Jump to content

Motorola Edge 60 Pro


fotisbasm_
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

23 minutes ago, tsimisde said:

Επειδή μου έχει τύχει, κάπου θυμάμαι μου είχε βγάλει την επιλογή να μην μου εγκατασταθούν τα παιχνίδια, το είχα κάνει και δεν είχα μετά να τις απεγκαθιστώ....

Στην αρχη οταν στηνεις το τηλεφωνο, το εβγαζε και θυμαμαι οτι τα ξετικαρα. Τωρα δεν ξερω τι αλλαξε. Νομιζω το βρηκα. Θελει απενεργοποιηση το Moto App Manager.

 

1086.png

Edited by r31134

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 240
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

On 3/2/2026 at 3:04 ΜΜ, r31134 said:

Ολα αυτα που ζητας, δεν θα τα εβαζαν δωρεαν και θα ανεβαζε το κοστος και θα πηγαινε σε αλλη κατηγορια χρηματων και μετα θα υστερουσε αλλου σε σχεση με τον ανταγωνισμο κλπ κλπ που θα εδινε αλλα σε εκεινα τα λεφτα.

Αυτά τα 2 πράγματα που αναφέρω, τα έδινε πχ πέρυσι το Oneplus Nord 5/Realme GT 7T/Poco, άρα δεν τίθεται θέμα αυξημένου κόστους.

Από εκεί και πέρα, δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δικαιολογείς τα πάντα στο συγκεκριμένο κινητό.

Κανείς δεν είπε ότι η συσκευή είναι κακή, αργή κλπ.

Είπαμε ότι είναι all around μια από τις καλύτερες προτάσεις πλέον σε αυτά τα χρήματα, απλά αναφέρθηκαν ορισμένοι επιμέρους τομεις που υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό(ή σε σχέση με το προηγούμενο Edge 50 Pro),όπως συμβαίνει με όλες τις συσκευές/εταιρείες.

Edited by Fulgore1
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Fulgore1 said:

Αυτά τα 2 πράγματα που αναφέρω, τα έδινε πχ πέρυσι το Oneplus Nord 5/Realme GT 7T/Poco, άρα δεν τίθεται θέμα αυξημένου κόστους.

Από εκεί και πέρα, δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δικαιολογείς τα πάντα στο συγκεκριμένο κινητό.

Κανείς δεν είπε ότι η συσκευή είναι κακή, αργή κλπ.

Είπαμε ότι είναι all around μια από τις καλύτερες προτάσεις πλέον σε αυτά τα χρήματα, απλά αναφέρθηκαν ορισμένοι επιμέρους τομεις που υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό(ή σε σχέση με το προηγούμενο Edge 50 Pro),όπως συμβαίνει με όλες τις συσκευές/εταιρείες.

Προφανως επειδη παρουσιάζεις κατι ως αρνητικο συγκριτικα με τον ανταγωνισμο καθε φορα ή προηγουμενες σειρες. Και δεν το εξεταζεις μονο του. Θα νομιζει κανεις οτι με το πρωτο ταπ θα κολλησει ο επεξεργαστης.

Αμα διαβασεις προσεκτικά το τοπικ θα δεις οτι εχω πει τουλαχιστον δυο φορες οτι το pro ειναι vfm οχι στην τιμη των 600€ και γι αυτο πηγαμε σε αυτοι οι περισσοτεροι οταν επεσε στα 320 εως 380€ το Νοεμβριο. Μεχρι τοτε το fusion εκανε θραυση. Οποτε τουλαχιστον αστοχο οτι δικαιολογω τα παντα στο pro.

Και μιας και ανεφερες και αλλες συσκευες, ας τις βαλουμε σε ενα γραφημα ολες μαζι να δουμε τα συν και τα πλην της καθε μιας. Ξεκινωντας με ιδια ram+αποθηκευτικο. 

https://versus.com/en/motorola-edge-60-pro-vs-oneplus-nord-5-vs-realme-gt-7

Edited by r31134

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

Η συσκευή ήρθε. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές όσο αφορά την εξωτερική εμφάνιση. Πήρα το μωβ γιατί είναι για την σύζυγο. Μου θυμίζει μία παλιά μου συσκευή σε αίσθηση και ποιότητα, το HTC 8X. Θα το στήσω και θα επανέλθω γιατί έχει ψωμί η υπόθεση. 

