Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 hour ago, gpapas640 said:

1. Για να πάρεις καλή προσφορά πρέπει να το αφήσεις αταιστο αρκετό καιρό.

2. Στείλε σε φόρμα επικοινωνίας 

3. Δεν πουλάνε τρέλα, απλά βαριουνται. Κάνουν copy paste έτοιμες απαντήσεις κι ελπίζουν ότι θα τα παρατήσεις.

Όσοι θέλουν εύκολες λύσεις δεν είναι για νόβα. Είναι διαχρονικό δόγμα αυτό από τον καιρό της wind 

Το να αφήσω στην άκρη το f2g και να περιμενω το πακετο των 7€ είναι το μόνο ευκολο. Το θέμα είναι ότι δυστυχώς δεν μπορώ να την παρω στα σοβαρά επειδη δεν υπάρχει υποστήριξη από την εταιρία. Τι θέλω να πω: η βόνταφον κάνει βλακείες, κολλάει το συστημα της, κλπ ΑΛΛΑ οταν καλέσω την εξυπ.πελατων για να λυθεί το προβλημα, στο 95% των περιπτωσεων θα μου βρουν λύση. Στην κοσμοτέ όλα δουλευουν ρολόι και δεν χρειάστηκα ποτέ να απευθυνθώ στην εξυπ.πελατων. 

Κοσμοτεονλι

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, VIPdriver said:

βόνταφον κάνει βλακείες, κολλάει το συστημα της, κλπ ΑΛΛΑ οταν καλέσω την εξυπ.πελατων για να λυθεί το προβλημα, στο 95% των περιπτωσεων θα μου βρουν λύση. Στην κοσμοτέ όλα δουλευουν ρολόι και δεν χρειάστηκα ποτέ να απευθυνθώ στην εξυπ.πελατων. 

Το θέμα είναι ότι αυτοί δεν έχουν αυτό το πακέτο.

Τι να την κάνω την εξυπηρέτηση πελατών ή αν όλα δουλεύουν ρολόι όταν ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ αυτό που θέλουμε.

Δηλαδή επειδή σε ακούνε όταν κλαψουριζεις σημαίνει ότι κερδίζεις λεφτά?😃🥺

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

μετά από 14 χρόνια σκέφτεται να το πάει το δικό του vf CU για να παίρνει τα GB λόγω σταθερού FTTH

Εμείς ούτε 14 μήνες δεν καθόμαστε στο ίδιο δίκτυο 😂😂

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, VIPdriver said:

Το να αφήσω στην άκρη το f2g και να περιμενω το πακετο των 7€ είναι το μόνο ευκολο. Το θέμα είναι ότι δυστυχώς δεν μπορώ να την παρω στα σοβαρά επειδη δεν υπάρχει υποστήριξη από την εταιρία. Τι θέλω να πω: η βόνταφον κάνει βλακείες, κολλάει το συστημα της, κλπ ΑΛΛΑ οταν καλέσω την εξυπ.πελατων για να λυθεί το προβλημα, στο 95% των περιπτωσεων θα μου βρουν λύση. Στην κοσμοτέ όλα δουλευουν ρολόι και δεν χρειάστηκα ποτέ να απευθυνθώ στην εξυπ.πελατων. 

Θα διαφωνήσω κάθετα. Πριν 1 χρόνο η εξυπηρέτηση της νόβα ήταν απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Θυμάμαι ότι στο τσατ έκανε να απαντήσει εκπρόσωπος πάνω από 5 ώρες. Πλέον έχει βελτιωθεί αρκετά η εξυπηρέτηση.

Σε γενικές γραμμές η κοσμοτέ είναι η καλύτερη. Στις άλλες 2 εξαρτάται από το που θα πέσεις. Έχω τύχει σε εκπρόσωπο που έκανε μπαμ ότι βαριοταν και όταν δεν τον έπαιρνε απλά μου έστειλε το μήνυμα ότι ήμουν ανενεργός για πολλή ώρα και έκλεισε το τσατ, και σε άλλον που πήρε πρωτοβουλίες ώστε το θέμα μου να λυθεί και άμεσα και αποτελεσματικά. Η μεγάλη διαφορά είναι ότι η φόρμα επικοινωνίας της Νόβα θα σου λύσει το προβλημα κατά 99% και μάλιστα εντός 2-3 ημερών μαξ. Στην αντίστοιχη φόρμα της βονταφον σου γράφει ότι θα σου απαντήσουν σε 20 εργάσιμες (!) και εν τέλει δε σου απαντάνε ποτέ.

