FREAK_OF_NATURE Δημ. February 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2010 αρχισαμε τα ιδια....νεκρο το τηλεφωνο! Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greek_man Δημ. February 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2010 Η τελλας εχει που εχει προβληματα, η σημερινη της μέρα ηταν λιγο πιο χαλια μαλλον... Το δικτυο της επεσε πανελλαδικα λενε ( ή τουλαχιστον μεγαλο μερος του δικτυου της) σε γνωστο blog.. Αυτη η καταπληκτικη εταιρεια.......!! με ενεμερωσαν πως ειμαι κανονικα πελατης τους και οτι ακομα ψάχνουν την αιτηση διακοπης που εχω κανει εδώ και 1,5 μηνα... Δεν πάμε καθολου καλα... Λετε να κανω καταγγελεια στην εεττ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isidorosr20595 Δημ. February 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2010 Η τελλας εχει που εχει προβληματα, η σημερινη της μέρα ηταν λιγο πιο χαλια μαλλον... Το δικτυο της επεσε πανελλαδικα λενε ( ή τουλαχιστον μεγαλο μερος του δικτυου της) σε γνωστο blog.. Αυτη η καταπληκτικη εταιρεια.......!! με ενεμερωσαν πως ειμαι κανονικα πελατης τους και οτι ακομα ψάχνουν την αιτηση διακοπης που εχω κανει εδώ και 1,5 μηνα... Δεν πάμε καθολου καλα... Λετε να κανω καταγγελεια στην εεττ? Χάλια είναι! Χθες το βράδυ για 30 λεπτά δεν είχαμε Internet!:mad: Και πιστεύω μειώθηκε η ταχύτητα! Είναι λογικό Wi-Fi να κατεβάζει με τόσο; ( το ανέβασμα δεν με ενδιαφέρει πολύ ) http://www.speedtest.net/result/704280917.png --- Δεν νομίζω να είναι καλή ιδέα για τη καταγγελία... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 για αλλη μια φορα...νεκρο το τηλεφωνο.. βρε μπας και το ξερανε γιαυτο μου κανανε προκαταβολικα δωρο το ενα παγιο?? Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 για αλλη μια φορα...νεκρο το τηλεφωνο.. βρε μπας και το ξερανε γιαυτο μου κανανε προκαταβολικα δωρο το ενα παγιο?? Βρε FREAK_OF_NATURE συγνωμη που επεμβαινω κιολας, αλλα με τοσα προβληματα που εχεις γιατι συνεχιζεις να εισαι εκει?? Αγανακτισμενη σε βρισκω καθε φορα με την τ(ρ)ελλας!! Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 αρχικα περιμενα να κλεισω χρονο.τον εκλεισα πριν λιγους μηνες,οταν ολα αρχισαν ως δια μαειας να λειτουργουν ρολοι.μεχρι την περασμενη βδομαδα που νεκρωσε παλι το τηλεφωνο.. βεβαια η "διακοπη" κρατα συνηθως κανα 20 λεπτο (τουλαχιστον απο την ωρα που το καταλαβαινω εγω) απο την αλλη που να παω??βιβοντι?μας αφησε 1 μηνα χωρις σταθερο... χολ?? αλλα παρατραγουδα και απο εκει.. μας βλεπω να μεταφερομαστε παλι στον οτε αν συνεχισει αυτο το βιολι. Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
siciliano Δημ. February 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2010 Πας στον οτε και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο :rolleyes: Από τις άλλες εταιρίες για την την forthnet έχω ακούσει τα λιγότερα παράπονα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] dum spiro, spero... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
qosmio Δημ. February 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2010 (edited) Πας στον οτε και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο :rolleyes: Από τις άλλες εταιρίες για την την forthnet έχω ακούσει τα λιγότερα παράπονα. εγω απο connex θέλω να φύγω.. πληρώνω 24αρα και έχω 6 με 10 max, το connextv έπαψα να το χρησιμοποιώ γιατί όλο κολλάει και συνέχεια πέφτει το ιντερνετ.. σημειωτέον οτι : οι καλωδιώσεις είναι καινούργιες, οι γραμμές του ΟΤΕ καινούργιες ( τον Αύγουστο σκάψανε και μας βάλανε ιντερνετ μετά απο 5 χρόνια παρακάλια.. ) και οτι έχω αλλάξει το modem με 2 άλλα καινούργια και για το connextv έχει έρθει και τεχνικός και μου άλλαξε τον αποκωδικοποιητή ( χωρίς αποτέλεσμα...). Η φίλη μου Tellas στη Νέα Σμύρνη και έχουμε να κλείσουμε το router 2 χρόνια !! Ούτε κιχ δεν κάνει :blink: Forthnet καλή αλλά το τηλ είναι VOiP με οτι συνεπάγεται αυτό σε ποιότητα φωνής ή dropcalls λόγω internet, δεν είναι σε δίκτυο TDM όπως ΟΤΕ, HOL και TELLAS.. Είναι μη σου κάτσει μάλλον... τι να πω.. Edited February 10, 2010 by qosmio Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gnikolai Δημ. February 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2010 Καλησπέρα σας! Ήθελα να σας δωσω τα εξης δεδομενα πριν προχωρήσω στο ερωτημα: Τον Οκτωβριο εκανα αιτηση στη Wind-Tellas για σταθερο και ιντερνετ. Πηρα νουμερο της μορφης 2314...