athonas Δημ. June 28, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2018 (edited) ...τελείωσαν τα δεδομένα και από τις 2 σιμ δεν με άφηνε από καμία εφαρμογή να κάνω ανανέωση χρόνου! Φαντάζομαι εννοείς ότι δεν μπορούσες να ανοίξεις τις εφαρμογές χωρίς δεδομένα, με wifi όμως κάποια θα μπορούσες, έτσι; Ρωτώ γιατί εγώ κατά κάποιο τρόπο εμποδίστηκα να κάνω ανανέωση χρόνου όταν δεν αποδόθηκε ενώ την χρειαζόμουν άμεσα, όπως έγραψα παραπάνω. Edited June 28, 2018 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. June 28, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2018 (edited) Φαντάζομαι εννοείς ότι δεν μπορούσες να ανοίξεις τις εφαρμογές χωρίς δεδομένα, με wifi όμως κάποια θα μπορούσες, έτσι; Ρωτώ γιατί εγώ κατά κάποιο τρόπο εμποδίστηκα να κάνω ανανέωση χρόνου όταν δεν αποδόθηκε ενώ την χρειαζόμουν άμεσα, όπως έγραψα παραπάνω. εδώ που είμαι δεν έχω Wi-Fi κάτι ναι δεν άνοιγε φυσικά τίποτα! πρώτη φορά τόσα χρόνια που έμεινα από δεδομένα δεν το πρόσεξα! Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Edited June 28, 2018 by Vasileios μορφοποιηση παραπομπής Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. June 29, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2018 Παιδιά το volte και vowifi δουλεύει με frog? Mate the 10 pro be with you Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nasos_79 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 Παιδιά το volte και vowifi δουλεύει με frog? Mate the 10 pro be with you ναι δουλεύει κανονικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 ναι δουλεύει κανονικά.Εκτός από τον μήνυμα που έστειλα για ενεργοποίηση πρέπει να κάνω κάτι άλλο? Mate the 10 pro be with you Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nasos_79 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 Εκτός από τον μήνυμα που έστειλα για ενεργοποίηση πρέπει να κάνω κάτι άλλο? Mate the 10 pro be with you αν θυμάμαι καλά στέλνουν sms ότι ενεργοποιήθηκε.κανε και μια επανεκκίνηση στη συσκευή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 αν θυμάμαι καλά στέλνουν sms ότι ενεργοποιήθηκε.κανε και μια επανεκκίνηση στη συσκευή. Μου εχει ερθει το sms τα εχω κανει ολα απλα δεν μου βγαζει στο κινητο μου επανω αριστερα viwifi.. Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nasos_79 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 Μου εχει ερθει το sms τα εχω κανει ολα απλα δεν μου βγαζει στο κινητο μου επανω αριστερα viwifi.. υποθέτω στις ρυθμίσεις του κινητού είναι όλα οκ.εννοω να βάλεις στον on την αντίστοιχη ρυθμιση (volte+wifi).δοκίμασε να βάλεις λειτουργία πτήσης και μετά άνοιξε μόνο το wifi.θα πρέπει να σου εμφανίσει πάνω αριστερά wificall. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamire666 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 71cents χρέωση για 56 δευτερολεπτα κλήση σε σταθερό... Παμε καλα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikiforos_ Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 71cents χρέωση για 56 δευτερολεπτα κλήση σε σταθερό... Παμε καλα; Ναι τόσο βγαίνει, 0.0124€/δευτ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 (edited) 71cents χρέωση για 56 δευτερολεπτα κλήση σε σταθερό... Παμε καλα; Αν πηγαίναμε δεν θα είχαμε αυτές τις τιμές. Για αυτό λέω όταν εχετε λεπτά και λήγουν μην τα αφήνετε να πάνε χαμένα και τα κερδίζουν ... Στάλθηκε από το GT-N8010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited June 30, 2018 by Vasileios προσωπικοί χαρακτηρισμοί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
con Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 Ποιος καλός άνθρωπος θα με ενημερώσει πότε έχει πάλι διπλασιασμό στα Data και στην ομιλία; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 (edited) υποθέτω στις ρυθμίσεις του κινητού είναι όλα οκ.εννοω να βάλεις στον on την αντίστοιχη ρυθμιση (volte+wifi).δοκίμασε να βάλεις λειτουργία πτήσης και μετά άνοιξε μόνο το wifi.θα πρέπει να σου εμφανίσει πάνω αριστερά wificall.Το έχω κάνει φίλε μου και τπτ... Δοκίμασα και με μια κάρτα μόνο την frog πάλι τπτ... Δεν ξέρω τι γίνεται... Κάποια περαιτέρω βοήθεια? Mate the 10 pro be with you Edited June 30, 2018 by johnnyman25 Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. June 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2018 Ποιος καλός άνθρωπος θα με ενημερώσει πότε έχει πάλι διπλασιασμό στα Data και στην ομιλία; Την Δευτερα θα εχει στην ομιλια. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamire666 Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Αν πηγαίναμε δεν θα είχαμε αυτές τις τιμές. Για αυτό λέω όταν εχετε λεπτά και λήγουν μην τα αφήνετε να πάνε χαμένα και τα κερδίζουν ... Στάλθηκε από το GT-N8010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ναι αυτο θελουν.. Βεβαια ειναι για μήνυση το ολο σκηνικό. Για 2 λόγους αν και μπορώ να βρω και παραπανω. 1 δεν ειναι υγιείς το να μιλάς μονο και μονο για να καταναλώσεις ολα τα λεπτα σου. Ακτινοβολία, social life, ζήσε τη στιγμή..κλπ 2) εχουν αυξηθεί τα τροχαία γιατι ο αλλος βαριέται να οδηγήσει και παίρνει όποιον θυμηθεί για να καταναλώσει το υπολοιπο του... Και η αληθεια ειναι πως οπου και να πάρεις κακο δεν τους κανεις... Δεν ειναι νερο δηλαδή που καποια στιγμή θα τελειώσει... Το θέμα ειναι πως το λεπτο μαξ θα επρεπε να χρεώνεσαι 20cents.. Και να καταργουσαν τα πακέτα.. Τωρα εγώ αναγκάζομαι να σκαω σε πακετα για 5-10 κλήσεις που μπορει να κάνω λόγο δουλειάς.. Δηλαδη καθε μηνα κάρτα. Σε προσωπική ζωή υπαρχει και το viber fb που τα θεωρώ καλύτερα για καθε περίσταση... Τηλ δηλαδη θα παρω μονο αν χρειάζεται πραγματικα κατι... Απλα ειπα μετα απο χρονια να παρω ενα τηλ να κλεισω ενα ραντεβου διχως να ενεργοποιήσω πακετο λογο οτι δεν ειχα κάρτα και επρεπε να βαλω.. και εφριξα... Με τη χρέωση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Ναι αυτο θελουν.. Βεβαια ειναι για μήνυση το ολο σκηνικό. Για 2 λόγους αν και μπορώ να βρω και παραπανω. 1 δεν ειναι υγιείς το να μιλάς μονο και μονο για να καταναλώσεις ολα τα λεπτα σου. Ακτινοβολία, social life, ζήσε τη στιγμή..