ohristou Δημ. September 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2014 (edited) Στο προκειμενο, εγω πηγα cosmote. Ξεκινησα φορητοτητα αλλα η q δεν την επετρεπε λογω ανακριβων στοιχειων. Παροτι εκανα αιτηση με τα στοιχεια της ταυτοτητας μου και φυσικα το τηλ. ηταν δηλωμενο στο ονομα μου. Ετσι λοιπον πηρα νεα καρτα cosmote και επειδη σκοπευω να παρω dual sim θα κρατησω και την καρτα της κιου για να διευκολυνω κανα δυο φιλαρακια στο να με παιρνουν. Τα λεφτα μου ομως δεν προκειται να τα ξαναδει η wind. Θα βαζω κανα πενταευρω το χρονο για να μην χασω το νουμερο και θα καταναλωνω ανα εξαμηνο. Μακαρι να βρειτε ακρη αν και δεν το νομιζω. Και επειδη καποιοι μιυ ειπαν να παρω αναλυτικη κλησεων για να διορθωθει το θεμα παραθετω την κατω περιπτωση απο το ADSLGR καταχωρημενο στις 23/01/14. Πραγματικα η εαιρεια παραπαιει και κλεβει αφερτα. Αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη. ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ... Θέλω να αναφέρω ένα περιστατικό λανθασμένης χρέωσης από wind. Αυτό που θα περιγράψω παρακάτω μου έχει ξανασυμβεί άλλη μια φορα. Τότε, είχα ζητήσει αναλυτική αλλα μου είχε έρθει μετά από 2-3 μήνες και έτσι δεν το έψαξα παραπέρα. Λοιπόν έχω καρτοκινητό από Q σε dual sim κινητό. Το Q το έχω μονο για να με καλούν. Δεν κάνω ποτε κλήσεις από αυτό γιατί όλες γίνονται από την άλλη sim. Σε κάποια στιγμή, και ενώ είχα κάποια χρήματα μέσα μετά από ετήσια ανανέωση χρόνου ομιλίας, λαμβάνω sms από wind ότι έχω λιγότερο από 0.5€. μα πως λέω αφού δεν έκανα πουθενά κλήση. Καλώ το 1260 και κάποια στιγμή μου αναφέρουν κλήση σε κινητό, λίγο πριν έρθει το sms για λιγότερο από 0.5€, με κόστος τάδε €. Εντωμεταξύ έχει προηγηθεί sms από wind που λέει ότι δεν βρέθηκε λανθασμένη χρέωση.Ok λέω και ζητάω αναλυτική για να δω τι νούμερο είναι αυτό που μου λένε ότι κάλεσα. Μετά από 2 μήνες λαμβάνω την αναλυτική. και τώρα κρατηθείτε!! η κλήση σε κινητό για την οποια χρεώθηκα δεν υπάρχει καν! την συγκεκριμένη επίμαχη ημερομηνία και ώρα που μου έχουν πει από εξυπ πελατών ότι έχω χρεωθεί, δεν υπάρχει πουθενά στην αναλυτική!! Την συγκεκριμένη ημερομηνία το σύστημα δεν έχει καταγράψει καμια κλήση εξερχόμενη από μένα. Απαντάω και ζητάω διευκρινίσεις. Πολύ σύντομα μου επιστρέφουν το συγκεκριμένο ποσο το οποιο με χρέωσαν αδίκως. Χωρίς να μου πουν τίποτα άλλο. Εμενα όλα αυτά μου φαίνονται πολύ αλλόκοτα και ύποπτα σε πρώτη φάση. Ξαναλέω ότι το ίδιο το έχω πάθει άλλη μια φορα. Τι μπορεί να έχει γίνει; internet δεν χρησιμοποιώ στο κινητό. έχει αντιμετωπίσει κανένας κάτι αντίστοιχο; Από που τρώγονται αυτά τα χρήματα από το δίκτυο και η wind φαίνεται να σφυρίζει αδιάφορα; Ολοι εμεις λοιπον ειμαστε τρελοι μιας και λαθη δεν γινονται. ΦΥΣΙΚΑ και δεν γινονται συμφωνω. Απλως η wind εχει χωσει βαθια το χερι στις τσεπες μες και μας τα παιρνει. Και οσο για αυτους που θα πουν οτι αυτα γινονται σε ολες τις εταιρειες, δεν θα διαφωνισω. Αλλα αμα μου βρειτε θεμα η φορουμ που να εχει τοσες πολλες καταγγελιες για το ιδιο θεμα σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα σε αλλη εταιρεια κερδιζετε γλυφιτζουρι. Edited September 11, 2014 by eLeKtriK EyE Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. September 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2014 Προσωπικά στα 9 χρόνια που είμαι συνδρομητής Q, μόνο μια φορά είχα