(μιας και μενω Θεσσαλονικη). Ιντερνετ εχω συνδεση που με το ζορι φτανει τα 1.5ΜΒ download. Η ποιοτητα στο τηλεφωνο ειναι ΑΘΛΙΑ. Εχω ενα ΜΟΝΙΜΟ φυσημα στο τηλεφωνο ενω και στο ιντερνετ με εκνευριζει (λιγο) που πληρωνω 24 και εχω 1.5 :) Δε περιμενα να εχω 24, δε περιμενα να εχω 20 ουτε 10, αλλα για να ειμαι ειλικρινης περιμενα και ηθελα να εχω 6 τουλαχιστον και οχι 1.5 ξαναγραφω. Εν παση περιπτωση, σκεφτομαι να φυγω προς HOL. Το ερωτημα ειναι μπορω να το κανω τωρα; Στη μεση ουσιαστικα του συμβολαιου; Αν μπορω, τι προστιμο θα εχω; Το νουμερο θα μπορω να το κρατησω; Αν το κανω στο τελος του χρονου, αντεξω δηλαδη μεχρι τον Οκτωβριο, τοτε που ΣΙΓΟΥΡΑ θα μπορω να αλλαξω παροχο χωρις προστιμο, θα μπορω να κρατησω το νουμερο και να παω σε αλλη εταιρια (HOL). Σας ευχαριστω για τις εγκυρες πληροφοριες! Παράθεση Don't ask, what your country can do for you! Ask what you, can do for your country! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. February 17, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2010 Ναι ο αριθμός είναι δικός σου και όποτε κάνεις αίτηση φορητότητας θα τον πάρεις μαζί σου. Απλά αν φύγεις εντός της διάρκειας του συμβολαίου, η tellas απ' όσο ξέρω έχει βαριά πρόστιμα. Ρίξε μια ματιά στο συμβόλαιο σου. Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greek_man Δημ. February 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2010 Καλησπέρα σας! Ήθελα να σας δωσω τα εξης δεδομενα πριν προχωρήσω στο ερωτημα: Τον Οκτωβριο εκανα αιτηση στη Wind-Tellas για σταθερο και ιντερνετ. Πηρα νουμερο της μορφης 2314...(μιας και μενω Θεσσαλονικη). Ιντερνετ εχω συνδεση που με το ζορι φτανει τα 1.5ΜΒ download. Η ποιοτητα στο τηλεφωνο ειναι ΑΘΛΙΑ. Εχω ενα ΜΟΝΙΜΟ φυσημα στο τηλεφωνο ενω και στο ιντερνετ με εκνευριζει (λιγο) που πληρωνω 24 και εχω 1.5 :) Δε περιμενα να εχω 24, δε περιμενα να εχω 20 ουτε 10, αλλα για να ειμαι ειλικρινης περιμενα και ηθελα να εχω 6 τουλαχιστον και οχι 1.5 ξαναγραφω. Εν παση περιπτωση, σκεφτομαι να φυγω προς HOL. Το ερωτημα ειναι μπορω να το κανω τωρα; Στη μεση ουσιαστικα του συμβολαιου; Αν μπορω, τι προστιμο θα εχω; Το νουμερο θα μπορω να το κρατησω; Αν το κανω στο τελος του χρονου, αντεξω δηλαδη μεχρι τον Οκτωβριο, τοτε που ΣΙΓΟΥΡΑ θα μπορω να αλλαξω παροχο χωρις προστιμο, θα μπορω να κρατησω το νουμερο και να παω σε αλλη εταιρια (HOL). Σας ευχαριστω για τις εγκυρες πληροφοριες! Φιλε τα ιδια ειχα και εγω,με ταχυτητες εως 0,80 εγω το μέγιστο..!! Δηλωσε πολλες φορες βλάβη στο 1212,πολλες ομως, και αρκετες κλησεις στο 13800 για παραπονα.... Το σιγουρο ειναι οτι δεν θα σε εξυπηρετησουν ουτε θα σου λυσουν τα προβληματα,αλλα τουλαχιστον θα τα καταγραψουν... Μετα fax στην wind οτι λογω τεραστιων τεχνικων προβληματων τα οποια δεν μπορειτε να επιλυσετε φευγω, με έμμεση απειλη εεετ.. Και ειλικρινα αν εχεις το κουραγιο στειλε και στην εεετ μια επιστολη για τα προβληματα που εχεις.. θα στειλω και εγω, μονο ετσι θα δειξουμε και εμεις την δυναμη μας, αν δει πολλες καταγγελιες η επιτροπη, ισως κατι κανει...Οσοι πιο πολλοι κανουμε τοσο το καλυτερο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KennyDopeGr Δημ. February 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2010 (edited) Καλησπέρα σας! Ήθελα να σας δωσω τα εξης δεδομενα πριν προχωρήσω στο ερωτημα: Τον Οκτωβριο εκανα αιτηση στη Wind-Tellas για σταθερο και ιντερνετ. Πηρα νουμερο της μορφης 2314...(μιας και μενω Θεσσαλονικη). Ιντερνετ εχω συνδεση που με το ζορι φτανει τα 1.5ΜΒ download. Η ποιοτητα στο τηλεφωνο ειναι ΑΘΛΙΑ. Εχω ενα ΜΟΝΙΜΟ φυσημα στο τηλεφωνο ενω και στο ιντερνετ με εκνευριζει (λιγο) που πληρωνω 24 και εχω 1.5 :) Δε περιμενα να εχω 24, δε περιμενα να εχω 20 ουτε 10, αλλα για να ειμαι ειλικρινης περιμενα και ηθελα να εχω 6 τουλαχιστον και οχι 1.5 ξαναγραφω. Εν παση περιπτωση, σκεφτομαι να φυγω προς HOL. Το ερωτημα ειναι μπορω να το κανω τωρα; Στη μεση ουσιαστικα του συμβολαιου; Αν μπορω, τι προστιμο θα εχω; Το νουμερο θα μπορω να το κρατησω; Αν το κανω στο τελος του χρονου, αντεξω δηλαδη μεχρι τον Οκτωβριο, τοτε που ΣΙΓΟΥΡΑ θα μπορω να αλλαξω παροχο χωρις προστιμο, θα μπορω να κρατησω το νουμερο και να παω σε αλλη εταιρια (HOL). Σας ευχαριστω για τις εγκυρες πληροφοριες! ας με διορθώσει