kalitexnis_g Δημ. 4 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Μαρτίου 30 minutes ago, makap said: Είχε δώσει ατις 8/1/24 2,5 GB με 4,5€ για 30 ημέρες Δεν είμαι πλέον ενεργός Qer και μου διέφυγε..κι αυτό τυχαία στη διαφήμιση του FB το είδα.. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. 4 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Μαρτίου 3 ώρες πριν, makap said: Είχε δώσει ατις 8/1/24 2,5 GB με 4,5€ για 30 ημέρες (σχεδόν) Κανείς δεν τα κοιτάει συστηματικά τουλάχιστον τα countdown εφόσον ξέρει ότι είναι πλέον ασύμφορα (15 μέρες). Αν το δεις κατα τύχη. Μακάρι να τα επαναφέρει στις 30 μέρες σε λογικές τιμές ΑΝ την ενδιαφέρει να κρατήσει κανέναν που δεν πήγε ακόμα βάτραχο. 3 Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. 4 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Μαρτίου 9 minutes ago, keysmith said: (σχεδόν) Κανείς δεν τα κοιτάει συστηματικά τουλάχιστον τα countdown εφόσον ξέρει ότι είναι πλέον ασύμφορα (15 μέρες). Αν το δεις κατα τύχη. Μακάρι να τα επαναφέρει στις 30 μέρες σε λογικές τιμές ΑΝ την ενδιαφέρει να κρατήσει κανέναν που δεν πήγε ακόμα βάτραχο. Μάλλον απίθανο να επανέλθουν οι παλιές προσφορές Η νέα διοίκηση δοκίμασε τις αντοχές μας και κατάλαβε ότι αντέχουμε τα 15νθήμερα όσοι μείναμε ακόμη στην Q. Προσωπικά, έχω 2 ακόμη που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τραπεζικές συναλλαγές και τροφοδοτούνται ελάχιστα για όσο διάστημα δεν μπαίνει φραγή. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerup Δημ. 10 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 10 Μαρτίου Πηρε κανεις αυτο το μηνα προσωπικη προσφορα "το απεριοριστα +1000' με 6€ ? Εμενα μου ηρθαν 2 προσφορες με 8gb + 400' με 9,8 και μια με 12gb 11+ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vibraphone Δημ. 10 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 10 Μαρτίου 3 minutes ago, powerup said: Πηρε κανεις αυτο το μηνα προσωπικη προσφορα "το απεριοριστα +1000' με 6€ ? Εμενα μου ηρθαν 2 προσφορες με 8gb + 400' με 9,8 και μια με 12gb 11+ Τα πήρα εγώ.. Θα πρέπει αυτό το μήνα να μην βάλεις καθόλου κάρτα και πιθανότατα τον επόμενο θα σου δώσει πάλι το απεριόριστο. Έτσι λειτουργεί η Nova. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerup Δημ. 10 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 10 Μαρτίου 4 ώρες πριν, Vibraphone said: Τα πήρα εγώ.. Θα πρέπει αυτό το μήνα να μην βάλεις καθόλου κάρτα και πιθανότατα τον επόμενο θα σου δώσει πάλι το απεριόριστο. Έτσι λειτουργεί η Nova. Δεν θα εβαζα ετσι κι αλλιως ,θα δω τον αλλο μηνα 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
I_am_2fast4u Δημ. 12 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαρτίου (edited) Γεια σας. Επιτρέψτε μου να αναφέρω και τη δική μου ιστορία σε μπόλικες γραμμές. Προσπαθώ εδώ και τρεις μέρες να ενεργοποιήσω το 5G στο κινητό μου, με Q. Έχω διαβάσει τις οδηγίες στην ιστοσελίδα της Q και έχω κάνει τις ρυθμίσεις στο κινητό, ενώ έχω αφιερώσει ώρες στο chat με διάφορους εκπροσώπους. Καθένας μου έλεγε κάτι διαφορετικό και τελικά βρέθηκε ένας να μου πει ότι χρειάζεται αντικατάσταση της κάρτας SIM. Πήγα λοιπόν σε κατάστημα Nova και το πρώτο που μου είπαν είναι ότι δεν γίνεται, διότι η Q ήταν εταιρεία του εξωτερικού που απορροφήθηκε (στην πραγματικότητα είναι πρώην ελληνικός