Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Έκανα μια αγορά τον Σεπτέμβριο σε 12 άτοκες δόσεις. Οι εναπομεινοντες 9 δόσεις θα ισχύουν κανονικά για το αφορολόγητο του 2020;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Ναι, φυσικα

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

τελικά με την μετατροπή των bonus πόντων σε μίλια θα έχουμε αλλαγές από το νέο έτος?
εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr
Link to comment
Share on other sites

τελικά με την μετατροπή των bonus πόντων σε μίλια θα έχουμε αλλαγές από το νέο έτος?

 

Αυτο εχει ανακοινωθει. Αν χρησιμοποιεις μιλια, κανε μετατροπη των πόντων bonus σε μιλια πριν τις 31/12. Εγω εκανα

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

θέλω να βγάλω πιστωτική κάρτα , η χρήση της οποίας προορίζεται για αγορές, και θα ήθελα την βοήθειά σας στην επιλογή.

 

Θα ήθελα να επιλέξω ανάμεσα σε Alpha, Εθνική κ' Πειραιώς.

Κοιτώντας π.χ. τα ετήσια επιτόκια, θα σκεφτόμουν ότι θα έπρεπε σίγουρα να αποφύγω της Alpha μιας και έχει με διαφορά το υψηλότερο.

 

Αλλά υποθέτω υπάρχουν κι άλλα κριτήρια;

 

Ρίχνοντας μια ματιά στα προγράμματα επιβράβευσης (AlphaBonus , Go4More, Yellow) δεν είδα μεγάλες διαφορές ούτε μου φάνηκε ότι προσφέρουν πραγματικό όφελος.

 

Υπάρχει κάποια άλλη παράμετρος που θα μπορούσα να λάβω υπόψη στην επιλογή; Κάποια ιδέα;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Το επιτόκιο πχ τι το θες; έχεις σκοπό να τοκιζονται οι αγορές σου; για άτοκες δε το θες; η και απλές αγορές αλλά να πληρώνονται στην ώρα τους; εγώ έχω την yes visa της eurobank και μιας και τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα συνέχεια για τις αγορές μου έχω πολύ επιστροφή σε ευρώ. Βάζω σε Έκο πετρέλαιο σε 2 αυτοκίνητα και όλες τις πληρωμές, σούπερ.. Τα πάντα. Παίρνω τουλάχιστον 20-30€ το μήνα επιστροφή.. Όσο πιο συχνά ψωνίζω και από συνεργαζομενα με περισσότερη επιστροφή μπορεί να ανέβει κιόλας το ποσό αυτό.
Link to comment
Share on other sites

Το επιτόκιο πχ τι το θες; έχεις σκοπό να τοκιζονται οι αγορές σου; για άτοκες δε το θες; η και απλές αγορές αλλά να πληρώνονται στην ώρα τους; εγώ έχω την yes visa της eurobank και μιας και τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα συνέχεια για τις αγορές μου έχω πολύ επιστροφή σε ευρώ. Βάζω σε Έκο πετρέλαιο σε 2 αυτοκίνητα και όλες τις πληρωμές, σούπερ.. Τα πάντα. Παίρνω τουλάχιστον 20-30€ το μήνα επιστροφή.. Όσο πιο συχνά ψωνίζω και από συνεργαζομενα με περισσότερη επιστροφή μπορεί να ανέβει κιόλας το ποσό αυτό.

 

Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.

 

Δεν είχα έως τώρα πιστωτική οπότε κάποια πράγματα δεν μου ήταν/είναι ξεκάθαρα, και η απάντησή σου με βοήθησε.

 

Μια ερώτηση ακόμα :

Στα υπόλοιπα προγράμματα που αφορούν συγκέντρωση πόντων, γνωρίζω πως λειτουργεί η εξαργύρωση.

 

Στην Eurobank, από όσα διάβασα, σου επιστρέφει το 2,5% της αγοράς σου σε επόμενη αγορά.

Η απορία μου είναι: αυτή η επιστροφή αφορά αγορά από το ίδιο πάλι κατάστημα, ή οποιοδήποτε συνεργαζόμενο;

Link to comment
Share on other sites

Εξαργύρωση κάνεις σε όλα τα συνεργαζομενα. Εγώ ψωνίζω σούπερ, πληρώνω λογαριασμούς, βάζω πετρέλαιο σε Έκο, τρώω σουβλάκια, τα πάντα όλα με πιστωτική. Μετρητά πολύ σπάνια και όταν έρχεται μια φορά το μήνα πχ να γεμίσω πετρέλαιο πάω του λέω γέμισε, έχω επιστροφή; και στο POS του λέει έχεις 5€ έχεις 20€ ανάλογα τις κινήσεις του μήνα που πέρασε... Και του λέω κάνε. Έχει τύχει να έχω και 40€ και το γέμισμα να είναι 45€. Οπότε πλήρωσα μόνο 5€
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

θέλω να βγάλω πιστωτική κάρτα , η χρήση της οποίας προορίζεται για αγορές, και θα ήθελα την βοήθειά σας στην επιλογή.

 

Θα ήθελα να επιλέξω ανάμεσα σε Alpha, Εθνική κ' Πειραιώς.

