Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το γραμμή είχες πριν και τι εταιρία?

Nova VDSL 50MBPS αλλά και πάλι δεν ήταν VoIP εκείνο

 

 

Κανε υπομονη 1-2 μέρες, η ενεργοποίηση απαιτεί χρόνο..

Δεν έχω και άλλη επιλογη, απλά με χάλασε που η Wind τα βλέπει όλα άψογα μέσα στην γραμμή της και δεν μου λέει ότι θα καθυστερήσει η ενεργοποίηση ή κάτι τέτοιο

Link to comment
Share on other sites

Nova VDSL 50MBPS αλλά και πάλι δεν ήταν VoIP εκείνο

 

Κανονικά θέλει 1 με 2 μέρες αφού ήσουν vdsl θα ενεργοποιηθείς γρήγορα. Εγώ ήμουν σε adsl και χρειάστηκαν 5 μέρες για να με γυρίσει ο ΟΤΕ σε καμπίνα vdsl (συμβόλαιο wind). Και εμένα μου φαινόταν περίεργο που δεν είναι voip γιατί πριν είχα adsl + voip αλλά νομίζω καλύτερα έτσι. Μπορείς να αλλάξεις το ρουτερ του παροχου με ένα καλύτερο γιατί αν ήταν voip αυτό είναι αδύνατο. Βέβαια κάποια στιγμή θα τα γυρίσουν όλα σε voip αλλά κανείς δεν ξέρει σε πόσα χρόνια θα γίνει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά συνέδεσα την vision με ethernet. Τα προβλήματα υπάρχουν ακόμα όμως, με αποσυνδέσεις(λογικά) και στις συσκευές και στη vision.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πήραμε στην wind και μας παραδέχτηκα πως δεν την υποστηρίζει η περιοχή μας την wind vision(βεβαια αυτό δεν μας το είπαν όταν κάναμε το συμβόλαιο με την βρωμοεταιρια αυτή). Το χειρότερο είναι πως έχουμε θέμα και με το Internet.. Μετά και με την παραδοχή αυτή από την εξυπηρέτηση πελατών, τι κάνω; Μπορώ να φύγω και να πάω σε άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω την ρήτρα η οποία λογικά θα είναι τεράστια;

Edited by theo4850
Link to comment
Share on other sites

Τελικά συνέδεσα την vision με ethernet. Τα προβλήματα υπάρχουν ακόμα όμως, με αποσυνδέσεις(λογικά) και στις συσκευές και στη vision.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πήραμε στην wind και μας παραδέχτηκα πως δεν την υποστηρίζει η περιοχή μας την wind vision(βεβαια αυτό δεν μας το είπαν όταν κάναμε το συμβόλαιο με την βρωμοεταιρια αυτή). Το χειρότερο είναι πως έχουμε θέμα και με το Internet.. Μετά και με την παραδοχή αυτή από την εξυπηρέτηση πελατών, τι κάνω; Μπορώ να φύγω και να πάω σε άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω την ρήτρα η οποία λογικά θα είναι τεράστια;

Τα βήματα που θεωρώ πως πρέπει να κάνεις είναι: 1)Αφού υπάρχουν τα προβλήματα και το έχουν παραδεχτεί να τους πεις να διακόψεις για να δεις τι θα σου πουν. Αν σε χρεώνουν τέλος διακοπής, γράφεις ένα ωραίο γράμμα με τους λόγους που στο επιβάλουν και περιμένεις απάντηση. Αν δεν σου απαντήσουν(μόνο εγγράφως), στέλενεις στην ΕΕΤΤ αναφέροντας το πρόβλημά σου. Εκεί πιστεύω θα μπορέσεις να φύγεις χωρίς ποινή αν όντως είναι προβληματική η υπηρεσια. 2)Ενημερώνεις συνέχεια για βλάβη και ζητάς να έρθει τεχνικός, είτε μέχρι να λυθεί το πρόβλημα είτε μέχρι να σου πουν δεν λύνεται μπορείς να διακόψεις χωρίς ποινή (άλλωστε εσύ πληρώνεις κανονική τιμή και οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν είναι αυτές που πρέπει). 3)Για όλους τους λόγους που τους έχεις αναφέρει σε αφήνουν να σπάσεις συμβόλαιο χωρίς ποινή και γλυτώνεις όλα τα παραπάνω.