κάποιος. Όσον αφορά τη ταχύτητά σου, όταν λένε προσφέρουν 24, εννοούν 24 Mbit, δηλαδή μέχρι 2.4 MB/sec (για το περίπου πάντα μιλάμε). Απο την άλλη, όταν υπογράφεις συμβόλαιο αναφέρουν μέχρι 24 Mbit. Κατεβάζεις με 1.5 MB/sec, πρακτικά είσαι στα 15 Mbit/sec (με μέγιστο τα 24) και θεωρώ οτι πρέπει να είσαι απο τους ευχαριστημένους. Άλλο πράγμα τα MB (megabyte), άλλο τα Mbit (megabit). Θα μου πεις τώρα.. κάνω το δικηγόρο, αλλά σου λέω οτι κι εγώ υποφέρω με επανελειμμένα dropdown της σύνδεσης. Έχω καλέσει αρκετές φορές, το πρόβλημά μου είναι υπο επίλυση :) Να αναφέρω οτι την τελευταία φορά μου είπαν να ξετσεκάρω το databoost απο το μενού του modem. Απο τότε (πριν 2 μέρες νομίζω) όσο είμαι στον υπολογιστή, δεν έχω πτώση του δικτύου. Μπορώ να πω οτι η tellas είναι αρκετά εξυπηρετική στο τηλέφωνο (σε σχέση με την forthnet που τους έψαχνα για μερικές εβδομάδες πριν 18 μήνες περίπου). Τελικά όλοι (hol, telllas, forthnet, connx) έχουν τα μικροπροβλήματά τους. Το θέμα είναι εμείς με ποιά μπορούμε να ζήσουμε :lol: Edited February 22, 2010 by rigasnic Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. February 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2010 Επειδή 1 byte = 8 bits στα PCs, 24 mbps σημαίνει ότι ο θεωρητικός μέγιστος ρυθμός κατεβάσματος δεδομένων είναι 24 / 8 = 3 MB το δευτερόλεπτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
THESSCITY Δημ. February 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2010 Προφανως κανεις πλακα για τον οτε... ΦΥΣΙΚΑ και ειναι καλυτερος απο ολους, αν ειναι δυνατον, δεν αξιζει για τον οτε να τον συγκρινεις με εταιρειες σαν την tellas... Αυτη τη στιγμη που γραφω εχω ταχυτητα 0,38.......αθλια κατασταση........ Απλα ειναι πιο ακριβος ο οτε αρκετα, απο ολους... Αλλα τελικα,οτι πληρωνεις,παιρνεις...:lol: Mαλλον θα σου πω οτι Η tellas ειναι καλυτερη και πολυ μαλιστα τις αποσυνδεσεις που ειχα με τον Οτε τις γελειες ταχυτητες του Περιβοητου Connex μας γδερνανε κανονικα και μας τα παιρνανε κιολας εχουμε στο γραφειο connx και κανουμε 3 oρες στη καλυτερη για 20mb προγραμμα αν εχουμε την τυχη και δε πεταξει τη συνδεση και φτου και εξ αρχης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. February 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2010 Mαλλον θα σου πω οτι Η tellas ειναι καλυτερη και πολυ μαλιστα τις αποσυνδεσεις που ειχα με τον Οτε τις γελειες ταχυτητες του Περιβοητου Connex μας γδερνανε κανονικα και μας τα παιρνανε κιολας εχουμε στο γραφειο connx και κανουμε 3 oρες στη καλυτερη για 20mb προγραμμα αν εχουμε την τυχη και δε πεταξει τη συνδεση και φτου και εξ αρχης Δηλώστε πρόβλημα για τον ΟΤΕ, δεν είναι φυσιολογικά για ΟΤΕ αυτά που γράφεις και ούτε και θα σε αγνοήσουν όπως στην Tellas. Για περισσότερα γράψε στο θέμα του Conn-x. Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
magellan4779 Δημ. February 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2010 (edited) Ακούστε και από εμένα μια κάλη, αλλά πέρα για πέρα αληθινή ιστορία. Όσο και αν σας φανεί απίστευτη. Πάμε λοιπόν που λέει και ο Γιωργάκης. Μέχρι Οκτώβριο 2009 είχα FORTHNET για 18 μήνες περίπου. Αποφασίζω τότε να μετακομίσω ο δύστυχος. Πάω σε ένα κατάστημα και τους λέω τι θέλω και μου λένε μην ανησυχείς σε 15 μέρες θα είσαι έτοιμος. Και μη μου πείτε γιατί το πίστεψα, γιατί δεν είμαι υποχρεωμένος να μην το πιστέψω όταν έχω να κάνω με σοβαρή εταιρεία. Τες πάντων ας συνεχίσω. 7 μέρες μετά την αίτηση μου τους παίρνω τηλ και μου λένε ότι ακόμη δεν είχαν περάσει την αίτηση μου ηλεκτρονικά στο σύστημα:mad:. 1η κρυάδα. 15 μέρες μετά την αίτηση μου τους παίρνω τηλ και μου λένε ότι ακόμη δεν είχαν περάσει την αίτηση μου ηλεκτρονικά στο σύστημα:mad:. 