Link to comment
Share on other sites

Είπα να πάρω ένα smartwatch που να μπορώ να μιλάω κιόλας μέσω Bluetooth μνμ κλπ πήγα για το OnePlus 3 και βλέπω review και τσουπ λέει υπάρχει πρόβλημα με ενα Motorola g54  αναγνώριζει λέει το smartwatch σαν ηχείο και περνάει τον ήχο από εκεί και να μην τα λέω πολλά και κάποιο άλλο πρόβλημα με τα Huawei και ότι γενικά υπάρχει θέμα τώρα φταίει το συγκεκριμένο μοντέλο της μοτορολα είναι σε όλα δεν ξέρω έχει κάποιος smartwatch που το έχει συνδέσει?

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, doomgeorge said:

Είπα να πάρω ένα smartwatch που να μπορώ να μιλάω κιόλας μέσω Bluetooth μνμ κλπ πήγα για το OnePlus 3 και βλέπω review και τσουπ λέει υπάρχει πρόβλημα με ενα Motorola g54  αναγνώριζει λέει το smartwatch σαν ηχείο και περνάει τον ήχο από εκεί και να μην τα λέω πολλά και κάποιο άλλο πρόβλημα με τα Huawei και ότι γενικά υπάρχει θέμα τώρα φταίει το συγκεκριμένο μοντέλο της μοτορολα είναι σε όλα δεν ξέρω έχει κάποιος smartwatch που το έχει συνδέσει?

Μου το έκανε αυτό που λες και ακουγόταν ο ήχος από το smart watch.Ισως ήταν τυχαίο.Δεν θυμάμαι τι έκανα .Νομίζω έκλεισα το Bluetooth και το ξανά άνοιξα.Μονο μια φορά το έκανε.Γενικα πάντως σε σχέση με το προηγούμενο (Poco m4 pro 5g) η σύνδεση με το ρολόι είναι πιο σταθερή .Καμία σχέση.

Edited by glofiish
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, glofiish said:

Μου το έκανε αυτό που λες και ακουγόταν ο ήχος από το smart watch.Ισως ήταν τυχαίο.Μονο μια φορά το έκανε.Δεν θυμάμαι τι έκανα .Νομίζω έκλεισα το Bluetooth και το ξανά άνοιξα.Μονο μια φορά το έκανε.Γενικα πάντως σε σχέση με το προηγούμενο (Poco m4 pro 5g) η σύνδεση με το ρολόι είναι πιο σταθερή .Καμία σχέση.

Πιο smartwatch έχεις?

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, doomgeorge said:

Πιο smartwatch έχεις?

Ένα blackwiew w60 .Και επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι όταν συνδέθηκα στο Motorola πρώτη φορά ,το ρολόι έκανε ένα restart και μου άλλαξε watch face και αυτό που είχα χάθηκε.Εκανε αναβάθμιση; Δεν μπορώ να καταλάβω τι εγινε.Παντως γενικά η εμπειρία μου είναι καλύτερη σε σχέση με το Poco στο θέμα του ρολογιού 

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, r31134 said:

1)Προφανως επειδη παρουσιάζεις κατι ως αρνητικο συγκριτικα με τον ανταγωνισμο καθε φορα ή προηγουμενες σειρες. Και δεν το εξεταζεις μονο του. Θα νομιζει κανεις οτι με το πρωτο ταπ θα κολλησει ο επεξεργαστης.

2) Ανδιαβασεις προσεκτικά το τοπικ θα δεις οτι εχω πει τουλαχιστον δυο φορες οτι το pro ειναι vfm οχι στην τιμη των 600€ και γι αυτο πηγαμε σε αυτοι οι περισσοτεροι οταν επεσε στα 320 εως 380€ το Νοεμβριο. Μεχρι τοτε το fusion εκανε θραυση. Οποτε τουλαχιστον αστοχο οτι δικαιολογω τα παντα στο pro.

Στο πρώτο, πουθενά δεν έγραψα ότι ο επεξεργαστής του edge είναι κακός,αργός ή η συσκευή κολλάει για να προκύψει ένα τέτοιο συμπέρασμα. Αρα άκυρο το σχόλιο.

Εγραψα ότι ειναι πίσω από τον ανταγωνισμό, σαν να πει κάποιος ότι τα 67 ή 90W γρήγορης φόρτισης ειναι πίσω από τα 100 και 120W αλλων συσκευών.

Στο 2ρο κομμάτι ναι μεν όντως γράφτηκε αυτό το πράγμα αλλά με 0 επιχειρήματα στο πως προκύπτει αυτό.

Για να μην αξίζει τα day one χρήματα του αλλά να πρέπει να πέσει κάτω από τα 390ευρώ για να αξιζει, δεν σημαίνει ότι υστερεί σε κάποιους τομείς?