Προσωπικά σε βλέπω για 2 και να καταλήγεις στο 1. Στο τέλος να ξέρεις, βγαίνει άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Τα βήματα που θεωρώ πως πρέπει να κάνεις είναι: 1)Αφού υπάρχουν τα προβλήματα και το έχουν παραδεχτεί να τους πεις να διακόψεις για να δεις τι θα σου πουν. Αν σε χρεώνουν τέλος διακοπής, γράφεις ένα ωραίο γράμμα με τους λόγους που στο επιβάλουν και περιμένεις απάντηση. Αν δεν σου απαντήσουν(μόνο εγγράφως), στέλενεις στην ΕΕΤΤ αναφέροντας το πρόβλημά σου. Εκεί πιστεύω θα μπορέσεις να φύγεις χωρίς ποινή αν όντως είναι προβληματική η υπηρεσια. 2)Ενημερώνεις συνέχεια για βλάβη και ζητάς να έρθει τεχνικός, είτε μέχρι να λυθεί το πρόβλημα είτε μέχρι να σου πουν δεν λύνεται μπορείς να διακόψεις χωρίς ποινή (άλλωστε εσύ πληρώνεις κανονική τιμή και οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν είναι αυτές που πρέπει). 3)Για όλους τους λόγους που τους έχεις αναφέρει σε αφήνουν να σπάσεις συμβόλαιο χωρίς ποινή και γλυτώνεις όλα τα παραπάνω.

 

Προσωπικά σε βλέπω για 2 και να καταλήγεις στο 1. Στο τέλος να ξέρεις, βγαίνει άκρη.

Τελικά μετά από πολλά τηλεφωνήματα, το πρόβλημα διορθώθηκε. Δεν έχουμε θέματα ούτε στο Internet ούτε στην τηλεόραση. Άρα ήταν κάποιο θέμα σε αυτούς.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εξακολουθεί να έχει κάποια μικρά κολλήματα αλλά θέλω να πιστεύω πως είναι λόγω της κακοκαιρίας. Διαφορετικά, ξανά πάλι τηλέφωνα.

Edited by theo4850
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από πολλά τηλεφωνήματα, το πρόβλημα διορθώθηκε. Δεν έχουμε θέματα ούτε στο Internet ούτε στην τηλεόραση. Άρα ήταν κάποιο θέμα σε αυτούς.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εξακολουθεί να έχει κάποια μικρά κολλήματα αλλά θέλω να πιστεύω πως είναι λόγω της κακοκαιρίας. Διαφορετικά, ξανά πάλι τηλέφωνα.

 

ΆΘΛΙΟ δίκτυο, άθλια υποστήριξη και ψεύτες...κατέφυγα κι εγώ στην ΕΕΤΤ για ανάλογα προβλήματα που αντιμετώπιζα με το double play και έχοντας εγκυμονούσα σύζυγο στο σπίτι ( που σημαίνει απουσία τηλέφωνο είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα!) και ακόμα και την αναφορά - ΕΓΓΡΑΦΗ του τεχνικού τους από την επίσκεψη στο σπίτι μου, την μετέφρασαν ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝ!

Αλλά την πατήσανε... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!!!

Και τα 150€ που ζητάνε σαν penalty... θα πάρουν τα @@ρια μου!

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση κατά την άποψή μου από αυτή της wind. Να παίρνεις 100.000 φορές τηλέφωνο, να σου λένε θα σας ενημερώσουμε και τελικά ξανά από την αρχή γιατί δεν γνωριζουν τίποτα. Από την nova που έχω εμπειρία ήταν ένα κλικ καλύτερα σε αυτό το κομμάτι(δεν κοιτάω το κομμάτι της ευγένειας γιατί σκοπός είναι να διορθωθεί το οποιοδήποτε θέμα προκύψει) και η Vodafone(τουλαχιστον στην κινητή, για την σταθερή δεν γνωρίζω) ήταν πολύ καλύτερη.. Ξεκαθαροι από την αρχή. Είχα ένα θέμα, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν το θέμα από την αρχή.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση κατά την άποψή μου από αυτή της wind. Να παίρνεις 100.000 φορές τηλέφωνο, να σου λένε θα σας ενημερώσουμε και τελικά ξανά από την αρχή γιατί δεν γνωριζουν τίποτα. Από την nova που έχω εμπειρία ήταν ένα κλικ καλύτερα σε αυτό το κομμάτι(δεν κοιτάω το κομμάτι της ευγένειας γιατί σκοπός είναι να διορθωθεί το οποιοδήποτε θέμα προκύψει) και η Vodafone(τουλαχιστον στην κινητή, για την σταθερή δεν γνωρίζω) ήταν πολύ καλύτερη.. Ξεκαθαροι από την αρχή. Είχα ένα θέμα, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν το θέμα από την αρχή.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Όντως, οι άλλοι πάροχοι καταγράφουν στην καρτέλα σου το πρόβλημα που έχεις, ώστε να το δουν και άλλοι υπάλληλοι. Στη WIND, είναι σαν να παίζεις χαλασμένο τηλέφωνο...

