Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από τη στιγμή που παλιά το νούμερο ήταν Frog πήγε Q και ξαναγυρίσει Frog δεν είναι βέβαιο ότι θα πάρει τα δώρα που δίνει για κάποιον που κάνει το νούμερό του πρώτη φορά σε Frog δηλαδή τα 60 λεπτά για 12 μήνες και τα λοιπά

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, user_one said:

Ύστερα στο frog βάζεις 10€ κάθε τρεις μήνες κι ενεργοποιείς κάθε μήνα το πακέτο των 2x60' με 3.03€

Δεν λήγει το υπόλοιπο κάθε δύο μήνες; Πως γίνεται να βάζεις κάθε 3 και να μένει υπόλοιπο να αγοράσεις το πακέτο τον τρίτο μήνα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν λήγει το υπόλοιπο κάθε δύο μήνες; Πως γίνεται να βάζεις κάθε 3 και να μένει υπόλοιπο να αγοράσεις το πακέτο τον τρίτο μήνα;
Το τρίτο πακέτο το αγοράζεις την τελευταία μέρα που λήγουν τα χρήματα και έτσι έχεις και τον τρίτο μήνα
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, bbbb said:
38 minutes ago, spiliot said:
Δεν λήγει το υπόλοιπο κάθε δύο μήνες; Πως γίνεται να βάζεις κάθε 3 και να μένει υπόλοιπο να αγοράσεις το πακέτο τον τρίτο μήνα;

Το τρίτο πακέτο το αγοράζεις την τελευταία μέρα που λήγουν τα χρήματα και έτσι έχεις και τον τρίτο μήνα

Για τον τέταρτο μήνα που θα ξαναβάλεις κάρτα δεν θα έχεις αρκετό υπόλοιπο για να ξαναβγαλεις  τρεις μήνες αφού θα έχει μηδενίσει το υπόλοιπο και τα 10 δεν θα φτάνουν για τρία πακέτα των 3.03

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, leo06 said:

Για τον τέταρτο μήνα που θα ξαναβάλεις κάρτα δεν θα έχεις αρκετό υπόλοιπο για να ξαναβγαλεις  τρεις μήνες αφού θα έχει μηδενίσει το υπόλοιπο και τα 10 δεν θα φτάνουν για τρία πακέτα των 3.03

9,09 καθαρά μπαίνουν και 3,02€×3 μηνες = 9,06

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, leo06 said:

Για τον τέταρτο μήνα που θα ξαναβάλεις κάρτα δεν θα έχεις αρκετό υπόλοιπο για να ξαναβγαλεις  τρεις μήνες αφού θα έχει μηδενίσει το υπόλοιπο και τα 10 δεν θα φτάνουν για τρία πακέτα των 3.03

Με τη μείωση του φόρου συνδρομητή κινητής από το 12% στα 10%, φτάνει ακριβώς 😎

Πριν τη μείωση, θα χρειαζόσουν: 3*3,03*1,12=10,18€ (Αυτά τα 0,18€ κάνανε τη "ζημιά")

Τώρα που ο φόρος είναι στο 10%, χρειάζεσαι: 3*3,03*1,1=10€ (Για την ακρίβεια 9,999€)

Edited by user_one
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, panbet said:

Κατάστημα δεν θα σε εξυπηρετήσουν, νομίζω τηλεφωνικά είναι καλύτερα όπως έκανα και εγώ από voda σε frog και περιμένω.

Εμένα σε κατάστημα με εξυπηρέτησαν σε fast track.. σε λιγότερο από 24 ώρες. Το μόνο θέμα είναι ότι δεν πήρα τα bonus της online μεταφοράς αλλά δεν με ενδιαφέρει..

9 ώρες πριν, user_one said:

 

Παίρνεις μια κάρτα cosmote mobile internet on the go prepaid, κι ενεργοποιείς το ετήσιο πακέτο των 200GB με 80€

 

Πάντως επιμένουν να μιλάνε για όχι μόνιμο πακέτο στην εξυπηρέτηση. Μακάρι βέβαια να ισχύει το αντίθετο αλλά μετά από τόση ιστορία είναι κρίμα να ξυπνήσεις μία μέρα και να μην υπάρχει..

