Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το θέμα των τελών που επέβαλε και θα επιβάλει το κράτος σ' αυτές τις υπηρεσίες έχει συζητηθεί πολύ αναλυτικά το καλοκαίρι και το συμπέρασμα είναι ότι αυτά τα τέλη δεν είναι αυξήσεις του παρόχου συνδρομητικής τηλεόρασης ή/και τηλεφωνίας αλλά έμμεσοι φόροι του κράτους. Στην ουσία, το κράτος καθιστά τους παρόχους εισπράκτορες των έμμεσων φόρων.

 

Επομένως, δεν συντρέχουν οι γνωστοί λόγοι καταγγελίας των συμβάσεων, για τα συγκεκριμένα τέλη.

 

Ναι, το καταλαβαίνω. Ωστόσο οι υπόλοιποι πάροχοι ( δυο μέχρι στιγμής ) ανακοίνωσαν τις αλλαγές στο πάγιο των προγραμμάτων τους λόγω προσθήκης των νέων τελών και δίνουν την δυνατότητα καταγγελίας της σύμβασης στους συνδρομητές που επηρεάζονται. Επομένως αναρωτιέμαι μήπως και σε μας γίνει κάτι αντίστοιχο. Ποιο είναι το σκεπτικό μου; Παράδειγμα, εγώ έχω υπογράψει μια σύμβαση με τίμημα ένα χ ποσό / μήνα. Αν αυτό το χ ποσό/μήνα αλλάξει, ουσιαστικά τροποποιείται η σύμβαση στην οποία έχω συμφωνήσει και επομένως απαιτείται νέα συμφωνία επάνω στο νέο, οποιοδήποτε, τίμημα θα έχει διαμορφωθεί και επίσης δεν έχω αναλάβει την υποχρέωση να αποδέχομαι εκ των προτέρων την οποιαδήποτε αλλαγή στο πάγιο της υπηρεσίας μου. Στην περίπτωση της τηλεφωνικής συμφωνίας, η συμφωνία που κάνω με τον υπάλληλο της εταιρίας αναφέρει μια συγκεκριμένη τιμή παγίου (τελική πληρωτέα) και σε αυτήν συμφωνούμε. Αν λοιπόν αυτό το πάγιο αλλάξει είτε λόγω μεταβολής φορολογίας είτε λόγω αλλαγής χρεώσεων από πλευράς εταιρίας, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ένα διαφορετικό πάγιο άρα λοιπόν η συμφωνία και συνεπακόλουθη δέσμευση δεν είναι χωρίς νόημα τελικά;

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Το ίδιο ερώτημα είχε τεθεί και το καλοκαίρι και η απάντηση ήταν ότι ο πάροχος σου εγγυάται, με το συμβόλαιο, "για πάντα" την αξία των υπηρεσιών που σου παρέχει και όχι τους άμεσους και έμμεσους φόρους που μπορεί να αυξάνει το κράτος. Το κόστος των υπηρεσιών παραμένει το ίδιο και αυξάνεται το συνολικό ποσό λόγω των έμμεσων φόρων που αποφάσισε να αυξήσει το κράτος.

 

Καταλαβαίνω ότι κάποιοι θέλουν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία της αύξησης των φόρων για να σπάσουν ένα συμβόλαιο αλλά είναι παράλογο να υποστηρίζουμε ότι ο πάροχος υποχρεούται να απορροφά τους έμμεσους φόρους που επιβάλλει το κράτος, ορίζοντας τον πάροχο ως φοροεισπράκτορα.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο ερώτημα είχε τεθεί και το καλοκαίρι και η απάντηση ήταν ότι ο πάροχος σου εγγυάται, με το συμβόλαιο, "για πάντα" την αξία των υπηρεσιών που σου παρέχει και όχι τους άμεσους και έμμεσους φόρους που μπορεί να αυξάνει το κράτος. Το κόστος των υπηρεσιών παραμένει το ίδιο και αυξάνεται το συνολικό ποσό λόγω των έμμεσων φόρων που αποφάσισε να αυξήσει το κράτος.

