Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μετά από προσπάθειές μου να επαναφέρω τους myfree2go κωδικούς, αφού το είχα μόνο στο κινητό Windows

και έκανα logout και δεν τους θυμόμουν πια.

 

Ακόμα και από facebook, ακόμα και chat από άλλο κωδικό myfree2go {αφού είχα "χάσει" αυτόν που έψαχνα}

Δεν πήρα 1260,

δε γινόταν τίποτα (δε γινόταν διαγραφή να φτιάξω καινούριο ΚΑΙ ΣΩΣΤΩΣ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ).

 

Και αναγκαστικά

έβαλα ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΘΑΝΑ mail που μπορεί να είχα δηλώσει στην εγγραφή μου

Και τίποτα ---> Δεν ήταν κανένα!!!

 

Όσπου μετά από καμιά βδομάδα μου'ρθε φλασιά:

Ήταν αντί .....outlook.com , outlook.com.gr

Και επανήλθε ο κωδικός.

 

Δοκίμασε όλα τα πιθανά mail που μπορεί να είχες δηλώσει στην εγγραφή.

Κι αν τίποτα τότε 1260 με χρέωση (Ελπίζω δλδ να λύνεται έτσι, δεν ξέρω!)

 

το σκεφτόμουνα και εγώ αυτό θα κάνω μια προσπάθειά αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη. μέσω Skype ή Viber μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή μοναδική επικοινωνία μέσω ίντερνετ είναι από το chat του my free to go ?

Link to comment
Share on other sites

το σκεφτόμουνα και εγώ αυτό θα κάνω μια προσπάθειά αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη. μέσω Skype ή Viber μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή μοναδική επικοινωνία μέσω ίντερνετ είναι από το chat του my free to go ?

 

Και πώς πιστεύεις θα γίνει ταυτοποίηση ότι είσαι εσύ ο πραγματικός κάτοχος της δηλωμένης sim μέσω Skype, Viber;

Μέσω chat, πώς; Αφού έχεις χάσει τους κωδικούς του συγκεκριμένου αριθμού αριθμού της sim. Από άλλο αριθμό τηλεφώνου sim δηλωμένου για άλλο κωδικό , εμένα ΔΕΝ μου το είχαν κάνει.

 

Δοκίμασε όλα τα πιθανά mail αρχικά. Δε μπορεί να έχεις βάλει κάτι τελείως "κουφό"...Προσπάθησε να θυμηθείς τι μπορεί να είχες δηλώσει.

Και αν αποτύχεις τότε 1260 ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ που είσαι και ταυτοποιημένος κάτοχος της γραμμής, ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ αποστολή νέων κωδικών ή διαγραφή του παλιού προκειμένου να φτιάξεις καινούριο.

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε μετά την χρέωση οπότε ήταν άχρηστο σαν να μην ήρθε... :(

Εγινε το Myphone.gr επισημο καναλι ενημερωσης της wind ? :O (για την εταιρεία)

 

Εννοείται πως όχι. Αλλά, αφού ζεις στην Ελλάδα, θα έχεις καταλάβει ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες δεν ξέρουν τι τους γίνεται, επομένως και έχουν υπαλλήλους, που δεν ξέρουν τι τους γίνεται, αφού αυτοί τους επιλέγουν, με τα κριτήρια που αυτοί θέτουν. Οπότε, θα πρέπει (κακώς) εμείς, να μάθουμε να κάνουμε και τη δουλειά όποιου δεν ξέρει να την κάνει.

 

Στην περίπτωσή μας, η μη ενημέρωση της Wind. Το να έχεις μια ανακοίνωση, χωρίς πουθενά αλλού να υποδεικνύεται κάτι γι' αυτή, σε ένα υπομενού, ενός υπομενού, μιας λίστας, μιας άλλης λίστας, ΔΕΝ είναι ενημέρωση του πελατολόγιού σου.

 

Επίσης, εννοείται ότι δεν αποκλείω καθόλου το ενδεχόμενο να έγινε σκόπιμα όλο αυτό. Η κουτοπονηριά είναι 1 από τα 2 πράγματα στα οποία είναι καλοί από τη φύση τους οι Έλληνες. Έλληνας είμαι και ξέρω ότι αυτά τα 2, έπρεπε να τα έχουμε "πετάξει" από πάνω μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια...