Link to comment
Share on other sites

Όντως, οι άλλοι πάροχοι καταγράφουν στην καρτέλα σου το πρόβλημα που έχεις, ώστε να το δουν και άλλοι υπάλληλοι. Στη WIND, είναι σαν να παίζεις χαλασμένο τηλέφωνο...
Μα είναι δυνατόν να ασχολούμαστε εδώ και μια βδομάδα με ένα πρόβλημα του Internet το οποίο με την nova πριν δεν το είχαμε(το είχαμε κάποιες φορές αλλά λυνόταν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα);

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και το χειρότερο είναι πως είναι σαν να σε ακούν για πρώτη φορά..

Link to comment
Share on other sites

8 χρόνια wind στα Χανιά, μονίμως αποσύνδεσεις, τεχνικα προβλήματα, μεγαλες καθυστερήσεις σε βλαβες, και το αιώνιο πρόβλημα οι εξυπηρέτηση πελατών....

 

Χίλιες φορές να εξηγήσεις το πρόβλημα, καθε φορα απο την αρχη σε αλλον υπάλληλο, και έπρεπε να παρακαλώ για να με πιστωσουν....

 

Τους αλλαξα και ησύχασα...

 

Ποτέ ξανά wind Ούτε δωρεάν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα..

 

Μπορεί να μου πει κάποιος τι ενοει η WIND Τέλ.διακοπής προσφοράς ανανέωσης 69,34 euro

[ATTACH]67180[/ATTACH]

 

Αν προκειτε για ποινής διακοπής δεν θα επρεπε επειδή εληξε το συμβολαιο

Το συμβόλαιο με την wind ηταν 24 μηνο με ημερομηνια υπογραφής 24/01/2017 και εληξε

Η ενεργοποιηση στην νεα εταιρία (nova) εγινε στις 2/2/2019

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εννοεί μαλλον και όντως δεν θα έπρεπε. Πιθανόν έλαβαν υπόψη την ημερομηνία αίτησης φορητότητας. Πότε την έκανες?
Link to comment
Share on other sites

Αν υποθεσουμε οτι ειναι προστιμο διακοπής εστω για λιγες μερες διαφορα ενεργοποιησης και αιτησης φορητοτητας το προσστιμο διακοπηςθα επρεπε να ειναι συμφωνα με τους ορους του συμβολαιου να ειναι 13,33

[ATTACH]67181[/ATTACH]

Link to comment
Share on other sites

δεν παει παντα ετσι. Αυτο που λες ισχυει για τα 2 πρωτα χρονια του συμβολαιου. Απο εκει και περα μετραει η ανανεωση,και εκει ο ορος ειναι η επιστροφη της επωφελουμενης εκπτωσης επι τους μηνες που μεσολαβουν ως τη διακοπη.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα..

 

Μπορεί να μου πει κάποιος τι ενοει η WIND Τέλ.διακοπής προσφοράς ανανέωσης 69,34 euro

[ATTACH]67180[/ATTACH]

 

Αν προκειτε για ποινής διακοπής δεν θα επρεπε επειδή εληξε το συμβολαιο

Το συμβόλαιο με την wind ηταν 24 μηνο με ημερομηνια υπογραφής 24/01/2017 και εληξε

Η ενεργοποιηση στην νεα εταιρία (nova) εγινε στις 2/2/2019

 

και εμένα μου το στείλανε το καλοκαίρι που αποχώρησα από τη wind σταθερή

τους έστειλα ένα μειλ για να έχω αποδεικτικό (μην πάρεις τηλέφωνο) και τους ρώτησα να μου απαντήσουν τι είναι αυτό το ποσό και ότι αν δεν μου απαντήσουν δεν πρόκειται να το πληρώσω.

