Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συζητάς για 1€;

Εμένα με σύνδεση σε Cosmote στην οποία δεν είχα ούτε σήμα για να μιλήσω...με το σήμα καμπάνα που διαθέτουν...μου χρέωσαν 200€ ότι κατέβασα 1.5GB από το κινητό μου...και όταν ρώτησα στο τεχνικό τμήμα με σήμα GSM και από μια έως καμιά γραμμή σήματος σε πόσες ώρες θα κατέβασα 1.5GB μου είπαν ότι θα ήθελε μέρες.

Γιαυτό πήγα στον συνήγορο του καταναλωτή και τους έκανα καταγγελία. Μια ωραία πρωία λοιπόν με κάλεσαν στο γραφείο τους μαζί με εκπρόσωπο της Cosmote για να βρούμε μια λύση. Η εκπρόσωπος επέμενε ότι τα είχα κατεβάσει...βρε ούτε να μιλήσω δεν μπορώ της έλεγα..τίποτα τα δικά της. Στο τέλος είπε να πληρώσω τα μισά και φυσικά αρνήθηκα. Γιατί όπως της εξήγησα αν ήταν κάτι που είχα κάνει, να το πλήρωνα όπως κλήσεις...που έφτανα τα 70 & 80€ γιατί οποίος και να με έπαιρνε έκλεινε η «καμπάνα» γραμμή και έπρεπε να πηγαίνω σε συγκεκριμένο μέρος του σπιτιού και να καλώ εγώ πίσω, αλλά για κάτι που δεν είχα κάνει δεν είχα σκοπό να τους δώσω ούτε ευρώ και αν θέλανε ας με πήγαιναν δικαστικώς.

Θα φώναζα ένα τεχνικό μαζί με ένα δικηγόρο να κατέγραφαν την ταχύτητα και το ανύπαρκτο σήμα και αν μπορούσαν ας διεκδικούσαν λεφτά.

Όταν της τα είπα λοιπόν, με πληροφόρησε ότι από την καλή της θέληση και όχι γιατί είχα δίκιο, θα μου αφαιρούσαν ολόκληρο το ποσό από το λογαριασμό και το αφαίρεσαν δεν πλήρωσα ούτε 1€.

Το συμπέρασμα... μην δέχεστε τα πάντα, εάν και εφόσον έχετε δίκιο κυνηγήστε το θα βρείτε το δίκιο σας.

 

Το πήγες παραπέρα...

 

8€ το μήνα εννοεις, εφόσον ειναι 5€ το πακετο της κοσμοτε και 3€ της Q

πάρε 2105100100 και ζήτα πίστωση,κραξ τους κλπ

 

http://www.facebook.com/Qkiniti

 

Και βεβαία θα τους κράξω δεν ειναι δυνατών να με χρεώνουν για το τίποτα θα το κάνω όπως έκανα και στην cosmote που απο τοτε δεν έγινε ξανά αυτη μλκ με χρέωση

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Τι θέλουν να πουν χτες έχουν έρθει 3 μέχρι τώρα και έφαγε 3€ , είχα πακέτο ΜΒ το οποίο έληξε και δεν έκανα καμιά χρήση ίντερνετ μετα απο 4 μέρες είδα οτι συνδέθηκε (δεν ξέρω πως) οκ χρεώθηκα 1€ έσβησα όλες τις ρυθμίσεις για internet αφού το Ν97μινι δεν το έχω ποια για internet

βλέπω πάλι με χρέωσε , και πως με χρεώνει άμα δεν έχει ρυθμίσεις γιατί χωρίς APN άπλα δεν γίνεται να συνδεθεί οτι και να κάνεις και ρε γμτ ΧΤΕΣ :mad:

 

Ποιο είναι τηλεφωνώ ??

 

Μήπως σε χρέωσε τη μέρα που είχες τα δεδομένα κάποια εφαρμογή 3 φορές από 20MB ;;;;

Γιατί μετά τα 20MB συνεχίζει με καινούριο daily.

 

Σε κάθε περίπτωση κάλεσε 211 999 3000 κράτα το όνομα του υπαλλήλου και ζήτα να γίνει έλεγχος για πιθανή πίστωση.

