Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η αλητεία της Hol για μια ακόμη φορα ξεπερνα κάθε όριο:

Από τον Σεπτέμβριο καθε δευτερο μηνα δίνει παράταση εναρξης λειτουργίας ιδιόκτητου (ειναι δυνατον να πέφτουν 9 μηνες εκτός σχεδιασμού; ) για την πόλη μου,επανηλειμένα στέλνω μαιηλ και δεν απαντουν,στο τηλέφωνο άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ΑΛΛΑ να με πάρουν τηλέφωνο για καθυστερημένο λογαριασμό ήξεραν να με βρουν στο κινητο

[sIGPIC][/sIGPIC]

Άραχθος-Λίμνη Πουρναρίου

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μέχρι σήμερα είχα το US Robotics που μου παρείχε τη λειτουργία No-Ip!

 

Αναρωτιέμαι αν τo fastnet της Intracom διαθέτει αυτή τη λειτουργία.

Μπορεί κάποιος να μου πει...

Link to comment
Share on other sites

Το εγχειρίδιο που υπήρχε στη συσκευασία, μου έδειχνε τον τρόπο που μπορώ να συνδέσω το ΝΕΤΦΑΣΤΕΡ σε μια γραμμή ISDN.

 

Το έκανα βήμα-βήμα χτες και σαν αποτέλεσμα ήταν να μείνω χωρίς τηλέφωνο.

 

'Εκανα και 2-3 πειράματα, μήπως και έκανα κάτι λάθος ή ήταν γραμμένο κάτι με λάθος τρόπο στο manual, αλλά τζίφος!

 

Τελικά... τα αφήνω όλα όπως έχουν και περιμένω να γίνει η αποσύνδεση από τον ΟΤΕ και να με συνδέσει η HOL στο δικό της δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Το εγχειρίδιο που υπήρχε στη συσκευασία, μου έδειχνε τον τρόπο που μπορώ να συνδέσω το ΝΕΤΦΑΣΤΕΡ σε μια γραμμή ISDN.

 

Το έκανα βήμα-βήμα χτες και σαν αποτέλεσμα ήταν να μείνω χωρίς τηλέφωνο.

 

'Εκανα και 2-3 πειράματα, μήπως και έκανα κάτι λάθος ή ήταν γραμμένο κάτι με λάθος τρόπο στο manual, αλλά τζίφος!

 

Τελικά... τα αφήνω όλα όπως έχουν και περιμένω να γίνει η αποσύνδεση από τον ΟΤΕ και να με συνδέσει η HOL στο δικό της δίκτυο.

 

ΤΣΑΜΠΑ παιδευεσαι !!

η γραμμη σου ειναι isdn (απο τι καταλαβα) και το νετφαστ psdn για το ιδιοκτητο.

 

ΔΕΝ μπορει να δουλεψει !!! και το γραφει στην οδηγιες να μην το δοκιμασετε αν εχετε isdn

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Βασιλη μην βιαζεσαι Πριν σου κοψουν την γραμμη σου δεν μπορεις να δοκιμασεις τιποτα.Πολυ περισσοτερο πριν πειραξεις τον ρουτερ παρτου ενα backup ολα τα settings γιατι δεν θα σου δουλευει ουτε τηλεφωνο αν κανεις καμια χαζομαρα Γιαυτο λοιπον ΠΕΡΙΜΕΝΕ και παρε backup τα settings σου.
Link to comment
Share on other sites

Μήνυμα SMS στο κινητό μου δεν πήρα.

Παρόλα αυτά... στις 26 (χτες δηλαδή) είχα διακοπή σε τηλεφωνία και ίντερνετ.

Πήγα σπίτι... σετάρισα τα πάντα και λειτουργούν όλα κανονικά.

'Οσο αφορά το ίντερνετ τουλάχιστον.

 

Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, μόνο όσοι καλούν από κινητό μπορούν να μου μιλήσουν.

'Ολοι όσοι με καλούν από σταθερό, ακούν μήνυμα πως το τηλέφωνό μου δεν λειτουργεί για τεχνικούς λόγους.

