Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

25 minutes ago, panos43 said:

Κάλεσα ξανα. Ρωτησα γιατί μου το δίνουν 51 ενώ το σαιτ γράφει 45 και μου λενε ότι είναι μόνο για νέους πελάτες οι τιμές (ενω δεν το γράφει πουθενα αυτο) . Επίσης ρωτησα αν γινεται τελικα να φυγω από το δορυφορικό και μου ειπαν φυσικα και γινεται ενώ 2-3 προηγούμενοι ηταν ανένδοτοι στο οτι δεν γινεται. Μου ειπαν όταν μπει το νέο συμβόλαιο να παω σε κατάστημα για ακύρωση του δορυφόρου. 

Τότε τι είπαν πως πλέον δεν υπάρχουν προσφορές και οι τιμές είναι ίδιες για όλους. Οι τιμές στο site είναι και για παλιούς απλά μπορεί να μην έχεις τα δωρεάν πάγια. Οπωσδήποτε ζητά την αλλαγή σε eon smart box από πριν. 

Edited by dasnowy

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, paanos said:

Οχι!!!!!!

Μετα την ανανέωση δεν μπορείς να αλλάξεις τύπο υπηρεσίας. Πρέπει να γίνει ταυτόχρονα.

Μετά την ανανέωση μόνο Smart Box με 50€ ή 5€ τον μήνα μπορείς να πάρεις. 
Οι τιμές ισχύουν για νεους και παλιούς.

Αυτοί σου προτείνουν ξεχωριστά τα πακέτα, δηλαδή Fiber στα 26 και EON+ στα 25. Προτείνω να ακυρώσεις τηλεόραση και το σταθερό να το αναβαθμίσεις σε EON Fiber που ουσιαστικά είναι τα 2 ξεχωριστά προγράμματα με έκπτωση λόγω συνδυασμού. 

Μα το πρόγραμμα που θα έχω Εον θα είναι άρα γιατί να θεωρηθεί αλλαγή υπηρεσίας αν ζητήσω smart box? Τελοσπαντων ακόμα δεν έχουν στειλει το μειλ όποτε με βλεπω να ξανα περνώ αυριο τηλ και θα τους πω να διευκρινίσουν για το σμαρτ μποξ

18 minutes ago, dasnowy said:

Τότε τι είπαν πως πλέον δεν υπάρχουν προσφορές και οι τιμές είναι ίδιες για όλους. Οι τιμές στο site είναι και για παλιούς απλά μπορεί να μην έχεις τα δωρεάν πάγια. Οπωσδήποτε ζητά την αλλαγή σε eon smart box από πριν. 

Εμενα μου ειπαν οι τιμές στο σαιτ είναι για τους καινουριους. Τουλάχιστον για την σταθερή.

επειδή έχω κουραστει με τα τηλεφωνήματα , εστειλα αυτο.

08E0910F-F996-4CDD-8193-C63283BA10EC.png

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, panos43 said:

Μα το πρόγραμμα που θα έχω Εον θα είναι άρα γιατί να θεωρηθεί αλλαγή υπηρεσίας αν ζητήσω smart box? Τελοσπαντων ακόμα δεν έχουν στειλει το μειλ όποτε με βλεπω να ξανα περνώ αυριο τηλ και θα τους πω να διευκρινίσουν για το σμαρτ μποξ

Εμενα μου ειπαν οι τιμές στο σαιτ είναι για τους καινουριους. Τουλάχιστον για την σταθερή.

επειδή έχω κουραστει με τα τηλεφωνήματα , εστειλα αυτο.

08E0910F-F996-4CDD-8193-C63283BA10EC.png

Ένα σενάριο που σκέφτηκα είναι να μην γίνεται να βάλουν συνδυαστικά 100άρα και δορυφορικό και για αυτό βάζουν δύο ξεχωριστά πακέτα 26 ευρώ 100άρα και 25 ευρώ EON+ δορυφορικό. Τώρα το ότι αρνούνται να σου δώσουν το smart box είναι περίεργο. 