NVMO που εξαγοράστηκε και μετατράπηκε σε πρόγραμμα καρτοκινητής της Wind και νυν Nova). Πρότειναν είτε να μετατρέψω τη σύνδεσή μου σε F2G, είτε να μπω σε πρόγραμμα συμβολαίου, αν θέλω 5G. Προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι έχω συγκεκριμένη οδηγία από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Nova για αλλαγή κάρτας SIM, οπότε μετά άλλαξαν το επιχείρημα. Είπαν ότι γίνεται η ενεργοποίηση του 5G σε Q με αλλαγή κάρτας SIM, αλλά δεν τους στέλνει η Nova στο κατάστημα κάρτες 5G Q, αλλά μόνο 4G. Επέμεινα ευγενικά να ακολουθήσουμε τη διαδικασία αντικατάστασης της κάρτας και μου είπαν ότι θα μείνω μία ώρα χωρίς τηλέφωνο και 4 ώρες χωρίς SMS για λόγους ασφαλείας (θετικό αυτό, λόγω του hacking που γίνεται στα tokens). Μία ώρα χωρίς τηλέφωνο εντός εργάσιμων ωρών, είναι οριακά ανεκτή. Ο υπάλληλος στο κατάστημα φάνηκε να μην γνωρίζει καλά τη διαδικασία επαλήθευσης ταυτότητας με το SMS και βάζαμε-βγάζαμε κάρτες, αλλά τελικά την έκανε και μου είπε να περιμένω μία ώρα χωρίς τηλέφωνο για να συνδεθεί στο δίκτυο. Φεύγω από το κατάστημα, περιμένω δύο ώρες, κάνω επανεκκινήσεις στο κινητό, το απενεργοποιώ και βγάζω-βάζω την κάρτα SIM, χωρίς αποτέλεσμα. Κατόπιν μιλάω με το chat, όπου ίσως λόγω φόρτου εργασίας ο εκπρόσωπος μού έκανε τυπικές ερωτήσεις ανά 10 λεπτά, χωρίς να προχωράει τη διερεύνηση επί μισή ώρα. Τελικά μου είπε ότι η κάρτα έχει ήδη ενεργοποιηθεί μετά το πέρας της μίας ώρας και θα πρέπει να έχω σήμα. Καλώ το κατάστημα Nova που είχα πάει πριν και τους εξηγώ τι συμβαίνει. Μου λένε ότι θα πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα. Στη συνέχεια, μιλάω με 13700, όπου με παραπέμπουν στο 13800. Καλώ το 13800, μου λένε ότι η κάρτα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και μία ώρα και θα έπρεπε να έχω σήμα. Προτείνουν να κάνω επανεκκίνηση στο κινητό, οπότε ξανακάνω. Τίποτα. Με παραπέμπουν στο 13700 και τους εξηγώ ότι το 13700 με παρέπεμψε σε αυτούς. Πηγαίνω σε δεύτερο κατάστημα Nova. Ο πρώτος υπάλληλος δεν γνωρίζει, με παραπέμπει στον δεύτερο. Ο δεύτερος μού λέει ότι η ενεργοποίηση γίνεται σε χρονικό διάστημα από 1 έως 48 ώρες και θα πρέπει να περιμένω. Πηγαίνω στον τρίτο υπάλληλο και του λέω ότι χρειάζομαι μία λύση, διότι δεν μπορώ να περιμένω 2 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Και είναι ο πρώτος που μου λέει ότι η παλιά κάρτα δεν έχει απενεργοποιηθεί, αλλά λειτουργεί μέχρι να ενεργοποιηθεί η καινούρια. Ότι δηλαδή δεν ισχύει το "δεν θα έχεις τηλέφωνο μέχρι να ενεργοποιηθεί", διότι η παλιά κάρτα δεν απενεργοποιήθηκε, σε αντίθεση με αυτά που μου είπαν οι άλλοι υπάλληλοι. Εκ των υστέρων αντιλαμβάνομαι ότι θα έπρεπε να μην τους είχα πιστέψει και να είχα κάνει δοκιμή. Από αυτά που διάβασα σε προηγούμενες σελίδες του forum, ισχύει το 1 ώρα έως 48 ώρες. Άλλος βέβαια αναφέρει ότι τον κάλεσαν από την εταιρεία για να τον ενημερώσουν, άλλος ότι έγινε κάποια στιγμή απενεργοποίηση της παλιάς SIM, έχασε το δίκτυο, οπότε έβαλε την καινούρια SIM και δούλεψε. Μένει βέβαια να δω, αν η νέα κάρτα υποστηρίζει τελικά 5G ή όχι. Η απορία μου όμως είναι, πώς γίνεται για ένα βασικό διαδικαστικό θέμα, να μην έχουν γνώση τόσοι υπάλληλοι και να δίνει καθένας διαφορετικές πληροφορίες, ενίοτε αντικρουόμενες, ταλαιπωρώντας τον πελάτη; Edited 12 Μαρτίου by I_am_2fast4u 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. 