Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 ώρα πριν, nick.76 said:

Πριν από μερικούς μήνες πέρασαν οπτικές ίνες της wind εδώ που μένω. Είδα σήμερα αυτό στις γύρω πολυκατοικίες.

1727342088_IMG_20230118_1427392.thumb.jpg.880f1e7afbd4e3d6cadf6b30ed766570.jpg

Αληθινό φαίνεται. Και στο site 26 ευρώ το δίνουν τη 500αρα με δωρεάν τέλη ενεργοποίησης και ένα μήνα δώρο. Καλύτερα να κάνεις την αίτηση από το site όμως. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Άμα έχει σκάψει η Vodafone, όχι. Μόνο όπου έχει σκάψει η Wind.

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, Dimeos said:

Μόνο Από Υπολογιστή
Για πελάτες που Nova απο παλιό account.nova.gr (Δοκιμασμένο σε τρία διαφορετικά ΑΦΜ/Πελάτες, Δεν γνωρίζω για ΕΟΝ)

1)Μπαίνεις είσοδος με τηλ/κιν γράφεις το τηλ/κιν NOVA/(ex)WIND της παροχής που θες να συνδεθείς, βάζεις τον κωδικό απο sms που θα έρθει.
2)πατάς "Ρυθμίσεις προφίλ" -> "Αλλαγή Username" και κρατάς το username που αναγράφει.
3)κάνεις αποσύνδεση
4)πατάς σύνδεση με στοιχεία
5)πατάς "ξέχασα τον κωδικό μου" και βάζεις το username που κράτησες
6)Πληκτρολογείς τον κωδικό που έλαβες
7)Φτιάχνεις δικό σου password
8)κάνεις είσοδο και πατάς ρυθμίσεις προφιλ.
9)Πατάς Αλλαγή Username και βάζεις κάποιο επιθυμητό και επιβεβαιώνεις με password.
10) Τέλος

Σε ευχαριστώ πολύ! Επιβεβαιώνω ότι δουλεύει! Username έλεγε το email όμως με username το email και το password που είχα δε με άφηνε να μπω.

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Η φράση "περιορισμένο χρονικό διάστημα" δρα αποτρεπτικά στα δικά μου τα αυτιά, σιγά μη τρέξω

Edited by hercoulis
Link to comment
Share on other sites

On 17/1/2023 at 7:48 ΜΜ, miltaros said:

Καλησπέρα σε όλους. Έχω απογοητευτεί πάντως στο ξεκίνημα της nova. Όχι από τις υπηρεσίες αλλά από την συμπεριφορά τους. Έχω ένα σταθερό 100mbps + eon μαζί με 2 κινητά το ένα έχει το παλιό το πρόγραμμα με τα απεριόριστα δεδομένα. Και το δεύτερο που για αυτό θα συζητήσουμε έχει το 3gb και πληρώνω 18€. Έχω ένα ακόμα καρτοκινητο το οποίο έχω σκοπό να το κάνω στο καινούργιο πρόγραμμα unlimited 2gb με τα 13€. Με την προϋπόθεση όμως ότι το δεύτερο νούμερο με τα 3 gb θα το μετατρέψω στα 2 gb και από τα 18 θα πάει στα 13. Τους εξηγώ όλα τα παραπάνω και μου λένε ότι δεν γίνεται στο δεύτερο νούμερο καθώς υπάρχει συμβόλαιο που λήγει το Μάιο.  Ωραία ας του κάνουμε ανανέωση με το 2gb. Δεν γίνεται μου λένε μόνο αναβάθμιση. Τους ρώτησα πόσο κόστος έχει να το διαγράψω εντελώς το κινητό μου είπα. 17€ και πρέπει να πάω σε ένα κατάστημα . ( Την τελευταία φορά έτσι πετυχα καλή τιμή τους ζήτησα διαγραφή από το κατάστημα και με πήραν πίσω για προσφορά ) Απλά είναι κρίμα να χάσουν ένα εν ενεργεία συμβόλαιο και μια μετατροπή καρτοκινητου σε συμβόλαιο. Λυπάμαι...