Γιαυτό ακριβώς ανέφερα εγώ ορισμένα αρνητικά της συσκευής, για να υπάρχει καλύτερη εικόνα με + και -, ενώ όμως τόνισα ότι σαν σύνολο είναι από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς την παρούσα χρονική στιγμή.

Απλά ξέρεις ποια ειναι η αλήθεια? Στα περισσότερα θέματα συσκευών, δεν θέλουν πολλοί κάτοχοι να γινεται κριτική στην συσκευή τους γιατι θίγονται και τους κακοφαίνεται.

Σαν να πάει κάποιος στο θέμα του Samsung A56, να αναφέρει την αργή φόρτιση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και να του πουν οι κάτοχοι ''καλύτερα που δεν υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση, να μην χαλάσει πιο γρήγορα η μπαταρία''.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Fulgore1 said:

Στο πρώτο, πουθενά δεν έγραψα ότι ο επεξεργαστής του edge είναι κακός,αργός ή η συσκευή κολλάει για να προκύψει ένα τέτοιο συμπέρασμα. Αρα άκυρο το σχόλιο.

Εγραψα ότι ειναι πίσω από τον ανταγωνισμό, σαν να πει κάποιος ότι τα 67 ή 90W γρήγορης φόρτισης ειναι πίσω από τα 100 και 120W αλλων συσκευών.

Στο 2ρο κομμάτι ναι μεν όντως γράφτηκε αυτό το πράγμα αλλά με 0 επιχειρήματα στο πως προκύπτει αυτό.

Για να μην αξίζει τα day one χρήματα του αλλά να πρέπει να πέσει κάτω από τα 390ευρώ για να αξιζει, δεν σημαίνει ότι υστερεί σε κάποιους τομείς?

Γιαυτό ακριβώς ανέφερα εγώ ορισμένα αρνητικά της συσκευής, για να υπάρχει καλύτερη εικόνα με + και -, ενώ όμως τόνισα ότι σαν σύνολο είναι από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς την παρούσα χρονική στιγμή.

Απλά ξέρεις ποια ειναι η αλήθεια? Στα περισσότερα θέματα συσκευών, δεν θέλουν πολλοί κάτοχοι να γινεται κριτική στην συσκευή τους γιατι θίγονται και τους κακοφαίνεται.

Σαν να πάει κάποιος στο θέμα του Samsung A56, να αναφέρει την αργή φόρτιση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και να του πουν οι κάτοχοι ''καλύτερα που δεν υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση, να μην χαλάσει πιο γρήγορα η μπαταρία''.

 Δεν αξιζει 600€ αυτο ουτε καμια συσκευη δεν αξιζει την τιμη της day one. Πολυ απλα φουσκωμενες τιμες. Αλλοι ξεκινανε υπερφουσκωμενες τιμες και τις ριχνουν πολυ και αλλοι πανε πιο συντηριτικα.Αναλογα και τις πωλησεις. Θες αλλο επιχειρημα περι vfm ή ειμαστε ενταξει; Ουτε με snapdragon θα αξιζε στα ιδια λεφτα που σιγουρα θα ηταν ακριβοτερο.

Χειροτερο ειναι τα 90w σε σχεση με τα 120w. Ειναι ομως τα 90w αξιοπρεπής ταχυτητα που βρισκεις σε πολυ ακριβοτερες συσκευες; Δεν σου λεω 15w για να ειναι αρνητικο, σου λεω για 90w. Το ιδιο σου ειπα και για επεξεργαστη και updates.

Αλλο λοιπον το τι ειναι αρνητικο ή θετικο και αλλο τι ειναι χειροτερο ή καλυτερο σε σχεση με κατι αλλο.

Και επειδη σου αρεσει ο ανταγωνισμος, στο πιο πανω λινκ φαινονται αναλυτικα ολα. Που υστερει και που υπερτερει καθε ανταγωνιστης. 

Το ποια ειναι αληθεια, δυστυχως δεν μπορεις να το ορισεις ουτε εσυ ουτε εγω. Ισως θα μπορουσε ενας που θα ειχε ολες τις συσκευες στα χερια του και θα ειχε μια πιο σφαιρικη αποψη. 

