Jump to content

spaul

Members
  • Δημοσιεύσεις

    570
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About spaul

  • Ημ. Γέννησης 03/02/1975

Συσκευή

  • Συσκευή
    Mi 9T Pro

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

spaul's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Συμβαίνει και σε εμένα. (έχω Mi 9T Pro, εισαγωγή της Ιnfo Quest, χωρίς πειραγμένη ROM). Έχω σύνδεση Cosmote και όταν έχω ενεργοποιημένο το Cosmote WiFi Calling και είμαι στο σπίτι, όπου έχω πάροχο την Cosmote και στο σταθερό, οι κλήσεις μέσω WiFi είτε θα είναι με πολύ μεγάλες διακοπές (δεν μπορείς να συνεννοηθείς) ή δεν θα ακούγεται τίποτα. Όταν απενεργοποιήσω το Cosmote WiFi Calling, οι κλήσεις ακούγονται καθαρά. Δεν το έψαξα περισσότερο επειδή το σήμα κινητής είναι μια χαρά στην περιοχή μου και δεν μου είναι αναγκαίο το WiFi Calling.
  2. Πριν προλάβω να ασχοληθώ σήμερα, ήρθε αυτόματα ενημέρωση στην έκδοση 2.1.0.4-global (31,5MB) (πριν είχα την 2.0.9.3-global). Όλα δουλεύουν μια χαρά τώρα. Ευχαριστώ πάντως για την άμεση απάντηση.
  3. Πριν μερικές μέρες, μετά από μια αναβάθμιση στην εφαρμογή "Καρουζέλ", μου έβγαλε μια ειδοποίηση το κινητό ότι το Google Play Protect εντόπισε πιθανόν επιβλαβές λογισμικό και ρωτούσε αν θέλω να απενεργοποιήσει την εφαρμογή "Θέματα". Επέλεξα να την απενεργοποιήσει. Από τότε δεν μπορώ να αλλάξω ταπετσαρία (τα θέματα δεν με ενδιέφεραν ποτέ). Αν πάω στις ρυθμίσεις του κινητού και πατήσω στο "Ταπετσαρία" ή στο "Θέματα" με γυρνάει στην αρχική οθόνη. Αν πατήσω παρατεταμένα σε ένα κενό σημείο της οθόνης και επιλέξω "Ταπετσαρία" με γυρνάει στην αρχική οθόνη. Ανοίγοντας μια οποιαδήποτε φωτογραφία, δεν μου δίνει πλέον τη δυνατότητα να την επιλέξω ως ταπετσαρία. Από τις "Ρυθμίσεις" - "Εφαρμογές" - Θέματα, δεν βλέπω επιλογή να ενεργοποίηση. Ούτε στην Διαχείριση Εφαρμογών του Play Store την βρίσκω για να την ενεργοποιήσω. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος για το πως ενεργοποιώ ξανά την εφαρμογή "Θέματα"; Ευχαριστώ!
  4. Είχα και εγώ πρόβλημα με την επισύναψη αρχείων σε gmail και yahoo mail και λύθηκε με αυτή τη ρύθμιση. Έψαχνα καιρό τι φταίει. Απ' ότι θυμάμαι το είχα απενεργοποιήσει για να με αφήσει να εγκαταστήσω κάποια εφαρμογή (εκτός Play Store).
  5. Ευχαριστούμε για το δώρο!!! Καλή χρονιά!!!
  6. Εγώ σε παρόμοιο πρόβλημα είχα βάλει την κάρτα SIM σε ένα παλιό κινητό (με κουμπιά) και εκεί μπόρεσα να αλλάξω το κέντρο SMS. Το κέντρο SMS, απ' όσο ξέρω, είναι στις ρυθμίσεις της κάρτας SIM και δεν έχει σχέση με το κινητό.