Ακόμα και όταν πήρα ο ίδιος το 213... (που μου έδωσαν) πάλι άκουσα πως δεν παίζει το τηλέφωνο (αν και όταν κάλεσα από το κινητό μου, κάλεσε κανονικά).

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Βασιλη σωστα ετσι γινετε.Οταν κανεις φορητοτητα σε καποιον παροχο σταδιακα σεταρουν εναν εναν ολους τους παροχους να μπορουν να σε καλουν σε μια μερα το πολυ δυο θα εισαι οκ !!!!!!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγα λεπτά (δηλαδή την επόμενη μέρα της ενεργοποίησης) μου ήρθε μήνυμα από το νούμερο "5056".

HOL: Η υπηρεσία σας έχει ενεργοποιηθεί επιτυχώς. Παρακαλούμε συνδέστε τον εξοπλισμό σας, με βάση τον οδηγό ενεργοποίησης της συσκευασίας.

 

Θα ήμουν περήφανος, αν μου έστελναν το SMS τη Δευτέρα το πρωί... και όχι μια μέρα μετά! Βλέπετε, παιδιά, είχα ISDN πριν και για κάποιες ώρες έμεινα χωρίς τηλέφωνο (αφού ήμουν στη δουλειά μου, όταν μου έκαναν την αλλαγή).

Link to comment
Share on other sites

ΧΑΖΗ ΕΡΩΤΗΣΗ=>

Αφού έχω συνδέσει και τις 2 αναλογικές συσκευές επάνω στο ρούτερ... αυτό σημαίνει πως πλέον και οι 2 γραμμές μου (η παλιά 210... και η νέα 213...) είναι VOIP. Σωστά;

'Οσοι με καλούν πλέον στο 210... όση ώρα καλεί (μέχρι να απαντήσω την κλήση) ο ήχος που ακούει αυτός που με καλεί είναι μπάσος και βραχνός. Αυτό συμβαίνει και στα 2 νούμερα.

Επίσης, όταν σηκώνω το ακουστικό για να κάνω μια κλήση. Αν και πατάω τα πλήκτρα γρήγορα... καθυστερεί να μου δείξει αν αυτός που καλώ, μιλάει ή είναι ελεύθερος.

 

Να υποθέσω πως αν πάρω μια απλή συσκευή PSTN και την βάλω (μέσω φίλτρου) επάνω στη γραμμή μου... δεν θα μπορέσει να παίξει.

Σωστά;

 

Και κάτι τελευταίο. Αν γίνει διακοπή ρεύματος... "τον ήπιαμε;" που λένε και στο χωριό μου;

'Οχι ρεύμα=όχι τηλέφωνο;

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τελευταίο. Αν γίνει διακοπή ρεύματος... "τον ήπιαμε;" που λένε και στο χωριό μου;

'Οχι ρεύμα=όχι τηλέφωνο;

 

Θα σου απαντήσω και πάλι εγώ... δηλαδή Ο ΙΔΙΟΣ.

 

Κάλεσα χτες στο 800-400-13844 (χωρίς χρέωση-γιούπι) στις 2 τα χαράματα τη HOL. 'Ηξερα τι έκανα!

Κάλεσα τότε... και το σήκωσαν αμέσως.... γιατί ήταν η ιδανική ώρα! Βλέπετε οι φυσιολογικοί άνθρωποι κοιμούνται ή "συνουσιάζονται" και κανείς δεν ασχολείται με το ρούτερ του.

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ... ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!

Επίσης διαπίστωσα πως στο upload που κάνω, η ταχύτητά μου μεταβάλλεται συνέχεια. Δοκίμασα άπειρα πράγματα... αλλά μάλλον θα "ζήσω με αυτό" (που λένε και οι Αμερικάνοι).

Και να φανταστεί κανείς, πως πίστευα ότι μόνο η ΝΕΤ-ΟΝΕ (που έχει φίλος), έχει τέτοια σκαμπανεβάσματα!

Link to comment
Share on other sites

ΧΑΖΗ ΕΡΩΤΗΣΗ=>

Αφού έχω συνδέσει και τις 2 αναλογικές συσκευές επάνω στο ρούτερ... αυτό σημαίνει πως πλέον και οι 2 γραμμές μου (η παλιά 210... και η νέα 213...) είναι VOIP. Σωστά;

'Οσοι με καλούν πλέον στο 210... όση ώρα καλεί (μέχρι να απαντήσω την κλήση) ο ήχος που ακούει αυτός που με καλεί είναι μπάσος και βραχνός. Αυτό συμβαίνει και στα 2 νούμερα.