2η κρυάδα. Τα παίρνω κι εγώ και παίρνω τηλ την tellas. Έχω και wind σύνδεση, μου έδιναν και 2 πάγια δώρο και 10 ευρώ κάθε μήνα έκπτωση στο κινητό. Σύνολο κέρδους σε σχέση με FORTHNET 2*40+10*120=200 ΕΥΡΩ. Εδώ είμαστε λέω:) Μου λένε μην ανησυχείτε για τίποτα (2ο μην ανησυχείτε). Σε 1 ώρα μέσα μου έστειλαν συμβόλαια με fax, τα υπέγραψα και όλα ok. Φοβερή εξυπηρέτηση. Σε 1 μήνα θα είστε έτοιμος και δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα με τη Forthnet μου είπαν. Θα αναλάβουμε εμείς και τη διακοπή της αίτησης σας για τη μετακόμιση και τη φορητότητα και εν συνεχεία τη μεταφορά της γραμμής σας από την παλιά στην καινούρια διεύθυνση. :) Και μη μου πείτε γιατί το πίστεψα, γιατί δεν είμαι υποχρεωμένος να μην το πιστέψω όταν έχω να κάνω με σοβαρή εταιρεία. Αρχές Νοεμβρίου μου έρχεται μήνυμα από τη Forthnet ότι η αίτησή μου για τη μετακόμιση καταχωρήθηκε με επιτυχία στο σύστημά τους. 3,5 εβδομάδες μετά την αίτησή μου σε αυτούς (σε 2 εβδομάδες μου είχαν πει θα είχα και τηλ στη νέα διεύθυνση) και 10 μέρες αφού στην tellas μου είπαν ότι θα τα αναλάβουν όλα αυτοί. :mad: 3η κρυάδα. Τες πάντων λέω, κάποια παρανόηση θα έγινε. Παίρνω στην tellas και μου λεέι η υπεύθυνη στο Εξυπηρέτησης Πελατών ότι λάθος σας είπαν και θα πρέπει η μετακόμιση να γίνει από τη forthnet και όχι την Tellas. :mad: 4η κρυάδα. Εντάξει λέω. Δεν πειράζει. Μέσα Νοεμβρίου και αφού έπαιρνα συνεχώς τηλ τη forthnet για να δω τι γίνεται με τη μετακόμιση, τσουπ και σκάει στη νέα μου διεύθυνση ο 1ος λογαριασμός της tellas. :mad: 5η κρυάδα. Μιλάμε για απίστευτα πράγματα. Ενεργοποίησαν εικονικά τη γραμμή μου στη νέα μου διεύθυνση και μου έστειλαν και λογαριασμό χωρίς στην πραγματικότητα να έχω τηλ, αφου τη διαδικασία τη συνέχιζε η forthnet και στη νέα μου διεύθυνση το τηλ ήταν νεκρό. Τους παίρνω τηλ στην tellas και έκαναν τους ανήξερους και με τα πολλά μου λένε μη στεναχωριέστε. Πάρτε μας όταν ενεργοποιηθεί η γραμμή και θα κάνουμε αντιλογισμό. Εντάξει λέω. Δεν πειράζει. Περίπου 20-25 Νοεμβρίου με παίρνουν τηλ από ΟΤΕ και μου ζητούσαν το που ακριβώς ήταν η νέα μου διεύθυνση για την κατασκευή του βρόχου μετά από αίτημα της forthnet. Αυτό ήταν λέω. Τελείωσαν τα βάσανα. Τους εξήγησα που ήταν το σπίτι και με πήραν σε 1 ώρα και μου λένε όλα ok. Παιρνω τηλ περιχαρής τη Forthnet και τους λέω όλα ok από ΟΤΕ θα σας ειδοποιήσουν και έσας, οπότε περιμένω τον τεχνικό σας να έρθει να ενεργοποιήσει τη γραμμή (και αυθημερόν θα έπαιρνα την tellas να τους ενημερώσω - όπως μου είχαν πει - για να συνεννοηθούν με τη forthnet για τα περαιτέρω). Περί τα τέλη Νοεμβρίου ψυχή στο σπίτι από τεχνικούς και τηλέφωνο. Λέω να πάρω ένα τηλ τη forthnet να δω τι γίνεται. Τους παίρνω λοιπόν και μου λένε κύριε η μετακόμιση ακυρώθηκε από εμάς, δεν είστε πλέον συνδρομητής μας και τα υπόλοιπα με το νέο σας πάροχο. Τρελαίνομαι. Τι έγινε ρε παιδιά τους λέω και μου απαντούν ότι οι φωστήρες της tellas την επομένη που ήρθε ο ΟΤΕ στη νέα μου διεύθυνση έστειλαν το αίτημα διακοπής στη forthnet και σταμάτησαν την όλη διαδικάσία. Κοινώς μετακόμιση γιοκ, πάπαλα, καπούτ, νάδα. Δεν ίσχυε τίποτα. Έστειλαν το αίτημα διακοπής 1 ολόκληρο μήνα μετά τις υπογραφές στο συμβόλαιο - το οποίο σημειωτέον σε 1 ώρα ήταν έτοιμο όταν με χαλβάδιαζαν για πελάτη κάνοντας διαδρομή 100 χλμ μέσω fax και περνώντας όλους τους εσωτερικούς τους ελέγχους - και αφού στο μεταξύ φαινόμουν ήδη ενεργοποιημένος στην tellas και είχα και τον 1ο μου λογαριασμό καρφιτσωμένο στο ψυγείο :mad: 6η μάλλον κρυάδα. Τες πάντων και συνεχίζοντας την εξερεύνηση για τη χαμένη τηλεφωνική γραμμή παίρνω την tellas και τους λέω τι μ@#$...&% έκαναν και μου λένε μην ανησυχείτε κύριε θα σας κάνουμε δώρο και τη μικτονόμιση μαζί με την ενεργοποίηση. Η tellas - που όπως φάνηκε στη συνέχεια δεν είχε πάρει χαμπάρι ότι η γραμμή μου ήταν ακόμη στην παλιά μου διεύθυνση και φυσικά ούτε και εγώ καθώς δεν ήταν δουλειά μου - με ενημέρωσε ότι το πολύ αρχές Δεκεμβρίου θα έχω τηλ στη νέα μου Διεύθυνση. Εντάξει λέω δε γ@#..&%. Θα περιμένω. Από την 1 Δεκέμβρη και έπειτα και μέχρι τις 5 Γενάρη κάθε Δευτέρα μου έλεγαν ότι Παρασκευή θα έρθει ο Τεχνικός να ενεργοποιήσει τη γραμμή στη νέα μου διεύθυνση και κάθε Παρασκευή μου έλεγαν Δευτέρα, ώσπου ένας άλλος φωστήρας από το Τμήμα Εξυπηρέτησης στις 5 Γενάρη του τρέχοντος σωτήριου έτους μου απήντησε ότι θα έπρεπε - άκουσον άκουσον - να δηλώσω βλάβη λέει στην Τεχνική Υποστήριξη. Στις 5 Γενάρη. Στις 5 Γενάρη. Στις 5 Γενάρη. 7η μάλλον κρυάδα. Τες παντων λέω. Παίρνω λοιπόν στην Τεχνική Υποστήριξη και μου λένε ότι όντως έχει βλάβη και εντός 48 ωρών θα είναι όλα έτοιμα και μετά θα μου κλείσουν ραντεβού με τον Τεχνικό για την ενεργοποίηση. Δηλαδή περίμενα 1,5 μήνα και έπαιρνα συνέχεια τηλ στην Εξυπηρέτηση Πέλατών περιμένοντας τον Τεχνικό για να δηλώσω τελικά βλάβη. 