Δεν μου απάντησαν, δεν το πλήρωσα, δεν έγινε τπτ έκτοτε.

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι καλυτερο η επικοινωνια να ειναι γραπτη,απο την στιγμη που δεν υπαρχει και πιεση χρονου. Παρατηρησα οτι μιλαμε για το παλιο double play οποτε : αν ειναι συμβολαιο 2 ετων δεν δικαιολογειται καμμια χρεωση τετοιου υψους. Αν ειναι απο ανανεωση (μετα τα 2 ετη) υπολογιζω γυρω στα 3 ευρω το μηνα οτι βγαινει η αποζημιωση,αλλα δεν νομιζω οτι και παλι δικαιολογειται,γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα στανταρ παιζει με μεγαλυτερη εκπτωση,σε οσους το εχουν ακομα...το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι να προκειται περι αποζημιωσης της προσθετης υπηρεσιας wind 300 και παλι οχι σιγουρα. Και εγω ειμαι της αποψης να ζητηθει επισημη γραπτη απαντηση.
Link to comment
Share on other sites

και εμένα μου το στείλανε το καλοκαίρι που αποχώρησα από τη wind σταθερή

τους έστειλα ένα μειλ για να έχω αποδεικτικό (μην πάρεις τηλέφωνο) και τους ρώτησα να μου απαντήσουν τι είναι αυτό το ποσό και ότι αν δεν μου απαντήσουν δεν πρόκειται να το πληρώσω.

Δεν μου απάντησαν, δεν το πλήρωσα, δεν έγινε τπτ έκτοτε.

 

Τι αιτιολογια ειχε σε σενα?

 

Τέλ.διακοπής προσφοράς ανανέωσης?

 

Σε ποιο mail to εστειλες?

 

 

----- προσθήκη μηνύματος 72 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ναι ειναι καλυτερο η επικοινωνια να ειναι γραπτη,απο την στιγμη που δεν υπαρχει και πιεση χρονου. Παρατηρησα οτι μιλαμε για το παλιο double play οποτε : αν ειναι συμβολαιο 2 ετων δεν δικαιολογειται καμμια χρεωση τετοιου υψους. Αν ειναι απο ανανεωση (μετα τα 2 ετη) υπολογιζω γυρω στα 3 ευρω το μηνα οτι βγαινει η αποζημιωση,αλλα δεν νομιζω οτι και παλι δικαιολογειται,γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα στανταρ παιζει με μεγαλυτερη εκπτωση,σε οσους το εχουν ακομα...το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι να προκειται περι αποζημιωσης της προσθετης υπηρεσιας wind 300 και παλι οχι σιγουρα. Και εγω ειμαι της αποψης να ζητηθει επισημη γραπτη απαντηση.

 

Προκειτε για αρχικο συμβολαιο 24 μηνων

Link to comment
Share on other sites

βλεπω στο λογαριασμο τελικη ημερομηνια υπηρεσιων 4/2 και οχι 1/2 δηλ. την τελευταια ημερα που ησουν στη wind...υπαρχει καποιο ιστορικο με αντιπροσφορες πριν γινει η τελικη μεταβαση? Μηπως πριν αλλαξεις ειχες αποδεχθει προσφορα ανανεωσης για 2 ακομα χρονια στην wind,και μετά πήρες προσφορα απο νοβα κι εφυγες?
Link to comment
Share on other sites

Στις 20/1/2015 ηρθε ο κουριερ και υπέγραψα συμβολαιο με την nova . Μετα απο μερικές μερες με πηραν απο την wind προσφεροντας ανανεωση συμβολαιου με του ορους που ειχα. Τους το αρνηθηκα κατηγοριματικά..Σε κανα δυο μερες με πηραν και μου δωσαν προσφορα ιδια με της NOVA Τους το αρνηθηκα και παλι κατηγοριματικά . Μεχρι και την προηγουμενη της ενεργοπιησης στην Νοβα Δεχτηκα στο σπιτι και στο κινητο καθημερινα πολαπλες κλησεις ( δεν το σηκωνα ).