Επίσης, όταν σηκώνω το ακουστικό για να κάνω μια κλήση. Αν και πατάω τα πλήκτρα γρήγορα... καθυστερεί να μου δείξει αν αυτός που καλώ, μιλάει ή είναι ελεύθερος.

 

Να υποθέσω πως αν πάρω μια απλή συσκευή PSTN και την βάλω (μέσω φίλτρου) επάνω στη γραμμή μου... δεν θα μπορέσει να παίξει.

Σωστά;

 

Και κάτι τελευταίο. Αν γίνει διακοπή ρεύματος... "τον ήπιαμε;" που λένε και στο χωριό μου;

'Οχι ρεύμα=όχι τηλέφωνο;

Οχι η απλη συσκευη με το φιλτρακι δεν θα παιξει....

Οι τηλεφωνικες γραμμες της ΧΟΛ ειναι μεσω ιντερνετ (VOIP)! Ολα γινονται μεσω του ρουτερ...

Link to comment
Share on other sites

Φίλη μου στο Ηράκλειο Αττικής χωρίς τηλεφωνική γραμμή μου ζήτησε να βάλει ίντερνετ και μετά από έρευνα αγοράς της πρότεινα HOL που έχει διαθεσιμότητα στην περιοχή. Η αίτηση έγινε τέλη Μαρτίου. Απ'όσο έμαθα η αίτηση ο ΟΤΕ θα έφτιαχνε τη γραμμή στις 22/4 και μέχρι σήμερα το τηλέφωνο είναι νεκρό.

 

Παίρνω σήμερα τηλέφωνο για να μάθω σε ποιό στάδιο είναι και μου είπε ο υπάλληλος πως αναμενόμενη ημερομηνία που θα περάσει ο ΟΤΕ για να φτιάξει τη γραμμή είναι στις 19/6 :mad::ninja::wacko::X:!::!::!::cry::blink::O

 

 

Δηλαδή ίντερνετ μετά τις 25/6. Έχουν περάσει 3 μήνες και βάλε για το ίντερνετ. Έλεος. Παιδιά θα με σφάξει η φίλη μου στην τελική. Τί πρέπει να κάνω τώρα? Δεν ήθελα να βρίσω τον υπάλληλο που μου μίλησε (δε φταίει αυτός), αλλά δεν μπορεί ο οτέ να περάσει σε ένα μήνα για τη γραμμή. Να πάρω μήπως κανά ΙΝΚΑ? Τί να κάνουμε? Για πείτε καμιά ιδέα. Κοντεύουν 3 μήνες το πιστεύετε?

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοι φιλοι.

 

