Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα είχαμε εξελίξεις που ενδιαφέρουν όσους έχουν σταθερή Wind.

Ξεκίνησα από το πρωί να τηλεφωνώ αλλά στις 3 πρώτες προσπάθειες έπεφτε η γραμμή μετά την ενημέρωση για το κόστος του τηλεφωνήματος, αφού, προφανώς, είχα χρεωθεί τα 0,25 για το καθένα. Όταν έπιασα γραμμή το μεσημέρι, ο υπάλληλος είπε ότι οι 2 προσφορές του ΣΑ δεν ισχύουν πλέον (!!!), αφού πέρασε το 24ωρο (για το οποίο δεν είχα ενημέρωση, θα μου πεις τώρα έμαθα ...).

Στην ερώτηση ποια είναι η σημερινή προσφορά, απάντησε ότι το πακέτο με τα 300' προς κινητά κοστίζει 28+10 (!!!), αν και το κόστος στους νέους συνδρομητές έχει κατέβει στα 5€, τουλάχιστον για τους πρώτους 6 μήνες. Μετά από συζητήσεις για άλλες λεπτομέρειες και αφού έκανε λάθος για τις χρεώσεις τους τρέχοντος πακέτου, πρότεινε και άλλο πακέτο με 120' προς κινητά με 25+10 ευρώ, φυσικά, για 24 μήνες, με ισχύ και αυτά για 24 ώρες (!!!).

 

Επιφυλάχτηκα για να το σκεφτώ αλλά η κατάσταση με την Wind, έχει πάρει άλλη πορεία.

 

Μίλησα και με τον ΟΤΕ αλλά η πρόταση που δίνει αφορά μόνο στην παροχή του full πακέτου OTETV για 24 μήνες με 17,90 και το vdsl 30 στα 39,90 δηλαδή όσο έχει στο site.

 

Υπάρχει εμπειρία άλλων συνδρομητών της Wind πάνω στο θέμα της ανανέωσης;

Δηλαδή, εάν δεν αποδεχθώ την προσφορά μέχρι αύριο, θα προτείνουν 30 ή 35;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν σε καιει το vdsl κανε αιτηση φορητοτητας αλλου και εκτος τρελου απροοπτου θα σου αντιπροτεινουν απο την γουιντ φτηνοτερο πακετο για vdsl απο αυτο που εισαι ηδη. Το αν δεν σε καιει το αναφερω σε περιπτωση που στραβωσει κατι και δεν σε βρουν απο την γουιντ (3 φορες παντως εως τωρα δεν ειχα τετοιο θεμα)
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το γεγονός ότι όταν συνηθίσεις στο 50/5 δύσκολα ξαναγυρίζεις πίσω, το ερώτημα πότε θα σε πάρουν από το Τμήμα Προσφορών.

Την εποχή που είχα τη γραμμή αυτή στη Forthnet (αλλά τώρα από τις άλλες γραμμές που εξακολουθώ να έχω), τηλεφωνούσα στο Τμήμα αυτό και βρίσκαμε μια λύση. Στην Wind επικοινωνείς με ένα υπάλληλο και σου λέει αυτά που περιγράφω!!!

 

Όπως έγραψα παραπάνω, το σενάριο (δοκιμαστικής) φορητότητας δεν παίζει αφενός γιατί ο (μόνος πάροχος πλέον στην περίπτωσή μου) ΟΤΕ ενεργοποιεί αμέσως τη φορητότητα, χωρίς να αφήνει περιθώρια διαπραγμάτευσης με τον προηγούμενο αφετέρου, στην περίπτωση που δεν τηλεφωνήσει η Wind, το αντίστοιχο πακέτο του ΟΤΕ είναι σχεδόν διπλάσιο, χωρίς τα 300' προς κινητά.

