Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα, αν γυρίσω το bonus σε free2surf, θα έχει κάποια χρέωση με τις νέες αυξήσεις;
Λογικά στο free2surf δεν αλλάζει κάτι, αναγκαστικά θα το γυρίσουμε εκεί όσοι χρησιμοποιουσαμε μέχρι σήμερα το free2talk.
Link to comment
Share on other sites

Πάω να ενεργοποιήσω το log n win 20sms και μου λέει ότι το υπόλοιπο ΔΕΝ επαρκει! Που μπορεί να οφείλεται αυτό αφού και με μηδέν υπολοιπο ενεργοποιείται ?
Link to comment
Share on other sites

Λογικά στο free2surf δεν αλλάζει κάτι, αναγκαστικά θα το γυρίσουμε εκεί όσοι χρησιμοποιουσαμε μέχρι σήμερα το free2talk.

Ναι θα δείξει βέβαια... Απο την άλλη σημαντικό κομμάτι της ανακοίνωσης προσωπικά θεωρώ αυτό

 

"Επίσης ανακοινώνεται ότι από 30 Σεπτεμβρίου 2019, τερματίζεται η εμπορική διάθεση για νέες ενεργοποιήσεις των πακέτων F2G Data #1, Talk to All & SMS, Talk to All & Data, Blender αξίας 8,5€ καθώς επίσης και των πακέτων αξίας 8,57€: 600’ + 600 SMS προς WIND/Q & 300 ΜΒ και 600’ + 600 SMS προς WIND/Q & 150’ προς σταθερά. Από 31 Οκτωβρίου 2019 μεταβάλλεται η διάρκεια ισχύος των πακέτων καρτοκινητής χρεώσιμων ή μη με διάρκεια 30 ημέρες σε 4 εβδομάδες για όλους τους συνδρομητές F2G και Q"

Αν καταργήσουν τα πακέτα των 8.5€ λογικά θα κρατήσουν μόνο αυτά των 10 και άνω... Που σημαίνει ότι ακόμη και αν αφήσουν χωρις αλλαγή το free2surf και υπάρχει ως επιλογή η 10€ ανανέωση, θα πρέπει και εμεις "αναγκαστικά" να βάζουμε 12€ για να μπορούμε να αγοράζουμε πακέτο ομιλίας, ενώ μέχρι τώρα είχαμε αυτα των 8.5..

Θα δείξει στην πορεία...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος αριθμός να μάθω πότε λήγει η σύνδεση καρτοκινητής?

Στην εφαρμογή δεν δίνει πληροφορίες και στο 1264 που καλώ μου λέει η σύνδεση έχει απενεργοποιηθεί, ανανεώστε για να ενεργοποηθεί.

 

Πρώτη φορά στην wind...

Link to comment
Share on other sites

Με ανανέωση χρόνου 12 ευρώ δεν έδψσε ΜΒ αλλά 300 λεπτα για wind και Q . τέλος η wind πάω για cosmote άντε γειά!!!!!!! Edited by Vasileios
Προσωπικός χαρακτηρισμός αφαιρέθηκε.
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος αριθμός να μάθω πότε λήγει η σύνδεση καρτοκινητής?

Στην εφαρμογή δεν δίνει πληροφορίες και στο 1264 που καλώ μου λέει η σύνδεση έχει απενεργοποιηθεί, ανανεώστε για να ενεργοποηθεί.

 

Πρώτη φορά στην wind...

 

Τι εννοείς "πότε λήγει η σύνδεση;"

Η καρτοκινητή δεν λήγει όσο ανανεώνεις το χρόνο ομιλίας αλλά 2 μήνες (τώρα, όμως άλλαξαν οι όροι και πρέπει να διαβάσεις την τελευταία ανακοίνωση).

Στην εφαρμογή, στο κινητό, αλλά και στο pc, λέει πότε λήγει ο χρόνος που ανανέωσες.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς έχει πάνω από δύο μήνες να ανανεώσει. Στους 13 μήνες "λήγει" η σύνδεση.