Οσοι απο εσας σκεφτεστε να αγοράσετε καποιο πακετο της ΗΟL, σας καλω να το σκεφτειτε ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ πριν το κανετε. Η συγκεκριμενη εταιρεια εχει ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ υπηρεσιες, ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ εξυπηρέτηση και το ΜΟΝΟ που την ενδιαφερει ειναι να κανει χορηγιες τυπου κυπελλου ελλαδας και να προσελκυει οσο το δυνατον περισσοτερους υποψηφιους συνδρομητες - θυματα μεσω κοινοτικών χρηματοδοτησεων. Ειδικά καλω ολους τους νυν και υποψηφιους συνδρομητες των πακετων της απο την ΚΡΗΤΗ, να μποϋκοταρουν τις αγορες των πακετων ADSL που προσφέρει η ιδια και η μαμα εταιρεια VODAFONE. Προσυπογράφω ΑΠΟΛΥΤΑ αυτα που εγραψε ο φιλος br492, κατι που κι εγω, ως ατυχος συνδρομητης των "υπηρεσιων" της σε ιντερνετ και τηλεφωνια, βιωνω εδω και 1,5 χρονο. Η συγκεκριμενη εταιρεια, ΟΧΙ ΜΟΝΟ μας κοροϊδευει εδω και 1 χρονο περι "δηθεν" επεκταση του ιδιοκτητου δικτυου της στην ΚΡΗΤΗ, αλλα εμένα προσωπικά, και εδεχομένως και αλλους παλιους συνδρομητες, με χρεώνει με τον τιμοκατάλογο που ισχυε πριν 1,5 χρονο!!! Ουτε ενα e-mail ενημέρωσης, ουτε μια εξηγηση... ισως δεν ενδιαφερονται και την περιοχη μου, γιατι το ψωμι τωρα ειναι αλλου, στις χρηματοδοτησεις απο την Ευρωπαικη Ενωση σε συγκεκριμενες περιοχες της Ελλαδας, οπως η ιδια η ΗΟL αναφερει στην ιστοσελιδα της. Κι επειδη μπορει να βρεθουν καποιοι καλοθελητες να πουν οτι ειμαι απο καποια αναταγωνιστικη εταιρεια, εαν το επιτρεπουν οι moderators, οποιος και αν το θελει, μπορω σε επομενη δημοσιευση να καταθεσω ΟΛΑ τα e-mails μου προς την εταιρεια, τριων και πλεον μηνων, χωρις την παραμικρή ΥΠΕΥΘΥΝΗ απαντηση, οπως και μια λιστα 20 και πλεον υπευθυνοανευθυνων που περιεφεραν τα e-mails μου απο τον εναν στον αλλον σαν καυτη πατατα, χωρις την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΔΙΑΘΕΣΗ να διευκρινησουν το ελαχιστο.

 

Αγαπητοι φιλοι,

 

Δεν ειχα πραγματικά την παραμικρη διαθεση να εμπλακω σε μια τετοια διαδικασια, αλλα, οταν καποιοι μας κοροιδευουν συτηματικα, πρεπει ΚΑΠΟΙΟΙ να παρουν την κατασταση στα χερια τους, μηπως και αλλαξει κατι σε αυτο το τοπιο. Θα μπορουσε, να ειναι μια οποιαδηποτε αλλη εταιρεια στη θεση της, το θεμα ειναι οτι ΕΜΕΙΣ οι καταναλωτες εχουμε και την ΔΥΝΑΜΗ να τους κανουμε να καταλαβουν οτι δεν ειμαστε το κοπαδι τους να μας εκμεταλλευονται οπως αυτοι θελουν. Και ο μονος τροπος να το καταλαβουν ειναι να τους κανουμε να πονεσουν εκει που πρεπει... στην ΤΣΕΠΗ τους....

 

Σας ευχαριστω για το χρονο σας, στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινιση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλεπω κανενα προβλημα !!!

λες:ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ υπηρεσιες , ΑΛΛΑ δεν εχεις τετοιο προβλημα !

ΕΝΑ ολοκληρο κειμενο που το ξεκινας με ''κραξιμο''

και αυτο που λες ειναι οτι απλα αργησε να ερθει το ιδιοκτητο !!!

εδω και η Hol μεχρι και την προιγουμενη νυχτα ελεγε οκ και το πρωι 8 ωρα στην θεσσαλονικη το εκανε μετα απο 3-4 μηνες

ΔΕΝ λεω οτι εχεις αδικο ΑΛΛΑ αυτα ειναι τριχες μπροστα σε ποιο σημαντικα ! ;)

 

οσο για την μη αλλαγη πακετου (τι πληρωνεις και για ποιο πακετο) σχεδον ολοι δεν αλλαζουν και οι προσφορες ειναι μονο για νεους , και η hol ξερω οτι καταργισε καποια παλια πακετα , αυτο ειναι στο χερσου η μενεις στο παλιο ''ακριβο'' η καθε χρονο κανεις αναναιωση για να κερδισεις λιγα ευρω

και εγω καθε χρονο νεο πακετο επερνα !

 

KAI οσο αφορα την κρητη ξερω οτι 2-3 δημαρχη δεν αφηναν να περασουν οπτικες και καποιος δημαρχος ζητουσε 10000€ ενοικιο το χρονο ανα χιλιομετρο !!! μηπως εισαι σε αυτον τον δημο μετα προβληματα !

