Jump to content

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2007


kostas_pav
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγω δεν κανω προβλεψεις του τυπου:<<εγραψα 20 στο ενα 19,5 στο αλλο>> κ δεν λεω ηταν γελοια στο ταδε μαθημα κ.λ.π.Κατα τη γνωμη μου τιποτα δεν μπορει να θεωρηθει ευκολο σε τετοιου ειδους εξετασεις(για πολλους λογους οπως για παραδειγμα το αγχος).
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

καλα σε αυτο εχεις δικιο . δεν μπορεις να κανεις προβλεψεις . μπορεις ομως να περιορισεις τον βαθμ σε ενα πλαισιο με μικρη αποκλιση . και ο παραγοντας του αγχους δεν παιζει κανενα ρολο, οπως και το ξενυχτι . εγω απο την βιολογια κατευθυνσης και μετα δεν κοιμηθηκα μεχρι την πεμπτη απο το αγχος μου . και ομως πηγα πολυ καλα και ας ημουν κατακιτρινος πριν ερθουν τα θεματα !
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν κανω προβλεψεις του τυπου:<<εγραψα 20 στο ενα 19,5 στο αλλο>> κ δεν λεω ηταν γελοια στο ταδε μαθημα κ.λ.π.Κατα τη γνωμη μου τιποτα δεν μπορει να θεωρηθει ευκολο σε τετοιου ειδους εξετασεις(για πολλους λογους οπως για παραδειγμα το αγχος).

 

Συμφωνώ κι εγω μαζι σου και το έχω πει πολλές φορες οτι δεν υπάρχουν γελοία θέματα γιατι ολα ειναι σχετικά. Οσο για τους βαθμους σίγουρα θα βρεθουν πολλοι προ εκπλήξεως και ειδικά αυτοι που λέγανε οτι ήταν γελοία και οτι γραψανε 100/100... :(

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν κανω προβλεψεις του τυπου:<<εγραψα 20 στο ενα 19,5 στο αλλο>> κ δεν λεω ηταν γελοια στο ταδε μαθημα κ.λ.π.Κατα τη γνωμη μου τιποτα δεν μπορει να θεωρηθει ευκολο σε τετοιου ειδους εξετασεις(για πολλους λογους οπως για παραδειγμα το αγχος).

 

 

Φίλε έχεις δίκιο και να ξέρετε κάτι παντού ακούγεται ότι ήταν εύκολα και έτσι όλοι οι γονεις έχουν αρχίσει να έχουν παράλογες απαιτήσεις.Τι θα πει στους γονείς τους κάποιος που δεν τα πήγε τόσο καλά οτι είναι χαζός.Δυστηχώς ουσιαστικά τα άτομα που μας κρίνουν(γονείς)δεν καταλαίνουν ότι το εύκολο είναι υποκειμενικό,οπότε το κράτειν είναι καλό για όλους μας γιατι μετά αντε να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.

Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

και κατι αλλο, οποιος εγραψε καλα τον συμφερει να πει οτι τα θέματα ήταν δυσκολα και οχι οτι ήταν γελοια...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει το αγχος επιδρα διαφορετικα στον καθενα γιατι μερικες φορες βοηθα,αλλα κατα κυριο λογο ειναι καταστρεπτικο.Στη φυσικη για παραδειγμα στο Θεμα 2 με το ματι και τον ηλιο σχεδον ολοι(και καλοι μαθητες) στο σχολειο μου στελναν την ακτινα απο το ματι προς τον ηλιο.Αν δεν ειναι αυτο λαθος αγχους τοτε τι ειναι?Επηρεασμος απο τους x-men ή η κακη στιγμη.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει το αγχος επιδρα διαφορετικα στον καθενα γιατι μερικες φορες βοηθα,αλλα κατα κυριο λογο ειναι καταστρεπτικο.Στη φυσικη για παραδειγμα στο Θεμα 2 με το ματι και τον ηλιο σχεδον ολοι(και καλοι μαθητες) στο σχολειο μου στελναν την ακτινα απο το ματι προς τον ηλιο.Αν δεν ειναι αυτο λαθος αγχους τοτε τι ειναι?Επηρεασμος απο τους x-men ή η κακη στιγμη.

