Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πήρα και αφού έκανα έντονα παράπονα μου είπε πως έχει δωθεί το αίτημα μου προς απάντηση στο αρμόδιο τμήμα και να περιμένω σε 4 εργάσιμες περίπου απάντηση.
Link to comment
Share on other sites

Την έχω και εγώ την προσφορά των 1500 λεπτών και 1.5GB με 8,5 πλέων ευρώ. Την ενεργοποιώ με το γνωστό μήνυμα. Είδα πιο πριν, αν δεν κάνω λάθος, σε φωτογραφία, ότι το έχουν βάλει και στο F2G. Δηλαδή μπορώ αντι του μηνύματος, να μπαίνω στην εφαρμογή, ή στο site του F2G και να ενεργοποιώ εκεί την ειδική προσφορά;
Link to comment
Share on other sites

Πήρα και αφού έκανα έντονα παράπονα μου είπε πως έχει δωθεί το αίτημα μου προς απάντηση στο αρμόδιο τμήμα και να περιμένω σε 4 εργάσιμες περίπου απάντηση.

 

Δεν το έχω βρει καπου αυτό. Το είδες καπου μεσα στο forum?

Link to comment
Share on other sites

Εγω μηνες στελνω email για να βαλουν το ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ/ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΥΝΔΕΣΗΣ στην εφαρμογη ... αλλα ακομα τιποτα στειλτε και εσεις email μηπως και το βαλουν

 

Το email ειναι

 

developer@wind.gr

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου! Ακριβώς ίδια περίπτωση ήμουν εγώ. Την Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου, σταμάτησα να ακούω στο 1269 την προσφορά. Έστειλα το μήνυμα (1000 στο 1264), πιστεύοντας ότι δε θα ενεργοποιηθεί το πακέτο, αφού πριν από λίγο, μου είχαν πει στο 1260, ότι η προσφορά απενεργοποιήθηκε από τη γραμμή μου, επειδή δεν την είχα αγοράσει ποτέ. Τελικά, το πακέτο ενεργοποιήθηκε (ενώ δεν το χρειαζόμουν, επειδή την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου, είχα αγοράσει το επτάευρω φοιτητικό πακέτο του What's Up) και την άλλη μέρα (ακριβώς την ίδια ώρα που είχα αγοράσει το πακέτο την προηγούμενη μέρα), μου ήρθε μήνυμα ότι έχω την προσφορά και επανήλθε το ηχητικό μήνυμα στο μενού του 1269. Γνώμη μου: Ενεργοποίησε το πακέτο, ακόμα κι'αν δεν το χρειάζεσαι, για να μην το χάσεις.

 

Παρε τηλ στο 8005000200 {για παραπονα /βλαβες} και εξηγησε τι εχει γινει ... εαν δεν το ακους στο 1269 δεν την εχεις ... ειδα τι λεει παραπανω GM87 αυτα ειναι απο τα περιεργα της wind

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, Αναγκαστικά θα ενεργοποιήσω τα πακέτα για να μην χάσω την ειδική προσφορά...

Edited by strass32
Link to comment
Share on other sites

Σε 2 νούμερα που έχω και είχα την ειδική προσφορά με τα 1500 λεπτά και τα 1500ΜΒ με 8 ευρώ (τώρα 8,5) για κάποιο άγνωστο λόγο την προηγούμενη εβδομάδα την απενεργοποίησαν, κάλεσα την wind ρώτησα για ποιο λόγο έγινε αυτό, μου απάντησαν ότι καταγράφηκε η υπόθεσή μου και προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα, μάλιστα μου ήρθε και SMS. Και αφού πέρασαν οι μέρες και δεν είχα καμιά απάντηση ούτε SMS κάλεσα εγώ σήμερα και ρώτησα τι έχει γίνει. Μια ευγενέστατη κοπελίτσα μου είπε ότι έχει ενεργοποιηθεί πάλι η ειδική προσφορά αν και δεν ακούω όταν καλώ στο 1269 το γνωστό –και μην ξεχνάς τώρα απολαμβάνεις τη καλύτερη….. ,μπλα…. μπλα… μπλα… γιατί θα πρέπει να την ενεργοποιήσω τώρα μια φορά και τότε θα επανέλθει και στο 1269.