 

ενα βρηκα Θα πληρώσουν στο δήμο οι εταιρείες επικοινωνιών που έσκαψαν τους δρόμους

Link to comment
Share on other sites

Φιλε makis_thess,

 

οι "ανυπαρκτες" υπηρεσιες, δεν εστιαζονται στο γεγονος "εχω - δεν εχω" ιντερνετ ή τηλεφωνία (και μιας και το αναφερεις εσυ, σε πληροφορω οτι εγω προσωπικα εχω προβληματα, και φυσικα δεν τα θεωρησα τοσο σημαντικα για να τα αναφερω, πιστευοντας οτι ολες οι εταιρειες πανω κατω εχουν), αλλα, εστω αν ενοχλει τοσο, να τις αναφερω ως "ανεπαρκεις".

Οσον αφορα την αλλαγη πακετου, σε πληροφορω οτι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑΣ εναλλακτικος φορεας (δεν αναφερω ποιος, δεν εχω αλλωστε σκοπο να κανω διαφημιση απο εδω) κανει ΣΥΝΕΧΗ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ενημερωση, μεσω κινητου μαλιστα, σχετικά με την κατασταση των υπηρεσιων του, αλλα και μεσω ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ επιστολής.

Ξερεις πολυ καλα, οτι αναλογα με την ενημερωση που εχεις απο τον παροχο σου, κρινεις για το αν θα συνεχισεις με αυτον ή θα αλλαξεις... Περιμένεις ομως ΚΑΤΙ, μια ενημερωση, μια ανακοινωση στο SITE του παροχου. Δεν ειμαι της λογικής να αλλαζω εταιρεια καθε 1 μηνα, αλλα δεν θα ειμαι και το "προβατο" (που ,οκ, αφου δεν ενοχλει, ας συνεχιζουμε να τον χρεωνουμε με 45ρες ευρω, ας κονομησουμε οσο πιο πολλα μπορουμε...)

Τελος, αφου εκανες τον κοπο και βρηκες το δημοσιευμα που αναφερει συγκεκριμενο δημο ή δημους στην Κρητη, σε πληροφορω, οτι στα Χανια οπου μενω, οι αλλοι 3 μεγαλοι παροχοι με ιδιοκτητο δικτυο, εχουν ΗΔΗ στησει το δικτυο τους και φυσικα, καλυπτει και εμενα προσωπικα. Δεν νομιζω να ζητανε λοιπον ενοικιο, ουτε απο αυτους, ουτε μονο απο την HOL. Απο την αλλη, οπως ειδες, το γραφειο τυπου της HOL, εσπευσε σε καθε περιπτωση να αναφερει για το 50% χρηματοδοτησης απο την ΕΕ για τα ευρυζωνικα δικτυα σε καποιες περιοχες της Ελλάδας, μην τυχον και χασει την πελατεια της. Αυτό που εγω εισπράττω και θέλω να το καταθέσω εδω ειναι αφενος οτι η εταιρεία, οφειλει να ενημερωνει τους συνδρομητές της για τυχον αλλαγες τιμών και αναπροσαρμογή στον νεο τιποκαταλογο (γιατι μη μου πεις οτι αν ήταν αναπροσαρμογη προς τα πανω, δεν θα προχωρουσε σε αυτην χωρις καμμια ειδοποιηση...) και τοπικα, οπως αναφερω με παραδειγμα, ριχνοντας ενδεχομενως το βαρος της αλλου και περεκκλινοντας των χρονδιαγραμματων της, καθυστερει πανω απο 1 χρονο στην αναπτυξη του ιδιοκτητου δικτυου της. Εκτος, αν λογω των χορηγιων και των διαφημισεων, δεν εχει λεφτα να προχωρησει σε αυτο.

