Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εχουν παλι προβληματα και κανει τοσα d/c?

απο το πρωι διαρκως εχω προβληματα και μαλιστα τωρα ανοιγει μερικες μονο σελιδες...για google πχ, ουτε λογος!

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

τελικα λυσαμε το προβλημα που αντιμετωπιζα σχεδον 1 μηνα (δεν ανοιγαν μερικες σελιδες) με αλλαγη προτοκολλου απο ΡΡΡοΑ σε ΡΡΡοΕ.Ολα δουλευουν τζαμι τωρα.Το θεμα ειναι γιατι εγινε ξαφνικα αυτο...3 χρονια σε ΡΡΡοΑ δουλευα με Τελλας και ΟΤΕ,με connex και τωρα με ιδιοκτητο.Ανεξηγητο...
Link to comment
Share on other sites

απο βεροια μπορει καποιος να πει τις εντυπωσεις του??

γιατι σκεφτομαι για tellas η forthnet

Σου προτεινω τελλας φιλε μου...πιστευω πως ειναι η καλυτερη και εγω τελλας εχω...εχει αλλαξει την ζωη των ανθρωπων:D
Link to comment
Share on other sites

Σου προτεινω τελλας φιλε μου...πιστευω πως ειναι η καλυτερη και εγω τελλας εχω...εχει αλλαξει την ζωη των ανθρωπων:D

Η ONTelecoms ειναι η καλυτερη και νομιζω δεν ζητησε να μαθει αυτο....:Ο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

μεγαλη διακοπη στο ιντερνετ σημερα...

εμαθε κανεις τον λογο?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά από 2 χρόνια ταλαιπωρίας η tellas δείχνει να αλλάζει πρόσωπο.

Πλέον η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι αμεσότατη.

Επίσης,έπειτα από μια διήμερη διακοπή που είχα στο internet ,τηλεφώνησα,ενημέρωσα για το πρόβλημα ,και με κάλεσαν (οι ίδιοι!!!) μετά από 2 ώρες για να με ρωτήσουν αν λειτουργεί πλέον.

Το internet λειτουργούσε κανονικά και επιπλέον η ταχύτητα download εκτοξεύθηκε από τα 100-120 kb/s στα 1mb/s !!

 

Εκεί που περίμενα ότι η εταιρία θα κλείσει όπως πήγαινε,τελικά διορθώθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Αν συνεχίσει η Tellas να καλυτερεύει,μου φαίνεται ότι θα φύγω από την HOL ;):D.Αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί έχω ακούσει ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δεν παρέχουν τεχνική υποστήριξη στα νησιά.:(
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 2 χρόνια ταλαιπωρίας η tellas δείχνει να αλλάζει πρόσωπο.

Πλέον η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι αμεσότατη.

Επίσης,έπειτα από μια διήμερη διακοπή που είχα στο internet ,τηλεφώνησα,ενημέρωσα για το πρόβλημα ,και με κάλεσαν (οι ίδιοι!!!) μετά από 2 ώρες για να με ρωτήσουν αν λειτουργεί πλέον.

Το internet λειτουργούσε κανονικά και επιπλέον η ταχύτητα download εκτοξεύθηκε από τα 100-120 kb/s στα 1mb/s !!

 

Εκεί που περίμενα ότι η εταιρία θα κλείσει όπως πήγαινε,τελικά διορθώθηκε.

 

Μεμονωμένο περιστατικό που λέει και η κυβέρνηση αυτού του τόπου... Ας το κάνει σε όλους και το ξανασυζητάμε μετά... :p

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι τον τελευταιο καιρο παει και το τηλεφωνο και το ιντερνετ πολυ καλα χωρις διακοπες και χαζα.. μακαρι να σοβαρεψαν εκει μεσα :)
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω ΤΕΛΛΑΣ και το wifi router που μου έστειλαν. Το κατέβασμα είναι πολύ αργό!:!: ξέρει κανείς ; Μηπως επειδή είναι ασύρματο; Μπορω να το βελτιωσω; Και ένας φίλος μου έχει τελλας και το κατέβασμα του είναι πολύ γρήγορο(κανονικό μοντεμ έχει)
Link to comment
Share on other sites

