Jump to content

eBay: Χρήση και Γενικές Ερωτήσεις


Silmur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ok το θέμα έχει ως εξής όπως είχα αναφέρει και σε κάποιο προηγούμενο post αν κοιτάξετε 2-3 σελίδες πιο πίσω:

 

Έκανα μ@λ@κι@ και αγόρασα κάτι αξίας περίπου 100€ (πρόκειται για μία κονσόλα wii) με paypal στο ebay uk από πωλητή που είχε μόνο 15 αξιολογήσεις (ναι δεν πρόσεξα ότι είχε τόσες λίγες αξιολογήσεις) αλλά βέβαια όλες θετικές 100%. Να πω ότι είμαι λίγο καινούριος στο θέμα ebay, για αυτό δεν κοίταξα πρώτα το προφίλ του πωλητή πριν κάνω προσφορά, βέβαια άλλη φορά δεν την ξαναπατάω έτσι. :(

 

Το θέμα είναι ότι τον πληρωσα 10/1/12. Για 9 μέρες δεν μου απαντούσε στα e-mail που τον ρωτούσα σχετικά για πότε θα το στείλει το wii, και γενικά είχε εξαφανιστεί. Στις 19/1/12 μου απαντάει ότι το έστειλε και ότι θα το παραλάβω σε 5- 10 μέρες. Και ότι έρχεται από Αγγλία το δέμα. Μου ζήτησε συγνώμη που δεν απάνταγε και μου είπε ότι είχε φύγει για το σπίτι του στην Ιρλανδία γιατί έπρεπε να πάει σε μία κηδεία (εγώ δεν το πιστεύω, μάλλον δικαιολογία ήταν με δουλεύει αλλά τέσπα). :worry:

 

7/2/12 του στέλνω μύνημα να κάνει ένα τηλέφωνο στο ταχυδρομείο του να ρωτήσει εάν το δέμα έφτασε στην Ελλάδα και γενικά για το πότε θα πρέπει να το περιμένω.

Επίσης τον παρακάλεσα να μου δώσει και τον κωδικό αποστολής του ταχυδρομείου (tracking information).

Μου απάντησε αμέσως, δηλαδή την επόμενη μέρα και μου είπε ότι μέχρι 12/2/12 θα λείπει σε μία δουλειά και δεν θα είναι στο σπίτι του.

Μόλις φτάσει σπίτι, θα μου στείλει μύνημα για να μου πει τον κωδικό αποστολής (tracking information). :angry:

 

Εχθές του ξαναστέλνω ένα e-mail και του λέω ότι χρειάζομαι τον αριθμό δελτίου αποστολής και αν γίνεται να πάρει ο ίδιος τηλέφωνο στο ταχυδρομείο του για να ρωτήσει τι γίνεται με το δέμα κτλπ

 

Να πω ότι σε αυτό το διάστημα από 10/1/12 έχω αγοράσει από Αγγλία στο ebay συνολικά 2-3 πραγματάκια από άλλους πωλητές που το κάθε ένα για να έρθει από Αγγλία έκανε περίπου μία εβδομάδα. Μου κάνει εντύπωση γιατί αργεί το συγκεκριμένο δέμα από αυτόν τον πωλητή.

Το open dispute στο paypal για να πάρω τα χρήματά μου πίσω πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα 40 ημερών? Στην περίπτωσή μου μέχρι 20/2/12, δηλαδή έχω ακόμα 5 μέρες? :heat:

 

Να τον αναφέρω με αρνητική αξιολόγηση και κατευθείαν dispute στο paypal για να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή να περιμένω άλλες 2-3 μέρες, νομίζω ότι φαίνεται ξεκάθαρα πια ότι το παληκάρι με δουλεύει κανονικά, και θέλει να περνάνε οι μέρες επίτηδες για να λήξει και το δικαίωμά μου για open dispute στο paypal, εσείς τι λέτε?