Έχει κανείς άλλος λάβει τέτοια απάντηση; τι λέτε πρέπει να την ενεργοποιήσω; Και όχι τίποτε άλλο, άλλα, έχω ήδη φόρτωση με χρόνο και τα δυο κινητά μου εδώ και 1 εβδομάδα. Αλλά για να μην χάσω το πακέτο να την ενεργοποιήσω….. είχε άλλος αντίστοιχη εμπειρία;

 

Να ενημερώσω ότι σήμερα έστειλα 100 στο 1264 και στα 2 νούμερα και η απάντηση ήταν ότι δεν έχω την προσφορά του ειδικού πακέτου και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί. Κάλεσα για διευκρινίσεις και ξανακαταγράφηκε και ξαναποστέλλεται στο αρμόδιο τμήμα η υπόθεση μου γιατί αυτοί βλέπουν ότι είναι ενεργό το πακέτο. Είπατε τίποτα…..;

Link to comment
Share on other sites

Εγω μηνες στελνω email για να βαλουν το ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ/ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΥΝΔΕΣΗΣ στην εφαρμογη ... αλλα ακομα τιποτα στειλτε και εσεις email μηπως και το βαλουν

 

Όντως θα πρέπει επιτέλους να το εντάξουν στην εφαρμογή, όπως και να υπάρχει η δυνατότητα να βλέπεις ποια από τα νούμερα των επαφών σου είναι wind/q (βάσει και των μπόνους που παρέχονται στα πακέτα)

Link to comment
Share on other sites

Μετα το κοψιμο της προσφορας με τα 8 ευρω στις 2/2 και παραπονα στην wind οπως εχω γραψει πριν και αφου ειχαν δωσει το θεμα μου στο αρμοδιο τμημα προς απαντηση απο την παρασκευη,σημερα το πρωι μου ηρθε μηνυμα απο την wind ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα ήρθε το ίδιο μήνυμα πριν λίγη ώρα. Αφού μου είχε ενεργοποιηθεί ξανά πριν 2 μέρες και ήρθε και άλλο μήνυμα ότι είμαι ένας από τους μεγάλους τυχερούς που απολαμβάνω την προσφορά τάδε κλπ κλπ...
Link to comment
Share on other sites

Το άκυρο κόψιμο της φοιτητικής-ειδικης προσφορας,τα 1€ για mobile internet όταν λήγει το πακέτο ακόμα και χωρίς ανοιχτά δεδομένα, η ασυνεννοησία μεταξύ καταστημάτων και των κεντρικών γραφείων αλλά και οι πονηρια πολλών υπαλλήλων που ναι μεν δεν γνωρίζει η Wind τι κάνουν, καθιστούν την Wind Νο1 αναξιόπιστη εταιρια.Και μιλάω μονο για τα καρτοκινητα...δεν ξερω τι λάθη γίνονται στα συμβόλαια.Φυσικά με σούπερ προσφορές και επιστροφές χρηματων προσπαθούν να σώσουν την κατάσταση και καπως τα καταφέρνουν.έχω 3 χρονια τώρα Wind και ειδα-ακουσα ΠΟΛΛΑ ενω με 10 χρόνια Κοσμοτε δεν είχα ουτε μια λάθος χρέωση... Επιμενω για το ότι πληρώνεις παίρνεις και κραταω τη Wind σαν 2ο μήπως και καμια μέρα μου κόψει το φοιτητικό η Cosmote.Συγγνώμη για το μεγαλο κείμενο απλα ήθελα να πω την εμπειρία-γνωμη μου
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος φίλος προσπαθεί να μου στείλει 20sms προς όλους μέσω της σελίδας στο ιντερνετ και παίρνει το μήνυμα:

" Ο αριθμός που συμπλήρωσες είναι F2G αλλά δεν δικαιούται το δώρο. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά με κάποιον άλλο αριθμό"

Γιατί συμβαίνει αυτο; :(

Link to comment
Share on other sites

Τα Log n Win δώρα είναι διαθέσιμα προς ενεργοποίηση σε συνδρομητές που έχουν

κάνει μία ανανέωση τουλάχιστον 5€ τις τελευταίες 30 ημέρες.

Μήπως το ίδιο ισχύει και για τους αριθμούς στους οποίους δωρίζουμε τα log n win;

 

edit:

Ισχύει η προϋπόθεση της ανανέωσης με 5€+ εντός των τελευταίων 30 ημερών γι' αυτόν που χαρίζει το Log n Win και εντός των τελευταίων 3 μηνών για τον παραλήπτη του Log n Win.

Πόσο καιρό έχεις να βάλεις κάρτα;

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το ίδιο ισχύει και για τους αριθμούς στους οποίους δωρίζουμε τα log n win;

 

edit:

 

Πόσο καιρό έχεις να βάλεις κάρτα;

 

Εγώ έβαλα τελευταία φορά 26/10/15 και ο φίλος 23/1/16

Μάλιστα έξω περάσει τους 3 μήνες...

Link to comment
Share on other sites

Ε για αυτό. Αν σου έδινε μέχρι τις 26/1 θα ήσουν οκ. Τότε παρήλθε το 3μηνο από την τελευταία σου ανανέωση. Μην νομίζεις, τα έχουν σκεφτεί όλα για να σε αναγκάζουν να ανανεώνεις τακτικά...:lol:
Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχει κάνει μία ανανέωση το τελευταίο τρίμηνο?

Κάποιος φίλος προσπαθεί να μου στείλει 20sms προς όλους μέσω της σελίδας στο ιντερνετ και παίρνει το μήνυμα:

" Ο αριθμός που συμπλήρωσες είναι F2G αλλά δεν δικαιούται το δώρο. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά με κάποιον άλλο αριθμό"

Γιατί συμβαίνει αυτο; :(

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να βάλω την προσφορά 1500 σε ένα f2g που είχα να βαλω κάρτα από το καλοκαίρι.Δεν με άφησε......ρώτησα στο chat και μου είπαν ότι αν δεν ενεργοποιηθεί σε 6 μήνες κόβεται!!Ζήτησα να μου τη στείλουν πάλι και μου ζήτησε στοιχεία για να κάνει αίτημα.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχει κάνει μία ανανέωση το τελευταίο τρίμηνο?

 

Νομίζω οτι για να μπορείς να λάβεις log n Win Θα πρέπει να έχεις ανανεώσει και εσυ το τελευταίο μήνα

 

 

edit

 

Τι επιπλέον πρέπει να γνωρίζω σχετικά με την αποστολή δώρων Log n Win σε άλλους συνδρομητές;

 

• Ισχύει δωρεά μόνο προς συνδρομητές F2G (Momad, WIND International & AB) ενώ ο συνδρομητής που δέχεται το δώρο δεν απαιτείται να είναι εγγεγραμμένος στο http://www.f2g.gr και να έχει λογαριασμό.

 

• Ενημέρωση υπολοίπου παρέχεται μέσω του 1269, του http://www.f2g.gr & του Myf2g App.

 

• Οι προϋποθέσεις κατανάλωσης/διάρκειας που ισχύουν για τα Log n Win έως σήμερα εξακολουθούν να βρίσκονται σε ισχύ. Ισχύει ο περιορισμός της ενεργοποίησης ενός Log n Win/7 ημέρες (είτε το ενεργοποιήσεις για εσένα είτε το δωρίσεις).

