζει ρόλο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Close your eyes, look into the dream

Winds of change, will winds of fortune bring...

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, sapore said:

Διαβάζω εδώ: https://www.wind.gr/gr/netneutrality/

"

Μεθοδολογία εκτίμησης ταχυτήτων και τυχόν στοιχεία αξιολόγησης και επαλήθευσης της μεθοδολογίας αυτής
Για τα σταθερά δίκτυα η εκτίμηση των ταχυτήτων πρόσβασης στο διαδίκτυο βασίζεται σε πραγματικές μετρήσεις των απαιτούμενων τεχνικών παραμέτρων οι οποίες συλλέγονται σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω των συστημάτων διαχείρισης του δικτύου. Ακολουθεί κατάλληλη στατιστική επεξεργασία προκειμένου να καθοριστούν οι ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες (ελάχιστη, συνήθως διαθέσιμη, μέγιστη) που αναφέρονται στους όρους παροχής/χρήσης της εκάστοτε υπηρεσίας. Σημειώνεται ότι οι μετρήσεις που πραγματοποιούνται κατά την εν λόγω διαδικασία δεν έχουν καμία επίδραση στην ιδιωτικότητα των συνδρομητών καθώς δεν παρακολουθούν συγκεκριμένο περιεχόμενο, υπηρεσία ή εφαρμογή.

Λοιποί παράμετροι ποιότητας
Προς το παρόν η WIND δεν αξιοποιεί άλλες παραμέτρους ποιότητας για την περιγραφή των υπηρεσιών πρόσβασης στο διαδίκτυο για το σταθερό και κινητό δίκτυό της."

Και στο 

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Network Neutrality και ποια τα δικαιώματά μου;

Network Neutrality
 

Δικαιώματα συνδρομητή  
 
Σε περίπτωση που κατά τη μέτρηση της ταχύτητας της σύνδεσής σου διαπιστώσεις απόκλιση της πραγματικής ταχύτητας από την ελάχιστη ταχύτητα για την οποία έχουμε δεσμευτεί, η WIND θα προσπαθήσει να αποκαταστήσει το πρόβλημα της γραμμής εντός 30 ημερών.
 
Χρήσιμη συμβουλή
Σε περίπτωση που η ταχύτητα δεν επανέλθει εντός του αποδεκτού ορίου, η WIND θα προχωρήσει σε επανορθώσεις.
 
Βασική προϋπόθεση για την εφαρμογή των παραπάνω είναι κατά τη διάρκεια της μέτρησης της ταχύτητας, να μην υπάρχει πρόβλημα ή βλάβη στο:
 

  • Δίκτυο, με γνωστό και σύντομο χρονικό ορίζοντα αποκατάστασης
  • Εσωτερικό δίκτυο, όπως:
    • Κακή ποιότητα εσωτερικής καλωδίωσης στο κτίριο ή στο διαμέρισμα
    • Προβλήματα στον υπολογιστή
    • Προβλήματα στη σύνδεση με το modem/router

 

 

Δεν αναφέρει κάτι για "δικαιώματα" στην περίπτωση σου ( συχνών αποσυνδέσεων).

Η ταχύτητα είναι άψογη (100Mbps) όσο έχω υπηρεσία. Αλλά πάνω στην εβδομάδα θα σταματήσουν όλα...

 

 

10 ώρες πριν, maden123456 said:

Χμμ.. Πολύ ενδιαφέρον το πρόβλημα σου! Για την ιστορία, εγώ έχω :

1. Wind fiber 100 (όχι to the home)
2. Δικό μου Asus router.

Σε κάποια φάση παρατήρησα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα στην ίδια συχνότητα (1 εβδομάδα) και ειδικά ότι ούτε στο router δεν μπορούσα να μπω! Προγραμματισα το router να κάνει restart κάθε μέρα στις 5 το πρωί και από τότε όλα οκ! Οπότε αν το router σου το υποστηρίζει, δοκίμασε το. Πιο πολύ αξίζει από το να χάσεις και άλλο χρόνο για το οτιδήποτε.

Δεν ξέρω γιατί φρικάρει, αλλά δεν το έκανε πάντα... Ερώτηση: όταν έβαλες 100 σου έδωσαν νέο router ή κρατήσες το παλιό από την vdsl? Μου είχαν πει ότι τα router τα συνδέουν με κάποιο τρόπο με τον πελάτη, οπότε μπορεί να παίζει ρόλο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Το σκέφτηκα αυτό με τις προγραμματισμένες επανεκκινήσεις αλλά δεν το θέλω (και δεν είδα αν το υποστηρίζει το router).
Επειδή έχω παρακολούθηση καμερών και το σταθερό που θέλω να λειτουργεί αδιάλειπτα λόγω του ότι υπάρχει και ηλικιωμένο άτομο στο χώρο, δεν θέλω να υπάρχει καθόλου διακοπή σύνδεσης.
Θα μου πεις, τώρα που κόβεται απρογραμμάτιστα είναι καλύτερα; Όχι. Γι΄ αυτό προσπαθώ να το λύσω.