Στείλε στη φόρμα επικοινωνίας της Νόβα και ενημέρωσε μας για την εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, gpapas640 said:

Θα διαφωνήσω κάθετα. Πριν 1 χρόνο η εξυπηρέτηση της νόβα ήταν απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Θυμάμαι ότι στο τσατ έκανε να απαντήσει εκπρόσωπος πάνω από 5 ώρες. Πλέον έχει βελτιωθεί αρκετά η εξυπηρέτηση.

Σε γενικές γραμμές η κοσμοτέ είναι η καλύτερη. Στις άλλες 2 εξαρτάται από το που θα πέσεις. Έχω τύχει σε εκπρόσωπο που έκανε μπαμ ότι βαριοταν και όταν δεν τον έπαιρνε απλά μου έστειλε το μήνυμα ότι ήμουν ανενεργός για πολλή ώρα και έκλεισε το τσατ, και σε άλλον που πήρε πρωτοβουλίες ώστε το θέμα μου να λυθεί και άμεσα και αποτελεσματικά. Η μεγάλη διαφορά είναι ότι η φόρμα επικοινωνίας της Νόβα θα σου λύσει το προβλημα κατά 99% και μάλιστα εντός 2-3 ημερών μαξ. Στην αντίστοιχη φόρμα της βονταφον σου γράφει ότι θα σου απαντήσουν σε 20 εργάσιμες (!) και εν τέλει δε σου απαντάνε ποτέ.

Στείλε στη φόρμα επικοινωνίας της Νόβα και ενημέρωσε μας για την εξέλιξη.

Vodafone μέσω της φόρμας έχω εξυπηρετηθεί και σε τρεις μέρες

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, aektzhs 1 said:

Vodafone μέσω της φόρμας έχω εξυπηρετηθεί και σε τρεις μέρες

Με την διαφορά ότι στην νόβα μόλις εμφανιστεί το πακέτο δεν χρειάζεται καμμιά εξυπηρέτηση. Απλώς το αγοράζεις όποτε το χρειάζεσαι και όλα καλά. Όσο πιο πολλές φορές χρειαστεί η εξυπηρέτηση τόσο πιο χάλια είναι η εταιρεία. Σε όλα.

Αλίμονο αν είναι πλεονέκτημα η συχνή εξυπηρέτηση.

Όταν ο πελάτης φτάσει να παρακαλάει για κάτι, η εταιρεία είναι ελαττωματική ή ο πελάτης ελαττωματικός.😄

1 hour ago, gpapas640 said:

Σε γενικές γραμμές η κοσμοτέ είναι η καλύτερη.

3,5 ώρες περίμενα στην φρόγκ για να μου απενεργοποιήσει την περιαγωγή γιατί ήμουν σε παραμεθόριο και έμπαινε από παλιό κινητό και χρέωνε κανονικά. Ούτε λεφτά επέστρεψαν.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, dimitroula10 said:

Με την διαφορά ότι στην νόβα μόλις εμφανιστεί το πακέτο δεν χρειάζεται καμμιά εξυπηρέτηση

Τα πακέτα τι σχέση έχουν;;;;Μιλαω όταν προκύψει πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dimitroula10 said:



😄
3,5 ώρες περίμενα στην φρόγκ για να μου απενεργοποιήσει την περιαγωγή γιατί ήμουν σε παραμεθόριο και έμπαινε από παλιό κινητό και χρέωνε κανονικά. Ούτε λεφτά επέστρεψαν.

Καταρχάς η απενεργοποίηση περιαγωγής δεν είναι απλή ρύθμιση. Όταν ζητούσα από τη Νόβα φραγή στα δεδομένα επειδή δεν ήθελα να χρεωθώ το daily internet αργούσαν περισσότερο.

Θα μπορούσες κάλιστα να ενεργοποιήσεις τη χειροκίνητη επιλογή δικτύου για να μη συνδέεσαι στην περιαγωγή. Αλλά μάλλον ο πελάτης ήταν ελαττωματικός 😂

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, dimitroula10 said:

3,5 ώρες περίμενα στην φρόγκ για να μου απενεργοποιήσει την περιαγωγή γιατί ήμουν σε παραμεθόριο και έμπαινε από παλιό κινητό και χρέωνε κανονικά. Ούτε λεφτά επέστρεψαν.

