Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators
Μιας και δεν έχει γίνει επικοινωνία από ότι φαίνεται με τον πάροχο, και δεν έχει εποκλειστεί το ενδεχόμενο να πρόκειται για κάποιο τεχνικό ζήτημα, αλλάζει ο τίτλος.
Link to comment
Share on other sites

Απόλυτα σωστή κίνηση. Πρέπει να ακούσουμε και τις δύο απόψεις πριν αποδεχτούμε άκριτα την άποψη κάποιου παρόχου και συγκεκριμένα του Viber. Εξάλου και η έκφραση ότι το viber διερευνά την υπόθεση (investigate) συμαίνει ότι δεν είναι σίγουρο για την αρχική του κρίση (it seems δεν σημαίνει βεβαιότητα).
Link to comment
Share on other sites

Ποια συσκευή έχεις;

Υπάρχει η δυνατότητα να κλειδώσεις το σήμα σε 2G μόνο, 3G μόνο, 4G μόνο και να εξετάσεις κάθε μία περίπτωση ξεχωριστά;

Link to comment
Share on other sites

Απόλυτα σωστή κίνηση. Πρέπει να ακούσουμε και τις δύο απόψεις πριν αποδεχτούμε άκριτα την άποψη κάποιου παρόχου και συγκεκριμένα του Viber. Εξάλου και η έκφραση ότι το viber διερευνά την υπόθεση (investigate) συμαίνει ότι δεν είναι σίγουρο για την αρχική του κρίση (it seems δεν σημαίνει βεβαιότητα).

 

Ο υπάλληλος της Cosmote ούτε καν κατάλαβε το πρόβλημα. Μου έλεγε μα δεν μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο σε όποιον δεν έχει Viber. Αυτή είναι η άποψη από εκπρόσωπο της Cosmote.

Edited by XP130TD
εκτός ΟΠΧ
Link to comment
Share on other sites

Έχω δοκιμάσει από το πρωί 5 κλήσεις, 3 σε cosmote και 2 σε άλλο πάροχο και σταθερό, και έχοντας κλειστό το wi-fi μόνο με mobile data και δεν μου κόβει καθόλου το viber out. Μια χαρά καλεί και απαντάνε.

what's up το δικό μου νούμερο.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που μένει νομίζω είναι να γίνει ανάλογη δοκιμή απο φρογκ.
Link to comment
Share on other sites

Στο viber υπάρχουν και άλλες αναφορές από χρηστες Cosmote για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, είναι αυτονόητο ότι είναι θέμα cosmote, ίσως να μην επηρεάζονται όλοι, ίσως επηρεαστούν μελόντικα όμως το πρόβλημα είναι στο δίκτυο της cosmote. Χρησιμοποιώ frog, με secure vpn λειτουργεί άψογα ενώ χωρίς βγαίνουν σωστά μια στις τρεις κλήσεις.
Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται σαν πρόβλημα στο routing των κλήσεων, όχι σε φιλτράρισμα του IP δικτύου.

Μήπως κάνουν anti-fraud detection και βλέπουν ότι δικός τους αριθμός έρχεται εκτός του δικού τους δικτύου και τερματίζουν την κλήση;

 

κάτι τέτοιο πρέπει να παίζει γιατί κλήσεις προς αριθμούς άλλων εταιρειών αλλά και σταθερών δεν υπάρχει πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Καλησπέρα σας,

 

Έχει κανείς θέμα με την προώθηση κλήσεων (**21κλπ); Σε 2 διαφορετικές συνδέσεις δεν μου δέχεται την εντολή ενώ πριν δούλευε μια χαρά; Συμβαίνει σε κανένα αλλον; Άλλαξε κάτι;

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις ενεργό το VoLTE δεν θα παιξει. Στείλε END WIFICALL στο 1333, κάνε τις αλλαγές σου και μετά πάλι WIFICALL στο 1333 για να έχεις και πάλι VoLTE
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,

 

Έξω θετικό υπόλοιπο και δοκίμασα αυτά που μου είπατε αλά πάλι τίποτα. Η Μόνη διαφορά είναι τώρα βγάζει μήνυμα σφάλματος αλά πριν τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Λάθος είναι το site.

Ενημέρωσα την Cosmote μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει μια περιπτωση που η cosmote να το εκλεισε το 0.facebook

λένε οτι εγινε με αποφαση της ΕΕΤΤ ..ισχυει κατι τετοιο;

Mi 9 Lite 128 GB Aurora Blue

COSMOTE WHATS UP

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει μια περιπτωση που η cosmote να το εκλεισε το 0.facebook

λένε οτι εγινε με αποφαση της ΕΕΤΤ ..ισχυει κατι τετοιο;

 

ισχύει είναι οδηγία της ΕΕΤΤ

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σε ποια ανακοίνωση είναι γιατί δεν υπάρχει πουθενα στο internet! Νομίζω είναι δικαιολογία της κοσμοτε

 

και εγώ αυτό νομίζω ...

Mi 9 Lite 128 GB Aurora Blue

COSMOTE WHATS UP

Link to comment
Share on other sites

Από την Cosmote έλαβα την ακόλουθη ενημέρωση.

 

Αγαπητέ κύριε ΧΧΧΧΧ

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Σε συνέχεια της γραπτής σας επικοινωνίας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ενημέρωση για την υπηρεσία της προώθησης κλήσεων μέσω του site είναι ορθή και λειτουργεί κανονικά. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα προσπαθώντας να ενεργοποιήσετε την εν λόγω υπηρεσία με τις εντολές που υπάρχουν ανηρτημένες, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε.