Link to comment
Share on other sites

Μετά το πέρας του καλοκαιριού τελικά δεν έχει αλλάξει κάτι στο τοπίο της καρτοκινητής τηλεφωνίας απο μεριας cosmote.. η oποία και πάλι δίνει τα megabyte με το σταγονόμετρο με το καλύτερο πακέτο να είναι αυτό του Frog είτε το National Combo ή το πιο μεγάλο combo που δίνουν 10 ή 13 GB γενικής χρήσης αντίστοιχα. Δυστυχώς από ότι φαίνεται δεν έχει πιεστεί ακόμη αρκετά από τον ανταγωνισμό ώστε να βγάλει είτε κάτι αντίστοιχο της Wind που το πάει από μήνα σε μήνα ή κάτι με τα 200 GB του CU μέσω του παιχνιδιού...





Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, kalitexnis_g said:

Εμένα σε κατάστημα με εξυπηρέτησαν σε fast track.. σε λιγότερο από 24 ώρες.

Μια χαρά αφού βρήκες, εγώ σε 3 μαγαζιά που πήγα Θεσ/νίκη ΟΛΟΙ δεν έχουν και τα κλασικά ότι μόνο για συμβόλαιο έχουν κάρτες. Και αναγκάστηκα τηλεφωνικά να το κάνω και θα ενεργοποιηθεί σε 10 μέρες.

Edited by panbet
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, panbet said:

Μια χαρά αφού βρήκες, εγώ σε 3 μαγαζιά που πήγα Θεσ/νίκη ΟΛΟΙ δεν έχουν και τα κλασικά ότι μόνο για συμβόλαιο έχουν κάρτες. Και αναγκάστηκα τηλεφωνικά να το κάνω και θα ενεργοποιηθεί σε 10 μέρες.

Λες κι έχει διαφορά η sim του συμβολαίου.. ε, ρε φάπες που θέλουν..

Link to comment
Share on other sites

On 1/10/2022 at 1:17 ΜΜ, Tsino said:

Πολύ ενδιαφέρον. Αναγράφεται κάπου αυτό?? 

Το βρήκα εδώ: https://www.frogmobile.gr/el/oroi-kai-proypotheseis-hrisis-doron

Τελικά όπως φαίνεται δεν είναι απαραίτητο να βάλεις τον 16ψήφιο στην εφαρμογή, μπορείς να τον δώσεις και τηλεφωνικά, αρκεί να έχεις την εφαρμογή για να ενεργοποιήσεις τα επιπλέον 500ΜΒ.  Την επόμενη ανανέωση έτσι θα την κάνω να το τσεκάρω.

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, bbbb said:

Μετά το πέρας του καλοκαιριού τελικά δεν έχει αλλάξει κάτι στο τοπίο της καρτοκινητής τηλεφωνίας απο μεριας cosmote.. η oποία και πάλι δίνει τα megabyte με το σταγονόμετρο με το καλύτερο πακέτο να είναι αυτό του Frog είτε το National Combo ή το πιο μεγάλο combo που δίνουν 10 ή 13 GB γενικής χρήσης αντίστοιχα. Δυστυχώς από ότι φαίνεται δεν έχει πιεστεί ακόμη αρκετά από τον ανταγωνισμό ώστε να βγάλει είτε κάτι αντίστοιχο της Wind που το πάει από μήνα σε μήνα ή κάτι με τα 200 GB του CU μέσω του παιχνιδιού...




 

Συμφωνώ. Έχουν 5G & δίνουν 1.5 gb κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, εχει δοκιμασει κανεις αν ισχυουν για frog τα δωρεαν απεριοριστα data για 1 μηνα με εγγραφη στο ψηφιακό πορτοφόλι Payzy?

