Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Ελπίζω το thread να μην αφορά μόνο τις πιστωτικές κάρτες, αλλά τις ελληνικές τράπεζες γενικά.

Οπότε αν δεν είμαι σε λάθος thread, κάποιος που έχει λογαριασμό στην Εθνική, και έχει εγκατεστημένη την εφαρμογή ibank Pay μπορεί να μου πει αν μπορεί να μπει.

Έχει εδώ και 1 βδομάδα δεν μπορώ να μπω στο την Android συσκευή μου, και πριν από λίγο δοκίμασα και σ' ένα iPhone (με διαφορετικό τραπεζικό λογαριασμό) και δεν μπαίνει ούτε από εκεί.

Είναι πολύ πρακτική γιατί μπορείς να μεταφέρεις χρήματα χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζεις τον τραπεζικό λογαριασμό του παραλήπτη.


Ευχαριστώ.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, tsiftsism said:

Οπότε αν δεν είμαι σε λάθος thread, κάποιος που έχει λογαριασμό στην Εθνική, και έχει εγκατεστημένη την εφαρμογή ibank Pay μπορεί να μου πει αν μπορεί να μπει.

Μόλις δοκίμασα (μετά από καιρό) και μπήκα κανονικά με το Android app. 

Παράξενο το ότι δεν μπορείς να μπεις ούτε από άλλη συσκευή....

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Στο Android μού βγάζει αυτό το μήνυμα:
https://ibb.co/MgWWm7H
ενώ στο iPhone κολλάει σ' αυτό το σημείο:
https://ibb.co/yFW6wZX


Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία μέσω της εφαρμογής της τράπεζας.
Δεν είχα προσέξει ότι υπάρχει επιλογή και στην εφαρμογή της Εθνικής.

Σ' ευχαριστώ.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω το thread να μην αφορά μόνο τις πιστωτικές κάρτες, αλλά τις ελληνικές τράπεζες γενικά.

Οπότε αν δεν είμαι σε λάθος thread, κάποιος που έχει λογαριασμό στην Εθνική, και έχει εγκατεστημένη την εφαρμογή ibank Pay μπορεί να μου πει αν μπορεί να μπει.

Έχει εδώ και 1 βδομάδα δεν μπορώ να μπω στο την Android συσκευή μου, και πριν από λίγο δοκίμασα και σ' ένα iPhone (με διαφορετικό τραπεζικό λογαριασμό) και δεν μπαίνει ούτε από εκεί.

Είναι πολύ πρακτική γιατί μπορείς να μεταφέρεις χρήματα χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζεις τον τραπεζικό λογαριασμό του παραλήπτη.


Ευχαριστώ.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk



Και εγώ τώρα που δοκίμασα σε iPhone μου κολλάει στο σημείο όπως εσένα. Δεν το είχε προσέξει γιατί έχω καιρό να την χρησιμοποιήσω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον διορθώθηκε το πρόβλημα διοτι εχθές με την αδερφή μου χρησιμοποιήσαμε το ibank Pay και όλα οκ

Sent from my Power 3 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Νέο πρόβλημα με την Εθνική:

Στις 22/3 θα έπρεπε να γίνει πλήρης εξόφληση του λογαριασμού της πιστωτικής (Toyota Visa) από το συνδεδεμένο λογαριασμό, όπως γίνεται εδώ και 6 μήνες. Χθες διαπίστωσα ότι δεν έχει γίνει κίνηση πληρωμής και φαίνεται απλήρωτο το ποσό! Ο λογαριασμός έχει σταθερά πάνω από τα διπλάσια χρήματα του ορίου της κάρτας (είναι μισθοδοσίας), άρα δεν παίζει να μην έγινε η πληρωμή λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου στο λογαριασμό.

Μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών, όπου με διαβεβαίωσαν ότι δεν βλέπουν συστημικό πρόβλημα με την κάρτα αλλά δεν μπορούσαν να καταλάβουν για ποιο λόγο δεν έγινε η εξόφληση. Μου είπαν να επικοινωνήσω μαζί τους όταν εκδοθεί ο νέος λογαριασμός, ο οποίος θα περιλαμβάνει τις χρεώσεις για τη μη πληρωμή της κάρτας, για να γίνει αντιλογιασμός (δεν έχω αργήσει ποτέ πληρωμή κάρτας).

Οι λογαριασμοί της κάρτας μου βγαίνουν στις 25 του μήνα, και μέχρι τώρα δεν έχει εκδοθεί ο λογαριασμός του Μαρτίου. Άντε 25/3 ήταν αργία, αλλά ούτε τη Δευτέρα 28/3?