Link to comment
Share on other sites

Εως τωρα δεν ειχα ποτε τετοιο προβλημα και με επαιρναν τηλ με το που λαμβαναν το αιτημα φορητοτητας (2 μερες ηταν το μεγιστο). Βεβαια βασικη προυποθεση να εχεις μαζι σου το τηλ που δηλωσες ωστε να σε βρουν και φυσικα ΠΟΤΕ δεν τους καλεις εσυ αν θελεις καλυτερη προσφορα.

Παντως δεν θα προτεινα φορητοτητα ετσι και αλλιως σε ΟΤΕ γιατι δεν ξερω αν πραγματικα ενεργοποιουν αμεσως (αν και νομιζω οτι ειναι υποχρεωμενοι να περιμενουν τον προηγουμενο παροχο να επικοινωνησει μαζι σου και μονο αν δεν γινει αυτο μεσα σε καποιες μερες προχωρανε στο αιτημα)

Link to comment
Share on other sites

  makap said:
Πέρα από το γεγονός ότι όταν συνηθίσεις στο 50/5 δύσκολα ξαναγυρίζεις πίσω, το ερώτημα πότε θα σε πάρουν από το Τμήμα Προσφορών.

Την εποχή που είχα τη γραμμή αυτή στη Forthnet (αλλά τώρα από τις άλλες γραμμές που εξακολουθώ να έχω), τηλεφωνούσα στο Τμήμα αυτό και βρίσκαμε μια λύση. Στην Wind επικοινωνείς με ένα υπάλληλο και σου λέει αυτά που περιγράφω!!!

 

Όπως έγραψα παραπάνω, το σενάριο (δοκιμαστικής) φορητότητας δεν παίζει αφενός γιατί ο (μόνος πάροχος πλέον στην περίπτωσή μου) ΟΤΕ ενεργοποιεί αμέσως τη φορητότητα, χωρίς να αφήνει περιθώρια διαπραγμάτευσης με τον προηγούμενο αφετέρου, στην περίπτωση που δεν τηλεφωνήσει η Wind, το αντίστοιχο πακέτο του ΟΤΕ είναι σχεδόν διπλάσιο, χωρίς τα 300' προς κινητά.

 

Μου φενεται το vdsl στην wind με τα απερ σταθερα τα 300 σε κινητα το 50-5 μεσα απο kv εχει 24μηνη δεσμευση με τον πρωτο χρονο 30e και τον δευτερο χρονο 35ε πιστευω οτι ισως δινη vdsl και η hol.για δες τι σου βγαζη μεσα απο το σαιτ τους στην διαθεσιμοτητα.

Link to comment
Share on other sites

  manthes said:
Εως τωρα δεν ειχα ποτε τετοιο προβλημα και με επαιρναν τηλ με το που λαμβαναν το αιτημα φορητοτητας (2 μερες ηταν το μεγιστο). Βεβαια βασικη προυποθεση να εχεις μαζι σου το τηλ που δηλωσες ωστε να σε βρουν και φυσικα ΠΟΤΕ δεν τους καλεις εσυ αν θελεις καλυτερη προσφορα.

Παντως δεν θα προτεινα φορητοτητα ετσι και αλλιως σε ΟΤΕ γιατι δεν ξερω αν πραγματικα ενεργοποιουν αμεσως (αν και νομιζω οτι ειναι υποχρεωμενοι να περιμενουν τον προηγουμενο παροχο να επικοινωνησει μαζι σου και μονο αν δεν γινει αυτο μεσα σε καποιες μερες προχωρανε στο αιτημα)

 

Για το θέμα της άμεσης φορητότητας από τον ΟΤΕ, μεταφέρω όσα έχω διαβάσει σε σχετικά posts.