1,5 μήνα μετά. Παιρνάνε 5 μέρες τίποτα. Ξαναπαίρνω στην Τεχνική Υποστήριξη και μου λένε θα κοιτάξουμε τι έχει γίνει. Όλα ok μου λένε. Το έφτιαξε ο ΟΤΕ. Μα είναι νεκρό τους λέω. Δεύτερη βλάβη μου λένε. Φταίει ο ΟΤΕ. Εντός 48 ωρών θα είναι όλα έτοιμα και μετά θα σου κλείσουμε ραντεβού με τον Τεχνικό για την ενεργοποίηση. Παιρνάνε 5 μέρες τίποτα. Ξαναπαίρνω στην Τεχνική Υποστήριξη και μου λένε θα κοιτάξουμε τι έχει γίνει. Όλα ok μου λένε. Το έφτιαξε ο ΟΤΕ. Μα είναι νεκρό τους λέω. Τρίτη βλάβη μου λένε. Φταίει ο ΟΤΕ. Εντός 48 ωρών θα είναι όλα έτοιμα και μετά θα σου κλείσουμε ραντεβού με τον Τεχνικό για την ενεργοποίηση. Γ@#%$!@&^%&, Γ@#%$!@&^%&, Γ@#%$!@&^%& λέω από μέσα μου. (Δε μετρά πια κρυάδες. Εις τη νιοστή βάλτε και είστε μέσα) Παίρνω στον ΟΤΕ (έχω έναν φίλο εκεί), ψάχνει την κατάσταση και μου λέει όντως έχει δίκιο η tellas. Υπήρχε βλάβη και μάλιστα εις τριπλούν. Με παίρνει λοιπόν η tellas τέλη Γενάρη και αρχές Φλεβάρη κλείνουμε ραντεβού με τον Τεχνικό. Δεν πειράζει που βουήζει μου λένε. Θα το δούμε εμείς. Εντάξει λέω ρε παιδιά. Εσείς ξέρετε. Έρχεται με τα πολλά ο Τεχνικός, ψάχνει από εδώ, ψάχνει από εκεί, ανεβαίνει , κατεβαίνει, φίλε δεν έχει σήμα μου λέει. Είναι νεκρό μου λεέι. Μ@$455κία του ΟΤΕ μου λεέι. Εκείνη τη στιγμή αναβόσβηναν χιλιάδες λαμπάκια στο κεφάλι μου. Και τι γίνεται του λέω. Βλάβη μου λεέι δήλωσε και πάρε και κανα τηλ τον ΟΤΕ αν έχεις κανά γνωστό να στο φτιάξουν στα γρήγορα αυτή τη φορά και να ξανάρθω. Παίρνω στον ΟΤΕ να ξεχέσω τον δικό μου και αφού κίνησε γη και ουρανό μου λεέι μετά απο καμια ώρα ότι στον ΟΤΕ φαίνομαι ακόμη στην παλιά μου διεύθυνση και ότι οι Τεχνικοί του όταν δήλωνε η tellas βλάβη στη νέα μου διεύθυνση, αυτοί πήγαιναν και έφτιαχναν βλάβη στην παλιά - που όντως κατά διαβολική σύμπτωση υπήρχε, αλλά και να μην υπήρχε, υπήρχε αίτημα οπότε αυτοί όλο και κάτι άλλαζαν. Μιλάμε για θέατρο του παραλόγου, μιλάμε για μπου@%ρδε@46λο από πλευράς tellas, μιλάμε για ........... ότι και να σκεφθεί ο ανθρώπινος νους είναι λίγο. Όταν η tellas έστειλε αίτημα διακοπής στη forthnet, η forthnet ενημέρωσε και τον OTE να σταματήσει τη μετακόμιση και για αυτό ο ΟΤΕ δε με είχε περασμένο στα αρχεία του στη νέα μου διεύθυνση. Αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζει όμως η tellas. Τους παίρνω λοιπόν για πεντηκοστη φορά τηλέφωνο - για να τους βρίσω όμως τώρα - και μιλώντας με τον πεντηκοστό διαφορετικό υπάλληλο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών ή του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης με ενημερώνουν ότι ΞΕΧΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ - ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΑΠΟ ΤΗ FORTHNET - ΑΙΤΗΜΑ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΤΕ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΕΝΝΟΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΒΡΟΧΟ Ο ΟΤΕ ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΗΤΕΣ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΑΝΙΜΑΡΚΙΑΣ. ΞΕΧΑΣΑΝ ΛΕΕΙ. ΑΚΟΥΤΕ. ΞΕΧΑΣΑΝ 2,5 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ. ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 100 ΧΛΜ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΡΑΜΜΗ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΝΩ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ FORTHNET ΑΚΟΜΑ), ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ. ΔΗΛΩΝΑΝ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ Ο ΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΛΛΟΥ. ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕ ΖΗΤΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ. ΟΥΤΕ ΕΝΑ. ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ 1,5 ΜΗΝΑ. ΗΡΕΜΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΦΟΥΝΤΩΣΑ. Τους ξαναπαίρνω την επόμενη ξανά τηλ και τους λέω ότι θα ακυρώσω το συμβόλαιο και αφού ο 51ος διαφορετικός που μίλησα με ρωτάει γιατί, κατάλαβε ότι θα έμπαινα μέσα από τη γραμμή να τον λιντσάρω, διαβασε καλύτερα το φάκελό μου και μου είπε ok, πηγαινε σε ένα κατάστημα wind, δήλωσε το, θα σου κάνουμε αντιλογισμό, δε θα πληρώσεις τίποτα (αυτό έλειπε του λέω) και θα στείλουμε courier να παραλάβει το router που σημειωτέον μου είχαν στείλει στη νέα μου διεύθυνση περί της 20 Νοεμβρίου, αφου βέβαια πρώτα είχαν "ενεργοποιήσει" τη γραμμή μου. Να έχω και internet ρε παιδί μου. Μισά