Κοιτώντας π.χ. τα ετήσια επιτόκια, θα σκεφτόμουν ότι θα έπρεπε σίγουρα να αποφύγω της Alpha μιας και έχει με διαφορά το υψηλότερο.

 

Αλλά υποθέτω υπάρχουν κι άλλα κριτήρια;

 

Ρίχνοντας μια ματιά στα προγράμματα επιβράβευσης (AlphaBonus , Go4More, Yellow) δεν είδα μεγάλες διαφορές ούτε μου φάνηκε ότι προσφέρουν πραγματικό όφελος.

 

Υπάρχει κάποια άλλη παράμετρος που θα μπορούσα να λάβω υπόψη στην επιλογή; Κάποια ιδέα;

 

Ευχαριστώ

 

Έχω την yes της eurobank η οποία έχει 3% σε συνεργαζόμενα καταστήματα (τα περισσότερα ΕΚΟ βενζινάδικα είναι μέσα), και 1% οπουδήποτε αλλού (πέρα από ΔΟΥ κτλ).

Και πρόσφατα έβγαλα την affinity της alphabank η οποία σου δίνει 2.5% σε όλες τις αγορές/πληρωμές σου (πέρα από ΔΟΥ κτλ). Το θέμα με αυτήν είναι ότι το ποσό που σου έχει "επιστραφεί", μπορείς να το εξαργυρώσεις σε καταστήματα του ομίλου inditex που κάποιους αυτό μπορεί να μην τους ενδιαφέρει.

 

Πέρα από αυτές υπάρχουν οι €πιστροφή της eurobank, go4more της εθνικής, bonus της alpha και το σύστημα με yellows της πειραιώς.

Στις πιστωτικές δεν το έχω ψάξει αρκετά, αλλά όλα αυτά τα συστήματα σε χρεωστική είναι πάνω κάτω τα ίδια.

 

Το bonus ποτέ δεν το χώνεψα μιας και θέλει υπολογισμούς για να δεις το πραγματικό ποσό που κερδίζεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πρότεινα ο φίλος να μας πει κάποιες επιχειρήσεις που ψωνίζει για να του προτείνουμε το πιο συμφέρον πρόγραμμα για την περίπτωση του.

 

Όσο για το bonus της alpha bank για μένα αξίζει για αεροπορικό εισιτήριο και για κάποιες αγορές π.χ. σε κωτσόβολο που δίνουν μαζεμένους κάποιους 10άδες χιλιάδες πόντους. Από την άλλη μια γνωστή μου την έχει καταβρεί να εξαργυρώνει πόντους όταν πληρώνει τα ασφάλιστρά της στην AXA. Ο καθένας όπως νοιώθει καλύτερα και όπου του φαίνεται ότι κερδίζει. Εγώ μαζεύω για εισιτήριο μετ' επιστροφής για εξωτερικό που θέλω να κάνω ένα ταξίδι, εκείνη προτιμά να γλιτώνει σε μια υποχρέωση που ούτως ή άλλως θα καλούνταν να πληρώσει.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν θα γράψω την εμπειρία μου για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Πειραιώς.

 

Στην φοβερή αυτή τράπεζα διατηρώ τον κύριο λογαριασμό που χρησιμοποιώ στην Ελλάδα καθώς και μια πιστωτική κάρτα University την οποία χρησιμοποιώ κυρίως για άτοκες δόσεις και συνδρομές τύπου Netflix και την οποία έχω αισίως 7 χρόνια. Κι ενώ χρησιμοποιούσα την κάρτα σπάνια και πάντα σε πολύ ασφαλή περιβάλλοντα (MediaMarkt, Village, Aegean, Netflix, Apple, Lufthansa etc) η Πειραιώς αποφάσισε να μου την μπλοκάρει ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ. Το κατάλαβα όταν η Apple μου έστειλε email πως υπάρχει πρόβλημα με την πιστωτική κάρτα που είχα στο λογαριασμό μου. Εκείνες τις μέρες βρισκόμουν στο εξωτερικό και μάλιστα σε ταξίδι "εκτός έδρας" στη μέση του πουθενά σε ένα χωριό. Πήρα την τηλεφωνική εξυπηρέτηση όπου ο μουρόχαυλος υπάλληλος μου είπε πως δε μπορεί να μου πει για ποιο λόγο μπλοκαρίστηκε η κάρτα και μπορεί δήθεν να υπήρχε διαρροή και να έπεσε σύρμα απο τη Visa (μόνο οι University φαίνεται να διέρευσαν, ούτε οι χρεωστικές της Πειραιώς, ούτε οι Visa απο την Barclaycard, την ING, τη DKB που έχω επίσης στο πορτοφόλι μου). Ύποπτη συναλλαγή ούτε για δείγμα καθώς τον τελευταίο μήνα μπήκε μια δόση της MediaMarkt και μια συνδρομή iCloud. Και στο προφανές αίτημα μου να επανενεργοποιηθεί μου λενε: "Αα δε γίνεται, πρέπει να την ακυρώσουμε και να ξαναβγεί". Χωρίς να δίνουν δεκάρα για το που κάποιος χρειαζόταν την κάρτα του, λες και είμαστε όλοι σα τους παππούδες που περνάνε τα πρωινά τους στα υποκαταστήματα των τραπεζών.