 

P.S.: Ξέρω ότι η Wind δεν είναι Ελληνική εταιρεία. Αλλά, εδώ Έλληνες "επιχειρηματίες" τι διαχειρίζονται και Έλληνες υπάλληλοι δουλεύουν σε αυτή.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως όχι. Αλλά, αφού ζεις στην Ελλάδα, θα έχεις καταλάβει ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες δεν ξέρουν τι τους γίνεται, επομένως και έχουν υπαλλήλους, που δεν ξέρουν τι τους γίνεται, αφού αυτοί τους επιλέγουν, με τα κριτήρια που αυτοί θέτουν. Οπότε, θα πρέπει (κακώς) εμείς, να μάθουμε να κάνουμε και τη δουλειά όποιου δεν ξέρει να την κάνει.

Στην περίπτωσή μας, η μη ενημέρωση της Wind. Το να έχεις μια ανακοίνωση, χωρίς πουθενά αλλού να υποδεικνύεται κάτι γι' αυτή, σε ένα υπομενού, ενός υπομενού, μιας λίστας, μιας άλλης λίστας, ΔΕΝ είναι ενημέρωση του πελατολόγιού σου.

Επίσης, εννοείται ότι δεν αποκλείω καθόλου το ενδεχόμενο να έγινε σκόπιμα όλο αυτό. Η κουτοπονηριά είναι 1 από τα 2 πράγματα στα οποία είναι καλοί από τη φύση τους οι Έλληνες. Έλληνας είμαι και ξέρω ότι αυτά τα 2, έπρεπε να τα έχουμε "πετάξει" από πάνω μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια...

P.S.: Ξέρω ότι η Wind δεν είναι Ελληνική εταιρεία. Αλλά, εδώ Έλληνες "επιχειρηματίες" τι διαχειρίζονται και Έλληνες υπάλληλοι δουλεύουν σε αυτή.

 

Έλληνες υπάλληλοι και Έλληνες καταναλωτές με "αρχηγό" πολυεθνικές εταιρίες και φταίει η κουτοπονηριά του Έλληνα; Αμάν πια με αυτό το παραμυθάκι για όλα να φταίμε εμείς οι Έλληνες και όχι τα καρτέλ που μας “κατσικώθηκαν” στον σβέρκο και μας απομυζούν. Νισάφι πια….

Link to comment
Share on other sites

το σκεφτόμουνα και εγώ αυτό θα κάνω μια προσπάθειά αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη. μέσω Skype ή Viber μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή μοναδική επικοινωνία μέσω ίντερνετ είναι από το chat του my free to go ?

Καλείς 693 560 1260 από ένα σταθερό που χεις λεπτά προς κινητά ή άλλο πάροχο με δωρεάν λεπτά προς όλους (ή 1260 από wind κινητό) και ζητάς να καταργηθεί ο λογαριασμός (μονο έτσι γίνεται) ώστε να φτιάξεις νέο λογαριασμο. Για ταυτοποίηση σου ζητάν αφμ ονοματεπώνυμο και ημ/νια γεννησης

Link to comment
Share on other sites

Έλληνες υπάλληλοι και Έλληνες καταναλωτές με "αρχηγό" πολυεθνικές εταιρίες και φταίει η κουτοπονηριά του Έλληνα; Αμάν πια με αυτό το παραμυθάκι για όλα να φταίμε εμείς οι Έλληνες και όχι τα καρτέλ που μας “κατσικώθηκαν” στον σβέρκο και μας απομυζούν. Νισάφι πια….

 

Αν από όλο το κείμενό μου, σε ενόχλησε μόνο το συγκεκριμένο, σημαίνει ότι έχει τουλάχιστον μια δόση αλήθειας....