πράγματα θα κάνουμε? Εδώ γελάνε. Σας κούρασα και επειδή και εγώ κουράστηκα με όλα αυτά, έκανα αίτηση 10/02 στον ΟΤΕ (γνωρίζοντας ότι θα πληρώσω παραπάνω για λιγότερες υπηρεσίες, αλλά θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο) για νέα γραμμή, 17/02 είχα τηλέφωνο και 19/02 internet. Και κάτι τελευταίο για να γελάσουμε. Η tellas μου έστειλε και δεύτερο λογαριασμό για της υπηρεσίες της την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά το έκαναν λέει εκ παραδρομής - πάντως στο να στέλνουν λογαριασμούς είναι αετοί, δεν ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΝ - και θα κάνουν άμεσα λεέι τον αντιλογισμό. Αυτά τα ολίγα από έναν παρ' ολίγον ευτυχή πελάτη tellas. Το χειρότερο δεν είναι πάντως μετά από όλα αυτά ότι έμεινα 4 μήνες χωρίς τηλ. Το χειρότερο είναι η ανικανότητα, η κοροϊδία και η ξεδιαντροπιά που υπάρχει ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα. Και θα μου πείτε σιγά το νέο. Αλλά ένα συγνώμη ρε παιδιά, ένα συγμώμη. Μόνο να στα παίρνουν ξέρουν. Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών σου λέει. Κάθε φορά που έπαιρνα μιλούσα κανά 15λεπτο γιατί τους εξηγούσα από την αρχή τα πάντα. Τες πάντων. Τα έγραψα και ξεθύμανα. Ας μην το συνεχίσω άλλο γιατί γράφω ήδη κοντά 45 λεπτά. Edited February 22, 2010 by magellan4779 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. February 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2010 Φίλε μου κουράστηκα να σε διαβάζω, αλλά πραγματικά ήθελα να δω πόσο μπορεί να ταλαιπωρούν τον κόσμο όλοι αυτοί οι πάροχοι της πλάκας μόλις εξασφαλίσουν την υπογραφή σου! Είναι γεγονός ότι καλύτερα να μένει κανείς στον ΟΤΕ. Πληρώνει παραπάνω αλλά έχει λιγότερα στο κεφάλι του... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antwnhs1 Δημ. February 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2010 Τι συζηταμε ρε παιδια τωρα,οι τυποι ειναι για γελια.Μονο να παραμυθιαζουν τον κοσμο και να αποκρυπτουν πραγματα ξερουν.Ουτε ταχυτητες εχουν ουτε τιποτα.Και για ποιο ιδιοκτητο δικτυο μας μιλανε;Ολα μεσα απο τα καλωδια του ΟΤΕ περνανε.Τι, σκαβουν το δρομο και σου βαζουν γραμμη στο σπιτι;Γιαυτο και για να λυθει μια βλαβη παιρνει πολλαπλασιο χρονο αποτι στον ΟΤΕ.Αλλα δεν τα λενε αυτα,μονο "θα λυθει αμεσα,μην ανησυχειτε.." Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greek_man Δημ. February 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2010 (edited) Παιδια μακρια απο αυτην την <<εταιρεια??? >> που λέγεται wind-tellas... Εγω περίμενα 2 μηνες για νεα συνδεση!!! ειχα μεινει 2 μηνες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ γιατι οι αθλιοι μπερδευαν τη διευθυνση του σπιτιου μου και αλλου κατασκευαζαν βροχο!!! Ασχετα εγω αν τους ειχα δωσει σωστα τα στοιχεία μου!.. Μου λένε μην ανησυχειτε τουλαχιστον σας δινουμε το wind adsM, το οποιο ηταν πιο αθλιο και απο την τελλας να φανταστειτε... Ζητημα 10 Mb αν διακίνησα απο κεινη την <<ανοησια>> που το λενε και ασυρματο ιντερνετ...Επειδη εχω δοκιμασει cosmote και vodafone η μερα με την νυχτα... Αρα αναγκαζομαι 2 μηνες να κανω προσωρινο συμβολαιο στην vodafone και να πληρωνω στην vodafone..... Αφου ενεργοποιηθηκα μετα ειχα περιστασιακες υπηρεσιες τηλεφωνου και ιντερνετ..Ή ακουγα αλλους να μιλανε απο το τηλ... Το ιντερνετ της τελλας? οταν δεν ειχε κινηση το δικτυο επιανα και 0,80 mbps..Οταν ειχε κινηση ημουν με 0,35!! Χρεωθηκα στο 13800 15 ευρω στο λογαριασμο του κινητου μου,και δεν ειχε και αποτελεσμα,γιατι οι αχρηστοι δεν μπορουσαν να κανουν κατι.. Ο ενας κιολας ειχε το θρασος να μου πει αρχες δεκεμβριου οτι απο το νεο ετος θα κανουν αναβαθμιση στα συστηματα τους και οτι θα στρωσει η κατασταση... Παμε στους 3 μηνες να με εχει κρεμασει η εταιρεια( 3 μηνες παλι με ιντερνετ vodafone,ευτυχως που εχει και εξαιρετικο δικτυο και εκανα και την δουλεια μου) Τελος δεκεμβριου αιτηση διακοπης στην τελλας με τον ορο στα σχολια λογω τεραστιων προβληματων οπως με διαβεβαιωσαν να μην πληρωσω τιποτα,περα απο ενα συμβολικο ποσο 40 ευρω μου ειπαν.... Να σας πω μονο το εξης :οτι εχθες μου ηρθε δευτερος λογαριασμος για υπηρεσιες μεχρι και 31/3/2010!!! Οι ανθρωποι απλα δεν παιζονται!!!!!! Edited February 23, 2010 by Greek_man Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. February 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2010 @magellan4779 Εσύ πάντως τους έβαλες πολύ δύσκολα πράγματα να κάνουν... Όχι μόνο ήθελες να δουλέψει γραμμή Tellas, όχι μόνο ήθλες ιδιωτικός πάροχος να κάνει την μετακόμιση, αλλά ήθελες και να αλλάξεις γνώμη στην πορεία:p Αυτά είναι εξωπραγματικά για αυτήν τη χώρα :Ρ Εδώ μόνο το τράβηγμα νέας γραμμής από ιδιωτικό πάροχο είναι δύσκολο και παίρνει μήνα+. Για αυτό και συνήθως προτείνουμε να γίνει πρώτα η δουλειά με ΟΤΕ. Εγώ που το φοβόμουν, πρώτα περίμενα να φέρει τη νέα γραμμή ο πάροχος (netone) και μετά ζήτησα διακοπή και φορητότητα του ΟΤΕ στη netone (αφού βεβαιώθηκα ότι σα γραμμή ήταν σώα και καλή. Τέλος πάντων αφού τέλειωσες θα έχεις να θυμάσαι. Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mike_4 Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 Χμμμμ, βλέπω πώς δεν είμαι ο μοναδικός που έχει ζόρια με την εταιρία αυτή... Πρώτη φορά προσπάθησα να βάλω πέρυσι. Αφού μου είπαν τα κλασσικά για Χ εργάσιμες κτλκτλ και πέρασαν 2μιση μήνες χωρίς να γίνει τίποτα και αφού τους είχα πρήξει στα τηλέφωνα, μου λένε ότι θα συνδεθουμέ σε 2 μέρες. Περνάνε οι 2 μέρες, τους ξαναπαίρνω και αν θυμάμαι καλά (προσπαθώ να ξεχάσω) μου λένε ότι έχουν σημειώσει κάποιο στοιχείο μου λάθος και πρέπει να ξαναστείλουν την αίτηση στον ΟΤΕ(δηλαδή άλλους 2 μήνες). Τους ακυρώνω τα πάντα με συνοπτικές διαδικασίες(πήγα σε ένα wind και ξεμπέρδεψα σε 10 λεπτάκια). Έλα όμως που η μάνα μου ήθελε να μιλάει με εξωτερικό και τη βόλευαν τα 60 λεπτά προς κινητό... Με τα χίλια με ψήνει να ξαναδοκιμάσουμε Οκτώβριο. Κάνουμε αίτηση και μετά από πολλές περιπέτειες τελικό αποτέλεσμα ήταν να μας αφήσουν 2μιση βδομάδες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ (σημείωση, το ίντερνετ εκείνη την περίοδο μου ήταν ΥΠΕΡ απαραίτητο και αναγκαζόμουνα να τρέχω στα καφέ), να τους παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και να τους εξηγώ την κατάσταση και εν τέλει να καταλήγω να μπινελικώνω κάθε μέρα και από έναν προιστάμενο. Τη μία τους έφταιγε ο Οτε, την άλλη το ένα την άλλη το άλλο, εν τέλει όσο μπινελίκι και αν άκουσαν δεν φάνηκε να πτοούνται καθόλου Όσο για το router, το στείλανε με 1 μήνα καθυστέρηση και αφού το παρέλαβα (ενώ τους είχα πρήξει στα τηλέφωνα να μου το στείλουν), μετά από 10 μέρες μου σκάει με κούριερ και δεύτερο ρουτεράκι.... Γενικώς η απογοήτευση μου από τη συγκεκριμένη εταιρία δεν μπορεί να αποτυπωθεί στο περιληπτικό μήνυμα από πάνω. Ειλικρινά τέτοια εξυπηρέτηση και ανοργανωσιά δεν την περίμενα από εταιρία που θέλει να είναι ανταγωνιστική!!!!Σε όποιον με ρωτάει πλέον του λέω ΜΑΚΡΙΑ από tellas για να αποφύγεις το νευρικό κλονισμό, παρόλο που οφείλω να ομολογήσω ότι οι υπηρεσίες της από τη στιγμή που κατάφερα να συνδεθώ ήταν πολύ ικανοποιητικές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 Υπόψην, δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες και η απόδοση μιας εταιρίας( αν και σίγουρα είναι πολύ σημαντικά αυτά τα 2), αλλά και η εξυπηρέτηση του πελάτη σε ό,τι κι αν χρειαστεί και ιδίως σε πιο περίπλοκα θέματα. Και η Τελλάς όντως, σ'αυτόν τον τομέα πάσχει.. Παράδειγμα: Έχω το Double Play Laptop Offer( προσφορά προ 2 χρόνων περίπου) όπου με κάθε Double Play σου έδιναν δώρο laptop. Ο πελάτης σ'αυτό το πρόγραμμα υποχρεούται να εξοφλεί μέσω πιστωτικής το λογαριασμό του. Αρχικά, τράβηξα 1002 ζόρια σχετικά με το ποια πιστωτική δέχονται και η όλη υπόθεση πήρε 2.5 μήνες ενώ 1)η γραμμή υπήρχε κανονικότατα και 2)δεν ενδιαφέρθηκαν να με πάρουν οι ίδιοι τηλέφωνο, αλλά τους πήρα εγώ για να τους "παρακαλέσω" που θέλω να πάω στο δίκτυο τους :wacko: :p Η μια πιστωτική δεν τους έκανε, η άλλη τους βρωμούσε.. Σημειωτέον,οι πιστωτικές ήταν του πατέρα μου και η γραμμή στο όνομά μου.Εν πάσει περιπτώσει, βρέθηκε μια πιστωτική που τους ικανοποιούσε. Στην όλη υπόθεση ας συμπεριλάβουμε και το ανεκδιήγητο πλέον φαξ που χρησιμοποιούν σχεδόν για όλα τα αιτήματα και το οποίο κάνει 2-3 μέρες να ελεγχθεί.