Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ελπίζω ο κόσμος να τους γυρίσει την πλάτη. 
 

Για αυτό που κάνουν, αυξήσεις στην τιμή, περικοπές στα gb. 

Edited by hercoulis
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, hercoulis said:

Ελπίζω ο κόσμος να τους γυρίσει την πλάτη. 
 

Ο σκοπός ΔΕΝ ειναι να τους γυρίσουμε σκέτο την πλάτη... Ο σκοπός είναι με το να γυρίσουμε την πλάτη να βγάλουν νεα πακέτα κ να αφουγκραστουν την κατάσταση...

ΟΧΙ μόνο αυξήσεις κ συνθήκες καρτέλ... 

Καλώς ή κακώς ειναι ένα είδος πρώτης ανάγκης σε ένα επίπεδο...

Λίγα πακέτα και περιεκτικά...

Ειναι φάουλ που έβγαλαν το extra small από το application...

Λόγω μικρής χρήσης το χρησιμοποιούν άτομα μεγάλης ηλικίας, όπου μπορούσαμε να το κάνουμε απομακρυσμένα...

Πέρασαν σχεδόν 30 χρόνια...

Άλλαξαν πολλάαααααααα 

Αλλάξαμε και εμείς...

Παλιά πήγαινα στο βενζινάδικο για πλύσιμο και του έλεγα γέμισε το να ΜΗΝ ξανά έρχομαι...

Τώρα???

Επιχείρηση είναι το καταλαβαίνω αλλά λίγο ενσυναίσθηση ΔΕΝ έβλαψε κανέναν....

Πελάτης από το μακρινό 1997...

Β_free.jpg

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, damianos said:

Ο σκοπός ΔΕΝ ειναι να τους γυρίσουμε σκέτο την πλάτη... Ο σκοπός είναι με το να γυρίσουμε την πλάτη να βγάλουν νεα πακέτα κ να αφουγκραστουν την κατάσταση...

ΟΧΙ μόνο αυξήσεις κ συνθήκες καρτέλ... 

Καλώς ή κακώς ειναι ένα είδος πρώτης ανάγκης σε ένα επίπεδο...

Λίγα πακέτα και περιεκτικά...

Ειναι φάουλ που έβγαλαν το extra small από το application...

Λόγω μικρής χρήσης το χρησιμοποιούν άτομα μεγάλης ηλικίας, όπου μπορούσαμε να το κάνουμε απομακρυσμένα...

Πέρασαν σχεδόν 30 χρόνια...

Άλλαξαν πολλάαααααααα 

Αλλάξαμε και εμείς...

Παλιά πήγαινα στο βενζινάδικο για πλύσιμο και του έλεγα γέμισε το να ΜΗΝ ξανά έρχομαι...

Τώρα???

Επιχείρηση είναι το καταλαβαίνω αλλά λίγο ενσυναίσθηση ΔΕΝ έβλαψε κανέναν....

Πελάτης από το μακρινό 1997...

Β_free.jpg

Ένα δεκαχιλιαρο... Το κούμπωνες κ το είχες ώσπου να τελειώσει... Ωραίες εποχές.

Edited by Alexandros201285
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, Alexandros201285 said:

Ένα δεκαχιλιαρο... Το κούμπωνες κ το είχες ώσπου να τελειώσει... Ωραίες εποχές.

Δεν παίρνεις λογαριασμό, ΔΕΝ δίνεις λογαριασμό...

