Jump to content

Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το ερώτημα για σήμερα είναι το εξής

Ποιος πάροχος κινητής τηλεφωνίας ΠΛΗΡΏΝΕΙ και ΑΓΟΡΑΖΕΙ απο ERICSSON or HUAWEI τις " επιπλέον άδειες"  και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παίξει σωστά σε δυναμική διαχείριση φάσματος και Uplink Optimization ?

 Και ενα ακόμη ερώτημα :

 Ισχύει οτι η HUAWEI δινει " δώρο " κάποια Features στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας που έχουν την τύχη να την έχουν ως προμηθευτή εξοπλισμού ....που η ERICSSON χρεώνει ακόμη?

 και βέβαια ....οι συνδρομητές που έχουν Iphones και Android devices με Qualcomm / Mediatek / Samsung Baseband Chipsets με ελλειπή Licences σε Features.

 Κάποιος επιτέλους να μας πει ΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΈΣ έχουν τα περισσότερα Radio features και Optimizations 😉

Εγω βολεύτηκα με ενα Google Pixel Fold 9 Global Version για 5G NSA maximum Carrier Aggregation features ... bypassing the network 😉 και με ενα Motorola Flip 2024 Ultra US version για το Uplink performance τών κεραιών του ...αν του δώσεις μια παραπάνω Band 14 για να ξεκλειδώσεις περισσότερα dbm transmitter power σε ΟΛΕΣ τις Bands απλά και μόνο επειδή άνοιξες μια άχρηστη Band 😉

Bug or ...a feature?

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, HORGRAP said:

Ποιος πάροχος κινητής τηλεφωνίας ΠΛΗΡΏΝΕΙ και ΑΓΟΡΑΖΕΙ απο ERICSSON or HUAWEI τις " επιπλέον άδειες"  και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παίξει σωστά σε δυναμική διαχείριση φάσματος και Uplink Optimization ?

Κοκκινη; Κάπου σα να διάβασα ότι κάνει κάτι αντίστοιχο στην Γερμανία;

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, HORGRAP said:

Το ερώτημα για σήμερα είναι το εξής

Ποιος πάροχος κινητής τηλεφωνίας ΠΛΗΡΏΝΕΙ και ΑΓΟΡΑΖΕΙ απο ERICSSON or HUAWEI τις " επιπλέον άδειες"  και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παίξει σωστά σε δυναμική διαχείριση φάσματος και Uplink Optimization ?

 Και ενα ακόμη ερώτημα :

 Ισχύει οτι η HUAWEI δινει " δώρο " κάποια Features στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας που έχουν την τύχη να την έχουν ως προμηθευτή εξοπλισμού ....που η ERICSSON χρεώνει ακόμη?

 και βέβαια ....οι συνδρομητές που έχουν Iphones και Android devices με Qualcomm / Mediatek / Samsung Baseband Chipsets με ελλειπή Licences σε Features.

 Κάποιος επιτέλους να μας πει ΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΈΣ έχουν τα περισσότερα Radio features και Optimizations 😉

Εγω βολεύτηκα με ενα Google Pixel Fold 9 Global Version για 5G NSA maximum Carrier Aggregation features ... bypassing the network 😉 και με ενα Motorola Flip 2024 Ultra US version για το Uplink performance τών κεραιών του ...αν του δώσεις μια παραπάνω Band 14 για να ξεκλειδώσεις περισσότερα dbm transmitter power σε ΟΛΕΣ τις Bands απλά και μόνο επειδή άνοιξες μια άχρηστη Band 😉

Bug or ...a feature?

Ενδιαφέρον το bug…

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους η Nova έβαλε 5G στο γήπεδο του Άρη και στη πλατεία Χαριλάου. Κάλυψε τις τρύπες που είχε από το 2024 που έφυγα με Ν1. Στο γυμναστήριο πιάνω μέχρι και στο υπόγειο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikolas14 said:

Επιτέλους η Nova έβαλε 5G στο γήπεδο του Άρη και στη πλατεία Χαριλάου. Κάλυψε τις τρύπες που είχε από το 2024 που έφυγα με Ν1. Στο γυμναστήριο πιάνω μέχρι και στο υπόγειο.

Έβαλε Ν78? 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Nikolas14 said:

Επιτέλους η Nova έβαλε 5G στο γήπεδο του Άρη και στη πλατεία Χαριλάου. Κάλυψε τις τρύπες που είχε από το 2024 που έφυγα με Ν1. Στο γυμναστήριο πιάνω μέχρι και στο υπόγειο.

Θα το μοιράζεται με βονταφον;

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, VasilisSam said:

Έβαλε Ν78? 

Ν1 είδα, και όχι δεν το μοιράζεται με Vodafone.