( Wind έλεος! Τι κάνουν 3 μέρες; Παίρνουν το φαξ και το κοιτούν για 3 μέρες να βεβαιωθούν ότι τό'στειλες εσύ; :rolleyes: ) Στη συνέχεια, ο πατέρας μου θέλησε να καταργήσει τη συγκεκριμένη πιστωτική και να εξοφλεί μέσω άλλης το λογαριασμό, η οποία ήταν συμβατή για πληρωμή σύμφωνα με το λογιστήριο της εταιρίας. Επειδή δε μένουμε στο ίδιο μέρος, πήγε σε κατάστημα Wind να στείλει φαξ ( εννοείται! :p ) όπου αναγραφόταν πως ήθελε να καταργηθεί η παλιά πιστωτική(αναφερόταν και όλα τα στοιχεία της) και να αντικατασταθεί με τη νέα. Φυσικά, η "αγαπημένη" Wind επέμεινε πως έπρεπε να στείλω και γω με φαξ κάποια φωτοτυπία ταυτότητας/ διαβατηρίου επειδή ανήκε σε μένα η γραμμή και καλά. Λες και το πρόβλημα ήταν αυτό.Τέλος πάντων. Ευτυχώς έχουμε έναν ιδιοκτήτη καταστήματος Wind γνωστό και μας έκανε την εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα να σταλεί το φαξ. Για επιβεβαίωση( επειδή Wind είναι αυτή και είναι επίφοβη) πήραμε τηλέφωνο μετά από 1 βδομάδα να βεβαιωθούμε ότι... "εξέτασαν" το φαξ απ'όλες τις πλευρές( είπαμε, Wind είναι αυτή :lol: ). Μας είπαν ότι όλα ήταν εντάξει και πως έγινε δεκτή η νέα πιστωτική. Το επόμενο 2μηνο έρχεται ο λογαριασμός και το περασμένο 2μηνο φαινόταν ανεξόφλητο. Λέμε, ok, δε θα πρόλαβαν να το περάσουν λόγω της αλλαγής της κάρτας. Η κάρτα δεν είχε χρεωθεί ούτως ή άλλως. Περνάει άλλο ένα 2μηνο, έρχεται λογαριασμός, τα 2 προηγούμενα 2μηνα φαινόταν ανεξόφλητα. Η πιστωτική όντως δεν είχε χρεωθεί. Κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά επειδή είχα σκυλιάσει μαζί τους, σκέφτηκα ότι αν όντως υπάρχει πρόβλημα ας τηλεφωνήσουν εκείνοι. Και αν τολμούσαν φυσικά να κόψουν τη γραμμή θα τους τραβούσα και μια ωραιότατη καταγγελία στην ΕΕΤΤ, διότι φαινομενικά δεν είχαν λόγο να την κόψουν,αφού το φαξ της νέας πιστωτικής το είχαν δεχτεί και η πιστωτική είχε τεράστιο όριο για να τραβηξουν τα χρήματα κάθε λογαριασμού. Άλλωστε,δεν μπορώ να τρέχω για μια Τελλάς, αν είναι δυνατόν. Έρχεται και 3ος λογαριασμός( ανεξόφλητα τα 3 προηγούμενα 2μηνα!! :lol: ). Με τα πολλά, παίρνω τηλέφωνο.Μετά από πολύύύ ψάξιμο των υπαλλήλων αποφάνθηκαν πως έφταιγε το γεγονός ότι στο φαξ που έστειλα δεν αναγραφόταν η ημερομηνία λήξης της πιστωτικής και όταν πήγαινε να τραβήξει το σύστημα τα χρήματα έτρωγε άκυρο. Και, ok, ας υποθέσουμε πως φταίω εγώ που δεν έγραψα όλα τα στοιχεία της πιστωτικής σε ένα φαξ, το οποίο δεν είναι βέβαια ασφαλές μέσο για κάτι τέτοιο, οι ίδιοι δεν μπορούσαν όταν έλαβαν το φαξ ή μετά την πρώτη αποτυχημένη απόπειρα πληρωμής να με καλέσουν και να μου πουν ότι υπάρχει αυτό το πρόβλημα; Αφού λοιπόν ο υπάλληλος σημείωσε την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής και με διαβεβαίωσε ότι όλα ήταν εντάξει, έρχεται ο επόμενος λογαριασμός και παρατηρώ κάτι πρωτότυπο!! Δεν είχαν τραβηχτεί ξανά τα χρήματα από κανένα απ'τα προηγούμενα 2μηνα :lol: Τώρα τι να πεις για την οργάνωσή τους; Ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται; Προφανώς! Φυσικά, δεν έχω να ξανασχοληθώ μαζί τους. Αν θέλουν,ας πάρουν τα χρήματα. Αν δε θέλουν, μη σώσουν!! Αυτό που ξέρω είναι πως αν και δεν έχω προβλήματα με το Ίντερνετ, το καλοκαίρι ετοιμάζω φορητότητα. Η εξυπηρέτησή τους με απογοήτευσε οικτρά και θα την κάνω απ'ότι φαίνεται. Υ.Γ.: Σας έπρηξα,ε; :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mike_4 Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 Α και κάτι ακόμα, σέρνεται και σε εσάς το Ιντερνετ αρκετά συχνά ??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 Σε μένα καθόλου. Κάθε άλλο, οι ταχύτητες είναι εξαιρετικές, παρά την τρομερά μεγάλη απόστασή μου απ'το κοντινότερο κέντρο. Ούτε αποσυνδέσεις έχω επίσης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greek_man Δημ. March 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2010 kotsianis εισαι πολυ τυχερος για τα δεδομένα της τελλας... Το τηλεφωνο της και αυτο παρουσιαζει προβληματα,αλλα στην πλειοψηφια το ιντερνετ της ειναι <<απαρχαιωμενο>> και σερνεται και εχει προβλημα... Εγω αντιμετωπισα πολλα προβληματα και με το τηλεφωνο και με το ιντερνετ...Το τηλεφωνο μετα απο 3 φορες το εφτιαξαν...(ποσο θα κρατουσε αραγε?) αλλα το ιντερνετ ηταν στην εποχη του 384 οταν ειχα κανει οτενετ στα πρωτα χρονια του adsl και χειροτερα... Η εταιρεια δεν εχει καθολου οργανωση,δεν ξερουν τι τους γινεται, μονο λεφτα σε διαφημισεις ξερουν να δινουν... Εχω κανει αιτηση διακοπης σε καταστημα wind αρχες δεκεμβριου και μεχρι και σημερα εξακολουθουν να μου στελνουν λογαριασμους...... Δεν το παιρνουν αποφαση δηλαδη να με χάσουν απο πελάτη,επιμενουν...:lol::p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.