Γνώμη μου παρόμοια περίπτωση θα πας σε ένα κατάστημα να κάνεις διακοπή και λογικά θα σε πάρουν τηλ και θα το κάνεις με 13 ευρώ ή άμα σου την δώσει διακοπή όλα 

LG Optimus 2X,THL W8,Xiaomi mi2s,Xiaomi mi4, Xiaomi mi4c, Letv le1, Lg g2, Lg g3, Lg g4,Xiaomi mi5,Samsung Galaxy S6 Edge,Lg g5,Galaxy s7,Xiaomi mi5s,Xiaomi mi6,Galaxy s8,Lg g6,Oneplus 5,Oneplus 5t,Xiaomi mi note 3,Huawei mate 10 pro,Xiaomi mi mix 2s,Galaxy s9+,Huawei P20 Pro,Xiaomi mi 9,Huawei mate 20 pro,Xiaomi mi note 10,Huawei p30 pro,Samung s10 plus,Samsung s20 plus,Xiaomi mi 10,Pixel 4xl,Samsung s20 fe

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, sifario said:

Γνώμη μου παρόμοια περίπτωση θα πας σε ένα κατάστημα να κάνεις διακοπή και λογικά θα σε πάρουν τηλ και θα το κάνεις με 13 ευρώ ή άμα σου την δώσει διακοπή όλα 

Καλησπέρα . Αυτό θα κάνω με την πρώτη ευκαιρία. Ευχαριστώ πολύ. 🙂

Link to comment
Share on other sites

On 17/1/2023 at 7:18 ΜΜ, zoug100 said:

ΛOΓΩ MEMONΩMENOY ΘEMATOΣ, O ΛOΓAPIAΣMOΣ IANOYAPIOY ΣTAΘEPHΣ NOVA ΠEPIΛAMBANEI EΠIΠΛEON XPEΩΣH ΠPOΣ EΘNIKA ΣTAΘEPA ΠOY ΠEPIΛAMBANONTAI ΣTA ΔΩPEAN ΛEΠTA OMIΛIAΣ TOY ΠPOΓPAMMATOΣ ΣAΣ. TO EN ΛOΓΩ ΘEMA EXEI ΔIOPΘΩΘEI KAI EXEI ΔPOMOΛOΓHΘEI ΠIΣTΩΣH TOY ΠOΣOY ΣTON EΠOMENO ΛOΓAPIAΣMO. ZHTAME ΣYΓΓNΩMH ΓIA THN ANAΣTATΩΣH!

Πληρωνουμε 20.89 καθε μηνα και τωρα ο λογαριασμος ηρθε 31.15 ευρω. Φυσικα γραφει οτι στον επομενο λογαριασμο θα πιστωθουν τα επιπλεον χρηματα που χρεωθηκαμε για τον λογαριασμο που εκδοθηκε σημερα

Ακριβώς ίδια περίπτωση, μια μόνο μέρα συγκεκριμένα στις 28/12 ότι αστικές κλήσεις έγιναν της χρέωσαν ως εκτός παγίου, το αντιλήφθηκα και πήρα τηλ την εξυπ. πελατών και την επόμενη μέρα έγινε διόρθωση στο ποσό και αφαιρέθηκαν οι λάθος χρεώσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Μια ερώτηση. Μπήκα στο nova.gr και πάτησα Ιδιώτες, Σταθερή. 

Πλέον δεν υπάρχουν προγράμματα adsl;

Και επίσης που μπορώ να δω την διαθεσιμότητα των προγραμμάτων σταθερής για την περιοχή μου αν βάλω πόλη, διεύθυνση, ΤΚ;

Link to comment
Share on other sites

Just now, zoug100 said:

Πλέον δεν υπάρχουν προγράμματα adsl;

Δεν τα δείχνει η nova από όταν αγοράστηκε από τη united αλλά το δίνουν κανονικά. 20 ευρώ το μήνα απεριόριστα σταθερά και 120 λεπτά κινητά. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, dasnowy said:

Δεν τα δείχνει η nova από όταν αγοράστηκε από τη united αλλά το δίνουν κανονικά. 20 ευρώ το μήνα απεριόριστα σταθερά και 120 λεπτά κινητά. 

Φαίνονται κάπου αλλού;

Και επίσης αυτό με την διαθεσιμότητα αν ξέρεις

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, zoug100 said:

Φαίνονται κάπου αλλού;

Και επίσης αυτό με την διαθεσιμότητα αν ξέρεις

Στο line4you έχει όλα τα πακέτα. Βέβαια, την αίτηση καν την από το επίσημο τηλεφωνικό κέντρο. 

Για διαθεσιμότητα κοίτα από το site της cosmote. Έχε υπόψη σου ότι δε θα σου πουν για 24αρα αν έχεις διαθεσιμότητα για 50αρα και πάνω ή για 50αρα αν έχεις διαθεσιμότητα για 100αρα και πάνω. Πρέπει να τους το πεις εσύ. Αν μπορείς να βάλεις 50αρα βάλε. 23 ευρώ βγαίνει με απεριόριστα κινητά, ίδια τιμή για 24αρα με απεριόριστα κινητά. 