 

Καταλαβαίνω ότι κάποιοι θέλουν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία της αύξησης των φόρων για να σπάσουν ένα συμβόλαιο αλλά είναι παράλογο να υποστηρίζουμε ότι ο πάροχος υποχρεούται να απορροφά τους έμμεσους φόρους που επιβάλλει το κράτος, ορίζοντας τον πάροχο ως φοροεισπράκτορα.

 

Ναι, συμφωνούμε σε αυτό. Ίδωμεν τι θα προκύψει.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το συμβόλαιο μου λήγει τον Μάρτιο..Πότε μπορώ να κάνω αίτηση φορητοτητας για άλλη εταιρία χωρίς να χρεωθω κάποιο πρόστιμο?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

10 μέρες μετά την αίτηση μου για vdsl κι ακομη περιμενω... Επικοινωνησα με τη forthnet μήπως υπάρχει καποιο προβλημα, μου ειπαν οχι... Βρήκα φιλο που εργαζεται στον οτε και μου ειπε οτι δινουν προτεραιοτητα σε συνδέσεις οτε... Να δω ποτε...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Habeo quem fugiam, quem sequar non habeo..

 

Cicero

Link to comment
Share on other sites

10 μέρες μετά την αίτηση μου για vdsl κι ακομη περιμενω... Επικοινωνησα με τη forthnet μήπως υπάρχει καποιο προβλημα, μου ειπαν οχι... Βρήκα φιλο που εργαζεται στον οτε και μου ειπε οτι δινουν προτεραιοτητα σε συνδέσεις οτε... Να δω ποτε...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

Κανένα νέο; Ενεργοποιήθηκε;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κανένα νέο; Ενεργοποιήθηκε;

 

όοοχι δυστυχώς...το ωραίο είναι ότι από την 1η μέρα μου ενεργοποίησαν το Novacinema που ήταν στην προσφορά...ωστόσο δεν μπορώ να λειτουργήσω το nova εξοχικό, ούτε στο Novago να ορίσω να δω τον αγώνα από το tablet γιατί βρίσκεται το αίτημά μου σε εξέλιξη...:mad:

Να δω από ποια ημερομηνία θα μου ζητήσουν να πληρώσω το νέο πάγιο...

Habeo quem fugiam, quem sequar non habeo..

 

Cicero

Link to comment
Share on other sites

Τα novacinema είναι υπόθεση λεπτών να στα ενεργοποιήσει, για αυτό και έγινε αμέσως. Αλλά είναι περίεργο για το novago που δεν σε αφήνει. Το vdsl πάει σαν πρόσθετη υπηρεσία, δηλαδή ενεργοποιείς π.χ. triple play cinema+vdsl...Σε μένα το vdsl ενεργοποιήθηκε σε 5 μέρες, Πέμπτη είχα κάνει αίτηση και Τρίτη απόγευμα είχε ενεργοποιηθεί, ωστόσο είχαν κάνει λάθος οι τεχνικοί του οτε (ως διαχειριστές του δικτύου) και περίμενα άλλη μια εβδομάδα ώστε να διορθώσουν το σφάλμα και πραγματικά να δω vdsl ταχύτητες. Το πάγιο θα αλλάξει όταν δεν θα υπάρχει αίτημα σε εξέλιξη στον λογαριασμό σου. Ρίξε μια ματιά και στην πορεία της αίτησης σου εάν δεν το έχεις κάνει ήδη.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα novacinema είναι υπόθεση λεπτών να στα ενεργοποιήσει, για αυτό και έγινε αμέσως. Αλλά είναι περίεργο για το novago που δεν σε αφήνει. Το vdsl πάει σαν πρόσθετη υπηρεσία, δηλαδή ενεργοποιείς π.χ. triple play cinema+vdsl...Σε μένα το vdsl ενεργοποιήθηκε σε 5 μέρες, Πέμπτη είχα κάνει αίτηση και Τρίτη απόγευμα είχε ενεργοποιηθεί, ωστόσο είχαν κάνει λάθος οι τεχνικοί του οτε (ως διαχειριστές του δικτύου) και περίμενα άλλη μια εβδομάδα ώστε να διορθώσουν το σφάλμα και πραγματικά να δω vdsl ταχύτητες. Το πάγιο θα αλλάξει όταν δεν θα υπάρχει αίτημα σε εξέλιξη στον λογαριασμό σου. Ρίξε μια ματιά και στην πορεία της αίτησης σου εάν δεν το έχεις κάνει ήδη.

