Mark_K Δημ. September 5, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2018 Πήγα σήμερα σε κατάστημα Wind για κάτι, και με ενημέρωσαν πως έτρεχε προσφορά για Wind Vision φουλ πακέτο στα 9,90€ για 2 χρόνια, με μόνο επιπλέον έξοδο 24,90€ τέλη ενεργοποίησης. Σκέφτηκα πως συμφέρει να το κάνω και να κόψω τη Nova που δίνω 33€ το μήνα για το φουλ πακέτο και τελικά ταινίες δεν βλέπω και το έχω μόνο για τα αθλητικά τα οποία τα περιλαμβάνει το wind vision. Για να λήξει το συμβόλαιο στη Nova θέλω άλλους 10 μήνες, οπότε ακόμη και ποινή να έχει μάλλον συμφέρει. Αφού το προχωρήσαμε με την υπάλληλο την έβλεπα λίγο προβληματισμένη. Σε λιγάκι με ρωτάει τι ταχύτητα έχειτε; vdsl 50άρι της λέω. Και σας το έχουν δώσει με 16,5€; Πραγματικά τζάμπα, δεν βγάζουν τίποτα μου λέει... Το καλό είναι πως στη συνέχεια μου είπε πως επειδή έχω vdsl δικαιούμαι και 12 μήνες δωρεάν netflix. Για το τελευταίο δεν κατάφερα να το ενεργοποιήσω, αλλά σύμφωνα με την εξυπηρέτηση στις 10/9 θα βγει μπανεράκι εντός του mywind μέσω του οποίου θα γίνεται, οπότε αναμένω. Από το λίγο που δούλεψα τη συσκευή μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Σύνδεση με wi-fi και δουλεύει άψογα, ενώ τα nova sports δείχνουν ακριβώς το ίδιο όπως και με τη δορυφορική. Συνδέοντας την κεραία παίζουν και όλα τα επίγεια ψηφιακά. Μια χαρά γενικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. September 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2018 Από wind telephony Εάν το κάνω Αλλαγή πακέτου σε double play basic 24mbps Πόσο πάγιο θα Έχω σε υπάρχων γραμμή??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2018 γυρω στα 22 το δινουν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. September 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2018 ρε παιδιά όταν δίνουν το wind vision box για να δουλέψει χρειάζεται κεραία τηλεόρασης. έλα όμως που το καλώδιο της κεραίας από την πρίζα πάει στην τιβι. πως θα συνδεθεί και το box της wind? έπρεπε να δίνουν διακλαδωτη! Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- γυρω στα 22 το δινουνΑπό wind telephony Εάν το κάνω Αλλαγή πακέτου σε double play basic 24mbps Πόσο πάγιο θα Έχω σε υπάρχων γραμμή???από κοσμοτε μεταφέρθηκε η πεθερά σε WIND με 20,99 πάντως. μετά από τρελή κοροϊδία του εξωτερικού συνεργάτη "ωθησις" που ακύρωσαν μόνοι τους οι ηλίθιοι την αίτηση φορητοτητας που είχαμε κάνει και είχαμε ΥΠΟΓΡΆΨΕΙ συμβόλαιο! μετά από παράπονα μας άλλος εξωτερικός συνεργάτης πολύ τυπικός σε 7 μέρες έκανε την μετάβαση με ταυτόχρονη ενημέρωση σε κάθε βήμα μέσω SMS. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2018 (edited) κατι δεν καταλαβες καλα για το box. Το καλωδιο απο την κεραια ή απευθειας στην tv θα παει (οποτε θα βλεπεις επιγεια οπως πριν και τα συνδρομητικα απο το box μεσω hdmi) ή θα βαλεις την κεραια στο box και θα βλεπεις τα παντα (επιγεια και συνδρομητικα) μεσω του box. Στην 2η περιπτωση ουσιαστικα η tv θα λειτουργει μονο ως οθονη για το box. Οσο για τη συνδεση στο 2play basic,με 20,99 το δινουν σε φορητοτητα απο αλλου,με 22 το δινουν στους υπαρχοντες συνδρομητες. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- επιαης το box δεν θελει υποχρεωτικα κεραια για να δουλεψει.