HORGRAP Δημ. Πέμπτη στις 01:33 μμ Κοινοποίηση Δημ. Πέμπτη στις 01:33 μμ (edited) Το ερώτημα για σήμερα είναι το εξής : Ποιος πάροχος κινητής τηλεφωνίας ΠΛΗΡΏΝΕΙ και ΑΓΟΡΑΖΕΙ απο ERICSSON or HUAWEI τις " επιπλέον άδειες" και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παίξει σωστά σε δυναμική διαχείριση φάσματος και Uplink Optimization ? Και ενα ακόμη ερώτημα : Ισχύει οτι η HUAWEI δινει " δώρο " κάποια Features στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας που έχουν την τύχη να την έχουν ως προμηθευτή εξοπλισμού ....που η ERICSSON χρεώνει ακόμη? και βέβαια ....οι συνδρομητές που έχουν Iphones και Android devices με Qualcomm / Mediatek / Samsung Baseband Chipsets με ελλειπή Licences σε Features. Κάποιος επιτέλους να μας πει ΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΈΣ έχουν τα περισσότερα Radio features και Optimizations 😉 Εγω βολεύτηκα με ενα Google Pixel Fold 9 Global Version για 5G NSA maximum Carrier Aggregation features ... bypassing the network 😉 και με ενα Motorola Flip 2024 Ultra US version για το Uplink performance τών κεραιών του ...αν του δώσεις μια παραπάνω Band 14 για να ξεκλειδώσεις περισσότερα dbm transmitter power σε ΟΛΕΣ τις Bands απλά και μόνο επειδή άνοιξες μια άχρηστη Band 😉 Bug or ...a feature? Edited Πέμπτη στις 01:38 μμ by HORGRAP 2 Παράθεση Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst - Gravitational Lensing in SPACE will always be there and quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂 - Consciousness happens on the quantum state of our neurons - ...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ?? Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉 ( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. Πέμπτη στις 01:52 μμ Κοινοποίηση Δημ. Πέμπτη στις 01:52 μμ 19 minutes ago, HORGRAP said: Ποιος πάροχος κινητής τηλεφωνίας ΠΛΗΡΏΝΕΙ και ΑΓΟΡΑΖΕΙ απο ERICSSON or HUAWEI τις " επιπλέον άδειες" και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παίξει σωστά σε δυναμική διαχείριση φάσματος και Uplink Optimization ? Κοκκινη; Κάπου σα να διάβασα ότι κάνει κάτι αντίστοιχο στην Γερμανία; 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. Πέμπτη στις 02:26 μμ Κοινοποίηση Δημ. Πέμπτη στις 02:26 μμ 53 minutes ago, HORGRAP said: Το ερώτημα για σήμερα είναι το εξής : Ποιος πάροχος κινητής τηλεφωνίας ΠΛΗΡΏΝΕΙ και ΑΓΟΡΑΖΕΙ απο ERICSSON or HUAWEI τις " επιπλέον άδειες" και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παίξει σωστά σε δυναμική διαχείριση φάσματος και Uplink Optimization ? Και ενα ακόμη ερώτημα : Ισχύει οτι η HUAWEI δινει " δώρο " κάποια Features στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας που έχουν την τύχη να την έχουν ως προμηθευτή εξοπλισμού ....που η ERICSSON χρεώνει ακόμη? και βέβαια ....οι συνδρομητές που έχουν Iphones και Android devices με Qualcomm / Mediatek / Samsung Baseband Chipsets με ελλειπή Licences σε Features. Κάποιος επιτέλους να μας πει ΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΈΣ έχουν τα περισσότερα Radio features και Optimizations 😉 Εγω βολεύτηκα με ενα Google Pixel Fold 9 Global Version για 5G NSA maximum Carrier Aggregation features ... bypassing the network 😉 και με ενα Motorola Flip 2024 Ultra US version για το Uplink performance τών κεραιών του ...αν του δώσεις μια παραπάνω Band 14 για να ξεκλειδώσεις περισσότερα dbm transmitter power σε ΟΛΕΣ τις Bands απλά και μόνο επειδή άνοιξες μια άχρηστη Band 😉 Bug or ...a feature? Ενδιαφέρον το bug… 2 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. Σάββατο στις 01:28 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 01:28 μμ Επιτέλους η Nova έβαλε 5G στο γήπεδο του Άρη και στη πλατεία Χαριλάου. Κάλυψε τις τρύπες που είχε από το 2024 που έφυγα με Ν1. Στο γυμναστήριο πιάνω μέχρι και στο υπόγειο. 