malou092 Δημ. 1 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 1 Φεβρουαρίου Δεν κρατήθηκα και το πήρα χθες.. Φορτιστή για αρχή έχω το παλιό του poco x5 pro, 67w. Βγάζει την προστασία, αυτό με το 80% και ότι ειναι turbo γράφει, το αν είναι γρήγορο δε μπορώ να το καταλάβω γιατί το ποκο φόρτιζε σε μισή ώρα.. Θα παραγγείλω τον αντίστοιχο της motorola και βλέπουμε.. Με χαλάει μόνο που δεν έχει εφαρμογή συλλογής και μουσικής στοκ, διότι της google δεν με βολεύει. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Fulgore1 Δημ. 1 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 1 Φεβρουαρίου (edited) On 31/1/2026 at 1:24 ΜΜ, r31134 said: Αυτα για τα software updates δεν ισχυουν Τα δε updates τα εχουμε αναφερει εδω και στο fusion μολις βγαινουν και με ιστορικο ενημερωσεων. Το πρώτο update που αναφέρθηκε στο εδώ θέμα ήταν πίσω στον Δεκέμβριο για update Οκτωβρίου. Το εδώ θέμα ήταν ανενεργό για μισό χρόνο..... Επίσης να υπενθυμίσω ότι το κινητο θα λάβει 3 μεγάλες αναβαθμίσεις συνολικά και 4χρόνια security updates, που ειναι η μικρότερη υποστήριξη της κατηγορίας του, αφού πλέον οι περισσότεροι δίνουν 4 μεγάλες αναβαθμισεις και 6χρονια security updates. Τα Xiaomi/Poco τα αναφέρω γιατί ήταν στο παρελθον οτι το χειρότερο σε υποστήριξη, και όχι σαν αντιπρόταση στο κινητό του θέματος. Τελος πέραν της επιλογής του επεξεργαστή, η εταιρεία έκανε και κάποιες υποβαθμίσεις σε σχέση με το προηγούμενο Edge 50 Pro. On 31/1/2026 at 1:24 ΜΜ, r31134 said: Το τσιπακι ειναι υπεραρκετο για την πλειοψηφια και εφοσον δουλευει απροβληματιστα, δεν βλεπω κατι το αρνητικο σε σχεση με snapdragon που μας εχουν πιπιλησει τον εγκεφαλο οι youtubers και καποια sites. Και ο 7300 και ο 8350 δεν ειχαν/εχουν ουτε μιση δυσλειτουργια ως σήμερα στα χερια μου. Το αδυναμο στα χαρτια δεν αντικατροπτιζεται στην καθημερινοτητα. Αλλο πράγμα το αν ένα τσιπάκι ειναι αρκετό για καθημερινή χρήση, και άλλο αν ένα τσιπάκι είναι καλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα χρήματα του. Και τα pixel έχουν μια χαρά τσιπάκι για καθημερινή χρήση ή οι Exynos σε Samsung μεριά, αλλά αντικειμενικά ειναι κατώτερα του ανταγωνισμού/χρημάτων τους. Για την τιμή των 330ευρώ που αναφέρθηκε τώρα τις γιορτές, ήταν όντως μια πάρα πολύ καλή προσφορά, πιθανώς οτι καλύτερο συνολικά σαν συσκευή σε αυτά τα χρήματα. Προφανώς αν κάποιος αγόρασε την κάθε συσκευή πολύ φθηνότερα, τότε εννοείται ότι είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα. Και ο @tsimisdeπου ειχε προηγουμένως το Realme GT 7, άλλη άποψη ειχε για την συσκευή στα 420ευρώ, και άλλη στα 800ευρώ που έχει επίσημη τιμή. Γενικά είμαι υπέρ του να αναφέρονται τα πάντα για μια συσκευή, θετικά και αρνητικά, να υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα, πέραν της τιμής που αλλάζει συνεχώς. Edited 1 Φεβρουαρίου by Fulgore1 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 1 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 