Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

5 minutes ago, GREGORYMO said:

Αναμενόμενο.

Και εγώ κοντά έπεσα.

Σωστός.

Ανησυχητικό πάντως ότι δεν έχουμε δει τα "200', 400MB, 3€" & " 150', 500MΒ, 3€"

 

Just now, bebes said:

 

Εσεις που κρατάτε αρχείο, ξέρετε καθε πότε βαζουν το 15ημερο καουντ ντάουν;

Μπορεί να μας κακοφαίνεται με μια πρωτη ματιά, αλλά αν το βάζουν κάθε δεύτερη εβδομάδα μπορεί κάποιος που εχει αυξημενες ανάγκες να βγάζει το μήνα με 10€ και πρακτικά απεριορίστο ιντερνετ και ομιλία (10GB και 1000')

 

Το "500' προς όλους, 5GB με 5€/15 ημέρες" το είχαν βάλει 12/01/2022 τελευταία φορά. Δεν πιάνει το 15ήμερο...

Link to comment
Share on other sites

Κατ εμε απαραδεκτα τα 15 ημερα countdown.  Και γι αυτο δεν τα παίρνω ποτέ. Μπορει για κάποιους να Είναι χρήσιμα αλλά για εμένα για τα σκουπίδια. 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ,πρόσθεσα στο υπόλοιπο μου 9€ και το τελικό ήταν 7.88€ ,άρα κράτησε 30 λεπτά και το 10% φόρο; 

Δεν τους εμπιστεύομαι πλέον και τσεκαρω το υπόλοιπο μετά από κάθε ανανέωση.

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ,πρόσθεσα στο υπόλοιπο μου 9€ και το τελικό ήταν 7.88€ ,άρα κράτησε 30 λεπτά και το 10% φόρο; 
Δεν τους εμπιστεύομαι πλέον και τσεκαρω το υπόλοιπο μετά από κάθε ανανέωση.
Ναι. Πρώτα το φόρο και μετά το χαράτσι των 30 λεπτών.c5851ecd748406f21b6eac8c9b20280e.jpg

Sent from my TCL 20 5G

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ ότι με απενεργοποιημένο το Q fee, με ανανέωση 10€, έδωσε 3000' προς Q για 1 μήνα. Δεδομένα, καθόλου

Link to comment
Share on other sites

Σε Q, που ξέχασα τη λήξη των λεπτών, έφαγε το υπόλοιπο και όταν έφτασε στο 0,01, διέκοψε τη συνομιλία!

Ανανέωσα με 10 και μου έδωσε 7,09 (σύνολο 7,10 με το 0,01) αντί 10/1,12+0,01-0,30= 8,64, δηλαδή διαφορά 1,55!!!

Γνωρίζει κανείς το λόγο;

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, makap said:

Σε Q, που ξέχασα τη λήξη των λεπτών, έφαγε το υπόλοιπο και όταν έφτασε στο 0,01, διέκοψε τη συνομιλία!

Ανανέωσα με 10 και μου έδωσε 7,09 (σύνολο 7,10 με το 0,01) αντί 10/1,12+0,01-0,30= 8,64, δηλαδή διαφορά 1,55!!!

Γνωρίζει κανείς το λόγο;

Είναι το Qfee 1.7€.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν ζήτησες κατάργηση του κιου φι, αυτό είναι. Οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών λένε ότι ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΝΕΩΣΗ υπάρχει χρέωση κιου φι. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Το Qfee είναι 1,70 και η επιπλέον χρέωσή μου είναι 1,55.

Δεν ταιριάζουν.

2 minutes ago, GREGORYMO said:

Βγαίνει και παραβγαινει.

Είμαστε στο 2022 και ο φόρος έχει γίνει 10%

Σωστός, αυτό δεν το είχα υπολογίσει.

Link to comment
Share on other sites

Με δυσκόλεψε πάλι η εκπρόσωπος, όπως είχε κάνει και σε άλλο καρτοκινητό, αλλά μετά την επιμονή μου, με διέγραψε και επέστρεψε τα 1,70

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ζήτησα την απενεργοποίηση του Qfee και μου απαντησανε με το εξής μήνυμα:

Αναφορικά με την υπηρεσία Q fee θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι η προσφορά είναι διαθέσιμη για όλους τους συνδρομητές Q και παρέχει τη διατήρηση του bonus ανανέωσης. Το Q fee αφαιρείται στις ανανεώσεις από 12€ κ άνω.
Εάν επιθυμείτε να μην χρεώνεστε το Q fee, σας προτείνουμε να πραγματοποιήσετε ανανέωση 10€ με χρήση της κάρτας ή με χρήση PayPal.

