Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, λίγο τα φώτα σας και τη βοήθειά σας γιατί πραγματικά έχω βγάλει σπυρια με τους άσχετους! 

Μετά από αλλεπάλληλα μηνύματα από την WIND/Q και τώρα Νόβα, πώς πρέπει να πάω να αλλάξω την κάρτα sim γιατί είναι παλιά ώστε να υποστηρίζει και VOLTE, 5G κτλ. 

Πάω Λοιπόν σε δύο καταστήματα με διαφορά μιας εβδομάδας και οι δύο μου λένε πως δεν έχουν διαθέσιμες κάρτες (ΨΕΜΑΤΑ, έκανε μπαμ από το ύφος κιόλας διότι προφανώς βαριόντουσαν επειδή δεν βγάζουν και κάτι από αυτό) ... Φόρτωσα πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και αφού τους έκραξα και τους είπα με έχετε πρήξει τόσο καιρό με μηνύματα να πάω να αλλάξω την κάρτα και μετά έρχομαι να αλλάξω την κάρτα και δεν μου την αλλάζετε? Τους ειπα τα σκηνικά και εμμέσως παραδέχτηκαν  πώς έλλειψη sim δεν υπάρχει και προφανώς τα κατάστηματα δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν. Και προθυμοποιήθηκαν να μου τη στείλουν οι ίδιοι σπίτι. Μου ήρθε λοιπόν  η κάρτα sim σήμερα παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση να την ενεργοποιήσω. Η πρώτη απάντηση που παίρνω αφού έχω εξηγήσει τι έχω κάνει και πώς πως η κάρτα είναι ενεργοποιημένη... Της ξανά εξηγώ της λέω δεν παίζει τώρα την πήρα!!!! Και αφού Με έβαλαν στην αναμονή μετά από 10 λεπτά μου ζήτησε επιβεβαίωση στοιχείων να ενεργοποιήσω την κάρτα.... Απίστευτο πραγματικά. 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω από σας είναι

1) χρειάζεται να κάνω κάτι επιπλέον για να ενεργοποιήσω 5G και VOLTE γιατί με αυτήν στο τηλέφωνο Είναι λες και μίλαγα με τον πατέρα μου που με το ζόρι ξέρει να βάζει το PIN. Μήπως πρέπει να παρω τηλ και στο τεχνικό τμήμα όταν ενεργοποιηθεί για να συνεννοηθώ? 

2) Για να καταλάβω ότι η κάρτα είναι όντως καινούργιο τύπου γιατί δεν είμαι τόσο σίγουρος και δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη θα πρέπει επιτέλους το R (roaming) εικονίδιο να φύγει από το κινητό και πλέον να λειτουργεί χωρίς? Είναι αυτή η βασική ένδειξη?

Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα αλλά πραγματικά έγινα έξω φρενών.

 

Edited by Anakin21
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Anakin21 said:

Καλησπέρα παιδιά, λίγο τα φώτα σας και τη βοήθειά σας γιατί πραγματικά έχω βγάλει σπυρια με τους άσχετους! 

Μετά από αλλεπάλληλα μηνύματα από την WIND/Q και τώρα Νόβα, πώς πρέπει να πάω να αλλάξω την κάρτα sim γιατί είναι παλιά ώστε να υποστηρίζει και VOLTE, 5G κτλ. 