 

Παιδιά τα φώτα σας, οποιαδήποτε γνώμη θα είναι μεγάλη βοήθεια για εμένα. :cry:

 

Μία nintendo wii κονσόλα πήρα. Να και το link.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/160710969991?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

Να και το προφίλ του Άγγλου πιτσιρίκου στο ebay:

 

http://feedback.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=baskerville_123&iid=160710969991&de=off&items=25&which=positive&interval=365&_trkparms=positive_365

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Γνώμη μου να κάνεις τώρα το despute.

Μην περιμένεις τελευταία μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι νομίζω είναι ώρα να κάνω dispute, τελευταία μέρα δε λέει.

 

EDIT:

Έκανα dispute σήμερα στο paypal, μου έβγαλε ένα μύνημα ότι έχω δικαίωμα να κάνω και claim μέχρι 1/3/12.

Το claim να το κάνω στα καπάκια ή να περιμένω καμία εβδομάδα λέτε?

Φαντάζομαι το claim είναι για να αποφασίσει το ίδιο το paypal ποιός έχει δίκιο και να πάρω τα λεφτά μου πίσω εφόσον δεν έβγαλα άκρη με τον πωλητή, καλά τα λέω?

 

Να αφήσω και μία αρνητική αξιολόγηση ή όχι ακόμα? Η αξιολόγηση πρέπει να έχει μπει σε κάποιο χρονικό διάστημα γιατί μετά δεν θα μπορώ να βάλω? Αν ναι πόσο είναι αυτό? 40 μέρες όπως και στο open a dispute για paypal?

 

Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας.

Edited by zxr
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων - Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

Λογικα αμα ειναι οπως και στο ebay.com εχεις 60 μερες για να αφησεις feedback .

 

Το παλικαρι εχει 19 θετικες αρα το χει στειλει το δεμα . Τωρα απο αγγλια κανει το πολυ 2 βδομαδες σε οτι εχω παρει ως τωρα .

 

Πες του να σου δωσει tracking number να δεις που ειναι .

My third beast Xiaomi Mi 9

My second mini Sony Z3 Compact : stock

Μy first android phone LG Optimus 2x Rom : CM10.1 - tonyp - T-Build 05 with kk M1

Link to comment
Share on other sites

Του έχω ζητήσει να μου δώσει tracking number, αλλά ακόμα δεν έχει απαντήσει.

Εγώ καλού κακού έκανα ένα dispute στο paypal, γιατί αν περάσουνε 40 μέρες μετά δεν θα μπορώ να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω, σε περίπτωση που δεν μου στείλει τελικά το δέμα, και θα μείνω μ@λ@κ@ς. :worry:

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

Μου απάντησε σήμερα ότι δεν βρίσκει το tracking number στο σπίτι του και ότι αν δεν έχει έρθει η κονσόλα σε 5 μέρες θα μου επιστρέψει τα χρήματα πίσω.

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

Dispute σε paypal έχει κάνει κανείς σας εκτός Ebay ? Πηγαν ολα οκ ? η διαδικασια ειναι η ιδια ακριβως ?
Link to comment
Share on other sites

Dispute σε paypal έχει κάνει κανείς σας εκτός Ebay ? Πηγαν ολα οκ ? η διαδικασια ειναι η ιδια ακριβως ?

 

Έχω σκεφτεί να αγοράσω μέσω paypal από κατάστημα εξωτερικό, αλλά δεν το έχω κάνει ακόμα, με ενδιαφέρει να ξέρω πάντως αν γίνεται dispute και σε αυτήν την περίπτωση :worry:

 

Έκανα claim στο paypal σήμερα, δεν μπορούσα να περιμένω άλλο:

 

Στο case resolution του paypal μου εμφάνισε το παρακάτω μύνημα που είναι από ότι κατάλαβα αυτόματη απάντηση του συστήματος.

 

The seller has been asked to respond by Feb 28, 2012. Once we receive the information, we'll continue our review of this case

 

Μάλλον εννοεί ότι θα επικοινωνήσουνε πρώτα με τον πωλητή και μετά θα προχωρήσουνε με την υπόθεσή μου.