 

Sent from my moto g(6) play

Link to comment
Share on other sites

Χρονίζον…χρονικόν:

Εξέταση Καταγγελίας

crm*<crm@eett.gr>

Παρ, 9 Αυγ, 12:44 μ.μ. (πριν από 5 ημέρες)

προς*Ø

από:crm*<crm@eett.gr>απάντηση-προς:crm@eett.gr

προς:ø@gmail.com

ημερομηνία:9 Αυγ 2019, 12:44 μ.μ.θέμα:Εξέταση Καταγγελίαςεστάλη από: eett.gr

ασφάλεια:*Δεν έγινε κρυπτογράφηση αυτού του μηνύματος από τον τομέα eett.gr Μάθετε περισσότερα:Σημαντικό σύμφωνα με τα "μαγικά" της Google.

 

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. 25431 και ημερομηνία 01-08-2019.

Η καταγγελία σας με αριθμό 47478 έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες*

 

WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ

 

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 09-09-2019.

 

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

 

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

Καταγγελία:

Άρνηση συμμόρφωσης προς τις παραδεδεγμένες -όρα & σχετικό συνημμένο- οδηγίες του νέου Γενικού Κανονισμού αδειών περί 3μήνου διορίας “ακύρωσης σύνδεσης/καταγγελίας σύμβασης\επιστροφής χρηματικού υπολοίπου” κατά την απενεργοποίηση καρτοκινητών, κατόπιν ολοκλήρωσης ενδεδειγμένων&μη υποδειχθεισών ενεργειών από πλευράς συνδρομητή· αντ' αυτού εξόφθαλμη κωλυσιεργία, ανήκουστη παλινωδία, αδιανόητες δικαιολογίες ευφάνταστης ποικιλίας, ιδιοτελής ασυνεννοησία & εξακολουθητική ατιμωρησία σε χρεώσεις εν αχρησία (κόστος παρατεινόμενης συντήρησης, ζημιογόνα δώρα-άδωρα, κ.τ.ό) —σταχυολογώντας:

Επιοικώς αδιαφανής διαδικασία παρακολούθησης αιτημάτων προωθούμενων μέσω Εσωτερικής Αλληλογραφίας ή υπηρεσίας τηλεομοιοτυπίας απ' τα ίδια τα συμβεβλημένα καταστήματά τους

Καιροσκοπική επίκληση απωλείας των περί ων ο λόγος εγγράφων ελλείψει αποδεικτικών, αφότου ενημερώθηκαν στον έλεγχο Ικανοποίησης Πελατών για την ανυπαρξία αντιγράφων

Ισχυρισμοί ευλόγως αυτοακυρωθείσας διακοπής ένεκα δωρεάν αλλαγής 1 SIM σε 4G

Αντ-απάντηση:

Ενημέρωση Αιτήματος #37-11471270870

 

Ευχαριστώ ειλικρινώς για την παραδοχή… η καταγγελία@ΕΕΤΤ έχει αποσταλεί· παρακαλείστε να μου παράσχετε τις προαναφερθείσες απομαγνητοφωνήσεις του προηγηθέντος 5μήνου+, προς κλιμάκωση των προσηκουσών νομικών ενεργειών‼

 

Στις Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019, ο χρήστης <WIND_Customer_Experience_Team@wind.gr> έγραψε:

Αγαπητέ κύριε Ø, ,

 

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό 37-11471270870 και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την τηλεφωνική σύνδεση 699øøøøøøø, σας ενημερώνουμε ότι έχει περάσει το προβλεπόμενο απο τη διαδικασία χρονικό διάστημα (1 μήνας) μετά την ανακοίνωση τιμολογιακών αυξήσεων και δεν δικαιούστε την επιστροφή χρημάτων με την ακύρωση του καρτοκινητού.

Mε εκτίμηση,

 

KONSTANTINOS PRESVYTIS

Ομάδα Εξυπηρέτησης WIND

 

Υ.Γ: Επισυνάπτεται το απλό κείμενο της εναρκτήριας επικοινωνίας με ΕΕΤΤ, εν αναμονή δημοσιοποίησης των συνομιλιών μας@σχετικά Fora

Αρχική:

Άνευ περαιτέρω κωλυσιεργιών, αιτώ ακύρωση των κάτωθι καρτοκινητών μετ' επιστροφής χρηματικών τους υπολοίπων σε τραπεζικό μου λογαριασμό της Πειραιώς με IBAN GRøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø βάσει συνημμένου εγγράφου σας αφενός, αφετέρου των από 1ης&14ης μηνός Μαρτίου απεσταλμένων σχετικών αιτημάτων μου δι' εξουσιοδοτημένων καταστημάτων σας· αρχικώς απ' το Athens Metro Mall @"Μπραχάμες" μέσω εσωτερικής αλληλογραφίας, εν συνεχεία τηλεομοιοτυπικώς από Πλατεία Εθνικής Ανεξαρτησίας (κεντρική Ηλιουπόλεως) κατόπιν επί τούτω υποδείξεών σας εκ της υπηρεσίας Συντόμων Γραπτών Μηνυμάτων:

 

WIND

 

*

 

AΓAΠHTE ΠEΛATH, ΠPIN METABEITE ΣTO KATAΣTHMA WIND ΘA ΠPEΠEI NA EXETE MAZI ΣAΣ THN TAYTOTHTA ΣAΣ KAI TO IBAN TOY TPAΠEZIKOY ΣAΣ ΛOΓAPIAΣMOY. EYXAPIΣTOYME.

 

*

 

14-03-2019 14:37:54

 

WIND

 

*

 

AΓAΠHTE ΠEΛATH, TO AITHMA ΓIA EΠIΣTPOΦH ΣE TPAΠEZIKO ΛOΓAPIAΣMO ΘA ΠPEΠEI NA ΓINEI ENTOΣ 3 MHNΩN AΠO THN ANAKOINΩΣH TΩN TIMOΛOΓIAKΩN AYΞHΣEΩN. EYXAPIΣTOYME

 

*

 

14-03-2019 14:37:35

 

WIND

 

*

 

AΓAΠHTE ΠEΛATH, ΓIA AKYPΩΣH TΩN KAPTOKINHTΩN ΣAΣ KAI EΠIΣTPOΦH ΣE TPAΠEZIKO ΛOΓAPIAΣMO ΘA ΠPEΠEI NA AΠEYΘYNΘEITE ΣE KATAΣTHMA WIND. EYXAPIΣTOYME

 

*

 

14-03-2019 14:37:14

 

 

693øøøøøøø €72,29+31,4€

693øøøøøøø €63,05+30,59€

699øøøøøøø €51,61+32,85€

 

ΥΓ

Τα επιπλέον -προαπολεσθέντα- ποσά προέκυψαν το πάλαι λόγω μονομερούς σας περικοπής διαστήματος ισχύος «ανανέωσης χρόνου ομιλίας» Ήδη παρατεταμένων, εξαμήνου διαρκείας έως λήξεως…

Επιφυλασσόμενος αιτήσεως “απομαγνητοφώνησης” μόλις ευαρίθμων συνομιλιών -ενδεχομένως απαιτούντο οχλήσεις καθ' εκάστην- μ' Εξυπηρέτηση Πελατών, καθώς και παντός νόμιμου δικαιώματός μου· ενδεικτικώς 8/4/'19 1:48:41μμ, η οποία παρεμπιπτόντως χρέωσε περί το ~15€ σε CU νούμερό μου, επίσης καταγγελιών μου κατά την Έρευνα Ικανοποίησης περί μη κοινοποίησης αποδεικτικών παράδοσης-παραλαβής εγγράφων ένεκα ασαφούς επικλήσεως εταιρικών κανονισμών σας⚠

Εν αναμονήκαπέλο:protest:

Wind100.jpg

Wind2.jpg

Να μπερδεύτηκε άραγε ½εγγράμματός τις εξ αρχικώς “εσφαλμένης” κατηγορίας @Φόρμα επικοινωνίας

• Yπηρεσία: Yπηρεσίες κινητής

• Κατηγορία: Συμβόλαια / Υπηρεσίες

• Θέμα: Διαδικασία ακύρωσης / Υπαναχώρησης

λόγω ανυπαρξίας επιλογής σχετικού Θέματος της καρτοκινητής, παρότι απαντά ξεκάθαρα γι' αυτήν, αναφερόμενος σε υποτιθέμενα +βολικές προθεσμίες‽:stupid:

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς έχει πάνω από δύο μήνες να ανανεώσει. Στους 13 μήνες "λήγει" η σύνδεση.