1 Φεβρουαρίου 19 minutes ago, Fulgore1 said: Το πρώτο update που αναφέρθηκε στο εδώ θέμα ήταν πίσω στον Δεκέμβριο για update Οκτωβρίου. Το εδώ θέμα ήταν ανενεργό για μισό χρόνο..... Επίσης να υπενθυμίσω ότι το κινητο θα λάβει 3 μεγάλες αναβαθμίσεις συνολικά και 4χρόνια security updates, που ειναι η μικρότερη υποστήριξη της κατηγορίας του, αφού πλέον οι περισσότεροι δίνουν 4 μεγάλες αναβαθμισεις και 6χρονια security updates. Τα Xiaomi/Poco τα αναφέρω γιατί ήταν στο παρελθον οτι το χειρότερο σε υποστήριξη, και όχι σαν αντιπρόταση στο κινητό του θέματος. Τελος πέραν της επιλογής του επεξεργαστή, η εταιρεία έκανε και κάποιες υποβαθμίσεις σε σχέση με το προηγούμενο Edge 50 Pro. Αλλο πράγμα το αν ένα τσιπάκι ειναι αρκετό για καθημερινή χρήση, και άλλο αν ένα τσιπάκι είναι καλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα χρήματα του. Και τα pixel έχουν μια χαρά τσιπάκι για καθημερινή χρήση ή οι Exynos σε Samsung μεριά, αλλά αντικειμενικά ειναι κατώτερα του ανταγωνισμού/χρημάτων τους. Για την τιμή των 330ευρώ που αναφέρθηκε τώρα τις γιορτές, ήταν όντως μια πάρα πολύ καλή προσφορά, πιθανώς οτι καλύτερο συνολικά σαν συσκευή σε αυτά τα χρήματα. Προφανώς αν κάποιος αγόρασε την κάθε συσκευή πολύ φθηνότερα, τότε εννοείται ότι είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα. Και ο @tsimisdeπου ειχε προηγουμένως το Realme GT 7, άλλη άποψη ειχε για την συσκευή στα 420ευρώ, και άλλη στα 800ευρώ που έχει επίσημη τιμή. Γενικά είμαι υπέρ του να αναφέρονται τα πάντα για μια συσκευή, θετικά και αρνητικά, να υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα, πέραν της τιμής που αλλάζει συνεχώς. Απο εκεί και μετα ανα μηνα υπαρχει update,δεν ξερω αν σχετιζεται με το επικειμενο android 16. Στο fusion που ειναι πιο πισω σε updates απο Ιουνιο μεχρι τελη Νοεμβριου πηρε 5-6 updates. Και τωρα πηρε και το 16. Το αρνητικο ποιο ειναι στον επεξεργαστη; Η μαρκα του; Γιατι πρεπει να το συγκρινω παντα με αλλα αφου με εξυπηρετει σε ολα; Ειναι πολυ καλος,ειναι υπεραρκετος. Και στα χαρτια και στις αναγκες μου. Υστερει σε κατι που θα με δυσκολεψει ή θα ζοριστει να το κανει; Τα τσιπακια στο συνολο τους περιλαμβανουν και την τιμη τους. Οχι δεν αξιζει 100-200 ευρω παραπανω για οτι δεν μου χρειαστει ποτε η επειδη το λενε στα χαρτια σε benchmarks κλπ. Το κανουν τα pixels,το κανε και η moto και αλλες. Αν ηταν ετσι, μονο συσκευες με το κορυφαιο επεξεργαστη καθε χρονιας θα αγοραζαμε και τιποτα αλλο. Και θα το αλλαζαμε την επομενη (πολλοι το κανουνε,οχι επειδη δεν τους εφτανε η ισχυς αλλα για το μικροβιο ή προσωπικους λογους αυτοικανοποιησης). Εγω εφυγα απο snapdragon 8 gen 1 σε snapdragon 8 gen 2, μετα πηγα σε mediatek 7300 και κατεληξα εδω σε mediatek 8350 xtreme και ακομα δεν μπορω να πω οτι σκαλωσα καπου. Μονο ψυχολογικο ειναι το θεμα. Η υποβαθμιση ταχυτητας φορτισης ειναι μειον αλλα η αυξηση χωρητικοτητας μπαταριας ειναι συν. Επισης δεν αναφερθηκε. Τα 90w δεν ειναι και λιγα. Οι της samsung τα βλεπουν και κλαινε ολα αυτα. Το θεμα με τις μεγαλες αναβαθμισεις θα ειχε αξια να το πουνε οσοι πραγματικα σκοπευουν να κρατησουν τοσα χρονια συσκευη. Ελαχιστοι ειναι αυτοι. Απλα μονο το λενε ως αρνητικο για να δικαιολογησουν τις επιλογες τους. Το βλεπω καθημερινα με τα pixel που θα παιρνουν εναν αιωνα updates και τα αλλαζουν απο γενιά σε γενιά καθε χρονο. 