6 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VasilisSam Δημ. Σάββατο στις 02:49 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 02:49 μμ 1 hour ago, Nikolas14 said: Επιτέλους η Nova έβαλε 5G στο γήπεδο του Άρη και στη πλατεία Χαριλάου. Κάλυψε τις τρύπες που είχε από το 2024 που έφυγα με Ν1. Στο γυμναστήριο πιάνω μέχρι και στο υπόγειο. Έβαλε Ν78? 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. Σάββατο στις 03:06 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 03:06 μμ 1 ώρα πριν, Nikolas14 said: Επιτέλους η Nova έβαλε 5G στο γήπεδο του Άρη και στη πλατεία Χαριλάου. Κάλυψε τις τρύπες που είχε από το 2024 που έφυγα με Ν1. Στο γυμναστήριο πιάνω μέχρι και στο υπόγειο. Θα το μοιράζεται με βονταφον; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. Σάββατο στις 03:10 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 03:10 μμ 20 minutes ago, VasilisSam said: Έβαλε Ν78? Ν1 είδα, και όχι δεν το μοιράζεται με Vodafone. 4 minutes ago, VIPdriver said: Θα το μοιράζεται με βονταφον; Όχι, δεν το μοιράζεται αυτό είναι το παράδοξο. Επίσης στο γυμναστήριο που πάω μέσα σε ισόγειο και υπόγειο που έχει πιάνει 4G/5G σταθερά στις κλήσεις ενώ η Vodafone δεν φόρτωνε τίποτα πέρα απ το ισόγειο. 7 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. Σάββατο στις 08:39 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 08:39 μμ 5G Nova στον Aeras Skg στο λιμάνι. Ευχαριστημένος προς το παρόν Στο υπόγειο εδώ Φίνα κότα και σουβλάκι δίπλα στο γήπεδο https://www.speedtest.net/result/i/7121860520 πλατεια Χαριλάου σε 4G κλειδωμένο επίτηδες με B7. https://www.speedtest.net/result/i/7121692940 Η Vodafone δυστυχώς έπαιζε με πολύ χαμηλότερα νούμερα και 5G στο γήπεδο της ΠΑΕ Αρης ακόμα δεν έχει. 7 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opmgls Δημ. Σάββατο στις 09:06 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 09:06 μμ 26 minutes ago, Nikolas14 said: Φίνα κότα και σουβλάκι δίπλα στο γήπεδο https://www.speedtest.net/result/i/7121860520 Και που είναι οι φώτος από την φίνα κότα; 😃 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. Σάββατο στις 09:14 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 09:14 μμ 7 minutes ago, opmgls said: Και που είναι οι φώτος από την φίνα κότα; 😃 Έτσι λέγεται το μαγαζί 😅 7 minutes ago, opmgls said: Και που είναι οι φώτος από την φίνα κότα; 😃 Ναι αλλά δε ρώτησες για το σουβλάκι.. 1 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. Σάββατο στις 11:08 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 11:08 μμ 1 ώρα πριν, opmgls said: Και που είναι οι φώτος από την φίνα κότα; 😃 Έτσι λέγεται το μαγαζί, πάρτε και μερικές μετρήσεις για μερακλήδες. Κεραία Γρηγορίου Ε και Κ.Καραμανλη 175 ή δηλωμένη Χαριλάου 2 στο keraies.eett ΕΒΑΛΑΝ Ν78 κάποτε αυτή έπαιζε πριν ενάμιση χρόνο με 150Mbps . Δελφων υψος 28ης Οκτωβρίου με Μητροπουλου Ψητοπωλείο Άνω Κάτω Ευοσμος Πολυ τίμια η Q και μέσα στη βδομάδα επιφυλάσσομαι για μετρήσεις εντός κέντρου. Σε ταχύτητες πάντως και σήμα στη Δελφων που μέτρησα η βονταφον δεν, στα υπόλοιπα είναι οκ πλην γηπέδου Άρη που έχει ξεμείνει σε εποχές 4G. 5 2 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. Κυριακή στις 06:22 πμ Κοινοποίηση Δημ. Κυριακή στις 06:22 πμ Μιλάμε για πολύ πυκνοκατοικημενη περιοχη, πρεπει να κάνει κάτι η βονταφον... Εντωμεταξύ προχθες στην 28η σε υπόγειο η Νοβα ειχε 4G ενω οι αλλες 2 ξεψυχούσαν. Η κοσμοτέ το εχω παρει αποφαση, βαθιά σε κλειστους χωρους εχει μειονέκτημα, αλλά δεν το περίμενα απο τη βονταφον. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. Κυριακή στις 08:49 πμ Κοινοποίηση Δημ. Κυριακή στις 08:49 πμ (edited) 6 ώρες πριν, VIPdriver said: Μιλάμε για πολύ πυκνοκατοικημενη περιοχη, πρεπει να κάνει κάτι η βονταφον... Εντωμεταξύ προχθες στην 28η σε υπόγειο η Νοβα ειχε 4G ενω οι αλλες 2 ξεψυχούσαν. Η κοσμοτέ το εχω παρει αποφαση, βαθιά σε κλειστους χωρους εχει μειονέκτημα, αλλά δεν το περίμενα απο τη βονταφον. Η Vodafone ας διορθώσει τα θέματα της και το συζητάμε. ευοσμος στο Boston επι της αντωνη τριτση. Συνορα με Άνω Ηλιουπολη στο κυκλικό κόμβο. https://www.speedtest.net/result/i/7122849759 Πολύ τίμια η Nova… not bad προς το παρόν. Bodyfit Αλεξάνδρου Σταύρου πάνω από το Lidl στην αλυσίδα https://www.speedtest.net/result/i/7122972761 Edited Κυριακή στις 01:22 μμ by Nikolas14 4 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
memoriesradio Δημ. Κυριακή στις 06:24 μμ Κοινοποίηση Δημ. Κυριακή στις 06:24 μμ (edited) 2ο πόδι Χαλκιδικής (Τορώνη, Καλαμίτσι) Τέλεια τροποσφαιρική διάδοση στα FM από Ιταλία! Ακούμε τέλεια ιταλικά ραδιόφωνα στα FM. Πάντα τέτοιες μέρες του Ιουνίου τέτοια γίνονται.. * Τώρα περνάει και η Γερμανία... Ανέβηκε βόρεια το φαινόμενο. Edited Κυριακή στις 07:24 μμ by memoriesradio 7 Παράθεση "Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opmgls Δημ. Κυριακή στις 08:12 μμ Κοινοποίηση Δημ. Κυριακή στις 08:12 μμ 1 ώρα πριν, memoriesradio said: 2ο πόδι Χαλκιδικής (Τορώνη, Καλαμίτσι) Τέλεια τροποσφαιρική διάδοση στα FM από Ιταλία! Ακούμε τέλεια ιταλικά ραδιόφωνα στα FM. Πάντα τέτοιες μέρες του Ιουνίου τέτοια γίνονται.. * Τώρα περνάει και η Γερμανία... Ανέβηκε βόρεια το φαινόμενο. Αυτά θέλουμε! 🌞 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. Κυριακή στις 09:22 μμ Κοινοποίηση Δημ. Κυριακή στις 09:22 μμ 12 ώρες πριν, Nikolas14 said: Η Vodafone ας διορθώσει τα θέματα της και το συζητάμε. ευοσμος στο Boston επι της αντωνη τριτση. Συνορα με Άνω Ηλιουπολη στο κυκλικό κόμβο. https://www.speedtest.net/result/i/7122849759 Πολύ τίμια η Nova… not bad προς το παρόν. Bodyfit Αλεξάνδρου Σταύρου πάνω από το Lidl στην αλυσίδα https://www.speedtest.net/result/i/7122972761 Πάρτε και δεύτερο γύρο τεστ με Q Vip Everest Τσιμισκη έχει απέναντι κεραία με Ν1 όμως κάποτε είχαμε 4G μόνο. Λεωφόρος Νίκης Αχίλλειον εκεί μια χαρά Ν78. Κάπου τόσο βγάζει και αριστοτελους γύρω στα 700Mbps. Αξιοπρεπης η Nova στο κέντρο πάντως δεν είδα μεγάλες διαφορές απλά έκλεισα τρύπες. 8 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos.k2 Δημ. 19 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 19 ώρες πριν Παργα, ανέκαθεν γρηγορότερες οι συνεργάτιδες Σε κάλυψη κερδίζει η Κοσμοτε αν και υπάρχουν σημεία που όλες είναι ψιλοχαλια 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 16 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 16 ώρες πριν 3 ώρες πριν, panos.k2 said: Παργα, ανέκαθεν γρηγορότερες οι συνεργάτιδες Σε κάλυψη κερδίζει η Κοσμοτε αν και υπάρχουν σημεία που όλες είναι ψιλοχαλια Δεν έχει Ν78 στην Παργα η κοσμοτε; Απίστευτο… 5 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dasnowy Δημ. 10 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 10 ώρες πριν Καλή φαίνεται η nova στη Θεσσαλονίκη αλλά στο πατρικό είναι λες και έχει μείνει 10 χρόνια πίσω. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται η 12026 με 10mhz b3 και 10mhz 2g 900mhz να έχει τόσο κακή κάλυψη ενώ οι άλλες δύο που είναι δίπλα με περισσότερες συχνότητες (cosmote 2g 900, 35mhz b3, 20mhz n1, 10mhz b20, 10mhz n28, 130mhz n78 και vodafone 2g 900, 20mhz b3, 20mhz b1/n1, 10mhz b20, 100mhz n78) να έχουν πολύ καλύτερη κάλυψη. Τώρα βλέπω κάποιος κατέγραψε και b1 οπότε ίσως βάλω να δοκιμάσω γιατί σκέφτομαι qvip για το πατρικό αλλά δεν βλέπω νέα άδεια οπότε δεν έχω υψηλές προσδοκίες. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.