"Η COSMOTE ενημερώνει τους συνδρομητές της που βρίσκονται σε πλοία, αεροπλάνα ή παραμεθόριες περιοχές της Ελλάδας ότι υπάρχει πιθανότητα αυτόματης σύνδεσης με δορυφορικά δίκτυα ή δίκτυα γειτονικών χωρών αντίστοιχα, με αποτέλεσμα τη χρήσης της υπηρεσίας περιαγωγής. Η σύνδεση με τα δίκτυα αυτά θα έχει ως αποτέλεσμα την χρέωση με βάση τον εκάστοτε τιμοκατάλογο περιαγωγής (...) Συνιστάται σε όλους όσους δεν επιθυμούν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας περιαγωγής, και προς αποφυγή διαφορετικών χρεώσεων, να επιλέξουν χειροκίνητα το δίκτυο της COSMOTE (COSMOTE / GR COSMOTE / C-OTE / 202-01) μέσα από τις ρυθμίσεις των συσκευών τους.
Σημειώνεται πως η ενέργεια αυτή αποτρέπει την χρήση της υπηρεσίας περιαγωγής."

Σε ενημερώνει, οπότε, πρόβλημά σου.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, MIKU said:

Σε ενημερώνει, οπότε, πρόβλημά σου.

Όλοι σε ενημερώνουν αλλά η νόβα και η βοντα επιστρέφουν τις χρεώσεις, όπως έχει γραφτεί εδώ μέσα. Δεν ήταν ανοικτή η περιαγωγή, κλήση δέχτηκε όχι δεδομένα.

Από δικηγόρους εταιρειών δεν χρειάζεται άποψη. Ευχαριστώ.

 

1 hour ago, gpapas640 said:

Καταρχάς η απενεργοποίηση περιαγωγής δεν είναι απλή ρύθμιση. Όταν ζητούσα από τη Νόβα φραγή στα δεδομένα επειδή δεν ήθελα να χρεωθώ το daily internet αργούσαν περισσότερο.

Θα μπορούσες κάλιστα να ενεργοποιήσεις τη χειροκίνητη επιλογή δικτύου για να μη συνδέεσαι στην περιαγωγή. Αλλά μάλλον ο πελάτης ήταν ελαττωματικός 😂

Το τηλέφωνο δεν είναι δικό μου είναι κινητό γνωστού που ήταν στην Κω.

Και βέβαια είχε κλειστή περιαγωγή αλλά οι κλήσεις δεν ελέγχονται στο κινητό που ήταν ένα απλό κινητό.

Στις άλλες 2 εταιρείες είχαν επιστρέψει τα λεφτά σε παρόμοιες περιπτώσεις.

Άδικα υποστηρίζετε την πράσινη. Είναι καθαρή κοροϊδία όταν δεν χρεώθηκαν δεδομένα αλλά απλή κλήση.

1 ώρα πριν, aektzhs 1 said:

Τα πακέτα τι σχέση έχουν;;;;Μιλαω όταν προκύψει πρόβλημα

Όταν εμφανιστεί το πακέτο των 7€. Το παίρνεις και τέλος. Δεν χρειάζεται η εξυπηρέτηση.

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, dimitroula10 said:

Όλοι σε ενημερώνουν αλλά η νόβα και η βοντα επιστρέφουν τις χρεώσεις, όπως έχει γραφτεί εδώ μέσα. Δεν ήταν ανοικτή η περιαγωγή, κλήση δέχτηκε όχι δεδομένα.

Από δικηγόρους εταιρειών δεν χρειάζεται άποψη. Ευχαριστώ.

 

Το τηλέφωνο δεν είναι δικό μου είναι κινητό γνωστού που ήταν στην Κω.

Και βέβαια είχε κλειστή περιαγωγή αλλά οι κλήσεις δεν ελέγχονται στο κινητό που ήταν ένα απλό κινητό.

Στις άλλες 2 εταιρείες είχαν επιστρέψει τα λεφτά σε παρόμοιες περιπτώσεις.

Άδικα υποστηρίζετε την πράσινη. Είναι καθαρή κοροϊδία όταν δεν χρεώθηκαν δεδομένα αλλά απλή κλήση.