Edited by dasnowy

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.
Να επισημάνω επίσης ότι στο νέο site nova.gr αν επιλέξεις να δεις συσκευές, πλέον έχει μόνο κάποια κινητά τηλέφωνα ενώ στο παλιό site το wind.gr είχε και tablets, networking, smart living συσκευές.

Στάλθηκε από το 22071212AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δύο πράγματα σ' αυτή την ζωή δεν έχουν τέλος, το σύμπαν και η ηλιθιότητα των ανθρώπων αν και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα βέβαιος.

Α.Einstein

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, metalergr said:

Καλησπέρα.
Να επισημάνω επίσης ότι στο νέο site nova.gr αν επιλέξεις να δεις συσκευές, πλέον έχει μόνο κάποια κινητά τηλέφωνα ενώ στο παλιό site το wind.gr είχε και tablets, networking, smart living συσκευές.

Στάλθηκε από το 22071212AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θα εμπλουτιστεί σταδιακά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Φίλος με unlimited (εταιρικό) ρωτάει αν σε roaming εντός Ε.Ε. μπορεί να καταναλώσει τον ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας προς αριθμούς Ε.Ε. Παραδείγματα: στην Ιταλία να καλέσει ιταλικό νούμερο, από Ελλάδα να καλέσει βουλγάρικο νούμερο, κτλ.

Ευχαριστώ.

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.
Φίλος με unlimited (εταιρικό) ρωτάει αν σε roaming εντός Ε.Ε. μπορεί να καταναλώσει τον ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας προς αριθμούς Ε.Ε. Παραδείγματα: στην Ιταλία να καλέσει ιταλικό νούμερο, από Ελλάδα να καλέσει βουλγάρικο νούμερο, κτλ.
Ευχαριστώ.

Ναι μπορεί κανονικά απεριόριστα σε ΕΕ
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, memoriesradio said:

Καλησπέρα.

Φίλος με unlimited (εταιρικό) ρωτάει αν σε roaming εντός Ε.Ε. μπορεί να καταναλώσει τον ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας προς αριθμούς Ε.Ε. Παραδείγματα: στην Ιταλία να καλέσει ιταλικό νούμερο, από Ελλάδα να καλέσει βουλγάρικο νούμερο, κτλ.

Ευχαριστώ.

Από Ιταλία να καλέσει ιταλικό νούμερο δεν έχει χρέωση. Από Ελλάδα να καλέσει βουλγάρικο νούμερο έχει χρέωση. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 20+ χρόνια πελάτης Nova-Forthnet με το πρόγραμμα Nova 3play με αρχαίο router και αποκωδικοποιητή δορυφορικό . Υποτιθέμενη μέγιστη ταχύτητα του προγράμματος: 24mbps. Μέγιστη ταχύτητα που πιάνω: 3mbps ενώ έλεγξα την διεύθυνση μου και ειναι για διαθέσιμη για fiber to the home και ταχύτητες έως 200mbps. Οπότε ήρθε καιρός για αλλαγή. Τωρα πληρώνω περιπου 50€ το μηνα και σκεφτομουν να αλλάξω στο πρόγραμμα Fiber Eon+ στα 45€ το μηνα. Πηγα λοιπον στο κατάστημα και ειπαν ότι δεν μπορω να κανω τιποτα από εκει, μόνο να παραλάβω τον νέο εξοπλισμό εάν έχω κανει πρωτα αίτηση τηλεφωνικά στο 13700. Όποτε καλω το 13700 και ερχεται το πρώτο ακυρο. Μου λενε να καλεσω το 13800 με χρέωση φυσικα. Καλω λοιπον στο 13800 μετα από 6-7 φορες που με αλλάζουν «τμήμα» και υπάλληλο και 20 λεπτα αναμονής,  μου λενε ακριβως το αντίθετο από ότι μου ειπαν στο κατάστημα δηλαδή οτι αυτη η μετάβαση από δορυφορικό σε Eon γινεται μόνο στα καταστήματα με σιγουριά! Επειδή επέμεινα ειπαν ότι θα κανουν «εξαίρεση για εμενα και θα με καλέσουν στις επόμενες ώρες (αυτο έγινε χθες και ακόμα να με καλέσουν) αλλά με σύνδεσαν και με το τμήμα προσφορών για να συζητήσουμε την τιμή. Μου ειπαν ότι οντως γινεται να παμε στα 200mbps και μου πρότεινε το Fiber Eon+ στα 45€ σαν προσφορά ειδική για εμενα! Μου ειπε ότι θα λάβω νέο ρουτερ μια χαρα και μετα λεει η τηλεοραση παραμένει ως εχει. Δηλαδή να πληρώνω για Εον έχοντας δορυφόρο !!! Δικαιολογία ηταν ότι δεν έχουν βγει οι προσφορές ακόμα λόγω της συγχώνευσης. Αλλά ένας νέος πελάτης μπορεί να εχει το ιδιο πρόγραμμα κανονικα με Εον. 