 

Και αφού εν τέλει προχώρησε η επανέκδοση (που για να γίνει έπρεπε να κάνουμε και μια επικαιροποίηση, γιατί έτσι), με ρωτάνε σε ποιο υποκατάστημα να τη στείλουν. Συμφωνούμε να τη στείλουν στο υποκατάστημα της περιοχής μου κι επιβεβαιώνουμε και τη διεύθυνση. Και λίγες μέρες μετά έρχεται μήνυμα πως η κάρτα είναι έτοιμη για παραλαβή στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Γ@μω το κεφάλι του για υπάλληλος. Ή ήταν καθυστερημένος ή μου έκαψε καψώνι επειδή ήμουν τσίτα στα νεύρα που βρισκόμουν 700χλμ μακριά απο το σπίτι μου και 3,000χλμ απο την Αθήνα με την κάρτα μου ακυρωμένη. Ακόμα και στο αίτημα μου να γράψει στα σχόλια πως η κάρτα θα παραληφθεί μετά απο αρκετές μέρες όταν επιστρέψω για διακοπές Ελλάδα, μου λέει δε γίνεται, πρέπει να πάρετε τηλέφωνο αλλιώς θα γυρίσει στα κεντρικα. Που προφανώς στο κατάστημα Συντάγματος δε το σήκωνε κανένας. Τελικά πάλι καλά ο υπάλληλος στο κατάστημα της Μητροπόλεως ήταν σωστός, ούτε μου ζήτησε τα χαρτιά της επικαιροποίησης και δε με άφησε να περιμένω στην ουρά για τα γραφεία φέρνοντας μου την κάρτα στο stand της υποδοχής (τονίζουμε και τα αυτονόητα ως θετικά).

 

Θεωρούσα την Εθνική μέχρι σήμερα ως παρωχημένη και δυσλειτουργική αλλά κι η Πειραιώς είναι μια απο τα ίδια. Οι τράπεζες στην Ελλάδα λειτουργούν με βλαμμένο προσωπικό για βλαμμένους ή άσχετους πελάτες (π.χ. συνταξιούχοι, η ραχοκοκκαλιά της χώρας). Οτιδήποτε έξω απο το comfort zone των στάνταρ συναλλαγών και μπλοκάρουν χειρότερα κι απο τον Κηφισό όταν ρίξει μια σταγόνα βροχή. Διατηρώ 5 λογαριασμούς στο εξωτερικό και μία πιστωτική κάρτα και δεν έχω επισκεφθεί υποκατάστημα ούτε μια φορά. Και οποιοδήποτε πρόβλημα και να υπάρξει, υπάρχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση που δε βγαίνει ρομπότ (άλλωστε κι οι υπάλληλοι τους σα ρομπότ μιλανε) αλλά άνθρωπος, λύνεις το πρόβλημα σου σε 3' και αν θες να σου στείλουν κάτι, σε 3-4 μέρες είναι στο γραμματοκιβώτιο σου. Δε νοείται να ακυρώνεις κάρτες πελατών χωρίς λόγο και κυρίως χωρίς να τους ενημερώνεις. Εγώ μπορεί να ήθελα να πληρώσω το ξενοδοχείο που έμενα με την κάρτα μου, πως γίνεται να με αφήνεις ξεκρέμαστο;

 

Μακάρι σε μερικά χρόνια αν κάπως σουλουπωθεί η κατάσταση να ξεκινήσουν να δραστηριοποιούνται ξένες τράπεζες στη λιανική τραπεζική και να φέρουν την "κουλτούρα" τους και στην ελληνική αγορά ώστε οι παραδοσιακοί παίκτες να φάνε χώμα. Έτσι έγινε και στη Γερμανία που ο κόσμος στράφηκε σε Direktbanken χωρίς έξοδα διατήρησης ή καρτών κι έφτασε η Commerzbank όχι μόνο να καταργήσει τις χρεώσεις αλλά να σου δίνει και λεφτά για να ανοίξεις εκεί λογαριασμό.

Edited by TheBerliner
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν θα γράψω την εμπειρία μου για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Πειραιώς.

 