Μέχρι πρόσφατα τους κυνηγούσα γιατί περίμενα 2-3 μήνες να μου πιστώσουν πόντους Go4More από συναλλαγές με την πιστωτική, πιο πριν γιατί είχε σταματήσει να λειτουργεί ο υπολογιστής αφορολογήτου στο iBank και την εφαρμογή. Τώρα βλέπω να ανοίγουμε νέο μέτωπο (και στο μεταξύ να πληρώνω χειροκίνητα την κάρτα).

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, geoponer said:

Νέο πρόβλημα με την Εθνική:

Στις 22/3 θα έπρεπε να γίνει πλήρης εξόφληση του λογαριασμού της πιστωτικής (Toyota Visa) από το συνδεδεμένο λογαριασμό, όπως γίνεται εδώ και 6 μήνες. Χθες διαπίστωσα ότι δεν έχει γίνει κίνηση πληρωμής και φαίνεται απλήρωτο το ποσό! Ο λογαριασμός έχει σταθερά πάνω από τα διπλάσια χρήματα του ορίου της κάρτας (είναι μισθοδοσίας), άρα δεν παίζει να μην έγινε η πληρωμή λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου στο λογαριασμό.

Μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών, όπου με διαβεβαίωσαν ότι δεν βλέπουν συστημικό πρόβλημα με την κάρτα αλλά δεν μπορούσαν να καταλάβουν για ποιο λόγο δεν έγινε η εξόφληση. Μου είπαν να επικοινωνήσω μαζί τους όταν εκδοθεί ο νέος λογαριασμός, ο οποίος θα περιλαμβάνει τις χρεώσεις για τη μη πληρωμή της κάρτας, για να γίνει αντιλογιασμός (δεν έχω αργήσει ποτέ πληρωμή κάρτας).

Οι λογαριασμοί της κάρτας μου βγαίνουν στις 25 του μήνα, και μέχρι τώρα δεν έχει εκδοθεί ο λογαριασμός του Μαρτίου. Άντε 25/3 ήταν αργία, αλλά ούτε τη Δευτέρα 28/3?

Μέχρι πρόσφατα τους κυνηγούσα γιατί περίμενα 2-3 μήνες να μου πιστώσουν πόντους Go4More από συναλλαγές με την πιστωτική, πιο πριν γιατί είχε σταματήσει να λειτουργεί ο υπολογιστής αφορολογήτου στο iBank και την εφαρμογή. Τώρα βλέπω να ανοίγουμε νέο μέτωπο (και στο μεταξύ να πληρώνω χειροκίνητα την κάρτα).

Για ότι χρησιμότητα μπορεί να έχει, σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης λογαριασμού πιστωτικής σε Alpha, μου είχαν πει τηλεφωνικά ότι εάν πληρωθεί πριν την έκδοση του νέου λογαριασμού δεν βάζουν χρεώσεις μη έγκαιρης εξόφλησης.

Link to comment
Share on other sites

Στην Alpha Bank η αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης του λογαριασμού είναι 5 ημερολογιακές μετά την ημερομηνία είσπραξης μέσω πάγιας. Είχε βγει ενημέρωση από την Alpha για την συγκεκριμένη αλλαγή. Στην πράξη κι εμένα δεν με χρέωσαν μια φορά που άργησα μια ημέρα να πληρώσω την Diners.

@geoponer, μήπως στον λογαριασμό σου έχεις πιστώσεις μόνο ακατάσχετων ποσών και δεν μπορούσε η Εθνική να κάνει είσπραξη; Δηλαδή να έτρεξε η πάγια στην ώρα της, αλλά να μην υπήρχε ποσό που να μπορούσε να "κατασχεθεί"; Είναι λίγο περίεργη η νομοθεσία, αλλά είναι έτσι για να προστατεύσει τους πιο οικονομικά εκτεθειμένους.

logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, GraveDigger said:

Στην Alpha Bank η αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης του λογαριασμού είναι 5 ημερολογιακές μετά την ημερομηνία είσπραξης μέσω πάγιας. Είχε βγει ενημέρωση από την Alpha για την συγκεκριμένη αλλαγή. Στην πράξη κι εμένα δεν με χρέωσαν μια φορά που άργησα μια ημέρα να πληρώσω την Diners.