Περιμένω να δω. :whistle:

Edited by zxr
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων - Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

Έχω σκεφτεί να αγοράσω μέσω paypal από κατάστημα εξωτερικό, αλλά δεν το έχω κάνει ακόμα, με ενδιαφέρει να ξέρω πάντως αν γίνεται dispute και σε αυτήν την περίπτωση

 

Και εγω εχω σκεφτεί να κανω μια πώληση με πολύ υψηλή τιμή , αλλα με ανησυχουν λιγο οι καταστασεις claim κτλ , οχι απο μερος μου , απλα δεν ξερω αν κανει αυτος claim οτι και καλα κατι δεν πήγε όπως θα έπρεπε και μετα εχουμε ανταλαγη email και τετοια...

 

αλλη μια ανησυχια μου ειναι αν παίζει κανένα πρόβλημα με το paypal όταν έρθει το μεγάλο ποσό ... έχει κανείς κάνει καμιά πολύ ακριβή αγορά ? ή να έχει πουλήσει κάτι πολύ ακριβό ?

 

ίσως να είμαι και λίγο εκτός θέματος , απλά επειδή οι πιο πολλοί που το χρησιμοποιούν είναι μόνο για Ebay γι αυτό ρωτάω εδώ ..
Edited by alexasso
Link to comment
Share on other sites

Εχει αγορασει κανεις παπουτσια απο ebay απο κινα ή αμερικη ?

 

Ηρθαν κανονικα ή κολλησαν τελωνειο ? Απο που ηταν ?

My third beast Xiaomi Mi 9

My second mini Sony Z3 Compact : stock

Μy first android phone LG Optimus 2x Rom : CM10.1 - tonyp - T-Build 05 with kk M1

Link to comment
Share on other sites

Έχω σκεφτεί να αγοράσω μέσω paypal από κατάστημα εξωτερικό, αλλά δεν το έχω κάνει ακόμα, με ενδιαφέρει να ξέρω πάντως αν γίνεται dispute και σε αυτήν την περίπτωση :worry:

 

Έκανα claim στο paypal σήμερα, δεν μπορούσα να περιμένω άλλο:

 

Στο case resolution του paypal μου εμφάνισε το παρακάτω μύνημα που είναι από ότι κατάλαβα αυτόματη απάντηση του συστήματος.

 

The seller has been asked to respond by Feb 28, 2012. Once we receive the information, we'll continue our review of this case

 

Μάλλον εννοεί ότι θα επικοινωνήσουνε πρώτα με τον πωλητή και μετά θα προχωρήσουνε με την υπόθεσή μου.

Περιμένω να δω. :whistle:

Λογικά θα δικαιωθείς.

Αλλά λίγο προσοχή στο μέλλον.

15 θετικά feedback είναι ίσον με τίποτα.

Θέλει προσοχή σε άτομα με λίγες αξιολογήσεις.Ειδικά η αξία ή τα αντικείμενα που συμμετείχαν σε αυτές τις αξιολογοήσεις.

Υπάρχουν άτομα που ανεβάζουν επίτηδες feedback, πχ αγοράζοντας μολύβια (ναι το έχω δει αυτό) και μετά πάνε να κάνουν κάμια λαμογιά και να εξαφανιστούνε.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Ναι άλλη φορά θα το έχω υπόψη junglist, κανονικά πριν κάνουμε μία αγορά, το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να κοιτάξουμε το προφίλ του πωλητή, να έχει πάνω από 700 - 800 θετικές αξιολογήσεις, μετά αν έχει κάποιες αρνητικές αξιολογήσεις διαβάζουμε τι λένε και σε τι προιόντα του πωλητή αναφέρονται.

Γενικά να είναι από Ευρώπη για να αποφύγουμε τους τελωνιακούς δασμούς (αν είναι από Αμερική και πρόκειται για ποσό μέχρι 30 δολάρια δεν πληρώνουμε τελωνιακά).

Τέλος καλό είναι αν έχουμε απορίες σχετικά με το αντικείμενο που πουλάει ο πωλητής να τις ρωτάμε πριν κάνουμε προσφορά.

Αυτά πιστεύω είναι τα πιο βασικά.

Αν έχει να προσθέσει κάποιος τίποτα μπορεί να το γράψει.