Για ό,τι επιπλέον χρειαστείτε μπορείτε να  επικοινωνήσετε μαζί μας με γραπτό μήνυμα  μέσω της ιστοσελίδας μας www.wind.gr , μέσω Messenger , να μας καλέσετε στο 13800 με αστική χρέωση ή να επισκεφθείτε  ένα κατάστημά μας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. 
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. 

Με εκτίμηση, 
Η Ομάδα Εξυπηρέτησης της WIND
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, NTAKOTA2 said:

Εγώ ζήτησα την απενεργοποίηση του Qfee και μου απαντησανε με το εξής μήνυμα:

Αναφορικά με την υπηρεσία Q fee θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι η προσφορά είναι διαθέσιμη για όλους τους συνδρομητές Q και παρέχει τη διατήρηση του bonus ανανέωσης. Το Q fee αφαιρείται στις ανανεώσεις από 12€ κ άνω.
Εάν επιθυμείτε να μην χρεώνεστε το Q fee, σας προτείνουμε να πραγματοποιήσετε ανανέωση 10€ με χρήση της κάρτας ή με χρήση PayPal.

Για ό,τι επιπλέον χρειαστείτε μπορείτε να  επικοινωνήσετε μαζί μας με γραπτό μήνυμα  μέσω της ιστοσελίδας μας www.wind.gr , μέσω Messenger , να μας καλέσετε στο 13800 με αστική χρέωση ή να επισκεφθείτε  ένα κατάστημά μας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. 
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. 

Με εκτίμηση, 
Η Ομάδα Εξυπηρέτησης της WIND

Απλά άλλος ένας υπάλληλος που δεν ξέρει τι του γίνεται. Στείλε την ανακοίνωση που λέει ότι μπορείς να αιτηθείς την διαγραφή να ξεστραβωθει αυτός ή όποιος άλλος.

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, spiliot said:

Απλά άλλος ένας υπάλληλος που δεν ξέρει τι του γίνεται. Στείλε την ανακοίνωση που λέει ότι μπορείς να αιτηθείς την διαγραφή να ξεστραβωθει αυτός ή όποιος άλλος.

Ακριβώς. Πάντα επικαλούμαστε τη σχετική ανακοίνωση και προτιμούμε τη φόρμα επικοινωνίας. Βέβαια λόγω ασύγχρονης επικοινωνίας πρέπει να περιγράψουμε.το πρόβλημα μας όσο καλύτερα μπορούμε. Εγώ προσωπικά όποτε είχα πρόβλημα και έγραψα στη φόρμα επικοινωνίας εξυπηρετήθηκα.

 

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, bebes said:

*Ψαχνω να βρω απο ποιου πακέτου τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε περιαγωγή (εντος ΕΕ).

το Q ΚΟΜΠΟ δεν δουλεύει σε περιαγωγή,

το ΚΙΟΥ ΣΤΑΡ AUTO δεν δουλευει σε περιαγωγή

Μπορουν να χρησιμοποιηθούν μονο τα ΚΙΟΥ ΣΤΑΡ και Q ΝΤΑΤΑ ΣΤΑΡ

Αν ξερετε και κάποια άλλη λύση, είναι ευπρόσδεκτη

 

Πάντως πριν 3 μήνες η μητέρα μου είχε ταξιδέψει κανονικά με countdown offer data στο εξωτερικό. Τώρα εάν στο ενδιάμεσο κάτι άλλαξε, δεν το ξέρω και δε θα με εξέπληττε κιόλας.