 

• Ισχύει η προϋπόθεση της ανανέωσης με 5€+ εντός των τελευταίων 30 ημερών γι' αυτόν που χαρίζει το Log n Win και εντός των τελευταίων 3 μηνών για τον παραλήπτη του Log n Win.

 

• Ο παραλήπτης του δώρου δέχεται 2 SMS. Ένα σχετικά με την ενεργοποίηση του δώρου και ένα δεύτερο σχετικά με τον αριθμό ο οποίος του απέστειλε το Log n Win.

 

 

https://www.wind.gr/gr/f2g/upostirixi/faq/

I am the FireStarter
Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω ότι σήμερα έστειλα 100 στο 1264 και στα 2 νούμερα και η απάντηση ήταν ότι δεν έχω την προσφορά του ειδικού πακέτου και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί. Κάλεσα για διευκρινίσεις και ξανακαταγράφηκε και ξαναποστέλλεται στο αρμόδιο τμήμα η υπόθεση μου γιατί αυτοί βλέπουν ότι είναι ενεργό το πακέτο. Είπατε τίποτα…..;

 

Και η συνέχεια... Μου ήρθε sms ότι μου ενεργοποίησαν πάλι το ειδικό πακέτο κάνα δυο ώρες μετά από την επικοινωνία που είχα. Και πάλι στέλνω 1000 στο 1264 και η απάντηση είναι ότι δεν έχω την προσφορά του ειδικού πακέτου........(::::::) Φορά τα καλά της η Wind....

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα τα ίδια κάνανε.Μου ήρθε το μήνυμα ότι ενεργοποιηθηκε το ειδικό πακέτο έστειλα 1000 στο 1264 άλλα τίποτα. Περίμενα καμιά ώρα έκανα επανεκκίνηση το κινητό και τελικά κατάφερα να ενεργοποιήσω το πακέτο.
Link to comment
Share on other sites

Για τα επόμενα 3 Σαββατοκύριακα δωρεάν Facebook απο τη Wind!
Link to comment
Share on other sites

Και η συνέχεια... Μου ήρθε sms ότι μου ενεργοποίησαν πάλι το ειδικό πακέτο κάνα δυο ώρες μετά από την επικοινωνία που είχα. Και πάλι στέλνω 1000 στο 1264 και η απάντηση είναι ότι δεν έχω την προσφορά του ειδικού πακέτου........(::::::) Φορά τα καλά της η Wind....

Πιθανόν επειδή καταχωρήθηκε χειροκίνητα στο σύστημα θέλει 1-2 εργάσιμες να περάσει, λέω εγώ τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, αν δεν ανανεωσω τον χρόνο πριν λήξη τι άλλο θα συμβει εκτός μηδενισμό του υπολοίπου; Χάνω το νούμερο κάτι άλλο;
Cubot Dinosaur
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Την Δευτέρα παρέλαβα το sim F2G μετά απο αίτηση φορητότητας που έκανα...

Ακόμα δεν έχει κοπεί το σήμα της COTE για να μπω στην διαδικασία να το αλλάξω, ξέρει κανείς πόσο μπορεί να πάρει αυτή η αναμονή;

:confused:

“When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.”
Link to comment
Share on other sites

Το νούμερο το χάνεις 13 μήνες μετά την τελευταία ανανέωση. (Ή 7 μήνες μετά τη λήξη του υπολοίπου).
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να στείλω sms (με 0,22 υπόλοιπο) για να μου ενεργοποιηθεί το πακέτο με τα 1500 min/1.5GB αλλά δεν με αφήνει.Κάλεσα το 1269 και συνεχίζει να αναφέρει οτι ''απολαμβάνω την μοναδική προσφορά........''.Η προσφορά μου αποδόθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2015 όπου και ενεργοποίησα το πρώτο μου πακέτο, έκτοτε και μέχρι σήμερα δεν το εχω ενεργοποιήσει ξανά....
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...