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σε μια σύνδεση f2g έχω βάλει κάρτα ακριβώς πριν 6 μήνες, αν δεν ανανεώσω σήμερα χάνω μόνο το υπόλοιπο μου, έτσι; Δεν ακυρώνεται η σύνδεσή μου! Γιατί μου ήρθε ένα SMS που με μπέρδεψε, λέει ότι θα λήξει η σύνδεσή μου.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160327/ddf4809c2d0bf46b3b0b397179c94abb.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160327/323eba96baf7d6a77a06fb725070ede1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σε μια σύνδεση f2g έχω βάλει κάρτα ακριβώς πριν 6 μήνες, αν δεν ανανεώσω σήμερα χάνω μόνο το υπόλοιπο μου, έτσι; Δεν ακυρώνεται η σύνδεσή μου! Γιατί μου ήρθε ένα SMS που με μπέρδεψε, λέει ότι θα λήξει η σύνδεσή μου.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160327/ddf4809c2d0bf46b3b0b397179c94abb.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160327/323eba96baf7d6a77a06fb725070ede1.jpg

 

Οχι,μόνο τα 5€ χάνονται εκτός αν βάλεις πακέτο.Για να διατηρηθεί ο αριθμός έχεις ακόμα 6 (6+1) μήνες να βάλεις κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Οχι,μόνο τα 5€ χάνονται εκτός αν βάλεις πακέτο.Για να διατηρηθεί ο αριθμός έχεις ακόμα 6 (6+1) μήνες να βάλεις κάρτα.

Ευχαριστώ πολύ, αυτό ήξερα κι εγώ. Το SMS πιστεύω είναι σκοπίμως παραπλανητικό!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, επειδή βλέπω ότι η sim σου είναι από προσφορά συνδυασμού (μάλλον με σταθερό Wind, έτσι;)

θα μπορείς να χρησιμοποιείς τα λεπτά ομιλίας και με 0,00€ υπόλοιπο από αύριο (και κάθε 1 του μηνός που θα μπαίνουν τα 120΄προς όλους):

 

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=400

 

• Οι συνδρομητές καρτοκινητής να μπορούν πλέον, να χρησιμοποιούν τα δωρεάν λεπτά οµιλίας και SMS από ενεργοποιημένα προπληρωµένα πακέτα ενσωματωμένης χρήσης και προσφορές, χωρίς να φράζονται, ακόμα και με μηδενικό υπόλοιπο (0,00€)

 

• Ο περιορισμός της φραγής θα συνεχίσει να υφίσταται μόνο για κίνηση Mobile Internet. Δηλαδή, τα δωρεάν MB για κίνηση Mobile Internet από ενεργοποιημένα προπληρωµένα πακέτα ενσωματωμένης χρήσης και προσφορές δεν θα μπορούν να καταναλωθούν σε περίπτωση μηδενικού υπολοίπου. Ελάχιστο προαπαιτούμενο υπόλοιπο εξακολουθεί να είναι το 0,01€.

 

Χάνεις τελείως 5,01€ υπόλοιπο, όμως.

Αν είσαι αποφασισμένος να το αφήσεις με 0,00€ για άλλους 6-7 μήνες (ως το Σεπτέμβρη-Οκτώβρη 2016) πριν καταργηθεί η σύνδεσή/ αριθμός σου,

στείλε 2 sms στο Χαμόγελο του παιδιού τα 5€:

http://www.hamogelo.gr/155.1/Me-klhsh-koi-SMS

Τώρα, πριν λήξουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν από όλο το κείμενό μου, σε ενόχλησε μόνο το συγκεκριμένο, σημαίνει ότι έχει τουλάχιστον μια δόση αλήθειας....

Καμία δόση αλήθειας δεν υπάρχει και γιατί πιστεύεις ότι με ενόχλησε; Χλευάζω την μεταβίβαση ευθυνών που κάνεις, άλλος φταίει άλλον βαράμε τον οποίον άλλον τον ονοματίζουμε κιόλας και πολύ στοχευόμενα κατηγορείς έναν ολόκληρο λαό. Ε αυτό πρέπει να σταματήσει, ολόκληρη εταιρία την βγάζεις στον αφρό λες και είναι η κακομοίρα που εμείς οι κακοί Έλληνες την κακομεταχειριζόμαστε και βαράς όλους τους από κάτω και μάλιστα μόνο Έλληνες, λες και την δεν κατοικούν άλλοι λαοί εδώ.