Όταν έβαλα 100 μου έδωσαν καινούργιο router, το ZYXEL VMG8623-T50B.
Τα router συνδέονται με τη γραμμή επειδή έχουν και τους κωδικούς για το VoIP, που απ' όσο ξέρω οι πάροχοι δεν τους δίνουν για να χρησιμοποιήσεις δικό σου router.

Εσύ έχεις συνδέσει το ASUS πάνω στο δικό τους ή δεν έχεις VoIP;

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, spaul said:

Εσύ έχεις συνδέσει το ASUS πάνω στο δικό τους ή δεν έχεις VoIP;

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω VOIP.

Πες τους ότι σου κάνει αποσύνδεση ΚΑΘΕ μέρα μπας και σου φέρουν να δοκιμάσεις καινούριο. 

Ένα άλλο κουλό που μπορεί να τύχει είναι πχ κάθε Σάββατο στις 10 να περνάει κάποιο όχημα έξω από την καμπίνα και δημιουργείται εκεί το πρόβλημα λόγω συχνότητας.

Close your eyes, look into the dream

Winds of change, will winds of fortune bring...

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, maden123456 said:

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω VOIP.

Πες τους ότι σου κάνει αποσύνδεση ΚΑΘΕ μέρα μπας και σου φέρουν να δοκιμάσεις καινούριο. 

Ένα άλλο κουλό που μπορεί να τύχει είναι πχ κάθε Σάββατο στις 10 να περνάει κάποιο όχημα έξω από την καμπίνα και δημιουργείται εκεί το πρόβλημα λόγω συχνότητας.

Αφού δεν έχει ρεύμα τι παρεμβολή να του κάνει για τη συχνότητα οπτική ίνα έχει

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ γιατί δεν έχει πάει η ζητηθεί να πάει τεχνικός ήδη στο KV και στο σπίτι αν χρειάζεται.

Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν έχει ρεύμα τι παρεμβολή να του κάνει για τη συχνότητα οπτική ίνα έχει

Στην καμπίνα που φτάνει η οπτική πριν πάει σπίτι αναφέρομαι. Φαντάζομαι εκεί έχει ρεύμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Close your eyes, look into the dream

Winds of change, will winds of fortune bring...

Link to comment
Share on other sites


Στην καμπίνα που φτάνει η οπτική πριν πάει σπίτι αναφέρομαι. Φαντάζομαι εκεί έχει ρεύμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν μιλάμε για οπτική και όχι vectoring, όχι ούτε η καμπίνα χρειάζεται ρεύμα. Γι αυτό ακόμα και σε διακοπή ρεύματος στην περιοχή αν έχεις ένα μικρό ups στο router στο σπίτι έχεις κανονικά internet.

Στάλθηκε από το SM-T970 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, maden123456 said:

Πες τους ότι σου κάνει αποσύνδεση ΚΑΘΕ μέρα μπας και σου φέρουν να δοκιμάσεις καινούριο. 

Μπορούν να βλέπουν πότε έχει γίνει αποσύνδεση.
Θα μπορούσα να κλείνω το router κάθε μέρα για να φαίνεται σαν αποσύνδεση αλλά δεν θα καθίσω να κάνω κάτι τέτοιο.
 

3 ώρες πριν, vfragos said:

Εγώ απορώ γιατί δεν έχει πάει η ζητηθεί να πάει τεχνικός ήδη στο KV και στο σπίτι αν χρειάζεται.

Σε μία από τις επικοινωνίες που είχα για να δηλώσω την βλάβη μου είπαν πως αν δεν λυθεί το πρόβλημα, την επόμενη φορά θα κανονίσουμε ραντεβού με τεχνικό στο σπίτι. Αλλά κάθε φορά φυσικά απαντά διαφορετικός υπάλληλος και είμαστε στο "να το παρακολουθήσουμε λίγες μέρες και βλέπουμε".

Link to comment
Share on other sites

Κάνε την φορητότητα σε Cu μήπως και πάρεις προσφορα

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέα εταιρεία με στόχο την ανάπτυξη των δικτύων οπτικών ινών και την δραστηριοποίηση της στην χονδρική αγορά τηλεπικοινωνιών δημιούργησε η Wind Hellas. Η νέα εταιρεία ονομάζεται Hellenic Openfiber Μονοπρόσωπη AE και είναι 100% θυγατρική της Wind Hellas.

H κίνηση αυτή, προφανώς έχει τις ευλογίες του νέου μετόχου της Wind, BC Partners, ενώ στόχος της είναι η δημιουργία ενός πιο ευέλικτου σχήματος για την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς στις σταθερές επικοινωνίες, με έμφαση στις οπτικές ίνες. Επίσης η νέα εταιρεία θα δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην χονδρική, πουλώντας τις υπηρεσίες της σε άλλους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, συμπεριλαμβανομένου της Wind Hellas.

