Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ευχαριστω φιλε

 

να ρωτησω και κατι αλλο η φορητοτητα ξεκινάει οταν υπογραψης το συμβολαιο η οταν μιλησεις τηλεφωνικα ?

 

Λογικά από την ώρα που το συμβόλαιο φτάνει στην Vodafone υπογεγραμμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Πάλι μαζικό πρόβλημα στην Vodafone. Πραγματικά τραγική εταιρία σε όλα της. Ήμουν πρώην πελάτης Cyta και τώρα αναγκαστικά Vodafone και η εμπειρία πελάτη είναι από τις πιο άσχημες που έχω συναντήσει ποτέ σε εταιρία τηλεπικοινωνιών. Κάθε τρείς και λίγο χωρίς υπηρεσίες. Τόσα χρόνια με την Cyta δεν είχα κανένα πρόβλημα. Με ενημέρωσαν ότι έχει επανέλθει η τηλεφωνία και αναμένουμε το internet.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ακόμα δεν με έχουν πάρει για ταυτοποίηση στοιχείων από την getaline.gr κάτι μου λέει ότι θα μου στειλουν τα συμβόλαια χωρίς καμία ταυτοποίηση και ότι τα 100 ευρώ τικετς είναι ψέμα γι'αυτό και δεν κάνουν καταγραφή

Ερώτηση αν δεν υπογράψω το συμβόλαιο τι γίνεται σταματαει η φορητότητα?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ακόμα δεν με έχουν πάρει για ταυτοποίηση στοιχείων από την getaline.gr κάτι μου λέει ότι θα μου στειλουν τα συμβόλαια χωρίς καμία ταυτοποίηση και ότι τα 100 ευρώ τικετς είναι ψέμα γι'αυτό και δεν κάνουν καταγραφή

Ερώτηση αν δεν υπογράψω το συμβόλαιο τι γίνεται σταματαει η φορητότητα?

 

Αν δεν έχουν γραπτά ή φωνητικά την καταγραφή όπου συναινείς στο συμβόλαιο δεν ισχύει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχουν γραπτά ή φωνητικά την καταγραφή όπου συναινείς στο συμβόλαιο δεν ισχύει τίποτα.

Όχι δεν μου είπαν ότι καταγράφονται αλλά μου ζήτησαν στοιχεία αφμ κτλπ και εγώ κακός τα έδωσα μιας και νόμιζα ότι μετά μου έκαναν και καταγραφή ότι δέχομαι

Link to comment
Share on other sites

Όσοι έχουμε συνδιαστικο πακέτο που περιλαμβάνει και vodafone tv, θα γίνει αυτόματα η έκπτωση 10% στην vodafone tv μετά την κατάργηση του φόρου 10% για την συνδρομητική τηλεόραση από 01/10/2020; Υπάρχει περίπτωση να πουν ότι επειδή το κλείσαμε στην τάδε τιμή το πακέτο, δεν αλλάζει η τιμή του επειδή άλλαξε η φορολογία;
.
Link to comment
Share on other sites

Όσοι έχουμε συνδιαστικο πακέτο που περιλαμβάνει και vodafone tv, θα γίνει αυτόματα η έκπτωση 10% στην vodafone tv μετά την κατάργηση του φόρου 10% για την συνδρομητική τηλεόραση από 01/10/2020; Υπάρχει περίπτωση να πουν ότι επειδή το κλείσαμε στην τάδε τιμή το πακέτο, δεν αλλάζει η τιμή του επειδή άλλαξε η φορολογία;

 

Ηδη μου ρθε λογαριασμος 1/10/2020 χωρις τον φορο,στον λογαριασμο που θα λαβεις θα ειναι χωρις τον φορο

Link to comment
Share on other sites

Ο φόρος θα φύγει αλλά δεν θα είναι το παγιο που είχες -10%, θα πρέπει να δεις στο λογαριασμό σου πόση είναι η χρέωση όλων των πακέτων (προ φπα) χωρίς τον φόρο τηλεόρασης, και στη συνέχεια να προσθέσεις τον φπα.
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει για κάθε εταιρία στην οποία εφαρμοζόταν το τέλος 10% της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι είδα στο λογαριασμό μου υπάρχει το τέλος αυτό.

Άρα απ' τον επόμενο θα είναι μειωμένος? Θα φανεί...

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Την Τετάρτη μου ενεργοποίηθηκε το 50αρι Vdsl, έχω το γνωστό ρουτερ h300s. Σας ανεβάζω τα στοιχεία της σύνδεσης για να μου πείτε τη γνώμη σας.

 

Δυστυχώς, παρότι με speedtest στο κινητό έχω πιασει μέχρι και 40mbps, ΕΧΩ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΕΙΣ συχνές. Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω γι αυτό. Επίσης αναβοσβήνει συνεχώς το "φωτάκι" το ίντερνετ στο ρουτερ, αυτό είναι φυσιολογικό.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.ZSdLp8F

Edited by n80_s700i
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Την Τετάρτη μου ενεργοποίηθηκε το 50αρι Vdsl, έχω το γνωστό ρουτερ h300s. Σας ανεβάζω τα στοιχεία της σύνδεσης για να μου πείτε τη γνώμη σας.