λανθασμένη χρέωση, και μου επιστράφηκε αφού το ανέφερα επί 2 (ναι μου επέστρεψαν το διπλάσιο ποσό από αυτό που είχα χάσει). Το καλοκαίρι τώρα, δεν είχα καμία απώλια χρημάτων Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikoseggo Δημ. September 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2014 Όπως και εγώ εδώ και τρία χρόνια δεν είχα καμία λανθασμένη χρέωση, όχι ότι δεν μπορεί να συμβεί στο μέλλον Παράθεση AI BE ΣΕ ΛΕΩ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimis164 Δημ. September 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2014 (edited) 1997 - > 1999 - 2 χρόνια καρτοκινητό telestet Bfree 1999-> 2001 - 2 χρόνια telestet συμβόλαιο 2001 -> 2002 - 1 χρόνο cosmote. 2002 -> 2014 - 12 χρόνια telestet/tim/wind συμβόλαιο 2008 -> 2014 - 6 χρόνια voda εταιρικό συμβόλαιο 2014 -> 6 μήνες Q --------------------------------------------------------------- λάθος χρέωση μόνο μια φορά το 2004(αν θυμάμαι καλά) και ήταν τελικά ιός στην συσκευή μου... άρα δεν πιάνετε για λάθος χρέωση και παρ'ολα αυτά μου τα αφαίρεσαν. Φυσικά και μπορούν να γίνουν λάθη... και φυσικά εάν επαναλαβαίνονται πρέπει να διαμαρτυρόμαστε. Δεν τα γράφω τα παραπάνω για να αντικρούσω το λόγο των άλλων. Απλά σαν εμπειρία το περιγράφω. Edit: όπως και οι 2 ποιο πάνω έτσι κι εγώ αυτό το καλοκαίρι δεν είχα καμία απώλεια χρημάτων. Edited September 6, 2014 by Dimis164 Παράθεση ------------------------------------------------------------- Life is what happens when your cell phone is charging. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
azuli Δημ. September 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2014 απο "λαθη" αλλο τιποτα,το θεμα ειναι που μερικοι το ξεχνανε αφου κανουν ολοκληρη ιστορια και τους επιστρεψουν τα χρηματα..εμενα στο σταθερο της wind με εχουν χρεωσει αρκετες φορες "λαθος" κυριως στα παγια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. September 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2014 Όλα καλά αυτά που αναφέρετε ρε παιδιά , δεν λέμε όμως για λάθος ή παραπάνω χρέωση σε κλήση ή σε λογαριασμό αλλά για σκόπιμη χρέωση ποσού ώστε να σε εξαναγκάσει να αγοράσεις πακέτο και μιλάμε στην δική μου περίπτωση η δεύτερη κάρτα είναι σε κινητό χωρίς δεδομένα και οι αθεόφοβοι με χρέωσαν daily Internet. Εδώ είναι που τρελαίνομαι και δεν είναι το 1€ αλλά το ότι προσπαθούν να με κοροϊδέψουν. Από το 1997 και εγώ έχω κινητό και ποτέ δεν με έχουν χρεώσει κάτι λάθος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. September 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2014 Όλα καλά αυτά που αναφέρετε ρε παιδιά , δεν λέμε όμως για λάθος ή παραπάνω χρέωση σε κλήση ή σε λογαριασμό αλλά για σκόπιμη χρέωση ποσού ώστε να σε εξαναγκάσει να αγοράσεις πακέτο και μιλάμε στην δική μου περίπτωση η δεύτερη κάρτα είναι σε κινητό χωρίς δεδομένα και οι αθεόφοβοι με χρέωσαν daily Internet. Εδώ είναι που τρελαίνομαι και δεν είναι το 1€ αλλά το ότι προσπαθούν να με κοροϊδέψουν. Από το 1997 και εγώ έχω κινητό και ποτέ δεν με έχουν χρεώσει κάτι λάθος. Και τελικά αγόρασες συμβόλαιο; Ρωτάω γιατί και εγώ υποστήριζα, όταν είδα κάποιες παρόμοιες χρεώσεις, ότι το κινητό (iphone 3gs), με το οποίο έπαιζα δοκιμάζοντας, δεν μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει δεδομένα, αλλά όταν το έψαξα περισσότερο διαπίστωσα ότι στα reset που του έκανα ξαναγύριζαν οι εργοστασιακές ρυθμίσεις και άνοιγαν τα δεδομένα (!!!). Οφείλω να ομολογήσω ότι και εμένα μου πίστωσαν τις χρεώσεις αλλά ήταν δικό μου λάθος, τελικά. Αν ήταν συστηματική και σκόπιμη προσπάθεια χρέωσης, όπως υποστηρίζεις, δεν θα πίστωνε αυτές τις χρεώσεις. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. September 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2014 Και τελικά αγόρασες συμβόλαιο; Ρωτάω γιατί και εγώ υποστήριζα, όταν είδα κάποιες παρόμοιες χρεώσεις, ότι το κινητό (iphone 3gs), με το οποίο έπαιζα δοκιμάζοντας, δεν μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει δεδομένα, αλλά όταν το έψαξα περισσότερο διαπίστωσα ότι στα reset που του έκανα ξαναγύριζαν οι εργοστασιακές ρυθμίσεις και άνοιγαν τα δεδομένα (!!!). Οφείλω να ομολογήσω ότι και εμένα μου πίστωσαν τις χρεώσεις αλλά ήταν δικό μου λάθος, τελικά. Αν ήταν συστηματική και σκόπιμη προσπάθεια χρέωσης, όπως υποστηρίζεις, δεν θα πίστωνε αυτές τις χρεώσεις. Δεν αγόρασα πακέτο αλλά με κάρτα ανανέωσης 10€ παίρνεις δώρο τα mb και την ημέρα που τελείωσαν ήρθε η χρέωση, εκτός αυτού το κινητό είναι ένα Nokia 100 που δεν έχει Internet Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. September 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2014 Δεν αγόρασα πακέτο αλλά με κάρτα ανανέωσης 10€ παίρνεις δώρο τα mb και την ημέρα που τελείωσαν ήρθε η χρέωση, εκτός αυτού το κινητό είναι ένα Nokia 100 που δεν έχει Internet Πες τα leonpap. Σχεδον παρομοια και η δικη μου περιπτωση μονο που εμενα γινοταν κανα οκταμηνο αυτο. Λοιπόν και εγω απο το 1998 ειχα wind και δεν ειχα παρομοιο θεμα. Αυτο τι σημαινει δηλ; Το τελευταιο χρονο μου αλλαξανε τα φωτα. Το customer care καθε εταιρειας παιδια τι κρινουμε στο πως θα αντιμετωπισει καποιο προβλημα η βλαβη. Εδω λοιπον η wind βγηκε μεταξεταστεα. Το οτι γινοτανε η χρεωση σε μη smartphone το αντιπαρερχομαι. Επισης το οτι το μηνα Ιουλιο μετα απο μενα εγραψαν αρκετοι για το ιδιο θεμα κατι λεει. Αυτο που με εξοργισε περισσοτερο ηταν οχι τοσο το οτι η εταιρεια δεν μου επεστρεψε το 1 ευρω αλλα το οτι αρνιοταν να παραδεχθει το προβλημα το οποιο ειδικα σε μενα ειχε γινει χρονιο. Προσπαθησα να τους πω οτι εχουν καποιο bug. Πληρης αρνηση. Το οτι μετα απο μενα εμφανισαν και αλλοι το ιδιο θεμα και μαλιστα μαζεμενοι σε συγκεκριμενο διαστημα συνηγορει σε προβλημα συστηματος. Οταν η εταιρεια το αρνειται ομως και σε χρεωνει με το ετσι θελω για μενα κρυβει σκοπιμη χρεωση λοιπον κοινως κλεψια. Και αν ειναι κλεψια και σκοπιμη ενεργεια προφανως και η wind δεν θα το εκανε ταυτοχρονα σε 3 εκατομυρια συνδρομητες γιατι τοτε θα την επαιρνε και θα την σηκωνε. Αν ομως το εκανε σε 200000 η 100000 πχ συνδρομητες τοτε φανταστειτε το κερδος της εταιρειας και το θεμα θα εμενε στα κρυφα. Μην ξεχνατε οτι δεν γραφουν ολοι οι χρηστες κινητης σε φορουμ καθως και οτι πολλοι συνδρομητες ακομα και αν εχουν ενα προβλημα δεν μπαινουν σε διαδικασια να το γραψουν. Μεταξυ αυτων και εγω οπου εγραψα το θεμα αφου ειχε γινει σε εμενα πανω απο 6-7 φορες. Στα τοσα χρονια λοιπον δεν ειχα χρειαστει την εξυπηρετιση της εταιρειας εκτος απο περιπτωσεις καλυψεις που ποτε απο οσα σημεια ειχα επισημανει δεν διορθωθηκε κατι. Κρινω λοιπον την εταιρεια απο τις φορες που την χρειαστηκα και εκει βρωμαει πολυ η υποθεση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. September 