4 minutes ago, VIPdriver said:

Θα το μοιράζεται με βονταφον;

Όχι, δεν το μοιράζεται αυτό είναι το παράδοξο. Επίσης στο γυμναστήριο που πάω μέσα σε ισόγειο και υπόγειο που έχει πιάνει 4G/5G σταθερά στις κλήσεις ενώ η Vodafone δεν φόρτωνε τίποτα πέρα απ το ισόγειο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

5G Nova στον Aeras Skg  στο λιμάνι. Ευχαριστημένος προς το παρόν IMG_4604.thumb.png.5e2f81e85e4c7984137b8c21bf5801c6.png

Στο υπόγειο εδώ 

IMG_4596.thumb.png.9fb571686bff408104f92b3dd4d37faf.png
 

Φίνα κότα και σουβλάκι δίπλα στο γήπεδο  https://www.speedtest.net/result/i/7121860520

 

πλατεια Χαριλάου σε 4G κλειδωμένο επίτηδες με B7. https://www.speedtest.net/result/i/7121692940

Η Vodafone δυστυχώς έπαιζε με πολύ χαμηλότερα νούμερα και 5G στο γήπεδο της ΠΑΕ Αρης ακόμα δεν έχει.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Nikolas14 said:

Φίνα κότα και σουβλάκι δίπλα στο γήπεδο  https://www.speedtest.net/result/i/7121860520

Και που είναι οι φώτος από την φίνα κότα; 😃

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, opmgls said:

Και που είναι οι φώτος από την φίνα κότα; 😃

Έτσι λέγεται το μαγαζί 😅

7 minutes ago, opmgls said:

Και που είναι οι φώτος από την φίνα κότα; 😃

Ναι αλλά δε ρώτησες για το σουβλάκι..

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, opmgls said:

Και που είναι οι φώτος από την φίνα κότα; 😃

Έτσι λέγεται το μαγαζί, πάρτε και μερικές μετρήσεις για μερακλήδες. Κεραία Γρηγορίου Ε και Κ.Καραμανλη 175 ή δηλωμένη Χαριλάου 2 στο keraies.eett ΕΒΑΛΑΝ Ν78 κάποτε αυτή έπαιζε πριν ενάμιση χρόνο με 150Mbps

IMG_4610.thumb.png.836857b8b9f482ee90232b953d963fa2.png
 

Δελφων υψος 28ης Οκτωβρίου με Μητροπουλου IMG_4611.thumb.png.5d9bc713ccd69413411aa2ebab68edcd.png

 

Ψητοπωλείο Άνω Κάτω Ευοσμος 

IMG_4612.thumb.png.9fa17f7b885f22d4f0e11a98913a2eb6.png

 

Πολυ τίμια η Q και μέσα στη βδομάδα επιφυλάσσομαι για μετρήσεις εντός κέντρου.

Σε ταχύτητες πάντως και σήμα στη Δελφων που μέτρησα η βονταφον δεν, στα υπόλοιπα είναι οκ πλην γηπέδου Άρη που έχει ξεμείνει σε εποχές 4G.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για πολύ πυκνοκατοικημενη περιοχη, πρεπει να κάνει κάτι η βονταφον...

Εντωμεταξύ προχθες στην 28η σε υπόγειο η Νοβα ειχε 4G ενω οι αλλες 2 ξεψυχούσαν. Η κοσμοτέ το εχω παρει αποφαση, βαθιά σε κλειστους χωρους εχει μειονέκτημα, αλλά δεν το περίμενα απο τη βονταφον. 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, VIPdriver said:

Μιλάμε για πολύ πυκνοκατοικημενη περιοχη, πρεπει να κάνει κάτι η βονταφον...

Εντωμεταξύ προχθες στην 28η σε υπόγειο η Νοβα ειχε 4G ενω οι αλλες 2 ξεψυχούσαν. Η κοσμοτέ το εχω παρει αποφαση, βαθιά σε κλειστους χωρους εχει μειονέκτημα, αλλά δεν το περίμενα απο τη βονταφον. 

Η Vodafone ας διορθώσει τα θέματα της και το συζητάμε.

ευοσμος στο Boston επι της αντωνη τριτση.

Συνορα με Άνω Ηλιουπολη στο κυκλικό κόμβο.

 https://www.speedtest.net/result/i/7122849759

Πολύ τίμια η Nova… not bad προς το παρόν.

 

IMG_4617.png
 

Bodyfit Αλεξάνδρου Σταύρου πάνω από το Lidl στην αλυσίδα https://www.speedtest.net/result/i/7122972761

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

2ο πόδι Χαλκιδικής (Τορώνη, Καλαμίτσι)

Τέλεια τροποσφαιρική διάδοση στα FM από Ιταλία!
Ακούμε τέλεια ιταλικά ραδιόφωνα στα FM.