Ντροπή πια…

Τέτοιου είδους χειρισμοί είναι και κάκιστοι και δείχνουν απαιδευσία και χολή προς τον εαυτό σου καταρχήν (μιας και είσαι Έλληνας όπως αναφέρεις) και στην συνεχεία προς όλην την χώρα και τον λαό χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα η θεία μου συνέχεια την παίρνουν από διάφορα τηλέφωνα και την ενοχλούν σκόπιμα, της είχα δηλώσει τα νούμερα στην λίστα απόρριψης κλήσεων. αλλά χωράει μόνο είκοσι τηλέφωνα και τώρα την παίρνουν από άλλα νούμερα. υπάρχει κάποια εφαρμογή τύπου black list ή white list που να μπορεί να βάλει πολύ περισσότερα νούμερα για να μην την ενοχλούν? ή να δηλώσει μόνο τα νούμερα που θέλει δα την καλούν και σε όλα τα άλλα να απορρίπτονται οι κλήσεις? λες και πάτησε το κόκκινο κουμπί? . επίσης στην Vodafone ξέρω ότι μπορείς να ζητήσεις εγγράφως την παρακολούθηση της γραμμής σου και όσο καιρό είναι ενεργοποιημένη ακούγεται ένα μυνημα ότι ό συνδρομητής έχει ζητήσει την παρακολούθηση των κλήσεων και όταν απαντηθεί η κλήση θα δοθούν τα στοιχεία των τηλεφώνων που ανήκουν στον συνδρομητη ? .άρα ό συνδρομητής φοβάται και δεν ξανά καλεί ή άμα καλέσει σαν αναπάντητη και την απαντήσεις επίτηδες λαμβάνεις τυχόν στοιχεία για το νούμερο που σε κάλεσε. υπάρχει τέτοια υπηρεσία στην wind ? . τι άλλο μπορεί να κάνει για μην αλλάξει αριθμό? αλλιώς θα οδηγηθεί στην αλλαγή του αριθμού. προς τα εκεί τις είπα και εγώ διότι έχει καταντήσει αηδία και κουραστικό να σου σπάει τα νεύρα κάποιος επίτηδες επειδή το θέλει σκόπιμα .

 

Επίσης, επειδή βλέπω ότι η sim σου είναι από προσφορά συνδυασμού (μάλλον με σταθερό Wind, έτσι;)

θα μπορείς να χρησιμοποιείς τα λεπτά ομιλίας και με 0,00€ υπόλοιπο από αύριο (και κάθε 1 του μηνός που θα μπαίνουν τα 120΄προς όλους):

 

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=400

 

• Οι συνδρομητές καρτοκινητής να μπορούν πλέον, να χρησιμοποιούν τα δωρεάν λεπτά οµιλίας και SMS από ενεργοποιημένα προπληρωµένα πακέτα ενσωματωμένης χρήσης και προσφορές, χωρίς να φράζονται, ακόμα και με μηδενικό υπόλοιπο (0,00€)

 

• Ο περιορισμός της φραγής θα συνεχίσει να υφίσταται μόνο για κίνηση Mobile Internet. Δηλαδή, τα δωρεάν MB για κίνηση Mobile Internet από ενεργοποιημένα προπληρωµένα πακέτα ενσωματωμένης χρήσης και προσφορές δεν θα μπορούν να καταναλωθούν σε περίπτωση μηδενικού υπολοίπου. Ελάχιστο προαπαιτούμενο υπόλοιπο εξακολουθεί να είναι το 0,01€.

 

Χάνεις τελείως 5,01€ υπόλοιπο, όμως.

Αν είσαι αποφασισμένος να το αφήσεις με 0,00€ για άλλους 6-7 μήνες (ως το Σεπτέμβρη-Οκτώβρη 2016) πριν καταργηθεί η σύνδεσή/ αριθμός σου,

στείλε 2 sms στο Χαμόγελο του παιδιού τα 5€:

http://www.hamogelo.gr/155.1/Me-klhsh-koi-SMS

Τώρα, πριν λήξουν.

 

καλησπέρα το μπόνους 120 λεπτά προς όλα τα δίκτυα επειδή έχει σταθερό και ίντερνετ από την wind άμα κάποιος το ενεργοποιήσει μέσα του μήνα θα τα πάρει την επόμενη ημέρα2 ? ή την ίδια? επίσης τα πάρει? ή όχι αποδίδονται μόνο κάθε 1η κάθε μήνα?