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, panos43 said:

Εδώ και 20+ χρόνια πελάτης Nova-Forthnet με το πρόγραμμα Nova 3play με αρχαίο router και αποκωδικοποιητή δορυφορικό . Υποτιθέμενη μέγιστη ταχύτητα του προγράμματος: 24mbps. Μέγιστη ταχύτητα που πιάνω: 3mbps ενώ έλεγξα την διεύθυνση μου και ειναι για διαθέσιμη για fiber to the home και ταχύτητες έως 200mbps. Οπότε ήρθε καιρός για αλλαγή. Τωρα πληρώνω περιπου 50€ το μηνα και σκεφτομουν να αλλάξω στο πρόγραμμα Fiber Eon+ στα 45€ το μηνα. Πηγα λοιπον στο κατάστημα και ειπαν ότι δεν μπορω να κανω τιποτα από εκει, μόνο να παραλάβω τον νέο εξοπλισμό εάν έχω κανει πρωτα αίτηση τηλεφωνικά στο 13700. Όποτε καλω το 13700 και ερχεται το πρώτο ακυρο. Μου λενε να καλεσω το 13800 με χρέωση φυσικα. Καλω λοιπον στο 13800 μετα από 6-7 φορες που με αλλάζουν «τμήμα» και υπάλληλο και 20 λεπτα αναμονής,  μου λενε ακριβως το αντίθετο από ότι μου ειπαν στο κατάστημα δηλαδή οτι αυτη η μετάβαση από δορυφορικό σε Eon γινεται μόνο στα καταστήματα με σιγουριά! Επειδή επέμεινα ειπαν ότι θα κανουν «εξαίρεση για εμενα και θα με καλέσουν στις επόμενες ώρες (αυτο έγινε χθες και ακόμα να με καλέσουν) αλλά με σύνδεσαν και με το τμήμα προσφορών για να συζητήσουμε την τιμή. Μου ειπαν ότι οντως γινεται να παμε στα 200mbps και μου πρότεινε το Fiber Eon+ στα 45€ σαν προσφορά ειδική για εμενα! Μου ειπε ότι θα λάβω νέο ρουτερ μια χαρα και μετα λεει η τηλεοραση παραμένει ως εχει. Δηλαδή να πληρώνω για Εον έχοντας δορυφόρο !!! Δικαιολογία ηταν ότι δεν έχουν βγει οι προσφορές ακόμα λόγω της συγχώνευσης. Αλλά ένας νέος πελάτης μπορεί να εχει το ιδιο πρόγραμμα κανονικα με Εον. 

Κανε μια φορητότητα σε άλλο παροχο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Nikolas14 said:

Κανε μια φορητότητα σε άλλο παροχο.

Εννοεις να το κανω για κίνητρο να κανουν την μετάβαση σε Εον; Γιατί εγω δεν θελω να αλλάξω οντως παροχο

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, panos43 said:

Εδώ και 20+ χρόνια πελάτης Nova-Forthnet με το πρόγραμμα Nova 3play με αρχαίο router και αποκωδικοποιητή δορυφορικό . Υποτιθέμενη μέγιστη ταχύτητα του προγράμματος: 24mbps. Μέγιστη ταχύτητα που πιάνω: 3mbps ενώ έλεγξα την διεύθυνση μου και ειναι για διαθέσιμη για fiber to the home και ταχύτητες έως 200mbps. Οπότε ήρθε καιρός για αλλαγή. Τωρα πληρώνω περιπου 50€ το μηνα και σκεφτομουν να αλλάξω στο πρόγραμμα Fiber Eon+ στα 45€ το μηνα. Πηγα λοιπον στο κατάστημα και ειπαν ότι δεν μπορω να κανω τιποτα από εκει, μόνο να παραλάβω τον νέο εξοπλισμό εάν έχω κανει πρωτα αίτηση τηλεφωνικά στο 13700. Όποτε καλω το 13700 και ερχεται το πρώτο ακυρο. Μου λενε να καλεσω το 13800 με χρέωση φυσικα. Καλω λοιπον στο 13800 μετα από 6-7 φορες που με αλλάζουν «τμήμα» και υπάλληλο και 20 λεπτα αναμονής,  μου λενε ακριβως το αντίθετο από ότι μου ειπαν στο κατάστημα δηλαδή οτι αυτη η μετάβαση από δορυφορικό σε Eon γινεται μόνο στα καταστήματα με σιγουριά! Επειδή επέμεινα ειπαν ότι θα κανουν «εξαίρεση για εμενα και θα με καλέσουν στις επόμενες ώρες (αυτο έγινε χθες και ακόμα να με καλέσουν) αλλά με σύνδεσαν και με το τμήμα προσφορών για να συζητήσουμε την τιμή. Μου ειπαν ότι οντως γινεται να παμε στα 200mbps και μου πρότεινε το Fiber Eon+ στα 45€ σαν προσφορά ειδική για εμενα! Μου ειπε ότι θα λάβω νέο ρουτερ μια χαρα και μετα λεει η τηλεοραση παραμένει ως εχει. Δηλαδή να πληρώνω για Εον έχοντας δορυφόρο !!! Δικαιολογία ηταν ότι δεν έχουν βγει οι προσφορές ακόμα λόγω της συγχώνευσης. Αλλά ένας νέος πελάτης μπορεί να εχει το ιδιο πρόγραμμα κανονικα με Εον. 

Υπάρχει κάποιος λόγος που θες eon αντί για δορυφορικό; Μετάβαση από δορυφορικό σε eon μπορείς να κάνεις και αργότερα. Αν έχεις το δορυφορικό έχεις ταυτόχρονα και eon. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, dasnowy said:

Υπάρχει κάποιος λόγος που θες eon αντί για δορυφορικό; Μετάβαση από δορυφορικό σε eon μπορείς να κάνεις και αργότερα. Αν έχεις το δορυφορικό έχεις ταυτόχρονα και eon. 

Τι εννοεις; Δεν έχω πρόσβαση σε Εον , προσπάθησα να συνδεθώ στην εφαρμογη Εον στο κινητο και δεν γινόταν. Επίσης εφόσον το πρόγραμμα περιλαμβάνει δωρεάν το νέο Εον box γιατί να μεινω με το παλιό που είναι χωρίς smart tv ?