3 εκδοσεις android και 4 χρονια security ειναι νορμαλ,ουτε η καλυτερη ουτε η χειροτερη υποστηριξη. Eιχα sony και asus και εχω πονεσει πολυ περισσότερο απο το μεσο χρηστη. Επεξεργαστης ουτε ο καλυτερος,ουτε ο χειροτερος, παντως ειναι απο καλη σειρα της mediatek. Καμερες ουτε huawei ουτε poco ουτε σειρα 50 και πισω. Software πολυ καθαρο και ευχαριστο, διαρκεια μπαταρίας πολυ καλη κατα γενικη ομολογια. Τα εχει ολα, οχι στις καλυτερες διαθεσιμες εκδοσεις τους που υπαρχουν στην αγορα ομως δουλεουν μια χαρα για τα λεφτα που δαπανησαμε. Και μιλαμε για αγορα απο μεγαλες αλυσιδες με επισημες εγγυησεις 2+1 ετη) και service στη χωρα (οχι το καλυτερο απ οσο λενε). 1 1 Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsimisde Δημ. 1 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 1 Φεβρουαρίου Μιας και έγινε η σχετική αναφορά για τα τσιπάκια, να πω το εξής. Αισθάνομαι φουλ κορόιδο που έσκασα στο παρελθόν τρέλα ποσά, επηρεασμένος από τα AnTuTu scores, από τα σχόλια περί τσιπ ναυαρχίδας κτλ Για τη χρήση που κάνουμε οι περισσότεροι σε καθημερινή βάση, δε χρειαζόμαστε flagship συσκευή για να κάνουμε τη δουλειά μας, ένα midrange μας καλύπτει. Επειδή όμως για ένα μήνα και κάτι έζησα με το Edge 60 Fusion, ξεκάθαρα προτιμώ το Edge 60 Pro. Θεωρητικά, δεν είναι η βολίδα σε επιδόσεις, δεν με απασχολεί όμως, κάνει όσα του ζητάω και με ικανοποιεί πλήρως κάθε φορά. Εντυπωσιακές οι κοκκορομαχίες του AnTuTu score, δεν αφορούν όμως τους πάντες.... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doomgeorge Δημ. 1 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 1 Φεβρουαρίου 12 ώρες πριν, malou092 said: Δεν κρατήθηκα και το πήρα χθες.. Φορτιστή για αρχή έχω το παλιό του poco x5 pro, 67w. Βγάζει την προστασία, αυτό με το 80% και ότι ειναι turbo γράφει, το αν είναι γρήγορο δε μπορώ να το καταλάβω γιατί το ποκο φόρτιζε σε μισή ώρα.. Θα παραγγείλω τον αντίστοιχο της motorola και βλέπουμε.. Με χαλάει μόνο που δεν έχει εφαρμογή συλλογής και μουσικής στοκ, διότι της google δεν με βολεύει. Fossify gallery για φωτογραφίες για μουσική εγώ είχα αγοράσει το jetaudio+ πριν πολλά χρόνια αλλά έχει αρκετές εφαρμογές για μουσική στο play store 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsimisde Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου Για εφαρμογή μουσικής, έχω τη συγκεκριμένη, είναι μια χαρά επιλογή, πληρώνεις μια κι έξω (ένα μικρό ποσό, έχει καιρό και δε θυμάμαι πόσο....) και δεν έχεις διαφημίσεις καθόλου 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου Εγω εχω simple gallery pro για φωτογραφιες, επι πληρωμη αλλα καποτε ηταν δωρεαν και vlc για μουσικη και βιντεο. Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