  7. Μπορούν να βλέπουν πότε έχει γίνει αποσύνδεση. Θα μπορούσα να κλείνω το router κάθε μέρα για να φαίνεται σαν αποσύνδεση αλλά δεν θα καθίσω να κάνω κάτι τέτοιο. Σε μία από τις επικοινωνίες που είχα για να δηλώσω την βλάβη μου είπαν πως αν δεν λυθεί το πρόβλημα, την επόμενη φορά θα κανονίσουμε ραντεβού με τεχνικό στο σπίτι. Αλλά κάθε φορά φυσικά απαντά διαφορετικός υπάλληλος και είμαστε στο "να το παρακολουθήσουμε λίγες μέρες και βλέπουμε".
  8. Η ταχύτητα είναι άψογη (100Mbps) όσο έχω υπηρεσία. Αλλά πάνω στην εβδομάδα θα σταματήσουν όλα... Το σκέφτηκα αυτό με τις προγραμματισμένες επανεκκινήσεις αλλά δεν το θέλω (και δεν είδα αν το υποστηρίζει το router). Επειδή έχω παρακολούθηση καμερών και το σταθερό που θέλω να λειτουργεί αδιάλειπτα λόγω του ότι υπάρχει και ηλικιωμένο άτομο στο χώρο, δεν θέλω να υπάρχει καθόλου διακοπή σύνδεσης. Θα μου πεις, τώρα που κόβεται απρογραμμάτιστα είναι καλύτερα; Όχι. Γι΄ αυτό προσπαθώ να το λύσω. Όταν έβαλα 100 μου έδωσαν καινούργιο router, το ZYXEL VMG8623-T50B. Τα router συνδέονται με τη γραμμή επειδή έχουν και τους κωδικούς για το VoIP, που απ' όσο ξέρω οι πάροχοι δεν τους δίνουν για να χρησιμοποιήσεις δικό σου router. Εσύ έχεις συνδέσει το ASUS πάνω στο δικό τους ή δεν έχεις VoIP;
  9. Έχω Wind One (σταθερό και κινητό) και πληρώνω 55€ τελική τιμή (χρησιμοποιώντας και το κουπόνι FSBB) https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/wind-one/wind-one-10gb-fiber-100-offer-smartphone
  10. Χαιρετώ την παρέα. Από την αρχή της χρονιάς έχω Fiber 100 (οπτική ίνα). Όλα ήταν μια χαρά. Τους τελευταίους 3 μήνες ΚΑΘΕ εβδομάδα μένω χωρίς υπηρεσία (Internet ή/και τηλέφωνο), μέχρι να κάνω επανεκκίνηση ή reset στο router. Όλα λειτουργούν κανονικά και ξαφνικά, πάνω στη βδομάδα, δεν έχω υπηρεσία. Σε κάποιες περιπτώσεις δεν μπορώ να μπω ούτε στο μενού του router (ούτε από υπολογιστή με καλώδιο, ούτε μέσω WiFi). Δεν υπάρχει απόκριση στην IP του router. Ακόμα και όταν δεν έχω υπηρεσία, ΟΛΑ τα λαμπάκια στο router είναι αναμμένα πράσινα (ΟΛΑ). Ζήτησα να μου αλλάξουν router αλλά αρνούνται. Λένε ότι ο εξοπλισμός είναι μια χαρά. Ακούω διάφορες δικαιολογίες κάθε εβδομάδα. *Ευθύνονται οι αναβαθμίσεις που γίνονται στα συστήματα στην περιοχή μου. Θα τελειώσουν σε 10 μέρες. Πέρασαν οι 10 μέρες. *Φταίει που έχω το router πάνω σε UPS. Το έβγαλα. *Φταίει το καλώδιο από το τερματικό της οπτικής μέχρι το router. Το άλλαξα *Έκαναν κάποιες ρυθμίσεις στο WiFi και θα φτιάξει. Τι σχέση έχει το WiFi ρωτάω με το ότι δεν έχω υπηρεσία; Έτσι γίνεται είπαν. *Μίλησα με "ανώτερο τεχνικό" όπως τον αναφέρουν και θα έκανε και εκείνος κάποιες ρυθμίσεις. Κανένα αποτέλεσμα. *Γίνονται συχνές ενημερώσεις στο λογισμικό του router και μπορεί να κολλάει καμιά φορά. Μα εμένα κολλάει κάθε εβδομάδα λέω και η έκδοση λογισμικού είναι πάντα η ίδια. Θα το παρακολουθούμε και γι' αυτό είμαστε εδώ εμείς αν ξανασυμβεί... *Μου έχουν πει ότι προτείνουν πάντα να γίνεται μια επανεκκίνηση ανά διαστήματα στο router για προληπτικούς λόγους. Αυτό τους είπα ότι δεν αναφέρθηκε ποτέ, ούτε είναι λογικό μιας και δεν σημαίνει ότι πάντα κάποιος θα είναι στο χώρο. (έχω Cosmote ADSL 24 με κάμερες στο χωριό και λειτουργεί χρόνια χωρίς να χρειάζεται ΚΑΜΙΑ ανθρώπινη παρέμβαση). Τους έχω πει ότι έχω κάμερες που παρακολουθώ και η υπηρεσία θα έπρεπε να είναι αδιάλειπτη. Πριν είχα VDSL 50 (Wind) και πιο πριν ADSL 24 (Wind) και δεν είχα ασχοληθεί ποτέ για βλάβη. Για πολλά χρόνια. Τους είπα να το γυρίσω πάλι σε VDSL που δεν είχα πρόβλημα. Έκαναν σαν να μην το άκουσαν ποτέ. Τους είπα ότι θα φύγω από τη Wind και χωρίς ρήτρα μιας και δεν μου παρέχουν υπηρεσία. Είπαν απλά να μην φύγω. (δεν ξέρω τι γίνεται και με το κουπόνι FSBB που χρησιμοποιώ) Καμιά ιδέα για το τι συμβαίνει; Σας έχει τύχη κάτι παρόμοιο; Καμιά πρόταση; Κάτι;
  11. Επιβεβαιώνω και εγώ ότι την δουλειά αυτή δεν θα την κάνεις εσύ. Την κάνει η εταιρεία που έχει αναλάβει την εγκατάσταση οπτικής ίνας στην περιοχή σου (όχι ο πάροχος που θα επιλέξεις). Την δική μου περιοχή έχει αναλάβει η Cosmote. Όταν ζήτησε κάποιος να συνδεθεί στην Wind, ήρθε η Cosmote, έκανε όλη την εγκατάσταση μέσα στην πολυκατοικία (σε όλους τους ορόφους) και μετά ήρθε η Wind για να βάλει την οπτική μέσα στο διαμέρισμα και να ενεργοποιήσει την σύνδεση. Δύο διαμερίσματα έχουμε οπτική στην πολυκατοικία. Και οι δύο στην Wind αλλά η εγκατάσταση εκτός και εντός πολυκατοικίας είναι της Cosmote. Επίσης, η εγκατάσταση εντός της πολυκατοικίας ήταν πολύ καλή και διακριτική. Πέρασαν την οπτική ίνα μέσα από ένα στύλο/κάγκελο της σκάλας που ξεκινάει από το ισόγειο και πάει μέχρι τον 4ο (τελευταίο) όροφο, μοιράζοντας παροχές σε κάθε όροφο. Σε άλλη πολυκατοικία έχω δει να έχουν ανεβάσει καναλάκι στο κλιμακοστάσιο. Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν είναι κάτι που θα πρέπει να περιμένεις να κάνεις ανακαίνιση για να βάλεις την οπτική. Ακόμα και σε μονοκατοικία αν είσαι, διακριτική θα είναι η εγκατάσταση (αν και κάθε σπίτι έχει τις ιδιαιτερότητές του).
  12. Η Info Quest. ΜΟΝΟ για συσκευές αγορασμένες από τους επίσημους συνεργάτες.
×
×
  • Create New...