@geoponer, μήπως στον λογαριασμό σου έχεις πιστώσεις μόνο ακατάσχετων ποσών και δεν μπορούσε η Εθνική να κάνει είσπραξη; Δηλαδή να έτρεξε η πάγια στην ώρα της, αλλά να μην υπήρχε ποσό που να μπορούσε να "κατασχεθεί"; Είναι λίγο περίεργη η νομοθεσία, αλλά είναι έτσι για να προστατεύσει τους πιο οικονομικά εκτεθειμένους.

Λογικό αυτό που λες αλλά δεν έχω ακατάσχετα ποσά, παρά μόνο τη μισθοδοσία μου στο συγκεκριμένο λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με την πιστωτική. Άσε που δεν έχω καμία άλλη οφειλή.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιο όφελος η αυτόματη εξόφληση;

Sent from my TCL 20 5G


Ναι. Το να μην ασχολείσαι η για κάποιο λόγο ξεχάσεις να πληρωσεις η δε πρόλαβες η τα θες όλα τακτοποιημένα
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να ξεχάσω μια πληρωμή κάρτας. Άσε που μου φαίνεται καλύτερο να κανονίζω εγώ τις πληρωμές. Αν μου τύχει καμία ανάγκη, θέλω να έχω την επιλογή να πληρώσω πιο μετά από το να τρέχω να μετακινήσω τα χρήματα μην μου τα πάρει αυτόματα.

Sent from my TCL 20 5G

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Mark_K said:

Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να ξεχάσω μια πληρωμή κάρτας. Άσε που μου φαίνεται καλύτερο να κανονίζω εγώ τις πληρωμές. Αν μου τύχει καμία ανάγκη, θέλω να έχω την επιλογή να πληρώσω πιο μετά από το να τρέχω να μετακινήσω τα χρήματα μην μου τα πάρει αυτόματα.

Sent from my TCL 20 5G

Κι εγώ δεν νόμιζα, μέχρι που το έπαθα 🙂

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω, όπως βολεύεται ο καθένας. Ίσως να είναι που χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά την κάρτα για όλες τις συναλλαγές για να εκμεταλλευτώ επιστροφή που δίνει από αγορές, και με το που την χρεώσω μπαίνω αμέσως και την πληρώνω. Με τόσο συχνή χρήση του e banking πάντα θα δω έγκαιρα και τις δόσεις που μπαίνουν. Αν κάποιος δεν ασχολείται και θέλει να κάνει μια πληρωμή το μήνα, ίσως να είναι χρήσιμο.

Sent from my TCL 20 5G

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα αριθμο ταυτοτητας και ενω στην eurobank εκανα επικαιροποιηση στοιχειων, στην πειραιως, δεν με αφηνει και βγαζει σφαλμα. Αυτο το εκανε και πριν 1 μηνα οπου επρεπε να παω απο το καταστημα. Σε επικοινωνια μαζι τους, ειπαν παλι οτι πρεπει να παω σε καταστημα και βγαζει σφαλμα για αγνωστο λογο. 

Και γ@μω τις τραπεζες..... 🤧

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο έπαθα και εγώ στην Alpha Bank, πάντα πλήρωνα μόνος μου με το που έμπαινε ο μισθός, αυτή τη φορά όμως το άφησα και λέω ας πληρωθεί με την αυτόματη εξόφληση το οποίο δεν έγινε...Ρώτησα στην εξυπηρέτηση πελατών και είπαν πως δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα... Τελικά θα συνεχίσω να πληρώνω μόνος μου για να μην δημιουργηθεί θέμα χωρίς λόγο, και εμένα μόνο από μισθοδοσίες ήταν το υπόλοιπο πάντως..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TypeRS said:

Το ίδιο έπαθα και εγώ στην Alpha Bank, πάντα πλήρωνα μόνος μου με το που έμπαινε ο μισθός, αυτή τη φορά όμως το άφησα και λέω ας πληρωθεί με την αυτόματη εξόφληση το οποίο δεν έγινε...Ρώτησα στην εξυπηρέτηση πελατών και είπαν πως δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα... Τελικά θα συνεχίσω να πληρώνω μόνος μου για να μην δημιουργηθεί θέμα χωρίς λόγο, και εμένα μόνο από μισθοδοσίες ήταν το υπόλοιπο πάντως..

Αν πληρώνεται από λογαριασμό στον οποίο μπαίνει ή έχει μπει οποιοδήποτε επίδομα, η αυτόματη εξόφληση της κάρτας και λοιπές πάγιες εντολές παύουν να ισχύουν !! 

Παθών το 2020 λόγω των αποζημιώσεων Covid. 