Link to comment
Share on other sites

Και να περιμένεις σε ελάχιστη ώρα τον αριθμό καταχώρησης του αιτήματος στο κινητό.

Μόλις χτες μου επέστρεψαν 1€ και πήραν πίσω τα 300sms, γιατί κόλλησε το online και λόγω χαμηλού σήματος (το πέρασα από κινητό το πακέτο) μου το πέρασε 2 φορές. Ασχέτως που ζήτησα να μου αφαιρεθούν τα 300 λεπτά (και εκεί κόλλησε και μου πέρασε 2 πακέτα) και όχι τα μηνύματα :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Συζητάς για 1€;

 

Φίλε μου, δεν είναι το 1€, αλλά η νοοτροπία της WIND αλλά και των άλλων εταιρειών που ενώ σου δίνουν δωρεάν mb για πλοήγηση στο διαδίκτυο, στο τέλος βρίσκουν κάποιο τρόπο και σου καταναλώνουν χρήματα από το υπόλοιπό σου. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Πήρα εξ.π. Και άκρη δεν βγαίνει με περνάνε για χαζό, φταίει η νοκια γιατι κάνει αναβαθμίσεις 20ΜΒ καθε μερα ή με χρεώνει το wifi μα ρε γμτ χωρίς apn πώς θα συνδεθεί να ήταν το ΧΤ910 θα το καταλάβαινα αλλα και εδω έχει διακόπτη

 

Ακόμα και σήμερα ήρθε χρέωση .... Δεν έχει ξαναγίνει τέτοιο πράγμα

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Πήρα εξ.π. Και άκρη δεν βγαίνει με περνάνε για χαζό, φταίει η νοκια γιατι κάνει αναβαθμίσεις 20ΜΒ καθε μερα ή με χρεώνει το wifi μα ρε γμτ χωρίς apn πώς θα συνδεθεί να ήταν το ΧΤ910 θα το καταλάβαινα αλλα και εδω έχει διακόπτη

 

Ακόμα και σήμερα ήρθε χρέωση .... Δεν έχει ξαναγίνει τέτοιο πράγμα

 

Έχεις διαγράψει όλες τις ρυθμίσεις internet (ακόμα και τις WAP) ? Δεν υπάρχει περίπτωση να σε χρεώνουν χρήση wifi.

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι καπνίζουν εκεί και λένε τόσες ασυναρτησίες .

και βεβαία δεν πήρα απάντηση ακόμα άλλα με πήραν τηλ. γιατί τους βαθμολόγησα χάλια και ζητούσαν εξηγήσεις

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Έχεις διαγράψει όλες τις ρυθμίσεις internet (ακόμα και τις WAP) ? Δεν υπάρχει περίπτωση να σε χρεώνουν χρήση wifi.

 

Εκτός αν από mms έγινε χρέωση γιατί εγω εχω να στείλω απο τότε που είχα 3250

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις την ευχέρεια, βγάλε την sim και άσε την στην άκρη για μερικές ημέρες και μετά δες αν θα σου έρθει μήνυμα ότι χρεώθηκε ίντερνετ.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα μου ήρθε SMS ότι χρεώθηκα για χθες 1 ευρώ internet daily. Το αστείο είναι ότι μέχρι και χθες τα μεσάνυχτα, είχα το πακέτο των 500 MB, από το οποίο υπήρχε αρκετό ακόμη αχρησιμοποίητο υπόλοιπο...

 

Πήρα λοιπόν στην εξυπηρέτηση όπου ανέφερα το γεγονός και αναμένω το πόρισμα του ελέγχου...