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2014 Δεν αγόρασα πακέτο αλλά με κάρτα ανανέωσης 10€ παίρνεις δώρο τα mb και την ημέρα που τελείωσαν ήρθε η χρέωση, εκτός αυτού το κινητό είναι ένα Nokia 100 που δεν έχει Internet ακριβώς το ίδιο. Πήρα δώρο mb από 10άρα κάρτα και την μέρα που τελείωναν και ενώ είχα mb με χρέωσε 1€ :mad: (το μήνυμα ήρθε την επόμενη και με ενημέρωνε ότι την προηγούμενη χρεώθηκα ένα ευρώ για χρήση mb). Του έστειλα email, είπαν το ερευνούν.. Ακόμα δεν απάντησαν τι έγινε και δεν έχω προσέξει αν τα έβαλαν πίσω και δεν πείρα χαμπάρι. Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos30 Δημ. September 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2014 Έλαβα ένα ενημερωτικό sms πως εαν κάνω ανανέωση >10€ στις επομένες 3 ημέρες θα έχω δώρο 300' προς κινητά και σταθερά Ελλάδας και 1Gb internet. Έβαλα λοιπόν τον αντίστοιχο χρόνο και βλέπω πως μόνον τα 300' έχουν δωθεί, το 1Gb δεν υπάρχει πουθενά.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. September 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2014 Έλαβα ένα ενημερωτικό sms πως εαν κάνω ανανέωση >10€ στις επομένες 3 ημέρες θα έχω δώρο 300' προς κινητά και σταθερά Ελλάδας και 1Gb internet. Έβαλα λοιπόν τον αντίστοιχο χρόνο και βλέπω πως μόνον τα 300' έχουν δωθεί, το 1Gb δεν υπάρχει πουθενά.... Τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και τους "μιλάς". Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tolisfar Δημ. September 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2014 πηρα και εγω μια Q card βασικα για ιντερνετ.θελει ρυθμισεις για να δουλεψει?και τι ειναι αυτο το R πανω απο το σημα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. September 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2014 R= Roaming γιατί χρησιμοποιεί το δίκτυο της Wind Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tolisfar Δημ. September 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2014 R= Roaming γιατί χρησιμοποιεί το δίκτυο της Wind ευχαριστω!αρα ειναι μονιμα επανω.τελικα για να μπει στο ιντερνετ ενεργοποιησα την περιαγωγη δεδομενων και ολα καλα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fuorigioco1981 Δημ. September 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2014 ακριβώς το ίδιο. Πήρα δώρο mb από 10άρα κάρτα και την μέρα που τελείωναν και ενώ είχα mb με χρέωσε 1€ :mad: (το μήνυμα ήρθε την επόμενη και με ενημέρωνε ότι την προηγούμενη χρεώθηκα ένα ευρώ για χρήση mb). Του έστειλα email, είπαν το ερευνούν.. Ακόμα δεν απάντησαν τι έγινε και δεν έχω προσέξει αν τα έβαλαν πίσω και δεν πείρα χαμπάρι. όταν ενεργοποιείται ένα πακέτο π.χ. data στις 1.12μμ τις 12 Σεπτεμβρίου και λέει ότι ισχύει για 15 μέρες, ΛΉΓΕΙ στις 27 Σεπτεμβρίου ΣΤΙΣ 1.11μμ ΌΧΙ ΣΤΙΣ ΔΏΔΕΚΑ ΤΟ ΒΡΆΔΥ! μήπως γι'αυτό όλοι αναφέρατε προβλήματα την ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ μέρα ενός πακέτου; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. September 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2014 Έλαβα ένα ενημερωτικό sms πως εαν κάνω ανανέωση >10€ στις επομένες 3 ημέρες θα έχω δώρο 300' προς κινητά και σταθερά Ελλάδας και 1Gb internet. Έβαλα λοιπόν τον αντίστοιχο χρόνο και βλέπω πως μόνον τα 300' έχουν δωθεί, το 1Gb δεν υπάρχει πουθενά.... Πως γινεται ρε παιδι μου παντα τα λαθη απο τις εταιρειες να ειναι προς ζημια του συνδρομητη δεν το καταλαβαινω. Περιεργα πραγματα. Γιατι ας πουμε δεν εγινε ποτε ενα λαθος οπου αντι για ενα giga να σου δινουν 2 ας πουμε παρα αντι για ενα να σου δινουν καθολου; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. September 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2014 (edited) όταν ενεργοποιείται ένα πακέτο π.