Edited by JOHNMEGARYTHMOS
Link to comment
Share on other sites

Καμία δόση αλήθειας δεν υπάρχει και γιατί πιστεύεις ότι με ενόχλησε; Χλευάζω την μεταβίβαση ευθυνών που κάνεις, άλλος φταίει άλλον βαράμε τον οποίον άλλον τον ονοματίζουμε κιόλας και πολύ στοχευόμενα κατηγορείς έναν ολόκληρο λαό. Ε αυτό πρέπει να σταματήσει, ολόκληρη εταιρία την βγάζεις στον αφρό λες και είναι η κακομοίρα που εμείς οι κακοί Έλληνες την κακομεταχειριζόμαστε και βαράς όλους τους από κάτω και μάλιστα μόνο Έλληνες, λες και την δεν κατοικούν άλλοι λαοί εδώ.

Ντροπή πια…

Τέτοιου είδους χειρισμοί είναι και κάκιστοι και δείχνουν απαιδευσία και χολή προς τον εαυτό σου καταρχήν (μιας και είσαι Έλληνας όπως αναφέρεις) και στην συνεχεία προς όλην την χώρα και τον λαό χωρίς λόγο.

 

Αν δε σε ενοχλούσε κάτι, δε θα σχολίαζες για 2η φορά.

 

Με τα "αποτελέσματα" που έχουμε, στον τομέα της κινητής, άλλα και γενικότερα, βλέπεις είμαστε ό,τι πιο έξυπνο σαν λαός; Και εννοείται ότι "όμορφα", όπως οι Έλληνες δημιούργησαν τη Δημοκρατία,δεν έχουν καμία ισχύ. Γιατί, αυτά τα έκαναν αρχαίοι Έλληνες, οπότε εμείς, οι Νεοέλληνες, δε μπορούμε να τα λέμε, να νιώθουμε λες κι εμείς κάναμε κάτι από αυτά και να πηγαίνουμε να κάνουμε την κάθε *******, λες και έχουμε αυτό το περιθώριο. Πρέπει κι εμείς να κάνουμε κάτι.

 

Ειδικά εγώ, δε βγάζω κανέναν "αφρό", πόσο μάλλον μια εταιρεία. Πήγαινε λίγες σελίδες πιο πίσω, όταν ξεκίνησε εφαρμόζεται το 5€/έτος, για το free2talk, και θα καταλάβεις, πιστεύω.

 

Τώρα, αν και η τελευταία παράγραφος είναι τελείως προσωπική επίθεση, θα σου απαντήσω, γιατί φαίνεται δεν καταλαβαίνεις κάποια πράγματα.

 

1. Η απαιδευσία που λες φαίνεται από τα γραφόμενά σου. Απαιδευσία δεν είναι μόνο το να μην έχει διαβάσει κάποια πράγματα ή να έχει κάποιο πτυχίο, αυτό είναι μόνο το ένα κομμάτι. Πρέπει ξέρεις να φέρεσαι και να έχεις κριτική σκέψη, κάτι που κι εσύ κάνεις λάθος και που σχεδόν οι Έλληνες δεν κάνουν καν, όταν πρόκειται για τους ίδιους και γνωρίζουν ότι το όποιο λάθος έχουν κάνει, θα έχει αρκετά αρνητικά αποτελέσματα.

 

2. Χολή χωρίς λόγο, ε; Φαίνεται δε βλέπεις τι γίνεται κάθε μέρα έξω και ζεις σε κάποιου είδους φούσκα, που όλα είναι καλά μέσα της.... Έξω από αυτή δεν είναι τόσο καλά. Και μάντεψε ποιοι έχουν τη μεγαλύτερη ευθύνη σε αυτό. Αν όχι όλη, το 95%...

 

Όπως καταλαβαίνεις, όλοι οι χαρακτηρισμοί σου επιστρέφονται.

 

P.S.: Κάποιος mod καλό θα είναι να τα διαγράψει, γιατί όχι μόνο off-topic είναι, κάποιοι θα μεταμορφώσουν και την πραγματικότητα σε λίγο..

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Αν δε σε ενοχλούσε κάτι, δε θα σχολίαζες για 2η φορά.