Προφανώς χωρίς καμία ειδοποίηση ! Μ@λάκες είναι να χάσουν τόκους ; 

Ίσως διορθώνεται σε κατάστημα απ ότι μου είπαν, αλλά δεν το δοκίμασα. Πληρώνω μόνος μου. 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, geoponer said:

Νέο πρόβλημα με την Εθνική:

Στις 22/3 θα έπρεπε να γίνει πλήρης εξόφληση του λογαριασμού της πιστωτικής (Toyota Visa) από το συνδεδεμένο λογαριασμό, όπως γίνεται εδώ και 6 μήνες. Χθες διαπίστωσα ότι δεν έχει γίνει κίνηση πληρωμής και φαίνεται απλήρωτο το ποσό! Ο λογαριασμός έχει σταθερά πάνω από τα διπλάσια χρήματα του ορίου της κάρτας (είναι μισθοδοσίας), άρα δεν παίζει να μην έγινε η πληρωμή λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου στο λογαριασμό.

Μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών, όπου με διαβεβαίωσαν ότι δεν βλέπουν συστημικό πρόβλημα με την κάρτα αλλά δεν μπορούσαν να καταλάβουν για ποιο λόγο δεν έγινε η εξόφληση. Μου είπαν να επικοινωνήσω μαζί τους όταν εκδοθεί ο νέος λογαριασμός, ο οποίος θα περιλαμβάνει τις χρεώσεις για τη μη πληρωμή της κάρτας, για να γίνει αντιλογιασμός (δεν έχω αργήσει ποτέ πληρωμή κάρτας).

Οι λογαριασμοί της κάρτας μου βγαίνουν στις 25 του μήνα, και μέχρι τώρα δεν έχει εκδοθεί ο λογαριασμός του Μαρτίου. Άντε 25/3 ήταν αργία, αλλά ούτε τη Δευτέρα 28/3?

Μέχρι πρόσφατα τους κυνηγούσα γιατί περίμενα 2-3 μήνες να μου πιστώσουν πόντους Go4More από συναλλαγές με την πιστωτική, πιο πριν γιατί είχε σταματήσει να λειτουργεί ο υπολογιστής αφορολογήτου στο iBank και την εφαρμογή. Τώρα βλέπω να ανοίγουμε νέο μέτωπο (και στο μεταξύ να πληρώνω χειροκίνητα την κάρτα).

Λοιπόν, ο επόμενος λογαριασμός (Μαρτίου) βγήκε σήμερα με ημερομηνία έκδοσης 25/3. Το παράξενο είναι ότι δεν βλέπω κάποια επιβάρυνση, παρά μόνο ότι μεταφέρθηκε ολόκληρη η οφειλή του προηγούμενου μήνα στον τρέχοντα!

Για επιβεβαίωση έκανα τα αθροίσματα και βγαίνει σωστά το άθροισμα της οφειλής συν τις νέες χρεώσεις, χωρίς κάτι επιπλέον.

Επειδή δεν μου έχει ξανατύχει, πώς θα φαινόταν η επιβάρυνση του ανεξόφλητου ποσού στο λογαριασμό (ως εγγραφή) και υπάρχει περίπτωση τυχόν επιβάρυνση να μην έχει μεταφερθεί στον αμέσως επόμενο λογαριασμό αλλά να πάει στον μεθεπόμενο;

Edited by geoponer
Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, dis said:

Αν πληρώνεται από λογαριασμό στον οποίο μπαίνει ή έχει μπει οποιοδήποτε επίδομα, η αυτόματη εξόφληση της κάρτας και λοιπές πάγιες εντολές παύουν να ισχύουν !! 

Παθών το 2020 λόγω των αποζημιώσεων Covid. 

Προφανώς χωρίς καμία ειδοποίηση ! Μ@λάκες είναι να χάσουν τόκους ; 

Ίσως διορθώνεται σε κατάστημα απ ότι μου είπαν, αλλά δεν το δοκίμασα. Πληρώνω μόνος μου. 

Δεν φταίνε οι τράπεζες, αλλά ο νομοθέτης διότι όταν δόθηκαν τα πρώτα επιδόματα και οι τράπεζες χρέωσαν τους καταθετικούς λογαριασμούς για την κάλυψη οφειλών δανείων και πιστωτικών καρτών φώναζαν στην εκπομπή του Παπαδάκη (και σε άλλες παρόμοιες τηλεοπτικές & ραδιοφωνικές εκπομπές, σε εφημερίδες & sites) πως οι τράπεζες προχωρούν σε κατάσχεση των ακατάσχετων επιδομάτων... οπότε για το "καλό" των κακοπληρωτών την πληρώνουν οι καλοπληρωτές!

