Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και Γιατί δεν το κάνεις International ; Θα γλυτώσεις και τα 30 ευρώ της φορητότητας.

Δεν σου έχει ξεφύγει κάτι.

 

Χμμ, τι είναι το international? :rolleyes::lol::whistle::whistle::whistle:

 

EDIT: Μόλις είδα το πακέτο της Βόντα. Μιας και είμαι επαρχία, η κοσμοτέ είναι πολύ καλύτερη στο σήμα. Ακόμα 30€ είναι; Πωπω

Edited by chrisgala13
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Και Γιατί δεν το κάνεις International ; Θα γλυτώσεις και τα 30 ευρώ της φορητότητας.

Δεν σου έχει ξεφύγει κάτι.

 

Το international δεν εχει περιαγωγη στην ε.ε. και εχει πιο ακριβα λεπτα προς ολους.Για μενα Frog ή Q.

Αλλα στην 2η θα βγαινει οριακα γιατι δεν εχει τοσα δεδομενα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Σας παρακαλώ μπορει καποιος να μου πει πως ενεργοποιουμε τα δεδομένα στη frog?

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εννοω στη συσκευη,που στελνουμε μυνημα ή που παίρνουμε τηλεφωνο;

 

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σας παρακαλώ μπορει καποιος να μου πει πως ενεργοποιουμε τα δεδομένα στη frog?

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εννοω στη συσκευη,που στελνουμε μυνημα ή που παίρνουμε τηλεφωνο;

 

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Χρησιμοποιείς το app της cosmote, ή 17317 στο 1330 για τα 2gb, τ'άλλα δεν τα θυμάμαι! :)

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Μία διευκρίνιση: Μετά το πέρασμα σε frog είναι η πρώτη φορά που έρχεται μύνημα για διπλασιασμό αγοράζοντας πακέτο έως 24/06.Απλά δεν λέει ώρα!Να υποθέσω μέχρι τα μεσάνυχτα της 24ης;

Τα λεπτά θα προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

χρηματα μπορω να βαλω απο αυτη τη σελιδα σωστα?

https://www.cosmote.gr/selfcare/jsp/topUp.jsp

αλλος τροπος? δεν υπαρχει app για frog?

Link to comment
Share on other sites

χρηματα μπορω να βαλω απο αυτη τη σελιδα σωστα?

https://www.cosmote.gr/selfcare/jsp/topUp.jsp

αλλος τροπος? δεν υπαρχει app για frog?

Το my cosmote!

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 ημέρες έκανα ανανέωση 5€ με Paypal από webpage εκτός εφαρμογής cosmote και παρόλου που έλαβα το επιβεβαιωτικό email της cosmote το ποσό δεν αποδόθηκε. Έχω αναφέρει το συμβάν στο chat αλλά και στο 13888 και μέχρι στιγμής δεν υπήρξε απόδοση ή κάποια απάντηση. Παρεπιπτόντως η σύνδεση έχει διπλασιασμό και χρειάστηκε να κάνω νέα ανανέωση με πιστωτική κάρτα για να χρησιμοποιήσω το υπόλοιπο την ίδια ημέρα.

Έχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον ή έχει κανείς ακούσει για κάτι ανάλογο; Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 ημέρες έκανα ανανέωση 5€ με Paypal από webpage εκτός εφαρμογής cosmote και παρόλου που έλαβα το επιβεβαιωτικό email της cosmote το ποσό δεν αποδόθηκε. Έχω αναφέρει το συμβάν στο chat αλλά και στο 13888 και μέχρι στιγμής δεν υπήρξε απόδοση ή κάποια απάντηση. Παρεπιπτόντως η σύνδεση έχει διπλασιασμό και χρειάστηκε να κάνω νέα ανανέωση με πιστωτική κάρτα για να χρησιμοποιήσω το υπόλοιπο την ίδια ημέρα.

Έχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον ή έχει κανείς ακούσει για κάτι ανάλογο; Ευχαριστώ.