Edited by nickolasemp
Link to comment
Share on other sites

Μια ευκολη ερωτηση παρακαλω σε χρηστες Q/wind:
Πριν χρονια που ειχα δοκιμασει, ειχα προβλημα με τις ειδοποιησεις κλησεων οταν δεν επιανε το κινητο η ηταν κλειστο κλπ.
Δηλ. ερχοταν ειδοποιηση αλλα με μεγαλη καθυστερηση πολλες φορες, πχ με καλουσαν στις 4μμ, δεν επιανε σημα, μετα στις 5μμ το κινητο επιανε σημα, το χρησιμοποιουσα κατα τα λοιπα και κατα τις 10μμ ερχοταν το sms οτι με πηραν τηλ νωριτερα (δεν θυμαμαι αν εμφανιζε το 4μμ).
Συχνα λαμβανα μηνυμα σε ακαταλληλη πλεον ωρα για να ανταποκριθω.
Αυτο δεν συμβαινει στην κοσμοτε και στην βοντα, εκει δεν ειχα/εχω αυτο το προβλημα, μολις πιασει σημα, ερχεται και η ειδοποιηση, εγκαιρα.
Το ερωτημα λοιπον ειναι απλο:
Εχει αλλαξει η κατασταση στην Q/wind με τις ειδοποιησεις κλησεων?
Μηπως πλεον ειναι σαν τις αλλες?

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, nek4d said:

Μια ευκολη ερωτηση παρακαλω σε χρηστες Q/wind:
Πριν χρονια που ειχα δοκιμασει, ειχα προβλημα με τις ειδοποιησεις κλησεων οταν δεν επιανε το κινητο η ηταν κλειστο κλπ.
Δηλ. ερχοταν ειδοποιηση αλλα με μεγαλη καθυστερηση πολλες φορες, πχ με καλουσαν στις 4μμ, δεν επιανε σημα, μετα στις 5μμ το κινητο επιανε σημα, το χρησιμοποιουσα κατα τα λοιπα και κατα τις 10μμ ερχοταν το sms οτι με πηραν τηλ νωριτερα (δεν θυμαμαι αν εμφανιζε το 4μμ).
Συχνα λαμβανα μηνυμα σε ακαταλληλη πλεον ωρα για να ανταποκριθω.
Αυτο δεν συμβαινει στην κοσμοτε και στην βοντα, εκει δεν ειχα/εχω αυτο το προβλημα, μολις πιασει σημα, ερχεται και η ειδοποιηση, εγκαιρα.
Το ερωτημα λοιπον ειναι απλο:
Εχει αλλαξει η κατασταση στην Q/wind με τις ειδοποιησεις κλησεων?
Μηπως πλεον ειναι σαν τις αλλες?

Παλια που είχες το συγκεκριμένο πρόβλημα, είχες ρωτήσει κάποιον αν του συμβαίνει το ίδιο ή αν ήταν μεμονωμένο δικό σου το θέμα;

Πάντως πλέον το μήνυμα έρχεται σχεδόν αμέσως (το πολύ εντός 2-3 λεπτών).

Επίσης, στο μήνυμα αναγράφεται η ημερομηνία και η ώρα που σε κάλεσαν.

Link to comment
Share on other sites

Σε wind παλιά το είχα και εγώ αυτό με τη καθυστέρηση ειδοποίησης όταν δεν είχε καλό σήμα. Εδώ και καιρό όμως δεν το έχω, θεωρώ πως έχει φτιάξει.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Frpix said:

Ευχαριστώ τον spiliot, πήρα το απόγευμα τα απεριόριστα data για 15 μέρες.

Δε το κόψαν ακόμα; Έχουν κάνει διαφήμιση για αυτό; Πχ θα δίνεται μετά από κάθε κάρτα για λίγες μέρες;

Επιπλέον, το Countdown των 15 ημερών δεν ίσχυε μέχρι απόψε απόγεμα; Πήρε παράταση άλλο ένα 24 ωρο;

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Pppe said:

Δε το κόψαν ακόμα; Έχουν κάνει διαφήμιση για αυτό; Πχ θα δίνεται μετά από κάθε κάρτα για λίγες μέρες;

Επιπλέον, το Countdown των 15 ημερών δεν ίσχυε μέχρι απόψε απόγεμα; Πήρε παράταση άλλο ένα 24 ωρο;

Έλα ντε ... Μέχρι πότε;

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιέμαι πάντως όταν από φθινοπώρο θα παρουσιαστεί επίσημα η νέα εταιρία από την United Group εάν θα παραμείνει η Q ώς έχει και εάν κατά πόσο υπάρχει η περίπτωση να καταργηθεί; Γνώμες;

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...