Πάω Λοιπόν σε δύο καταστήματα με διαφορά μιας εβδομάδας και οι δύο μου λένε πως δεν έχουν διαθέσιμες κάρτες (ΨΕΜΑΤΑ, έκανε μπαμ από το ύφος κιόλας διότι προφανώς βαριόντουσαν επειδή δεν βγάζουν και κάτι από αυτό) ... Φόρτωσα πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και αφού τους έκραξα και τους είπα με έχετε πρήξει τόσο καιρό με μηνύματα να πάω να αλλάξω την κάρτα και μετά έρχομαι να αλλάξω την κάρτα και δεν μου την αλλάζετε? Τους ειπα τα σκηνικά και εμμέσως παραδέχτηκαν  πώς έλλειψη sim δεν υπάρχει και προφανώς τα κατάστηματα δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν. Και προθυμοποιήθηκαν να μου τη στείλουν οι ίδιοι σπίτι. Μου ήρθε λοιπόν θέλει η sim σήμερα παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση να την ενεργοποιήσω. Η πρώτη απάντηση που παίρνω αφού έχω εξηγήσει τι έχω κάνει και πώς πως η κάρτα είναι ενεργοποιημένη... Της ξανά εξηγώ της λέω δεν παίζει τώρα την πήρα!!!! Και αφού Με έβαλαν στην αναμονή μετά από 10 λεπτά μου ζήτησε επιβεβαίωση στοιχείων να ενεργοποιήσω την κάρτα.... Απίστευτο πραγματικά. 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω από σας είναι

1) χρειάζεται να κάνω κάτι επιπλέον για να ενεργοποιήσω 5G και VOLTE γιατί με αυτήν στο τηλέφωνο Είναι λες και μίλαγα με τον πατέρα μου που με το ζόρι ξέρει να βάζει το PIN. Μήπως πρέπει να πάω και στο τεχνικό τμήμα για να συνεννοηθώ? 

2) Για να καταλάβω ότι η κάρτα είναι όντως καινούργιο τύπου γιατί δεν είμαι τόσο σίγουρος και δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη θα πρέπει επιτέλους το R (roaming) εικονίδιο να φύγει από το κινητό και πλέον να λειτουργεί χωρίς? Είναι αυτή η βασική ένδειξη?

Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα αλλά πραγματικά έγινα έξω φρενών.

 

καλησπέρα. ναι το R πλέον φεύγει. όσον αφορά το volte θα χρειαστεί να πάρεις στο 13800 (εξυπηρέτηση πελατών) για να στο ενεργοποίησουν. για το 5G δεν γνωρίζω, πιθανόν θα σε ενημερώσει κάποιος απτό φόρουμ εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Στελνεις VOW ΝΑΙ στο 1202.  Τσεκαρε ανοιγοντας τους ανάλογους διακόπτες του κινητού αν δουλεύουν τα volte/vowifi. Τσεκαρε επίσης αν συνδέεσαι σε 4g/5g. Αν δεις να μη δουλεύει κάτι (ή όλα) παρε στο 13700 δωρεάν και ζητα να τα ενεργοποιήσουν από εκεί. Το 13800 χρεώνει. Θα μπορούσε να σε εξυπηρετήσει το chat που υπάρχει στη σελίδα με λίγη υπομονή βέβαια.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Το vow είναι μόνο για το vowifi και απαιτεί συμβατή συσκευή (να είναι στην λίστα τους). Δεν ενεργοποιεί και το volte που αν δεν έχει γίνει μόνο του θέλει να επικοινωνήσεις μαζί τους. Το 5g δεν είμαι σίγουρος αν χρειάζεται ενεργοποίηση, αλλά μερικές φορές ούτε το 4g δεν είναι ενεργοποιημένο, οπότε ζήτα τα όλα μαζί.

Χρειάζεται επανασύνδεση στο δίκτυο ή επανεκκίνηση της συσκευής για να δεις τις αλλαγές.

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

On 5/1/2023 at 6:43 ΜΜ, johnnykap1 said:

Εγώ πάλι περιμένω να δω αν μετά τις 11 του μηνός, η νέα διοίκηση ενεργοποιήσει υπηρεσίες, όπως το wifi calling Το VoLTE κλπ, για όλα τα τηλέφωνα όμως (εστω από android 10 και πάνω), και όχι επιλεκτικά σε κάποιες μάρκες ή σε κάποια μοντέλα μόνο. Θέλω νά δω επίσης αν το σήμα γίνει πραγματικά δυνατό, όπως λέει και στην διαφήμιση της.