Με πήραν σήμερα τηλέφωνο από την Tellas (όλες οι εταιρείες σήμερα με πήραν τηλέφωνο :p) για να μου προσφέρουν απεριόριστο internet και κάποια δωρεάν λεπτά στο σταθερό με 22 ευρώ/μήνα.Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα να πάω στην Tellas γιατί απ'ότι μου είπαν έχουν δικό τους service σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα.Επίσης, μου είπαν ότι η Tellas δεν "στηρίζεται" σε γραμμές του Ο.Τ.Ε αλλά σε οπτινές ίνες.Τέλος, μου είπε ότι με συμφέρει καλύτερα αν συνδυάσω μαζί με το πακέτο που θα επιλέξω και τα δύο συμβόλαια που έχω στη Wind :).Λέτε να πάω στην Tellas ή θα το μετανοιώσω και θα εύχομαι να μην είχα πάει;:happy:
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά,για να πάω στην Τελλάς θα πρέπει να πληρώσω 35 ευρώ;:confused:

Το τέλος ενεργοποίησης είναι 35 € και ισχύει για ενεργή γραμμή. Σε περίπτωση ενεργοποίησης σε νέα τηλεφωνική γραμμή το κόστος είναι 70 €.

Και αν ναι,πως τα πληρώνουμε;Στον πρώτο λογαριασμό;:worry:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά,για να πάω στην Τελλάς θα πρέπει να πληρώσω 35 ευρώ;:confused:

 

Και αν ναι,πως τα πληρώνουμε;Στον πρώτο λογαριασμό;:worry:

Πήγαινε σε ένα κατάστημα της Wind... θα στα πούν όλα, και αν σε βολεύουν γίνεσαι και συνδρομητής κιόλας.

Άντε μήπως βρείς και κανένα νέο κινητό που σου αρέσει!

999 μυνήματα!'Αλλο 1!

Link to comment
Share on other sites

Με πήραν σήμερα τηλέφωνο από την Tellas (όλες οι εταιρείες σήμερα με πήραν τηλέφωνο :p) για να μου προσφέρουν απεριόριστο internet και κάποια δωρεάν λεπτά στο σταθερό με 22 ευρώ/μήνα.Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα να πάω στην Tellas γιατί απ'ότι μου είπαν έχουν δικό τους service σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα.Επίσης, μου είπαν ότι η Tellas δεν "στηρίζεται" σε γραμμές του Ο.Τ.Ε αλλά σε οπτινές ίνες.Τέλος, μου είπε ότι με συμφέρει καλύτερα αν συνδυάσω μαζί με το πακέτο που θα επιλέξω και τα δύο συμβόλαια που έχω στη Wind :).Λέτε να πάω στην Tellas ή θα το μετανοιώσω και θα εύχομαι να μην είχα πάει;:happy:

 

Έλεος πραγματικά με τη κοροιδία που πέφτει από ορισμένες εταιρείες...

 

1. Όλες οι εταιρείες έχουν οπτικές ίνες μέχρι τα αστικά κέντρα (ιδιόκτητες ή ενοικιαζόμενες) και χρησιμοποιούν τις γραμμές του ΟΤΕ από το αστικό κέντρο μέχρι τα σπίτια.

2.Όταν λες δικό τους service? Ισχύει ότι έχω ξαναπει. Αν το πρόβλημα είναι στο αστικό κέντρο ή στην υποδομη του παρόχου το λύνει το τεχνικό τμήμα του παρόχου. Αν το πρόβλημα είναι από το αστικό κέντρο μέχρι το κατανεμητή του σπιτιού σου το λύνει ο ΟΤΕ. Αν το πρόβλημα είναι στην εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού σου το λύνει τεχνικός του απρόχου (τον οποίο πληρώνεις) ή δικός σου ηλεκτρολόγος. Τέλος αν το πρόβλημα είναι στον εξοπλισμό ζητάς αλλαγή. Αυτά ισχύουν σε όλες τις εταιρείες. Η Τellas δεν έχει πάντως και το καλύτερο όνομα σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση πελατών και τη τεχνική υποστήριξη οπότε μην περιμένεις πολλά...

 

Γενικά η Tellas ενώ κάνει πολύ καλές εμπορικές κινήσεις το τελευταίο καιρό και έχει και τα καταστήματα της Wind, παρουσιάζει συχνά προβλήματα στην επαρχία. Δες το αντίστοιχο subforum στο adslgr.com Δεν νομίζω εξάλλου να είναι τυχαίο που από τη 2η θέση στους εναλλακτικούς βρέθηκαν στη 3η... Επίσης σκέψου και το ενδεχόμενο κόστος διακοπής από τον πάροχο που είσαι τώρα.