Φαντάζεσαι μετά από τόσες ημέρες να έρθουν επιτέλους οι τεχνικοί του ΟΤΕ και να κάνουν κανά λάθος και να περιμενω αλλο τοσο; :lol:

Ναι τσέκαρα την πορεία της αίτησης, και μέχρι χθες είχε μείνει στις 4/1/2017 ότι το αίτημά μου προωθήθηκε προς υλοποίηση. Μετά από 2 mail και επικοινωνία μέσω facebook με τη Nova σήμερα λέει "17/01/17 14:16:13 To αίτημά σας επαναπροωθήθηκε για υλοποίηση." Για να δούμε...

το περίεργο είναι ότι ακόμη δεν μου έχουν στείλει ούτε το ρούτερ...

Habeo quem fugiam, quem sequar non habeo..

 

Cicero

Link to comment
Share on other sites

Ναι έτσι έγινε, πέρασαν 4 μέρες για ενεργοποίηση και 1 εβδομάδα για διόρθωση του προβλήματος (πάντα εργάσιμες μέρες εννοώ). Αν κρίνω από τα δικά μου, το ρουτερ το έστειλαν (έφυγε από Αθήνα, εγώ μένω Θεσσαλονίκη) την ημέρα που ενεργοποιήθηκε το vdsl. Μετά από 2 μέρες ήρθε στο σπίτι μου με τα ΕΛΤΑ. Στην περίπτωσή σου με προβληματίζει για ποιο λόγο χρειάστηκε η επαναπροώθηση του αιτήματος. Ίσως στην περιοχή σου υπάρχει αυξημένη ζήτηση για vdsl συνδέσεις και υπάρχει καθυστέρηση στις μετατροπές αυτή τη στιγμή.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Με κάλεσαν πριν λίγο απ το 2111044114 οτι και καλα χρωστάω καποια χρηματα.

Απ την εταιρεία εφυγα πριν 5-6 χρόνια.

Τι φαση?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με κάλεσαν πριν λίγο απ το 2111044114 οτι και καλα χρωστάω καποια χρηματα.

Απ την εταιρεία εφυγα πριν 5-6 χρόνια.

Τι φαση?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Μου το ειχαν κανει και εμενα πριν απο 2-3 χρονια. Ειχα φυγει επι εποχης Forthnet και μου στειλανε εξωδικο οτι χρωσταω γυρω στα 50 Ευρω. Ενω ημουν καλοπληρωτης και δεν ειχα αμελησει ποτε λογαριασμο μου ειπαν οτι ειναι καποιο παλιο υπολοιπο. Μαλιστα μου ζητησαν τις αποδειξεις πληρωμων πριν απο 5 χρονια και τους λεω καλα σοβαροι ειστε ποιος κραταει αποδειξεις 5ετιας?

 

Τελικα δεν καταφερα να αποδειξω οτι ηταν πληρωμενα και αναγκαστικα τα ξαναπληρωσα.

 

Ηταν ενα υπολοιπο απο λογαριασμο του 2009!!!

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

κΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ!!!!Δηθεν οφειλές για να πάρουν ότι μπορούν!!!