Blashs-Mponatsos.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα! Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με ένα νούμερο που είχα (επι WIND ακόμα) που δεν το χρησιμοποιούσα τόσο συχνά.Η τελευταία φορά που έβαλα κάρτα υπολογίζω ότι ήταν γύρω στον Σεπτέμβριο - Οκτώβριο του ‘22. Έχω χάσει και τη sim συν της άλλης. Ο αριθμός αυτός δεν είναι πια στο όνομα μου; Έχουν αφαιρεθεί τα στοιχεία ώστε να βγει και πάλι στην αγορά;

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναφέρει κάποιος εδώ στο παρελθόν ότι το είχε πετύχει μέσω του τσατ αν θυμάμαι καλά και του στείλανε νέα sim. Αν είσαι τυχερός, δεν έχουν δώσει το νούμερο και δεν πέσεις σε άσχετο κάτι μπορεί να γίνει, ψάξε το και πες μας πως πήγε.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, spiliot said:

Έχει αναφέρει κάποιος εδώ στο παρελθόν ότι το είχε πετύχει μέσω του τσατ αν θυμάμαι καλά και του στείλανε νέα sim. Αν είσαι τυχερός, δεν έχουν δώσει το νούμερο και δεν πέσεις σε άσχετο κάτι μπορεί να γίνει, ψάξε το και πες μας πως πήγε.

Καλώς! 
Θα κοιτάξω με την πρώτη ευκαιρία και θα ενημερώσω.Ευχαριστώ!

Edited by vf-alex
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, vf-alex said:

Καλώς! 
Θα κοιτάξω με την πρώτη ευκαιρία και θα ενημερώσω.Ευχαριστώ!

Ενημέρωσε αν γίνει κάτι 

Link to comment
Share on other sites

Αν ο αριθμός έχει λήξει, κάτα 99,9% δεν θα γίνει απολύτως τίποτα.

Έχω έναν αριθμό που θέλω να ξαναποκτήσω για συναισθηματικούς λόγους και μια περίοδο το 2020 το κυνηγούσα πάρα πολύ, αλλά όλοι (εξυπηρέτηση & καταστήματα) μου έλεγαν ότι δεν γίνεται τίποτα. 

Με αφορμή το μήνυμα του φίλου παραπάνω, είπα σήμερα να το ξανακοιτάξω. Στέλνω μήνυμα στο τσατ, μου επιβεβαιώνουν ότι ακόμα και σήμερα, μετά από σχεδόν 8 χρόνια, ο αριθμός παραμένει ανενεργός και ότι μπορώ να πάω σ'ένα κατάστημα NOVA να ζητήσω να τον αποκτήσω ξανά μέσω της ανακύκλωησς. Χωρίς να πάω σε κατάστημα, τους ξαναέστειλα μετά από λίγες ώρες και τους είπα ό,τι μου είχαν πει το 2020 στα καταστήματα WIND που έτρεχα τότε. Τότε ξαφνικά η υπάλληλος τα γύρισε και άρχισε τα "ο συγκεκριμένος αριθμός δεν γίνεται ανακύκλωση, δεν μπορείτε να τον ξαναποκτήσετε" κτλ κτλ. 

Οπότε, πιστεύω τσάμπα θα χάσει τον χρόνο του - και ειλικρινά, ακόμα και σήμερα, θα έψαχνα ακόμα και για κάποιον που δουλεύει "εσωτερικά" στη NOVA μήπως θα μπορούσε να με βοηθήσει, τόσο πολύ ήθελα και θέλω το συγκεκριμένο νούμερο. 

IMG_0260.png

IMG_0261.png

Edited by ParafronGR

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

"Ανακύκλωση" γίνεται το πρώτο 6μηνο μετά τη διακοπή. Το ότι σήμερα είναι ανενεργός ο αριθμός δεν λέει κάτι. Μπορεί να διατίθεται σε άλλο κατάστημα/καναλι πωλησης προς πώληση, άσχετα αν δεν έχει αγοραστεί από κανεναν.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εάν ΔΕΝ έχει δωθεί σε καταστήματα για νέα αριθμοδοτηση και το ζητήσεις για σύνδεση Όλα γίνονται....😉

Με κάρτα ΔΕΝ θα ασχοληθεί κανένας....😋

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, damianos said:

Μόνο εάν ΔΕΝ έχει δωθεί σε καταστήματα για νέα αριθμοδοτηση και το ζητήσεις για σύνδεση Όλα γίνονται....😉

Με κάρτα ΔΕΝ θα ασχοληθεί κανένας....😋

Αυτοί στο σύστημα δεν βλέπουν ποιοι αριθμοί διατίθενται προς πώληση;;;;Και σε ποιο κατάστημα;;;;Και αν δεν έχει πωληθεί να το δίνουν όταν το ζητάει κάποιος και ταυτόχρονα να το αποσύρει το κατάστημα που το έχει 

Δηλ να γίνει μια λίστα αν δεν υπάρχει στο οποίο κάθε κατάστημα να λέει ποιους αριθμούς διαθέτει προς πώληση και όταν δίνει κάποιον αριθμό να μπαίνει απευθείας ένας υπάλληλος από το κατάστημα και να το σβήνει από την λίστα 

Link to comment
Share on other sites

Πολύπλοκο και δεν νομίζω να παίζει. Δεν δίνονται αριθμοί μόνο στο κατάστημα αλλά και σε πλανόδιους,σε περίπτερα κ.α. Να θυμήσω ότι έχουν αναφερθεί πολλά περιστατικά από ανθρώπους που έπαιρναν στο δρόμο νούμερα και  ποτέ για κάποιο λόγο δεν μπήκαν στο όνομά τους, και μετά έψαχναν (όχι πάντα με επιτυχία) να βρουν από πού διατέθηκαν τα νούμερα. Άρα δεν υπάρχει τέτοια καταγραφή από ότι φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Το τμήμα MSISDN της Nova αποδίδει κάθε μήνα καμία 100αρια νούμερα στο πρόγραμμα PASSPORT, σε κάθε κατάστημα για νέες συνδέσεις σύν ότι αιτήματα κάνει το κάθε κατάστημα κ είναι διαθέσιμος ο αριθμός περνάει στον κωδικό του καταστήματος για νέες συνδέσεις...

Link to comment
Share on other sites

@dimitroula10 για πες μας αυτή τη φορά τι σε ενόχλησε και έκανες downvote? Υποθετική κυρίως συζήτηση γίνεται στο συγκεκριμένο ζήτημα, τις γνώμες μας λέμε. Ή μήπως απαγορεύεται? και υπάρχουν και κάποια μέλη με πιο λεπτομερή γνώση όπως παραπάνω πού μας διαφωτίζουν σε ορισμένα ζητήματα.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, kmpatra said:

"Ανακύκλωση" γίνεται το πρώτο 6μηνο μετά τη διακοπή. Το ότι σήμερα είναι ανενεργός ο αριθμός δεν λέει κάτι. Μπορεί να διατίθεται σε άλλο κατάστημα/καναλι πωλησης προς πώληση, άσχετα αν δεν έχει αγοραστεί από κανεναν.

Γι'αυτό λέω ότι αν έχει περάσει καιρός, είναι τελειωμένη υπόθεση.

Μάλιστα για το συγκεκριμένο νούμερο, μου είχαν πει από ένα κατάστημα WIND τότε ότι μπορεί να γίνει με την ταυτότητα αίτηση προς τα κεντρικά για να πάρω πίσω το νούμερο και ενώ έγινε κανονικά, δεν προχώρησε ποτέ. Ακόμα και η ίδια η υπάλληλος είπε ότι δεν είναι σίγουρο ότι μπορείς να το αποκτήσεις.

Βέβαια, η λογική λέει ότι από τη στιγμή που ένας αριθμός που από το 2015 δεν έχει δοθεί πουθενά κι ένας πελάτης που τον είχε στο ζητάει πίσω, ίσως θα έπρεπε να ήταν πιο εύκολο - δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που πάνε και λένε "θέλω τον τάδε αριθμό". Αλλά οι εταιρείες ξέρουν καλύτερα τί κάνουν.