 

αυτο το θεωρω μεγαλη βλακεία και δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα παιδια κάνανε εκει λαθος. Και άγχος να εχεις(οπως ειχα κι εγω) δεν μπορεις να λες οτι τα ματια φωτοβολούν... απο το πολυ φροντιστιριο αυτα παθενεις...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

τετοιοι μαθητες, που θεωρουνται και αριστουχοι, λύσανε το 3ο και 4ο θεμα μονο και μονο επειδη εχουν λυσει παρόμοια στο φροντιστηριο τους και δυστυχώς το μυαλουδακι τους σε περιπτωσεις που μπαινει κατι διαφορετικο(αυτο με το ματι) δεν παιρνει στροφες... και (παλι) δυστυχώς αυτοί θα πάρουν τις θέσεις στα πανεπιστήμια...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικα, ειτε η ακτινα παει απο τον ηλιο προς το ματι, ειτε απο το ματι προς τον ηλιο, το αποτελεσμα ειναι το ιδιο πρακτικα

Ανταλλακτήριο προγνωστικών στοιχήματος ποδοσφαίρου. Από τον παίκτη, για τον παίκτη!

http://www.progno.gr ;)

Link to comment
Share on other sites

οχι φιλε, αν παει απο το ματι, δηλαδη απο το νερο σε αερα τοτε απο την διάθλαση που παθαίνει πλησιάζει την διαχωριστική επιφανεια(το νερο), για αυτο οι πιο πολλοι γραψανε οτι ο ηλιος φαίνεται πιο κατω...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, πανε στην σελιδα 65 του σχολικου, προ τελευταια παραγραφος.

 

Λεει: "Απο τους νομους της διαθλασης προκυπτει οτι η πορεια που ακολουθει μια ακτινα ειναι ιδια ειτε αυτη μεταβαινει απο το υλικο α στο β, ειτε αντιστροφα"

 

Αν το σκεφτεις κ λογικα, την ιδια διαδρομη ακολουθει η ακτινα ειτε παει απο τον ηλιο στο ματι, ειτε απο το ματι στον ηλιο, οταν περναει ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ σημειο της διαχωριστικης επιφανειας.

Ανταλλακτήριο προγνωστικών στοιχήματος ποδοσφαίρου. Από τον παίκτη, για τον παίκτη!

http://www.progno.gr ;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, πανε στην σελιδα 65 του σχολικου, προ τελευταια παραγραφος.

 

Λεει: "Απο τους νομους της διαθλασης προκυπτει οτι η πορεια που ακολουθει μια ακτινα ειναι ιδια ειτε αυτη μεταβαινει απο το υλικο α στο β, ειτε αντιστροφα"

 

Αν το σκεφτεις κ λογικα, την ιδια διαδρομη ακολουθει η ακτινα ειτε παει απο τον ηλιο στο ματι, ειτε απο το ματι στον ηλιο, οταν περναει ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ σημειο της διαχωριστικης επιφανειας.

 

Η διαδρομή της ακτίνας δεν αλλάζει (για τροχιά λέω, όχι φορά)

Απλά πρέπει να θυμάται ο μαθητής ότι ο άνθρωπος βλέπει ευθύγραμμα και γιαυτό βλέπει τον ήλιο πιο ψηλά

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, πανε στην σελιδα 65 του σχολικου, προ τελευταια παραγραφος.

 

Λεει: "Απο τους νομους της διαθλασης προκυπτει οτι η πορεια που ακολουθει μια ακτινα ειναι ιδια ειτε αυτη μεταβαινει απο το υλικο α στο β, ειτε αντιστροφα"

 

Αν το σκεφτεις κ λογικα, την ιδια διαδρομη ακολουθει η ακτινα ειτε παει απο τον ηλιο στο ματι, ειτε απο το ματι στον ηλιο, οταν περναει ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ σημειο της διαχωριστικης επιφανειας.