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

Αδέρφια μην μαλώνετε ο καθένας το βλέπει από την μεριά του για εμένα ακόμα και στα 600 ευρώ αξίζει τα λεφτά του γιατί αυτά που ήθελα τα έχει και εξηγώ ποιότητα κατασκευής κράτημα στο χέρι μέγεθος εμφάνιση κάμερα λειτουργικό ai Motorola κανένα τηλέφωνο έως τα χρήματα αυτά δεν μου άρεσε για κάποιο λόγο η Xiaomi πχ για το λειτουργικό η realme εμφάνιση και ο άχρηστος για εμένα x2 τηλεφακός sumsung κάτι αντίστοιχο πας στα 1000 ότι είναι αγιρασμενο από Ελλάδα με κανονική εγγύηση κλπ κλπ οπότε για εμένα είναι το απόλυτο vfm ναι ο επεξεργαστής δεν είναι ο καλύτερος που θα μπορούσε ούτε το software της κάμερας και η ενημερώσεις δεν είναι κάθε μήνα αλλά μετά δεν θα έκανε και 1000 ευρώ?λέω εγώ τώρα...δεν υπάρχει το απόλυτο vfm για αυτόν που παίζει παιχνίδια βαριά μπορεί να είναι το realme για εμένα είναι το Motorola όταν είδα στον Γερμανό ότι το έχει 380 και με αγορές πάνω από 380 είχε και +15% το τσίμπησα όπως και το g86 power edition για τον γιο που το είχε 220 δλδ έδωσα για τα δύο αυτά κινητά 500 ευρώ μείον 15% και μείον 24% γιατί τα έκοψα τιμολόγιο εντάξει μόνο το τηλέφωνό της πωλήτριας δεν πήρα που ήταν ομορφούλα στην τελική άσχετα με της αρχικές τιμές αυτό που παίζει ρόλο στο vfm είναι εσύ τελικά τι πληρώσες και τέλος για να πω και ένα αρνητικό για εμένα τουλάχιστον είναι η edge οθόνη που δεν μπαίνει πάνω προστασία εύκολα χαρείτε το κινητό σας 

Link to comment
Share on other sites

Είχα το Realme GT7. Στην τιμή όμως που ήταν το Edge 60 Pro στη black Friday, το βρήκα πάρα πολύ καλό deal. Ήμουν ικανοποιημένος με το Edge 60 Fusion, πήγα καρφωτός για το Edge 60 Pro, χωρίς πολλή σκέψη. 

Είμαι της άποψης ότι κανένα κινητό δεν αξίζει στο 100% τα χρήματα του. Στα 380€ όμως, ΔΕΝ βρίσκεις τηλεφακό και ασύρματη φόρτιση μεταξύ άλλων, ήταν πραγματικό κελεπούρι.

Δεν είναι το ζητούμενο ένα σούπερ ντουπερ ουαου τσιπάκι, δε μιλάμε για flagship συσκευή, μιλάμε για μια high end midrange συσκευή κατά τη γνώμη μου και εκεί, τα καταφέρνει περίφημα....

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, tsimisde said:

Είχα το Realme GT7. Στην τιμή όμως που ήταν το Edge 60 Pro στη black Friday, το βρήκα πάρα πολύ καλό deal. Ήμουν ικανοποιημένος με το Edge 60 Fusion, πήγα καρφωτός για το Edge 60 Pro, χωρίς πολλή σκέψη. 

Είμαι της άποψης ότι κανένα κινητό δεν αξίζει στο 100% τα χρήματα του. Στα 380€ όμως, ΔΕΝ βρίσκεις τηλεφακό και ασύρματη φόρτιση μεταξύ άλλων, ήταν πραγματικό κελεπούρι.

Δεν είναι το ζητούμενο ένα σούπερ ντουπερ ουαου τσιπάκι, δε μιλάμε για flagship συσκευή, μιλάμε για μια high end midrange συσκευή κατά τη γνώμη μου και εκεί, τα καταφέρνει περίφημα....

Συνηθως το τσιπακι την πληρωνει για τον "ανταγωνισμο" σε καθε συζητηση ομως.

Παραβλεπουμε αλλα θετικα και προβαλουμε καποια αλλα ως αρνητικα, συγκριτικα με αλλες συσκευες ιδιου μπατζετ τα οποια ομως και παλι ειναι πολυ καλα χαρακτηριστικα μιας συσκευης.

Εγω το θεωρησα υπερευκαιρια να το αγορασω στα 330€ περιπου απο Γερμανο(-15% επιστροφη απο 380€) και μεσα στην τιμη ειναι και +1 ετος εγγυηση επιπλεον. Δεδομενου οτι επρεπε να βρω συσκευη για τη μητερα μου, της εδωσα τελικα το fusion να βγαλει μερικα χρονια και συνεχιζω με το pro. 