driver44 Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου Αντιμετώπισα "τρελό" πρόβλημα χθες. Έκανε restart το mesh που έχω με 20 συσκευές πάνω, κάμερες, λάμπες κτλ. Δεν συνδεόταν στο wifi με τίποτα. IP configuration failure έλεγε. Βάζω άλλο κινητό hotspot, τίποτα. Το mesh λειτουργούσε κανονικά, αφού με data έμπαινα στις συνδεδεμένες συσκευές. Η λύση ήταν να κάνω share το δίκτυο από άλλο κινητό γιατί αν έκανα delete το δίκτυο, θα έπρεπε να ξανασυνδέσω όλες τις συσκευές στο mesh δίκτυο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Fulgore1 Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου (edited) 22 ώρες πριν, r31134 said: Γιατι πρεπει να το συγκρινω παντα με αλλα αφου με εξυπηρετει σε ολα; Ειναι πολυ καλος,ειναι υπεραρκετος. Και στα χαρτια και στις αναγκες μου. Το θεμα με τις μεγαλες αναβαθμισεις θα ειχε αξια να το πουνε οσοι πραγματικα σκοπευουν να κρατησουν τοσα χρονια συσκευη. Ελαχιστοι ειναι αυτοι. Απλα μονο το λενε ως αρνητικο για να δικαιολογησουν τις επιλογες τους. Γιατί ένα γενικό μου σχόλιο το γυρνάς επι προσωπικού? Εσένα και το τσιπάκι του φθηνότερου 60 Fusion σε καλύπτει. Τι πάει να πει αυτό, ότι δεν θα πείραζε αν το 60Pro είχε το ίδιο τσιπάκι? Ούτε και για τις μεγάλες αναβαθμίσεις ισχύει αυτό που γράφεις. Ο περισσότερος κόσμος κρατάει παραπάνω πλέον τις συσκευές, ειτε λόγω ακρίβειας, είτε μιας και οι συσκευές κάθε χρονο ειναι μια από τα ίδια. 15 ώρες πριν, tsimisde said: Μιας και έγινε η σχετική αναφορά για τα τσιπάκια, να πω το εξής. Αισθάνομαι φουλ κορόιδο που έσκασα στο παρελθόν τρέλα ποσά, επηρεασμένος από τα AnTuTu scores, από τα σχόλια περί τσιπ ναυαρχίδας κτλ Για τη χρήση που κάνουμε οι περισσότεροι σε καθημερινή βάση, δε χρειαζόμαστε flagship συσκευή για να κάνουμε τη δουλειά μας, ένα midrange μας καλύπτει. Κανένας δεν είπε ότι το Edge 60 Pro έπρεπε να έχει κορυφαίο τσιπάκι. Απλά όταν έχουμε μια συσκευή των 600ευρώ(Edge 60 Pro),να φοράει το ίδιο τσιπάκι με άλλη συσκευή στα μισά χρήματα(Nord CE 5 300ευρώ),προφανώς και κακοφαίνεται αυτή η επιλογή. Δεν ειπάμε να έχει κορυφαιο τσιπάκι οπως σε Poco/Realme κλπ. Υποτίθεται το Edge 60pro ήταν η Edge ναυαρχίδα της εταιρείας πέρυσι. Μην μου πεις ότι δεν μπορούσαν να βάλουν κάτι λίγο καλύτερο. Και με το προηγούμενο Moto Edge 50 Pro, πάλι το ίδιο θέμα υπήρχε. Το ξαναλέω. Το Edge 60Pro είναι All around μια από τις καλύτερες συσκευές σε αυτά τα χρήματα,ειδικά για όσους το πήραν φθηνότερα τις γιορτές. Απλά σε ορισμένους τομείς θα μπορούσε και καλύτερα σε σχέση με τον τεράστιο Android ανταγωνισμό. Edited 2 Φεβρουαρίου by Fulgore1 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου (edited) 37 minutes ago, Fulgore1 said: Γιατί ένα γενικό μου σχόλιο το γυρνάς επι προσωπικού? Εσένα και το τσιπάκι του φθηνότερου 60 