Jump to content

eBay: Χρήση και Γενικές Ερωτήσεις


Silmur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πώς θα καταλάβω αν έχει έρθει το αντικείμενο που αγόρασα;Μου έρχεται ειδοποίηση από EΛΤΑ;Μπορεί να έρθει και με ταχυδρόμο,χωρίς προειδοποίηση;

Αν το χει στείλει συστημμένο θα το πάρεις από το ταχυδρομείο, αν και κάποιοι ταχυδρόμοι στο φέρνουν σπίτι. Κανονικά μέχρι 2 κιλά πρέπει να στο φέρει στο σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Παραγγελία 29/11 και δεν έχει έρθει τίποτα. Το ebay λέει ότι μέχρι 11/1 μπορώ να πάω στο resolution center. Πριν το κάνω αυτό πρέπει να μιλήσω με τον πωλητή? Να του πω τι? Ότι δεν έχει έρθει αυτό που αγόρασα και να του ζητήσω να το ξαναστείλει ή να μου χρεώσει πίσω το ποσό?

Ή απλά ανοίγω dispute και γίνονται όλα αυτά μέσα από κει? Πρώτη φορά μου τυχαίνει να μην έρθει αυτό που παρήγγειλα και δεν ξέρω τι παίζει

 

Ευχαριστώ.

Έστειλα email στον πωλητή και μου έδωσε 2 επιλογές. Να μου κάνει refund τα λεφτά ή να μου το ξαναστείλει. Επειδή αυτό που πήρα το έχει μόνο ο συγκεκριμένος πωλητής (εξάρτημα για εσπρεσσομηχανή) αναγκαστικά θα το πάρω πάλι από αυτόν. Τώρα αν του πω να το ξαναστείλει από κει και πέρα τι κάνω? Ξεκινώ dispute για να είμαι καλυμμένος ? Αν το κάνω σε πόσο καιρό θα πρέπει να κάνω escalate? Με τη δεύτερη αποστολή ξεκινάει πάλι να μετρά ο χρόνος από τη δεύτερη ημερομηνία αποστολής ή ισχύει η πρώτη?.

Αν δεν κάνω dispute και δεν έρθει πάλι το αντικείμενο τότε πως καλύπτομαι?

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτή είναι η πιο σωστή λύση. Αν γίνει αποστολή ξανά δεν προστατεύεται ο αγοραστής από το ebay κάπως? Με το email που μου απάντησε δε μπορώ να αποδείξω ότι το ξανάστειλε και να μπορώ να κάνω dispute πάλι σε 45 μέρες από την ημερομηνία της 2 αποστολής?
Link to comment
Share on other sites

Αυτός πρέπει να το αποδείξει με αριθμό αποστολής. Ομως αν ανοίξεις dispute θα κλείσει κάποια στιγμή. Αν δεν το έχεις πάρει όμως μέχρι εκείνο το χρονικό διάστημα τι θα κάνεις; Θα του πεις κάνε refund; Δηλαδή αυτός θα το χει στείλει 2 φορές, θα χει χαθεί τη μία, εσύ θα πάρεις πίσω τα χρήματα και το αντικείμενο μετά από λίγο καιρό;

Αυτός μετά θα τσατιστεί και θα πει "οι Ελληνες είναι απατεώνες, δεν τους ξαναστέλνω".

Link to comment
Share on other sites

Στην απάντηση του παραδέχεται ότι " looks like the carrier lost a whole bag of orders..."...Άρα δεν είμαι ο μόνος με πρόβλημα.

Αν η μόνη λύση είναι το refund τότε γιατί το ebay σου δίνει τη δυνατότητα για - resolving a problem directly with a seller -?

 

Yπόθεση = αν του πω να το ξαναστείλει από κει και πέρα τι πρέπει να κάνω? Ξεκινάω dispute πριν την λήξη των 45 ημερών της πρώτης αποστολής? Ή περιμένω να περάσουν 45 μέρες από τη δεύτερη αποστολή? Είμαι καλυμμένος απο το ebay στη δεύτερη περίπτωση?

Link to comment
Share on other sites

Στην απάντηση του παραδέχεται ότι " looks like the carrier lost a whole bag of orders..."...Άρα δεν είμαι ο μόνος με πρόβλημα.

Αν η μόνη λύση είναι το refund τότε γιατί το ebay σου δίνει τη δυνατότητα για - resolving a problem directly with a seller -?

 

Yπόθεση = αν του πω να το ξαναστείλει από κει και πέρα τι πρέπει να κάνω? Ξεκινάω dispute πριν την λήξη των 45 ημερών της πρώτης αποστολής? Ή περιμένω να περάσουν 45 μέρες από τη δεύτερη αποστολή? Είμαι καλυμμένος απο το ebay στη δεύτερη περίπτωση?

 

Οχι δεν θα του πεις να στο ξαναστείλει, θα του πεις να σου γυρίσει το χρήματα σου χωρις να κάνεις dispute. και αφου στα γυρίσει άμεσα, τοτε το ξανα αγοράζεις.