Ουδεποτε εκανα προφορική ανανεωση ισα ισα που τους αρνηθηκα την συνεχιση και μαλιστα σε οξυ τονο

Link to comment
Share on other sites

Ωραία κάνε αυτό που εγραψε ο φίλος,ζήτα γραπτές εξηγήσεις για τη χρέωση,εξηγώντας ότι είχες φύγει μετά τη λήξη χωρίς να έχεις ανανεώσει και δεν αποδέχεσαι καμμία επιπλέον χρέωση.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είχες voip πιθανών να σε αφήσουν όπως είσαι τώρα και απλά να σου αλλάξουν προφίλ και να σου δώσουν το technicolor που αναφέρετε παραπάνω. Εμένα πάντως μου έδωσαν από καμπίνα και δεν μου έδωσαν voip.

Τελικά μου έστειλα σήμερα το ΖΤΕ ZXHN H268N . Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο απο το technicolor. Μου είπαν οτι δε θα είναι voip συνεπώς λέω να πάρω ένα πιο σοβαρό router. Με ενδιαφέρει να έχει VPN server και ddns. Φυσικά και καλό wifi!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Εδω και 2 εβδομαδες περιπου εκανα νεα συνδεση σταθερη και ιντερνετ και με το καλημερα στον ελεγχο απο τον τεχνικο της wind διαπιστωθηκε προβλημα στο δίκτυο που αναμενομενο το αποδιδουν στον οτε.

 

Δεν υπαρχει καμια εξελιξη σχετικα με την αρση της βλαβης και σε επικοινωνια παντα δικη μου με παραπεμπουν απο εβδομαδα σε εβδομαδα.

 

Υπαρχει καποιος αντιδρασης ωστε να επιταχυνθει η διαδικασια αρσης της βλαβης ή εστω να καταγγειλω και να ακυρωσω την συμβαση?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

LG G4
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Εδω και 2 εβδομαδες περιπου εκανα νεα συνδεση σταθερη και ιντερνετ και με το καλημερα στον ελεγχο απο τον τεχνικο της wind διαπιστωθηκε προβλημα στο δίκτυο που αναμενομενο το αποδιδουν στον οτε.

 

Δεν υπαρχει καμια εξελιξη σχετικα με την αρση της βλαβης και σε επικοινωνια παντα δικη μου με παραπεμπουν απο εβδομαδα σε εβδομαδα.

 

Υπαρχει καποιος αντιδρασης ωστε να επιταχυνθει η διαδικασια αρσης της βλαβης ή εστω να καταγγειλω και να ακυρωσω την συμβαση?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

 

Είχες 24αρι και πήγες σε 50αρι η πας πάλι σε 24αρι της wind?

Link to comment
Share on other sites

Είχες 24αρι και πήγες σε 50αρι η πας πάλι σε 24αρι της wind?

 

οχι τιποτα απο τα 2.....

 

νεα εγκατασταση στο διαμερισμα...νεα συνδεση για 24ρη...

τους εστειλα εδω και 2-3 ημερες email επικοινωνιας με το προβλημα...αλλα ...σιωπη...

LG G4
Link to comment
Share on other sites

οχι τιποτα απο τα 2.....

 

νεα εγκατασταση στο διαμερισμα...νεα συνδεση για 24ρη...

τους εστειλα εδω και 2-3 ημερες email επικοινωνιας με το προβλημα...αλλα ...σιωπη...

 

Τότε οπλισου με αρκετή υπομονή γιατί επειδή είναι νέα σύνδεση σε καινούργιο διαμέρισμα θα πρέπει να σε συνδέσει ο ΟΤΕ στην Wind και φυσικά ο ΟΤΕ έχει πάντα προτεραιότητα τους δικούς του πελάτες και μετά στους υπόλοιπους. Μόνο αν ήσουν στον ΟΤΕ ί(ανάλογα την περιοχή) ίσως στο έφτιαχναν πιο γρήγορα Για την ενημέρωση σε γνωστό μου που μπήκε σε καινούριο σπίτι και έκανε σύνδεση στον ΟΤΕ έκανε 1 μήνα για να τον συνδέσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...