Αν δεν θες τα επιγεια δεν βαζεις καθολου κεραια,ιντερνετ θελει οπωσδηποτε Edited September 6, 2018 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. September 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2018 κατι δεν καταλαβες καλα για το box. Το καλωδιο απο την κεραια ή απευθειας στην tv θα παει (οποτε θα βλεπεις επιγεια οπως πριν και τα συνδρομητικα απο το box μεσω hdmi) ή θα βαλεις την κεραια στο box και θα βλεπεις τα παντα (επιγεια και συνδρομητικα) μεσω του box. Στην 2η περιπτωση ουσιαστικα η tv θα λειτουργει μονο ως οθονη για το box. Οσο για τη συνδεση στο 2play basic,με 20,99 το δινουν σε φορητοτητα απο αλλου,με 22 το δινουν στους υπαρχοντες συνδρομητες. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- επιαης το box δεν θελει υποχρεωτικα κεραια για να δουλεψει.Αν δεν θες τα επιγεια δεν βαζεις καθολου κεραια,ιντερνετ θελει οπωσδηποτεναι το κατάλαβα. υπάρχει και η τρίτη λύση που δοκίμασα... σπλιτερ στην πρίζα και ένα καλώδιο στο κουτί και ένα στην τιβι! οπότε βλέπεις τα πάντα και από τις δύο επιλογές :) Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimis13 Δημ. September 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2018 Καλησπέρα, Πριν 1 μήνα περίπου υπογράψαμε στη Wind. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι που πήραν τη γραμμή μας στις 3 Σεπτεμβρίου. Διανύουμε την 6η μέρα με ίντερνετ έως 2 mbps download/0.05 mbps upload. Παρά τις δεκάδες προσπάθειες μας δεν έχει επικοινωνήσει κανένας υπεύθυνος μαζί μας! Η εξυπηρέτηση πελατών κάνει ότι μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μας είπαν πως πρέπει να γίνει αλλαγή ορίου στο αστικό κέντρο και για να συμβεί αυτό χρειάζονται 4-5 εργάσιμες ακόμα! Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος που υπέγραψε, είναι πρώην τεχνικός πεδίου και γνωρίζει από πρώτο χέρι οτι πρόκειται για μια διαδικασία λίγων λεπτών, άντε μιας εργάσιμης αν υπάρξει δυσκολία συνεννόησης με τον ΟΤΕ. Μας λένε είναι πολλές οι ενέργειες, τους εξηγούμε αναλυτικά κάθε ενέργεια, αποδεικνύοντας τους πως λένε μπούρδες και μετά... "εεε κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα". Θέλουμε να προχωρήσουμε σε διακοπή και προφανώς δεν έχουμε καμία διάθεση να πληρώσουμε το πέναλτι μετά από τέτοια άθλια εξυπηρέτηση. Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής: -Ισχύει πως το πέναλτι δεν μπαίνει στην εφορία, δεν τοκίζεται κτλ; -Το ποσό/οφειλή είναι ανάμεσα σε εμένα και τη WIND και δεν το συναντάω αλλού μπροστά μου; -Μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποιου είδους καταγγελία ώστε να ξεμπερδεύουμε χωρίς προβλήματα; -Υπάρχει περίπτωση να το τραβήξουν δικαστικά; Ευχαριστώ για το χρόνο σας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. September 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2018 ναι όντος να αλλάξεις όριο θα λύσει το ζήτημα μάλλον σε μονοπωλο πέσατε και ναι θα αργήσει γιατί θέλει συνδυαστικό ραντεβού με τον οτε (κάτι το οποίο αργεί να γίνει στα χαρτιά σαν διαδικασία όταν γινετε ναι είναι άμεση σχεδόν η δουλειά (κοινος θεμα χαρτουρας ειναι)) και όμως άκρη δεν θα βγάλεις με την διακοπή κατά 99% θα σας βάλουν να πληρώσετε το penalty και αν δεν θα σας τρέχουν στα δικαστήρια κάποια στιγμή αν δεν πάρουν τα δικά τους κοινός αν μπορείτε περιμένετε λίγο επιμένοντας και απαιτήστε μείωση πάγιου στον επόμενο λογαριασμό λόγο ταλαιπωρίας (το ποιο εφικτό σενάριο περίπου λέω) κατα τα αλλα καλός ήρθες στον κόσμο οπου ακόμη δουλεύουμε με χαλκό απο της εποχές του πολεμου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. September 9, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2018 Καλησπέρα, Πριν 1 μήνα περίπου υπογράψαμε στη Wind. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι που πήραν τη γραμμή μας στις 3 Σεπτεμβρίου. Διανύουμε την 6η μέρα με ίντερνετ έως 2 mbps download/0.05 mbps upload. Παρά τις δεκάδες προσπάθειες μας δεν έχει επικοινωνήσει κανένας υπεύθυνος μαζί μας! Η εξυπηρέτηση πελατών κάνει ότι μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μας είπαν πως πρέπει να γίνει αλλαγή ορίου στο αστικό κέντρο και για να συμβεί αυτό χρειάζονται 4-5 εργάσιμες ακόμα! Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος που υπέγραψε, είναι πρώην τεχνικός πεδίου και γνωρίζει από πρώτο χέρι οτι πρόκειται για μια διαδικασία λίγων λεπτών, άντε μιας εργάσιμης αν υπάρξει δυσκολία συνεννόησης με τον ΟΤΕ. Μας λένε είναι πολλές οι ενέργειες, τους εξηγούμε αναλυτικά κάθε ενέργεια, αποδεικνύοντας τους πως λένε μπούρδες και μετά... "εεε κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα". Θέλουμε να προχωρήσουμε σε διακοπή και προφανώς δεν έχουμε καμία διάθεση να πληρώσουμε το πέναλτι μετά από τέτοια άθλια εξυπηρέτηση. Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής: -Ισχύει πως το πέναλτι δεν μπαίνει στην εφορία, δεν τοκίζεται κτλ; -Το ποσό/οφειλή είναι ανάμεσα σε εμένα και τη WIND και δεν το συναντάω αλλού μπροστά μου; -Μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποιου είδους καταγγελία ώστε να ξεμπερδεύουμε χωρίς προβλήματα; -Υπάρχει περίπτωση να το τραβήξουν δικαστικά; Ευχαριστώ για το χρόνο σας Σε όλους τους εναλλακτικούς παρόχους υπάρχει το ίδιο πρόβλημα με την αργή αποκατάσταση βλαβών. Απλά υπομονή λίγες μέρες και αν δε φτιάξει, προχωράς με καταγγελίες κλπ. Περισσότερα σχετικά με αυτού του είδους καταγγελίες, δε γνωρίζω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sv2evs Δημ. September 10, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2018 Καταγγελίες στην Ε.Ε.Τ.Τ εάν προχωρήσεις... Παράθεση http://www.sv2evs.blogspot.gr Όλα για την αναπηρία Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. September 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2018 (edited) Καλησπέρα, Πριν 1 μήνα περίπου υπογράψαμε στη Wind. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι που πήραν τη γραμμή μας στις 3 Σεπτεμβρίου. Διανύουμε την 6η μέρα με ίντερνετ έως 2 mbps download/0.05 mbps upload. Παρά τις δεκάδες προσπάθειες μας δεν έχει επικοινωνήσει κανένας υπεύθυνος μαζί μας! Η εξυπηρέτηση πελατών κάνει ότι μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μας είπαν πως πρέπει να γίνει αλλαγή ορίου στο αστικό κέντρο και για να συμβεί αυτό χρειάζονται 4-5 εργάσιμες ακόμα! Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος που υπέγραψε, είναι πρώην τεχνικός πεδίου και γνωρίζει από πρώτο χέρι οτι πρόκειται για μια διαδικασία λίγων λεπτών, άντε μιας εργάσιμης αν υπάρξει δυσκολία συνεννόησης με τον ΟΤΕ. Μας λένε είναι πολλές οι ενέργειες, τους εξηγούμε αναλυτικά κάθε ενέργεια, αποδεικνύοντας τους πως λένε μπούρδες και μετά... "εεε κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα". Θέλουμε να προχωρήσουμε σε διακοπή και προφανώς δεν έχουμε καμία διάθεση να πληρώσουμε το πέναλτι μετά από τέτοια άθλια εξυπηρέτηση. Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής: -Ισχύει πως το πέναλτι δεν μπαίνει στην εφορία, δεν τοκίζεται κτλ; -Το ποσό/οφειλή είναι ανάμεσα σε εμένα και τη WIND και δεν το συναντάω αλλού μπροστά μου; -Μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποιου είδους καταγγελία ώστε να ξεμπερδεύουμε χωρίς προβλήματα; -Υπάρχει περίπτωση να το τραβήξουν δικαστικά; Ευχαριστώ για το χρόνο σας Welcome to the Wind club! Διαρκείς απορυθμίσεις του ιντερνετ, διαρκείς διακοπές του σταθερού σε συνδυασμό με τη θηριώδη ταχύτητα των 2mpbs. Κυνηγάω τη wind για έκπτωση, για την αποκατάσταση της βλάβης μέρα νύχτα λες και είμαι αργόσχολος και δεν έχω κάτι άλλο να κάνω. Για την ταχύτητα και τις βλάβες, με είχαν ενημερώσει ότι φταίει ο άνεμος όταν φυσάει επηρεάζει τα καλώδια (σοβαρή εταιρεία :mad: ) . Θεώρησε δεοδομένο σε αυτή την εταιρεία ότι ποτέ δε θα σε πάρουν πίσω για ενημέρωση, στην καλύτερη στέλνουν mail ότι η βλάβη-πρόβλημα είναι σε φάση αντιμετώπισης. Επειδή είχα πολλά προβλήματα τους τελευταίους 6 μήνες, τους είπα ότι στην επόμενη διακοπή θα τους πάω δικαστικά και εννοείται θα το κάνω για να σπάσω αζημίως το συμβόλαιο. Ποτέ ξανά wind ούτε σε σταθερό ούτε σε κινητό. Edited September 19, 2018 by kostas701 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. September 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2018 Welcome to the Wind club! Διαρκείς απορυθμίσεις του ιντερνετ, διαρκείς διακοπές του σταθερού σε συνδυασμό με τη θηριώδη ταχύτητα των 2mpbs. Κυνηγάω τη wind για έκπτωση, για την αποκατάσταση της βλάβης μέρα νύχτα λες και είμαι αργόσχολος και δεν έχω κάτι άλλο να κάνω. Για την ταχύτητα και τις βλάβες, με είχαν ενημερώσει ότι φταίει ο άνεμος όταν φυσάει επηρεάζει τα καλώδια (σοβαρή εταιρεία :mad: ) . Θεώρησε δεοδομένο σε αυτή την εταιρεία ότι ποτέ δε θα σε πάρουν πίσω για ενημέρωση, στην καλύτερη στέλνουν mail ότι η βλάβη-πρόβλημα είναι σε φάση αντιμετώπισης. Επειδή είχα πολλά προβλήματα τους τελευταίους 6 μήνες, τους είπα ότι στην επόμενη διακοπή θα τους πάω δικαστικά και εννοείται θα το κάνω για να σπάσω αζημίως το συμβόλαιο. Ποτέ ξανά wind ούτε σε σταθερό ούτε σε κινητό. Για κινητη θα εκανα συμβολαιο ειτε καρτοκινητο,αντε και το simplefi. Εχει καλες προσφορες και σε καλυψη,η ρετσινια που ειχε αρχιζει και φευγει. Σε σταθερη μαζι σου,δεν κανω και να με πληρωνουνε οι ιδιοι. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. September 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2018 Για κινητη θα εκανα συμβολαιο ειτε καρτοκινητο,αντε και το simplefi. Εχει καλες προσφορες και σε καλυψη,η ρετσινια που ειχε αρχιζει και φευγει. Σε σταθερη μαζι σου,δεν κανω και να με πληρωνουνε οι ιδιοι. 10/11/2019 η σωτήρια μέρα που λήγει το συμβόλαιο. Την ίδια μέρα κάνω πάρτι, κερνάω όλο το φόρουμ:D . Σε μια παλιά βλάβη τους κάλεσα, κλείσαμε ραντεβού, πήρα άδεια και με έστησαν χωρίς να ενημερώσουν. Αυτό απλά δεν λέγεται εταιρεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. September 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2018 Υπάρχει κάποιος που το συμβόλαιο έληξε πρόσφατα για να μας πει τι προσφορά πήρε και σε τι τιμή ? Και αυτή την προσφορά την πήρε αφού τηλεφώνησε αυτός η το πήρε η wind ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. September 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2018 Υπάρχει κάποιος που το συμβόλαιο έληξε πρόσφατα για να μας πει τι προσφορά πήρε και σε τι τιμή ? Και αυτή την προσφορά την πήρε αφού τηλεφώνησε αυτός η το πήρε η wind ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ο γαμπρός μου που έκανε αίτηση διακοπής λόγω ότι φεύγει εξωτερικό, που είναι και αλήθεια και δεν ήθελε πλέον το τηλ αφού έφυγε, τον πήραν τηλ για 15€ από 35 που έδινε για VDSL 50αρι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. September 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2018 εγώ δίνω στον 2ο χρόνο συμβολαίου που λήγει σε 5 μέρες (η διετία) 26,70. πηρα διερευνητικα και λέω λήγει το συμβόλαιο πόσο καλύτερη τιμή μπορείτε να μου κάνετε και μου είπαν.... 