Στην φοβερή αυτή τράπεζα διατηρώ τον κύριο λογαριασμό που χρησιμοποιώ στην Ελλάδα καθώς και μια πιστωτική κάρτα University την οποία χρησιμοποιώ κυρίως για άτοκες δόσεις και συνδρομές τύπου Netflix και την οποία έχω αισίως 7 χρόνια. Κι ενώ χρησιμοποιούσα την κάρτα σπάνια και πάντα σε πολύ ασφαλείς περιβάλλοντα (MediaMarkt, Village, Aegean, Netflix, Apple, Lufthansa etc) η Πειραιώς αποφάσισε να μου την μπλοκάρει ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ. Το κατάλαβα όταν η Apple μου έστειλε email πως υπάρχει πρόβλημα με την πιστωτική κάρτα που είχα στο λογαριασμό μου. Εκείνες τις μέρες βρισκόμουν στο εξωτερικό και μάλιστα σε ταξίδι "εκτός έδρας" στη μέση του πουθενά σε ένα χωριό. Πήρα την τηλεφωνική εξυπηρέτηση όπου ο μουρόχαυλος υπάλληλος μου είπε πως δε μπορεί να μου πει για ποιο λόγο μπλοκαρίστηκε η κάρτα και μπορεί δήθεν να υπήρχε διαρροή και να έπεσε σύρμα απο τη Visa (μόνο οι University φαίνεται να διέρευσαν, ούτε οι χρεωστικές της Πειραιώς, ούτε οι Visa απο την Barclaycard, την ING, τη DKB που έχω επίσης στο πορτοφόλι μου). Ύποπτη συναλλαγή ούτε για δείγμα καθώς τον τελευταίο μήνα μπήκε μια δόση της MediaMarkt και μια συνδρομή iCloud. Και στο προφανές αίτημα μου να επανενεργοποιηθεί μου λενε: "Αα δε γίνεται, πρέπει να την ακυρώσουμε και να ξαναβγεί". Χωρίς να δίνουν δεκάρα για το που κάποιος χρειαζόταν την κάρτα του, λες και είμαστε όλοι σα τους παππούδες που περνάνε τα πρωινά τους στα υποκαταστήματα των τραπεζών.

 

Και αφού εν τέλει προχώρησε η επανέκδοση (που για να γίνει έπρεπε να κάνουμε και μια επικαιροποίηση, γιατί έτσι), με ρωτάνε σε ποιο υποκατάστημα να τη στείλουν. Συμφωνούμε να τη στείλουν στο υποκατάστημα της περιοχής μου κι επιβεβαιώνουμε και τη διεύθυνση. Και λίγες μέρες μετά έρχεται μήνυμα πως η κάρτα είναι έτοιμη για παραλαβή στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Γ@μω το κεφάλι του για υπάλληλος. Ή ήταν καθυστερημένος ή μου έκαψε καψώνι επειδή ήμουν τσίτα στα νεύρα που βρισκόμουν 700χλμ μακριά απο το σπίτι μου και 3,000χλμ απο την Αθήνα με την κάρτα μου ακυρωμένη. Ακόμα και στο αίτημα μου να γράψει στα σχόλια πως η κάρτα θα παραληφθεί μετά απο αρκετές μέρες όταν επιστρέψω για διακοπές Ελλάδα, μου λέει δε γίνεται, πρέπει να πάρετε τηλέφωνο αλλιώς θα γυρίσει στα κεντρικα. Που προφανώς στο κατάστημα Συντάγματος δε το σήκωνε κανένας. Τελικά πάλι καλά ο υπάλληλος στο κατάστημα της Μητροπόλεως ήταν σωστός, ούτε μου ζήτησε τα χαρτιά της επικαιροποίησης και δε με άφησε να περιμένω στην ουρά για τα γραφεία φέρνοντας μου την κάρτα στο stand της υποδοχής (τονίζουμε και τα αυτονόητα ως θετικά).

 

Θεωρούσα την Εθνική μέχρι σήμερα ως παρωχημένη και δυσλειτουργική αλλά κι η Πειραιώς είναι μια απο τα ίδια. Οι τράπεζες στην Ελλάδα λειτουργούν με βλαμμένο προσωπικό για βλαμμένους ή άσχετους πελάτες (π.χ. συνταξιούχοι, η ραχοκοκκαλιά της χώρας). Οτιδήποτε έξω απο το comfort zone των στάνταρ συναλλαγών και μπλοκάρουν χειρότερα κι απο τον Κηφισό όταν ρίξει μια σταγόνα βροχή. Διατηρώ 5 λογαριασμούς στο εξωτερικό και μία πιστωτική κάρτα και δεν έχω επισκεφθεί υποκατάστημα ούτε μια φορά. Και οποιοδήποτε πρόβλημα και να υπάρξει, υπάρχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση που δε βγαίνει ρομπότ (άλλωστε κι οι υπάλληλοι τους σα ρομπότ μιλανε) αλλά άνθρωπος, λύνεις το πρόβλημα σου σε 3' και αν θες να σου στείλουν κάτι, σε 3-4 μέρες είναι στο γραμματοκιβώτιο σου. Δε νοείται να ακυρώνεις κάρτες πελατών χωρίς λόγο και κυρίως χωρίς να τους ενημερώνεις. Εγώ μπορεί να ήθελα να πληρώσω το ξενοδοχείο που έμενα με την κάρτα μου, πως γίνεται να με αφήνεις ξεκρέμαστο;

 

Μακάρι σε μερικά χρόνια αν κάπως σουλουπωθεί η κατάσταση να ξεκινήσουν να δραστηριοποιούνται ξένες τράπεζες στη λιανική τραπεζική και να φέρουν την "κουλτούρα" τους και στην ελληνική αγορά ώστε οι παραδοσιακοί παίκτες να φάνε χώμα. Έτσι έγινε και στη Γερμανία που ο κόσμος στράφηκε σε Direktbanken χωρίς έξοδα διατήρησης ή καρτών κι έφτασε η Commerzbank όχι μόνο να καταργήσει τις χρεώσεις αλλά να σου δίνει και λεφτά για να ανοίξεις εκεί λογαριασμό.