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην λέμε ότι θέλουμε...Με την παρέλευση της 5ΕΤΙΑΣ και ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ έχει γίνει νομική διαδικασία για απόκτηση χρημάτων μεταξύ ιδιώτη κ εταιρίας και να υφίσταται οικονομική απαίτηση,ΔΕΝ υφίσταται!

Με απλά λόγια,πέρασε η πενταετία και δεν έκαναν αγωγή,και να κάνουν οτιδήποτε στα 5 χρόνια και μία μέρα έχει παραγραφει η οφειλή!Αυτό βέβαια δεν το λέω για να κάνουμε λαμογιες,το λέω για τον φίλο που θυμάται ότι είχε εξοφλήσει τις οφειλές του...

Αν κάποιος στην ομάδα είναι δικηγόρος,η άποψη του επί της πρότασης μου, ευπρόσδεκτη!

 

Διαβάστε και λίγο εδώ για να καταλάβετε πιο καλά τι λέω...

 

http://nomikisimvouli.blogspot.gr/2013/06/blog-post_11.html?m=1

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε θυμάμαι να αφησα χρεος.

Να παω απο κανα κατάστημα να ρωτήσω?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Διάβασε τι γράφω παραπάνω,ρώτα την εταιρία,κάνα φίλο δικηγορο

 

Αστικός κώδικας,άρθρο 250,παρ 1, περίπτωση α)

 

Αρθρο 250. Πενταετής Παραγραφή: Σε πέντε χρόνια παραγράφονται οι αξιώσεις: 1. των εμπόρων, των βιομηχάνων και των χειροτεχνών, για εμπορεύματα που χορήγησαν, για την εκτέλεση εργασιών και για την επιμέλεια υποθέσεων άλλων, καθώς και για τις δαπάνες που έκαναν

 

Η εταιρία τηλεφωνίας δεν θεωρείται έμπορος;

 

Κάποιος δικηγόρος παιδιά;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε θυμάμαι να αφησα χρεος.

Να παω απο κανα κατάστημα να ρωτήσω?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Ζήτησε να σου στείλουν μια ανάλυση των κινήσεων. Έχει τύχει σε άλλη περίπτωση από λάθος του ταμία να έχει πιστωθεί μικρότερο ποσό, και εσύ να νομίζεις ότι έχεις εξοφλήσει επειδή δεν πρόσεξες την απόδειξη εκείνη την στιγμή, και στην εταιρία να εμφανίζεται μικρότερη πληρωμή.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, να ρωτήσω κάτι ρε παιδια αν γνωρίζεται;Πριν από ένα μήνα σχεδόν την περίοδο των εορτών έκανα αίτηση φορητότητας από την forthnet στην cosmote. Ολα καλά με την φορητότητα έγινε η μεταφορά της γραμμής και τέλος. Θεωρούσα ότι μιας και δεν είχα λάβει ενημερωτικό email από την forthnet ότι ο τελευταίος λογαριασμός είχε εξοφληθεί κανονικά. Και σήμερα έλαβα κλήση από εισπρακτική εταιρεία παρακαλώ για να με ενημερώσει ότι έχουν δωθεί τα προσωπικά μου στοιχεία από τη forthnet σε αυτούς και ότι οφείλω περίπου 61€. Εντάξει πες ότι ο λογαριασμός είναι καθαρά δική μου αμελεια, η εταιρεία πως πάει και δίνει τα προσωπικά μου στοιχεία επικοινωνίας σε τρίτους (εισπρακτική εταιρεία) χωρίς εγώ να έχω υπογράψει κάτι τέτοιο από όσο θυμάμαι;Από περιέργεια και μόνο θα ψάξω να βρω την αρχική σύμβαση που είχαμε υπογράψει. Επιπλέον οι αριθμοί επικοινωνίας δεν έχουν αλλάξει και σαφώς τους έχει η παλιά εταιρεία. Ο λογαριασμός θα εξοφληθεί κανονικά αλλά από εκεί και πέρα εγώ πως μπορω να κινηθώ αναφορικά με αυτή την κίνηση της εταιρείας; Ευχαριστώ πολυ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, να ρωτήσω κάτι ρε παιδια αν γνωρίζεται;Πριν από ένα μήνα σχεδόν την περίοδο των εορτών έκανα αίτηση φορητότητας από την forthnet στην cosmote. Ολα καλά με την φορητότητα έγινε η μεταφορά της γραμμής και τέλος. Θεωρούσα ότι μιας και δεν είχα λάβει ενημερωτικό email από την forthnet ότι ο τελευταίος λογαριασμός είχε εξοφληθεί κανονικά. Και σήμερα έλαβα κλήση από εισπρακτική εταιρεία παρακαλώ για να με ενημερώσει ότι έχουν δωθεί τα προσωπικά μου στοιχεία από τη forthnet σε αυτούς και ότι οφείλω περίπου 61€. Εντάξει πες ότι ο λογαριασμός είναι καθαρά δική μου αμελεια, η εταιρεία πως πάει και δίνει τα προσωπικά μου στοιχεία επικοινωνίας σε τρίτους (εισπρακτική εταιρεία) χωρίς εγώ να έχω υπογράψει κάτι τέτοιο από όσο θυμάμαι;Από περιέργεια και μόνο θα ψάξω να βρω την αρχική σύμβαση που είχαμε υπογράψει. Επιπλέον οι αριθμοί επικοινωνίας δεν έχουν αλλάξει και σαφώς τους έχει η παλιά εταιρεία. Ο λογαριασμός θα εξοφληθεί κανονικά αλλά από εκεί και πέρα εγώ πως μπορω να κινηθώ αναφορικά με αυτή την κίνηση της εταιρείας; Ευχαριστώ πολυ