Edited by ParafronGR

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Αυτοί στο σύστημα δεν βλέπουν ποιοι αριθμοί διατίθενται προς πώληση;;;;Και σε ποιο κατάστημα;;;;Και αν δεν έχει πωληθεί να το δίνουν όταν το ζητάει κάποιος και ταυτόχρονα να το αποσύρει το κατάστημα που το έχει 

Δηλ να γίνει μια λίστα αν δεν υπάρχει στο οποίο κάθε κατάστημα να λέει ποιους αριθμούς διαθέτει προς πώληση και όταν δίνει κάποιον αριθμό να μπαίνει απευθείας ένας υπάλληλος από το κατάστημα και να το σβήνει από την λίστα 

Πολύ ώραίο αυτό που περιγράφεις και θα μπορούσε να γίνει αν η εταιρεία είχε κάτι να κερδίσει από αυτό.
 Για να λειτουργήσει έτσι όπως το γράφεις χρειάζονται επιπλεον πόροι (εργατοώρες κυρίως), και εκπαίδευση των πωλητών. Οπότε ή θα έπρεπε να την χρεώνει αυτή την υπηρεσία (Nova) ή επειδή είναι κυριλέ το προσφέρει ως υπηρεσία στους εκλεκτούς πελάτες της (Cosmote) ή να το δει ως ευκαιρία να το προφέρει για συγκεκριμένη χρονική περίοδο ως εξτρα υπηρεσία για λόγους διαφήμισης στους πελάτες της (Vodafone). Μάλλον δεν το έχουν σκεφτεί γιατί ίσως δεν έχει ζητηθεί πολύ από τους συνδρομητές.

Link to comment
Share on other sites

On 10/7/2024 at 8:47 ΠΜ, giorgos5 said:

Ευχαριστώ. Αυτό νομίζω. Ή μήπως λάθος νομίζω, επειδή το θέλω;

Πάντως έβαλα μια ημερομηνία 1-28 με την ελπίδα να ισχύει αυτό από την εταιρεία: Βάλε εσύ το αυτόματο, θα σου παίρνουμε το ποσό πχ. κάθε 5 του μήνα και εσύ ξενοιάζεις και δε θα χάνεις τίποτα. Δε μετράμε ημέρες σε αυτήν την περίπτωση. Χάνουμε 5 ημέρες το χρόνο (και 6 τα δίσεκτα) αλλά κερδίζουμε τη σταθερή σου καταβολή- σύνδεση. 

Θα γράψω τα αποτελέσματα.

Συμπεράσματα από το αυτόματο.

Στις 5 Ιουλίου 2024 το έβαλα για αυτόματη ανανέωση κάθε στις 6 μήνα αντί 13,00 πακέτο Small. Μετά έβαλα Plug n Play.

Στις 6 Ιουλίου χαράματα έγινε η αυτόματη ανανέωση 13,00 και μεταφέρθηκαν όλα τα υπόλοιπα Τα χρήματα έληγαν 05.09.2024. Λεπτά +MB+ SMS 05.08.2024.

Στις 6 Αυγούστου χαράματα έγινε η αυτόματη ανανέωση 13,00 και μεταφέρθηκε μόνο το χρηματικό υπόλοιπο.

Επειδή η ανανέωση έγινε την ίδια ημερομηνία (6η του μήνα) και δεν έμεινα από τηλέφωνο την 5η (αφού ο Ιούλιος έχει 31 ημέρες), καταλήγω πως δεν ισχύει το 30ήμερο στην περίπτωση της αυτόματης ανανέωσης. Δεν ξεμένεις από τηλέφωνο και ξενοιάζεις. Χάνεις, αν δεν κάνεις χρήση, την μεταφορά στον επόμενο μήνα υπολοίπων: λεπτών, MB και SMS.