Edited by dasnowy

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Λόγω ενοποίησης γίνεται αυτό. Τα αμιγώς δορυφορικά είναι Nova και τα υπόλοιπα είναι Wind… 
Οντως είναι EON αλλά αν θέλεις Smart Box πρέπει να πληρώσεις επιπλέον. Δωρεάν το παίρνεις μόνο όταν δεν έχεις δορυφορικό 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, paanos said:

Λόγω ενοποίησης γίνεται αυτό. Τα αμιγώς δορυφορικά είναι Nova και τα υπόλοιπα είναι Wind… 
Οντως είναι EON αλλά αν θέλεις Smart Box πρέπει να πληρώσεις επιπλέον. Δωρεάν το παίρνεις μόνο όταν δεν έχεις δορυφορικό 

Πιστεύω μέχρι το καλοκαίρι θα έχει στρώσει η κατάσταση με την ενοποίηση τους.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, paanos said:

Λόγω ενοποίησης γίνεται αυτό. Τα αμιγώς δορυφορικά είναι Nova και τα υπόλοιπα είναι Wind… 
Οντως είναι EON αλλά αν θέλεις Smart Box πρέπει να πληρώσεις επιπλέον. Δωρεάν το παίρνεις μόνο όταν δεν έχεις δορυφορικό 

Αφου και πριν την ενοποίηση είχε η παλιά νόβα iptv…

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, panos43 said:

Αφου και πριν την ενοποίηση είχε η παλιά νόβα iptv…

Σωστά. Απλώς ακόμα τα συστήματα της Wind έχουν θέμα με το δορυφορικό και ενώ όλοι οι άλλοι πελάτες έχουν καταφέρει κάπως να διαχειρίζονται από εκει οι δορυφορικοί είναι τελείως ξεχωριστοί 

Link to comment
Share on other sites

Πηραν τηλεφωνο από νόβα εναν στενό μου συγγενή (εχει καρτοκινητή Vodafone και Nova 3play) και του πρότειναν 26€ 15GB απεριόριστα λεπτα συμβόλαιο και δωρο είτε επιταγή 200€ public ή 2 κινητά xiaomi.

Link to comment
Share on other sites

Συμβόλαιο με νέο αριθμό κάνει να ενεργοποιηθεί 1-2 ημέρες;;;;

Το provisioning γίνεται manually??????

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, TakeOverNet said:

Συμβόλαιο με νέο αριθμό κάνει να ενεργοποιηθεί 1-2 ημέρες;;;;

Το provisioning γίνεται manually??????

Το καλοκαίρι είχα ενεργοποιηθεί το πολύ σε ένα τέταρτο από την στιγμή που πήρα την sim, έγινε σε κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Arinos said:

Το καλοκαίρι είχα ενεργοποιηθεί το πολύ σε ένα τέταρτο από την στιγμή που πήρα την sim, έγινε σε κατάστημα.

Προς το παρόν κοντεύουν 24 ώρες και ο άνθρωπος δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα. 
Παντως στο site γράφουν 1-2 ημέρες. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, TakeOverNet said:

Προς το παρόν κοντεύουν 24 ώρες και ο άνθρωπος δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα. 
Παντως στο site γράφουν 1-2 ημέρες. 

Κάνουν έλεγχο ίσως αν δεν ήταν ξανά πελάτης τους 

Link to comment
Share on other sites

Περιμενω από την Κυριακή email να απαντησω ότι συμφωνώ και να ενεργοποιηθεί επιτελους το συμβόλαιο και ακόμα τιποτα. Στο μεταξύ όπως σας έχω πει στις μισές μου συσκευές δεν συνδέεται το ρουτερ και στις άλλες μισές έχω αισχρή ταχύτητα 1 mbps. Δεν κανω κόπο με τεχνική υποστήριξη καθώς περιμενω το νέο ρουτερ που θα λάβω με την αναβάθμιση του συμβολαίου για αυτο και βιάζομαι. Ομως αυτο θα ερθει 10 μερες μετα την απάντηση μου στο μειλ το οποιο μειλ κοντεύει να αργήσει εβδομάδα. Την Κυριακή μου ειπαν θα το λάβω Δευτέρα το πολύ Τρίτη. Την Τρίτη μου ειπαν θα το λάβω Τρίτη το πολύ Τετάρτη. Σήμερα Πέμπτη μεσημερι μου ειπαν ότι το αίτημα καταχωρήθηκε την Τετάρτη ενώ εγω κανόνισα το συμβόλαιο την Κυριακή, όταν εξήγησα ότι βιάζομαι μου ειπε ότι θα το λάβω άμεσα (φυσικα και δεν το έλαβα) . Πέμπτη απόγευμα μου ειπαν ότι το αίτημα καταχωρήθηκε σήμερα (Πέμπτη) !!! Αναγκάστηκα να απειλήσω με αλλαγή παρόχου αλλά ούτε που τους ενοιαξε και ειπαν ότι το μόνο που μπορούν να κανουν είναι να το χαρακτηρίσουν με υψηλή προτεραιότητα και να το λάβω εντός της μέρας. Δεν πιστευω λέξη και θα ξανακαλέσω αν δεν το λάβω έως τις 20:30. Αυτο που δεν καταλαβαινω είναι αφου στο κατάστημα θα γινόταν επιτόπου η διαδικασία, τωρα τι φταίει για την τόση αναμονή.