 

Δυστυχώς, παρότι με speedtest στο κινητό έχω πιασει μέχρι και 40mbps, ΕΧΩ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΕΙΣ συχνές. Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω γι αυτό. Επίσης αναβοσβήνει συνεχώς το "φωτάκι" το ίντερνετ στο ρουτερ, αυτό είναι φυσιολογικό.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.ZSdLp8F

 

Η γραμμή μια χαρά φαίνεται από τα όσα νούμερα δείχνει η φωτογραφία.

Το λαμπάκι internet αναβοσβήνει οπότε υπάρχει κίνηση δεδομένων Internet.

Το ίδιο με τα λαμπάκια 2.4 και 5 που είναι για τα wifi.

Το dsl πρέπει να είναι σταθερό, αν αναβοσβήνει σημαίνει ότι μόλις χάθηκε η σύνδεση και κάνει συγχρονισμό. Τότε θα έχει σβήσει και το λαμπάκι του Internet.

 

Όλα αυτά βέβαια τα λέει και το manual.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Πάλι μαζικό πρόβλημα στην Vodafone. Πραγματικά τραγική εταιρία σε όλα της. Ήμουν πρώην πελάτης Cyta και τώρα αναγκαστικά Vodafone και η εμπειρία πελάτη είναι από τις πιο άσχημες που έχω συναντήσει ποτέ σε εταιρία τηλεπικοινωνιών. Κάθε τρείς και λίγο χωρίς υπηρεσίες. Τόσα χρόνια με την Cyta δεν είχα κανένα πρόβλημα. Με ενημέρωσαν ότι έχει επανέλθει η τηλεφωνία και αναμένουμε το internet.

Αυτό σκεφτόμουν! Όσο ήταν Cyta όλα ήταν πολύ καλά. Μπορεί πχ μια φορά στα 2 χρόνια να έπεσε σύνδεση. Τώρα τα έχουν κάνει...

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή μια χαρά φαίνεται από τα όσα νούμερα δείχνει η φωτογραφία.

Το λαμπάκι internet αναβοσβήνει οπότε υπάρχει κίνηση δεδομένων Internet.

Το ίδιο με τα λαμπάκια 2.4 και 5 που είναι για τα wifi.

Το dsl πρέπει να είναι σταθερό, αν αναβοσβήνει σημαίνει ότι μόλις χάθηκε η σύνδεση και κάνει συγχρονισμό. Τότε θα έχει σβήσει και το λαμπάκι του Internet.

 

Όλα αυτά βέβαια τα λέει και το manual.

Ναι το φωτάκι DSL δεν έχει κανένα πρόβλημα, είναι σταθερα πράσινο. Απλά βλέπω βυθίσεις σήματος και ακόμα και διακοπή, βλέποντας πχ cosmote TV μέσω app, που είναι καθαρά streaming και μου βγάζει μήνυμα ότι δεν υπάρχει δίκτυο. Δεν είχα ξανά τέτοιο πρόβλημα με το παλιό ρουτερ και το κλασικό ADSL.

 

Επομένως το πρόβλημα μάλλον εντοπίζεται στη σύνδεση του ρουτερ με τις συσκευές μου και όχι με τη γραμμή μου σωστά??

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ναι το φωτάκι DSL δεν έχει κανένα πρόβλημα, είναι σταθερα πράσινο. Απλά βλέπω βυθίσεις σήματος και ακόμα και διακοπή, βλέποντας πχ cosmote TV μέσω app, που είναι καθαρά streaming και μου βγάζει μήνυμα ότι δεν υπάρχει δίκτυο. Δεν είχα ξανά τέτοιο πρόβλημα με το παλιό ρουτερ και το κλασικό ADSL.

 

Επομένως το πρόβλημα μάλλον εντοπίζεται στη σύνδεση του ρουτερ με τις συσκευές μου και όχι με τη γραμμή μου σωστά??

 

Αυτες οι αποσυνδεσεις ειναι μονο μεσω wifi ή και μεσω ethernet;

Αν ειναι μονο μεσω wifi τοτε σιγουρα δεν εχει θεμα η γραμμη σου και το προβλημα ειναι ή του router ή της συσκευης ή λαθος ρυθμισης.

Βασικα ανοιξε τις ρυθμισεις του router (192.168.2.1) και στην καρτελα Internet->DNS & DDNS απενεργοποιησε το Ασφαλεια DNS.

Υστερα κανε τις δοκιμες να δεις αν και που κολλαει.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Στο συμβόλαιο μου λήγει 14-11-20.

Τι προσφορά ανανέωσης δίνουν, ξέρει κανείς ?