 

Και ναι, στο πρώτο λογαριασμό πληρώνεις το κόστος ενεργοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

@bored01

Σ'ευχαριστώ για την λεπτομερή ανάλυση.Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να φύγω από την HOL (έτσι κι αλλιώς δεν έχω συμβόλαιο) και να πάω στην Τελλάς,επειδή,εδώ και 3 ημέρες είμαι χωρίς τηλέφωνο και με ταχύτητες που αγκίζουν το 1Mbps.Από την μεριά της η HOL,μου έχει πει ότι θα κοιτάξει τη γραμμή μου και θα με ενημερώση αλλά τίποτα.Αν δεν γίνει καμιά κίνηση από τη HOL τις επόμενες 5-6 ημέρες, (τους δίνω και περιθώριο γιατί είμαι καλός άνθρωπος :happy:) θα φύγω.:)

Link to comment
Share on other sites

@bored01

Σ'ευχαριστώ για την λεπτομερή ανάλυση.Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να φύγω από την HOL (έτσι κι αλλιώς δεν έχω συμβόλαιο) και να πάω στην Τελλάς,επειδή,εδώ και 3 ημέρες είμαι χωρίς τηλέφωνο και με ταχύτητες που αγκίζουν το 1Mbps.Από την μεριά της η HOL,μου έχει πει ότι θα κοιτάξει τη γραμμή μου και θα με ενημερώση αλλά τίποτα.Αν δεν γίνει καμιά κίνηση από τη HOL τις επόμενες 5-6 ημέρες, (τους δίνω και περιθώριο γιατί είμαι καλός άνθρωπος :happy:) θα φύγω.:)

 

Aν έχεις τόσο σοβαρό πρόβλημα με τη hol τότε καλά κάνεις και φεύγεις. Όταν λες όμως ότι δεν έχεις συμβόλαιο? Σε ποιό πρόγραμμα είσαι? Γιατι έχω την αίσθηση πως αν προβείς σε διακοπή πριν τους 12 μήνες θα πληρώσεις 70 ευρώ. Βέβαια αν το πρόβλημα δεν αποκατασταθεί τους στέλνεις ένα fax το οποίο κοινοποιείς και στην ΕΕΤΤ και δεν πληρώνεις τίποτα αλλά είναι λίγο μπλέξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Aν έχεις τόσο σοβαρό πρόβλημα με τη hol τότε καλά κάνεις και φεύγεις. Όταν λες όμως ότι δεν έχεις συμβόλαιο? Σε ποιό πρόγραμμα είσαι? Γιατι έχω την αίσθηση πως αν προβείς σε διακοπή πριν τους 12 μήνες θα πληρώσεις 70 ευρώ. Βέβαια αν το πρόβλημα δεν αποκατασταθεί τους στέλνεις ένα fax το οποίο κοινοποιείς και στην ΕΕΤΤ και δεν πληρώνεις τίποτα αλλά είναι λίγο μπλέξιμο.

Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα έφευγα.Όταν λέω ότι δεν έχω συμβόλαιο εννοώ ότι είμαι δοκιμαστικά στη HOL.Δεν έχω υπογράψει για ένα χρόνο.Είμαι στο Hol Double Play Lite.:)

 

Τελικά έχω υπογράψει συμβόλαιο για ένα χρόνο.Τι να κάνω τώρα;Να περιμένω να λήξει (κι ας έχω προβλήματα) ή να πάω στην Τελλάς;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα έφευγα.Όταν λέω ότι δεν έχω συμβόλαιο εννοώ ότι είμαι δοκιμαστικά στη HOL.Δεν έχω υπογράψει για ένα χρόνο.Είμαι στο Hol Double Play Lite.:)

 

Τελικά έχω υπογράψει συμβόλαιο για ένα χρόνο.Τι να κάνω τώρα;Να περιμένω να λήξει (κι ας έχω προβλήματα) ή να πάω στην Τελλάς;

 

Αν πας στη Tellas θα πληρώσεις στο τελευταίο λογαριασμό της hol 70 ευρώ. Αν θέλεις να φύγεις οπωσδήποτε χωρίς να πληρώσες τα 70 ευρώ στείλε στη hol ένα φαξ (αφού μεταφερθεί η σύνδεση σου στη tellas, σε καμία περίπτωση πιο πριν) στο οποίο θα τους εξηγείς ότι ο λόγος που διακόπτεις είναι το πρόβλημα που δεν μπορούν να αποκαταστήσουν συνεπώς δεν φταις εσύ και δεν σκοπεύεις να πληρώσεις κάτι, κάνοντας παράλληλα κοινοποίηση με φαξ και στην ΕΕΤΤ. Διαφορετικά πρήξε τους να λύσουν το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα έφευγα.Όταν λέω ότι δεν έχω συμβόλαιο εννοώ ότι είμαι δοκιμαστικά στη HOL.Δεν έχω υπογράψει για ένα χρόνο.Είμαι στο Hol Double Play Lite.:)

 