Αν δεν γίνει τίποτα παίρνω και τα άλλα δύο νούμερα που άφησα στην Q, και πάμε γι' άλλες πολιτείες 

πρώς βάτραχο μεριά? γιατί και εγώ το σκέφτομαι

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες μετά τις 11 ενοεις 11/2/2023; μακάρι να γίνει κάτι για το σήμα και τις υπηρεσίες ( volte . Vowifi) γιατί και εγώ το σκέφτομαι να φύγω. Τώρα για κόκκινη η πράσινη δεν ξέρω ακόμα. Μάλλον κόκκινη γιατί εκεί που είμαι έχει καλύτερο σήμα .

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς Άπαντες...μου έρχεται γραπτό SMS προ ολίγου που γράφει....

"ΔΩPO 500Λ ΠPOΣ OΛOYΣ K 2GB ΓIA 30 HMEPEΣ ME THN EΠOMENH ANANEΩΣH AΠO 10€ MEΣA ΣTIΣ EΠOMENEΣ 2 MEPEΣ K TA EYPΩ MENOYN ΣTHN KAPTA ΣOY (ΓIA ONLINE ANANEΩΣH MΠEΣ myq.gr/Qwebtopup)! ΓIA NA MHN ΛAMBANEIΣ ΠPOΣΦOPEΣ MΠEΣ EΔΩ nvgr.gr/epik...."

Θα δώσει 2 GB + 500' αν βάλω 10€ στην κάρτα?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Pedro_G said:

Ερώτηση προς Άπαντες...μου έρχεται γραπτό SMS προ ολίγου που γράφει....

"ΔΩPO 500Λ ΠPOΣ OΛOYΣ K 2GB ΓIA 30 HMEPEΣ ME THN EΠOMENH ANANEΩΣH AΠO 10€ MEΣA ΣTIΣ EΠOMENEΣ 2 MEPEΣ K TA EYPΩ MENOYN ΣTHN KAPTA ΣOY (ΓIA ONLINE ANANEΩΣH MΠEΣ myq.gr/Qwebtopup)! ΓIA NA MHN ΛAMBANEIΣ ΠPOΣΦOPEΣ MΠEΣ EΔΩ nvgr.gr/epik...."

Θα δώσει 2 GB + 500' αν βάλω 10€ στην κάρτα?

Ναι, σωστά.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, p_k said:

Ναι, σωστά.

Ανοίγοντας το λινκ που παραθέτει ανάφερει όμως.....

 

"Κάνε online ανανέωση χρόνου και κέρδισε... έως 2GB!!!"

 

Link to comment
Share on other sites

Είχε έρθει στη μητέρα μου αυτό ακριβώς το μήνυμα, βέβαια επειδή ήταν σε f2g έλεγε ανανέωση από 12€.

Έκανε την ανανέωση και μπήκαν τα λεπτά ομιλίας και τα 2gb, χωρίς να πειραχτεί το υπόλοιπο. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

MOΛIΣ AΠEKTHΣEΣ 500Λ ΠPOΣ OΛOYΣ KAI 2GB ME ΔIAPKEIA 30 HMEPEΣ! ENHMEPΩΣH YΠOΛOIΠOY ΣTO WWW.MYQ.GR, H ΣTO MYQ APP H TO 1225 (TO ΠAKETO EINAI ΔIAΘEΣIMO ΓIA XPHΣH ENTOΣ EΛΛAΔAΣ)

 

MOΛIΣ KEPΔIΣEΣ 100ΛEΠTA ΠPOΣ OΛA TA KINHTA K ΣTAΘEPA ΣTHN EΛΛAΔA & 1GB ΓIA 15 HMEPEΣ!