 

Εάν ως τηλέφωνο επικοινωνίας εννοείς το κινητό και φυσικά όχι το σταθερό, ναι, το έχουν αφού στέλνουν τα μηνύματα αλλά μέχρι πότε μπορώ να περιμένω κλήση τους; Άλλωστε, αύριο εκδίδεται ο νέος λογαριασμός στον οποίο η συνδρομή θα διαμορφωθεί στα 40+10 αντί 20+10 που ίσχυε μέχρι σήμερα (!!!). Και, όπως μου είπε ο υπάλληλος, το ποσό αυτό θα μειωθεί με αντιλογισμό από την ημέρα που θα ανανεώσω.

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

  kostas123464 said:
Μου φενεται το vdsl στην wind με τα απερ σταθερα τα 300 σε κινητα το 50-5 μεσα απο kv εχει 24μηνη δεσμευση με τον πρωτο χρονο 30e και τον δευτερο χρονο 35ε πιστευω οτι ισως δινη vdsl και η hol.για δες τι σου βγαζη μεσα απο το σαιτ τους στην διαθεσιμοτητα.

 

Αν διαβάσεις λίγα posts παραπάνω, θα καταλάβεις ότι η Hol δεν δίνει στην περιοχή μου vdsl από KV, αναιτιολόγητα, ίσως γιατί δεν της δίνει ο ΟΤΕ ίσως γιατί δεν τη συμφέρει, δεν ξέρω, ενώ σε άλλες περιοχές δίνει.

 

Σε ότι αφορά στο πακέτο που δίνει στους νέους συνδρομητές, στις περιπτώσεις χωρίς συμβόλαιο με κινητή, όπως είμαι εγώ, υπολογίζεται, με τα 300' προς κινητά, σε (20*12)+(25+12)=540€, για τα 2 χρόνια και για VDSL (5*6)+10*18=210€ (5 τους πρώτους 6 μήνες και 10 τους επόμενους 18), οπότε σύνολο 540+210+75 (τέλη σύνδεσης)= 825€ / 24 = 34,37€/μήνα.

Στη μια (από τις 2) προσφορά του ΣΑ, με τα 300' προς κινητά, ζήτησαν 25+10 για 2 χρόνια + 5 τέλος ανανέωσης, δηλαδή 35*24+5= 845 /24 = 35,21€/μήνα. Όπως έγραψα παραπάνω, σήμερα μου είπαν ότι έπαψε να ισχύει η προσφορά του ΣΑ και η νέα είναι 28+10 (!!!), για το ίδιο πακέτο, και αργότερα 25+10 με 120' αντί 300" (!!!).

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, να ρωτήσω και εγώ κάτι. Έκανα αίτηση στην Wind για VDSL (ποιο παλιά δεν μου έδινε) στην Cyta που είμαι τώρα με VDSL 35/3 οι ταχύτητες που πιάνω είναι για γέλια, 15.3/1.3 με Hol που ήμου σε ADSL είχα 18.5/1 λέτε να δω διαφορά με Wind; να πω ότι ο ΟΤΕ δεν μου δίνει VDSL απόσταση περίπου 970 μέτρα. Και με 22 να συνδεθώ θα πετάω δεν το συζητώ για 40+.
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς, θα σου δώσει vdsl από το ΑΚ, δηλαδή μέσω του χάλκινου δικτύου του ΟΤΕ και όχι από ΚΑΦΑΟΥ.

Οι ταχύτητες που μπορεί να πιάσεις έχουν σχέση με την απόσταση που βρίσκεσαι από το ΑΚ.

Link to comment
Share on other sites

  makap said:
Προφανώς, θα σου δώσει vdsl από το ΑΚ, δηλαδή μέσω του χάλκινου δικτύου του ΟΤΕ και όχι από ΚΑΦΑΟΥ.

Οι ταχύτητες που μπορεί να πιάσεις έχουν σχέση με την απόσταση που βρίσκεσαι από το ΑΚ.