Αν δεν στα γυρίσει άμεσα 1-2 μέρες μετα το εμαιλ σου, τοτε κάνεις dispute και ψάχνεις αλλού για αυτο το αντικείμενο.

 

Το dispute είναι κατι σαν να λεμε τσακώθηκα με αυτόν. Οποτε δεν μπορεις να πας να αγοράσεις πάλι απο εκει, ειναι αντιδεοντολογικό.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το αντικείμενο είναι σχετικά μικρής αξίας ( και αναγκαστικά θα το έπαιρνα πάλι από αυτούς ) αποφάσισα να ζητήσω να το ξαναστείλουν. Αν έρθει όλα καλά. Αν δεν έρθει , θα το κυνηγήσω για να δω σε μια τέτοια περίπτωση αν με καλύπτει το ebay ( για να ξέρω για μελλοντικές αγορές)...Θα ενημερώσω αν προκύψει πρόβλημα.

 

Ευχαριστώ και πάλι

Link to comment
Share on other sites

Αν περάσουν 45 μερες τελος, το μονο που μπορεις να κάνεις μετα ειναι να αφήσεις αρνητικό feedback.

 

Υπεύθυνο για επιστροφές χρημάτων ειναι το παυπαλ οχι το εβαυ.

Link to comment
Share on other sites

Ε οκ..είπα ότι το κάνω για δοκιμή. Έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ να το αγοράσω από αλλού. Δε νομίζω να θέλει να παίξει με την φήμη του ο πωλητής και να με πουλήσει πάλι.

 

Τώρα αν το paypal-ebay δεν δεχτεί ότι οι 45 μέρες μετράν από την δεύτερη αποστολή , τότε για μένα ξανά αγορές μόνο με ασφάλεια-υπογραφή από παραλήπτη για να μπορούμε να αποδείξουμε το αυτονόητο.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω εσυ ξερεις, δικα σου ειναι τα χρηματα οτι θες τα κανεις.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εχω παραγγειλει 2 πραγματα απο Αγγλια που έγιναν Dispatched στις 28/12 και 29/12 και 1 απο Γερμανια που έγινε στις 26/12 πότε να τα περιμενω?
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Λοιπον εχω παραγγειλει 2 πραγματα απο Αγγλια που έγιναν Dispatched στις 28/12 και 29/12 και 1 απο Γερμανια που έγινε στις 26/12 πότε να τα περιμενω?

 

Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα λογικά θα έρθουν. Ωστόσο με τα ελληνικά ταχυδρομεία δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Το site ebay.gr είναι το ebay.com,αλλά στα ελληνικά;Έχει κάποια άλλη διαφορά;

 

Έχει , δεν μπορείς να πουλήσεις κάτι ,α λλά μόνο να αγοράσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα . Έχω απορίες σχετικά με μια αγορά που είχα κάνει από το ebay πριν κανά μήνα(13/12 συγκεκριμένα). Αγόρασα από έναν κινέζο μια motherboard για το λάπτοπ μου με τον λογαριασμό ενός φίλου μου που είχε υψηλό feedback . Δύο μέρες μετά την αγορά και αφού την έχει στείλει ήδη ο κινέζος για Ελλαδα αντιλαμβάνομαι ότι έχουμε παραγγείλει λάθος μοντέλο .Να μην τα πολυλογώ κανoνίσαμε την επιστροφή της με τον πωλητή που ήταν πρόθυμος να μας επιστρέψει τα λεφτά για να αγοράσουμε την συμβατή . Μετά απο καμιά 10αριά μέρες έφτασε στα χέρια μου η λάθος mb το πρώτο που έκανα ήταν να την στείλω πίσω με την μορφή συστημένου δέματος.Έχουν περάσει 14 μέρες από τότε που την έστειλα και το status στο tracking των ΕΛΤΑ παραμένει ίδιο έτσι και εγώ αποφάσισα σήμερα να τους καλέσω για να μάθω πληροφορίες .Με πληροφόρησαν ότι βρίσκεται στο τελωνείο της κίνας απο τις 5/1 και σήμερα έχουμε 9 . Το αντικείμενο ήταν αξίας περίπου 95$(δεν αναγραφόταν πουθενά) και ζύγιζε 0,5g επίσης η υπάλληλος γνώριζε ότι πρόκειται για επιστροφή και φαντάζομαι το σημείωσε δεν γνωρίζω όμως αν σημείωσε τον όρο "gift" .Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν ενδέχεται να υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το τελωνείο στην κίνα και αν ναι πόσο θα χρεωθεί παραπάνω το δέμα αυτό.

Ευχαριστώ.