 

Sent from my moto g(6) play

 

Είχα πάρει νεο αριθμό, έβαλα μια κάρτα πριν κανένα μηνα περίπου αν θυμάμαι καλά.

 

Τώρα στην εφαρμογή γράφει

Υπόλοιπο λήγει 03/08/2019

 

Στο 1268 έχει επιλογή μόνο για ανανέωση χρόνου και επέκταση υπολοίπου

 

Δεν σκοπεύω να το αφήσω τόσο πολύ απλά περιμένω να αγοράσω ενα δικαρτο και να βάλω την κάρτα

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να μπω στο F2go εφαρμογή αλλά ούτε σε web interface με τους κωδικούς μου. Ζήτησα αλλαγή κωδικού, ήρθε ο νέος αλλά ούτε με αυτόν μπαίνω. Ανανέωση έκανα μόλις χθες 12 ευρώ. Καμιά ιδέα;

Πήρα και τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μετά σχεδόν από μισή ώρα βγήκε κάποιος και μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αυτή τη στιγμή και θα με καλέσουν αυτοί μέσα στην ημέρα. Μιλάμε για πολύ χάλια κατάσταση

Edited by john_who
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω μηδέν υπόλοιπο αλλά δεν με αφήνει να ενεργοποιησω το log n win 20sms !!!! Μου λέει ότι δεν υπάρχει επαρκες υπόλοιπο !!!!
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω μηδέν υπόλοιπο αλλά δεν με αφήνει να ενεργοποιησω το log n win 20sms !!!! Μου λέει ότι δεν υπάρχει επαρκες υπόλοιπο !!!!

 

Με μηδενικό υπόλοιπο δεν μπορείς να ενεργοποιήσεις τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Με μηδενικό υπόλοιπο δεν μπορείς να ενεργοποιήσεις τίποτα

Είσαι σίγουρος ??????????

Γιατί την ενεργοποίηση των ΜΒ είναι αναγκαίο το υπόλοιπο να είναι 0.01€, αλλά για λεπτά και sms, νομίζω όχι !

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ναι, σου το λέει "Δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο" τι άλλο να σου πει;
Link to comment
Share on other sites

Τώρα το είδα κι εγώ το 3 προς 4.

Τι είναι αυτό;

Αφορά κλήσεις πάντως, αφού δίπλα έχει το εικονίδιο του τηλεφώνου.

Edited by p_k

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τους έστειλα μήνυμα στο chat του fb σχετικά με αυτό το 3 προς 4. Η απάντησή τους? "Δώσε μας λίγο χρόνο να το ελέγξουμε" :lol: πέρασαν 4 ώρες και ακόμη ελέγχουν μάλλον :lol:
Link to comment
Share on other sites

Το giga button πάντα δεν υπήρχε σε αυτό το πακέτο? Το ερώτημα είναι τι στην ευχή σημαίνουν οι κλήσεις 3 προς 4..
Link to comment
Share on other sites

Τους έστειλα μήνυμα στο chat του fb σχετικά με αυτό το 3 προς 4. Η απάντησή τους? "Δώσε μας λίγο χρόνο να το ελέγξουμε" :lol: πέρασαν 4 ώρες και ακόμη ελέγχουν μάλλον :lol:

 

Μακριά από Wind. Πριν μέρες έκανα online αίτηση για φορητότητα ένα ακόμη νούμερο που έχω γιατί στα καταστήματα σου λένε οτι δεν έχουν κάρτες σιμ. Πέρασαν 15 μέρες και δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου. Στελνω στο Twitter και μου λένε "δώσε μας λίγο χρόνο να το ελέγξουμε". Από τότε πέρασαν 2 μέρες. Την τρίτη μέρα μου έστειλαν καρτα σιμ. Την ενεργοποιω και βλέπω οτι δεν πιανω 4G. Τους παιρνω τηλ και μου λενε οτι η καρτα ασς δεν είναι 4G. Πρέπει να πάτε σε κατάστημα να σας δώσουν άλλη κάρτα. Οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια....

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας ,επειδή δεν έχω το χρόνο να ψάξω το forum ,η προσφορά 10 gb με 10 ευρώ ενεργοποιείται κ με μήνυμα ;για κάποιον που δεν μπορεί να κατεβάσει το app.
Don't cry because it's over.Smile because it happened.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...