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, opmgls said:

Πολύ ώραίο αυτό που περιγράφεις και θα μπορούσε να γίνει αν η εταιρεία είχε κάτι να κερδίσει από αυτό.
 Για να λειτουργήσει έτσι όπως το γράφεις χρειάζονται επιπλεον πόροι (εργατοώρες κυρίως), και εκπαίδευση των πωλητών. Οπότε ή θα έπρεπε να την χρεώνει αυτή την υπηρεσία (Nova) ή επειδή είναι κυριλέ το προσφέρει ως υπηρεσία στους εκλεκτούς πελάτες της (Cosmote) ή να το δει ως ευκαιρία να το προφέρει για συγκεκριμένη χρονική περίοδο ως εξτρα υπηρεσία για λόγους διαφήμισης στους πελάτες της (Vodafone). Μάλλον δεν το έχουν σκεφτεί γιατί ίσως δεν έχει ζητηθεί πολύ από τους συνδρομητές.

No money==>No honey. Ακριβως οπως τα λες στην εποχη της "αγαπης" που μας ελαχε να ζησουμε.

Να αναφερω οτι πριν 2 χρονια ειχα καρτελακι με sim που οταν πηγα να ενεργοποιησω τον αριθμο του εντος της ημερομηνιας ληξης που ανεγραφε , κανα 3μηνο πριν την ληξη πανω στο καρτελακι, ειχε δωθει σε αλλον πελατη ο αριθμος! ΟΚ πανευκολος αριθμος αλλα δεν ηταν "νομιμο". Δε εβρισκα "νομιμη" λυση ουτε με τους υπαλληλους στα καταστηματα. 

Ειδικα στη μαυρη εταιρια, ολα γινονται. Και το αναποδο... Δεν ειναι και η "σοβαρη" εταιρια: Ελα τωρα οι γκαου να ρωτανε "μα ποια ειναι η σοβαρη εταιρια που λες;". Ο,τι ΔΥΝΑΤΑΙ καθεις: Δεκτον. Αναλογες και οι συνεπειες βεβαια ειδικα εαν προκειται για συντριπτικο % στη χωρα μας. "Μαζι και τα ξερα και τα χλωρα": Δυσκολο να το αποδεχτω, αλλα de facto "ετσι" ειναι.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, alteisei said:

Να αναφερω οτι πριν 2 χρονια ειχα καρτελακι με sim που οταν πηγα να ενεργοποιησω τον αριθμο του εντος της ημερομηνιας ληξης που ανεγραφε , κανα 3μηνο πριν την ληξη πανω στο καρτελακι, ειχε δωθει σε αλλον πελατη ο αριθμος!

Αυτό συμβαίνει στην nova διότι πολλά νούμερα που δίνονται δωρεάν είναι ήδη ενεργοποιημένα μόλις γίνει η ταυτοποίηση.

Έδωσαν στην φοιτήτρια ανήψια μου μόλις έβαλε ίντερνετ στο νεο σπίτι της. Μου έδωσε την κάρτα που είχε προσφορά τα 1000 λεπτά; αλλα. την άφησα σε ένα συρτάρι. Ανακαλυψα αργότερα ότι ήταν ήδη ενεργοποιημένη και ας ήταν σφραγισμένη. Ισα-ισα την πρόλαβα πριν διαγράφει.

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

On 5/8/2024 at 1:35 ΠΜ, vf-alex said:

Καλώς! 
Θα κοιτάξω με την πρώτη ευκαιρία και θα ενημερώσω.Ευχαριστώ!

Παιδια τελικα δεν νομιζω να γινετε κατι..μπηκα στο site του free2go και βρηκα αυτο..στη δικη μου περιπτωση ειναι σχεδον 2 χρονια.