Oukitel K6000 Pro

LG G3

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο συνέβη και με μένα σε F2G πριν από αρκετές μέρες. Είχα υπόλοιπο 4 Giga και με χρέωσε 1 € επιπλέον. Τους πήρε και τους σήκωσε. Ζήτησα πίσω το 1 € καθώς και 24 λεπτά για μια αποτυχημένη κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών. Μου τα έδωσαν πίσω χθες. Είτε είναι bug του συστήματος ή ηθελημένη προσπάθεια να κερδίσουν περισσότερα...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα δεν ήξερα ότι στην κιου όταν κατανάλωσεις τον όγκο των mb internet σου και δεν έχεις υπόλοιπο συνεχίζει να μπαίνει στο internet και την επόμενη μέρα σου πάει μείον το υπόλοιπο . Γιατι το κάνει αυτο ; πολύ βλακεία. Είχα συνηθίσει απο την vodafone που εχω ως βασικο αριθμό που μόλις κατανάλωσω τον όγκο μου έρχεται μυνημa ότι τa εχω κατανάλωσεί και ότι θα με χρεώσει 1ευρώ για το internet ολη μέρα αλλά όταν δεν είχα υπόλοιπο στην κάρτα μου απλά σταμάταγε το internet και δεν πήγαινε μείον . Μου αρέσει που εγραφαν στο αντίστοιχο forum τις vodafone ότι δεν έχει φτιάξει το σύστημα τησ . Η wind τότε τι πρέπει να φτιάξει ; που δεν σταματάει το internet ; όταν υπάρχει υπόλοιπο κάτω απο 1ευρώ στην κάρτα και απο μονο του το σύστημα ενεργοποιεί το internet ολη μέρα για ποιον λογο ;. Το μονο καλό που μου έφτιαξε την μέρα και δεν την πέταξa την σημ τησ κιου ειναι ότι μου έδωσε 60λεπτα προσ όλα τa δίκτυa για μια εβδομάδα απο μόνη τησ όποτε λέω χαλαλι το ένα ευρώ του internet ολη μέρα.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν λοιπόν πολλές περιπτώσεις από λανθασμένες χρεώσεις της Wind. Αν λοιπόν αυτές οι χρεώσεις είναι όντως λάθος του συστήματος(κατά τα λεγόμενα της Wind) δεν θα έπρεπε αν θέλει να είναι σοβαρή στο χώρο της να το ψάξει να δει τι συμβαίνει; :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που εγραφαν στο αντίστοιχο forum τις vodafone ότι δεν έχει φτιάξει το σύστημα τησ . Η wind τότε τι πρέπει να φτιάξει ; που δεν σταματάει το internet ; όταν υπάρχει υπόλοιπο κάτω απο 1ευρώ στην κάρτα και απο

 

Υπάρχουν λοιπόν πολλές περιπτώσεις από λανθασμένες χρεώσεις της Wind. Αν λοιπόν αυτές οι χρεώσεις είναι όντως λάθος του συστήματος(κατά τα λεγόμενα της Wind) δεν θα έπρεπε αν θέλει να είναι σοβαρή στο χώρο της να το ψάξει να δει τι συμβαίνει; :rolleyes:

 

Η διαφορά είναι πως τα λάθη της WIND δεν είναι πάντα κατά του καταναλωτή... Σίγουρα λάθη δεν πρέπει να γίνονται, αλλά ξέρω κάποια λάθη της WIND που δεν έχουν χαλάσει και πολύ κόσμο! Καμία εταιρία δεν είναι κοινωφελές ίδρυμα. Όλες το κέρδος ΠΡΕΠΕΙ να κοιτάνε για να είναι βιώσιμες! Παίζει ρόλο βέβαια ο τρόπος που το πετυχαίνεις αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Απο όλα αυτά έχω αποκομίσει μια εντύπωση οτι η ημερομηνια λήξης που αναφέρει για τα MB δεν ειναι το τέλος της ημερας αλλά η αρχή της...Δηλ. αν τελειωνουν 28/8,σημαινει οτι το περιθωριο χρησης λήγει σημερα στις 23.59.59''.
Link to comment
Share on other sites