Fusion σε καλύπτει. Τι πάει να πει αυτό, ότι δεν θα πείραζε αν το 60Pro είχε το ίδιο τσιπάκι? Ούτε και για τις μεγάλες αναβαθμίσεις ισχύει αυτό που γράφεις. Ο περισσότερος κόσμος κρατάει παραπάνω πλέον τις συσκευές, ειτε λόγω ακρίβειας, είτε μιας και οι συσκευές κάθε χρονο ειναι μια από τα ίδια. Κανένας δεν είπε ότι το Edge 60 Pro έπρεπε να έχει κορυφαίο τσιπάκι. Απλά όταν έχουμε μια συσκευή των 600ευρώ(Edge 60 Pro),να φοράει το ίδιο τσιπάκι με άλλη συσκευή στα μισά χρήματα(Nord CE 5 300ευρώ),προφανώς και κακοφαίνεται αυτή η επιλογή. Δεν ειπάμε να έχει κορυφαιο τσιπάκι οπως σε Poco/Realme κλπ. Υποτίθεται το Edge 60pro ήταν η Edge ναυαρχίδα της εταιρείας πέρυσι. Μην μου πεις ότι δεν μπορούσαν να βάλουν κάτι λίγο καλύτερο. Και με το προηγούμενο Moto Edge 50 Pro, πάλι το ίδιο θέμα υπήρχε. Το ξαναλέω. Το Edge 60Pro είναι All around μια από τις καλύτερες συσκευές σε αυτά τα χρήματα,ειδικά για όσους το πήραν φθηνότερα τις γιορτές. Απλά σε ορισμένους τομείς θα μπορούσε και καλύτερα σε σχέση με τον τεράστιο Android ανταγωνισμό. Ειναι ή δεν ειναι καλος και αξιοπρεπης ο επεξεργαστης; Για να μην πλατιασουμε παλι. Ποιον επρεπε να φοραει για να δικαιολογει τα 600€; Στο σκρουτζ παντως δεν εχει 600€ ουτε το motorola. Και απο εξελιξη τιμης εκει,δεν εχουν μεγαλη διαφορα με το nord. Τουλαχιστον οχι διπλασια οπως θες να τα συγκρινεις. Ο μεσος ορος κατοχης πεφτει παλι παρολο που δινουν περισσοτερα χρονια αλλοι τα τελευταια χρονια. Αυτη ειναι η μοιρα των συσκευων οσο προχωραει η τεχνολογια. Οποτε τα 3 χρονια δεν βλεπω γιατι κατατασουν μια εταιρεια στις χειροτερες. Αυτα απο εμενα. Προχωραμε Edited 2 Φεβρουαρίου by r31134 1 Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsimisde Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου (edited) Αναβάθμιση. Μας κακομαθαινετε κύριε πρέσβη.... Edited 2 Φεβρουαρίου by tsimisde 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου 32 minutes ago, tsimisde said: Αναβάθμιση. Μας κακομαθαινετε κύριε πρέσβη.... Δεν ζητουσαμε κανενα εκατομμύριο...;;; Και βαρβατο update θα ελεγα 1 Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
glofiish Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου Το κινητό αυτό είναι φανταστικό.Αυτη η κυρτή οθόνη δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο.Το μόνο ας πούμε ψεγάδι είναι ότι αυτό το φυσικό κουμπί στα αριστερά έπρεπε να σε αφήνει να του βάζεις λειτουργίες.Ο φακος για παράδειγμα δεν ανοίγει εύκολα με αυτήν την κίνηση.Εσεις το ανοίγετε εύκολα;Αντίθετα το διπλό ταπ-ταπ στην πλάτη με έχει βολεψει γιατί έχω βάλει να ανοίγει εφαρμογή. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου 3 minutes ago, glofiish said: Το κινητό αυτό είναι φανταστικό.Αυτη η κυρτή οθόνη δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο.Το μόνο ας πούμε ψεγάδι είναι ότι αυτό το φυσικό κουμπί στα αριστερά έπρεπε να σε αφήνει να του βάζεις λειτουργίες.Ο φακος για παράδειγμα δεν ανοίγει εύκολα με αυτήν την κίνηση.Εσεις το ανοίγετε εύκολα;Αντίθετα το διπλό ταπ-ταπ στην πλάτη με έχει βολεψει γιατί έχω βάλει να ανοίγει εφαρμογή. Εγω συνηθισα να τον ανοιγω με το κουνημα. Το αλλο δεν το πετυχαινα σαν σημειο και το παρατησα Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