Όταν εμφανιστεί το πακέτο των 7€. Το παίρνεις και τέλος. Δεν χρειάζεται η εξυπηρέτηση.

Δεν κλείνει κάπως η περιαγωγή γενικά από το κινητό, μόνο η περιαγωγή δεδομένων. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις χειροκίνητη επιλογή δικτύου για να μη μπαίνει σε ξένα δίκτυα. 

Εννοείται πως χρεώνονται και οι κλήσεις στην περιαγωγή. Τα ξένα δίκτυα χρεώνουν τους παρόχους για το roaming και για τις κλήσεις, είτε εισερχόμενες είτε εξερχόμενες. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dimitroula10 said:

Όταν εμφανιστεί το πακέτο των 7€. Το παίρνεις και τέλος. Δεν χρειάζεται η εξυπηρέτηση.

Εντάξει όμως αυτό που περιγράφεις αφορά εμένα, εσένα, άντε και μερικούς ακόμα. Ο πολύς ο κόσμος προφανώς δεν παίρνει την προσφορά γιατί βάζει συστηματικά κάρτα και παίρνει τα 15ήμερα Countdowns (για την Q) ή ό,τι τέλος πάντων δίνει το free2go..

Edited by Teiresias_
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, dimitroula10 said:

είχε κλειστή περιαγωγή αλλά οι κλήσεις δεν ελέγχονται στο κινητό που ήταν ένα απλό κινητό.

Εγώ μίλησα για χειροκίνητη επιλογή δικτύου, ρύθμιση που υπάρχει σε όλα τα κινητά.

Δεν κάνουμε συγκρίσεις εταιριών εδώ. Και πίστεψέ με κανέναν δεν ενδιαφέρει ποια εταιρία παίρνει το πρώτο βραβείο.

Ο καθένας επιλέγει σε ποια εταιρία θα βρίσκεται με βάση τα δικά του κριτήρια. Ο ρόλος του φόρουμ είναι να βοηθάμε. Όσοι προσπαθούν να αποδείξουν δικα τους θεωρήματα απλά γίνονται ενοχλητικοί και αργά ή γρήγορα θα τους κανονίσουν οι μοντς.

Είπα και ελαλησα και αμαρτίαν ουκ έχω ♥️

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Teiresias_ said:

Εντάξει όμως αυτό που περιγράφεις αφορά εμένα, εσένα, άντε και μερικούς ακόμα. Ο πολύς ο κόσμος προφανώς δεν παίρνει την προσφορά γιατί βάζει συστηματικά κάρτα και παίρνει τα 15ήμερα Countdowns (για την Q) ή ό,τι τέλος πάντων δίνει το free2go..

Λάθος. Πολλοί παίρνουν αυτή την προσφορά μέσω ΣΜΣ. Πολλοί επίσης παίρνουν αυτόματα το πακέτο με αυτόματη ανανέωση που τους το βάζουν στο ξεκίνημα. Πολλοί λίγοι έχουν την εφαρμογή. Οι περισσότερες προσωπικές προσφορές έρχονται με ΣΜΣ. Πολλές δεν υπάρχουν στην εφαρμογή.

Η πλειοψηφία παίρνει το αυτόματο Qstar και απλώς βάζουν κάρτα κάθε μήνα. Αν ήταν όλοι σαν κι εμάς θα είχε κλείσει.

46 minutes ago, gpapas640 said:

Εγώ μίλησα για χειροκίνητη επιλογή δικτύου, ρύθμιση που υπάρχει σε όλα τα κινητά.

Κοίταξε μιλάμε για απλούς ανθρώπους που πάνε σε παραμεθόριο και τους τσακίζουν.

Τώρα αν με απειλείτε ότι αν πω κάτι κακό για την κοσμοτέ θα με αναλάβουν οι μοντς, τότε κάτι δεν πάει καλά μέσα εδώ φίλε μου.