Αν σε κάνει να νιώσεις οσοδήποτε καλύτερα, η επικαιροποίηση στοιχείων είναι υποχρεωτική βάσει νόμου. Η κάρτα είναι πιθανόν να κλείδωσε εάν θεώρησε τις κινήσεις εξωτερικού ως ύποπτες.

Για τα υπόλοιπα... no comment :)

Link to comment
Share on other sites

Να συμφωνήσω κι εγώ με τον φίλο σε ότι αφορά το ποσό απαράδεκτοι είναι εκεί στην Πειραιώς.

Πήρα άδεια από τη δουλειά μου για να πάω να κλείσω έναν λογαριασμό που έχω στη συγκεκριμένη τράπεζα. Πήγα λοιπόν στο ταμείο και περίμενα 40 ολόκληρα λεπτά στην ουρά για να κάνω ανάληψη τα χρήματα που είχε ο λογαριασμός. Ο συγκεκριμένος λογαριασμός σαν αποταμιευτικός που είναι δεν μου δίνει το δικαίωμα να κάνω ανάληψη μέσω ATM. Βέβαια για την καθυστέρηση στην ουρά δεν ευθύνεται μόνο η τράπεζα, αλλά και οι πελάτες. Θεωρώ αδιανόητο να πηγαίνουν νέα παιδιά και να περιμένουν στην ουρά για να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας. Να ήταν τίποτα παππούδες να το καταλάβω.

Αφού τελείωσα με το ταμείο, πηγαίνω στα γραφεία που είναι αρμόδια για να μου κλείσουν τον λογαριασμό και εκεί ακούω το εξής κουφό. Για να με εξυπηρετήσουν και να μου κλείσουν τον λογαριασμό, έπρεπε να μου κλείσουν ραντεβού για άλλη ημέρα. Δηλαδή για υπόθεση το πολύ 10 λεπτών να πρέπει να πάρω άδεια άλλη μια μέρα από τη δουλειά μου. Αφού τους είπα πόσο απαράδεκτοι είναι, έφυγα, τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της Πειραιώς να μου πουν σε ποιο υποκατάστημα μπορώ να πάω να εξυπηρετηθώ, χωρίς να χρειαστεί να κλείσω ραντεβού. Μου απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν και να μιλήσω απευθείας με τα υποκαταστήματα. Πήρα τηλέφωνο σε 2 υποκαταστήματα που είναι κοντά στο σπίτι μου και δεν το σήκωνε κανένας όσες φορές και αν πήρα. Δηλαδή ούτε τηλεφωνικά μπορείς να κλείσεις ραντεβού. Με τα πολλά πήγα σε δεύτερο υποκατάστημα όπου και εκεί μου είπαν ότι δουλεύουν μόνο με ραντεβού. Φεύγω με νεύρα και από εκεί και πάω σε ένα τρίτο. Λέω από μέσα μου πως σε περίπτωση που μου πουν τα ίδια, σηκώνω επιτόπου ότι χρήματα έχω από Πειραιώς. Με τα πολλά βρήκα μια ευγενική υπάλληλο που αν και μου είπε ότι και αυτοί δουλεύουν με ραντεβού, για ένα κλείσιμο λογαριασμού μπορούσε να με εξυπηρετήσει.

Χρειάστηκε λοιπόν να πάω σε 3 υποκαταστήματα για να εξυπηρετηθώ και μου έκαναν και χάρη. Ούτε δημόσια υπηρεσία να ήταν

Link to comment
Share on other sites

Αν σε κάνει να νιώσεις οσοδήποτε καλύτερα, η επικαιροποίηση στοιχείων είναι υποχρεωτική βάσει νόμου. Η κάρτα είναι πιθανόν να κλείδωσε εάν θεώρησε τις κινήσεις εξωτερικού ως ύποπτες.

Για τα υπόλοιπα... no comment :)

 

Κάνω κινήσεις εξωτερικού 6 χρόνια τώρα. Αγορές σε σουπερμάρκετ, καύσιμα, ψώνια και μάλιστα κατα καιρούς σε ταξίδια σε διάφορα μέρη της Ευρώπης, απο Βαρκελώνη μέχρι Δουβλίνο. Κι επίσης δεν έγινε κίνηση εξωτερικού αυτή την περίοδο, μπήκε μια δόση απο τη MediaMarkt Ελλάδας και η συνδρομή του cloud που τον προηγούμενο μήνα πέρασε κανονικά όπως και η συνδρομή για Apple Music που περνάει απο την ίδια κάρτα εδώ και ένα χρόνο απροβλημάτιστα. Εκτός αν έχουν την έκτη αίσθηση στην Πειραιώς και ένιωσαν σαν τον Yoda πως η κάρτα μου βρίσκεται εκτός Ελλάδας.