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, paanos said:

Κάνουν έλεγχο ίσως αν δεν ήταν ξανά πελάτης τους 

Το Vetting δεν είναι αυτόματο;

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, TakeOverNet said:

Το Vetting δεν είναι αυτόματο;

Υπάλληλος ελέγχει τον Τειρεσία από όσο ξέρω 

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, panos43 said:

Περιμενω από την Κυριακή email να απαντησω ότι συμφωνώ και να ενεργοποιηθεί επιτελους το συμβόλαιο και ακόμα τιποτα. Στο μεταξύ όπως σας έχω πει στις μισές μου συσκευές δεν συνδέεται το ρουτερ και στις άλλες μισές έχω αισχρή ταχύτητα 1 mbps. Δεν κανω κόπο με τεχνική υποστήριξη καθώς περιμενω το νέο ρουτερ που θα λάβω με την αναβάθμιση του συμβολαίου για αυτο και βιάζομαι. Ομως αυτο θα ερθει 10 μερες μετα την απάντηση μου στο μειλ το οποιο μειλ κοντεύει να αργήσει εβδομάδα. Την Κυριακή μου ειπαν θα το λάβω Δευτέρα το πολύ Τρίτη. Την Τρίτη μου ειπαν θα το λάβω Τρίτη το πολύ Τετάρτη. Σήμερα Πέμπτη μεσημερι μου ειπαν ότι το αίτημα καταχωρήθηκε την Τετάρτη ενώ εγω κανόνισα το συμβόλαιο την Κυριακή, όταν εξήγησα ότι βιάζομαι μου ειπε ότι θα το λάβω άμεσα (φυσικα και δεν το έλαβα) . Πέμπτη απόγευμα μου ειπαν ότι το αίτημα καταχωρήθηκε σήμερα (Πέμπτη) !!! Αναγκάστηκα να απειλήσω με αλλαγή παρόχου αλλά ούτε που τους ενοιαξε και ειπαν ότι το μόνο που μπορούν να κανουν είναι να το χαρακτηρίσουν με υψηλή προτεραιότητα και να το λάβω εντός της μέρας. Δεν πιστευω λέξη και θα ξανακαλέσω αν δεν το λάβω έως τις 20:30. Αυτο που δεν καταλαβαινω είναι αφου στο κατάστημα θα γινόταν επιτόπου η διαδικασία, τωρα τι φταίει για την τόση αναμονή.

Έλαβα πριν λιγο το συμβόλαιο στο εμαιλ μου και ειδα ότι μου στείλανε μόνο το Fiber 100 και οχι το Fiber Eon+. Κάλεσα για χιλιοστή φορα και μου ειπαν ότι για την τηλεοραση δεν υπαρχει κάποιο αίτημα. Μακράν η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω συναντήσει. Εγω από την Κυριακή είχα ζητήσει ξεκάθαρα το Fiber Eon+ και σήμερα μου λενε οτι δεν βλέπουν αίτημα για το Eon…. Δεν ξερω πλέον τι να πιστεψω 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, panos43 said:

Έλαβα πριν λιγο το συμβόλαιο στο εμαιλ μου και ειδα ότι μου στείλανε μόνο το Fiber 100 και οχι το Fiber Eon+. Κάλεσα για χιλιοστή φορα και μου ειπαν ότι για την τηλεοραση δεν υπαρχει κάποιο αίτημα. Μακράν η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω συναντήσει. Εγω από την Κυριακή είχα ζητήσει ξεκάθαρα το Fiber Eon+ και σήμερα μου λενε οτι δεν βλέπουν αίτημα για το Eon…. Δεν ξερω πλέον τι να πιστεψω 

Αυτοί θέλουν ντε και καλά να κρατήσεις το δορυφορικό. Fiber eon+ δορυφορικό δε γίνεται. Μόνο με smart box. Για αυτό σου είπαν και 51 ευρώ. 26 ευρώ η σταθερή σκέτη και 25 η τηλεόραση σκέτη. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα στην Παρεα..εχω κινητο wind εταιρικο..μπορω να παω στα νεα προγραμματα των 13 η 18 ευρο μεσω φορητοτητας??