κλπ 2) εχουν αυξηθεί τα τροχαία γιατι ο αλλος βαριέται να οδηγήσει και παίρνει όποιον θυμηθεί για να καταναλώσει το υπολοιπο του... Και η αληθεια ειναι πως οπου και να πάρεις κακο δεν τους κανεις... Δεν ειναι νερο δηλαδή που καποια στιγμή θα τελειώσει... Το θέμα ειναι πως το λεπτο μαξ θα επρεπε να χρεώνεσαι 20cents.. Και να καταργουσαν τα πακέτα.. Τωρα εγώ αναγκάζομαι να σκαω σε πακετα για 5-10 κλήσεις που μπορει να κάνω λόγο δουλειάς.. Δηλαδη καθε μηνα κάρτα. Σε προσωπική ζωή υπαρχει και το viber fb που τα θεωρώ καλύτερα για καθε περίσταση... Τηλ δηλαδη θα παρω μονο αν χρειάζεται πραγματικα κατι... Απλα ειπα μετα απο χρονια να παρω ενα τηλ να κλεισω ενα ραντεβου διχως να ενεργοποιήσω πακετο λογο οτι δεν ειχα κάρτα και επρεπε να βαλω.. και εφριξα... Με τη χρέωση... Προφανώς και δεν είναι υγιείς ελάχιστα μιλάω και εγώ αλλά ξέρεις πόσοι βάζουν πακέτα με 7.5 ευρώ και τρώνε μόνο 10 20 λεπτά? Στην τσέπη όλα τα άλλα καθαρά χρήματα δηλαδή. Οι χρεώσεις είναι παράλογες εκτός πακέτου σε αναγκάζουν δηλαδή να μιλάς μόνο με πακέτο αλλιώς 5 6 λεπτά τρως 10 ευρώ για πλάκα. Υπάρχει λύση σε αυτό πιστεύεις? Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nasos_79 Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Το έχω κάνει φίλε μου και τπτ... Δοκίμασα και με μια κάρτα μόνο την frog πάλι τπτ... Δεν ξέρω τι γίνεται... Κάποια περαιτέρω βοήθεια? δεν ξέρω τι αλλο μπορεί να φταίει.σε mate 10 pro ενός φίλου me frog ενεργοποιήθηκε άμεσα πάντως.κανε ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση μπας και βοηθήσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Το έχω κάνει φίλε μου και τπτ... Δοκίμασα και με μια κάρτα μόνο την frog πάλι τπτ... Δεν ξέρω τι γίνεται... Κάποια περαιτέρω βοήθεια? δεν ξέρω τι αλλο μπορεί να φταίει.σε mate 10 pro ενός φίλου me frog ενεργοποιήθηκε άμεσα πάντως.κανε ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση μπας και βοηθήσουν.Καλημέρα. Πολύ περίεργο φίλε μου... Επίσης εδώ που μένω Θεσσαλονίκη στα κάστρα το Cu πιάνει πάντα 4g+ έχω το frog πιάνει μόνο H+.... Λες να φταίει αυτό? Να σημειώσω η sim είναι καινούρια και το 4g ενεργοποίημενο... Mate the 10 pro be with you Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Προφανώς και δεν είναι υγιείς ελάχιστα μιλάω και εγώ αλλά ξέρεις πόσοι βάζουν πακέτα με 7.5 ευρώ και τρώνε μόνο 10 20 λεπτά? Στην τσέπη όλα τα άλλα καθαρά χρήματα δηλαδή. Οι χρεώσεις είναι παράλογες εκτός πακέτου σε αναγκάζουν δηλαδή να μιλάς μόνο με πακέτο αλλιώς 5 6 λεπτά τρως 10 ευρώ για πλάκα. Υπάρχει λύση σε αυτό πιστεύεις? Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Πόσο σας ζηλεύω που την βγάζετε με τόσα λίγα λεπτά. Πολλές φορές βάζω και δεύτερη δεκάρα στο προνομιακό και δεν μου φτάνουν :) Send by ASUS Zenfone 3 Ultra 6.8" by Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 90 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Ναι αυτο θελουν.. Βεβαια ειναι για μήνυση το ολο σκηνικό. Για 2 λόγους αν και μπορώ να βρω και παραπανω. 1 δεν ειναι υγιείς το να μιλάς μονο και μονο για να καταναλώσεις ολα τα λεπτα σου. Ακτινοβολία, social life, ζήσε τη στιγμή..κλπ 2) εχουν αυξηθεί τα τροχαία γιατι ο αλλος βαριέται να οδηγήσει και παίρνει όποιον θυμηθεί για να καταναλώσει το υπολοιπο του... Και η αληθεια ειναι πως οπου και να πάρεις κακο δεν τους κανεις... Δεν ειναι νερο δηλαδή που καποια στιγμή θα τελειώσει... Το θέμα ειναι πως το λεπτο μαξ θα επρεπε να χρεώνεσαι 20cents.. Και να καταργουσαν τα πακέτα.. Τωρα εγώ αναγκάζομαι να σκαω σε πακετα για 5-10 κλήσεις που μπορει να κάνω λόγο δουλειάς.. Δηλαδη καθε μηνα κάρτα. Σε προσωπική ζωή υπαρχει και το viber fb που τα θεωρώ καλύτερα για καθε περίσταση... Τηλ δηλαδη θα παρω μονο αν χρειάζεται πραγματικα κατι... Απλα ειπα μετα απο χρονια να παρω ενα τηλ να κλεισω ενα ραντεβου διχως να ενεργοποιήσω πακετο λογο οτι δεν ειχα κάρτα και επρεπε να βαλω.. και εφριξα... Με τη χρέωση...