Το πρωτο που με τραβηξε ηταν η τιμη αυτη και το δευτερο οτι ειχα την εμπειρια του fusion οποτε δεν ασχοληθηκα καν με αλλες συσκευες προσφορας εκεινη την περιοδο. Και οταν ενα τηλεφωνο δουλευει απροβληματιστα,στα κανει ολα οσα θελεις,ειναι ευχαριστο,βολικο στην χρηση κυριως λογω βαρους και παχους, δοκιμασμενο φωτογραφικα με πανω απο 3500 φωτογραφιες και βιντεο και σε προκαλει να το σκαλιζεις συνεχεια,τοτε δεν καθομαι να ψαχνω και να χανομαι σε συγκρισεις επι συγκρισεων με ανταγωνισμο και επιλεγω το αναβαθμισμενο του αδερφακι.

Ξερω να παραγγειλω και poco απο εξωτερικο σε τιμη χωμα με κουπονια και προσφορες αλλα δεν με τραβαει ξανα η εμπειρια μου με xiaomi και hyper os. Προηγουμενη συσκευη asus zenfone 10 (16/512, SD 8 gen2)το οποιο ηταν εξαιρετικο αλλα το κομπλεξ των ελληνων παροχων να θελουν πιστοποιησεις για να συμπεριλαβουν τις λιγοτερο εμπορικες συσκευες σε 5g και volte/wifi calling πρακτικα το καθιστουν ως ενα βαθμο δυσχρηστο στην επικοινωνια.

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, tsimisde said:

Είμαι της άποψης ότι κανένα κινητό δεν αξίζει στο 100% τα χρήματα του. Στα 380€ όμως, ΔΕΝ βρίσκεις τηλεφακό και ασύρματη φόρτιση μεταξύ άλλων, ήταν πραγματικό κελεπούρι.

Εχεις δίκιο, όμως στα 38-430ευρώ που παίζει το κινητο πλέον , όπως δεν βρισκεις αυτά τα πράγματα, βρισκεις στον ανταγωνισμό άλλα πράγματα που δεν έχει η συσκευή, πέραν από πιο δυνατό τσιπάκι.

Από εκεί και πέρα οκ, λάθος μου που κάθομαι και συγκρίνω την κάθε συσκευή με τον ανταγωνισμό οπως γινόταν στο παρελθόν, ενώ πλέον έχει αλλάξει αυτό στο forum.

Και για να μην χαλάει άλλο το θέμα, δεν θα σχολιάσω κάτι άλλο στο εδώ θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την συσκευή από μέσα Νοεμβρίου από Πλαίσιο που το είχε προσφορά στα 379 και με τιμολόγιο μου βγήκε 305.

Πρωτη μου Motorola συσκευή, ψιλό κοίταζα και το περσινό μοντέλο (50 pro) τέλη άνοιξης 25 στα 399 από e-germano αλλά επειδή ήταν πολύ κοντά στο ανακοινωθεί το 60 pro, περίμενα και τελικά έκανα καλά διότι με το 60 έδωσε πολύ σημαντική αναβάθμιση στη χωρητικότητα μπαταρίας (4500vs 6000) τώρα την υποβάθμιση στη ταχύτητα φόρτισης κλαιν μαιν για το 99% χρηστών. 

Σαν εντυπώσεις πολύ ευχαριστημένος με οθόνη, αυτονομία, λιτό UI αλλά με έξτρα καλούδια σε customization να απογειώσουν την εμπειρία χρήσης. 

Καμία σχέση με το περισσότερο άδειο UI των Pixel. 

Προσωπικά η κυρτή οθόνη μου έλλειψε απο oneplus 11 το τελευταίο που είχα με κυρτή πυκνή διότι βολεύει αφάνταστα περισσότερο στο κράτημα και χειρισμό με ένα χέρι. 

Επειδή έχω και το OnePlus Nord 4 παράλληλα και εναλλασω μεταξύ τους προσωπικά σαν βολικοτητα σε κράτημα - χειρισμό το motorola υπερτερεί. 

Να ρωτήσω επειδή έχω μεινει με Android 15 όσοι το έκαναν αναβάθμιση στο 16 είδαν κάποια διαφορά στο χειρότερο στην αυτονομία? 

Το ρωτάω διότι στο OnePlus είδα και έκανα downgrade στην προηγούμενη έκδοση Android, αλλά στο Motorola επειδή είναι το πρώτο μου κινητό που δουλεύω, αγνοώ την όποια δυνατότητα (αν υπάρχει) να κάνεις downgrade αν δεν μείνεις ευχαριστημένος και για αυτό διστάζω περάσω την 16.