 

Διαφέρουν ανάλογα τον πελάτη.. λογικά θα σε πιέσουν να πας σε vdsl ... η θα σου πουν να πας στα ίδια λεφτά που είσαι τώρα άμα είχες κάποια προσφορά.

Μακάρι να είχαν έναν μπούσουλα όμως κάνουν ότι τους λέει το σύστημα.

 

Άμα κάποιο παιδί έκανε πρόσφατα ανανέωση ας μας πει ακριβώς τι τιμές δίνουν.

 

Σαν συμβουλή πάντως θα σου έλεγα (αμα θες vdsl 50) να τους πεις στα 26Ε που δίνουν και στους νέους χρήστες.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είχαν δώσει πριν 4 μήνες που τους ζήτησα αναβάθμιση χωρίς να έχει λήξει το συμβόλαιό μου 50άρι με Vf Tv Full pack στα 30,99€ και πριν 1 εβδομάδα έκανα αίτηση για 100άρι μαζί με την Tv στα 36€. Αυτά είναι με συνδιαστική έκπτωση σύν το 1€ της πληρωμής από το app.
Link to comment
Share on other sites

Από πού μπορώ να δω πότε λήγει το συμβόλαιο παιδιά;

 

Πάρε τηλ την εξυπηρέτηση πελατών.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Έχει προκύψει το εξής θέμα. Ο αδερφός μου έχει οικογενειακό πακέτο κινητής στην vodafone και αποφάσισε περίπου στις αρχές Ιούνη να βάλει σταθερό τηλέφωνο/internet και να τα συνδυάσει. Στο σπίτι του δεν είχε προηγουμένως άλλη γραμμή. 'Υστερα από αρκετά επεισόδια επισκέψεων τεχνικών περίπου στα τέλη Σεπτέμβρη αποφάσισε να κάνει πίσω και να ζητήσει διακοπή γιατί δεν έχει έρθει ακόμα ο εξοπλισμός και προφανώς δεν χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες. Χθες τον πήραν τηλ από εταιρεία κούριερ για να παραλάβει τον εξοπλισμό (!). Πήρε πάλι την εξυπηρέτηση να το αναφέρει και ότι έχει ζητήσει εδώ και μέρες διακοπή και του είπαν οτι δεν είναι θέμα δικό τους πλέον. Επίσης, επειδή ρώτησε, του είπαν ότι στον λογαριασμό που θα εκδοθεί υπάρχει τέλος διακοπής 210 ευρώ κάπου. Τι μπορούμε να κάνούμε σε αυτή την περίπτωση; Γιατί μιλάμε για σκέτη κοροϊδία πια...

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το θέμα που αναφέρω πιο πάνω, δυστυχώς εκεί που βρίσκεται το ρουτερ δεν μπορώ να συνδέσω ethernet, τουλάχιστον το tv box που με ενδιαφέρει! Παρόλα αυτά νομίζω έλυσα το πρόβλημα καθώς το σύνδεσα στο WiFi στην μπάντα 5G, και έκτοτε παίζει απροβληματιστα! Το παρακολουθώ βέβαια για να σιγουρευτώ!

 

Εμένα, πελάτης πολλά χρόνια, από 24αρι ADSL που έδινα γύρω στα 18, μου έκαναν προσφορά Vdsl 50αρι στα 23 ευρω περίπου!

 

Μου είπαν επίσης ότι αν η ταχύτητα είναι κάτω από 45mbps, δικαιούμαι έκπτωση στο λογαριασμό 10%. Βέβαια φαντάζομαι εννοεί ταχύτητα συγχρονισμού, που εμένα είναι κάτι παραπάνω από 51mbps. Επομένως θεωρώ είναι καλη η γραμμή μου.

Edited by n80_s700i
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το θέμα που αναφέρω πιο πάνω, δυστυχώς εκεί που βρίσκεται το ρουτερ δεν μπορώ να συνδέσω ethernet, τουλάχιστον το tv box που με ενδιαφέρει! Παρόλα αυτά νομίζω έλυσα το πρόβλημα καθώς το σύνδεσα στο WiFi στην μπάντα 5G, και έκτοτε παίζει απροβληματιστα! Το παρακολουθώ βέβαια για να σιγουρευτώ!

 

Εμένα, πελάτης πολλά χρόνια, από 24αρι ADSL που έδινα γύρω στα 18, μου έκαναν προσφορά Vdsl 50αρι στα 23 ευρω περίπου!

 

Μου είπαν επίσης ότι αν η ταχύτητα είναι κάτω από 45mbps, δικαιούμαι έκπτωση στο λογαριασμό 10%. Βέβαια φαντάζομαι εννοεί ταχύτητα συγχρονισμού, που εμένα είναι κάτι παραπάνω από 51mbps. Επομένως θεωρώ είναι καλη η γραμμή μου.

 

Στην Vodafone;;; και σου έκαναν προσφορά από μόνοι τους στα 23€; πως το πάθανε εμένα με έχουν πάρει 5-6 φορές και με πιεζουν για την ίδια αλλαγή στα 38.5€.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...