Αν έχεις κάποια ακατάσχετη πίστωση μπορείς να κάνεις μεταφορά μεταξύ λογαριασμών ώστε να χάσει το ποσό την ένδειξη ακατάσχετου.

42 minutes ago, geoponer said:

Λοιπόν, ο επόμενος λογαριασμός (Μαρτίου) βγήκε σήμερα με ημερομηνία έκδοσης 25/3. Το παράξενο είναι ότι δεν βλέπω κάποια επιβάρυνση, παρά μόνο ότι μεταφέρθηκε ολόκληρη η οφειλή του προηγούμενου μήνα στον τρέχοντα!

Για επιβεβαίωση έκανα τα αθροίσματα και βγαίνει σωστά το άθροισμα της οφειλής συν τις νέες χρεώσεις, χωρίς κάτι επιπλέον.

Επειδή δεν μου έχει ξανατύχει, πώς θα φαινόταν η επιβάρυνση του ανεξόφλητου ποσού στο λογαριασμό (ως εγγραφή) και υπάρχει περίπτωση τυχόν επιβάρυνση να μην έχει μεταφερθεί στον αμέσως επόμενο λογαριασμό αλλά να πάει στον μεθεπόμενο;

Κανονικά θα έπρεπε να εμφάνιζε συμβατικούς τόκους &  τόκους υπερημερίας.

logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, geoponer said:

Λοιπόν, ο επόμενος λογαριασμός (Μαρτίου) βγήκε σήμερα με ημερομηνία έκδοσης 25/3. Το παράξενο είναι ότι δεν βλέπω κάποια επιβάρυνση, παρά μόνο ότι μεταφέρθηκε ολόκληρη η οφειλή του προηγούμενου μήνα στον τρέχοντα!

Για επιβεβαίωση έκανα τα αθροίσματα και βγαίνει σωστά το άθροισμα της οφειλής συν τις νέες χρεώσεις, χωρίς κάτι επιπλέον.

Επειδή δεν μου έχει ξανατύχει, πώς θα φαινόταν η επιβάρυνση του ανεξόφλητου ποσού στο λογαριασμό (ως εγγραφή) και υπάρχει περίπτωση τυχόν επιβάρυνση να μην έχει μεταφερθεί στον αμέσως επόμενο λογαριασμό αλλά να πάει στον μεθεπόμενο;

Συνέβη και σ' εμένα πέρυσι με εγγραφή μιας από τις δόσεις βεβαιωμένης οφειλής.

Το έψαξα στην ΕΤΕ και βρήκα ότι για λόγους του συστήματος εκείνη την περίοδο, δεν χρεώθηκε αυτή η δόση, εμφανίστηκε στο επόμενο statement, χωρίς άλλες χρεώσεις, και από τότε συνεχίστηκαν κανονικά.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, GraveDigger said:

Δεν φταίνε οι τράπεζες, αλλά ο νομοθέτης διότι όταν δόθηκαν τα πρώτα επιδόματα και οι τράπεζες χρέωσαν τους καταθετικούς λογαριασμούς για την κάλυψη οφειλών δανείων και πιστωτικών καρτών φώναζαν στην εκπομπή του Παπαδάκη (και σε άλλες παρόμοιες τηλεοπτικές & ραδιοφωνικές εκπομπές, σε εφημερίδες & sites) πως οι τράπεζες προχωρούν σε κατάσχεση των ακατάσχετων επιδομάτων... οπότε για το "καλό" των κακοπληρωτών την πληρώνουν οι καλοπληρωτές!

Αν έχεις κάποια ακατάσχετη πίστωση μπορείς να κάνεις μεταφορά μεταξύ λογαριασμών ώστε να χάσει το ποσό την ένδειξη ακατάσχετου.

Κανονικά θα έπρεπε να εμφάνιζε συμβατικούς τόκους &  τόκους υπερημερίας.

Σίγουρα δεν ήταν επιλογή των τραπεζών, δεν υπονόησα κάτι τέτοιο. Απλώς αν από αυτό το "κόλλημα" ζημιώνονταν οι τράπεζες θα φρόντιζαν να ενημερώσουν. Αυτό κατακρίνω. Κι ένα απλό μπανεράκι στο ebanking που θα το ανέφερε θα αρκούσε. 

Αν και δεν συνέχισα να το ψάχνω το θέμα, νομίζω ότι η διαδικασία που περιγράφεις δε θα βοηθούσε. Στην περίπτωση μου προϋπήρχαν των ακατάσχετων αποζημιώσεων πολύ περισσότερα χρήματα και από αυτά των αποζημιώσεων και από την τρέχουσα οφειλή της κάρτας. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...