 

Η FREE2GO κάρτα ισχύει για 12 μήνες από τη στιγμή που θα κάνεις την:

  • Πρώτη κλήση ή
  • Τελευταία ανανέωση υπολοίπου

Επιπλέον διευκρινίσεις

  • Μετά την παρέλευση δώδεκα (12) μηνών από την τελευταία ανανέωση υπολοίπου, η Σύνδεση διακόπτεται πλήρως και παύει να συνδέεται με το δίκτυο κινητής της Εταιρείας, ενώ η εκ νέου ενεργοποίησή της δεν είναι πλέον δυνατή με απλή ανανέωση υπολοίπου, αλλά απαιτείται εκ νέου υποβολή Αίτησης Σύνδεσης
  • Μετά το πέρας έξι (6) μηνών από την από την ημερομηνία διακοπής της Σύνδεσης, ο τηλεφωνικός αριθμός που αντιστοιχεί σε αυτήν μπορεί να εκχωρηθεί σε νέο συνδρομητή
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, alteisei said:

 ... Δυσκολο να το αποδεχτω, αλλα de facto "ετσι" ειναι.

Ναι, πολλές δυσάρεστε καταστάσεις γύρω μας είναι αυτές που είναι και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά γι αυτό.
Αυτό ισχύει για όλους μας. Αφού πρώτα το αποδεχτούμε μετά οργανωνόμαστε ψήχραιμα ώστε να έχουν επάνω μας τι μικρότερη δυνατή επίδραση. Προσπαθούμε... προσπάθησε κι εσύ όπως μπορείς. :classic_smile:

 

 

49 minutes ago, vf-alex said:

Παιδια τελικα δεν νομιζω να γινετε κατι..μπηκα στο site του free2go και βρηκα αυτο..στη δικη μου περιπτωση ειναι σχεδον 2 χρονια.

  • Μετά την παρέλευση δώδεκα (12) μηνών από την τελευταία ανανέωση υπολοίπου, η Σύνδεση διακόπτεται πλήρως και παύει να συνδέεται με το δίκτυο κινητής της Εταιρείας, ενώ η εκ νέου ενεργοποίησή της δεν είναι πλέον δυνατή με απλή ανανέωση υπολοίπου, αλλά απαιτείται εκ νέου υποβολή Αίτησης Σύνδεσης
  • Μετά το πέρας έξι (6) μηνών από την από την ημερομηνία διακοπής της Σύνδεσης, ο τηλεφωνικός αριθμός που αντιστοιχεί σε αυτήν μπορεί να εκχωρηθεί σε νέο συνδρομητή

Ναι είναι γνωστοί αυτοί οι όροι. Αυτό που συζητάμε είναι ότι μετά από τους 18 μήνες που ο αριθμός είναι αδιαθετος αν η τηλεφωνική εταιρεια έμπαινε στον κόπο να εντοπίσει τον αριθμό που ζητάει ο πελάτης που βρίσκεται μέσα στο σύστημα της και να του τον αποδώσει. Λέμε λοιπόν ότι στη συντριπτική πλεοψηφια των περιπτώσεων δεν το κάνει αυτό. Πέρα από γραφειοκρατικούς, διαδικαστικούς και λειτουργικούς λόγους, ενας παραπάνω είναι ότι αν μαθαινόταν ευρέως ότι γίνεται αυτό τότε πολύς κόσμος θα ζητούσε να του αποδώσουν καποιο συγκεκριμένο νούμερο. Οπότε τότε πραγματι θα χρειάζονταν αρκετές εργατοώρες για την διεκπεραίωση τέτοιων αιτημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Εαν ο νεος ιδιοκτητης της μαυρης δεν αλλάξει την νοοτροπία των καταστημάτων, δεν τους βλέπω καλά. Η υπομονή έχει εξαντληθεί...

- Εξαργύρωση Cashback έως 08/12/2024

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, VIPdriver said:

Εαν ο νεος ιδιοκτητης της μαυρης δεν αλλάξει την νοοτροπία των καταστημάτων, δεν τους βλέπω καλά. Η υπομονή έχει εξαντληθεί...

Αυτό λέγαμε και για την UG και πήγαμε κουβά δυστυχώς....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...