χ. data στις 1.12μμ τις 12 Σεπτεμβρίου και λέει ότι ισχύει για 15 μέρες, ΛΉΓΕΙ στις 27 Σεπτεμβρίου ΣΤΙΣ 1.11μμ ΌΧΙ ΣΤΙΣ ΔΏΔΕΚΑ ΤΟ ΒΡΆΔΥ! μήπως γι'αυτό όλοι αναφέρατε προβλήματα την ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ μέρα ενός πακέτου; Δεν ισχυει αυτο που λες στην Q. Στις 12 το βραδυ ληγουν τα πακετα της. Και σε μενα δεν υπηρξε η χρεωση λογω τελευταιας μερας. Ειχαν περασει πολλες μερες. Edited September 8, 2014 by runner70 Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Συνεχίζουμε στο θέμα μας. Λύστε τις προσωπικές σας διαφορές με PM. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
talos_2002 Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Είχα κι εγώ πρόβλημα με την Q. Ενώ δοκίμαζα για ένα διάστημα τα πακέτα της Frog, η Q μου έμεινε από λεφτά! Δεν έσκασα... Έχω να τους βάλω κάρτα από Απρίλιο κι από τότε χρησιμοποιώ μόνο την Frog. Ξανά λεφτά στην Q την άλλη εβδομάδα, δοκιμαστικά και μόνο για νετ. Θα δω τι γίνεται και θα ενημερώσω και τους υπόλοιπους εδώ. Παράθεση Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂 Φορητότητα προς Frog Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leasedline Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Μια χαρά όλα στη Q μέχρι στιγμής, μόλις πήρα και την προσφορά με διπλασιασμό της αξίας ανανέωσης! Παράθεση εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 (edited) Έλαβα ένα ενημερωτικό sms πως εαν κάνω ανανέωση >10€ στις επομένες 3 ημέρες θα έχω δώρο 300' προς κινητά και σταθερά Ελλάδας και 1Gb internet. Έβαλα λοιπόν τον αντίστοιχο χρόνο και βλέπω πως μόνον τα 300' έχουν δωθεί, το 1Gb δεν υπάρχει πουθενά.... Ανάλογο έγινε και σε εμένα. Έβαλα 10€ και το GB άφαντο. Να δούμε εάν θα απαντήσουν τις προσέχεις μέρες. Αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤ. Ωστόσο για την cosmokarta του φίλου μου που κάνοντας αναπάντητες σε άλλο νούμερο για δόκιμη (που ήταν στο ίδιο δωμάτιο χωρίς να το απαντήσει κανείς για να χρεώσει) έλειπαν κάποια λεπτά του € από το υπόλοιπο του. Μερικά λεπτά του ευρώ επί μερικές χιλιάδες συνδρομητές είναι πολλά χρήματα. Μάλλον καμία από τις εταιρίες δεν ήταν έτοιμη τεχνολογικά για την τόσο μεγάλη μετάβαση του κόσμου από τα πανάκριβα συμβόλαια για τα δεδομένα της εποχής στην καρτοκινητή. Δεν εξηγείτε αλλιώς ! Παρακάτω παραθέτω τα Link για να κάνει όποιος επιθυμεί αναφορά στην ΕΕΤΤ. Οδηγίες: http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html Φόρμα Ηλεκτρονικής Καταχώρησης: http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam Edited September 11, 2014 by cmvr Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LG1 Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Ανάλογο έγινε και σε εμένα. Έβαλα 10€ και το GB άφαντο. Να δούμε εάν θα απαντήσουν τις προσέχεις μέρες. Αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤ. Ωστόσο για την cosmokarta του φίλου μου που κάνοντας αναπάντητες σε άλλο νούμερο για δόκιμη (που ήταν στο ίδιο δωμάτιο χωρίς να το απαντήσει κανείς για να χρεώσει) έλειπαν κάποια λεπτά του € από το υπόλοιπο του. Μερικά λεπτά του ευρώ επί μερικές χιλιάδες συνδρομητές είναι πολλά χρήματα. Μάλλον καμία από τις εταιρίες δεν ήταν έτοιμη τεχνολογικά για την τόσο μεγάλη μετάβαση του κόσμου από τα πανάκριβα συμβόλαια για τα δεδομένα της εποχής στην καρτοκινητή. Δεν εξηγείτε αλλιώς ! Για την κοσμοκάρτα μήπως το νούμερο που έκανε την κλήση είχε στην υπηρεσία 1 λεπτό το λεπτό το άλλο νούμερο που δεχόταν την κλήση και εκείνο το νούμερο είχε ενεργοποιημενο τον τηλεφωνητή και για αυτό χρεωνόταν; Αν όχι, τότε είναι ανεξήγητο. Αναλυτική κατάσταση κλήσεων έπρεπε να ζητήσει παντως ο φίλος σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Πολλα λαθη τελευταια. Χρεωσεις ιντερνετ απο το πουθενα, προσφορες που τελικα δεν μπαινουν, μειωμενα υπολοιπα και αλλα. Φιλος μου πριν τρεις μηνες εβαλε καρτα στην wind και του την φαγανε. Οταν μου το λεγε και οριοτανε τον κοροιδευα. Μεχρι να την παθω με το internet mobile daily η οπως αλλιως λεγεται. Λοιπον ειναι καταφανες πως το συστημα δεν ειναι αλωβητο και αλαθητο. Το θεμα ειναι πως μια εταιρεια διαχειριζεται τα σφαλματα της.Στην περιπτωση την δικη μου αλλα και των υπολοιπων που εγραψαν μετα απο μενα για τις χρεωσεις mobile daily που δεχτηκαν απο το πουθενα το διαστημα ιουλιου αυγουστου, η εταιρεια δεν αναγνωρισε το "λαθος της σε καμια απο τις περιπτωσεις, Η ΕΕΤΤ κωφευει και ο καταναλωτης ειναι ανυπερασπιστος δυστυχως. Η wind λοιπον το εχει παραξυλωσει τελευταια κατα την αποψη μου σε ολα. Τωρα αν ειναι αυτο που λεει o cmvr οτι παραφορτωθηκε δηλ. το δικτυο και το συστημα της καρτοκινητης της εταιρειας, αν ειναι σκοπιμο για να χρεωνει αεριτζιδικα, η αν ειναι κατι αλλο δεν μπορω να το ξερω. Απο την στιγμη ομως που οι πελατες τους καταγγελουν δυσλειτουργιες και οι απαντησεις τις εταιρειας ειναι αρνητικες καλως η κακως με βαση την κοινη λογικη με βαζει σε σκεψεις για τον αν ειναι οντως λαθη συστηματος η κρυβεται σκοπιμοτητα. Το αδιαμφισβητητο γεγονος ειναι οτι κατι δεν παει καλα με το δικτυο και οι συνδρομητες δεν εχουν φευδαισθησεις η ξαφνικα μισουν και θελουν να βλαψουν την wind. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Για την κοσμοκάρτα μήπως το νούμερο που έκανε την κλήση είχε στην υπηρεσία 1 λεπτό το λεπτό το άλλο νούμερο που δεχόταν την κλήση και εκείνο το νούμερο είχε ενεργοποιημενο τον τηλεφωνητή και για αυτό χρεωνόταν; Αν όχι, τότε είναι ανεξήγητο. Αναλυτική κατάσταση κλήσεων έπρεπε να ζητήσει παντως ο φίλος σου. Το νούμερο που κάλεσε (αναπάντητη) είναι στο δίκτυο της Voda. Θα ζητήσει αναλυτική γιατί τα ίδια του έκανε και το WU που είχε. Όπως και να έχει θα το αναφέρω στο ανάλογο group του φόρουμ μπας και ξέρει κανείς κάτι ή είχε ανάλογη εμπειρία. ----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Η ΕΕΤΤ κωφευει και ο καταναλωτης ειναι ανυπερασπιστος δυστυχως. Η μόνη λύση δυστυχώς είναι οι πολλαπλές καταγγελίες για να πάρουν μπροστά. Το μόνο κακό είναι ότι πολλοί χρήστες δεν κάνουν καταγγελία άλλοι από δυσπιστία ότι δεν λειτουργεί ο ΕΕΤΤ σωστά (το κλασικό δεν θα τους κάνουν τίποτα έτσι και αλλιώς) και άλλοι ακόμα από φόβο μην μπλέξουν. Εύχομαι να κάνουν όσο περισσότερες καταγγελίες γίνεται το οποίο είναι καλύτερο για εμάς. Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.