 

Επιπρόσθετα, και σε συνέχεια της προηγούμενης γραπτής σας επικοινωνίας ελέγχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της ίδιας υπηρεσίας και με την εντολή *21* αριθμός κινητού ή σταθερού τηλεφώνου # και το πλήκτρο κλήσης.

 

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας και παραμένουμε στη διάθεση σας ώστε να συζητήσουμε εκ νέου ότι σας απασχόλησε.

 

Για το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών,

 

ΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ.

Link to comment
Share on other sites

Η δοκιμή στα δικά μου κινητά έδειξε ότι σε δύο δίκτυα η εντολή **21* λειτουργεί κανονικά

Άρα κάποιο πρόβλημα θα είχε το τηλέφωνο σου φίλε μου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για σας παιδιά. Αντιμετωπίζω ένα θέμα μήνες τώρα.

Έχω δύο κάρτες, μία Γουατσαπ και μία φρόγκ σε συσκευή Huawei P20 Προ.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η Κοσμοτέ έχει σαν υπηρεσία να ενημερώνεσαι με γραπτό μήνυμα όταν το κινητό είναι εκτός δικτύου η απενεργοποπιημένο και είχες κλήση.

Εδώ και πολλά χρόνια κατά καιρούς, ακόμα και στο συμβόλαιο που είχα παλαιότερα, αυτή η υπηρεσία χανόταν και έπρεπε να πάρω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών να την ξαναενεργοποιήσουν.

Σιγά σιγά πήρα και δεύτερη κάρτα και αγόρασα και dual active συσκευή. Όμως κατά καιρούς συνεχιζόταν το ίδιο, δεν ερχόντουσαν τα μηνύματα όταν ήταν κλειστό το κινητό.

Φτάνουμε πριν από κάτι μήνες όπου άλλαξα συσκευή σε dual sim Huawei P20 Pro και αναγκάστηκα να προωθήσω την μία γραμμή στην άλλη ώστε το τηλέφωνο να μην δείχνει κλειστό και χάνω κλήσεις, αλλά να χτυπάει η κλήση όταν με καλούν στην μία η στην άλλη γραμμή.

Ξαφνικά ανακάλυψα ότι δεν μπορούσα να κάνω σωστά τις προωθήσεις με τίποτα και επίσης τα μηνύματα δεν ερχόντουσαν όταν με έπαιρναν στην μία γραμμή ενώ μιλούσα στην άλλη, οπότε πήρα στην εξυπηρέτηση και μου έφτιαξαν τα μηνύματα.

Με τα πολλά τηλέφωνα που ξεκίνησαν εδώ και μήνες στην εξυπηρέτηση με βοήθησαν και μετά από καιρό και άπειρες δοκιμές κλήσεων και ρυθμίσεων βγήκε το εξής πόρισμα-συμπερασμα το οποίο δεν ξέρω αν είναι θέμα Κοσμοτέ η κάτι άλλο.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι ακριβώς γίνεται:

Για να κάνω προώθηση κλήσεων από τη μία γραμμή στην άλλη δούλεψε μόνο όταν πάτησα την εντολή **62*αριθμός κινητού,δίεση και κλήση. Επίσης τώρα με android 9 δουλεύει και από το μενού ρυθμίσεων όταν το ενεργοποιήσω, ενώ στην ίδια συσκευή στο Android 8.1 δεν γινόταν.

Όμως για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία ειδοποίησης με γραπτό μήνυμα όταν το κινητό είναι εκτός η κλειστό, καταχωρείται στο δίκτυο μία άλλη εντολή προώθησης κλήσεων η οποία είναι **62*69753"τελευταία οκτώ ψηφία αριθμού κινητού"δίεση και κλήση.

Όμως με την παραπάνω υπηρεσία ειδοποίησης και δίνοντας την αντίστοιχη εντολή χάνω την προώθηση κλήσεων και έρχονται μηνύματα αν με πάρει κάππιος ενώ μιλάω στην άλλη γραμμή.

Αν ενεργοποποιήσω την προώθηση από την μία γραμμή στην άλλη χάνονται οι ειδοποιήσεις μηνυμάτων όταν είναι κλειστό η εκτός, αλλά δεν χάνω τις κλήσεις όταν μιλάω στην άλλη γραμμή.

Από την εξυπηρέτηση μου είπαν ότι κανονικά δεν πρέπει να χάνω τις προωθήσεις όταν ενεργοποιείται η υπηρεσία μηνήματος για κλειστό η εκτός δικτύου κινητό.

Βλέπετε καμμιά λύση παιδιά να έχω ταυτόχρονα και μηνήματα ειδοποίσησης όταν το κινητό είναι εκτός η κλειστό και προώθηση από τη μία γραμμή στην άλλη?

Wifi calling, Volte κ.λ.π. είναι απενεργοποιημένα, έχω δοκιμάσει και ενεργοποιημένα, έχω δοκιμάσει όους τους πιθανούς και απίθανους συνδυασμούς, με άλλους κωδικούς για τηλεφωνητές, χωρίς τηλεφωνητές, με ενημέρωση καλούντα η χωρίς κ.λ.π.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και σε απλο τηλέφωνο δεν μπορείς να κάνεις και τα δύο μαζί. Όπως είδες στο μενού του τηλεφώνου, μία προώθηση μπορείς να κάνεις όταν το τηλέφωνο είναι κλειστό ή εκτός δικτύου. Επί της ουσίας είτε κάνεις τη ρύθμιση μέσα από το μενού του τηλεφώνου είτε με τους κωδικούς δικτύου,το ίδιο γίνεται, μία προώθηση είναι αυτή που γίνεται. Δεν μπορείς ταυτόχρονα να προωθήσεις την κλήση σε έναν άλλον αριθμό και να έχεις και το μήνυμα που σε ειδοποιεί για την κλήση. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...