Πάντα τέτοιες μέρες του Ιουνίου τέτοια γίνονται..

* Τώρα περνάει και η Γερμανία... Ανέβηκε βόρεια το φαινόμενο.

IMG_20260621_212110.thumb.jpg.f4a4a3bec33532d2de05ae3fcd816726.jpg

IMG_20260621_212102.thumb.jpg.51504648fed633dd423702861a2df6aa.jpg

IMG_20260621_145004.thumb.jpg.9bca5e38b170ad4d01ad95ef0a674323.jpg

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, memoriesradio said:

2ο πόδι Χαλκιδικής (Τορώνη, Καλαμίτσι)

Τέλεια τροποσφαιρική διάδοση στα FM από Ιταλία!
Ακούμε τέλεια ιταλικά ραδιόφωνα στα FM.

Πάντα τέτοιες μέρες του Ιουνίου τέτοια γίνονται..

* Τώρα περνάει και η Γερμανία... Ανέβηκε βόρεια το φαινόμενο.

IMG_20260621_212110.thumb.jpg.f4a4a3bec33532d2de05ae3fcd816726.jpg

IMG_20260621_212102.thumb.jpg.51504648fed633dd423702861a2df6aa.jpg

IMG_20260621_145004.thumb.jpg.9bca5e38b170ad4d01ad95ef0a674323.jpg

Αυτά θέλουμε! 🌞

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, Nikolas14 said:

Η Vodafone ας διορθώσει τα θέματα της και το συζητάμε.

ευοσμος στο Boston επι της αντωνη τριτση.

Συνορα με Άνω Ηλιουπολη στο κυκλικό κόμβο.

 https://www.speedtest.net/result/i/7122849759

Πολύ τίμια η Nova… not bad προς το παρόν.

 

IMG_4617.png
 

Bodyfit Αλεξάνδρου Σταύρου πάνω από το Lidl στην αλυσίδα https://www.speedtest.net/result/i/7122972761

Πάρτε και δεύτερο γύρο τεστ με Q Vip 

Everest Τσιμισκη έχει απέναντι κεραία με Ν1 όμως κάποτε είχαμε 4G μόνο. 

IMG_4623.thumb.png.9124bb37353d6912e435e90756a8ab19.png

Λεωφόρος Νίκης Αχίλλειον εκεί μια χαρά Ν78. Κάπου τόσο βγάζει και αριστοτελους γύρω στα 700Mbps. 
 

Αξιοπρεπης η Nova στο κέντρο πάντως δεν είδα μεγάλες διαφορές απλά έκλεισα τρύπες.

IMG_4622.thumb.png.7b8449682f7c054992495606d288721d.png

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Παργα, ανέκαθεν γρηγορότερες οι συνεργάτιδες 

IMG_2725.thumb.png.d607be72bc1deeb6be60005cf0a7efcd.pngIMG_2724.thumb.png.bd5784c029b1281db350e89a93750d7a.png

Σε κάλυψη κερδίζει η Κοσμοτε αν και υπάρχουν σημεία που όλες είναι ψιλοχαλια

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, panos.k2 said:

Παργα, ανέκαθεν γρηγορότερες οι συνεργάτιδες 

IMG_2725.thumb.png.d607be72bc1deeb6be60005cf0a7efcd.pngIMG_2724.thumb.png.bd5784c029b1281db350e89a93750d7a.png

Σε κάλυψη κερδίζει η Κοσμοτε αν και υπάρχουν σημεία που όλες είναι ψιλοχαλια

Δεν έχει Ν78 στην Παργα η κοσμοτε; Απίστευτο…

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλή φαίνεται η nova στη Θεσσαλονίκη αλλά στο πατρικό είναι λες και έχει μείνει 10 χρόνια πίσω. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται η 12026 με 10mhz b3 και 10mhz 2g 900mhz να έχει τόσο κακή κάλυψη ενώ οι άλλες δύο που είναι δίπλα με περισσότερες συχνότητες (cosmote 2g 900, 35mhz b3, 20mhz n1, 10mhz b20, 10mhz n28, 130mhz n78 και vodafone 2g 900, 20mhz b3, 20mhz b1/n1, 10mhz b20, 100mhz n78) να έχουν πολύ καλύτερη κάλυψη. Τώρα βλέπω κάποιος κατέγραψε και b1 οπότε ίσως βάλω να δοκιμάσω γιατί σκέφτομαι qvip για το πατρικό αλλά δεν βλέπω νέα άδεια οπότε δεν έχω υψηλές προσδοκίες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...