Link to comment
Share on other sites

Εάν στην περιοχή σας υπάρχει wolt market, δίνει πακέτα νέας σύνδεσης cosmote και φρογκ με 5 ευρώ. Ταυτοποίηση γίνεται από το site της connectphone που προφανώς είναι ο προμηθευτής (το γράφει στην περιγραφή του προϊόντος). Ελάχιστη παραγγελία είναι 10 ευρώ παίρνετε και δύο πράγματα για το σπίτι και είστε ok.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, kmpatra said:

Εάν στην περιοχή σας υπάρχει wolt market, δίνει πακέτα νέας σύνδεσης cosmote και φρογκ με 5 ευρώ. Ταυτοποίηση γίνεται από το site της connectphone που προφανώς είναι ο προμηθευτής (το γράφει στην περιγραφή του προϊόντος). Ελάχιστη παραγγελία είναι 10 ευρώ παίρνετε και δύο πράγματα για το σπίτι και είστε ok.

Εάν δεν βρίσκει κάποιος από κατάστημα, είναι μία κάποια λύσις. Κόστος 5€ και 0,50€ το delivery.

Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει να δίνω προσωπικά στοιχεία σε "συνεργάτες". Σε κατάστημα είναι δωρεάν και δίνεις στοιχεία σε υπάλληλο της κοσμοτέ. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Μια ερώτηση, γιατί ψάχνω ψάχνω, αλλά δε βρίσκω απάντηση. Μετατροπή από what's up σε frog, μεταφέρονται και ό,τι έχω από λεπτά, ίντερνετ κλπ? Τοκενς λογικά δε μεταφέρονται και σκεφτόμουν να τα εξαργυρώσω ώστε να τα έχω στο φρογκ. Σας ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνω αίτηση online για φορητότητα; Υπάρχει περίπτωση να με καλέσουν και να προχωρήσει ή θα ξεχαστεί; Έχει κάποιος πρόσφατη εμπειρία;

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνω αίτηση online για φορητότητα; Υπάρχει περίπτωση να με καλέσουν και να προχωρήσει ή θα ξεχαστεί; Έχει κάποιος πρόσφατη εμπειρία;
Εμένα σε 2 νούμερα με κάλεσαν εντός μιας εβδομάδας και έγινε κανονικά η φορητότητα

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση υπόλοιπου με κλήση γίνεται η μόνο με sms και απ την εφαρμογή? 

εβαλα frog στους δικούς μου και θα τους είναι  εύκολο να μαθαίνουν το υπόλοιπο με κλήση και όχι sms. Για εφαρμογή ούτε λόγος. 

Edited by zampas
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, zampas said:

Ενημέρωση υπόλοιπου με κλήση γίνεται η το υπόλοιπο το μάθε ούτε μόνο με sms και απ την εφαρμογή? 
 

1314

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, zampas said:

Ενημέρωση υπόλοιπου με κλήση γίνεται η μόνο με sms και απ την εφαρμογή? 

εβαλα frog στους δικούς μου και θα τους είναι  εύκολο να μαθαίνουν το υπόλοιπο με κλήση και όχι sms. Για εφαρμογή ούτε λόγος. 

Μπορείς να κατεβάσεις το app της cosmote και να προσθεσεις όσα νουμερα κοσμοτε θέλεις και να βλέπεις τα υπόλοιπα και ημερομηνίες και να τους ενεργοποιείς πακετα. Απλά την πρωτη φορα που θα προσθεσεις αριθμό, θα έρθει σμσ επιβεβαιωσης για την εγγραφή. Μετά δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. 

Edited by Mobileras

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

παιδιά είχα πολλούς μήνες να ανοίξω καν την σιμ frog στο δικαρτο Κινητό. τώρα την άνοιξα ζήτησε αριθμό, έβαλα μετά λέει μου έστειλε sms για ενεργοποίηση αλλά δεν έρχεται πιθανόν επειδή δεν έχω ανανεώσει πολύ καιρό. τώρα τι κάνω; πως το ξανά ενεργοποιώ;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...