glofiish Δημ. 2 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Φεβρουαρίου 16 minutes ago, r31134 said: Εγω συνηθισα να τον ανοιγω με το κουνημα. Το αλλο δεν το πετυχαινα σαν σημειο και το παρατησα Δοκίμασε το.Μην κοιτας εκεί που λέει δοκιμή.Βαλε μια λειτουργία η μια εφαρμογή και στην πράξη θα το δεις .Πατα στο κενό σημείο δίπλα στις κάμερες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 3 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 3 Φεβρουαρίου Το δοκιμασα και δεν με βολεψε. Και στο fusion. Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsimisde Δημ. 3 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 3 Φεβρουαρίου Πρακτικά, το άγγιγμα στην πλάτη αχρηστεύεται με όποια θήκη βάλουμε.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Fulgore1 Δημ. 3 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 3 Φεβρουαρίου (edited) 23 ώρες πριν, r31134 said: Στο σκρουτζ παντως δεν εχει 600€ ουτε το motorola. Και απο εξελιξη τιμης εκει,δεν εχουν μεγαλη διαφορα με το nord. Τουλαχιστον οχι διπλασια οπως θες να τα συγκρινεις. Μιλάμε για επίσημες τιμές όταν κυκλοφόρησαν οι συσκευές, προφανώς και μετά από τόσο καιρό ισχύουν άλλες τιμές, επίσημα και σε skroutz Spoiler 23 ώρες πριν, r31134 said: Ειναι ή δεν ειναι καλος και αξιοπρεπης ο επεξεργαστης; Για να μην πλατιασουμε παλι. Ποιον επρεπε να φοραει για να δικαιολογει τα 600€; Ειναι καλός επεξεργαστής συνολικά για γενική χρήση, αλλά ειναι πίσω από τον ανταγωνισμό, ειδικά στο κομμάτι επεξεργαστή(CPU) που ειναι λίγο πιο πάνω από το Samsung A56. Ενα Snap 8s Gen3 πχ θα ήταν καλύτερη επιλογή που είχε το Nord 5, οπως φαινεται παρακάτω. Spoiler 23 ώρες πριν, r31134 said: Ο μεσος ορος κατοχης πεφτει παλι παρολο που δινουν περισσοτερα χρονια αλλοι τα τελευταια χρονια. Αυτη ειναι η μοιρα των συσκευων οσο προχωραει η τεχνολογια. Οποτε τα 3 χρονια δεν βλεπω γιατι κατατασουν μια εταιρεια στις χειροτερες. Οταν οι υπόλοιπες εταιρείες προσφέρουν περισσότερη υποστήριξη στα ιδια χρήματα,για ποιο λόγο να μην θεωρείται αρνητικό αυτό? Ωριστε άλλο ένα πρόσφατο παράδειγμα που δείχνει πόσο πίσω ειναι η Motorola στο κομμάτι αυτό. Πριν λίγες ημέρες ανακοινωσε η Motorola νέο φθηνότερης κατηγορίας κινητό, το οποιο βγαίνει με Android 15 και δεν θα πάρει άλλη έκδοση Android https://www.notebookcheck.net/Moto-G17-may-not-receive-any-Android-updates-as-Motorola-cites-lack-of-EU-requirements.1217839.0.html Edited 3 Φεβρουαρίου by Fulgore1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 3 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 3 Φεβρουαρίου (edited) Ολα αυτα που ζητας, δεν θα τα εβαζαν δωρεαν και θα ανεβαζε το