27 ευρώ! τώρα τί προτείνετε να κάνω. αίτηση διακοπής η αίτημα φορητοτητας; (για αίτημα φορητοτητας πήρα την κοσμοτε και μου είπαν έχω 2 επιλογές. μια να αιτηθω ΆΜΕΣΗ φορητοτητα και η άλλη να γίνει η αίτηση αλλά να προχωρησει μετά τις 14 μέρες που λέει ο νέος νόμος) Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RickDangerous Δημ. September 20, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 20, 2018 εγώ δίνω στον 2ο χρόνο συμβολαίου που λήγει σε 5 μέρες (η διετία) 26,70. πηρα διερευνητικα και λέω λήγει το συμβόλαιο πόσο καλύτερη τιμή μπορείτε να μου κάνετε και μου είπαν.... 27 ευρώ! τώρα τί προτείνετε να κάνω. αίτηση διακοπής η αίτημα φορητοτητας; (για αίτημα φορητοτητας πήρα την κοσμοτε και μου είπαν έχω 2 επιλογές. μια να αιτηθω ΆΜΕΣΗ φορητοτητα και η άλλη να γίνει η αίτηση αλλά να προχωρησει μετά τις 14 μέρες που λέει ο νέος νόμος) Αν κάνεις άιτηση και αυτή προχωρήσει σε 14 μέρες θα έχεις χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης τότε και μάλλον δεν θα σε πάρει ποτέ για αντιπροσφορά η Wind. Αν πάλι αιτηθείς άμεσα, βάσει του νέου νόμου ταυτόχρονα δηλώνεις ότι χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης, οπότε στο ίδιο καταλήγουμε. Και όλα αυτά ισχύουν για τηλεφωνική ή online αίτηση. Αν πας από το κατάστημα της Cosmote π.χ. και κάνεις την αίτηση, δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης ούτως ή άλλως. Ας παραθέσει κάποιος την εμπειρία του βασικά που έχει κάνει αίτηση φορητότητας τους τελευταίους 2 μήνες να μας πει τι έγινε. Γιατί αυτό είναι το θεωρητικό πλαίσιο απ'ότι έχω υπόψη μου. Αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθωσει κάποιος. Αίτηση διακοπής είναι νομίζω πιο safe σε αυτή τη φάση αν ο σκοπός σου είναι να μείνεις στη Wind και θες να πάρεις καλύτερη προσφορά απλά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. September 20, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 20, 2018 Αν κάνεις άιτηση και αυτή προχωρήσει σε 14 μέρες θα έχεις χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης τότε και μάλλον δεν θα σε πάρει ποτέ για αντιπροσφορά η Wind. Αν πάλι αιτηθείς άμεσα, βάσει του νέου νόμου ταυτόχρονα δηλώνεις ότι χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης, οπότε στο ίδιο καταλήγουμε. Και όλα αυτά ισχύουν για τηλεφωνική ή online αίτηση. Αν πας από το κατάστημα της Cosmote π.χ. και κάνεις την αίτηση, δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης ούτως ή άλλως. Ας παραθέσει κάποιος την εμπειρία του βασικά που έχει κάνει αίτηση φορητότητας τους τελευταίους 2 μήνες να μας πει τι έγινε. Γιατί αυτό είναι το θεωρητικό πλαίσιο απ'ότι έχω υπόψη μου. Αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθωσει κάποιος. Αίτηση διακοπής είναι νομίζω πιο safe σε αυτή τη φάση αν ο σκοπός σου είναι να μείνεις στη Wind και θες να πάρεις καλύτερη προσφορά απλάπάντως στην πεθερά μου που από κοσμοτε κάναμε αίτημα φορητοτητας για wind (χωρίς να μας πει κανείς για τις 2 επιλογές με 14 μέρες η όχι) σε 3-4 μέρες μας πήρε η κοσμοτε και από 38 που έδινε το double play το άφηνε 23.(ενώ όταν τους είχαμε πάρει μόνοι μας για προσφορά ζητούσαν ακατεβατα 39).τελικά σε 8 μέρες έγινε η μεταφορά. άρα προλαβαίνει μάλλον η εταιρία να κάνει αντιπροσφορα για να σε κρατήσει! Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RickDangerous Δημ. September 20, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 20, 2018 πάντως στην πεθερά μου που από κοσμοτε κάναμε αίτημα φορητοτητας για wind (χωρίς να μας πει κανείς για τις 2 επιλογές με 14 μέρες η όχι) σε 3-4 μέρες μας πήρε η κοσμοτε και από 38 που έδινε το double play το άφηνε 23.