 

Επιπλεον θέλω να υπογραμμισω, οτι δεν ειναι τυχαιο, οτι σε αλλο πολυ γνωστο forum που "εξειδικευεται" κατα καποιο τροπο στο adsl, εχει ανοιχτει θεμα για μαζικη καταγγελια για την "ποιοτητα" υπηρεσιων της ΗΟL... δεν νομιζω να ειμαι μονο εγω υπερβολικος λοιπον, ή αδικος προς την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι κάτοχος τηλέφωνου συνδεδεμένο μετά από την 28/02/2008 αίτηση μου στο Δίκτυο της hellas online (HOL) Από την Παρασκευή 23 Μάιου 2008 και ενώ είχα το πρωί της ίδιας μέρας είχα κάνει κλήσεις διαπίστωσα προς το μεσημέρι ότι το τηλέφωνο ήταν νεκρό . Επικοινώνησα με το τμήμα βλαβών της εταιρείας όπου και έκανα γνωστό το πρόβλημα μου και με διαβεβαίωσαν ότι το πρόβλημα θα λυθεί το συντομότερο δυνατό. Την άλλη μέρα και ενώ το πρόβλημα παρέμενε επικοινώνησε μαζί μου συγγενικό πρόσωπο και μου είπε ότι με κάλεσε στο σταθερό μου νούμερο και απάντησε κάποιος άλλος κύριος. Επικοινώνησα πάλι με το τμήμα βλαβών και τους ενημέρωσα ότι στο τηλέφωνο μου απαντά κάποιος άλλος και να δουν το πρόβλημα δεδομένου ότι σε ένα προσωπικό τηλέφωνο το όποιο αφόρα εμένα και την οικογένεια μου δεν είναι δυνατόν να απαντούν άλλα άτομα(ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ). Μου απάντησαν το ευτράπελο ότι δεν μπορούν λόγω του ότι ο κύριος αυτός μπαίνει ανώνυμα στο διαδίκτυο και δεν μπορούν να τον εντοπίσουν. Αναγκάστηκα εγώ να πάρω τηλέφωνο το δικό μου νούμερο το σήκωσε ο κύριος αυτός πήρα τα στοιχειά του και τους τα έδωσα μπας και ξεκολλήσει η διαδικασία (αυτό έγινε την τρίτη 27/05/2008 ). Τηλεφωνώ καθημερινά με το τμήμα βλαβών και συνεχώς μου λένε ότι το δίνουν ως επείγον αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα. Το απαράδεκτο είναι ότι δεν γίνεται καμία περαιτέρω ενημέρωση σε ποια φάση βρίσκεται η επίλυση του προβλήματος πέρα από το ξύλινο (θα δώσω το πρόβλημα σας ως επείγον στο τμήμα βλαβών) .Πριν λίγο και ενω εχω στειλει φαξ και τουσ καταγγελω τα γεγονοτα δεησαν και με πηραν τηλ απο το 13844 και με ρωτησαν αν είμαι σπίτι να κάνουμε κάποιες δοκιμες να διαπιστώσουν αν ειναι δικό τους προβλημα ή του ΟΤΕ . Αν έιναι δυνατο μετα από τοσες μερες...... να μην εχουν τσεκαρει το αυτονοητο!!!!!!

 

 

ένα εχω να πω!!!! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ HOL

 

αν σου τυχει κάποιο προβλημα δεν έχουν τις διαδικασίες να λύσουν προβλήματα ( ιδίως για να λύσουν ένα μπλέξιμο στα όρια όπως το λένε μπλεκουν τα μπουτια τους) !!!!

Link to comment
Share on other sites

θα πω και εγω την εμπειρια μου.ειχα το ΗΙ ΒΟΧ και κανω αιτηση για το double play στις 22/4.Μου λενε απο την εταιρεια σε 25 εργασιμες. οκ λεω εγω .οποτε στις 3/6 θα το εχω .Καιλοιπον στις 17/5 με παιρνουνε απο την εταιρεια για να κανω λεει αιτηση για το double play .:wacko::wacko:

σκεφτηκα οτι τους πειραξε το ορυκτελαιο. αλλα τι να πω? Στις 29/5 μιλησα μαζι τους και μου ειπανε οτι δεν εχουνε στειλει ακομα την αιτηση στον οτε.Το θεωρησα πονηρο εκμερους τους.Σκεφτηκα οτι δεν εχουν θυρες στο δικτυο και θελουν να καβατζωνουν πελατες και να τους ταλαιπωρουν με τις αιτησεις.

τελικα μου ηρθε ενα μηνυμα οτι 19/6 θα ενεργοποιηθει η υπηρεσια.καλα θα δουμε.