Φίλε καλό το Viber και το messenger και όλες αυτές οι ιστορίες αλλά πολλές φορές με έχουν προδώσει. Σαν το κανονικό τηλέφωνο να ακούς την φωνή καμπάνα δεν υπάρχει. Send by ASUS Zenfone 3 Ultra 6.8" by Tapatalk Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Πόσο σας ζηλεύω που την βγάζετε με τόσα λίγα λεπτά. Πολλές φορές βάζω και δεύτερη δεκάρα στο προνομιακό και δεν μου φτάνουν :) Send by ASUS Zenfone 3 Ultra 6.8" by Tapatalk Είναι πόσο μιλάς φίλε μου. Είναι η δουλειά σου τέτοια. Χαλάς 20 30 ευρώ το μήνα σε κινητή εγω χαλάω 1500 σε βενζίνες πετρέλαια λόγω της δουλειάς μου. Στην κινητή με 4 ευρώ τη βγάζω λογω promo 4 και για MB με πάρε μοίρασε φτάνουν και περισσεύουν. Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Είναι πόσο μιλάς φίλε μου. Είναι η δουλειά σου τέτοια. Χαλάς 20 30 ευρώ το μήνα σε κινητή εγω χαλάω 1500 σε βενζίνες πετρέλαια λόγω της δουλειάς μου. Στην κινητή με 4 ευρώ τη βγάζω λογω promo 4 και για MB με πάρε μοίρασε φτάνουν και περισσεύουν. Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΌπως το είπες ο καθένας τα τρώει αλλού. Απλά μου κάνει εντύπωση που μιλάτε τόσο λίγο. Είναι και 3 λεπτα τα καταραμένα. Send by ASUS Zenfone 3 Ultra 6.8" by Tapatalk Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Όπως το είπες ο καθένας τα τρώει αλλού. Απλά μου κάνει εντύπωση που μιλάτε τόσο λίγο. Είναι και 3 λεπτα τα καταραμένα. Send by ASUS Zenfone 3 Ultra 6.8" by Tapatalk Στην πραγματικότητα πόσο μιλάς? Αν κάνεις λιγων δευτερόλεπτων κλήσεις φεύγουν εκεί τα λεπτά χωρίς να το καταλάβεις. Εκεί θα συμφερνε κάποιο πακέτο με χρέωση δευτερόλεπτου. Γιατί μπορεί να κάνεις 100 κλήσεις 30 δευτερόλεπτων στην πρώτη περίπτωση είναι 300 λεπτά στην δεύτερη 50 λεπτά. Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cfotis13 Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Όπως το είπες ο καθένας τα τρώει αλλού. Απλά μου κάνει εντύπωση που μιλάτε τόσο λίγο. Είναι και 3 λεπτα τα καταραμένα. Send by ASUS Zenfone 3 Ultra 6.8" by TapatalkΦίλε μου στο φρογκ είναι ανά δευτερόλεπτο, δεν είναι 3 λεπτα, οπότε αν κάνεις μικρές κλήσεις πιστεύω σε βολεύει σε σχέση με άλλα καρτοκινητα, εκτός αν μιλάς πολύ οπότε....... Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
strass32 Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Έχω 1 κάρτα φρογκ που δεν τη έχω χρησιμοποίηση για 9 μήνες και δεν θυμάμαι τον αριθμό της και θέλω να της βάλω λεφτά πως μπορώ να το μάθω? υπάρχει τίποτα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bekiaris Δημ. July 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2018 Έχω 1 κάρτα φρογκ που δεν τη έχω χρησιμοποίηση για 9 μήνες και δεν θυμάμαι τον αριθμό της και θέλω να της βάλω λεφτά πως μπορώ να το μάθω? υπάρχει τίποτα?βάλε την κάρτα σε μία συσκευή κ συνδέσου στο internet, παρόλο που δν θα έχεις mb. κ πήγαινε στην σελίδα http://ciotgprepaid.cosmote.gr/ , ειναι δωρεάν η συγκεκριμένη ,θα δεις τον αριθμό πάνω αριστερά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.