Ούτε εσείς θα έπρεπε να υποστηρίζετε κάτι τέτοιο. Ήμουν πρώτη που δεν ήθελα να μπει φραγή στα κόκκινα χεράκια. 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή θεωρώ ότι μπερδευτήκαμε:

•Οποιος θέλει να προωθήσει τις δικές του φανατικές απόψεις υπέρ ή κατά κάποιας εταιρείας παρακαλείται να το κάνει εκτός των topic,καθώς τα topic είναι στοχευμένα για βοήθεια και όχι για να λέμε το μακρύ και το κοντό μας

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Επειδή θεωρώ ότι μπερδευτήκαμε:

•Οποιος θέλει να προωθήσει τις δικές του φανατικές απόψεις υπέρ ή κατά κάποιας εταιρείας παρακαλείται να το κάνει εκτός των topic,καθώς τα topic είναι στοχευμένα για βοήθεια και όχι για να λέμε το μακρύ και το κοντό μας

Μάλλον εσύ μπερδεύτηκες. Όταν λέει κάποιος ότι αυτό το πακέτο είναι φτηνό ή η εξυπηρέτηση σε αυτή την εταιρεία είναι χάλια και δεν έχει δώσει λύση στο πρόβλημα του, δεν είναι προώθηση καμμίας εταιρείας.

Προώθηση κάνουν αυτοί που προσπαθούν να πείσουν ότι καλώς αυτή η εταιρεία δεν εξυπηρετεί γιατί ο καταναλωτής είναι ελαττωματικός.

Δεν είμαι υπέρ ή κατά καμμίας εταιρείας, αλλά είμαι υπέρ του καταναλωτή. Απόδειξη ότι χρησιμοποιώ και τις 3 ανάλογα με το τι με συμφέρει. Νομίζω ότι άλλοι είναι οι φανατικοί, που προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο και με απειλές για αποκλεισμό από τους διαχειριστές. Τώρα όσο για τα εκτός θέματος σχόλια τα 80% είναι όντως εκτός, αλλά έτσι γίνεται κίνηση και ενδιαφέρον. 😁

Link to comment
Share on other sites

θέλω να πάρω ένα νούμερο καρτοκινητό για το γιο μου.

έχουμε σταθερό και κινητά στη Nova.

Λογικά με ένα F2G θα είναι καλυμμένος, αφού δίνει 1000' και 15GB.

Κάποια άλλη ιδέα? Q ίσως? γιατί δε ξέρω καθόλου τη Q.

Να το κάνω σε κατάστημα, ή online καλύτερα?

make love not work
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, okourkoulos said:

θέλω να πάρω ένα νούμερο καρτοκινητό για το γιο μου.

έχουμε σταθερό και κινητά στη Nova.

Λογικά με ένα F2G θα είναι καλυμμένος, αφού δίνει 1000' και 15GB.

Κάποια άλλη ιδέα? Q ίσως? γιατί δε ξέρω καθόλου τη Q.

Να το κάνω σε κατάστημα, ή online καλύτερα?

Τι ανάγκες έχει;

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Πιο πολύ σε Data, παιδί είναι 12 χρονών. Να παίζει παιχνίδια θέλει και να βλέπει Υoutube.

Συνήθως είναι σπίτι στο WiFi , οπότε λίγα Data το μήνα χρειάζεται και ελάχιστα λεπτά ομιλίας.

Edited by okourkoulos
make love not work
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, okourkoulos said:

Πιο πολύ σε Data, παιδί είναι 12 χρονών. Να παίζει παιχνίδια θέλει και να βλέπει Υoutube.

Συνήθως είναι σπίτι στο WiFi , οπότε λίγα Data το μήνα χρειάζεται και ελάχιστα λεπτά ομιλίας.

Πιστεύω και οι 3 τον καλύπτουν.

Αν έχετε Nova ήδη και είσαι οκ από σήμα κάνε μια παραγγελία ηλεκτρονική.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, okourkoulos said:

Πιο πολύ σε Data, παιδί είναι 12 χρονών. Να παίζει παιχνίδια θέλει και να βλέπει Υoutube.

Συνήθως είναι σπίτι στο WiFi , οπότε λίγα Data το μήνα χρειάζεται και ελάχιστα λεπτά ομιλίας.

Με 1000 λεπτά ομιλίας προς ΌΛΟΥΣ λόγω σταθερού τηλεφώνου Νόβα και 15 γίγα δωρεάν το μόνο πρόγραμμα είναι τα 3 γίγας με 4,5 ευρώ και παίρνεις παράταση στο χρηματικό υπόλοιπο κ rollover στα δεδομένα... 

Ή εάν θέλει το καλοκαίρι παραπάνω δεδομένα με 13,30 τα 50 γίγα συν τα 15 πάντα του Buy More 15gb 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...