Edited by dimitrisPASioa
Link to comment
Share on other sites

Δυσκολο να ξερει καποιος απο εδω τι γινετε στα Τελωνεια στην Κινα , αν δεν ξερει ο Κινεζος που πηρες το εμπορευμα και να παρει αυτος να ρωτησει δεν πιστευω να βρεις και καμια ακρη .Καλη τυχη παντως
Link to comment
Share on other sites

Δυσκολο να ξερει καποιος απο εδω τι γινετε στα Τελωνεια στην Κινα , αν δεν ξερει ο Κινεζος που πηρες το εμπορευμα και να παρει αυτος να ρωτησει δεν πιστευω να βρεις και καμια ακρη .Καλη τυχη παντως

Βρεθηκε λυση σημερα υστερα απο επικοινωνια και μου επεστρεψε τα λεφτα χωρις καποια επιπλεον χρεωση και ολα καλα , ευχαριστω για την απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα μ@λ@κι@ και αγόρασα κάτι αξίας περίπου 100€ με paypal στο ebay uk από πωλητή που είχε μόνο 15 αξιολογήσεις (ναι δεν πρόσεξα ότι είχε τόσες λίγες αξιολογήσεις) αλλά βέβαια όλες θετικές 100%.

 

Το θέμα είναι ότι τον πληρωσα 10/1/12 και μέχρι και τώρα δεν μου έχει απαντήσει σε κανένα e-mail σχετικά για το πότε θα στείλει το πακέτο κτλπ. (δηλαδή πότε θα το αφήσει στο ταχυδρομείο της χώρας του) και υποψιάζομαι ότι βρωμάει η δουλειά τι να κάνω? :mad::mad::mad:

Η μοναδική φορά που μου απάντησε ήτανε πριν τον πληρώσω σε μία απορία που είχα για το αντικείμενο.

Να τον αναφέρω με αρνητική αξιολόγηση και κατευθείαν dispute στο paypal για να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή να περιμένω να περάσει μία εβδομάδα μήπως και μου απαντήσει? Please παιδιά μία γνώμη SOS γιατί μου ανάβουνε τα λαμπάκια. :worry:

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολύ λιγες οι ήμερες, περίμενε 40 ημέρες και αν δεν ερθει κανεις dispute.
Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολύ λιγες οι ήμερες, περίμενε 40 ημέρες και αν δεν ερθει κανεις dispute.

 

Thanks φίλε, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν απαντάει όμως στα μυνήματα που του γράφω? Τι έγινε έπεσα σε κανέναν τύπο που είναι τόσο χύμα, μήπως να έχει πάει και για διακοπές? Εγώ σε αυτά τα θέματα και κυρίως στο ebay είμαι τυπικός.

Τέσπα ας περιμένω και λίγο.

Κάτι άλλο, δεν ξέρω αν έχει ερωτηθεί ξανά στο forum, και η αλήθεια είναι ότι δεν έψαξα να διαβάσω όλο το forum για να το βρω, υπάρχει περίπτωση να ακυρώσει το λογαριασμό στο ebay και στο paypal αυτός ο πωλητής, και να γίνει καπνός και μετά να μην τον βρίσκει κανείς?

Πχ θα μπορούσε άνετα να ακυρώσει την κάρτα του στο paypal και να βγάλει μία καινούρια και να δημιουργήσει επίσης και καινούριους λογαριασμούς στο ebay και στο paypal.

Σε αυτήν την περίπτωση και πάλι παίρνω πίσω τα λεφτά μου από paypal? Δηλαδή τα λεφτά τα παίρνω απευθείας από εταιρεία paypal και ας έχει γκρεμιστεί και όλος ο κόσμος?

Πιστεύω και άλλοι θα έχουνε αυτήν την απορία, καλό είναι να ξέρουνε όλοι τι παίζει σε αυτήν την περίπτωση.

Ας απαντήσει κάποιος που το κατέχει το θέμα.

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

Εχει υποθεί πολλές φορές.

 

Το παυπαλ δεν ειναι ίδρυμα υπερ αδυνάτων, τα χρήματα τα παίρνει απο τους λογαριασμούς των πωλητών, αν ο πωλητης για καποιο λογο δεν εχει διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμο του ειναι προφανές οτι οι αγοραστές θα χασουν τα χρηματα που εδωσαν για την όποια αγορα έκαναν.

Αυτο βεβαια ειναι ενα πολυ σπάνιο φαινομενο αλλα μπορει να συμβεί.

Το παυπαλ δεσμευει καποια κεφαλαια απο τους πωλητες ωστε αργοτερα να εχει την δυνατότητα επιστροφών σε περίπτωση προβληματος.

 

 

ΥΓ Δεν ειναι και τοσο ευκολο να σβήνεις και να δημιουργείς λογαριασμούς στο παυπαλ

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον έχεις πάντα το δικαίωμα να κάνεις Dispute κατευθείαν στην πιστωτική σου κάρτα , και όχι στο Paypal.
Link to comment
Share on other sites

Το dispute μέσω κάρτας πρέπει να συννενοηθείς με την τράπεζά σου για να το κάνεις φαντάζομαι, δηλαδή περνάς από εκεί και μιλάς με κανέναν προιστάμενο, καλά τα λέω?

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...