Α και πληρωμή μόνο με paypal. :cool:

 

οταν λεμε πληρωμη με Postal order/Bank cheque τι εννοουμε?πως γινεται?

 

λογικά με επιταγή τράπεζας, καλό είναι να τα αποφεύγεις αυτά ειδικά αν δεν το έχεις ξανακάνει, ο καλύτερος τρόπος είναι πληρωμή με paypal, γιατί και κάτι να πάει στραβά παίρνεις τα λεφτά σου πίσω με dispute και claim, βλέπε δικιά μου περίπτωση πιο πάνω όπως τα έχω αναφέρει.

Edited by zxr
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων - Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"

I'm spacesick and dead tired... But it looks like Operation Last Dance has entered the final phase

 

Nokia Lumia 620 - Windows Phone 8.1

Link to comment
Share on other sites

εχω αρχισει δυστηχως να μην εμπιστευομαι το ebay για αγορες...2 στα 2 με απλη αλληλογραφια δεματακια δεν εφτασαν ποτε....τωρα περιμενω να διαπιστωσω και για ενα τριτο...και το πιο λυπηρο ειναι οτι εχω την υποψια ευθυνεται τα ελτα η τελωνειο...:mad:

και δεν ξερω αν μπορω να κανω κατι για αυτο εφοσον δεν εχω tracking code:(

Link to comment
Share on other sites

Εντώς 45 ημερών ανοίγεις dispute για Item not received. Δεν έχεις πρόβλημα για έλλειψη tracking . Ο πωλητής έχει πρόβλημα.
Link to comment
Share on other sites

Εντώς 45 ημερών ανοίγεις dispute για Item not received. Δεν έχεις πρόβλημα για έλλειψη tracking . Ο πωλητής έχει πρόβλημα.

 

το ξερω...

αν και καποιοι πωλητες αναγραφουν οτι δεν φερουν ευθηνη για την απλη αλληλογραφια..

στο πρωτο αντικειμενο πηρα τα λεφτα μου πισω και στο δευτερο μου το ξαναεστειλε με insurance 2.5 δολλαρια και πηρα μαλιστα σημερα την ειδοποιηση..

ουσιατικα δικαιωνεσαι μεν αλλα δεν κανεις την δουλεια σου....περιμενω και μια θηκη ακομα για την γυναικα και θα δω αν γινει το 3 στα 3...

απλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι...υποψιαζομαι οτι κατι παιζει με το τελωνειο..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδες γεια σας,

κατ´αρχας δεν ξερω αν ποσταρω στο σωστο ποστ,αν οχι ζητω συγνωμη απο τους mod.

Μου εχει συμβει το εξης.Στις 10/01/2012 εκανα παραγγελια απο Κινα ενα tab ,το οποιο ειχε αριθμο τρακινγκ που στον ελεγχο μου εδινε αποχωρηση απο Κινα στις 20/01.Μετα απο αναμονη και αρκετα μειλ με τον πωλητη στις 43 μερες ανοιξα dispute για φουλ refund στο PayPal, δωσανε αλλες 20 μερες να βρω λυση με τον πωλητη,δεν βρηκαμε και στις 19 μερες εκανα claim και μετα απο λιγες μερες στις 15/03/2012 βγηκε αποφαση και μου επεστρεψαν τα χρηματα.Τα χρηματα βρισκονταν στο λογαριασμο μου στο PayPal σε δολλαρια και αν τα επιστρεφαν στην καρτα μου σε ευρω λογω ισοτιμιας και μετα απο τοσες μερες εχανα περιπου 10 ευρω, οποτε στις 27/03 εκανα παραγγελια ενα αλλο tablet απο αλλου με αποστολη EMS που περιμενω να παραλαβω μεσα στην επομενη εβδομαδα.Ολα καλα.Σωστα?

Ελα ομως που σημερα 30/03 βρισκω ειδοποιητηριο απο Ελτα για το πρωτο δεμα και μειλ απο τον πρωτο πωλητη να μου λεει "το πακετο ειναι στην πολη σας,οταν το παραλαβετε καντε μας εσεις τωρα refund τα χρηματα μας".