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

Ονομάζομαι Μυριαγκός Βλάσης και μέχρι πρότινος ήμουν κάτοχος του σταθερού τηλεφώνου 2114178391. Στα τέλη του καλοκαιριού και ενώ είχε λήξει το συμβόλαιο που είχα, έκανα ανανέωση του συμβολαίου. Τέλη Σεπτεμβρίου απολύθηκα από την εργασία μου και αποφάσισα να εγκαταλείψω την Αθήνα και να έρθω στην Κέρκυρα και συγκεκριμένα σε ένα από τα πιο τουριστικά μέρη του νησιού, στις Μπενίτσες,όπου βρήκα νέο σπίτι. Πήγα λοιπόν σε τρία καταστήματα wind ( the mall Athens, Κορίνθου και Κέρκυρας ) για να κινήσω τη διαδικασία για μετακόμιση της γραμμής. Με έκπληξη μου και στα τρία καταστήματα με ενημέρωσαν ότι στις Μπενίτσες δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου και δεν μπορώ να προχωρήσω σε μετακόμιση της γραμμής. Δεδομένου αυτού υπέγραψα να γίνει διακοπή της γραμμής. Με ενημέρωσαν ωστόσο πως μέχρι να γίνει η διακοπή αν υπάρχει κάποιο άλλο σπίτι για να γίνει μετακόμιση της γραμμής μπορεί να γίνει και να γλιτώσω και τα τέλη διακοπής του συμβολαίου. 2 Ιανουαρίου με κάλεσαν από τα κεντρικά και με ενημέρωσαν ότι μπορώ μέχρι την επόμενη μέρα να προχωρήσω σε μετακόμιση της γραμμής. Με ενημέρωσαν επίσης ότι θα με καλέσουν και την επόμενη μέρα για να γίνει οριστική ενημέρωση.Αποφάσισα λοιπόν να γίνει η μετακόμιση της γραμμής στο πατρικό μου σπίτι στην Κόρινθο. Απευθυνόμενος λοιπόν στα 3 καταστήματα που σας είπα και πριν, με μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσαν πως λόγω της αλλαγής στο ιδιοκτησιακό καθεστώς από wind σε Nova , δεν μπορούν να προχωρήσουν σε μετακόμιση και αίτηση και πως αυτό δεν θα είναι δυνατόν για βδομάδες. Μετά από αυτό προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά σας ωστόσο δεν κατέστη δυνατόν. Ούτε με καλέσατε όπως είχατε πει εσείς. Προς έκπληξή μου λοιπόν έλαβα τον τελικό λογαριασμό για το σταθερό μου το οποίο ανέρχεται στο ποσό των 187.60€. Σας ρωτάω λοιπόν και θέλω μια υπεύθυνη απάντηση. Σε τι ευθύνομαι εγώ για το ότι δεν υποστηρίζεται η ίσως πιο τουριστική περιοχή της Κέρκυρας, από το δίκτυο της κατά τ'άλλα πιο αναπτυσσόμενης εταιρείας τηλεπικοινωνιών της χώρας; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι σας έκανα τη χάρη και αντί να το παρατήσω στην τύχη του το θέμα βρήκα τρόπο να γίνει μετακόμιση της γραμμής στην Κόρινθο; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι δεν ήσασταν εσείς σε θέση να προχωρήσετε σε μετακόμιση της γραμμής εντός της διορίας που μου είχατε δώσει λόγω εσωτερικών διαδικασιών της εταιρίας σας; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι δεν δόθηκε παράταση στη διορία που μου είχατε δώσει, αφού εσείς είχατε την ευθύνη που δεν μπορεί να γίνει η μετακόμιση ούτε στην Κόρινθο; Κατόπιν όλων αυτών των απίστευτων απευθύνθηκα στο δικηγόρο μου και συνήγορο του Πολίτη. Ενημέρωσα όλα τα γνωστά φόρουμ ( insomnia.gr , myphone.gr κ.α.) και είμαστε εν αναμονή της έκβασης της υπόθεσης από πλευράς σας.
Αναμένω λοιπόν ενημέρωση για το αν ισχύει ο λογαριασμός που έχω λάβει κι αν όντως έχετε απαίτηση αυτών των χρημάτων για να κινηθώ κι εγώ αναλόγως. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι υπήρξα υπεύθυνος καταστήματος της wind Πετρούπολης πριν χρόνια, όπως και εργάστηκα για ένα χρόνο στο κατάστημα του the mall Athens στο Μαρούσι. Γνωρίζω λεπτομερώς λοιπόν το τι συμβαίνει σε τέτοια θέματα.
Παρακαλώ όπως προχωρήσετε άμεσα σε αφαίρεση του συγκεκριμένου ποσού από τον λογαριασμό μου. Σε αντίθετη περίπτωση θα προχωρήσουμε σε εγγραφή καταγγελία σε όλα τα μέσα και τους φορείς που μπορούμε.

Με εκτίμηση,
Μυριαγκός Βλάσης

Αυτό στάλθηκε χθες στη Νόβα πλέον. Εν αναμονή απάντησης.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Vlasismiriagos said:

Καλησπέρα σας,

Ονομάζομαι Μυριαγκός Βλάσης και μέχρι πρότινος ήμουν κάτοχος του σταθερού τηλεφώνου 2114178391. Στα τέλη του καλοκαιριού και ενώ είχε λήξει το συμβόλαιο που είχα, έκανα ανανέωση του συμβολαίου. Τέλη Σεπτεμβρίου απολύθηκα από την εργασία μου και αποφάσισα να εγκαταλείψω την Αθήνα και να έρθω στην Κέρκυρα και συγκεκριμένα σε ένα από τα πιο τουριστικά μέρη του νησιού, στις Μπενίτσες,όπου βρήκα νέο σπίτι. Πήγα λοιπόν σε τρία καταστήματα wind ( the mall Athens, Κορίνθου και Κέρκυρας ) για να κινήσω τη διαδικασία για μετακόμιση της γραμμής. Με έκπληξη μου και στα τρία καταστήματα με ενημέρωσαν ότι στις Μπενίτσες δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου και δεν μπορώ να προχωρήσω σε μετακόμιση της γραμμής. Δεδομένου αυτού υπέγραψα να γίνει διακοπή της γραμμής. Με ενημέρωσαν ωστόσο πως μέχρι να γίνει η διακοπή αν υπάρχει κάποιο άλλο σπίτι για να γίνει μετακόμιση της γραμμής μπορεί να γίνει και να γλιτώσω και τα τέλη διακοπής του συμβολαίου. 2 Ιανουαρίου με κάλεσαν από τα κεντρικά και με ενημέρωσαν ότι μπορώ μέχρι την επόμενη μέρα να προχωρήσω σε μετακόμιση της γραμμής. Με ενημέρωσαν επίσης ότι θα με καλέσουν και την επόμενη μέρα για να γίνει οριστική ενημέρωση.Αποφάσισα λοιπόν να γίνει η μετακόμιση της γραμμής στο πατρικό μου σπίτι στην Κόρινθο. Απευθυνόμενος λοιπόν στα 3 καταστήματα που σας είπα και πριν, με μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσαν πως λόγω της αλλαγής στο ιδιοκτησιακό καθεστώς από wind σε Nova , δεν μπορούν να προχωρήσουν σε μετακόμιση και αίτηση και πως αυτό δεν θα είναι δυνατόν για βδομάδες. Μετά από αυτό προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά σας ωστόσο δεν κατέστη δυνατόν. Ούτε με καλέσατε όπως είχατε πει εσείς. Προς έκπληξή μου λοιπόν έλαβα τον τελικό λογαριασμό για το σταθερό μου το οποίο ανέρχεται στο ποσό των 187.60€. Σας ρωτάω λοιπόν και θέλω μια υπεύθυνη απάντηση. Σε τι ευθύνομαι εγώ για το ότι δεν υποστηρίζεται η ίσως πιο τουριστική περιοχή της Κέρκυρας, από το δίκτυο της κατά τ'άλλα πιο αναπτυσσόμενης εταιρείας τηλεπικοινωνιών της χώρας; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι σας έκανα τη χάρη και αντί να το παρατήσω στην τύχη του το θέμα βρήκα τρόπο να γίνει μετακόμιση της γραμμής στην Κόρινθο; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι δεν ήσασταν εσείς σε θέση να προχωρήσετε σε μετακόμιση της γραμμής εντός της διορίας που μου είχατε δώσει λόγω εσωτερικών διαδικασιών της εταιρίας σας; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι δεν δόθηκε παράταση στη διορία που μου είχατε δώσει, αφού εσείς είχατε την ευθύνη που δεν μπορεί να γίνει η μετακόμιση ούτε στην Κόρινθο; Κατόπιν όλων αυτών των απίστευτων απευθύνθηκα στο δικηγόρο μου και συνήγορο του Πολίτη. Ενημέρωσα όλα τα γνωστά φόρουμ ( insomnia.gr , myphone.gr κ.α.) και είμαστε εν αναμονή της έκβασης της υπόθεσης από πλευράς σας.
Αναμένω λοιπόν ενημέρωση για το αν ισχύει ο λογαριασμός που έχω λάβει κι αν όντως έχετε απαίτηση αυτών των χρημάτων για να κινηθώ κι εγώ αναλόγως. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι υπήρξα υπεύθυνος καταστήματος της wind Πετρούπολης πριν χρόνια, όπως και εργάστηκα για ένα χρόνο στο κατάστημα του the mall Athens στο Μαρούσι. Γνωρίζω λεπτομερώς λοιπόν το τι συμβαίνει σε τέτοια θέματα.
Παρακαλώ όπως προχωρήσετε άμεσα σε αφαίρεση του συγκεκριμένου ποσού από τον λογαριασμό μου. Σε αντίθετη περίπτωση θα προχωρήσουμε σε εγγραφή καταγγελία σε όλα τα μέσα και τους φορείς που μπορούμε.

Με εκτίμηση,
Μυριαγκός Βλάσης

Αυτό στάλθηκε χθες στη Νόβα πλέον. Εν αναμονή απάντησης.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μην πληρώσεις φράγκο…από τη στιγμή που δεν έχουν δίκτυο τέλος. Εγώ προσωπικα έχω απεριόριστο συμβολαιο κινητής και τέλος η σταθερή δέσμευση