Edited by TheBerliner
Link to comment
Share on other sites

Κάνω κινήσεις εξωτερικού 6 χρόνια τώρα. Αγορές σε σουπερμάρκετ, καύσιμα, ψώνια και μάλιστα κατα καιρούς σε ταξίδια σε διάφορα μέρη της Ευρώπης, απο Βαρκελώνη μέχρι Δουβλίνο. Κι επίσης δεν έγινε κίνηση εξωτερικού αυτή την περίοδο, μπήκε μια δόση απο τη MediaMarkt Ελλάδας και η συνδρομή του cloud που τον προηγούμενο μήνα πέρασε κανονικά όπως και η συνδρομή για Apple Music που περνάει απο την ίδια κάρτα εδώ και ένα χρόνο απροβλημάτιστα. Εκτός αν έχουν την έκτη αίσθηση στην Πειραιώς και ένιωσαν σαν τον Yoda πως η κάρτα μου βρίσκεται εκτός Ελλάδας.

 

Απλά υπέθεσα ότι την χρησιμοποιήσες για κάτι όσο ήσουν στο εξωτερικό...

Πάντως ο αλγόριθμος ασφαλείας δεν είναι θέμα της τράπεζας, αλλά της εταιρείας έκδοσης. Αυτό που περνάει από το χέρι της τράπεζας είναι να σε πάρουν ένα τηλέφωνο πριν την κλειδώσουν.

Link to comment
Share on other sites

Στις 7 καθε μηνα εκδιδεται και το δικο μου. Εκδοθηκε και εμφανιστηκε στο ebanking πριν μιση ωρα.

Εχει γινει κι αλλη φορα παντως

Ευχαριστώ για την απάντηση! Τελικά χθες βγήκε σε μένα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, πάω να κάνω μια πληρωμή με δόσεις για βεβαιωμένες οφειλές με πιστωτική eurobank και απορρίπτεται η συναλλαγή με την αιτιολογία ότι έχω υπερβεί το ημερήσιο όριο χρέωσης του πιστωτικού ορίου της κάρτας. Τι είναι αυτό ακριβώς? Πρώτη φορά μου το βγάζει. Εν τω μεταξύ το ποσό που θέλω να πληρώσω είναι σχετικά μικρό, άλλες φορές έχω πληρώσει πολύ μεγαλύτερα ποσά.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Απο τοτε που υποχρεωθηκαμε να γινουμε πελατες των συστημικων τραπεζων, κυριως μεσω των καρτων, η αντιμετωπιση ειναι επιπεδου δημοσιου.

Αυτο ειναι και αμα γουσταρεις. Αφου εισαι εγκλωβισμενος και χωρις εναλλακτικες.

Καποτε λεγαμε για την Εθνικη και την Εμπορικη σαν κρατικες οτι ειναι προεκτασεις δημοσιων υπαλληλων. Τωρα πια δυστυχως ολες ειναι στο ιδιο κακο επιπεδο, με την Εθνικη βεβαια να εξακολουθει να κρατα τα ηνια.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, πάω να κάνω μια πληρωμή με δόσεις για βεβαιωμένες οφειλές με πιστωτική eurobank και απορρίπτεται η συναλλαγή με την αιτιολογία ότι έχω υπερβεί το ημερήσιο όριο χρέωσης του πιστωτικού ορίου της κάρτας. Τι είναι αυτό ακριβώς? Πρώτη φορά μου το βγάζει. Εν τω μεταξύ το ποσό που θέλω να πληρώσω είναι σχετικά μικρό, άλλες φορές έχω πληρώσει πολύ μεγαλύτερα ποσά.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

Δοκίμασε ξανά αύριο. Έκανες μάλλον αγορές πάνω από το όριο σήμερα (500€ είναι το ημερήσιο αν δεν κάνω λάθος) και δεν σε αφήνει.

Link to comment
Share on other sites

Απο τοτε που υποχρεωθηκαμε να γινουμε πελατες των συστημικων τραπεζων, κυριως μεσω των καρτων, η αντιμετωπιση ειναι επιπεδου δημοσιου.

Αυτο ειναι και αμα γουσταρεις. Αφου εισαι εγκλωβισμενος και χωρις εναλλακτικες.

Καποτε λεγαμε για την Εθνικη και την Εμπορικη σαν κρατικες οτι ειναι προεκτασεις δημοσιων υπαλληλων. Τωρα πια δυστυχως ολες ειναι στο ιδιο κακο επιπεδο, με την Εθνικη βεβαια να εξακολουθει να κρατα τα ηνια.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Αυτό ακριβώς όπως τα λες. Αντιμετώπιση κατώτερου επίπεδου. Έχουν γίνει σαν παραρτήματα του κράτους που βάζεις τα χρήματα σου άπλα. Αφού μπορεί η εφορία να βλέπει αναπασα ώρα και στιγμή αν έχεις χρήματα και να στα δεσμεύει χωρίς να σε ρωτάει όπως και ο Δήμος. Να κάνει tracking της συναλλαγές σου και να στέλνει κάθε μήνα όλες της συναλλαγές που έκανες στην εφορία και να ξέρει πόσα ξόδεψες και που. Το "Ιδιωτικό Τσιράκι" του κράτους.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς όπως τα λες. Αντιμετώπιση κατώτερου επίπεδου. Έχουν γίνει σαν παραρτήματα του κράτους που βάζεις τα χρήματα σου άπλα. Αφού μπορεί η εφορία να βλέπει αναπασα ώρα και στιγμή αν έχεις χρήματα και να στα δεσμεύει χωρίς να σε ρωτάει όπως και ο Δήμος. Να κάνει tracking της συναλλαγές σου και να στέλνει κάθε μήνα όλες της συναλλαγές που έκανες στην εφορία και να ξέρει πόσα ξόδεψες και που. Το "Ιδιωτικό Τσιράκι" του κράτους.