 

σας ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Pedro_G said:

MOΛIΣ AΠEKTHΣEΣ 500Λ ΠPOΣ OΛOYΣ KAI 2GB ME ΔIAPKEIA 30 HMEPEΣ! ENHMEPΩΣH YΠOΛOIΠOY ΣTO WWW.MYQ.GR, H ΣTO MYQ APP H TO 1225 (TO ΠAKETO EINAI ΔIAΘEΣIMO ΓIA XPHΣH ENTOΣ EΛΛAΔAΣ)

 

MOΛIΣ KEPΔIΣEΣ 100ΛEΠTA ΠPOΣ OΛA TA KINHTA K ΣTAΘEPA ΣTHN EΛΛAΔA & 1GB ΓIA 15 HMEPEΣ!

 

σας ευχαριστώ πολύ 

Τίποτα φίλε, μια χαρά, άρα είναι πανομοιότυπα τα μηνύματα και στις δύο καρτοκινητες.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολες-ους, εχει κανεις 5G? εαν ναι, παρακαλω της ρυθμησης Apn που εχετε! ειναι απιστευτο το τη μπαρουφες εχω ακουσει της τελευταιες εβδομαδες προσπαθοντας να ενεργωπειησω την υπηρεσια αυτη. μεχρι στο καταστημα μου ειπαν οτι το Q δεν εχει 5G και μου πρωοθουσαν τα διαφορα πακετα. ελεος πια. ευχαριστω 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι χρειάζεται ρύθμιση στο κινητό. Καταρχάς ειναι καινούργια η sim? Αν ναι, ίσως θέλει ενεργοποίηση απο αυτούς (από το 13700, όχι από καταστήματα). Αν κι εφόσον υπάρχει στην περιοχή σου 5g κάλυψη φυσικά.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μόλις γύρισα από κατάστημα Nova στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Πήγα για να αλλάξω 2 κάρτες sim Q που έχω στα παιδιά για να υποστηρίζουν volte. Έτσι μου είχαν πει στο 13700 όταν τους πήρα για να το ενεργοποιήσω. Ότι δηλαδή χρειάζεται αλλαγή της sim στην Q  για νά δουλέψει το volte. 

Ο πωλητής όμως φάνηκε να μην το γνωρίζει και μου είπε ότι δεν χρειάζεται καμία αλλαγή sim και αφού επιμένετε θα σας την αλλάξω αλλά θα είναι η ίδια κλπ. Βέβαια δεν προχωρήσαμε σε αλλαγή τελικά γιατί μου ζήτησε να σκανάρει τις παλιές sim, που δεν είχα μαζί μου εννοείται. 

Τώρα πριν ξαναπάω με τις sim για αλλαγή, θα στείλω στην επικοινωνία να μου απαντήσουν γραπτώς. 

Το κατάστημα ήταν Wind πριν και όχι Nova, οπότε δεν θα έπρεπε να το γνωρίζει; 

Εκτός αν έκανε λάθος το 13700, δεν ξέρω. 

Edited by nikotsal
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, kmpatra said:

Δεν νομίζω οτι χρειάζεται ρύθμιση στο κινητό. Καταρχάς ειναι καινούργια η sim? Αν ναι, ίσως θέλει ενεργοποίηση απο αυτούς (από το 13700, όχι από καταστήματα). Αν κι εφόσον υπάρχει στην περιοχή σου 5g κάλυψη φυσικά.

Καλησπέρα,έχεις εσύ 5G? Μου έχουν ενεργοποίηση απομάκρυνσμενα αλά γιοκ. Μου έμεινε να πάω να αλλάξω την σιμ! Απίστευτη ταλαιπωρία.

Edited by Afri
Link to comment
Share on other sites

@nikotsal

Να "τις σκανάρει";;; Αφού ο αριθμός της κάρτας φαίνεται στο σύστημα,δεν υπάρχουν νούμερα πάνω όπως παλιά... Μήπως ήθελε να κανει κληση για να πιστοποιηθεί οτι οντως είναι στην κατοχη σας; Αυτο φαίνεται πιο λογικό (για λόγους ασφαλείας)

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Εάν οι σιμ των παιδιών είναι στο όνομα του, δεν νομίζω να χρειάζεται επιβεβαίωση με κλήση. Εκτός εάν οι σιμ είναι σε άλλο όνομα. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Afri said:

Καλησπέρα,έχεις εσύ 4G? Μου έχουν ενεργοποίηση απομάκρυνσμενα αλά γιοκ. Μου έμεινε να πάω να αλλάξω την σιμ! Απίστευτη ταλαιπωρία.