 

Το PayPal σου έστειλε απόδειξη στο email σου...? Που είναι συνδεδεμένο με την PayPal ότι έγινε η συναλλαγή

 

Εμένα δεν μου έχει συμβεί ούτε στην cosmote ούτε σε άλλη εταιρεία που έχω αλλά έχω διαβάσει περιπτώσεις που έχει γίνει

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ok Ευχαριστώ, μετά τους πρώτους 6 μήνες έχει καμία προσφορά όταν βάζεις 5 ή 10 , (χωρίς να ενεργοποιήσεις πακέτο) όπως τώρα που δίνει 500mb η 1gb? +ομιλια;
Link to comment
Share on other sites

Το PayPal σου έστειλε απόδειξη στο email σου...? Που είναι συνδεδεμένο με την PayPal ότι έγινε η συναλλαγή

Ναι, βεβαιότατα και μάλιστα όπως ανέφερα, επιβεβαιωτικό email από την cosmote.

Σε κάθε περίπτωση το ανησυχητικό είναι ότι οι μηχανισμοί ελέγχου της εταιρείας αδυνατούν να ανταποκριθούν επαρκώς, καθώς είναι πολύ πιθανό το συμβάν να οφείλεται σε δόλια ενέργεια.

Link to comment
Share on other sites

Το μικροτερο ποσο ανανεωσης δεν ειναι 10 ευρω?

 

5 είναι με πιστωτική ή PayPal

Link to comment
Share on other sites

Στην σελίδα Whatsup το έχει κανονικά.

 

Δε σκέφτηκα να κοιτάξω και εκεί. Στο αντίστοιχο της cosmote,

https://www.cosmote.gr/selfcare/jsp/topUp.jsp

δεν το εμφάνιζε. Τώρα που δοκίμασα πάλι, το εμφανίζει κανονικά!! :)

 

Δούλεψε όμως κανονικά στην εφαρμογή και έκανα την ανανέωση από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Ποσο κοστίζει ενας αριθμός frog σε καταστημα της cosmote και υπάρχει συνήθως άμεση διαθεσιμότητα για να διαλέξω ενα πολυ πολυ κατα το δυνατον ευκολο νουμερο? Γιατι το ατομο στο οποιο προοριζεται ειναι καποια ηλικιας και παντα ειχε παραπονο για το παλιο του νουμερο οτι δεν το θυμοταν με τιποτα. Ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Ποσο κοστίζει ενας αριθμός frog σε καταστημα της cosmote και υπάρχει συνήθως άμεση διαθεσιμότητα για να διαλέξω ενα πολυ πολυ κατα το δυνατον ευκολο νουμερο? Γιατι το ατομο στο οποιο προοριζεται ειναι καποια ηλικιας και παντα ειχε παραπονο για το παλιο του νουμερο οτι δεν το θυμοταν με τιποτα. Ευχαριστω

 

Λευκό αυτοκόλλητο στο πισω μερος της συσκευής με γραμμένο το νούμερο του. Και απο πανω διαφανές σελοτέιπ.

Link to comment
Share on other sites

έχω 4,44 ευρώ προσπαθώ με μήνυμα 17317 στο 1330 να πάρω τα 2 γιγα αλλά μου λέει δεν επαρκεί το υπόλοιπο .γιατί; αφού 4,44 δεν κάνει το πακέτο;;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Edited by ilka71
Link to comment
Share on other sites

έχω 4,44 ευρώ προσπαθώ με μήνυμα 17317 στο 1330 να πάρω τα 2 γιγα αλλά μου λέει δεν επαρκεί το υπόλοιπο .γιατί; αφού 4,44 δεν κάνει το πακέτο;;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Μάλλον δεν σε αφήνει να έχεις 0 υπόλοιπο, ίσως?

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν σε αφήνει να έχεις 0 υπόλοιπο, ίσως?

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

τέλος πάντων επειδή καιγόμουν πήρα με 4 ευρώ το giga week. μόνο από το σαιτ myinternet..... γιατί αλλιώς επειδή δεν το πήρα χαμπάρι και τελείωσαν τα δεδομένα και από τις 2 σιμ δεν με άφηνε από καμία εφαρμογή να κάνω ανανέωση χρόνου!

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...