 

Με τα "αποτελέσματα" που έχουμε, στον τομέα της κινητής, άλλα και γενικότερα, βλέπεις είμαστε ό,τι πιο έξυπνο σαν λαός; Και εννοείται ότι "όμορφα", όπως οι Έλληνες δημιούργησαν τη Δημοκρατία,δεν έχουν καμία ισχύ. Γιατί, αυτά τα έκαναν αρχαίοι Έλληνες, οπότε εμείς, οι Νεοέλληνες, δε μπορούμε να τα λέμε, να νιώθουμε λες κι εμείς κάναμε κάτι από αυτά και να πηγαίνουμε να κάνουμε την κάθε *******, λες και έχουμε αυτό το περιθώριο. Πρέπει κι εμείς να κάνουμε κάτι.

 

Ειδικά εγώ, δε βγάζω κανέναν "αφρό", πόσο μάλλον μια εταιρεία. Πήγαινε λίγες σελίδες πιο πίσω, όταν ξεκίνησε εφαρμόζεται το 5€/έτος, για το free2talk, και θα καταλάβεις, πιστεύω.

 

Τώρα, αν και η τελευταία παράγραφος είναι τελείως προσωπική επίθεση, θα σου απαντήσω, γιατί φαίνεται δεν καταλαβαίνεις κάποια πράγματα.

 

1. Η απαιδευσία που λες φαίνεται από τα γραφόμενά σου. Απαιδευσία δεν είναι μόνο το να μην έχει διαβάσει κάποια πράγματα ή να έχει κάποιο πτυχίο, αυτό είναι μόνο το ένα κομμάτι. Πρέπει ξέρεις να φέρεσαι και να έχεις κριτική σκέψη, κάτι που κι εσύ κάνεις λάθος και που σχεδόν οι Έλληνες δεν κάνουν καν, όταν πρόκειται για τους ίδιους και γνωρίζουν ότι το όποιο λάθος έχουν κάνει, θα έχει αρκετά αρνητικά αποτελέσματα.

 

2. Χολή χωρίς λόγο, ε; Φαίνεται δε βλέπεις τι γίνεται κάθε μέρα έξω και ζεις σε κάποιου είδους φούσκα, που όλα είναι καλά μέσα της.... Έξω από αυτή δεν είναι τόσο καλά. Και μάντεψε ποιοι έχουν τη μεγαλύτερη ευθύνη σε αυτό. Αν όχι όλη, το 95%...

 

Όπως καταλαβαίνεις, όλοι οι χαρακτηρισμοί σου επιστρέφονται.

 

P.S.: Κάποιος mod καλό θα είναι να τα διαγράψει, γιατί όχι μόνο off-topic είναι, κάποιοι θα μεταμορφώσουν και την πραγματικότητα σε λίγο..

Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια…

Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, απαντάς με αοριστίες και όχι επί της ουσίας. Και η ουσία είναι μια, για την κατάντια στην οποία βρίσκεται η Wind φταίει αυτή και μόνο αυτή και κανένας άλλος. Αν δεν μπορεί να διοικεί δεν φταίνε η υπάλληλοι της.

Τέλος…

Ο μόνος που απαντώντας αόριστα και γενικά προσπαθεί να στρεβλώσει αυτήν την πραγματικότητα είσαι συ και κανένας άλλος. (είναι στρέβλωση και 0χι μεταμόρφωση της πραγματικότητας). Ρίχνεις μελάνι σαν την σουπιά για να επαναμετακινήσεις την ουσία της διαφωνίας μου και την μεταφράζεις όπως σε βολεύει. Δεν θα ενασχοληθώ ξανά με σένα είσαι ανάξιος να εμείνεις στο θέμα το όποιο εσύ δημιούργησες κατηγορώντας τον Ελληνικό λαό. Συγγνώμη για το offtopic δεν θα επανέλθω.

Link to comment
Share on other sites

Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια…

Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, απαντάς με αοριστίες και όχι επί της ουσίας. Και η ουσία είναι μια, για την κατάντια στην οποία βρίσκεται η Wind φταίει αυτή και μόνο αυτή και κανένας άλλος. Αν δεν μπορεί να διοικεί δεν φταίνε η υπάλληλοι της.

Τέλος…

Ο μόνος που απαντώντας αόριστα και γενικά προσπαθεί να στρεβλώσει αυτήν την πραγματικότητα είσαι συ και κανένας άλλος. (είναι στρέβλωση και 0χι μεταμόρφωση της πραγματικότητας). Ρίχνεις μελάνι σαν την σουπιά για να επαναμετακινήσεις την ουσία της διαφωνίας μου και την μεταφράζεις όπως σε βολεύει. Δεν θα ενασχοληθώ ξανά με σένα είσαι ανάξιος να εμείνεις στο θέμα το όποιο εσύ δημιούργησες κατηγορώντας τον Ελληνικό λαό. Συγγνώμη για το offtopic δεν θα επανέλθω.