OnePlus Nord 4 - Motorola Edge 60 Pro

 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, alextrela said:

Έχω την συσκευή από μέσα Νοεμβρίου από Πλαίσιο που το είχε προσφορά στα 379 και με τιμολόγιο μου βγήκε 305.

Πρωτη μου Motorola συσκευή, ψιλό κοίταζα και το περσινό μοντέλο (50 pro) τέλη άνοιξης 25 στα 399 από e-germano αλλά επειδή ήταν πολύ κοντά στο ανακοινωθεί το 60 pro, περίμενα και τελικά έκανα καλά διότι με το 60 έδωσε πολύ σημαντική αναβάθμιση στη χωρητικότητα μπαταρίας (4500vs 6000) τώρα την υποβάθμιση στη ταχύτητα φόρτισης κλαιν μαιν για το 99% χρηστών. 

Σαν εντυπώσεις πολύ ευχαριστημένος με οθόνη, αυτονομία, λιτό UI αλλά με έξτρα καλούδια σε customization να απογειώσουν την εμπειρία χρήσης. 

Καμία σχέση με το περισσότερο άδειο UI των Pixel. 

Προσωπικά η κυρτή οθόνη μου έλλειψε απο oneplus 11 το τελευταίο που είχα με κυρτή πυκνή διότι βολεύει αφάνταστα περισσότερο στο κράτημα και χειρισμό με ένα χέρι. 

Επειδή έχω και το OnePlus Nord 4 παράλληλα και εναλλασω μεταξύ τους προσωπικά σαν βολικοτητα σε κράτημα - χειρισμό το motorola υπερτερεί. 

Να ρωτήσω επειδή έχω μεινει με Android 15 όσοι το έκαναν αναβάθμιση στο 16 είδαν κάποια διαφορά στο χειρότερο στην αυτονομία? 

Το ρωτάω διότι στο OnePlus είδα και έκανα downgrade στην προηγούμενη έκδοση Android, αλλά στο Motorola επειδή είναι το πρώτο μου κινητό που δουλεύω, αγνοώ την όποια δυνατότητα (αν υπάρχει) να κάνεις downgrade αν δεν μείνεις ευχαριστημένος και για αυτό διστάζω περάσω την 16.

Και εγώ είχα ενδοιασμούς για την 16, προχώρα κανονικά. Το βασικό που είναι η άριστη μπαταρία παρέμεινε στα ίδια επίπεδα. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, alextrela said:

Έχω την συσκευή από μέσα Νοεμβρίου από Πλαίσιο που το είχε προσφορά στα 379 και με τιμολόγιο μου βγήκε 305.

Πρωτη μου Motorola συσκευή, ψιλό κοίταζα και το περσινό μοντέλο (50 pro) τέλη άνοιξης 25 στα 399 από e-germano αλλά επειδή ήταν πολύ κοντά στο ανακοινωθεί το 60 pro, περίμενα και τελικά έκανα καλά διότι με το 60 έδωσε πολύ σημαντική αναβάθμιση στη χωρητικότητα μπαταρίας (4500vs 6000) τώρα την υποβάθμιση στη ταχύτητα φόρτισης κλαιν μαιν για το 99% χρηστών. 

Σαν εντυπώσεις πολύ ευχαριστημένος με οθόνη, αυτονομία, λιτό UI αλλά με έξτρα καλούδια σε customization να απογειώσουν την εμπειρία χρήσης. 

Καμία σχέση με το περισσότερο άδειο UI των Pixel. 

Προσωπικά η κυρτή οθόνη μου έλλειψε απο oneplus 11 το τελευταίο που είχα με κυρτή πυκνή διότι βολεύει αφάνταστα περισσότερο στο κράτημα και χειρισμό με ένα χέρι. 

Επειδή έχω και το OnePlus Nord 4 παράλληλα και εναλλασω μεταξύ τους προσωπικά σαν βολικοτητα σε κράτημα - χειρισμό το motorola υπερτερεί. 

Να ρωτήσω επειδή έχω μεινει με Android 15 όσοι το έκαναν αναβάθμιση στο 16 είδαν κάποια διαφορά στο χειρότερο στην αυτονομία? 

Το ρωτάω διότι στο OnePlus είδα και έκανα downgrade στην προηγούμενη έκδοση Android, αλλά στο Motorola επειδή είναι το πρώτο μου κινητό που δουλεύω, αγνοώ την όποια δυνατότητα (αν υπάρχει) να κάνεις downgrade αν δεν μείνεις ευχαριστημένος και για αυτό διστάζω περάσω την 16.