Γνωρίζεις πάνω κάτω τι ταχύτητες παίζει να πιάσω; Αστικό κέντρο 966m πάντως σε ADSL κάτω από 18 δεν έπεφτα εχω περάσει από όλους τους παρόχους. Μόνο η Cyta έκανε και κάνει νερά αλλά δεν έχω παράπονο οι τεχνικοί προσπάθησαν αρκετά αλλά ταχύτητα ποιο κάτω και από ADSL.
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  makap said:
Πως υπολόγισες την απόσταση από το ΑΚ;

Μου το είχε βγάλει η σελίδα της Cyta. Γνωρίζεις πόσο καιρό κάνει η ενεργοποίηση φορητότητας απο την στιγμή της παραλαβής εγγράφων;

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

  DemetreKre said:
Το 13800 από κινητό ή σταθερό WIND κοστίζει 0,25€ η κλήση... από πάροχο Vodafone, Cosmote ξέρει κανείς πόσο κοστίζει;

Μιας και διαβάζω μόλις τώρα τους όρους και τις χρεώσεις που μόλις μου έστειλε η Wind για το σταθερό μου τηλέφωνο μετά από αίτηση φπρητότητας να αναφέρω ότι έχει μέσα τιμοκατάλογο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011 που αναφέρει κλήση από κινητό και σταθερό Wind στο 13800 χωρίς χρέωση. Εννοείται πως δεν ισχύει αλλά κακός που δεν έχουν νεό τιμοκατάλογο γιατί με κάτι τέτοιο θεωρώ ότι κάνεις άνετα καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν αλλάξει οι όροι και τα τιμολόγια και όχι μόνο στην Wind. Μέχρι τα μέσα 2014, αν θυμάμαι καλά, ήταν δωρεάν η κλήση στο 13800 αλλά και σε άλλα, σήμερα είναι μόνο στην ΤΒ 1212.
Link to comment
Share on other sites

Θαυμάστε το επιχειρηματικό δαιμόνιο της Wind...

 

http://s28.postimg.org/scxgj2frx/screenshot_56.jpg

 

Απο πότε έχετε να ακούσετε για χρέωση αναγνώρισης κλήσεων;

 

Για να μην αναφέρω το ρημάδι το email που δίνει και θέλει να το χρεώνει €2 το μήνα!! Όταν είχα γραφτεί στην τότε Tellas, είχα πάρει 3 διευθύνσεις email. Η Wind αφαίρεσε τις 2 (χωρίς μια τελευταία προειδοποίηση με αποτέλεσμα να χάσω σημαντικά emails) και τώρα ζητάει και €2 για την υπηρεσία! Που ακούστηκε να πληρώνεις το λογαριασμό email σε συνδρομή internet!

Link to comment
Share on other sites

To θεμα αυτο για τις χρεωσεις ειναι παλιο και ισχυει ΜΟΝΟ για οσους θελουν να παραμεινουν σε πακετα που εχουν καταργηθει και δεν δινονται πλεον σε νεους συνδρομητες. Οποιος θελει να παραμεινει σε αυτα εχει καποιες εξτρα χρεωσεις αλλιως παει στα καινουρια

Για το email δεν εχω αποψη και προσωπικα δεν με ενδιαφερει καθολου καθως εχω gmail

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι παλιό, εγώ το είδα στον λογαριασμό που πήρα προχθές. Χρέωση για αναγνώριση κλήσεων έχω να δω 20 χρόνια, απο τοτε που ο ΟΤΕ ήταν μονοπώλιο.

 

Είναι καθαρά απόπειρα να κλειδώσει συνδρομητές με 24μηνα συμβόλαια. Πριν 2 μήνες ανανέωσα το Double Play S για 18 μήνες στα €17. Γιατί θα πρέπει τώρα να μπω στη διαδικασία μετατροπής του σε Wind Broadband με 24μηνη δέσμευση απο τη στιγμή που είναι το ίδιο πράγμα με αυτό που έχω; Δεν μου προσφέρει τίποτα παραπάνω.