 

Μάλιστα. Ενώ, απάντησή σου είναι πολύ συγκεκριμένη...

 

Δεν κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια. Ό,τι βλέπω κρίνω.

 

Στρεβλώνω την πραγματικότητα.... Έτσι όταν δε μας αρέσει η πραγματικότητα και πιστεύουμε συνθήκες, που ούτε καν υφίστανται.

 

Αν είναι να απαντάς έτσι, χαίρομαι που δε θα ξανασχοληθείς.

 

Τέλος, ωραία "πινελιά" οι "έξυπνες" λέξεις που χρησιμοποιήσεις, για να φανείς ανώτερος.

 

Ούτε κι εγώ θα ασχοληθώ ξανά μαζί σου.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Ενώ, απάντησή σου είναι πολύ συγκεκριμένη...

 

Δεν κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια. Ό,τι βλέπω κρίνω.

 

Στρεβλώνω την πραγματικότητα.... Έτσι όταν δε μας αρέσει η πραγματικότητα και πιστεύουμε συνθήκες, που ούτε καν υφίστανται.

 

Αν είναι να απαντάς έτσι, χαίρομαι που δε θα ξανασχοληθείς.

 

Τέλος, ωραία "πινελιά" οι "έξυπνες" λέξεις που χρησιμοποιήσεις, για να φανείς ανώτερος.

 

Ούτε κι εγώ θα ασχοληθώ ξανά μαζί σου.

 

Παιδιά ηρεμία... :p

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στη Γερμανία και κάνω χρήση του πακέτου 200' για κλήσεις από και προς Ελλάδα. Για data δεν υπάρχει τίποτα ;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το πακέτο Super Talk των 300' προς όλους και 200' προς Wind/Q με 5€ μόνο μέσω app,πήρε παράταση(λογικο) μέχρι 30/4. https://www.wind.gr/gr/f2g/upiresies/myf2g-app/super-talk/?gclid=CNubjY6l5MsCFdS7GwodBWoFEg
Link to comment
Share on other sites

Εχει κανεις προβλημα με το Log n Win? Επρεπε σημερα να μου ανοιξει τις επιλογες για ενεργοποιηση, αλλα μπαινοντας στο μενου των Log n Win ειναι ολα γκρι δεν μπορω να τα επιλεξω.

Πηρα και την εξ. πελατων και μου ειπαν οτι και καποιος αλλος πελατης ανεφερε κατι παρομοιο και οτι θα ηταν καλυτερα να δοκιμασω να μπω στην εφαρμογη απο PC γιατι υπαρχει καποιο προβλημα με το myf2g app, ουτε αυτο ειχε αποτελεσμα και τελικα εγινε καταγραφη του προβληματος μου, μου εστειλαν και εναν κωδικο της υποθεσης μου με sms και περιμενω.

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανεις προβλημα με το Log n Win? Επρεπε σημερα να μου ανοιξει τις επιλογες για ενεργοποιηση, αλλα μπαινοντας στο μενου των Log n Win ειναι ολα γκρι δεν μπορω να τα επιλεξω.

Πηρα και την εξ. πελατων και μου ειπαν οτι και καποιος αλλος πελατης ανεφερε κατι παρομοιο και οτι θα ηταν καλυτερα να δοκιμασω να μπω στην εφαρμογη απο PC γιατι υπαρχει καποιο προβλημα με το myf2g app, ουτε αυτο ειχε αποτελεσμα και τελικα εγινε καταγραφη του προβληματος μου, μου εστειλαν και εναν κωδικο της υποθεσης μου με sms και περιμενω.