Δεν θα έχεις θέμα με την αναβάθμιση, προχώρα άφοβα 

Link to comment
Share on other sites

Welcome Alextrela (μολις ειδα το ονομα σου θυμηθηκα εποχες oneplus 7 pro) και οσοι αλλοι το πηρατε.

Επειδη με το που το ανοιξα ηρθε και το android 16, δεν εχω να συγκρινω κατι και επειδη εκανα εντελως πεντακαθαρη εγκατασταση, πριν βαλω οτιδηποτε, μεχρι σημερα το κινητο παει κρεμα. Και η μπαταρια οπως λενε ολοι, αντεχει καλα μεσα στη μερα. Σε αναμονη με λειτουργια πτησης τα βραδια,παντα ενεργο vowifi,τοποθεσια, περιπου σε 7 ωρες χανει 1% ως το πολυ 2% ενεργεια. Αν ειναι καποιοιυ ειδους ενδειξη αυτη.

Καποιες λιγο πιο ψαγμενες ρυθμισεις σε θεματα χρησης,ασφαλειας κλπ ειναι που με κερδισαν στην motorola εδω και 7-8 μηνες, μαζι με την προστασια της μπαταριας κατα τη φορτιση. Τις εχουμε αναφερει λιγες σελιδες πιο πισω,εδω και στο fusion. Συν οτι παιζουν 5g/volte/vowifi με ολους τους παροχους, κατι που ακομα δεν ειναι αυτονόητο στη Ελλαδα. Θα σε εντυπωσιασει η καμερα.

Για downgrade δεν πιστευω θα σου επιστρεψει να κανεις αλλα δεν θα χρειαστει. Eχει το software fix tool αλλα δεν βλεπω downgrade επισημα.

 

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2026 at 11:35 ΜΜ, glofiish said:

Ένα blackwiew w60 .Και επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι όταν συνδέθηκα στο Motorola πρώτη φορά ,το ρολόι έκανε ένα restart και μου άλλαξε watch face και αυτό που είχα χάθηκε.Εκανε αναβάθμιση; Δεν μπορώ να καταλάβω τι εγινε.Παντως γενικά η εμπειρία μου είναι καλύτερη σε σχέση με το Poco στο θέμα του ρολογιού 

Μου κάνανε δώρο ένα blitzwolf bw-hl7 έχεις κανένα tip πληροφορία ρυθμίσεις κλπ το έχεις καιρό? στείλε pm να μην ενοχλούμε αν θες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά από δέκα μέρες περίπου με την συσκευή, γράφω την άποψή μου. Η οθόνη είναι η κλασσική oled της LG που σε απεικόνιση είναι διαφορετική ερχόμενος από Samsung αλλά κάτω από το φως του ήλιου δεν έχω παράπονο. Σαν κατασκευή βάζει τα γυαλιά στους υπόλοιπους. Τρομερή αίσθηση. Οι κάμερες.... αν κάποιος θέλει φωτογραφικό τηλέφωνο, πάει απευθείας στο συγκεκριμένο κινητό, δεν κοιτάει καν προς Redmi. Για τα χρήματά του, ακόμα και το βράδυ είναι πάνω από το μέσο όρο. Στο software, επειδή είχα αρκετά χρόνια να πιάσω Motorola περίμενα λίγο καλύτερα τα πράματα. Να γίνω πιο συγκεκριμένος διότι δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι θέμα επεξεργαστικής ισχύς ή software. Έχω ανοιχτές εφαρμογές στο multitask και όταν κάνω ώρα να μπω, εμφανίζει το εικονίδιο της εφαρμογής και μετά μπαίνει στην εφαρμογή. Δεν μπαίνει ακαριαία. Δηλ, μπαίνω στις ρυθμίσεις για παράδειγμα και βλέπω το γρανάζι του εικονιδίου και μετά μπαίνει στις ρυθμίσεις. Σπαστικό για εμένα. 'Κακογραμμένο' UI ή λόγω soc, δε μπορώ να καταλάβω. Πέρασα καθαρές τις ενημερώσεις με factory reset. Δε λαγκάρει, γενικά το πηγαίνει καλά με τα hz, απλά το περίμενα λιιίγο καλύτερο στην αφύπνιση των εφαρμογών. Μικρό το κακό. Όσο για την κυρτή οθόνη, είμαι από αυτούς που αγαπάνε τις flat οθόνες. Αξιόλογη συσκευή. Ίσως θα έπρεπε να μπει πιο επιθετικά και στις ναυαρχίδες η Motorola, έχει την εμπειρία. 