12 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαρτίου (edited) Δυστυχώς από τη στιγμή που ανέλαβε η νοβα ακους ο,τι θες. Αυτό με το ότι η q ήταν εταιρεία εξωτερικού που απορροφηθηκε απο τη νοβα και ήταν mvmo είναι το πιο ευφάνταστο παραμύθι που έχει ακουστεί ποτέ. Δεν μπήκαν για τους τύπους στον κόπο να ψάξουν ποτέ την ιστορία.... Ευτυχώς που δεν πέταξες τουλάχιστον την παλιά sim. Υπομονή. Edited 12 Μαρτίου by kmpatra 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hercoulis Δημ. 12 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαρτίου Δε φταίει που έγινε νόβα, όλα επιπόλαια γίνονται και παντού και πάντα. Όσο πιο περίπλοκα γίνονται τα καθημερινά μας θέματα, τόσο πιο ψηλά αναδύεται η επιπολαιότητά μας. Δηλαδή, στο συγκεκριμένο θέμα, θα έπρεπε το κατάστημα να είχε έναν υπάλληλο με εξειδίκευση μόνο για τις φορητότητες. Αυτό δεν θα έχει μόνο κόστος στο κατάστημα. Τώρα είμαστε όλοι, λίγο απ' όλα. Γίνεται να είμαστε καλοί σε όλα? Ωστόσο, το φάουλ τους είναι το με το καλημέρα κοροϊδία. Αν πιάσει, έπιασε.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitroula10 Δημ. 12 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαρτίου 54 minutes ago, I_am_2fast4u said: Γεια σας. Επιτρέψτε μου να αναφέρω κα Εδώ η πραγματικότητα. Είμαστε η τελευταία χώρα στον κόσμο σε λειτουργικό αναλφαβητισμό. Τι περιμένεις? Θα έπρεπε ήδη να το είχες καταλάβει. Μηδέν, τίποτα δεν λειτουργεί. IQ χαμηλό. Το 19% αποφοίτων 3βαθμιας εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό, είναι λειτουργικά αναλφάβητοι όπως και το 50% των αποφοίτων γυμνασίου. Μην ασχολείσαι με αυτά. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.😀 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vibraphone Δημ. 12 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαρτίου 6 minutes ago, dimitroula10 said: Εδώ η πραγματικότητα. Είμαστε η τελευταία χώρα στον κόσμο σε λειτουργικό αναλφαβητισμό. Τι περιμένεις? Θα έπρεπε ήδη να το είχες καταλάβει. Μηδέν, τίποτα δεν λειτουργεί. IQ χαμηλό. Το 19% αποφοίτων 3βαθμιας εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό, είναι λειτουργικά αναλφάβητοι όπως και το 50% των αποφοίτων γυμνασίου. Μην ασχολείσαι με αυτά. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.😀 Μία παρένθεση μόνο.. ΟΑΣΑ είναι τα λεωφορεία της Αθήνας. ΟΟΣΑ είναι το σωστό. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitroula10 Δημ. 12 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαρτίου 31 minutes ago, Vibraphone said: Μία παρένθεση μόνο.. ΟΑΣΑ είναι τα λεωφορεία της Αθήνας. ΟΟΣΑ είναι το σωστό. Συμφωνώ. Μην μένεις εκεί όμως. Αυτά που λέγονται είναι δυστυχώς πραγματικότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paolostar Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 12 ώρες πριν, dimitroula10 said: Συμφωνώ. Μην μένεις εκεί όμως. Αυτά που λέγονται είναι δυστυχώς πραγματικότητα. Πραγματικά όμως .....αυτο το έχω παρατηρήσει κυριως στα τηλεπαιχνιδια γνώσεων στην τηλεόραση ....βλέπεις ο αλλος απόφοιτος πανεπιστημίου και δεν ξέρει το πολίτευμα της χωρας ας πούμε .. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 18 ώρες πριν, I_am_2fast4u said: Γεια σας. Επιτρέψτε μου να αναφέρω και τη δική μου ιστορία σε μπόλικες γραμμές. Προσπαθώ εδώ και τρεις μέρες να ενεργοποιήσω το 5G στο κινητό μου, με Q. Έχω διαβάσει τις οδηγίες στην ιστοσελίδα της Q και έχω κάνει τις ρυθμίσεις στο κινητό, ενώ έχω αφιερώσει ώρες στο chat με διάφορους εκπροσώπους. Καθένας μου έλεγε κάτι διαφορετικό και τελικά βρέθηκε ένας να μου πει ότι χρειάζεται αντικατάσταση της κάρτας SIM. Πήγα λοιπόν σε κατάστημα Nova και το πρώτο που μου είπαν είναι ότι δεν γίνεται, διότι η Q ήταν εταιρεία του εξωτερικού που απορροφήθηκε (στην πραγματικότητα είναι πρώην ελληνικός NVMO που εξαγοράστηκε και μετατράπηκε σε πρόγραμμα καρτοκινητής της Wind και νυν Nova). Πρότειναν είτε να μετατρέψω τη σύνδεσή μου σε F2G, είτε να μπω σε πρόγραμμα συμβολαίου, αν θέλω 5G. Προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι έχω συγκεκριμένη οδηγία από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Nova για αλλαγή κάρτας SIM, οπότε μετά άλλαξαν το επιχείρημα. Είπαν ότι γίνεται η ενεργοποίηση του 5G σε Q με αλλαγή κάρτας SIM, αλλά δεν τους στέλνει η Nova στο κατάστημα κάρτες 5G Q, αλλά μόνο 4G. Επέμεινα ευγενικά να ακολουθήσουμε τη διαδικασία αντικατάστασης της κάρτας και μου είπαν ότι θα μείνω μία ώρα χωρίς τηλέφωνο και 4 ώρες χωρίς SMS για λόγους ασφαλείας (θετικό αυτό, λόγω του hacking που γίνεται στα tokens). Μία ώρα χωρίς τηλέφωνο εντός εργάσιμων ωρών, είναι οριακά ανεκτή. Ο υπάλληλος στο κατάστημα φάνηκε να μην γνωρίζει καλά τη διαδικασία επαλήθευσης ταυτότητας με το SMS και βάζαμε-βγάζαμε κάρτες, αλλά τελικά την έκανε και μου είπε να περιμένω μία ώρα χωρίς τηλέφωνο για να συνδεθεί στο δίκτυο. Φεύγω από το κατάστημα, περιμένω δύο ώρες, κάνω επανεκκινήσεις στο κινητό, το απενεργοποιώ και βγάζω-βάζω την κάρτα SIM, χωρίς αποτέλεσμα. Κατόπιν μιλάω με το chat, όπου ίσως λόγω φόρτου εργασίας ο εκπρόσωπος μού έκανε τυπικές ερωτήσεις ανά 10 λεπτά, χωρίς να προχωράει τη διερεύνηση επί μισή ώρα. Τελικά μου είπε ότι η κάρτα έχει ήδη ενεργοποιηθεί μετά το πέρας της μίας ώρας και θα πρέπει να έχω σήμα. Καλώ το κατάστημα Nova που είχα πάει πριν και τους εξηγώ τι συμβαίνει. Μου λένε ότι θα πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα. Στη συνέχεια, μιλάω με 13700, όπου με παραπέμπουν στο 13800. Καλώ το 13800, μου λένε ότι η κάρτα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και μία ώρα και θα έπρεπε να έχω σήμα. Προτείνουν να κάνω επανεκκίνηση στο κινητό, οπότε ξανακάνω. Τίποτα. Με παραπέμπουν στο 13700 και τους εξηγώ ότι το 13700 με παρέπεμψε σε αυτούς. Πηγαίνω σε δεύτερο κατάστημα Nova. Ο πρώτος υπάλληλος δεν γνωρίζει, με παραπέμπει στον δεύτερο. Ο δεύτερος μού λέει ότι η ενεργοποίηση γίνεται σε χρονικό διάστημα από 1 έως 48 ώρες και θα πρέπει να περιμένω. Πηγαίνω στον τρίτο υπάλληλο και του λέω ότι χρειάζομαι μία λύση, διότι δεν μπορώ να περιμένω 2 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Και είναι ο πρώτος που μου λέει ότι η παλιά κάρτα δεν έχει απενεργοποιηθεί, αλλά λειτουργεί μέχρι να ενεργοποιηθεί η καινούρια. Ότι δηλαδή δεν ισχύει το "δεν θα έχεις τηλέφωνο μέχρι να ενεργοποιηθεί", διότι η παλιά κάρτα δεν απενεργοποιήθηκε, σε αντίθεση με αυτά που μου είπαν οι άλλοι υπάλληλοι. Εκ των υστέρων αντιλαμβάνομαι ότι θα έπρεπε να μην τους είχα πιστέψει και να είχα κάνει δοκιμή. Από αυτά που διάβασα σε προηγούμενες σελίδες του forum, ισχύει το 1 ώρα έως 48 ώρες. Άλλος