Απο όλα αυτά έχω αποκομίσει μια εντύπωση οτι η ημερομηνια λήξης που αναφέρει για τα MB δεν ειναι το τέλος της ημερας αλλά η αρχή της...Δηλ. αν τελειωνουν 28/8,σημαινει οτι το περιθωριο χρησης λήγει σημερα στις 23.59.59''.
ΟΧΙ. στο τέλος της ημέρας λήγουν,σε μένα τουλάχιστον πάντα έτσι γίνεται σ ολα τα πακετα
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα δεν ήξερα ότι στην κιου όταν κατανάλωσεις τον όγκο των mb internet σου και δεν έχεις υπόλοιπο συνεχίζει να μπαίνει στο internet και την επόμενη μέρα σου πάει μείον το υπόλοιπο . Γιατι το κάνει αυτο ; πολύ βλακεία. Είχα συνηθίσει απο την vodafone που εχω ως βασικο αριθμό που μόλις κατανάλωσω τον όγκο μου έρχεται μυνημa ότι τa εχω κατανάλωσεί και ότι θα με χρεώσει 1ευρώ για το internet ολη μέρα αλλά όταν δεν είχα υπόλοιπο στην κάρτα μου απλά σταμάταγε το internet και δεν πήγαινε μείον . Μου αρέσει που εγραφαν στο αντίστοιχο forum τις vodafone ότι δεν έχει φτιάξει το σύστημα τησ . Η wind τότε τι πρέπει να φτιάξει ; που δεν σταματάει το internet ; όταν υπάρχει υπόλοιπο κάτω απο 1ευρώ στην κάρτα και απο μονο του το σύστημα ενεργοποιεί το internet ολη μέρα για ποιον λογο ;. Το μονο καλό που μου έφτιαξε την μέρα και δεν την πέταξa την σημ τησ κιου ειναι ότι μου έδωσε 60λεπτα προσ όλα τa δίκτυa για μια εβδομάδα απο μόνη τησ όποτε λέω χαλαλι το ένα ευρώ του internet ολη μέρα.

Πάρε τηλέφωνο στο 1227 και ζήτα να σου μηδενίσουν το υπόλοιπο ,

Είναι λάθος του συστήαμτος ότι πήγες αρνητικά και πάντα το διορθώνουν.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα μου ήρθε SMS ότι χρεώθηκα για χθες 1 ευρώ internet daily. Το αστείο είναι ότι μέχρι και χθες τα μεσάνυχτα, είχα το πακέτο των 500 MB, από το οποίο υπήρχε αρκετό ακόμη αχρησιμοποίητο υπόλοιπο...

 

Πήρα λοιπόν στην εξυπηρέτηση όπου ανέφερα το γεγονός και αναμένω το πόρισμα του ελέγχου...

 

και σε μένα έγινε ...:mad:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ απο την πέμπτη που πήρα τηλ. για αυτό το πρόβλημα ούτε σήμερα με πήραν μήπως να ξανά πάρω δηλαδή 4€ έφαγε ετσι για το τίποτα ...
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Εγώ απο την πέμπτη που πήρα τηλ. για αυτό το πρόβλημα ούτε σήμερα με πήραν μήπως να ξανά πάρω δηλαδή 4€ έφαγε ετσι για το τίποτα ...

 

Συνήθως θέλουν 5 εργάσιμες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Στήν θέση σου θα δοκίμαζα να επικοινωνήσω την Πέμπτη με το κέντρο εξυπηρέτησης. Συνεχίζεις να λαμβάνεις χρεώσεις daily internet ?

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως θέλουν 5 εργάσιμες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Στήν θέση σου θα δοκίμαζα να επικοινωνήσω την Πέμπτη με το κέντρο εξυπηρέτησης. Συνεχίζεις να λαμβάνεις χρεώσεις daily internet ?

 

Οχι , μαλών γιατί έμεινε 1.21€ και άλλη δεν βάζω ακόμα να δούμε έβαλα πίσω ρυθμίσεις για internet θα δω αύριο ετσι και μου πει ότι χρεώθηκα χτες το βραδύ θα γίνει της ποπης γιατί ούτε σήμα πιάνει στο γραφείο μου :mad:

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

από σύνδεση wind σε καρτο κινητό κιου πόσες μέρες θέλει?? από περιέργεια ξέρει κανείς την διαδικασία?
Link to comment
Share on other sites

Οχι , μαλών γιατί έμεινε 1.21€ και άλλη δεν βάζω ακόμα να δούμε έβαλα πίσω ρυθμίσεις για internet θα δω αύριο ετσι και μου πει ότι χρεώθηκα χτες το βραδύ θα γίνει της ποπης γιατί ούτε σήμα πιάνει στο γραφείο μου :mad:

 

Αφού δεν το χρησιμοποιείς γαιτί δεν καλείς το 1231 να σου βάλει φραγή στο internet;;;

Και όποτε θες τους παίρνεις πάλι να στο ενεργοποιήσουν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...