Το 4g ή το 5g είναι το θέμα? Το δικό μου κινητό δεν υποστηρίζει 5g αλλα ξερω οτι πρωτιστως για τον λόγο αυτό χρειάζεται η αλλαγή sim. Μάλιστα σε κάποιους έχει έρθει και ανάλογο μήνυμα για δωρεάν αντικατάσταση. Επίσης στις νεες κάρτες δεν υπάρχει national roaming (το κλασικο R που εμφανίζεται) και το οποίο ίσως είναι κώλυμα για το 5g ή και άλλες υπηρεσίες στην q.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, kmpatra said:

Να "τις σκανάρει";;; Αφού ο αριθμός της κάρτας φαίνεται στο σύστημα,δεν υπάρχουν νούμερα πάνω όπως παλιά... Μήπως ήθελε να κανει κληση για να πιστοποιηθεί οτι οντως είναι στην κατοχη σας; Αυτο φαίνεται πιο λογικό (για λόγους ασφαλείας)

 

4 minutes ago, Mobileras said:

Εάν οι σιμ των παιδιών είναι στο όνομα του, δεν νομίζω να χρειάζεται επιβεβαίωση με κλήση. Εκτός εάν οι σιμ είναι σε άλλο όνομα. 

Ναι στο όνομά μου είναι και όντως ζήτησε να τις σκανάρει. Του είπα επίσης να μου στείλουν τώρα μια φωτογραφία και μου είπε ότι πρέπει να τις σκανάρει εκεί. 

Η αλλαγή σιμ για το volte στην Q είναι υποχρεωτικό δηλαδή, αν γνωρίζετε; 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με την παλιά που παίζει με roaming δεν φαίνεται να παίζει αν και υποτίθεται οτι το ενεργοποιησαν. Για vowifi ουτε λογος,η συσκευή δεν είναι στην λίστα τους...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το σκαναρισμα πρωτη φορα το ακουω. Μήπως ο φίλος να στείλει ένα μειλ στην wind να του το επιβεβαιώσουν γραπτώς;

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, kmpatra said:

Το 4g ή το 5g είναι το θέμα? Το δικό μου κινητό δεν υποστηρίζει 5g αλλα ξερω οτι πρωτιστως για τον λόγο αυτό χρειάζεται η αλλαγή sim. Μάλιστα σε κάποιους έχει έρθει και ανάλογο μήνυμα για δωρεάν αντικατάσταση. Επίσης στις νεες κάρτες δεν υπάρχει national roaming (το κλασικο R που εμφανίζεται) και το οποίο ίσως είναι κώλυμα για το 5g ή και άλλες υπηρεσίες στην q.

Γράψε λάθος για το 4 εννοώ 5G. Άρα υπάρχει. Πώς το αποκτούμε άραγε. Τζιφός. Εάν έχει κάποιος και δε του κάνει κόπο ας στείλει της Apn ρύθμισης του. Πιστεύω ότι εκεί είναι η λύση. Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχουν ειδικες ρυθμίσεις για το 5g σε καμμία εταιρεία. Για αρχή στην q αλλαγή σιμ να φυγει το roaming. Επίσης οι καινούργιες εχουν το ιδιο apn με της wind το οποιο (αν σ' αφήνει να το δοκιμάσεις τωρα) δεν πρόκειται να παίξει με το roamig

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Mobileras said:

Αυτό με το σκαναρισμα πρωτη φορα το ακουω. Μήπως ο φίλος να στείλει ένα μειλ στην wind να του το επιβεβαιώσουν γραπτώς;

Ναι, αυτό θα κάνω 

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...