ναι και εμένα χτες έληγαν δεν με άφηνε να ανανεώσω. σήμερα τα ανανέωσα τελικά. είχε φάει μάλλον κόλλημα

Link to comment
Share on other sites

ναι και εμένα χτες έληγαν δεν με άφηνε να ανανεώσω. σήμερα τα ανανέωσα τελικά. είχε φάει μάλλον κόλλημα

Ναι, το ίδιο ακριβώς θέμα είχα κι'εγώ: Ενώ έπρεπε να μπορώ να ενεργοποιήσω log n win από τη Δευτέρα 28 Μαρτίου (τη Δευτέρα 21 Μαρτίου είχα ενεργοποιήσει το προηγούμενο), δεν το δεχόταν, το δέχτηκε όμως στις 00:00, οπότε και άλλαξε η ημέρα σε Τρίτη 29 Μαρτίου. Πολύ αμφιβάλλω, για το κατά πόσο είναι κόλλημα, ή μήπως "έκλεισαν την τρύπα", για άλλη μία φορά.

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το ίδιο εγινε...πάντως λύθηκε και θα φανεί την επομένη βδομάδα αν φταίει κατι άλλο όπως λέει και ο φίλος Gm87
Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το ίδιο εγινε...πάντως λύθηκε και θα φανεί την επομένη βδομάδα αν φταίει κατι άλλο όπως λέει και ο φίλος Gm87

Εγώ πιστεύω, ότι κάποιος τους ενημέρωσε (με το αζημίωτο βέβαια) για την "τρύπα" και την έκλεισαν, όπως γίνεται εδώ και χρόνια, και με τις 3 εταιρείες. Όλες οι "τρύπες" κλείνουν μία-μία, χάρης τους καλοθελητές, που υπάρχουν τόσο σ'αυτό εδώ το forum, όσο και σε πολλά άλλα. Είναι αυτοί, ναι, οι ίδιοι, που μας κάνουν πόλεμο, όταν κράζουμε για τις αυξήσεις και τα χαράτσια που κάθε τόσο μας βάζει η συγκεκριμένη εταιρεία, για τα συνεχιζόμενα και διαρκώς αυξανόμενα "συστημικά σφάλματα" που γίνονται πάντα εις βάρος του πελάτη και ποτέ εις βάρος της εταιρείας, για το ελεεινό και τρισάθλιο 3G (που στην περιοχή μου, την Καισαριανή, 500 μέτρα από το κέντρο της Αθήνας, δεν αξιώθηκαν ακόμα να φτιάξουν), για τη συνολική αναξιοπιστία και των τριών εταιρειών, καθώς και για την ασχετοσύνη, την αδιαφορία και πολλές φορές την αγένεια των υπαλλήλων τους, που εργάζονται τόσο στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, όσο και στα καταστήματά τους.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω, ότι κάποιος τους ενημέρωσε (με το αζημίωτο βέβαια) για την "τρύπα" και την έκλεισαν, όπως γίνεται εδώ και χρόνια, και με τις 3 εταιρείες. Όλες οι "τρύπες" κλείνουν μία-μία, χάρης τους καλοθελητές, που υπάρχουν τόσο σ'αυτό εδώ το forum, όσο και σε πολλά άλλα. Είναι αυτοί, ναι, οι ίδιοι, που μας κάνουν πόλεμο, όταν κράζουμε για τις αυξήσεις και τα χαράτσια που κάθε τόσο μας βάζει η συγκεκριμένη εταιρεία, για τα συνεχιζόμενα και διαρκώς αυξανόμενα "συστημικά σφάλματα" που γίνονται πάντα εις βάρος του πελάτη και ποτέ εις βάρος της εταιρείας, για το ελεεινό και τρισάθλιο 3G (που στην περιοχή μου, την Καισαριανή, 500 μέτρα από το κέντρο της Αθήνας, δεν αξιώθηκαν ακόμα να φτιάξουν), για τη συνολική αναξιοπιστία και των τριών εταιρειών, καθώς και για την ασχετοσύνη, την αδιαφορία και πολλές φορές την αγένεια των υπαλλήλων τους, που εργάζονται τόσο στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, όσο και στα καταστήματά τους.

 

Δε νομίζω ότι ήταν τρύπα να μπορείς να ανανεώνεις την ημέρα που λήγει το προηγούμενο. Είναι το πιο λογικό για να μην έχει κενά (πχ. ξαφνικά να βρίσκεσαι με 0 data)

 

Αν τώρα το άλλαξαν προς το χειρότερο, είναι άλλο θέμα. Πριν 6 μέρες ήταν ok σε εμένα. Αύριο θα ξέρω.

EvEn DeAtH MaY DiE
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...