Η ερωτηση ειναι τι κανω σε τετοια περιπτωση? Εχει ξανατυχει σε κανενα σας?

Οποιαδηποτε πληροφορια η απαντηση ειναι καλοδεχουμενη.:)

Νικος

Link to comment
Share on other sites

Απλά μην παραλάβεις το πρώτο δέμα

Ζήτα από το ταχυδρομείο να το επιστρέψουν.

Link to comment
Share on other sites

Απλά μην παραλάβεις το πρώτο δέμα

Ζήτα από το ταχυδρομείο να το επιστρέψουν.

 

ΟΚ, τωρα που το σκεφτομαι εχουν περασει και καμμια 80αρια μερες:wacko:

Σε αυτην την περιπτωση,εχω καποια οικονομικη επιβαρυνση?:worry:

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, τωρα που το σκεφτομαι εχουν περασει και καμμια 80αρια μερες:wacko:

Σε αυτην την περιπτωση,εχω καποια οικονομικη επιβαρυνση?:worry:

 

Ο πωλητής στην προκειμένη περίπτωση ειναι εντελώς ανίσχυρος, δεν μπορει να σου κανει τίποτα απολύτως, ειναι λοιπον θεμα συνείδησης ή το παραλαμβάνεις χωρίς να επιστρέψεις τα χρήματα(εφ οσον εχεις παραγγείλει άλλο) ή το αφήνεις στο ταχυδρομείο.

 

Οικονομική επιβάρυνση δεν υπάρχει, η πώληση εχει κλείσει οριστικά.

 

 

ΥΓ Το πρόβλημα της καθυστέρησης πιθανόν να οφείλετε στα ελτα

Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής στην προκειμένη περίπτωση ειναι εντελώς ανίσχυρος, δεν μπορει να σου κανει τίποτα απολύτως, ειναι λοιπον θεμα συνείδησης ή το παραλαμβάνεις χωρίς να επιστρέψεις τα χρήματα(εφ οσον εχεις παραγγείλει άλλο) ή το αφήνεις στο ταχυδρομείο.

 

Οικονομική επιβάρυνση δεν υπάρχει, η πώληση εχει κλείσει οριστικά.

 

 

ΥΓ Το πρόβλημα της καθυστέρησης πιθανόν να οφείλετε στα ελτα

 

Δεν σκεφτομαι να το κανω, αλλα απλα πληροφοριακα, η PayPal, σε περιπτωση που το παραλαβεις και κανεις την παπια δεν μπορει να σου παρει τα χρηματα απο την πιστωτικη σου?(για να ξερουμε και τα ορια προσβασης της PayPal) η ακομα και να διεκδικησει τα χρηματα μεσω εισπρακτικης εταιρειας?

Link to comment
Share on other sites

Δεν σκεφτομαι να το κανω, αλλα απλα πληροφοριακα, η PayPal, σε περιπτωση που το παραλαβεις και κανεις την παπια δεν μπορει να σου παρει τα χρηματα απο την πιστωτικη σου?(για να ξερουμε και τα ορια προσβασης της PayPal) η ακομα και να διεκδικησει τα χρηματα μεσω εισπρακτικης εταιρειας?

 

Οχι σου ειπα και πιο πανω, η διαδικασια της πωλησεις εχει κλεισει οριστικα.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΚΑΝΑ ΒΛΑΚΕΙΑ Κ ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΚΑΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ E-BAY ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΓΑΛΩ PAY-PAL K ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΒΙΑΣΤΗΚΑ Κ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΘΗΚΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ (ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΡΤΑ ΑΚΟΜΑ)Κ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΚΡΕΜΜΗ.ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ?

:blink

 

ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΩ ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΕΛΝΟΥΝ

 

:!:Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.:!:

Edited by zxr
Link to comment
Share on other sites

μίλα με των πωλητή και πες του να ακυρώσει τη συναλλαγή. πες ότι είσαι νεα/νεος, εκανες λάθος, κλπ

αλλιώς βγάλε καρτα και πλήρωσέ το

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...