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

Ονομάζομαι Μυριαγκός Βλάσης και μέχρι πρότινος ήμουν κάτοχος του σταθερού τηλεφώνου 2114178391. Στα τέλη του καλοκαιριού και ενώ είχε λήξει το συμβόλαιο που είχα, έκανα ανανέωση του συμβολαίου. Τέλη Σεπτεμβρίου απολύθηκα από την εργασία μου και αποφάσισα να εγκαταλείψω την Αθήνα και να έρθω στην Κέρκυρα και συγκεκριμένα σε ένα από τα πιο τουριστικά μέρη του νησιού, στις Μπενίτσες,όπου βρήκα νέο σπίτι. Πήγα λοιπόν σε τρία καταστήματα wind ( the mall Athens, Κορίνθου και Κέρκυρας ) για να κινήσω τη διαδικασία για μετακόμιση της γραμμής. Με έκπληξη μου και στα τρία καταστήματα με ενημέρωσαν ότι στις Μπενίτσες δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου και δεν μπορώ να προχωρήσω σε μετακόμιση της γραμμής. Δεδομένου αυτού υπέγραψα να γίνει διακοπή της γραμμής. Με ενημέρωσαν ωστόσο πως μέχρι να γίνει η διακοπή αν υπάρχει κάποιο άλλο σπίτι για να γίνει μετακόμιση της γραμμής μπορεί να γίνει και να γλιτώσω και τα τέλη διακοπής του συμβολαίου. 2 Ιανουαρίου με κάλεσαν από τα κεντρικά και με ενημέρωσαν ότι μπορώ μέχρι την επόμενη μέρα να προχωρήσω σε μετακόμιση της γραμμής. Με ενημέρωσαν επίσης ότι θα με καλέσουν και την επόμενη μέρα για να γίνει οριστική ενημέρωση.Αποφάσισα λοιπόν να γίνει η μετακόμιση της γραμμής στο πατρικό μου σπίτι στην Κόρινθο. Απευθυνόμενος λοιπόν στα 3 καταστήματα που σας είπα και πριν, με μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσαν πως λόγω της αλλαγής στο ιδιοκτησιακό καθεστώς από wind σε Nova , δεν μπορούν να προχωρήσουν σε μετακόμιση και αίτηση και πως αυτό δεν θα είναι δυνατόν για βδομάδες. Μετά από αυτό προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά σας ωστόσο δεν κατέστη δυνατόν. Ούτε με καλέσατε όπως είχατε πει εσείς. Προς έκπληξή μου λοιπόν έλαβα τον τελικό λογαριασμό για το σταθερό μου το οποίο ανέρχεται στο ποσό των 187.60€. Σας ρωτάω λοιπόν και θέλω μια υπεύθυνη απάντηση. Σε τι ευθύνομαι εγώ για το ότι δεν υποστηρίζεται η ίσως πιο τουριστική περιοχή της Κέρκυρας, από το δίκτυο της κατά τ'άλλα πιο αναπτυσσόμενης εταιρείας τηλεπικοινωνιών της χώρας; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι σας έκανα τη χάρη και αντί να το παρατήσω στην τύχη του το θέμα βρήκα τρόπο να γίνει μετακόμιση της γραμμής στην Κόρινθο; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι δεν ήσασταν εσείς σε θέση να προχωρήσετε σε μετακόμιση της γραμμής εντός της διορίας που μου είχατε δώσει λόγω εσωτερικών διαδικασιών της εταιρίας σας; Σε τι ευθύνομαι εγώ για το γεγονός ότι δεν δόθηκε παράταση στη διορία που μου είχατε δώσει, αφού εσείς είχατε την ευθύνη που δεν μπορεί να γίνει η μετακόμιση ούτε στην Κόρινθο; Κατόπιν όλων αυτών των απίστευτων απευθύνθηκα στο δικηγόρο μου και συνήγορο του Πολίτη. Ενημέρωσα όλα τα γνωστά φόρουμ ( insomnia.gr , myphone.gr κ.α.) και είμαστε εν αναμονή της έκβασης της υπόθεσης από πλευράς σας.
Αναμένω λοιπόν ενημέρωση για το αν ισχύει ο λογαριασμός που έχω λάβει κι αν όντως έχετε απαίτηση αυτών των χρημάτων για να κινηθώ κι εγώ αναλόγως. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι υπήρξα υπεύθυνος καταστήματος της wind Πετρούπολης πριν χρόνια, όπως και εργάστηκα για ένα χρόνο στο κατάστημα του the mall Athens στο Μαρούσι. Γνωρίζω λεπτομερώς λοιπόν το τι συμβαίνει σε τέτοια θέματα.
Παρακαλώ όπως προχωρήσετε άμεσα σε αφαίρεση του συγκεκριμένου ποσού από τον λογαριασμό μου. Σε αντίθετη περίπτωση θα προχωρήσουμε σε εγγραφή καταγγελία σε όλα τα μέσα και τους φορείς που μπορούμε.

Με εκτίμηση,
Μυριαγκός Βλάσης

Αυτό στάλθηκε χθες στη Νόβα πλέον. Εν αναμονή απάντησης.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Προχώρα και σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ να μην χάνεις χρόνο μέχρι να σου απαντήσουν εγγράφως


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...