και κατι αλλο .Επειδη εγω θα μετακομισω συντομα στον τιμοκαταλογο της εταιρειας εχει μια χρεωση 52 ευρω αν μεταφερουν τον τηελφωνικο αριθμο σου.θεωρω αυτη την χρεωση υπερβολικη.απο οτι ειδα το αντιστοιχο προγραμμα της FORTHNET δεν εχει αυτη την χρεωση .δηλαδη αν σε ενα χρονο μετακομισεις δυο φορες ειναι ασυμφορο .Θα μπορουσα να ακυρωσω την ενεργοποιηση της συνδεσης η να προσβαλω αυτη την χρεωση ?

Link to comment
Share on other sites

παιδια επειδη λογω ρουτερ δε μπορω να δω το attenuation..ξερετε τι παιζει απο ποιοτητα ταχυτητας και τηλεφωνου στη περιοχη βουλγαρη/κηφισιας ?
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ασπάζομαι όλους αυτούς που γράφουν εδώ με τα άπειρα προβλήματα.

Είμαι βέβαιος πως κανείς από εσάς δεν είναι ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΟΣ (αλλίμονο!).

 

Στην περίπτωσή μου, ομολογώ πως έχω μείνει απίστευτα ικανοποιημένος. 'Εχω την 6άρα σύνδεση και κατεβάζω με 650!

 

Επίσης, όσο αφορά τα τηλέφωνα, λειτουργούν μια χαρά.

 

Περιμένω να δω τον λογαριασμό για να επαληθεύσω ότι όντως είναι όλα εντάξει.

 

Κλείνοντας, πρέπει να πω, ότι έχω σταθερότητα στη σύνδεσή μου.

 

Ομολογώ πως το UPLOAD μου δεν είναι σταθερό, αλλά δεν με νοιάζει και πολύ. Τι με πειράζει, αν ένα e-mail κανει 2 λεπτά να φύγει, αντί για 1 λεπτό. 'Ετσι λοιπόν, το UPLOAD μου ΠΑΝΤΟΥ (msn, skype, emule κ.λ.π) είναι μεταξύ 25 και 80Κβ με τακτικότατες "βουτιές" στα 25!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, όσο αφορά τα τηλέφωνα, λειτουργούν μια χαρά.

 

Συμπληρώνω μια εβδομάδα αργότερα το: "και 2 τρομάρες"!

 

Εδώ και 2 μέρες, όσοι με παίρνουν με ακούνε με διακοπές.

Ισχύει και στα 2 νούμερα.

Λογικό αφού είναι VO-ip!

Link to comment
Share on other sites

NET faster δείτε κάτι περίεργο

 

 

Αφού κάνετε κλικ στο ρούτερ, πηγαίντε στο σημείο VoIP και μετά τικάρετε το VoIP Account.

Στο Account Profile 1 στο σημείο "Display Name" αυτή τη στιγμή γράφει FON1. Γράψτε το όνομά σας με λατινικά (ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ).

Μετά, στο account Profile 2, στο αντίστοιχο σημείο "Display Name" αλλάξτε το FON2 σε ότι θέλετε (πάντα με λατινικά).

Και στις 2 γραμμές έχω επιλέξει στο Support User-Agent Header να είναι "Enable".

 

Κάντε SAVE.

 

Τι κάνει όλο αυτό που σας περιέγραψα;

 

Στο σπίτι μου, έχω μια συσκευή General Electric (μοντέλο 2-9390A) που η οθόνη έχει 2 γραμμές για την αναγνώριση κλήσης. Στη μια γραμμή μου γράφει ανέκαθεν το νούμερο. Στη δεύτερη γραμμή, έως σήμερα δεν έγραφε τίποτα. Μια φορά όταν με είχα καλέσει από αμερική, είχε γράψει OUT OF AREA. Από σήμερα, στη δεύτερη γραμμή, όταν καλώ τον εαυτό μου, μου εμφανίζει (εκτός από το νούμερο της αναγνώρισης κλήσης) και το όνομά μου στα λατινικά (όπως το έχω γράψει στο ρούτερ).

 

Ακριβώς την ίδια συμπεριφορά έχει και ένα Siemens GIGASET. Με τη μόνη διαφορά πως το Siemens δείχνει ΜΟΝΟ το όνομα και όχι το τηλέφωνο.