κοστος και θα πηγαινε σε αλλη κατηγορια χρηματων και μετα θα υστερουσε αλλου σε σχεση με τον ανταγωνισμο κλπ κλπ που θα εδινε αλλα σε εκεινα τα λεφτα. Τωρα αν συγκρινουμε αλλες ram και αποθηκευτικο χωρα στη μιση τιμη, τοτε δεν ειναι σωστη συγκριση. Στην υποστηριξη σου λεω οτι ειναι στο μεσο ορο που ο περισσοτερος κοσμος κραταει μια συσκευη αλλα εσυ επιμενεις να το θετεις ως αρνητικο επειδη οι ανταγωνιστές προσφερουν παραπανω. Οκ. Δεν θα συνεννοηθουμε και παμε παρακατω. Βεβαια σε αλλα sites τα αποτελεσματα δεν ειναι τοσο μονοπλευρα και αρνητικα https://versus.com/en/google-tensor-g4-vs-mediatek-dimensity-8350-vs-qualcomm-snapdragon-8s-gen-3 Edited 3 Φεβρουαρίου by r31134 Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Polson Δημ. 3 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 3 Φεβρουαρίου (edited) Νέα ενημέρωση λογισμικού σήμερα Edited 3 Φεβρουαρίου by Polson Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsimisde Δημ. 4 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Φεβρουαρίου Κάποιες αλλαγές που παρατήρησα μετά την αναβάθμιση: -Πιο smooth animations -Διαφορετικά χρώματα στα κουμπιά του ξυπνητηριού, κάτι πρακτικό για να μη χρειάζεται να διαβάσεις το κάνει το κάθε κουμπί, πλέον σε βοηθά το χρώμα -Στο μενού της μπαταρίας, αναγράφεται πέραν των υπόλοιπων στοιχείων, αναγράφεται και η χωρητικότητα. Μιλώντας για μπαταρία, να αναφέρω κάτι που έχω παρατηρήσει. Σε άλλες συσκευές που έχουν περάσει από τα χέρια μου, είθισται μετά από αναβαθμίσεις, να θέλει το χρόνο της η μπαταρία για να στρώσει. Σε Edge 60 Pro & Edge 60 Fusion, δεν το παρατήρησα ουδέποτε, η μπαταρία έχει την ίδια ακριβώς απόδοση, δεν επηρεάζεται καθόλου και αυτό, κάθε άλλο παρά κακό είναι. Δεν ξέρω πως εξηγείται, παρόλα αυτά, το έχω παρατηρήσει. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 4 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Φεβρουαρίου Με εκνευριζει που στο update με το ζορι εγκαθιστουνται 3 παιχνιδια Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
glofiish Δημ. 4 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, r31134 said: Με εκνευριζει που στο update με το ζορι εγκαθιστουνται 3 παιχνιδια Στην τελευταία προχθές δεν μου έβαλε τίποτα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
r31134 Δημ. 4 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Φεβρουαρίου 47 minutes ago, glofiish said: Στην τελευταία προχθές δεν μου έβαλε τίποτα Στο τελευταιο αυτο, ναι. Μπορει να θέλει καποια ρυθμιση εκει στο moto app κλπ Παράθεση Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsimisde Δημ. 4 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, r31134 said: Με εκνευριζει που στο update με το ζορι εγκαθιστουνται 3 παιχνιδια Επειδή μου έχει τύχει, κάπου θυμάμαι μου είχε βγάλει την επιλογή να μην μου εγκατασταθούν τα παιχνίδια, το είχα κάνει και δεν είχα μετά να τις απεγκαθιστώ.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.