 

επισης με εχουν τρελανει στα τηλεφωνα να αλλαξω σε νεο πακετο με ΕΟΝ και οπτικη.τωρα εχω double 2 play το κλασσικο με 13 ευρο το μηνα.μιλησα στο τηλεφωνο και δεν ακουσα κατι ενδιαφερον.ειμαι 13 χρονια συνδρομητης.

απο την μια καλοσκεφτομαι να βαλω μια οπτικη γιατι εχει η πολυκατοικια ετοιμα καφαο σε καθε οροφο.στα ++ και τα καναλια αλλα περιμενω κατι καλυτερο σε τιμη.

δεν γινετε η τιμη που μου δινοουν να ειναι ακριβοτερη απ'οτι να αγορασω σαν νεος πελατης.

 

εχει στα υποψην κανεις προσφορα που εχει παρει τηλεφωνικα για πακετο 100 και ολο το πακετο το τηλεοπτικο να μου πει μια τιμη προσφορας..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, RAVER said:

καλησπερα στην Παρεα..εχω κινητο wind εταιρικο..μπορω να παω στα νεα προγραμματα των 13 η 18 ευρο μεσω φορητοτητας??

 

επισης με εχουν τρελανει στα τηλεφωνα να αλλαξω σε νεο πακετο με ΕΟΝ και οπτικη.τωρα εχω double 2 play το κλασσικο με 13 ευρο το μηνα.μιλησα στο τηλεφωνο και δεν ακουσα κατι ενδιαφερον.ειμαι 13 χρονια συνδρομητης.

απο την μια καλοσκεφτομαι να βαλω μια οπτικη γιατι εχει η πολυκατοικια ετοιμα καφαο σε καθε οροφο.στα ++ και τα καναλια αλλα περιμενω κατι καλυτερο σε τιμη.

δεν γινετε η τιμη που μου δινοουν να ειναι ακριβοτερη απ'οτι να αγορασω σαν νεος πελατης.

 

εχει στα υποψην κανεις προσφορα που εχει παρει τηλεφωνικα για πακετο 100 και ολο το πακετο το τηλεοπτικο να μου πει μια τιμη προσφορας..

Κανε μια φορητότητα προς άλλη εταιρεία να ρωτήσεις και μετά βλέπεις.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, Nikolas14 said:

Κανε μια φορητότητα προς άλλη εταιρεία να ρωτήσεις και μετά βλέπεις.

τι θα κερδισω να κανω φορητοτητα σε αλλη εταιρια.εχω wind χρονια τωρα και θελω να παω στα καινουργια προγραμματα.απλα και κατανοητα

 

επισης περιμενω και ενα ολοκληρωμενο πακετο τηλεορασης με βαση οτι ειμαι πολυ παλιος συνδρομητης και συνεπεστατος.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, RAVER said:

τι θα κερδισω να κανω φορητοτητα σε αλλη εταιρια.εχω wind χρονια τωρα και θελω να παω στα καινουργια προγραμματα.απλα και κατανοητα

Κάποια καλή προσφορά 

7 ώρες πριν, RAVER said:

επισης περιμενω και ενα ολοκληρωμενο πακετο τηλεορασης με βαση οτι ειμαι πολυ παλιος συνδρομητης και συνεπεστατος.

Αυτή την κατηγορία πελατών είναι που δεν επιβραβεύουν ποτέ οι εταιρίες, τους θεωρούν δεδομένους! 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, RAVER said:

τι θα κερδισω να κανω φορητοτητα σε αλλη εταιρια.εχω wind χρονια τωρα και θελω να παω στα καινουργια προγραμματα.απλα και κατανοητα

 

επισης περιμενω και ενα ολοκληρωμενο πακετο τηλεορασης με βαση οτι ειμαι πολυ παλιος συνδρομητης και συνεπεστατος.

Δεν σέβονται φίλε αυτούς τους πελάτες…θα σου δώσουν τις υπηρεσίες που θες αλλά πολύ πιο ακριβά από τους νέους πελάτες.

Αν έχεις και τηλεόραση,πάνε Cosmote. 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Πώς έχουμε ενημέρωση για κλήσεις που μας πήραν με μήνυμα, αν έχουμε κλείσει το κινητό;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...