Wind: Η αποτίμηση της νέας εταιρείας

Η νέα εταιρεία που δημιούργησε η Wind αποτιμάται κοντά στα 70 εκατ. ευρώ. Την αποτίμηση της αξίας της επιχείρησης έκανε η Deloitte και ενώ ο σχηματισμός της γνωστοποιήθηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο. Συγκεκριμένα χθες καταχωρήθηκε στο ΓΕΜΗ το «από 19/11/2021 Σχέδιο Σύμβασης Μερικής Διάσπασης του κλάδου σχεδιασμού, υλοποίησης, συντήρησης, λειτουργίας, και εκμετάλλευσης του ενεργού εξοπλισμού του δικτύου πρόσβασης οπτικών ινών (NGA Network) καθώς και του σχετικού παθητικού εξοπλισμού (υποδομές και καλώδια οπτικών ινών) των δικτύων κορμού, διανομής και πρόσβασης της Wind…». Η νέα εταιρεία θα έχει έδρα  στο Δήμο Αθηναίων, επί της Λεωφόρου Αθηνών, αρ. 106.

 

Η Deloitte αναφέρει ότι το περιθώριο ανάπτυξης είναι μεγάλο καθώς η χώρα στερείτε υποδομών οπτικών ινών, ενώ επισημαίνει αντίστοιχα παραδείγματα ανάπτυξης εταιρειών σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα έσβησα γιατί ΔΕΝ αξίζει ούτε να ασχολούμαι πλέον μαζί σας. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021.

Κλήση από wind "για μία προσφορά σας καλέσαμε...." 

Εγώ - θα μου φέρει ο αι Βασίλης κεραία; δεν έχω σήμα εδώ και ένα χρόνο, η απάντηση του τεχνικού τμήματος ήταν "μήπως η συσκευή μου είναι παραεισαγωγή;" αγορασμένη από το δίκτυο της Wind. 

Όσο βρίσκομαι στο χωριό που κατοικώ πάει και έρχεται το σήμα, 3 προς 2, wind gr με Μόνο επειγ. Κλήσεις. 

Μόνο στον τόπο διαμονής όπου αλλού στην βόρειο Ελλάδα δε μου το κάνει αυτό. 

Η λύση που μου πρότεινε η ευγενική κυρία στο τηλέφωνο ήταν να μου δώσουν άλλη μια γραμμή σε προνομιακή τιμολόγηση, για μην έχω σήμα σε 3 συσκευές μάλλον. 

Το παράπονο μου δεν είναι ότι δεν έχω σήμα αλλά ότι δε τους νοιάζει. Ούτε που ασχολήθηκε κανείς τους τελευταίους μήνες που καλώ και αφήνω μηνύματα "θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας" το σύντομα είναι σε 3 μέρες έως ποτέ... 

Ως δια μαγείας μετά από αίτηση φορητότητας το πρόβλημα λύθηκε (;). 

ΑΦΉΣΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΉ ΜΟΥ ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΦΟΡΗΤΌΤΗΤΑ σας βαρέθηκα. 

20 χρόνια πελάτης σας και το μόνο που μου λέτε "θα σας καλέσει σύντομα κάποιος αρμόδιος". 

Χόρτασα να περιμένω και να τραγουδάω 🎼🎵🎶Δεν έχω σήμα🎶🎵 και να κάνω το χορευτικό της Josefin... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, p_k said:

Πώς λύθηκε το πρόβλημα;

Σε κάποια τηλεφωνική επικοινωνία, από τις πολλές, μου λένε ότι πρέπει να ενεργοποιήσω το volte πως ότι θα κάνουν και αυτοί το ίδιο και ότι θα με καλέσουν ξανά για να δουν πως πάει (δεν κάλεσαν ποτέ) δε ξέρω αν η συσκευή μου υποστηρίζει volte Honor 8, εγώ δεν πείραξα τίποτα, από εκείνη την μέρα δεν έχω δει αποσύνδεση. 

Αν όντως ισχύει ότι κάτι κάναν και διορθώθηκε η κατάσταση, θα ήθελα να μάθω για ποιο λόγο με "τιμωρούν" τόσο καιρό; 

Φυσικά 4g ούτε λόγος. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, damierom said:

Πριν 1 μήνα ξέφυγα από Forthnet/Nova, τώρα παλεύω να γλυτώσω και από την Wind.

Παράγκα η μία παράγκα και η άλλη... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Έχω βρει ένα ωραίο πακετάκι Wind στις προσφορές της hapitel.gr   

Πριν το πάρω, θέλω να ρωτήσω εάν έχει χρησιμοποιήσει κανείς άλλος αυτή την πλατφόρμα; 

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...