 

ποιος σε αναγκαζει να πας τα χρηματα σου στην τραπεζα;

ποιος σε αναγκαζει να χρησιμοποιεις καρτα για αγορες, περα απο το οριο που επιβαλει ο νομος για συναλλαγες μεσω καρτας;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ποιος σε αναγκαζει να πας τα χρηματα σου στην τραπεζα;

 

ποιος σε αναγκαζει να χρησιμοποιεις καρτα για αγορες, περα απο το οριο που επιβαλει ο νομος για συναλλαγες μεσω καρτας;

Γιατί σε επιβάλλουν να πληρώνεσαι σε (Ελληνικο) τραπεζικό λογαριασμό και όχι πια σε μετρητά από την εργασία σου.

γιατί σε συναλλαγές πάνω από 500 ευρώ και θα το μειώσουν κιαλλο πρέπει να πληρώσεις μέσω κάρτας.

Γιατι πρεπει να συμπληρωσεις όπως πολύ σωστά ειπες το αφορολόγητο για να μην πληρωσεις επιπλέον φόρο.

Εδω με μηδενική Δήλωση (Χωρις εισοδήματα) αλλα με ενα Σπίτι στο όνομα σου (Οποτε παιρνεις τεκμήριο) Πρέπει να συμπληρωσεις αφορολόγητο για το τεκμήριο που σε βαζουν (π.χ. 4.000 τεκμήριο πρεπει να εχεις αγορες 400 ευρώ απο το μηδενικό εισόδημα που εχεις μεσω καρτας κιόλας!)

Και αφού χρυσοπληρώνουμε με της τρέλες προμήθειες που έχουν επιβάλει σαν πελάτης προς μια επιχείρηση απαιτώ και την κατάλληλη εξυπηρέτηση από μεριάς τους. Δεν το κάνουν για την ψυχή της μητέρας τους αυτήν την δουλειά ούτε είναι εκεί δωρεάν για εμάς.

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by testatos
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν θα γράψω την εμπειρία μου για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Πειραιώς.

 

Στην φοβερή αυτή τράπεζα διατηρώ τον κύριο λογαριασμό που χρησιμοποιώ στην Ελλάδα καθώς και μια πιστωτική κάρτα University την οποία χρησιμοποιώ κυρίως για άτοκες δόσεις και συνδρομές τύπου Netflix και την οποία έχω αισίως 7 χρόνια. Κι ενώ χρησιμοποιούσα την κάρτα σπάνια και πάντα σε πολύ ασφαλή περιβάλλοντα (MediaMarkt, Village, Aegean, Netflix, Apple, Lufthansa etc) η Πειραιώς αποφάσισε να μου την μπλοκάρει ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ. Το κατάλαβα όταν η Apple μου έστειλε email πως υπάρχει πρόβλημα με την πιστωτική κάρτα που είχα στο λογαριασμό μου. Εκείνες τις μέρες βρισκόμουν στο εξωτερικό και μάλιστα σε ταξίδι "εκτός έδρας" στη μέση του πουθενά σε ένα χωριό. Πήρα την τηλεφωνική εξυπηρέτηση όπου ο μουρόχαυλος υπάλληλος μου είπε πως δε μπορεί να μου πει για ποιο λόγο μπλοκαρίστηκε η κάρτα και μπορεί δήθεν να υπήρχε διαρροή και να έπεσε σύρμα απο τη Visa (μόνο οι University φαίνεται να διέρευσαν, ούτε οι χρεωστικές της Πειραιώς, ούτε οι Visa απο την Barclaycard, την ING, τη DKB που έχω επίσης στο πορτοφόλι μου). Ύποπτη συναλλαγή ούτε για δείγμα καθώς τον τελευταίο μήνα μπήκε μια δόση της MediaMarkt και μια συνδρομή iCloud. Και στο προφανές αίτημα μου να επανενεργοποιηθεί μου λενε: "Αα δε γίνεται, πρέπει να την ακυρώσουμε και να ξαναβγεί". Χωρίς να δίνουν δεκάρα για το που κάποιος χρειαζόταν την κάρτα του, λες και είμαστε όλοι σα τους παππούδες που περνάνε τα πρωινά τους στα υποκαταστήματα των τραπεζών.