(ενώ όταν τους είχαμε πάρει μόνοι μας για προσφορά ζητούσαν ακατεβατα 39).τελικά σε 8 μέρες έγινε η μεταφορά. άρα προλαβαίνει μάλλον η εταιρία να κάνει αντιπροσφορα για να σε κρατήσει! Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Πότε έγινε αυτό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jogatore Δημ. September 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2018 Λογω προβληματων στη γραμμη μου adsl (χαμηλη ταχυτητα, αποσυνδεσεις) μου προτειναν αναβαθμηση σε 50αρα (fiber ,οπως την αποκαλουν) Εχει κανεις να προτεινει καποιο καλο και αξιολογο router μεχρι 100€ ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. September 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2018 Καλησπέρα στην παρέα. Σε λίγες μέρες λήγει το double play μου, μέχρι να βγεί ο Κανονισμός της Ε.Ε.Τ.Τ. (να σταματήσουν τα κερατιάτικα) είχε πάρει την ανηφόρα στα 33€. Ρώτησα σήμερα στη Wind, τρελλή προσφορά στα 28€ ενώ για νέους πελάτες είναι γύρω στα 20 απ' ότι είδα σε διαφήμιση στο facebook κι η Vodafone στα 24€ (πριν 1 μήνα μου είχαν πει 20€). Θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κανείς, call centers για προσφορές και των 2 εταιρειών (ΟΤΕ δε συμφέρει!) και 2ον εξηγήστε μου σας παρακαλώ, τί γίνεται με τις 14 μέρες γιατί έχω μπερδευτεί :O:O:O Θα πρέπει να περιμένω και την τελευταία μέρα συμβολαίου και μετά να αιτηθώ φορητότητος ή οι 14 μέρες μπορούν να ξεκινήσουν κι από τώρα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paolo1 Δημ. September 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2018 Λογω προβληματων στη γραμμη μου adsl (χαμηλη ταχυτητα, αποσυνδεσεις) μου προτειναν αναβαθμηση σε 50αρα (fiber ,οπως την αποκαλουν) Εχει κανεις να προτεινει καποιο καλο και αξιολογο router μεχρι 100€ ? Τα προβλήματα στη γραμμη σου και η χαμηλη ταχυτητα υπήρχαν και με τον προηγουμενο πάροχο ή τωρα με τη wind προέκυψαν?Γιατι σκέφτομαι να μετακομισω στη wind.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. September 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2018 πόσο μακακες είναι; έγινε η φορητότητα και η wind μας είπε δεν σας δίνουμε ρούτερ θα δουλεύει αυτό της ΚΟΣΜΟΤΕ. έλα όμως τώρα που πήγαμε wind η ΚΟΣΜΟΤΕ με μήνυμα ζητάει το ρούτερ πίσω!! δηλαδή είναι σοβαρή εταιρία αυτή;;; σε δεσμεύει και σε αφήνει χωρίς ρούτερ;; τι μπορώ να κάνω τώρα; Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jogatore Δημ. September 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2018 Τα προβλήματα στη γραμμη σου και η χαμηλη ταχυτητα υπήρχαν και με τον προηγουμενο πάροχο ή τωρα με τη wind προέκυψαν?Γιατι σκέφτομαι να μετακομισω στη wind.... Δεν είχα άλλο πάροχο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkontogia Δημ. September 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2018 πόσο μακακες είναι; έγινε η φορητότητα και η wind μας είπε δεν σας δίνουμε ρούτερ θα δουλεύει αυτό της ΚΟΣΜΟΤΕ. έλα όμως τώρα που πήγαμε wind η ΚΟΣΜΟΤΕ με μήνυμα ζητάει το ρούτερ πίσω!! δηλαδή είναι σοβαρή εταιρία αυτή;;; σε δεσμεύει και σε αφήνει χωρίς ρούτερ;; τι μπορώ να κάνω τώρα; Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Γενικά πλέον δεν στέλνουν ρουτερ και πρέπει να το πληρώσεις-αγοράσεις. Άρα η λύση στο προβλημά σου είναι είτε αγοράζεις το σαπιο ρουτερ τους είτε πας και παιρνεις ενα δικό σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.