 

Αυτο εννοείτε, δεν λεω αυτο. Έφτιαξα στα γρήγορα μια ζωγραφιά(φαίνεται δεν ειχα τι αλλο να κανω)

 

http://glyk.kwikphp.com/forum/img/Physics/sun.JPG

glyk.kwikphp.com/forum/img/Physics/sun.JPG

 

Η κόκκινη γραμμή δείχνει την πορεία της ακτίνας απο τον ηλιο στο ματι, ενω η κιτρινη απο το ματι στο ήλιο...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Εχει καποιο προβλημα. Η δεν φαινεται τπτ

Ανταλλακτήριο προγνωστικών στοιχήματος ποδοσφαίρου. Από τον παίκτη, για τον παίκτη!

http://www.progno.gr ;)

Link to comment
Share on other sites

να τωρα το φτιαξα

 

basika exw kanei kati kotsanes sta sinimitona xaxa

pantws kapws etsi eprepe na vgainei

 

δηλαδη, η λυση που λενε οι φυσικοι ειναι απλα να περιγραψεις... αλλα πιστευω οτι επρεπε να ειναι με τριγωνα... ευχτυχως εγω στο γραπτο μου μονο μπλα μπλα ειπα...

 

παντως βγαινει ετσι με συνημιτονα... απλα εχω κανει λαθος αντικαταστασεις

Link to comment
Share on other sites

Για το σχημα μου.

 

Η κόκκινη γραμμή είναι η σωστή, ξέχνα την κίτρινη. Λοιπόν η προέκταση της κόκκινης (δεν την εχω στο σχημα) μας δίνει την ψευδαίσθηση οτι ο ηλιος ειναι πιο πάνω... τελείωσε.

 

 

Το ιδιο εχει και το σχημα που εδωσες...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει αυτο με τα τρίγωνα. Στο σχημα σου λες οτι “η αποσταση που διανύει η ακτινα του Ηλιου στο αερα είναι ιδια αρα η υποτείνουσα στα τριγωνα ΟΑΒ, ΟΓΔ είναι ιδια”. Ιδια με τι?

 

Απλώς ο Ηλιος βρίσκεται λιγο πιο πάνω αλλα οχι και πιο αριστερα(οπως στο σχημα σου)...

Παιδια, η ασκηση ηταν απλώς για να εξετάσει τυος μαθητες αν καταλάβανε τον νόμο της διάθλασης και τιποτε παραπάνω...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

giati einai lathos? ρε συ, η αποσταση του ηλιου απο το Ο δεν αλλαζει... αυτο που αλλαζει ειναι η αποσταση απο τον οριζοντιο αξονα. (ουσιαστικα εννοω οτι ΟΑ=ΟΓ)
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά οι πανελλήνιες τελείωσαν.Σε αυτό το θέμα δεν θα ξαναεξεταστεί ποτέ κανένασ οπότε γιατί τρώγεσται εξάλλου μπορεί να μην ξαναδείται ποτέ το νόμο του SchnellΜην τρωγοσαστε.
Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

Καλα ειναι μεγαλη βλακεια να γραφουμε εξετασεις τωρα.Κανονικα θα επρεπε να ειχαν καταργηθει.Κατι τετοιο θα ευννοουσε και τους καθηγητες(δεν νομιζω να υπαρχουν ανθρωποι που να θελουν να διορθωνουν τετοια εποχη ιστορια της τεχνης ή κοινωνιολογια) και τους μαθητες(ειδικα τους αδιαφορους που θα επαιρναν το απολυτηριο χωρις να προβληματιζονται οι καθηγητες πως να τους διωξουν απο το σχολειο)
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όταν τέλειωσα εγώ το σχολείο, δίναμε τα ενδοσχολικά πολύ πριν τις πανελλήνιες. Όχι ότι τότε είχαμε μυαλό για διάβασμα (των ενδοσχολικών). Το σύστημα των δεσμών ήταν σε άλλα χειρότερο και σε άλλα καλύτερο. Τα πέρασα και τα 2 . Τότε 1η Δέσμη, τώρα θεωρητική.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όταν τέλειωσα εγώ το σχολείο, δίναμε τα ενδοσχολικά πολύ πριν τις πανελλήνιες. Όχι ότι τότε είχαμε μυαλό για διάβασμα (των ενδοσχολικών). Το σύστημα των δεσμών ήταν σε άλλα χειρότερο και σε άλλα καλύτερο. Τα πέρασα και τα 2 . Τότε 1η Δέσμη, τώρα θεωρητική.

 

Γιατί ξανάδωσες η θα ξαναδώσεις?Σε καταλαβαίνω γιατί αν τα έχεις αφήσει καιρό σε αφήνουν τα ρημάδια όσο και αν δεν το θες.

Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...