 

Και αφού εν τέλει προχώρησε η επανέκδοση (που για να γίνει έπρεπε να κάνουμε και μια επικαιροποίηση, γιατί έτσι), με ρωτάνε σε ποιο υποκατάστημα να τη στείλουν. Συμφωνούμε να τη στείλουν στο υποκατάστημα της περιοχής μου κι επιβεβαιώνουμε και τη διεύθυνση. Και λίγες μέρες μετά έρχεται μήνυμα πως η κάρτα είναι έτοιμη για παραλαβή στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Γ@μω το κεφάλι του για υπάλληλος. Ή ήταν καθυστερημένος ή μου έκαψε καψώνι επειδή ήμουν τσίτα στα νεύρα που βρισκόμουν 700χλμ μακριά απο το σπίτι μου και 3,000χλμ απο την Αθήνα με την κάρτα μου ακυρωμένη. Ακόμα και στο αίτημα μου να γράψει στα σχόλια πως η κάρτα θα παραληφθεί μετά απο αρκετές μέρες όταν επιστρέψω για διακοπές Ελλάδα, μου λέει δε γίνεται, πρέπει να πάρετε τηλέφωνο αλλιώς θα γυρίσει στα κεντρικα. Που προφανώς στο κατάστημα Συντάγματος δε το σήκωνε κανένας. Τελικά πάλι καλά ο υπάλληλος στο κατάστημα της Μητροπόλεως ήταν σωστός, ούτε μου ζήτησε τα χαρτιά της επικαιροποίησης και δε με άφησε να περιμένω στην ουρά για τα γραφεία φέρνοντας μου την κάρτα στο stand της υποδοχής (τονίζουμε και τα αυτονόητα ως θετικά).

 

Θεωρούσα την Εθνική μέχρι σήμερα ως παρωχημένη και δυσλειτουργική αλλά κι η Πειραιώς είναι μια απο τα ίδια. Οι τράπεζες στην Ελλάδα λειτουργούν με βλαμμένο προσωπικό για βλαμμένους ή άσχετους πελάτες (π.χ. συνταξιούχοι, η ραχοκοκκαλιά της χώρας). Οτιδήποτε έξω απο το comfort zone των στάνταρ συναλλαγών και μπλοκάρουν χειρότερα κι απο τον Κηφισό όταν ρίξει μια σταγόνα βροχή. Διατηρώ 5 λογαριασμούς στο εξωτερικό και μία πιστωτική κάρτα και δεν έχω επισκεφθεί υποκατάστημα ούτε μια φορά. Και οποιοδήποτε πρόβλημα και να υπάρξει, υπάρχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση που δε βγαίνει ρομπότ (άλλωστε κι οι υπάλληλοι τους σα ρομπότ μιλανε) αλλά άνθρωπος, λύνεις το πρόβλημα σου σε 3' και αν θες να σου στείλουν κάτι, σε 3-4 μέρες είναι στο γραμματοκιβώτιο σου. Δε νοείται να ακυρώνεις κάρτες πελατών χωρίς λόγο και κυρίως χωρίς να τους ενημερώνεις. Εγώ μπορεί να ήθελα να πληρώσω το ξενοδοχείο που έμενα με την κάρτα μου, πως γίνεται να με αφήνεις ξεκρέμαστο;

 

Μακάρι σε μερικά χρόνια αν κάπως σουλουπωθεί η κατάσταση να ξεκινήσουν να δραστηριοποιούνται ξένες τράπεζες στη λιανική τραπεζική και να φέρουν την "κουλτούρα" τους και στην ελληνική αγορά ώστε οι παραδοσιακοί παίκτες να φάνε χώμα. Έτσι έγινε και στη Γερμανία που ο κόσμος στράφηκε σε Direktbanken χωρίς έξοδα διατήρησης ή καρτών κι έφτασε η Commerzbank όχι μόνο να καταργήσει τις χρεώσεις αλλά να σου δίνει και λεφτά για να ανοίξεις εκεί λογαριασμό.

Σε φίλο με χρεωστική της Πειραιώς όπως μου διηγήθηκε της προάλλες πήγε να κάνει ανάληψη χρημάτων σε ATM και του έφαγε το μηχάνημα την κάρτα. Ο λόγος ήταν πως ενώ έβαζε το σωστό κωδικό, ο κωδικός της κάρτας του είχε αλλάξει χωρίς να τον ενημερώσουν γιατί λίγες μέρες νωρίτερα είχε πέσει χακάρισμα στις μισές κάρτες της Πειραιώς και στην ίδια και η τράπεζα για λόγους ασφαλείας άλλαξε τους κωδικούς όλως αυτών των καρτών χωρίς ενημέρωση επαναλαμβάνω όπως και κάτι αντίστοιχο με τη δικιά σου. Ευτυχώς εκείνος ήταν τυχερός και αυτό έγινε την ώρα που το κατάστημα ήταν ανοιχτό και έτσι του έδωσαν την κάρτα πίσω με νέο κωδικό. Όπως μου ανέφερε ο πρώτος υπάλληλος που τον "εξυπηρέτησε" δεν γνώριζε κι αυτός το συμβάν με το χακάρισμα και του έλεγε ότι έβαζε λάθος κωδικό αλλά ευτυχώς γνώριζαν κάποιοι άλλοι κι όλα καλά.
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε ξανά αύριο. Έκανες μάλλον αγορές πάνω από το όριο σήμερα (500€ είναι το ημερήσιο αν δεν κάνω λάθος) και δεν σε αφήνει.
Thanks. Μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει γιατί δεν έκανα αγορές πάνω από 200€ σήμερα. Ίσως έχω πολλές αγορές με δόσεις γενικότερα στην κάρτα. Θα ξαναδοκιμάσω και άλλη μέρα να δω τι γίνεται.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...