βέβαια αναφέρει ότι τον κάλεσαν από την εταιρεία για να τον ενημερώσουν, άλλος ότι έγινε κάποια στιγμή απενεργοποίηση της παλιάς SIM, έχασε το δίκτυο, οπότε έβαλε την καινούρια SIM και δούλεψε. Μένει βέβαια να δω, αν η νέα κάρτα υποστηρίζει τελικά 5G ή όχι. Η απορία μου όμως είναι, πώς γίνεται για ένα βασικό διαδικαστικό θέμα, να μην έχουν γνώση τόσοι υπάλληλοι και να δίνει καθένας διαφορετικές πληροφορίες, ενίοτε αντικρουόμενες, ταλαιπωρώντας τον πελάτη; Δεν πετάς την παλια sim στη Nova, περιμένεις να δεχτείς κλήση ή να χάσει το σημα για να μπει η καινούργια. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
I_am_2fast4u Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου (edited) 4 ώρες πριν, Nikolas14 said: Δεν πετάς την παλια sim στη Nova, περιμένεις να δεχτείς κλήση ή να χάσει το σημα για να μπει η καινούργια. Αν σου είχαν πει 4 διαφορετικοί εκπρόσωποι της NOVA να έχεις στο κινητό τη νέα κάρτα SIM και να περιμένεις, τι θα έκανες; Μετά την εμπειρία που είχα, προφανώς θα αμφισβητούσα τις συμβουλές τους και θα έψαχνα εναλλακτικές λύσεις. Πρακτικά έφαγα 8 ώρες ψάχνοντας, για να καταφέρω να ενεργοποιήσω το 5G. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εξυπηρέτηση πελατών, ώστε η διαδικασία να μην τρώει τόσον χρόνο στον πελάτη. Για την πληρότητα της υπόθεσης, να πω ότι μετά από 24 ώρες ολοκληρώθηκε η ενεργοποίηση του 5G. Κόπηκε η σύνδεση στην παλιά κάρτα SIM, έβαλα την καινούρια, προσπαθούσε να συνδεθεί για 10 λεπτά περίπου και τελικά σταθεροποιήθηκε το σήμα. Μετά από μία ώρα είχα και δεδομένα. Έκανα μερικές μετρήσεις σε 5G, είδα μέχρι 330 Mbps download και 40 Mbps upload. Σημειωτέον, είναι η νέα κάρτα SIM Q, για την οποία δύο υπάλληλοι στο κατάστημα της NOVA μού έλεγαν ότι δεν λειτουργεί σε δίκτυο 5G και ότι θα πρέπει να γυρίσω το πακέτο μου σε F2G ή σε πρόγραμμα συμβολαίου, αν θέλω 5G. Edited 13 Μαρτίου by I_am_2fast4u 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 16 minutes ago, I_am_2fast4u said: Αν σου είχαν πει 4 διαφορετικοί εκπρόσωποι της NOVA να έχεις στο κινητό τη νέα κάρτα SIM και να περιμένεις, τι θα έκανες; Μετά την εμπειρία που είχα, προφανώς θα αμφισβητούσα τις συμβουλές τους και θα έψαχνα εναλλακτικές λύσεις. Πρακτικά έφαγα 8 ώρες ψάχνοντας, για να καταφέρω να ενεργοποιήσω το 5G. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εξυπηρέτηση πελατών, ώστε η διαδικασία να μην τρώει τόσον χρόνο στον πελάτη. Για την πληρότητα της υπόθεσης, να πω ότι μετά από 24 ώρες ολοκληρώθηκε η ενεργοποίηση του 5G. Κόπηκε η σύνδεση στην παλιά κάρτα SIM, έβαλα την καινούρια, προσπαθούσε να συνδεθεί για 10 λεπτά περίπου και τελικά σταθεροποιήθηκε το σήμα. Μετά από μία ώρα είχα και δεδομένα. Έκανα μερικές μετρήσεις σε 5G, είδα μέχρι 330 Mbps download και 40 Mbps upload. Σημειωτέον, είναι η νέα κάρτα SIM Q, για την οποία δύο υπάλληλοι στο κατάστημα της NOVA μού έλεγαν ότι δεν λειτουργεί σε δίκτυο 5G και ότι θα πρέπει να γυρίσω το πακέτο μου σε F2G ή σε πρόγραμμα συμβολαίου, αν θέλω 5G. Φυσικά θα τους αμφισβητούσα, διότι δεν υπάρχει κοινή γραμμή ακόμα και στα πιο απλά πράγματα. Εδώ σου λένε αν πας από φορητότητα σε καρτοκινητό F2G θέλουν 3 μηνες να παραμείνεις για να κάνεις συμβόλαιο. Πήρα νέο νούμερο για αυτό το λόγο αντί να κανω μετατροπή του F2G. Επίσης αυτό που σου είπαν για συμβόλαιο και F2G είναι για τους στόχους που έχουν σαν κατάστημα να προωθήσουν το F2G και τα συμβόλαια. Τέλος θα συμφωνήσω στις παρατηρήσεις ότι θέλουν δουλειά στην εξυπηρέτηση πελατών, βέβαια παίζει ρόλο και το κατάστημα 100%. Στη Θεσσαλονίκη όπου μένω, εχω ξεχωρίσει 2-3 καταστήματα που θα σε κατατοπίσουν 100% να λύσεις τυχόν θέματα που έχεις. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paolostar Δημ. 14 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 14 Μαρτίου (edited) Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση: το πακετο εξωτερικού ALBANIA AND BALKAN με κοστος 5,30 ευρώ για 28 ημερες δινει και παράταση του υπολοίπου για 28 ημέρες ; Το εχει δοκιμάσει κανείς; Edited 14 Μαρτίου by paolostar Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. 20 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 20 Μαρτίου τα mb από "δωράκι" (προσωπική προσφορά?) που αποκτούμε όταν ενεργοποιούμε αντίστοιχο πακέτο (11,9 πήρα 10gb και απεριόριστα λεπτά προς όλους) ισχύουν για Ε.Ε. σε ταξίδι; Το έχει δοκιμάσει κάποιος σίγουρα; Δεν μπορώ να βρω τι ισχύει κάπου γραμμένο. Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sou_d Δημ. 20 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 20 Μαρτίου Σήμερα έχω τρομερό lag και στη δουλειά και στο σπίτι. Τι φάση; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluenavy Δημ. 21 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαρτίου Και ξαφνικά σήμερα το πρωί εμφανίστηκε η ένδειξη vowifi. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. 21 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαρτίου (edited) 1 ώρα πριν, bluenavy said: Και ξαφνικά σήμερα το πρωί εμφανίστηκε η ένδειξη vowifi. Με αφορμή το post σου, άνοιξα το κινητό που έχω και μια Q και είδα ένα περίεργο σηματάκι που μοιάζει με Ν δίπλα στο R αυτής της sim. Λες να είναι αυτό? Η άλλη sim (Nova) έχει από καιρό τετραγωνάκι VOLTE Edited 21 Μαρτίου by makap Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xristos_mi Δημ. 21 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαρτίου 9 ώρες πριν, makap said: Με αφορμή το post σου, άνοιξα το κινητό που έχω και μια Q και είδα ένα περίεργο σηματάκι που μοιάζει με Ν δίπλα στο R αυτής της sim. Λες να είναι αυτό? Η άλλη sim (Nova) έχει από καιρό τετραγωνάκι VOLTE Μήπως βλέπεις το σηματακι του NFC ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. 21 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαρτίου 8 minutes ago, xristos_mi said: Μήπως βλέπεις το σηματακι του NFC ? Δεν ξ'έρω. Έχω αγοράσει το κινητό πριν 2 μήνες, ενεργοποίησα το NFC, δεν το είχα προσέξει μέχρι τώρα και σήμερα το βλέπω αριστερά από τη sim 1 που είναι η Q ενώ το NFC το έχει η sim 2. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluenavy Δημ. 21 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαρτίου 11 ώρες πριν, bluenavy said: Και ξαφνικά σήμερα το πρωί εμφανίστηκε η ένδειξη vowifi. Και τελικά το vowifi είναι προβληματικό. Έχω κανονικά εισερχόμενες αλλά στις εξερχόμενες σε όλες τις κλείσεις μου λέω ο αριθμός δεν υπάρχει και να καλέσω τις πληροφορίες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eridion25 Δημ. 22 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 22 Μαρτίου Τι ειναι αυτο; 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.