 

Όσο για το email, δεν έχει σημασία να σε ενδιαφέρει, το έχεις έτσι κι αλλιώς. Δεν βλέπω μάλιστα να διευκρινίζει ποιοι θα πληρώνουν τα €2, φαίνεται να είναι για όλους όσους έχουν internet.

Ξέρει κανείς αν μπορώ να το απενεργοποιήσω;

Link to comment
Share on other sites

  WitchKing said:

Όσο για το email, δεν έχει σημασία να σε ενδιαφέρει, το έχεις έτσι κι αλλιώς. Δεν βλέπω μάλιστα να διευκρινίζει ποιοι θα πληρώνουν τα €2, φαίνεται να είναι για όλους όσους έχουν internet.

Ξέρει κανείς αν μπορώ να το απενεργοποιήσω;

 

Πάρε στο 13800 και πες τους να το απενεργοποιήσουν. Αυτό έκανα κι εγώ και είπαν θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Βέβαια όπως τους άκουγα στο τηλέφωνο φαινόντουσαν λίγο "shady"και υπάρχει και μια περίπτωση να μου πουν ότι δεν γίνεται ξέρω 'γω. Θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

Θα περιμένω να μάθω την απάντηση που θα σου δώσουν πριν χάσω το χρόνο μου με τηλεφωνήματα. Απορώ πάντως γιατί υπογράφουμε συμβόλαιο απο τη στιγμή που κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς να τους δεσμεύει τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Μετά την ανανέωση του συμβολαίου μου και την προσθήκη 120' σε κινητά προς όλους, προβληματίζομαι για το πως μπορώ να παρακολουθώ τη μηνιαία πορεία τους.

Όσο ήμουν στη Forthnet, έμπαινα στο λογαριασμό μου και είχα πλήρη εικόνα της κατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Για το κινητό μπορείς να βλέπεις τον χρόνο που απομένει στο MyF2G.

 

Το σταθερό τώρα, μόνο τους περασμένους λογαριασμούς θα βρεις στο MyWind.

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε στο νήμα της σταθερής της Wind και ρώτησα για τρόπο παρακολούθησης του χρόνου ομιλίας σε κινητά, με προφανή στόχο να μην ξεπερνάω τα 120'/μήνα.

Το να διαβάζω τους προηγούμενους λογαριασμούς δεν είναι απάντηση στο ερώτημα, αν και έχω ζητήσει από πέρυσι την αποστολή αναλυτικού λογαριασμού.

Link to comment
Share on other sites

  makap said:
Μετά την ανανέωση του συμβολαίου μου και την προσθήκη 120' σε κινητά προς όλους, προβληματίζομαι για το πως μπορώ να παρακολουθώ τη μηνιαία πορεία τους.

Όσο ήμουν στη Forthnet, έμπαινα στο λογαριασμό μου και είχα πλήρη εικόνα της κατάστασης.

 

δεν υπάρχει προς το παρόν τρόπος...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ άσχημο αυτό για την τσέπη μας.

Αν ήταν 300' θα μπορούσα να έχω μια άνεση κλήσεων χωρίς να φοβάμαι την έξτρα χρέωση. Τώρα, όμως, χρειάζεται μεγάλη προσοχή.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη; Σίγουρα θα εκτιμήσουν τον ευγενικό σου λόγο προς αυτούς που προσπαθούν να σε βοηθήσουν...

 

Πάντα τέτοια!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

εφόσον σου φορτώνονται 120' πάει να πει ότι υπάρχει και νούμερο F2go που χρησιμοποιείς,άρα λοιπόν κάνεις μια εγγραφή στο http://www.wind.gr/gr/f2g/ και βλέπεις ωραιότατα που βρίσκεσαι (υπάρχει και η αντίστοιχη εφαρμογή για smartphones)

από'κει και πέρα όσον αφορά τον χρόνο στην σταθερή εκεί δεν νομίζω να υπάρχει κάτι!

Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...