 

Εάν διαβάσεις τη σελίδα του λογαριασμού σου (είτε σε pdf είτε σε χαρτί) πάνω από το δελτίο ταχυπληρωμής, αναφέρει πως σε περίπτωση οφειλών δύναται να μεταφέρει η εταιρία τα δεδομένα του πελάτη σε εισπρακτικές κτλ. Αναφέρει και έναν νόμο, τον Ν3758/2009, αλλά από εκεί και πέρα με ποιες προϋποθέσεις και με ποιους όρους μεταβιβάζονται τα δεδομένα δεν γνωρίζω. Μου κάνει εντύπωση όμως η σπουδή τους να σε ενημερώσουν-ένα μήνας αφότου έφυγες από το δίκτυο. Ωστόσο καλό θα ήταν να το ψάξεις με κάποιον που έχει νομικές γνώσεις.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Προσφατα θα αλλαξουμε τον λογαριασμο απο forthnet σε vodaphone...

απο αυτα που διαβαζω να ετοιμαζομαι για πολεμο?

προσωπικο μου: LeEco pro3 x722

εργασιας : Bluboo Picasso

Alfa Romeo 156 - Gibson Thunderbird

Link to comment
Share on other sites

Ζήτησε να σου στείλουν μια ανάλυση των κινήσεων. Έχει τύχει σε άλλη περίπτωση από λάθος του ταμία να έχει πιστωθεί μικρότερο ποσό, και εσύ να νομίζεις ότι έχεις εξοφλήσει επειδή δεν πρόσεξες την απόδειξη εκείνη την στιγμή, και στην εταιρία να εμφανίζεται μικρότερη πληρωμή.

Περασα απ καταστημα σημερα.

Με ειπε η κοπελα οτι εκδοθηκε πρωτα ενας λογαριασμός 80κατι ευρω, επειτα εγινε διόρθωση και εν τελγ χρωσταω 40κατι ευρω.

Ολα αυτα απ το 2012.

Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα εχω όλα πληρωμενα.

Πως θα το αποδειξω όμως?

Δεν εχω κρατημενες τις αποδείξεις 4 ετων............

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...