 

Αν κάποιος έχει net-faster και θέλει να κάνουμε μια δοκιμή, ας το σετάρει (ας βάλει το όνομά του) και ας μου στείλει PM για να ανακαλύψουμε αν αυτό μου το κάνει ΜΟΝΟ μέσα στο σπίτι μου (εντός του ίδιου ρούτερ) ή το κάνει και προς άλλα VO-ip τηλέφωνα.

Link to comment
Share on other sites

Off τηλέφωνα και internet μεταξύ 23:00 - 00:30 περίπου στο κέντρο του Πειραιά.Ευτυχώς υπήρχε σχετική ανακοίνωση στο 80140013844 ότι υπήρχε προγραμματισμένη διακοπή στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Χάρη σε έναν φίλο (με nick name DIKAL) από άλλο φόρουμ, δοκίμασα και λέω με βεβαιότητα τα εξής...

Εγώ και ο DIKAL έχουμε και οι 2 το ΝΕΤΦΑΣΤΕΡ της Ιντρακομ. 'Εχουμε και οι 2 μας (όπως όλοι σας), ένα νούμερο 210 "κεφαλικό" και ένα νούμερο 213.

 

Δείτε τι συνέβη όταν με κάλεσε:

1. Με κάλεσε από το 210... του στο 210 που έχω. ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΟΝΟΜΑ ούτε τηλέφωνο!

2. Με κάλεσε από το 213... του στο 210 μου. Εμφάνισε κανονικά τηλέφωνο και όνομα που έχει επιλέξει να φαίνεται (dikal2).

3. Με κάλεσε από το 213... του στο 213 μου. Και πάλι εμφάνισε κανονικά τηλέφωνο και όνομα!

 

Εσωκλείω και σχετική φώτο από το επιτραπέζιο τηλέφωνό μου.

Για ευνόητους λόγους έχω σβήσει το 213... του χριστιανού!

 

http://www.radiodj.gr/netfaster.jpg

 

Τονίζω πως η συγκεκριμένη συσκευή που δέχτηκα τις κλήσεις, ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ονομαστικό κατάλογο (ώστε να έχω αποθηκεύσει το νούμερό του με το όνομα DIKAL).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ο φιλος που προτεινε στη φιλη του να βαλει hol ειναι τραγικος.εγω οσα ατομα γνωριζω τους εχω αποτρεψει στο να βαλουν τετοια συνδεση.μακρια τους να εχετε το κεφαλι σας ησυχο.τα εχω ξανα πει τα προβληματα τα δικα μου παλιοτερα και συνεχιζουν και σημερα αλλα...

ενω μεχρι το πασχα δουλευε στα 9,8 mbps με την 24 διπλο πλεϊ απο τοτε μεχρι σημερα δουλευει στα 4,7 με 5,3.απο χθες που πηγε να δειξει 9,8 οπως παλια και ενω ειχα παρει καμποσα τηλεφωνα σχεδον μερα παρα μερα μεχρι σημερα και τους τα ζαλησα δεν εχω καθολου ιντερνετ.αν συνδεθει μια φορα οπως τωρα καλη ωρα και βγω θα μπει μετα απο κανα 5ωρο.αυτα ειναι.

α και κατι αλλο.ειχα ενα προβλημα αναλογο πριν κανα 5μηνο δηλαδη ηταν νεκρο και απο νετ και απο τηλεφωνο μου ειχαν πει θα στειλουμε τεχνικο μεσα σε 5 μερες το πολυ και απο τοτε ευτυχως φτιαχτηκε μονο του μετα απο 2 μερες γιατι ο τεχνικος ακομα δεν ηρθε.

και με το προβλημα που εχω τωρα και μπαινει οποτε του καπνισει ειπαν θα στειλουν τεχνικο παλι.....τι να κανω αλλο?τους εχω βρισει τους εχω απηλεισει οι ανθρωποι δεν νιωθουν.νανε καλα ο κοκκαλης με την εταιριαρα του.

παμε ολοι για μποικοταζ να δουμε αν θα μας ξανα γραψουν στα τετοια τους ολους μας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...