Τελικά έχω υπογράψει συμβόλαιο για ένα χρόνο.Τι να κάνω τώρα;Να περιμένω να λήξει (κι ας έχω προβλήματα) ή να πάω στην Τελλάς;

Πλάκα έχουμε κι εγώ είμαι στην Τελλας κι επειδή μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τα χάλια τους θέλω να πάω στη Hol!!! Εχω ένα σοβαρό πρόβλημα όμως και δε ξέρω τί να κάνω, οπότε όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω θα με βοηθήσει πολύ. Είχα πάρει πέρυσι το καλοκαίρι την προσφορά με το laptop απο τον οκτώβρη όμως είχα πρόβλημα όχι μόνο με το ίντερνετ αλλά και με την τηλεφωνική γραμμή.(Μένω Μαρούσσι όπου πιστεύω όσοι έχουν τελλας θα έχουν τραβήξει τα ίδια...) . Το θέμα είναι οτι η εταιρία δέχτηκε να μην πληρώσω τέλος απενεργοποίησης αλλά θα πρέπει να πληρώσω για το λαπτοπ ένα ποσό, το οποίο όμως δε μου λένε πόσο είναι.

 

Με λίγα λόγια μου λένε όλοι οτι πρώτα πρέπει να διακοπεί η σύνδεση και μετά θα μάθω πόσα θα πληρώσω για να φύγω. Δε ζήτησα ακριβές ποσό αλλά ένα πλαίσιο. Αν δηλαδή θα είναι γύρω στα 120 ευρώ ή μπορεί να δώσω κανένα 300άρι... Οπως καταλαβαίνετε είμαι εγκλωβισμένος...Αν κάνω αιτηση στη hol για να πάρει τον αριθμό μου τότε απ΄οτι μου είπαν πάλι αφού δωθεί η γραμμή θα μάθω το υπολοιπόμενο ποσό το οποίο και θα είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω...

 

Θα ήθελα οποιαδήποτε βοήθεια ανάλογα με τις γνώσεις σας καθώς και το τηλέφωνο που υπάρχει για τους καταναλωτές .Ενα τετραψήφιο είναι 1520 νομίζω; που να απευθυνθώ;

Link to comment
Share on other sites

πως γινεται η εκτροπη κλησεων απο σταθερο τελλας σε κινητο?και φυσικα η αναιρεση αυτης

 

ευχαριστω

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα έχουμε κι εγώ είμαι στην Τελλας κι επειδή μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τα χάλια τους θέλω να πάω στη Hol!!! Εχω ένα σοβαρό πρόβλημα όμως και δε ξέρω τί να κάνω, οπότε όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω θα με βοηθήσει πολύ. Είχα πάρει πέρυσι το καλοκαίρι την προσφορά με το laptop απο τον οκτώβρη όμως είχα πρόβλημα όχι μόνο με το ίντερνετ αλλά και με την τηλεφωνική γραμμή.(Μένω Μαρούσσι όπου πιστεύω όσοι έχουν τελλας θα έχουν τραβήξει τα ίδια...) . Το θέμα είναι οτι η εταιρία δέχτηκε να μην πληρώσω τέλος απενεργοποίησης αλλά θα πρέπει να πληρώσω για το λαπτοπ ένα ποσό, το οποίο όμως δε μου λένε πόσο είναι.

 

Με λίγα λόγια μου λένε όλοι οτι πρώτα πρέπει να διακοπεί η σύνδεση και μετά θα μάθω πόσα θα πληρώσω για να φύγω. Δε ζήτησα ακριβές ποσό αλλά ένα πλαίσιο. Αν δηλαδή θα είναι γύρω στα 120 ευρώ ή μπορεί να δώσω κανένα 300άρι... Οπως καταλαβαίνετε είμαι εγκλωβισμένος...Αν κάνω αιτηση στη hol για να πάρει τον αριθμό μου τότε απ΄οτι μου είπαν πάλι αφού δωθεί η γραμμή θα μάθω το υπολοιπόμενο ποσό το οποίο και θα είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω...

 

Θα ήθελα οποιαδήποτε βοήθεια ανάλογα με τις γνώσεις σας καθώς και το τηλέφωνο που υπάρχει για τους καταναλωτές .Ενα τετραψήφιο είναι 1520 νομίζω; που να απευθυνθώ;

Αυτά είναι αστεία. Να απαιτήσεις απάντηση από την εταιρεία. Μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις γραπτώς. Γράψε κιόλας ότι σε περίπτωση που δε σου δώσουν την πληροφορία αυτή δε θα αποδεχτείς κανένα ποσό μετά τη διακοπή του συμβολαίου.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...