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά αυτό με τα εικονίδια, το είχα πετύχει σε συγκεκριμένες εφαρμογές, μετά απο κάποιο update έστρωσε και δεν με ξαναενόχλησε. 

Όσο περνάει ο καιρός πάντως, νιώθω ολοένα και πιο δικαιωμένος για την επιλογή μου, δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος από τη συσκευή. Μια λεπτομέρεια που εκτιμώ ολοένα και περισσότερο όσο περνάει ο καιρός, είναι το μέγεθος της συσκευής. Λεπτή, ελαφριά, φορές τη χρησιμοποιώ με ένα χέρι και δεν με κουράζει, θετικό αυτό....

Προσυπογράφω και για την ικανότητα στις νυχτερινές λήψεις, έχει πραγματικά απίστευτες ικανότητες. Στο θέμα βίντεο είναι κάπως που δεν υπάρχει 4Κ με 60 FPS, παρόλα αυτά, μικρό το κακό, δεν είναι κάτι που με απασχολεί άμεσα. 

Ερώτηση σχετικά με την ενεργοποίηση του φακού. Όταν είναι εντελώς σβηστή η οθόνη, αν κουνήσω τη συσκευή δεν ανάβει ο φακός, αν όμως ενεργοποιηθεί η οθόνη, ενεργοποιείται κανονικά ο φακός. Λειτουργεί έτσι και σε σας;

Έχω την εντύπωση ότι ενεργοποιοταν και χωρίς να είναι ενεργή η οθόνη....

 

Edited by tsimisde
Link to comment
Share on other sites

Με σβηστη οθονη αναβει κανονικα ο φακος αν κουνησω.

Αυτο με τα εικονιδια δεν το καταλαβα τι ακριβως εννοειται. Να το δοκιμασω αν και γενικα δεν βλεπω καποιο τετοιο σκαλωμα.

Σημερα παρελαβα και τοποθετησα νεα μεμβρανη απο aliexpress η οποια ειναι υδροτζελ παλι,πιο χοντρη αλλα και πιο απαλη σε υφη και το κυριοτερο ειναι ελαφρως πιο στενη και κοντη απο την παλια που αναγκαζομουν να την κοψω για να μη φουσκωνει στις γωνιες. Αυτη εκατσε κατευθειαν λουκουμι.

1.9€ η τριαδα με bundle deals οποτε χτυπησα 6 μεμβρανες και 1 αλλο αντοκειμενο και ολα μαζι με μεταφορικα βγηκαν 5.7€(3 ατνικειμενα με χαμηλοτερη τιμη και δωρεαν μεταφορικα ειναι το bundle). Αλλιως εχουν 2.72 €+ μεταφορικα 3€

3Pcs Hydrogel Film For Motorola Edge 60 5G Screen Protector For Moto Edge 60 Fusion 60 Pro
https://a.aliexpress.com/_EunInlA

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβαίνω καλά την περιγραφή από τον συνάδελφο, εννοεί ότι όταν έχει κάποια εφαρμογή ανοιχτή στο παρασκήνιο και πάει να την επαναφέρει, πρώτα του εμφανίζει το σχετικό εικονίδιο και έπειτα ανοίγει το παράθυρο. Ξαναλέω, μου είχε τύχει, μετά από update όμως επανήλθε επομένως, σε πρώτη φάση, ας γίνει αναβάθμιση στις εφαρμογές και ενδεχομένως να στρώσει...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν μου κάνει το παραμικρό, είναι αστέρι το κινητό.Περιμενω να πέσει αρκετά η  τιμή του Signature και θα πάω γι'αυτό.Μονο Motorola πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Προεπισκοπηση που βλεπεις ποιες ειναι ανοιχτες και τις κανεις απαλοιφη ολες ή τις ανοιγεις;;;

Αν λεμε αυτο, το συμβολο του εικονιδιου ειναι πανω πανω και οι ανοιχτες εφαρμογες εμφανιζονται ως μεγαλες καρτελες κατω απο το αντιστοιχο τους εικονιδιο. Εκει δεν ειχα ποτε κανενα σκαλωμα.

Βαζω screenshot για να επιβεβαιωσει ο φιλος αν λεμε το ιδιο.

 

1138.png

6 minutes ago, gjimmys said:

Εμένα δεν μου κάνει το παραμικρό, είναι αστέρι το κινητό.Περιμενω να πέσει αρκετά η  τιμή του Signature και θα πάω γι'αυτό.Μονο Motorola πλέον.

Το signature σε χρυσαφι χρωμα ειναι απο τις πιο premium συσκευες.  Τουμπανο με ενσταση μονο στην μπαταρια 

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...